milanista22
Ostatnia aktywność
avatar
milanista22

23.03.2008 14:46

0

GRATULACJE ROBERT i tak dalej w nastepnych wyścigach.

avatar
milanista22

21.03.2008 21:58

0

Zapomnialem ze Kubica moze wymienic skrzynie bo nie dojechal ale jak tak bedzie skrzynia się psuła to nie wiem co bedzie dalej

avatar
milanista22

21.03.2008 21:56

0

Kibic26 to nie zalezy ze to pierwszy wyscig rok temu kiedy bylo TC to nie dojechalo bodajze 5 kierowców a teraz 15. To pokazuje ze albo zespoly sa zle przygotowane pod wzgledem technicznym lub nie potrafia jezdzic bez TC.

Przejdź do wpisu Dramatyczne GP Australii

avatar
milanista22

21.03.2008 21:44

0

No ale zeby nie bylo z ta skrzynia biegów 5 pozycji do tylu bo tera weszly nowe przepisy ze skrzynia musi wytrzymac 4 weekendy wyścigowe. Więc przy wymianie może być kiepsko. Ale moim zdaniem Robert Kubica najlepiej jeździ bez Kontroli Trakcji pokazal to w kwalifikacjach w Australi gdzie potrafil sie wyratowac z 200 km/h kiedy to wyadł na super szybkim okrazeniu.

avatar
milanista22

17.03.2008 17:48

0

Moim zdaniem najgorzej bez TC radziło sobie Ferrari to co pokazał Raikonen faktycznie pokazywało że miał problemy bez TC (chociaż lubie Kimiego) sądze że nie pokazał się z dobrej strony bo tylu błedów w jednym wyścigu dawno w jego wykonaniu nie widziałem.

Przejdź do wpisu Dramatyczne GP Australii

avatar
milanista22

11.02.2008 18:06

0

Testy jeszcze niczego nie pokazują dopiero w pierwszym wyścigu wszystko się okarze kto ma najlepszy bolid i kto najlepiej się przygotował do sezonu. Pierwszy wyścig już za 33dni

avatar
milanista22

11.02.2008 18:03

0

Rosja nie ma nawet kierowcy w F1 a oni chcą tam grand prix organizować. Lepiej to by się zastanowili czyby nie zorganizować Grand Prix Polski. W Rosji to jeszcze nazwą imieniem Putina albo kogo innego a w Polsce by mogli dać jakąś porządną nazwę typu imieniem Roberta Kubicy.

Przejdź do wpisu Grand Prix Rosji od 2010 roku?

avatar
milanista22

06.02.2008 17:59

0

W tam tym sezonie to Kubica mógł mieć znakomitą końcówkę sezonu. W Chinach był na 3 miejscu ale przy starciu z Hamiltonem został ukarany no i spadł na 7 miejsce. A w Japonii prowadził już był po pit stopie (jechał na 1 pit stopa) mogł by spokojnie dojechać na podium albo nawet wygrać ale znowu dał o sobie znać bolid i jego skrzynia biegow oraz aerodynamika. W Brazylii był 6 więc gdyby nie usterki i kara to Kubica miał by spokojnie dwa razy podium pod rząd na koniec sezonu

Przejdź do wpisu Wywiad z Robertem Kubicą

avatar
milanista22

31.01.2008 20:01

0

Fajnie już przynajmniej można zaplanować sobie czas. Dobrze że przynajmniej na GP Singapuru nie będę musiał wstawać o 3 lub 4 w nocy tak jak na GP Australii, Chin, Japonii albo o 6, 7 na GP Malezji, Bahrajnu. Przecież to straszne tak rano nadawać wyścigi a powtorke nie lubie oglądać.

avatar
milanista22

12.01.2008 11:39

0

Ja obstawia walkę 4 zespołów Alonso, Piquet Jr, Kubica, Heidfeld, Kovalainen, Hamilton, Massa, Raikonen czyli pierwsza ósemka będzie zawsze zarezerwowana. Renault teraz będzie się starać jak najlepiej jeździć, bo ściągneli Alonso po to aby wygrał ten sezon. I pomógł im w klasyfikacji konstruktorów zatriumfować

avatar
milanista22

12.01.2008 11:33

0

Wielka szkoda bo chciałem zobaczyć już następny bolid. Rosberg w poprzednim sezonie spisywał się bardzo dobrze w odróżnieniu od Wurza który nie za dobrze jeździł. Nakjima to najbardziej się popisał kiedy przejechał swojego mechanika w ostatnim wyścigu.

avatar
milanista22

11.01.2008 23:52

0

kaeres - ty chyba nie wiesz o czym mówisz ci co inwestują w Formułę 1 często wydają tyle kasy na słabsze teamy które nie zajmują pozycji i przez to po roku mówią jak to są już bez forsy. A te rozwojowe teamy typu McLaren, Ferrari, BMW ja się nie dziwię że Jean Todd z żalem opuszczał Ferrari ile on tam kasy zarobił to się w głowie się nie mieści on chyba z tego najwięcej dostał nawet więcej od kierowców ile on mistrzostw zdobył kierowców i konstruktorów.

avatar
milanista22

11.01.2008 16:10

0

Jeszcze raz powtórze moje zdanie o Force India. Przeiceż ten zespół się nie rowija co rok się rozpada. 2 lata temu było MF1. Rok temu Spyker a teraz Force India ten zespół co rok się rozpada ja nie widzę żadnego postępu w tym zespole to jest dno od którego nie mogą się odbić. Zawsze mają jakieś problemy finansowe wystarczy spojrzeć co się działo mieli tak słaby bolid że zawsze na dwóch ostatnich miejscach był Spyker dopiero pod koniec sezonu coś ruszyło ale i tak ten zespół się rozpad z powodu tego że jego prezesowi zabrakło kasy.

avatar
milanista22

11.01.2008 16:05

0

Wurz w tam tym sezonie nic nie pokazał to 3 miejsce było fuksem zdobyte za dużo wypadków w GP Kanady i dlatego zajął to 3 miejsce.

Przejdź do wpisu Wurz kierowcą testowym Hondy

avatar
milanista22

10.01.2008 16:08

0

I tak Force India będzie takie samo jak Spyker będą ostatnia i przedostatnia pozycja oni niemają szans. Z resztą Fisichella już nie jeździ tak dobrze jak u boku Alonso. Może Sutil prędzej coś pokaże niż Fisico.

avatar
milanista22

10.01.2008 16:03

0

Ciekawy jestem jak będzie jeździł Timo Glock. W Championship Series jeździł różnie ale zobaczymy F1 to co innego. Następne BMW

avatar
milanista22

10.01.2008 15:53

0

Honda teraz to taki klub seniora Barrichello, Button i Wurz. Najmłodszy Button a najstarszy Barrichello.

Przejdź do wpisu Wurz kierowcą testowym Hondy

avatar
milanista22

10.01.2008 15:39

0

Przeiceż ten zespół się nie rowija co rok się rozpada. 2 lata temu było MF1. Rok temu Spyker a teraz Force India ten zespół co rok się rozpada ja nie widzę żadnego postępu w tym zespole to jest dno od którego nie mogą się odbić. Zawsze mają jakieś problemy finansowe wystarczy spojrzeć co się działo mieli tak słaby bolid że zawsze na dwóch ostatnich miejscach był Spyker dopiero pod koniec sezonu coś ruszyło ale i tak ten zespół się rozpad z powodu tego że jego prezesowi zabrakło kasy.

avatar
milanista22

09.01.2008 21:50

0

TOTTI popieram twoje zdanie najchętniej to bym Hamiltona z F1 wywalił przeiceż to jakiś tam krewny Rona Dennisa to wiadomo że będzie popierany przez sędziów. I to mi się bardzo nie podoba

avatar
milanista22

09.01.2008 21:44

0

Chyba prędzej wyjadą kierowcy testowi Ferrari niż Schumacher. Ale mimo wszystko chciałbym go jescze zobaczyć w wyścigu F1, a nie różnych pokazowych turniejach.

avatar
milanista22

09.01.2008 16:28

0

Ja nie lubię Hamiltona zbyt jest faworyzowany przez FIA. Najbardziej było to widać podczas GP Europy kiedy to na jednym zakręcie wypadło kilku kierwców, a to tylko Hamiltona wyciągnęli i tylko on mógł jechać dalej, albo wtedy kiedy zakopał się przy Pit line to wszyscy od razu biegli żeby mu pomóc. Też było to widać kiedy zderzył się z Kubicą to była ewidentnie wina Hamiltona, a karę dostał Kubica. On ma zbyt duże poparcie z ich strony

avatar
milanista22

09.01.2008 16:20

0

Chciałbym Schumachera znowu zobaczyć na jakimś Grand Prix czy nadal jeździ tak dobrze

avatar
milanista22

09.01.2008 16:13

0

Tvey przecież McLaren został przesunięty w klasyfikacji konstruktorów na ostatnie miejsce za aferę szpiegowską dlatego BMW było drugie

Przejdź do wpisu Bolid Super Aguri 19 lutego

avatar
milanista22

08.01.2008 19:57

0

Ale z tym malowaniem na zielono będzie jak w reklamie Ogóry do góry

Przejdź do wpisu Bolid Super Aguri 19 lutego

avatar
milanista22

08.01.2008 19:55

0

Jak dojadą w 5 wyścigach do mety to będzie dobrze, ale najważniejsze że w tam tym sezonie byli lepsi od McLaren'a

Przejdź do wpisu Bolid Super Aguri 19 lutego

avatar
milanista22

08.01.2008 15:45

0

Dziarmol masz rację to iż Heidfeld jest faworyzowany przez BMW to wychodziło prawie przy każdym wyścigu słyszałem komentarz że znowu Heidfeldowi dali bardziej ofensywną taktykę, a Kubica ma bardziej cięższy bolid dopiero pod koniec sezonu Kubicy dali bardziej ofensywną taktykę. W Grand Prix Turcji to była chyba zbyt ofensywna kiedy to pokażdym pit stopie tracił pozycję. Jednym słowem BMW niemiecki zespół Heidfeld niemiecki kierowca jeden kraj wiadomo kogo będą faworyzować.

avatar
milanista22

07.01.2008 22:08

0

W tym sezonie zobaczymy kto jest dobry ponieważ wielu słabszych kierowców może mieć problemy z dostosowaniem się do braku kontroli trakcji wtedy będzie można zobaczyć kto jest dobrym kierowcą. Będzie na pewno więcej wypadków. Bo raczej nie sądzę że takie Force India z najsłabszym bolidem w stawce od razu będzie dobrze jeździć będzie tak samo jak rok temu ze Spykerem, a może gorzej.

avatar
milanista22

07.01.2008 16:14

0

No to ciekawe Ferrari czy McLaren. Ja jednak stawiam na Kubice już 14 stycznia BMW. (Numery 23 i 22 mają zawsze najgorsze zespoły)

avatar
milanista22

07.01.2008 15:18

0

Tam nie ważne jaki na zewnątrz zobaczymy jak jeździ wtedy będzie można ocenić pierwsza okazja podczas Grand Prix Australii

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu