WIADOMOŚCI

Rosberg w Ferrari, di Resta w Mercedesie?
Rosberg w Ferrari, di Resta w Mercedesie?
Podobnie jak to miało miejsce rok temu w przypadku Roberta Kubicy, teraz z ekipą Ferrari łączony jest Nico Rosberg.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Zdaniem włoskiego magazynu Autosprint w ostatnim czasie szefostwo Ferrari kontaktowało się z menadżerem Rosberga starając się rozeznać w sytuacji prawnej Niemca.

Plotkę podgrzewają inne doniesienia z padoku, które łączą dobrze spisującego się w Force India Paula di Restę z fotelem wyścigowym w Mercedesie.

Felipe Massa, którego miałby zastąpić Rosberg, swój kontrakt z Ferrari ma ważny do końca 2012 roku, podczas gdy Rosberg miał podpisać w sezonie 2010 trzyletnią umowę z Mercedesem.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

40 KOMENTARZY
avatar
atomic

04.05.2011 11:04

0

idę spać dalej.


avatar
fanAlonso=pziom

04.05.2011 11:11

0

ciekawe nico to niezly kierowca problemów nie sprawia nadawałby się


avatar
konradosf1

04.05.2011 11:15

0

Nico w Ferrari? Nigdy bym się nie spodziewał


avatar
Grzesiek 12.

04.05.2011 11:17

0

No to mamy kolejnego już kierowcę Ferrari ... ;))))


avatar
Gosu

04.05.2011 11:19

0

2. fanAlonso=pziom na błoto i pod pomidory :) Rosberg to niezły kierowca, ale to taki młody Quick Nick, czyli solidny kierowca bez jaj. Di Resta prezentuje się znakomicie, przynajmniej na razie.


avatar
beltzaboob

04.05.2011 11:33

0

@5. Gosu-ja tam bym go tak szybko nie kastrował. Pokazał już dużo, a nie do końca wiemy, na co lalę stać..... Pozory mylą! Di Resta - świetny debiutant. Widzę duży potencjał. Oby się nie rozpuścił w środku stawki, jak to nmie raz i nie dziesięć bywało...


avatar
RoyalFlesh F1

04.05.2011 11:35

0

5. Gosu Myśle że nie masz racji. Odkąd jest w F1 wygrywa z każdym w Teamie. A pozatym przeważnie miał bolid 3-5 silny w stawce. Może być cos na temat, bo na celowniku był Kubica, a przez wypadek wypadł z kolejki. I taki zespół nie zaryzykuje z kims kto nie wiadomo jak bedzie jezdził i czy bedzie w F1. Mysle że wiedzą co może stac sie z kierowcą po wypadku np Massa. Może zle rozumuje ale jezeli Ferrari chce sie pozbyc Massy to Mark Webber jest idealnym kandydatem. Potrafi wygrywać wyscigi, zna bolid RBR i jego tajemnice, niedrogi kierowca i pewnie z duzym apetytem na przejscie do innego teamu.


avatar
Gosu

04.05.2011 12:17

0

7. RoyalFlesh F1 powiedz mi kogo za partnera miał Rosberg w zespole ? W debiutanckim sezonie dostał po pupalu od Webbera, później 3 lata miał Nakajime, który był najgorszym kierowcą w stawce. Od 2010 jeździ z Schumacherem, ale jak wiemy nie jest to dawny Szumi. Chciałbym, by miał "prawdziwego" teammate.


avatar
RoyalFlesh F1

04.05.2011 12:39

0

8. Gosu Skoro RB go zatrudnił, czyli osoba która stoi za 5 mistrzostwami MCS to chyba jest to niezły kierowca.


avatar
Gosu

04.05.2011 12:47

0

9. RoyalFlesh Czy ja powiedziałem, że MSC to zły kierowca ? Stwierdziłem FAKT, że Michael nie jeździ już tak szybko jak 5 lat temu. Do tego dochodzi czynnik wieku. Niestety Michael to skarbonka bez dna dla koncernu samochodowego i tak szybko z niego nie zrezygnują kosztem gorszych wyników na torze.


avatar
RoyalFlesh F1

04.05.2011 13:05

0

10. Gosu Cały czas pisze o Rosbergu i na jego temat. Ogarnij sie.


avatar
Gosu

04.05.2011 13:29

0

11. RoyalFlesh F1 widzę, że nie podyskutujemy 9. RoyalFlesh F1 2011-05-04 12:39:46 (Host: *.205.238.142) 8. Gosu Skoro RB go zatrudnił, czyli osoba która stoi za 5 mistrzostwami MCS to chyba jest to niezły kierowca. Tu nie pisałeś o Rosbergu ogarnięty człowieku :P


avatar
Gosu

04.05.2011 13:35

0

Sorry, dopiero teraz dotarło do mnie, że w wypowiedzi nr 9 pisałeś o Robergu nie o MSC. Nie zawracam już głowy ^_^ (choć i tak twierdzę, że ROS miał dobrego teamate tylko w 2006 roku).


avatar
white

04.05.2011 14:06

0

Nie, nie, nie, Rosberg mi tam nie pasuje. Jest jeszcze młody, ale obawiam się że przejąłby w Ferrari rolę Massy, a przykro byłoby oglądać sceny typu Fernando is faster than you... Mam nadzieję, że to tylko plotka.


avatar
Łukasz.

04.05.2011 14:49

0

Oby nie Rosberg!!!


avatar
bartek1515

04.05.2011 16:13

0

Na zatrudnienie kierowcy mają jeszcze jakieś 1.5 roku, więc mają czas się zastanowić. Poza tym nie wiadomo jak Kubek będzie się spisywał w 2012 (zakładam, że wróci). Początkowo to on był łączony z ekipą z Maranello ale ponoć były to plotki. Kto wie, czy po dobrym sezonie 2012, Ferrari nie wróci do rozmów z nim? Alternatywą dla nich byłby Webber z racji tego, że zna bolid i patenty RBR, więc mógłby coś pomóc zwłaszcza gdyby zespół nie podniósł się z kryzysu. Cóż powiedzieć, czas zweryfikuje wszystko. Nam, szarym człowieczkom pozostaje jedynie spekulować na ten temat :) Pozdrowienia


avatar
Ferrari150

04.05.2011 16:25

0

Ale zapomnieliście o tym że Merc się rozwija i jego miejsce nie jest zagrożone:) a w Ferrari byłby Tym 2. Kubica raz już podziękował Ferrari. kiedy chcieli go w zastępstwo Massy. ale im podziękował bo chciał kontrakt. Pewny a nie tak jak skończył Giancarlo Fisichella. a Nico się czuje dobrze w Mercu. Jeszcze jak wygra z raz to bedzie jeszcze bardziej zadowolony. I pamiętajmy NIEMIEC w NIEMIECKIM teamie u boku NIEMIECKIEGO 7krotnego MŚ którego pokonuje w rywalizacji. mielibyście takie miejsce dla siebie to chcielibyście słyszeć w słuchawce... "Fernando jest szybszy od ciebie. Czy możesz potwierdzić, że zrozumiałeś tą wiadomość?". i w dodatku w konserwatywnym teamie jeśli chodzi o nowości w aero.. z całym szacunkiem dla Ferrari. staram sie myślec jak nico. jedyne wytłumaczenie.. FERRARI to marzenie każdego kierowcy już od kartów


avatar
Ferrari150

04.05.2011 16:27

0

Dlatego zostanie w Mercu.


avatar
Ferrari150

04.05.2011 16:29

0

A jak Felipe bedzie utrzymywał sie przy Fernado. czyli raz ten wyżej raz ten to przecież z niego nie zrezygnują. chyba że dla Webbera który wiele wie na temat RB7.


avatar
Ferrari150

04.05.2011 16:35

0

A poza tym tak troche szkoda Massy. dla mnie Lauda, Schumacher, Baricello, Massa, Rikonnen, Alonso to prawdziwi kierowcy Ferrari.


avatar
6q47

04.05.2011 16:51

0

ok. Jakie są kryteria doboru kierowców w Ferrari? Tu liczę na wyjadaczy w tej materii:) Realnie patrząc, Rosberg więcej się nauczy od Alonso, niż od Schumachera. A jeżeli jest na celowniku Ferrari, to znaczy tylko tyle, że potrzebują kogoś bardziej stabilnego niż Massa. Potrafi ustawić swój bolid, nie lekał się konfrontacji z Schumacherem, a ponieważ Ferarri zna Schu., to widocznie porównanie Rosberga z Schumacherem (czasy w Ferrari) wypadły pozytywnie. Dostrzeżono pożądane, podobne cechy, cechy mogace dac owoce w postaci doskonałej jazdy. Zmotywowany Alonso i podwójnie zmotywowany Rosberg, nawet w nieco wolniejszym bolidzie, mogą być groźni. Ponadto coraz bardziej słychać "ryk" napędu w wersji turbo, z mocniejszą zielenią... a to oznacza nieuniknione zmiany. Pierwszy sezon z nowym napędem zerwie stare szaty z jednych, natomiast drugich w nowe oblecze...


avatar
cwirus92

04.05.2011 17:00

0

a kto nie miał być w tym ferrari.


avatar
GoQu

04.05.2011 18:00

0

@6 wyjąłeś mi to z ust ; )


avatar
pjc

04.05.2011 18:31

0

@Gosu zawsze należałem do obrońców Rosberga. Wielu go skreślało w konfrontacji z Schumacherem a ja nie. Jeszcze rok,dwa i wiele komplementów o nim usłyszymy. Wspomnisz moje słowa :)


avatar
pjc

04.05.2011 18:34

0

@Gosu to było odnośnie kom.5.


avatar
Ferrari150

04.05.2011 18:56

0

21. 6q47 Pamiętaj o tym jednak że mój ulubiony kierowca Alonso nie umie niestety przegrywać np (Abu Dhabi). i jak to powiedział Niki Lauda w F1 trzeba być egoistą wiec raczej Nico Rosberg się od niego nie nauczy. A poza tym Nie musi. Po prostu jeśli wygra pare razy zdobędzie pare P.P to sam stanie się pewny siebie. A do Ferrari już wielu było dopasowywanych i jakoś nie wyszło. Felipe zostanie w Ferrari. sezon 2010 był sezonem powrotu po wypadku. jedni dochodzą do siebie szybciej np NIki Lauda 6 tygodni po wypadku jeszcze w bandarzach ścigał sie i zają 4. miejsce w Grand Prix Włoch. a inni dochodzą do siebie później lub wcale. Button też sam mowił o tym że tamten rok był dla niego rokiem klimatyzacji w McLarenie. co prawda nie po wypadku tylko po zwykłym Transferze.


avatar
Dumel

04.05.2011 20:08

0

@5. zgodze sie z Gosu ROS to dobry kierowca,solidny i skupia sie na tym co trzeba a nie na tworzeniu cyrków ale czegoś mu brakuje w jeździe.. "tego czegoś"


avatar
Mad89

04.05.2011 20:32

0

Rosberg i Kovalainen z podobnego pułapu trafili do F1. Obaj są dobrzy, ale Kovalainen podobnie jak Glock musiał się zadowolić miejscem w słabszym zespole To tylko moja sugestia, że ten kierowca nie zasługuje na zarzucanie że się gdzieś nie nadaje. Wygrywać z Szumacherem, nawet za sprawą jego wieku to wielki zaszczyt. Sporo się zmieniło, ponoć bolid miał sprzyjać Szu, ale Rosberg dalej potrafi więcej wyciskać z tego Mercedesa. Kończąc, zawsze przyglądałem się temu kierowcy sądzę że należy mu się fotel w topowym zespole i wcale się nie zdziwię jeżeli takowy dostanie.


avatar
pjc

04.05.2011 20:36

0

@Ferrari150 a np.Villeneuve, Arnoux,Prost, Mansell,Alesi i Berger to już nie? Poza tym Massa miał ogromnego pecha. Tylko przez kilkadziesiąt sekund był mistrzem świata... dopóki Hamilton nie wyprzedził Glocka. Szkoda Brazylijczyka bo może gdyby wygrał tamten wyścig, jego kariera potoczyłaby się inaczej. A do tego jeszcze ta cholerna sprężyna, która zupełnie zmieniła jego styl jazdy.


avatar
Ferrari150

04.05.2011 20:49

0

29. pjc zgadzam sie z tobą tylko po prostu podałem przyklad. Tak szczerze to podczas każdego wyścigu marzę żeby massa wrocil na szczyt. to Mś byłoby wspaniałe i masz racje moze inaczej wyglądałaby jego kariera. ale ja w niego wierzę:)


avatar
Gosu

04.05.2011 21:07

0

24. pjc Ja nie twierdze, że Nico jest kiepski. Jest szybki, solidny ale nie ma błysku. Może mnie kiedyś zaskoczy ? ;)


avatar
pjc

04.05.2011 22:20

0

@Gosu szansa właśnie się pojawiła. Według mnie przebłyski talentu już miewał. Pierwszy to było pokonanie do 0 Nakajimy. Drugi to sezony 2009 i 2010 w jego wykonaniu kiedy przeszedł do Mercedesa. Poza tym uważałem i uważam,że jazda u boku 7-krotnego mistrza świata (w jakiej formie by nie był) oraz pod "opieką" Brawna, Rosbergowi tylko pomaga. Myślę, że 3 max 4 sezony(licząc od sezonu 2010) powinny wystarczyć Mercedesowi na osiągnięcie poziomu pozwalającego walczyć o czołowe lokaty i mistrzostwo. Zobaczymy czy się pomylę. Pozdr.


avatar
pjc

04.05.2011 22:25

0

~z sezonami 2009 i 2010r. chodziło mi o wyniki osiągane przez Nico w ekipie Williamsa, a rok później zaprezentowanie wysokiej,równej formy w nowym dla niego zespole Mercedesa.


avatar
Gosu

04.05.2011 22:36

0

33. pjc właśnie w sezonie 2009 był królem treningów, co nie przekładało się na kwalifikacje i wyścig. To był sezon kiedy bolid Williamsa był naprawdę niezły, ale niestety nie było do kogo porównać Nico.


avatar
Ananas

05.05.2011 07:40

0

Nico Rosberg w formule 1 (stan na 05.05.2011r.): Data urodzenia: 27 czerwca 1985 Zespoły, w których jeździł: Williams, Mercedes (obecnie) Liczba wyścigów: 92 Liczba tytułów mistrza świata: 0 Liczba wygranych wyścigów: 0 Liczba podium: 5 Liczba pole position: 0 Liczba najszybszych okrążeń: 2 Najwyższa pozycja w wyścigu: 2. miejsce Najwyższa pozycja w kwalifikacjach: 2. miejsce


avatar
Ananas

05.05.2011 07:43

0

Paul di Resta w formule 1 (stan na 05.05.2011r.): Data urodzenia: 16 kwietnia 1986 Zespoły, w których jeździł: Force India (obecnie) Liczba wyścigów: 3 Liczba tytułów mistrza świata: 0 Liczba wygranych wyścigów: 0 Liczba podium: 0 Liczba pole position: 0 Liczba najszybszych okrążeń: 0 Najwyższa pozycja w wyścigu: 10. miejsce Najwyższa pozycja w kwalifikacjach: 8. miejsce


avatar
fanRosberga

05.05.2011 15:50

0

Rosberg w Ferrari? To mi się podoba^^! Pewnie spisywałby się lepiej niż Massa.


avatar
Ferrari150

05.05.2011 16:53

0

Zostawcie Masse... wielu by chciało jeździć na jego poziomie. a że nie zdobył tego mistrzostwa to go już nikt nie szanuje... a zapomnieliście kogo zastąpił Robert? zastąpił Villeneuv''a który w swoim debiutanckim wyścigu zdobył pole position co wcześniej udało się jedynie Andrettiemu i Reutemannowi niestety wyciek paliwa na pięć okrążeń przed metą spowodował że był 2. w 2 sezonie zdobył mistrzostwo. Tak na wiasen mowiąc odebrał co się należało jego ojcu ktory jest uwazany za świetnego kierowce ale niestety zginą i wiadomo przez jaką historię... i bez wątpienia Junior też zasłużył :) ale pozniej było coraz gorzej. ale i tak jest uważany za świetnego kierowce. a Massa to co? Tester? Jemu Również należy sie szacunek.


avatar
jarko dnb 85

05.05.2011 23:56

0

Nico ma cos z Taty i to widac.chcialbym w Scuderii tak:Kubica za Masse i Rosberg za Alonso chociaz niewykonalne to sie wydaje bo Hiszpan ma za soba Santander.pieniazki zawsze bora gore...


avatar
Ferrari150

06.05.2011 14:44

0

Alonso przede wszystkim jest świetnym kierowcą! :) a Kubica niech zostanie w Reno bo to nie jest zły team:) i jest nr 1. a jak wróci to na 2012 stworzą jeszcze lepszy bolid:)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu