Zespół Ferrari w najbliższych latach nie zamierza rozstawać się z branżą tytoniową i swoim sponsorem Philip Morris. Ekipa z Maranello potwierdziła, że odnowiła kontrakt sponsoringowy z marką Marlboro.
Mimo iż na bolidach Ferrari od 2007 roku, w związku z wprowadzeniem zakazu reklamowania papierosów, nie pojawiło się żadne logo Marlboro, ekipa cały czas kontynuuje korzystanie z biało czerwonych barw nawiązujących również do barw słynnej paczki papierosów.W sezonie 2010 ekipa Ferrari została zmuszona do usunięcia projektu kodu kreskowego ze swoich bolidów, gdyż pojawiły się sugestie, że jest to podprogowa reklama Marlboro.
Współpraca Philip Morris z Ferrari rozpoczęła się przeszło 40 lat temu, a od 1997 roku jest to tytularny sponsor zespołu z Maranello. Oświadczenie opublikowane w poniedziałek rano potwierdza, że nowa umowa jest wieloletnim kontraktem.
Poprzedni kontrakt Philp Morris dobiegał końca w tym roku, ale współpraca obu firm miała duże szanse na kontynuacje po tym jak szefem zespołu Ferrari został Maurizio Arrivabene, były dyrektor ds. marketingu z ramienia producenta papierosów.
04.09.2017 10:06
0
Mogłyby powrócić reklamy fajek ^)
04.09.2017 10:10
0
Np. Marlboro e-Cigarettes W tv to reklamują a więc tu też by mogli.
04.09.2017 18:37
0
Skoro piwsko można reklamować, to dlaczego fajki są be? Nigdy nie zrozumiem tego zakazu...
05.09.2017 07:21
0
dobry zakaz, po co to pokazywac?:) tak samo te wszystkie red bulle, monstery przeciez to jest gowno... zaden kierowca tego nie pije
05.09.2017 10:37
0
Kod usunęli, ale w kilku miejscach Marlboro jest nadal widoczne. Chociażby otoczka numeru na płetwie w nieprzypadkowym kształcie.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się