WIADOMOŚCI

Frustracja w Haasie
Frustracja w Haasie
Żaden z kierowców Haasa nie opuszcza Singapuru w dobrym nastroju. Kevin Magnussen, który prezentował słabe tempo od początku weekendu, zakończył dzisiejsze zmagania na końcu stawki. Romain Grosjean stracił szansę na finisz w czołowej dziesiątce przez karę, spowodowaną ignorowaniem niebieskich flag.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Romain Grosjean, P15
"Myślę, że to był frustrujący wyścig dla wszystkich, którzy zakwalifikowali się między siódmym a dziesiątym miejscem na hipermiękkich oponach. Mieszanka w wyścigu spisywała się bardzo słabo. Po dziesięciu okrążeniach opony nie istniały, podczas gdy ultramiękkie wytrzymywały 40 okrążeń. Lepiej nie zakwalifikować się w pierwszej dziesiątce. Może powinniśmy się nad tym trochę zastanowić, ponieważ czułem, że bardzo mocno naciskałem zarówno w kwalifikacjach jak i na każdym okrążeniu w wyścigu. Zrobiłem, co mogłem, ale nie miałem szans być w pierwszej dziesiątce. Przepraszam, jeśli kogoś zablokowałem, to nie było moją intencją. Wierzę, że zrobiłem, co mogłem. Walczyłem z Siergiejem [Sirotkinem], który jeździł trochę jak w wyścigach gokartów. Naprawdę nie mogłem zwolnić. Pierre [Gasly] siedział mi na ogonie, a Siergiej na moim przednim skrzydle. Minąłem go a następnie przepuściłem Lewisa [Hamiltona]."

Kevin Magnussen, P18
"To był długi dzień w biurze. Oczywiście, to był ciężki dzień dla zespołu. Drobnym urozmaiceniem było zdobycie rekordu toru. To naprawdę nie ma znaczenia, ale może wywołać uśmiech. Musimy iść do przodu, zresetować się i przygotować do kolejnego ataku w Rosji."

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

2 KOMENTARZE
avatar
zaodrze244

16.09.2018 20:57

0

Męczą mnie już Ci kretyni z haasa. Powinni ich wywalić obu.


avatar
Jaahquubel

17.09.2018 11:19

0

GRO po zmianie opon spadł z 8 na 18 miejsce. Nawet za HUL, który przed zmianą opon był niżej (10?). Na koniec Hulkenberg doczołgał się z powrotem do 10., a Grosjean został poza punktami. I sprawa niebieskich flag niewiele tu zmienia. Poniekąd, tacy kierowcy są na rękę reszcie zespołu ? można za nimi ukryć coś, co się zawaliło, a to koła, a to podłoga, a to znów strategia.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu