WIADOMOŚCI

#2 trening: Hamilton najszybszy
#2 trening: Hamilton najszybszy
W drugim treningu przed Grand Prix Malezji najszybszym zawodnikiem okazał się Lewis Hamilton. Brytyjczyk na kilka minut przed końcem sesji treningowej wykręcił czas pozwalający przerwać dobrą passę kierowców Ferrari. W ten sposób drugie i trzecie miejsce przypadło odpowiednio Felipe Massie oraz Kimiemu Raikkonenowi.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Z prawie sekundową stratą do lidera, tuż za pierwszą trójka niespodziewanie dobrze pojechał Jenson Button, który był szybszy od Vettela oraz Trulliego. Dopiero na 7 miejscu znalazł się drugi kierowca zespołu McLaren, Fin Heikki Kovalainen.

Ósma pozycja przypadłą w udziale Robertowi Kubicy, który w pierwszym treningu nie miał możliwości przejechania zbyt dużej ilości okrążeń, gdyż w jego bolidzie szwankowała skrzynia biegów. Podczas drugiej sesji treningowej Polak przejechał 33 okrążenia, z których najlepsze w czasie 1:36,671.

Po raz kolejny bardzo dobrą formę zaprezentował Giancarlo Fisichella, który bolidem Force India, wyposażonym w nowy pakiet aerodynamiczny, zdołał zająć dzisiaj 9 pozycję. Pierwszą dziesiątkę zamykał Kazuki Nakajima z zespołu Williams.

W popołudniowym treningu 11czas uzyskał drugi kierowca Hondy- Rubens Barrichello, który był szybszy od Nico Rosberga i Nicka Heidfelda. Kierowca zespołu BMW Sauber stracił do lidera sesji ponad 2 sekundy. Czy i tym razem bolidy BMW Sauber ukrywają swój potencjał? Przekonamy się już jutro podczas sesji kwalifikacyjnej.

W drugiej dziesiątce znaleźli się także obaj zawodnicy Renault. Fernando Alonso był 14, a Nelson Piquet 15. Z ponad 4 sekundową stratą stawkę zamykali kierowcy Super Aguri.

W drugiej sesji udziału nie wzięło dwóch kierowców. Sebastian Bourdais z Toro Rosso zatrzymał się na torze podczas swojego okrążenia instalacyjnego, a David Coulthard nie był w stanie wyjechać na tor, gdyż mechanicy nie zdążyli naprawić jego bolidu po porannej kraksie.

Mimo iż nad torem nie padało większa część kierowców miała problemy z utrzymaniem linii jazdy, ale w odróżnieniu do toru Albert Park, nowoczesny tor Sepang dzięki swojej szerokości potrafi wybaczać błędy.

Wyniki

# Kierowca Czas Liczba okrążeń Opony
1

Lewis Hamilton

McLaren

1:35.055 32
2

Felipe Massa

Ferrari

1:35.206 33
3

Kimi Raikkonen

Ferrari

1:35.428 36
4

Jenson Button

Honda

1:36.037 40
5

Sebastian Vettel

1:36.474 35
6

Jarno Trulli

Toyota

1:36.493 38
7

Heikki Kovalainen

McLaren

1:36.512 30
8

Robert Kubica

BMW Sauber

1:36.671 33
9

Giancarlo Fisichella

Force India

1:36.756 37
10

Kazuki Nakajima

Williams

1:36.838 34
11

Rubens Barrichello

Honda

1:36.879 38
12

Nico Rosberg

Williams

1:36.908 36
13

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:37.106 35
14

Fernando Alonso

Renault

1:37.328 23
15

Nelson Piquet Jr

Renault

1:37.331 42
16

Mark Webber

Red Bull

1:37.346 37
17

Timo Glock

Toyota

1:37.512 35
18

Adrian Sutil

Force India

1:37.614 35
19

Takuma Sato

Super Aguri

1:39.021 27
20

Anthony Davidson

Super Aguri

1:39.361 30
21

Sebastien Bourdais

-:--.--- 1
22

David Coulthard

Red Bull

-:--.---

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

84 KOMENTARZY
avatar
Peti

21.03.2008 08:58

0

Brrrrrrrrrr. Znowu skrzynia? a tu jeszcze dwa wyścigi.


avatar
hot dog

21.03.2008 09:01

0

Jeszcze trzy chyba ;-) tak cos ze skrzynia ale chyba naprawili....


avatar
pokrzyw

21.03.2008 09:01

0

Honda szaleje :)


avatar
PrzemeQ

21.03.2008 09:02

0

Wie ktoś czy Kubicy wymienili skrzynie ?


avatar
Raven89

21.03.2008 09:03

0

Istnieje bezkarna opcja wymiany silnika i skrzyni w piątki i to dowolną ilośc raazy-tak przynajmniej mówił dzisiaj w Polsacie Mikołaj Sokół-nie wie ktoś czy to prawda?


avatar
Dudazzz

21.03.2008 09:03

0

ktoś ma może informacje o maksymalnych prędkościach podczas treningów?


avatar
Peti

21.03.2008 09:03

0

No tak trzy z Malezją, ale czytałem, że mu wymienili na nową więc chyba o 5 w tył na starcie.?


avatar
radish

21.03.2008 09:05

0

10h i qual,weekend bez snu [déjà vu]


avatar
zet_usun

21.03.2008 09:14

0

Znowu BM-ki wolne:(


avatar
zet_usun

21.03.2008 09:15

0

Coś czuje że prędkość na prostych to będzie ich kula u nogi:(


avatar
jestemradek

21.03.2008 09:18

0

Nie ukrywają swój potencjał tylko oszczędzają!!! Po co mają wyciskać maksa z bolidu? Silnik i skrzynia dostaje po dupie... A tak to w trzecim treningu sprawdzają pod koniec czy wszystko ok i później na kwalifikacjach ogień!


avatar
jestemradek

21.03.2008 09:18

0

A Wy płaczecie jakby nie wiem co się stało... porażka


avatar
Supek

21.03.2008 09:20

0

Raven89 ...o ile nie jest to ta sama skrzynia ktora byla uzywana podczas wyscigu w Australii..to samo dotyczy silnika...a co do testow to mysle ze akurat na tym torze wszystko wroci do normy z poprzedniego sezonu, czyli Ferrari i Maki z przodu potem BMW , Williams, Renault i reszta...gdyby wyscig odbywal sie tylko na dwoch pierwszyych sektorach łudziłbym się, że BMW może powalczyć jak w Australii ale trzeci sektor czyli te dwie proste rozwiewaja niedomowienia...niestety BMW nie jest jeszcze tak dobre aby ustawic konkurencyjnie bolid i na krete czesci toru i na te "pasy startowe" ...1,5 s straty to wroży wiele dublowań podczas wyścigu...


avatar
muminek94

21.03.2008 09:21

0

HONDA RZĄDZI...:D:D:D...oby tak dalej:)...


avatar
Klausberg

21.03.2008 09:22

0

ciekawi mnie jak tym razem bedzie wygladał wysgig bo jak popaa to faktycznie bedzie ciekawie, troche zaryzykowałem w swoim typie ale trzeba brac pod uwage umiejetnosci zawodnika plus strategia zawodnika. U mnie hamilton nie załapał sie do ósemki moim zdaniem wyleci z toru byle PP nie zdobył wtedy bedzie jechał bezpiecznie.


avatar
kszyh21

21.03.2008 09:40

0

a co oni oszczędzają? przecież nikt nie używa silników 'z wyścigu' do testów.. skrzyni tez nie.. a na dodatek mogą je wymieniać tyle ile chcą (oczywiście te podzespoły 'treningowe')


avatar
Hubi

21.03.2008 09:40

0

żeby dla roberta poszło iak najlepiej w Q i odbiegając od tematu nie wiem jak mogli dopuścić Dowbora do studia to koszmar !


avatar
pawelz

21.03.2008 09:40

0

po tym jak przeczytalem że Robert miał kłopoty ze skrzynia zastanawiam się czy nie powinno być typowania polegającego na tym czy Robek ukończy wyścig czy nie ukończy


avatar
mpkaras

21.03.2008 09:41

0

No i znowu BMW szykuje wymówkę na nierówne traktowanie kierowców. Zawsze i tylko srzynia.


avatar
stormfly

21.03.2008 09:42

0

Jakiś czas temu zablokowałem sobie wp i onet by tam nie wchodzić... dzisiaj z ciekawości zajrzałem i to co czytam na temat F1 mnie po prostu przeraża. Takie bzdury tam wypisują, że nic tylko płakać nad tymi pseudo dziennikarzami. Na szczęście tutaj jest poziom i mogę w spokoju czytać coś rzetelnego.


avatar
yantar

21.03.2008 09:45

0

Spokojnie ludu spragniony ryku silnikow. Przeciez pierwsze dwa treningi to glownie "macanie toru", testowanie opon itd. Dopiero trzecia sesja to ustawianie juz konkretne bolidu pod kwalifikacje i wyscig. Swoja droga to to typowanie na portalu powinno byc mozliwe az do rozpoczecia kwalifikacji albo przynajmnije do zakonczenia trzeciego treningu. W piatek wieczorem to nawet nie mozna byc pewnym czy dany kierowca rozwalajac bolid na trzeciej sesji bedzie mial czym pojechac w wyscigu :/


avatar
Ron Dennis

21.03.2008 09:45

0

Aha czyli w Australii z 2-go pola to by przypadek? Na to wygląda Ferrari musiało się spisywać nadzwyczaj źle w porównaniu do BMW-u :/


avatar
Maciej86

21.03.2008 09:45

0

przecież masz takie typowanie po prawej stronie ;p


avatar
Robert_14

21.03.2008 09:46

0

A może problemy ze skrzynią to zasłona dymna?? Tydzień temu w Austrii było podobnie...


avatar
Maciej86

21.03.2008 09:46

0

do pawelz to było ;p


avatar
sven

21.03.2008 09:46

0

pawelz, ankieta wystarczy :)


avatar
phoros

21.03.2008 09:47

0

Skąd te wnioski? :) Skąd wiadomo, kto co trenował? Między SF a McL trwa wojna psychologiczna. Ferrari desperacko chciało się pokazać, więc na oparach (Kimiemu brakło benzyny) śrubowało czasy i po kilku kółkach do boksu. McL jeździły tak sobie i nagle LH wskakuje na top, po czym szybko zwalnia i ostrożnie wraca do boksu - bolid ma dość po takim żyłowaniu. Renówki rano błysnęły, teraz słabo. Toyota, Honda i Williams - równo i stabilnie. RedBull - wiemy. Vettel szalał, ale wozy mają niepewne. No a BMW? Tak się wozili bez pośpiechu specjalnego. Oprócz porannego gmerania przy kubicowym autku i regularnym sprawdzaniu poboczy przez Heitfielda - w normie. Czekamy na ostatni trening i qual.


avatar
sebekmasl

21.03.2008 09:52

0

Zgadzam sie z przedmówcą. należy poczekać do jutra. taka sama sytuacja miała miejsce w Australii.


avatar
Dom1

21.03.2008 09:57

0

Z tego co widziałem to rzeczywiście cieniutko z prędkościami ;( Gdy Ferrari 302 jechały to Kubica 292...


avatar
phoros

21.03.2008 10:03

0

A tu dalej to samo... :)


avatar
Dagmara_W

21.03.2008 10:05

0

Prędkośc to nie wszystko.. Robert Kubica jest bardzo regularny i poprawia swoje czasy a to najważniejsze.. optymizmu troche i wiary:) ważne by bolid był niezawodny i ustawienia były wporządku. Ferrari ma dobrą formę, ale po Gp. Australii widać że jak sie BMW postara to też potrafi. Pozdrawiam:)


avatar
tomek1994

21.03.2008 10:09

0

mam nadzieje ze Kimi wygra wyścig bo obstawiłem:D


avatar
Peti

21.03.2008 10:13

0

Spokojnie, jak KUBEK dojedzie do mety to napewno zapunktuje. Chyba że co niektórzy z was mają większe ambicje.


avatar
duszek480

21.03.2008 10:16

0

Zobaczymy co będzie jutro w kwalifikacjach,bo to jest najważniejsze.Było kilka niespodzianek,np.Button.Ale to tylko treningi.Należy też powiedzieć o Fisichelli.Nieźle sobie radzi w Force India,a już wiele osób przekreślało Fisichellę i jego team!Ale to tylko treningi!!!


avatar
stormfly

21.03.2008 10:23

0

Kubica ma podobny ma czas do Kovalainen więc wygląda na to, że jest bardzo dobrze.


avatar
fisicofan

21.03.2008 10:23

0

No właśnie, bardzo cieszy mnie postawa Giancarlo, ale wyścig będzie mu ciężko ukończyć - jak nie wypadek to awaria :(


avatar
Zybex20

21.03.2008 10:24

0

JA mam takie pytanie offtopowe - Jeżeli bolid nie dojechał do mety w ostatnim wyścigu (przypadek Kubicy) to musi mieć starą skrzynię i silnik? Przecież te podzespoły mogły ulec uszkodzeniu podczas stłuczki...


avatar
niza

21.03.2008 10:27

0

i jak tu obstawiac....dobrze ktos wczesniej napisal ze typowanie powinno trwac przynajmniej do samych kwalifikacji, jeszcze po 3 sesji treningowej....narazie moje typy ale tylko na kawalku papieru ;p sie nie sprawdzaja no ale wkoncu to tylko treningi,ehhh. mam nadzieje ze bmw znow sie "ukrywa" ze swoimi mozliwosciami i ze bolid Robcia bedzie sie spisywal ok:D.tylko ciekawi mnie dyspozycja ferrari, chlopaki chyba sie ostro wzieli za siebie bo po gp Australi nie bylo za rozowo.ale z drugiej strony jak popatrzec dzis na Kimiego to cos ferrari ostro kombinowalo zeby tylko bylo wporzo bo az zabraklo mu przy samej koncowce paliwa i nie mogl dojechac do boxu hehe


avatar
Rapidoo

21.03.2008 10:29

0

Zwalniają w sekcji krętej toru ( środkowej) gdzie najprawdopodobnie BMW teraz czuje się silne a testują pozostałe zakręty, potem lekka zmiana w ustawieniu i będzie lepsza prędkość na dwóch prostych.


avatar
bmwd

21.03.2008 10:30

0

Kubica dobrze jeżdzi


avatar
mlq

21.03.2008 10:45

0

Trening czyni ustawienia. wyścig to inna seria . a Robert i B.M.W da rade


avatar
damiano121092

21.03.2008 11:00

0

nie mozna patrzec na treningi poniewac bmw jeżdzi z pełnymi bakami


avatar
Wirus

21.03.2008 11:26

0

nie czaje tyle siedzicie i jeszcze malo wiecie, jesli wymiana skrzyni nastapila by w piatek to nie przesuwa sie o 5 miejsc w tyl gdyz to dotyczy tylko awarii w sobote i niedziele !!! co do BMW uwazam ze nie bedzie tak wesolo w qualu, te predkosci wlasnie martwia, proste sa bardzo dlugie i w wyscigu moze miec to znaczenie, ale jeszcze moze cos zmienia. Obstawiam Kubice w 2 linii.


avatar
daniel316

21.03.2008 11:29

0

BMW się ukrywa, na pewno to nie jest taki spadek jakości bolidów. Prawie te same miejsca co i w testach do GP Australii, Robert pod koniec dziesiątki, Heidfeld w środku stawki, ciekawe...


avatar
Wirus

21.03.2008 11:36

0

zmieniam swoje zdanie troszke ;) moim zdaniem wlasnie jesli znajda lepsze ustawienia i troszke szybciej bedzie to strata to bedzie naprawde dobrze :) predkosci do McLarena ok 5 km/h a czas w 3 sektorze kolo 0,2 gorszy. porównuje z czasami KOV bo on jechal z wiekszym paliwem. W 1 sektorach takie same czasy mial KUB. Bedzie niezle mysle, a jakby lekki deszczyk spadl to Kubica by pokazal umiejetnosci i bylby na podium :) ale zobaczymy co wyjdzie


avatar
quick B

21.03.2008 11:43

0

BMW tutaj straci ale może być faworytem w Monaco dużo zakrętów a BMW w zakręyach jest szybkie gorzej z prostymi.


avatar
hot dog

21.03.2008 11:53

0

Poczekajmy na koncowa konfiguracje Bolidu. Zespol szuka optimum, poki co nie ma predkosci na prostych za to jest szybszy w sekwencjach zakretow chyba to jest 2 sektor toru. Jutro w qual bedzie wszystko wiadomo. BMW kazde treningi prowadzi w taki wlasnie sposob a tu mozna wyczytac ze juz po BMW.


avatar
kura1987r

21.03.2008 12:49

0

1.5 sekundy za makiem.... hmmm duża ta strata.... moze to ponowna zasłona dymna?? a może w Australii po prostu cudem trafili z ustawieniami?? Myślę, że jednak zasłona dymna i już jutro pokażą klasę!!! Do boju Robcio!!


avatar
pokemon1234

21.03.2008 12:49

0

tydzień temu kubica wygrał trening i 2 w qual a mógł wygrać gdyby nie zakręt Glocka


avatar
grzesiek1870

21.03.2008 13:05

0

No to niezła różnica:( Szkoda, Kubica ma potencjał, zresztą jak bolid BMW tylko pytanie - kiedy te możliwości samochodu będzie można zobaczyć. Trzeba czekać cierpliwie i zobaczymy


avatar
expiro

21.03.2008 13:14

0

Mnie zastanawia frekwencja na mecie ;) Zapowiada się ciekawy wyścig. Moim zdaniem początek sezonu jest zawsze bardzo emocjonujący.


avatar
mklukasz

21.03.2008 13:15

0

Czy mozecie typowac?? bo ja jak wchodze to mnie wyloggowuje i nie moge sie zalogowac


avatar
brynas1

21.03.2008 13:25

0

Ja uwazam ze Robert ma spore szanse znalesc sie w pierwszej trojce po kwlifikacjach a predkosci nie sa takie najwazniejsze gdyz wolne sa na zakretach i musza wczesniej chamowac od wolniejszych.czyli musi byc we wszystkim jakas rownowaga.


avatar
kura1987r

21.03.2008 14:07

0

http://www. milanos.pl/video. php?cat=23&id=7708 zlikwidujcie spacje i ogladajcie - wywiad z Robertek Kubica przeprowadzony przez Kurzajewskiego. robert mial wtedy 14 lat.........


avatar
phoros

21.03.2008 14:27

0

Faaajne! Ale się uśmiałem. :)))


avatar
totalfun

21.03.2008 15:30

0

Super filmik, fajny opis tego bolida ;D


avatar
Grzesiek_1

21.03.2008 15:55

0

Wszystkie "kalkulacje" wezmą w łeb jeśli będzie padać. Wtedy ważniejsza od bolidu będzie strategia. Mam tylko nadzieję, że BMW tym razem zaplanuje ją dobrze i nie będę się musiał denerwować w święta :-)


avatar
brynas1

21.03.2008 16:31

0

Moje odczucia mowia po treningach ze Robert znow bedzie mial agresywny styl jazdy i walke o pp jezdzil krotsze dystanse i jak wiemy jest od nicka szybszy na jednym kolku wiec mocno sciskajmy za Roberta kciuki i niech wycisnie z maszyny ostatnia kropelke!!


avatar
niza

21.03.2008 16:46

0

super filmik, dzieki kura1987:DDD. juz 10 lat tamu przewidzieli mu ze bedzie jezdzil w F1, pewnie wtedy przed tv nieliczni fani tegoz sportu sikali po nogach ze smiechu nie wiezac w to....ahhhh az w takich momentach duma czlowieka rozpiera ze mamy takiego Roberta w F1:DD


avatar
janko89

21.03.2008 16:57

0

rządzi McLaren


avatar
makary

21.03.2008 17:11

0

żeby tylko Robert był wyzej od Niemca ;)


avatar
Tytussek

21.03.2008 17:43

0

Zastanawia mnie to, że niektórzy komentują nie znając nawet podstawowych zasad panujących w F1. Silnik ma wyrzymać 2 a skrzynia 4 weekendy wyścigowe. Weekendy więc tylko sobota i niedziela. Nikt nie będzie na testach zarzynał silnika i skrzyni do wyścigu. Po drugie kiedyś muszą testować nowe rozwiązania techniczne, wiec robi się to podczas testów. Bo każdy element podlega ciągłemu rozwojowi. Po trzecie BMW rzadko sprawdza prędkości maksymalne bo te można osiągnąć tylko na 2-3 kółkach i jest to potrzebne tylko w kwalifikacjach. BMW kładzie nacisk na czasy osiągane w przedziale czasu pomiędzy tankowaniami i od ich analizy zależy strategia na wyścig.


avatar
kostek88

21.03.2008 18:12

0

No nie zapominajmy ze kubica w Melbuern testach pojechał słabiej niż teraz, ciekawi mnie jak czas BMW odnotuje w 3 trningu, ostatnio były 2 pierwsze miejsca a teraz?


avatar
nela

21.03.2008 18:41

0

o boże znowu ta skrzynia biegów???


avatar
Tytussek

21.03.2008 18:51

0

Myśle, że ze skrzynią wyścigową będzie wszystko w porządku, ale obawiam się deszczu. Wtedy zamiast emocji wyścigowych znowu będzie loteria.


avatar
pokemon1234

21.03.2008 19:17

0

jak będzie deszcz to będzie gorzej niż w australii! w tamtym sezonie był przepis że jak kierowce ciągnik na tor wywiezie to kierowcę dyskwalifikują a hamiltona ciągnik wywiózł a nie zdyskwalifikowali go a teraz sędziami nie są bryty to może będzie sprawiedliwie


avatar
Hilfiger

21.03.2008 19:33

0

Hamilton to numer 1.W tym sezonie zdobycie mistrzostwa to dla niego formalność.McLaren wygra wśród konstruktorów.Nic dodać nic ująć.


avatar
pokemon1234

21.03.2008 19:47

0

może masz rację ale przyznaj że w tamtym sezonie sędziami byli brytyjczycy i każdemu przeszkadzali i niesłusznie karali (GP Chin- kolizja KUBICY z hamiltonem stop\go dla Kubicy)


avatar
pokemon1234

21.03.2008 19:48

0

Po 2 każdy mówi że Kubica wygra mistrzostawa Świata(np: Niki Lauda)


avatar
hot dog

21.03.2008 19:55

0

Hilfiger a co masz lacznosc z Maclarenem ??? czy Scuderia ??? ze juz wiesz kto na jakiem jest etapie.W zeszlym roku Hamilton juz wital sie z gaska a tu pojawil sie Iceman i pogodzil wszytskich. Tym bardziej w tym roku w ktorym jezdzimy bez TC co powoduje duza loterie nie mozna byc niczego pewnien.


avatar
alonsof1

21.03.2008 19:56

0

coś mi sie wydaje ze bedziemy w niedziele widziec często "sc "


avatar
arek.jan

21.03.2008 20:21

0

Znawcy F1 w piątek i sobotę to nie testy tylko treningi i raczej przez cały weekend jeżdżą na tym samym silniku i skrzyni bo jak by mogli zmieniać to nie było by mowy o bezkarnej wymianie silnika w piątek tak mi się wydaje nie wiem tego na pewno. Robert znów będzie w pierwszej linii, tor w Malezji bez TC jest bardzo wymagający od kierowcy a jak deszcz popada to będzie masakra.


avatar
pokemon1234

21.03.2008 20:24

0

jak będzie deszcz to będzie rzeźnia najlepiej z hamiltonem w roli głównej a ja czekam na kwalifikację


avatar
arek.jan

21.03.2008 20:34

0

Jeśli chodzi o Dowbora to nie jest taki zły, Zienkiewicz panuje nad wszystkim.


avatar
Trunks

21.03.2008 20:42

0

To taki tor że nie tylko się prędkość liczy a także dobry docisk i balans.Myśle że w kwalifikacjach będzie 1 lub 2 linia.


avatar
milanista22

21.03.2008 21:44

0

No ale zeby nie bylo z ta skrzynia biegów 5 pozycji do tylu bo tera weszly nowe przepisy ze skrzynia musi wytrzymac 4 weekendy wyścigowe. Więc przy wymianie może być kiepsko. Ale moim zdaniem Robert Kubica najlepiej jeździ bez Kontroli Trakcji pokazal to w kwalifikacjach w Australi gdzie potrafil sie wyratowac z 200 km/h kiedy to wyadł na super szybkim okrazeniu.


avatar
doinkus

21.03.2008 21:46

0

u kubicy wymiana skrzyni z wyscigu australli kimi znowu miał problemy z elekreoniką zobaczymy co quali pokarze kubica i tak lepszy od nicka


avatar
milanista22

21.03.2008 21:58

0

Zapomnialem ze Kubica moze wymienic skrzynie bo nie dojechal ale jak tak bedzie skrzynia się psuła to nie wiem co bedzie dalej


avatar
choleryk

22.03.2008 03:22

0

o której treningi ?


avatar
choleryk

22.03.2008 03:24

0

o której ? polsat pewnie tylkoQ , o której trening ?


avatar
choleryk

22.03.2008 03:27

0

nie jestem takim znawcą pewnie jak wy, ale wkręciłem się w to.... ?za ile treningi ?


avatar
choleryk

22.03.2008 03:36

0

przepraszam, już znalazłem.... wyjadą za 23 minuty


avatar
choleryk

22.03.2008 04:07

0

teraz pomagajcie... gdzie leci ?


avatar
adasranosz

28.03.2009 19:28

0

Kubico,popraw się


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu