WIADOMOŚCI

Kovalainen broni honoru McLarena na Silverstone
Kovalainen broni honoru McLarena na Silverstone
Wyniki sesji kwalifikacyjnej przed GP Wielkiej Brytanii okazały się przynajmniej w części bardzo zaskakujące. Honor McLarena na domowym torze obronił Heikki Kovalainen, który zdobył pierwsze w karierze pole position. Drugi ku zaskoczeniu wszystkich był także dobrze spisujący się przez cały weekend Mark Webber z Red Bulla. Dopiero z drugiego rzędu ruszą jutro Raikkonen i Hamilton.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Wydawało się, że zasłona dymna jaką zafundował swoim kibicom zespół BMW Sauber była wyrafinowaną zagrywką taktyczną. Obaj kierowcy pewnie awansowali do finału kwalifikacji. Jednak tylko Nick Heidfeld był w stanie przejechać w Q3 okrążenie pomiarowe, zdobywając piąte pole startowe. W bolidzie Roberta Kubicy na pierwszym okrążeniu pojawiły się problemy z tylnym zawieszeniem, podobne do tych z wczorajszego dnia. Polak nie był w ten sposób w stanie ustanowić czasu i jeżeli inni kierowcy nie zostaną ukarani, ruszy do wyścigu z 10 pola.

Między kierowcami BMW jutro na starcie staną: Fernando Alonso, Nelson Piquet oraz Sebastian Vettel i Felipe Massa, który po wczorajszych przygodach także i dzisiaj miał najwyraźniej problemy z utrzymaniem wysokiego tempa.

Przebieg dwóch pierwszych części kwalifikacji

Sesja kwalifikacyjna rozpoczęła się na suchym torze, jednak już po 15 minutach nad torem ponownie pojawiły się deszczowe chmury. Największym pechowcem pierwszej fazy kwalifikacyjnej był niewątpliwie Nico Rosberg, któremu nie udało się wykręcić czasu pozwalającego przejść do Q2. Mając na względzie iż w każdej chwili nad torem może pojawić się deszcz już w kilka sekund po rozpoczęciu pierwszej części czasówki na torze pojawili się wszyscy zawodnicy. Najszybszym w pierwszej części kwalifikacji byli kierowcy McLarena, z których lepszym ponownie okazał się Heikki Kovalainen. Do Q2 nie awansowali: Barrichello, Rosberg, Button, Sutil i Fisiechlla.

Druga część sesji kwalifikacyjnej rozwiała wątpliwości związane z formą zespołu BMW Sauber. Kierowcy niemiecko-szwajcarskiego zespołu tak jak nas już zdążyli przyzwyczaić wyjechali na tor w drugiej połowie drugiej fazy kwalifikacji, odnotowując 4 i 5 czas. Lepsi okazali się tylko kierowcy McLarena Hamilton i Kovalainen oraz Mark Webber. Do walki o pole position nie przeszli tym razem: Coulthard, Glock, Bourdais, Trulli i Nakajima.

Wyniki

# Kierowca Czas Liczba okrążeń
1

Heikki Kovalainen

McLaren

1:21.049
2

Mark Webber

Red Bull

1:21.554
3

Kimi Raikkonen

Ferrari

1:21.706
4

Lewis Hamilton

McLaren

1:21.835
5

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:21.873
6

Fernando Alonso

Renault

1:22.029
7

Nelson Piquet Jr

Renault

1:22.491
8

Sebastian Vettel

1:23.251
9

Felipe Massa

Ferrari

1:23.305
10

Robert Kubica

BMW Sauber

-:--:---
11

David Coulthard

Red Bull

1:20.174
12

Timo Glock

Toyota

1:20.274
13

Sebastien Bourdais

1:20.531
14

Jarno Trulli

Toyota

1:20.601
15

Kazuki Nakajima

Williams

1:21.112
16

Rubens Barrichello

Honda

1:21.512
17

Jenson Button

Honda

1:21.631
18

Nico Rosberg

Williams

1:21.668
19

Adrian Sutil

Force India

1:21.786
20

Giancarlo Fisichella

Force India

1:21.885

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

175 KOMENTARZY
avatar
nowyziomal

05.07.2008 15:15

0

BMW i Kubica zostało ukarane za lekkomyślność, zawsze ale to zawsze wyjeżdżają ostatni na tor, przecież zawsze może sie coś przydarzyc nieoczekiwanego tak jak dzisiaj, panowie wyjazd wcześniej niż 4min przed koncem sesji. Jutro ciekawie jak mistrz kraks Vettel zrobi poligon na pierwszym zakręcie.


avatar
Johnnie_Walker

05.07.2008 15:17

0

Zrobią wszystko by Hamilton (jest 4 przez swój błąd) wygrał a Webber pozytywne zaskoczenie, mam nadzieje ,że więcej będzie takich w sezonie.


avatar
Javkens

05.07.2008 15:18

0

I super :) gratki dla Webbera. Szkoda Kubicy, dobrze Heidfeld :)


avatar
slepy

05.07.2008 15:19

0

Brawo WEBBER i KOV, BMW OBY TAK DALEJ !!!!!!! :/


avatar
kwiatek1

05.07.2008 15:19

0

nowyziomal: zgadzam sie z tobą w 100%, to prawda że BMW dało ciała myślą że są na tyl dobrzy żeby wijeżdżć ostatni na tor w Q1, i zostało ukarane jestem bardzo zły na taktyke zespołu normalnie mnie tak wku.....li, że nie mogę się uspokioć to nie była wina Roberta tylko zespolu


avatar
Schabek

05.07.2008 15:19

0

Nie wiem czy zauważyliście ale według mnie oni chcieli wypuścić jeszcze Roberta tylko zabrakło im ludzi do przykręcenia kół :/....


avatar
Mdzl

05.07.2008 15:20

0

Szkoda. Byla szansa na 1-2 linie


avatar
Javkens

05.07.2008 15:20

0

Dlaczego BMW nie wyjeżdza trochę wczesniej. Rozumiem że wtedy mają lepiej nagumowany tor, ale i tak robią to trochę za późno :/


avatar
sayler

05.07.2008 15:21

0

No to klops była szansa na 1 linie a teraz jeżeli w ogóle wystartuje kubica to będzie dobrze ale i tak raczej nic już nie da się zrobić bo do bolidu nie mają dostępu, jedyne może coś Heidfeld pokazać :/


avatar
leo_

05.07.2008 15:21

0

Kubek za bardzo krytykował zespół, to się mu odwdzięczyli. To taki żart


avatar
karolVTEC

05.07.2008 15:21

0

Wszystko do góry nogami!!! :/ Gdyby PP miał Massa a Kubica był 2 by wszystko było OK a tak to jest do dupy:/


avatar
Javkens

05.07.2008 15:22

0

Podobało mi się jak Willi Rampf koła nosił :D:D:D


avatar
pick

05.07.2008 15:22

0

ja mam pytanie:> kubica przejechał pełne okrążenie? jeżeli nie to czy musi startować z taka ilością paliwa jaka miał w 3 qs czy z racji ze " nie brał w niej udziału" moga go dotankować?


avatar
sayler

05.07.2008 15:22

0

Ludzie i tak by tego nie naprawili to zawiesznie to nie da sie tak szybko naprawić!


avatar
kwiatek1

05.07.2008 15:22

0

A wg mnie to oni lecą w kulki i co narobili ze Robert jest 10 a mogł być w czołuwce bo na to wszytko wskazywało po Q2, ja tego nie rozumiem dlaczego tak późno go wypuścili jak by nie mogli go wypócić na pczątku Q1 to by miel więcej czasu na usunięcie tej usterki ale panowie z BMW myślą że są bogami czasu a tu dupa blada


avatar
niza

05.07.2008 15:22

0

to prawda, że ta taktyka BMW żeby wyjeżdzać w Q3 na samym końcu jest szalenie ryzykowna i dziś mieliśmy tego idealny przykład, tylko szkoda mi jak zawsze świetnego Roberta :((


avatar
Javkens

05.07.2008 15:23

0

Kubica wyjechał na tor więc chyba nie mogą mu dotankować :/


avatar
czerkawiec

05.07.2008 15:23

0

No i niestety kiełbasa. Wszystko przez pozerskie zachowanie BMW, które MUSI wypuszczać swoich kierowców jako ostatnich... Za to świetnie pojechał Webber (zespół zorientował się, że jeździ b. dobrze na Silverstone i pewnie lekko zatankowali bolid), dobra postawa kovala. Natomiast Hamilton... tyle błędów ile on popełnił na ostatnim kółku to powinno starczyć na cały wyścig. PS To w końcu Kimiemu wymieniali silnik? Bo komentatorzy nic o tym nie mówili.


avatar
Mdzl

05.07.2008 15:23

0

Schabek : Cos jest na rzeczy. Przy BMW sie gora 5-6 mechanikow krecilo, a jak HAM glupie kola zmienial po wyjezdzie za tor to ich kilkunastu naliczylem ;/ Moze chlopaki sobie przerwe zrobili i na piwo poszli?


avatar
niza

05.07.2008 15:24

0

no i pierwszy raz Heidfeld przed Robertem w tym sezonie


avatar
kempa007

05.07.2008 15:24

0

wszyscy ktorzy sa dopusczeni do Q3 musza byc przed ta sesja zatankowani na wyscig i nie mozna tego zmienic.


avatar
nowyziomal

05.07.2008 15:25

0

Kubica wyleciał z toru w 2gim sektorze ale co było dokładnie przyczyną niewiadomo, chyba tylne zawieszenie


avatar
kwiatek1

05.07.2008 15:25

0

Jedyne co pozostalo to wymyśleć jakąś super taktyke dla Roberta, a wg niw to tak że powinien pojechać na 1 pitstpo bo na 2 pitstopy nie ma szans na jakieś dobre mjesce ma na mysli mjesce w pierszej 3-ce.


avatar
Schabek

05.07.2008 15:26

0

Mdzl : są w Wielkiej Brytanii czyli nie na piwo tylko na szkocką ... A co do jutrzejszego wyścigu to BMW jednak chyba teraz lepiej na suchym torze niż na mokrym ??sam już nie wiem co oni z tym samochodem porobili


avatar
niza

05.07.2008 15:26

0

no mówią, że tylne zawieszenie się skaszaniło :/


avatar
Kornel87

05.07.2008 15:27

0

kempa007 a gowno prawda!! Kubice moga dotankowac pod korek, bo nie zrobil czasu. Teraz najlepsza taktyka bedzie zatankowanie go na maxa i puszczenie na 1 pitstop, do przodu sie nie przebije, bo Masy nie wyprzedzi i bedzie wielka szkoda jak go puszcza na miekkich oponach i z iloscia paliwa na 20okrazen tylko. Kto podziela moje zdanie, to pisac!


avatar
karolVTEC

05.07.2008 15:27

0

Przynajmniej zachowała paliwa na 1-2 okr. wiecej :] Byle strategia bedzie dobra + bezbłedna jazda to ma szanse na 3-5 miejsce...:)


avatar
karolVTEC

05.07.2008 15:27

0

Przynajmniej zachowała paliwa na 1-2 okr. wiecej :] Byle strategia bedzie dobra + bezbłedna jazda to ma szanse na 3-5 miejsce...:)


avatar
TomaszQ3

05.07.2008 15:27

0

niech ich krew zaleje nawet kol nie umią przykręcic a co dopiero sprawdzic zawieszenie przed wyjazdem


avatar
Lechu2901

05.07.2008 15:28

0

Ciekawe co powie W. Rampf. W końcu HEI wyżej od KUB w kwalifikacjach :). Gratki dla Webbera, czerwoni trochę poniżej oczekiwań, ale i oni cały czas nie mogą być najlepsi:) A co do Kubicy i Q3 też mam takie wrażenie, że chcieli go wypuścić, ale nie miał kto kół przykręcać ;] Wyścig powinien być ciekawy... A oczywiście brawo Heikki:)


avatar
sayler

05.07.2008 15:28

0

pierwsza 10 nie ma możliwości dotankowania


avatar
Javkens

05.07.2008 15:28

0

Tylko pytanie ile ma paliwa kubek ?? Mogą dać taktykę podobną do tej co HEI maił w Kanadzie, jednak tutaj paliwo ma większe znaczenie.


avatar
orinocoPL

05.07.2008 15:29

0

no i typowanie poszlo sie kochac... sytuacja wyglada tak-usterke naprawia pewnie jutro przed wyscigiem a przynajmniej zminimalizuja straty, na tomiast jest inny problem: taktyka. jak znam zycie to zalozyli taktyke agresywna dla Roberta, wiec odpada jazda na 1 pitstop. a jezeli tak to jest szansa na punktowane miejsce ale na podium-juz nie. no chyba, ze stanie sie cud (czerwone swiatlo dla jezdzacego inaczej, safety car), albo deszcz i cud. w kazdym razie mechanicy BMW wracaja do normy z poprzedniego sezonu... brawo Heikki, wreszcie pokazal jak jazdzi, zastanawia pozycja Massy-czyzby tez awaria?


avatar
kwiatek1

05.07.2008 15:29

0

Heidfeld się pwnie cieszy jak dziecko że Robertowi się coś popsuło, gdyby nie usterka to by wąchał spaliny z bolidu Roberta, k.... mać ja pie.... czy ten zespół jest taki głupi czy mi się wydaje przez ich głupote Robert jest 10


avatar
nowyziomal

05.07.2008 15:29

0

8-0 w kwalifikacjach dla kubicy trochę raziło w oczy szefostwo więc coś musieli ściemnić


avatar
Kornel87

05.07.2008 15:30

0

Najlepsza taktyka, to zatankowanie go pod korek i puszczenie na 1 pit stop to jest najlepsza strategia, jeśli będzie miał miękkie opony i pawlia standardowo na 20okrazen, do przodu sie nie przebije.


avatar
TomaszQ3

05.07.2008 15:31

0

chyba ma duzo paliwa skoro zawieszenie sie skosilo


avatar
niza

05.07.2008 15:32

0

no i jeszcze kicha, bo bolidy na ten czas między kwalifikacjami a wyścigiem są zamknięte, więc jestem ciekawa kiedy BMW usunie tą usterkę .........


avatar
sayler

05.07.2008 15:32

0

Kubica był lekki bo w 1 sektorze miał 0,2 lepszy czas niż raikonen


avatar
Kornel87

05.07.2008 15:32

0

TomaszQ3 nie mial duzo paliwa w Q1 na jedynym okrazeniu, mial czas ciut lepszy od Kimiego wiec spokojnie bylby 3 w kwalifikacjach! ku.. ale zajebli!


avatar
orinocoPL

05.07.2008 15:32

0

jak na pewnym satyrycznym rysunku, jest tylko jeden komentaz do tego co zrobilo BMW: K.... JEGO NIED... MAC!!!!!!!!!!!


avatar
nowyziomal

05.07.2008 15:32

0

Spokojnie jutro ma padać w całym UK więc szansa jest bo Vettel i Piq mogą z przodu zrobić mały bałagan na torze


avatar
niza

05.07.2008 15:34

0

mimo tego wszystkiego wielkie brawa dla Heikkiego no i Marka nie spodziewałam się ich na takich pozycjach


avatar
kwiatek1

05.07.2008 15:34

0

Zrozumcie mnie jestem wielkim fanem marki BMW sam ma samochód tego producenta, interesuje się tą marką od ponad 10 lat, a wmomncie jak stworzyli własny zespół to jestem ich wiernym kibice ale to co dzisaj zrobili Robertowi to mnie krew zalewa normalnie nie mogę, wszystko się zesrało przez gupią taktykę wypuszczania kierwców o sotatniej chwili no i się zemściło


avatar
Schabek

05.07.2008 15:34

0

Trzeba poczekać co powie Robert po kwalifikacjach .......


avatar
Lechu2901

05.07.2008 15:35

0

Co do startu to zobaczymy, jak będzie padać to loteria...


avatar
znawca333

05.07.2008 15:35

0

Dobrze że Raikkonen uratował honor ferrari. niech lepiej wywalą Massę i wezmą Kubicę!!


avatar
Jarkeczek

05.07.2008 15:35

0

Jak pisano: Caly zespol wspiera NIcka..


avatar
TomaszQ3

05.07.2008 15:35

0

to że w ostaniej chwili wypuszczaja kubice to tylko poto zeby czasu nie zrobil a po drugie jak zobaczyli że haidfeld ma sznase przebić kubicę do odrazu mu coś spiepszyli


avatar
borgolot

05.07.2008 15:35

0

Ludzie, proście Boga o deszcz. Robert znowu miał głupiego pecha, dawno nie widziałem Rampfa tak wq..... na swoich ludzi. Nawalili jak diabli bo Kub jechał w Q2 super. Dobrze, że chociaż Nick się obudził, bo by była kicha w BMW. Po mojemu Kovelainen to wygra, i w treningach i w kwalifikacjach jechał idealnie.


avatar
maxi

05.07.2008 15:36

0

wg mnie coś było na rzeczy z bolidem Kubicy. zauważcie że w Q1 wypuścili go na samym początku (Przeczucie?), co się wcześniej nie zdarzało w BMW, chyba wiedzieli że coś jest nie tak!!!


avatar
TomaszQ3

05.07.2008 15:37

0

ten co odpowiada za sprawdzenie stanu technicznego bolidu kubicy i ci mechanicy którzy na piwie byli mogą się pożegńać z pracą


avatar
Lechu2901

05.07.2008 15:37

0

Mnie osobiście podoba się taktyka wyjazdów w 2 częściach bloków kwalifikacji... :) Niezłe nerwy mają:)


avatar
czes

05.07.2008 15:37

0

Skonczylo sie szczescie Robertowi. Ale obok ma kumpla Masse, to sie razem poscigaja troche.


avatar
znawca333

05.07.2008 15:37

0

Kovalainen jeszcze wygra i będzie Lewisowi głupio


avatar
alonsorenault

05.07.2008 15:38

0

Też mi się wydawało jakby go chcieli jeszcze wypuścić bo założyli koła ale wyglądało tak jakby nie miał kto przykręcić brawo Heikki i Mark a Hamilton jutro nie wytrzyma nie wiem czy widzieliście ale dzisiaj podczas ważenia siedział zły jak pies


avatar
'bacardi

05.07.2008 15:38

0

Ale pierdoły piszecie. Przecież wyraźnie inżynier Kubicy powiedział że jest usterka w zawieszeniu. Nawet jakby mógł wyjechać wcześniej to i tak by raczej nie zdążyli naprawić usterki tego typu. A wy gadacie że OPON NIE MIAŁ KTO PRZYKRĘCIĆ hahaha


avatar
niza

05.07.2008 15:39

0

ludzie tylko nie piszcie że znów faworyzują Nicka, przecież to glupota była by ostatnia ze strony BMW...a co do taktyki dla Roberta to raczej nie jest możliwe żeby pojechał na 1 pit stop, przecież tam strasznie szybko opony sie zużywają, nie przetrwał by jeden komplet opon na pół wyścigu


avatar
masaj

05.07.2008 15:40

0

@maxi Wyjechali od razu podobnie jak cała reszta - zanosiło się na deszcz więc starali się wykręcić czas na suchym torze.


avatar
kwiatek1

05.07.2008 15:41

0

Robert dzieki swoiemu wielkiemu talentowi może zrbić bardzo wiele, ale pod warunkiem że bilid będzie sprawny w 100%, jak usuną usterki do jutra to mam nadzeję że RK pokaże że jego talent jest największy wśrud wszystkich tegorocznych kierowców F1, a jak zcznie padać deszcz to wtedy Robert pokaże pazurki, mam nadzeje że zaczeni padać a wtedy są duże szanse na to że sie przebije wyżej, bo czasy są bardzo zbliżona po kfalifikacjach


avatar
grzybek12345

05.07.2008 15:41

0

zal mi KUBICY


avatar
masaj

05.07.2008 15:42

0

Na którymś treningu Kubica też miał jakąś usterkę drobną chyba zawieszenia - może znowu to samo.


avatar
gurukhai

05.07.2008 15:43

0

I zaś spierdzielona sobota :/


avatar
SR-71

05.07.2008 15:44

0

Mogą Kubicę dotankować ile chcą,bo nie przejechał całego okrążenia,ale na 99% nie na jeden pit stop,bo opony tu się za szybko zużywają.Ja bym go puścił na twardych gumach z benzyną na jakieś 25-26 okrążeń.


avatar
niza

05.07.2008 15:45

0

kwiatek1 a nie zauważyłeś, że na tym torze BMW słabiej się spisuje na mokrym torze, wiec nie wiem czy przypadkiem nie będzie dla nich lepiej jak będzie sucho


avatar
kwiatek1

05.07.2008 15:45

0

A ja by mu nala nitrogliceryny to by dopiero miał kopa


avatar
gurukhai

05.07.2008 15:46

0

SR-71 - a możesz to jakoś udowodnić, że mogą tankować ?


avatar
czes

05.07.2008 15:47

0

Mysle, ze Robert mial szanse na podium, Ferrari nie blyszczalo w ogole dzisiaj. Teraz zobaczymy co Heidfeld pokaze, a Kubi musi jak najwiecej punktow uzyskac i tyle.


avatar
kwiatek1

05.07.2008 15:47

0

niza: mokry tor - to było na treningach - a w wyscigu jest kompletnie inaczej bo na treningach mogli w tym czasie nie testować ustawienia na mokry tor tylko na suchu tak więc zostaw treningi w spokoju


avatar
eldoc

05.07.2008 15:48

0

Hehe. Nick nakłuwał laleczkę wudu z podobizną Kubicy, nakłuwał - i się w końcu los odwrócił. :) Ale serio - zobaczymy jaki z Roberta fajter, jak się zespół (oby!) upora z problemami. Będzie mógł Kubica błysnąć na starcie, powalczyć na torze. Heidfeld w takim przypadku zazwyczaj dobrze sobie radził, czas na Roberta.


avatar
nela

05.07.2008 15:49

0

dupa dupa dupa dlaczego on ma zawsze pecha??? ale ja jestem dobrej myśli i będzie 3;))


avatar
sayler

05.07.2008 15:50

0

maxi grybyś uważnie oglądał q1 to mówili ze wszyscy wyjechali bo miał padać deszcz :)


avatar
cezarnation

05.07.2008 15:50

0

znawca333. Ferrari ma delikatne problemy a ty już psy na Massie wieszasz? Taki znawca z ciebie, że piszesz Ferrari z małej litery? Po skasowaniu i naprawie bolidu zawsze zmienia się troszkę geometria bolidu. W wyścigu Ferrari pokażę klasę. FORZA FERRARI.


avatar
pery

05.07.2008 15:51

0

Jak tu się nie denerwować ,indolencja niektórych ludzi w BMW razi tak bardzo ,że nawet laik zobaczy ,że coś jest nie tak.Jeden z poprzedników napisał,że w boksie BMW było za mało ludzi do zakładania opon,wydaje się to nieprawdopodobne,ale jak widzę tego pseudo znawcę Willi Rampfa targającego oponę ,to mi witki opadły:))),gdzie reszta ludzi ???A tak poważnie to pewnie nie naprawili by tego nawet jakby mieli tabun ludzi bo 2 minuty na naprawę zostało,ale to kolejny pomysł strategów BMW by wyjeżdżać póżno w kwalifikacjach.Prawda jest taka jaką mówią komentatorzy ,może i BMW ma niezłych specjalistów ,ale nie wybitnych,a Robert swoim profesjonalizmem bije ich na głowę,dlatego dopóki nie będzi otaczany ludźmi swojego pokroju to będziemy się denerwować i patrzeć jak wygrywa słaby Ham,nieobliczalny Massa bądź lekko znudzony Raikonen


avatar
miggru

05.07.2008 15:52

0

spokojnie Weber ma dla swojego teamu domowy wyścig, więc ma w baku opary Hamilton według mnie ma mniej paliwa niż Kovalainen i tylko przez swoje błędy nie jest na pole position (wycieczka na trawnik, przyblokowane koła). Kubica miał pecha i już. Ktoś pisze że za późno się za to wzieli... ale przecież on był na torze na okrążeniu wyjazdowym i zjechał z niego więc wtedy nie mogli grzebać przy aucie.


avatar
arek41

05.07.2008 15:54

0

co do wyjazdu w ostatniej chwili podczas kwaliwikacji to przypomnijcie sobie schumhera jedno jedno okrazenie i PP tylko Robert jezdzi w BMW a nie w Ferrari


avatar
FanF1Rz

05.07.2008 15:56

0

Ludzie, a KTO WIEDZIAŁ, że stanie się to, co się stało?! Zła taktyka... ZAWSZE ta taktyka się sprawdzała, więc nie piszcie, że ZŁA TAKTYKA, tylko jak już coś, to PECH! Robert sobie jakoś poradzi, znająć życie przypuszczam, że nie wszyscy z 10 wyjdą cało na pierwszych metrach, On na tym skorzysta. Mile zaskoczył mnie Webber, ale w sumie każdemu zespołowi się choć raz należy. Tylko teraz ciekawe, czy uda im się to wykorzystać ;)


avatar
Dagmara_W

05.07.2008 15:57

0

i się znowu zaczyna narzekanie.. ludzie jacy wy monotonni jesteście, miał problem stało się i już, ważne by to naprawić , bo wkońcu to nie wyścig a jutro może się wiele stać. Massa też daleko wiec ja dramatu nie widze.. po 2Q można było zobaczyć że Kubica ma dobre tempo i nie odstaje wiec mogą się przeciskać z Massa. moga też miec dobra strategie.. brawo dla Webbera bo zasłużył na to.. jak chcecie podramatyzować to jutro po wyścigu ale nie teraz jak droga jest otwarta i wszystko się może zdarzyć. trzeba mocno trzymać kciuki i wierzyć dokońca. Pozdrawiam


avatar
niza

05.07.2008 16:00

0

kwiatek 1 obyś miał racje z tym ewentualnym deszczem


avatar
wegles

05.07.2008 16:02

0

czy regulamin pozwala robertowi, skoro nie zaliczyl czasu okrazenia w Q3, na naprawe usterki i zmiane taktyki?


avatar
Lechu2901

05.07.2008 16:02

0

Święte słowa Dagmara:)


avatar
gieracz

05.07.2008 16:03

0

A mi się wydaje oni nie chcieli pokazać że kubek ma zatankowane auto pod korek. Na bank ma dużo paliwa tak jak masa. Jak myślicie?


avatar
gogo

05.07.2008 16:03

0

Bedzie padać czy nie będzie? Jeśli tak Robert ma spore szanse, bo inni mogą powędrować na pobocze. Jeśli będzie wiało.....lipa Beewica może być nadsterowna. Pytanie dla lepszych ode mnie znawców. Czy fakt że w praktyce Kubica nie uczestniczył w sesji nr 3 daje wolną rękę zespołowi BMW w kwestii paliwa, czy tez ile zatankowali tyle musi w baku zostać? Czy problemy z uderzaniem podwozia o tor, to nie efekt ciężkawego baku i trzeba by odlać? Czy przepisy dały ekipie BMW wystarczającą ilość czasu na naprawę i zmianę ustawienia? Pociesza mnie trochę to co się wydarzyło w Monaco, gdy pech Hamiltona ostatecznie przyniósł mu zwycięstwo.


avatar
Dagmara_W

05.07.2008 16:03

0

Lechu2901- dziękuje że podzielasz moje zdanie:)


avatar
radish

05.07.2008 16:05

0

dagmara podzielam twoja opinie,nie rozumiem was,bmw jest najbardziej niezawodne wtym sezonie,kiedys musialo sie to stac i sie stalo,bywa,dobrze ze w qualu sie to stalo a nie w wyscigu,kilka okrazen mniej i bylby klops jutro po starcie,w ten sposob tego nie widzicie,wszyscy odrazu sie rzucili z narzekaniem,zobaczymy jutro,nie zawsze wszystko idzie tak jak sobie tego zyczymy.pzdr


avatar
jaros69

05.07.2008 16:06

0

prawdziwego mężczyzne poznaje się nie po tym jak zaczyna, ale jak kończy - Robert masz "szansę" jutro pokazać walkę na torze. Powodzenia.


avatar
czerkawiec

05.07.2008 16:07

0

Dagmara_W - mylisz się. Wszyscy zginiemy.


avatar
Arachnus

05.07.2008 16:07

0

Wreszcie Kubica powyprzedza nie tylko na starcie. Jeśli nie spadnie deszcz, który wypłucze konkurencję z toru. W każdym razie niech Kubica buduje markę swojego nazwiska, a BMW pokazało że nigdy nie będą mistrzowskim teamem (ale chyba nigdy żaden team "fabryczny" nie był).


avatar
Lechu2901

05.07.2008 16:08

0

Ani Massa, ani Kubek nie mają dużo więcej paliwa... Kubek wykręcił niezły czas w I sektorze, a samochód Felipe jest po wypadku, więc nie wszystko może funkcjonowwać tak jak powinno... Co do KUB to nie ma powodu do dramatyzowania, każdemu może się coś takiego przydarzyć... Ciekawi mnie aby angielska pogoda:) A wracając do mechaników BMW to raczej na herbatkę poszli ale pośpieszyli się ok 2 h:)


avatar
kwiatek1

05.07.2008 16:14

0

BMW jak nie zmieni podejścia do kierwoców a w szczególności do Roberta to nigdy nie zdobędą mistrza świata w F1. RK jużnie raz udowodnił że wie czego chce aby bolid był sprawny w 100% ale inż z BMW nie mogą zboleć że kierowca będzie ich pouczał a najlepszy przukładme było GP Francji jak Robert się wypowiadał że trzeba zmienoć to i tamto ale zespół zadecydował inaczej i co się późnej okazało że robert był 5 i to że bolid nie zachowywał sie jak tego chciał


avatar
yantar

05.07.2008 16:15

0

Byle nie bylo jutro zadnej kraksy przy starcie i sprawny bolid, a z Kubica bedzie dobrze. Jakos nie mam pewnosci, ze Kovalainen da sobie rade caly wyscig chyba, ze mu jakos forma nagle skoczyla, bo od poczatku sezonu jezdzi dosc zachowawczo. Levis jaki jest kazdy widzi, pewnie znow mu cisnienie pusci. Webber bedzie to samo co z Alonso ostatnio szybko zjedzie na pitstop i po ptokach, jedyna nadzieja, ze bedzie mial dobry start i troche przyblokuje towarzystwo coby sie nie rozpelzli po torze. Wielka niewiadomoa jest Massa, moze tym razem Ferrari przy takiej dyspozycji McL i niepewnej pogodzie wolalo postawic na dwie rozne taktyki, albo bolid Massy nie funkcjonuje jak trzeba po kraksie. 2sek straty do Kovala to stanowczo za duzo przy zwyklym obciazeniu paliwem ~20 okrazen.


avatar
czes

05.07.2008 16:17

0

Mechanicy maja troche czasu jeszcze, ale jak beda naprawiac zawieszenie, to Robert nie bedzie musial startowac z pitlane?


avatar
feomathar

05.07.2008 16:17

0

Trzymam kciuki za Roberta i za Heikiego, jesli McLaren ma wygrac, niech to bedzie Heiki :)


avatar
kaeres

05.07.2008 16:18

0

Zatankowanie Kubicy pod korek byłoby głupotą. Będzie tracił czasy po 1-1,5s. do Heidfelda i innych. Wystarczy jak go dotankują aby miał najwięcej paliwa ale jechał na 2 pity.Tym głupsze by było ryzykowanie na 1 pit stop ze względu na pogodę. A patrząc na Hamiltona to koleś już jest totalnie spalony, nie trzyma ciśnienia.


avatar
F1Misteria0730

05.07.2008 16:21

0

Jak czytam niektore posty o tym ze BMW Sauber "leci w kulki" i specjalnie nie wypuscila Roberta na tor to mi sie nie dobrze robi!!! Jak ktos ogladał transmisje to widzial ze uszkodzony byl tył pojazdu (przypuszczam ze zawieszenie). W takiej sytuacji nie mogli go puscic. A to ze doszlo do tej usterki to wina tylko i wylacznie ustawień (samochod zbyt mocno ocieral sie o nawierzchnie i to spowodowało uszkodzenie). Takie zeczy się w F1 (z reszta nie tylko) zdarzają ! Z czego tu robić tragedie?! Osobami z którymi sie zgadzam są Dagmara_W i Lechu2901. Trzeba wierzyć, że będzie ok, a jak nie no to cóż czekamy na Hockenheim i tyle. To jest sport i takie zeczy przydarzyc sie moga kazdemu...


avatar
Dagmara_W

05.07.2008 16:22

0

czerkawiec- ja ginąć nie mam zamiaru , za młoda jestem , pozatym troche optymizmu bo to nie koniec swiata a kwalifikacje i w miare dobra pozycja wyjściowa..


avatar
czes

05.07.2008 16:22

0

A i Robertowi nie moga dotankowac juz paliwa. Jedyna mozliwosc byla przed Q3, ale Robert bral w niej juz udzial.


avatar
furai

05.07.2008 16:25

0

Brawo Heikki, mam nadzieję, że będzie pierwsze zwycięstwo, a Robert dowiezie jak największą liczbę punktów, co do Hamiltona to dziecinne błędy i brak opanowania na pewno mu nie pomogą;P Chłop nie daje sobie rady


avatar
kwiatek1

05.07.2008 16:29

0

Na onecie jest wypowiedz RK i mówi że problemy z zawieszniem miał już w testach tak więc dlaczego nie uporali się z tym ja tego nie rozumiem???


avatar
shad2pl

05.07.2008 16:30

0

Ciekawe jak sobie poradzi Heidfeld z Ferdkiem.


avatar
Shallan

05.07.2008 16:33

0

Kubicy przed Q3 dolali paliwa na wyścig i zawieszenie "siadło", dlatego przywalił podwoziem o asfalt. Szkoda, bo mógł jutro walczyć o 3 miejsce


avatar
kwiatek1

05.07.2008 16:34

0

Już mi nerwy póściły i teraz się modlę o to żeby Robert jótro wszystkich zaskoczył i pokazał że nie z nim żartów, teraz nic innego mi nie pozostało jak nastawić się pozytywnie do jutrzejszego wyścigu i trymać kćuki za RK i jego bolid.


avatar
SR-71

05.07.2008 16:36

0

Uzasadniam.Jest taki przepis,że jeśli sie w Q3 nie prZejechało pełnego okrążenia lub w ogóle nie wyruszyło,to można auto dotankować,i chyba,ale tu nie jestem pewny na 100% nawet przy nim grzebać,bo w parku maszynyn zamykane są tylko te bolidy,które zaliczy pełne kółko w Q3.


avatar
FlyMan

05.07.2008 16:37

0

Ludzie takich usterek nie naprawia sie w 5 minut wiec nie czepiajcie sie, ze nie wyjechal wczesniej bo prawdopodobnie nic by to nie dalo.


avatar
wegles

05.07.2008 16:37

0

dzieki SR-71, obys mial racje


avatar
F1Misteria0730

05.07.2008 16:43

0

Co do kwalifikacji, to cieszę się z PP dla Heikkiego - on też na to zasługuje. Było by milo zobaczyć również jego pierwsze zwycięstwo, chociaż nie przepadam za Macami ale temu chłopakowi to się należy. Co do Webbera?...Hmm... Wielka niespodzianka in plus. Raikkonen - tradycyjnie. Hamilton - nie wytrzymuje presji i za wszelką cenę będzie chciał się odgryźć na starcie (Kimi uważaj na wejścia a'la Canada ;-)) Heidfeld - cieszę się ze wreszcie wrócił do normalności w Qualu. Alonso - tego się spodziewałem. Piquet - brawa za dotrzymanie kroku Fernando (chyba nam się przebudził). Kogo tam mamy dalej... Vetel - tez pozytywne zaskoczenie widać ze ma chłopak potencjał. Massa - cóż chyba jednak rozczarowanie ale w zasadzie to duży znak „?”. Nie wiemy ile ma paliwa i jeżeli jedzie na 1 stop to może to być ryzykowne i nie wiem czy się opłaci. Chociaż ja trzymam za niego kciuki. No i Robert - mam nadzieje ze usterka nie jest bardzo poważna i obawiam się czy nie będzie musiał startować z Pit Lane jeżeli to cos poważnego... Na razie nie da się nic przewidzieć ale na pewno będzie jutro walczył. Ogólnie zapowiada się bardzo ciekawy wyścig, w którym Kovalainen powalczy o pierwsze zwycięstwo, Webber może dowiezie drugie podium dla RedBull'a chociaż to mało prawdopodobne. Ale na pewno zapunktuje o ile nie zrobi jakiegoś błędu, Hamilton będzie szarżował od początku a Massa i Kubica będą się przedzierać. Czekam z niecierpliwością i liczę po cichu na deszcz :-)


avatar
orinocoPL

05.07.2008 16:44

0

SR-71, jezeli jest tak jak mówisz to jest szansa na cud(na który zreszta licze)-jezeli dotankuja bolid Roberta i puszcza go na dwa pit stopy to punkty beda-nie wieze w Webbera, Massa po kraksie jechal nierewelacyjnie a i Ferdek jezdzi niespecjalnie wiec szansa jest. no i oczywiscie licze na wsiowego glupka-moze znowu swiatla pomyli albo reka omsknie sie na kierownicy...


avatar
wiebro62

05.07.2008 17:21

0

Doktor Mario dał dupy, ale jak zawsze nie potrafi się do tego przyznać,to że Robert znosi te fantazje szefa to tylko świadczy o jego klasie.


avatar
Marti

05.07.2008 18:08

0

Brawo Heikki! Brawo Vettel! Hamilton pokazał nerwy. Świetny czas Webbera, chociaż zapewne pierwszy zjedzie na pit stop. Bardzo dobry wynik Nicka. Szkoda Roberta i BMW. Ryzykują, wyjeżdżając na samym końcu i trzeba się z tym liczyć, że w razie pojawienia się takich problemów, mogą nie zdążyć z usunięciem usterki. Oby w wyścigu bardziej im się powiodło i aby warunki były dla nich korzystne.


avatar
roko

05.07.2008 18:38

0

Te ostatnie minuty w Q3 kiedy RK był w boksie wyglądały co najmniej tajemniczo. Najpierw niby zupełnie na luzie coś tam sprawdzano w tylnym zawieszeniu a później gdy zbliżał się czas wyjazdu choć na to jedno kółko pomiarowe to panika była doprawdy wielka. Wyglądało to tak jak w dowcipie że faceci jadą z pustą taczką bo taki zapitol ze nie zdążyli załadować. Inna sprawa że nie wiem czy to nie jakaś ściema, w końcu Kubica ma przynajmniej 5 albo i więcej kółek w zapasie wobec innych kierowców z pierwszej 10-ki. Zrobił tylko dwa okrążenia - wyjazdowe i nie dokończone pomiarowe. Jeśli to taktyka to muszą czuć się mocni jeśli awaria to możliwe że to pierwszy wyścig w tymn sezonie bez punktów (GP Australii jako pech nie liczę).


avatar
adamo33333

05.07.2008 18:49

0

Tylko deszcz jutro jest w stanie pozwolic wlaczyc sie Robertowi do walki inne strategie nie zdaja egzaminu. Nawet zatankowany na full szybko zuzyje opony , bo ma agresywny styl jazdy i czesto na maksa lapie tarki. Mysle ze wielu podziela moje zdanie.


avatar
Angulo

05.07.2008 18:59

0

To jest po prostu rekord świata. Od dawna nie widziałem ile błędów można popełnić na jednym kółku, ale dzięki Hamiltonowi już wiem. Jego ostatnie i przedostatnie okrążenie to rekord błędów, dlatego jutro chcę poznać kierowcę nr 100, który wygrał wyścig, czyli Kovalainen. Moim zdaniem czołowa ósemka będzie taka 1. Kovalainen 2. Hamilton 3. Raikkonen 4.Webber 5. Alonso 6. Kubica 7. Heidfeld 8. Massa


avatar
Maqs

05.07.2008 19:01

0

Kornel87 - on chyba nie moze juz dotankowac, bo to jest o ile sie nie myle tak, ze zmieniac nie mozna jezeli tylko wyjedzie na tor.


avatar
Angulo

05.07.2008 19:06

0

orinocoPL- takie komentarze typu "wsiowego głupka" możesz sobie darować, tylko potwierdzasz swoją żałość i to, że nie umisz się pogodzić, że ktoś jest lepszy niż Ferrari.


avatar
dziarmol@biss

05.07.2008 19:14

0

A ja do tzw krytyków Kovalainena że cienki bolek (może lepiej nie bolek bo mnie jeszcze gotów były prezydent do sądu podac)no że kiepski i tego tam to chyba dzisiaj pokazał klasę w odróżnieniu do tzw pretendenta który po raz enty dał du.y jak roztrzepana "blondynka' na egzaminie na prawo jazdy a ta mina Dennisa zupełnie jak Theissena po drugim pitstopie w kanadzie hehe niby zadowolony ale wewnątrz istny wulkan hahaha . pozdrowienia dla wszystkich fanów Mclarena


avatar
bino79

05.07.2008 19:26

0

a ja wam powiem że, Niemcy to zawsze będą polaków kopać w dupę...Robert jeszcze ten sezon i może przyszły w BMW, później zobaczymy naszego rodaka w czerwonym bolidzie i wtedy będziemy mieli mistrza świata!!!


avatar
RoninRonin

05.07.2008 20:07

0

Najpóźniej w 2010 Kubica będzie jeździł w Ferrari i w pierwszym sezonie zostanie Mistrzem. A niemiaszki ze swoim BMW niech robią co chcą... wszak oni będą promować każdego średniaka byle tylko gadał po niemiecku ... kasa kasa kasa ... i ta ich duma.


avatar
Arachnus

05.07.2008 20:12

0

Roko ciekawie napisał. Może BMW chciało zachować max paliwa na wyścig, nie tracąc nawet dwóch okrążeń? Ale w takim razie mogli w ogóle nie wyjeżdżać Kubicą do Q3, nie było przymusu, po co jakieś hocki-klocki?


avatar
Voight

05.07.2008 20:13

0

Powodzenia tym którzy obstawiają Heikkiego na 1 miejscu. bedzie dobrze jak się zmieści na podium. Faworytem jest Kimi.


avatar
VAXER

05.07.2008 20:15

0

co do kwalifikacji, Kubica utraci 2 pozycje w rankingu, Rosberg zawalił, Kovuś sie obudził na półmetku - ale zawsze coś... ja tam nie obstawiam, bo to bez sensu.


avatar
renault f1

05.07.2008 20:39

0

Dobry występ Renault .Oby poszło im dobrze w wyścigu 3mam kciuki!!!!!!!!


avatar
antos05

05.07.2008 20:39

0

dokładnie Heiki na bank nie wygra.Wygra HAM a Robert bedzie 4-chyba ze spadnie deszcz na co liczę a wtedy....................


avatar
orinocoPL

05.07.2008 20:41

0

angulo znowu zaczynasz? sam przed chwila wieszales psy na hamiltonie wiec gdzie konsekwencja? a tak na marginesie-nie jestem fanem ferrari :)


avatar
antos05

05.07.2008 20:48

0

F1Misteria0730 racja - HAM może zaatakowac Kimiego jak w Kanadzie


avatar
bino79

05.07.2008 20:53

0

jestem wielkim fanem Roberta, ale bądźmy realistami pierwsza czwórka, a może nawet piątka nie jest w zasięgu Roberta w jutrzejszym wyścigu. Robert tak samo jak i Massa będą blokowani przez Vettel-a i Piquet-a. To są zawodnicy którzy dysponują znacznie słabszym sprzętem, a dobre miejsce startowe zawdzięczają tzw. pustemu bakowi:)


avatar
czes

05.07.2008 21:37

0

bino79: skoro maja puste baki, to raczej nie beda blokowac :)


avatar
pedziwiatr_t

05.07.2008 21:39

0

mysle ze ta awraria to zagrywka taktyczana BMW jutro bedzie bardzo dobrze abo jeszcze lepiej


avatar
dario71

05.07.2008 21:42

0

Na szczescie Hamilton bardzo lubi tyl Raikonena .. wiec moze .. :) kto wie co sie bedzie dzialo na starcie :)


avatar
Voight

05.07.2008 21:52

0

Nie Vettel bo do 10 się dostać na Toro Rosso to nie przypadek. Piquet też się dobrze spisał. To raczej Kovalainen i Webber jadą na oparach i dlatego są wysoko


avatar
mic1992

05.07.2008 21:52

0

Rosberg zacznie wyścig z pit lane Po sporych problemach w kwalifikacjach Nico Rosberg prawdopodobnie wystartuje do Grand Prix Wielkiej Brytanii z pit lane. Młody kierowca Williamsa po raz kolejny w tym sezonie miało sporego pecha. Rosberg odpadł już w pierwszej części kwalifikacji. W jego bolidzie F130 pojawił się problem z zawieszeniem, który sprawiał, że auto było niestabilne w zakrętach. REKLAMA Czytaj dalej - To sprawiało, że samochód prowadziło się bardzo trudno, po prostu cały czas podskakiwał - powiedział Rosberg. - Oczywiście próbowaliśmy znaleźć rozwiązanie przez całą sesję, ale nic nie działało. Syn mistrza świata F1 z 1982 roku Keke Rosberga powiedział niemieckiej telewizji, że wyścig zacznie z pit lane, gdyż jego bolid wymaga wymiany wielu części. to rosberg pewnie bez punktów, oby Kubicy zdołali naprawić bolid


avatar
leo_

05.07.2008 21:57

0

Dobrze że Heidfeld dużo lepiej niż do tej pory, ale jego morale podniosło się niestety kosztem Roberta. Z drugiej strony , to obniża wartość transferową Kubicy, a ponieważ w świecie F1 , i nie tylko, liczy się głównie kasa , to można mieć pewne podejrzenia o celowe działania, prawda? Ale to tylko oczywiście podejrzenia, bo chyba bardziej prawdopodobny jest po prostu normalny pech Kubicy (no bo dawno coś nie było awarii bolidów BMW). Co do zatankowań, to wydaje się tak: Weber, Hamilton i Koval mogą mieć paliwa na 18-20 kółek ( Hamilton w Q3 popełniał błędy i jego słabszy czas wskazywał fałszywie na ilość paliwa na ok. 27 kółek). Raikonen i Kubica na 21-23 kółek (w przypadku Kubicy przewidywania bardziej wątpliwe, bo przecież nie przejechał Q3). Massa – zdecydowanie za słaby czas w Q3 w porównaniu z Q2, więc albo z błędem, albo jest mocno zatankowany (na 33-37 kółek).


avatar
masaj

05.07.2008 22:05

0

Jak czytam wiele niektóre komentarze to mi ręce opadają. To doszukiwanie się złej woli w poczynaniach BMW wobec Roberta nieuchronnie kojarzy się z paranoją. W kanadzie od pewnego etapu wyścigu zanosiło się na dwie czołowe lokaty dla BMW - jeśli zespół miałby jakiekolwiek nieczyste intencje to zapewne Nick byłby autorem pierwszego zwycięstwa dla zespołu. Ujęcia zdenerwowanego Rampfa krzątającego się obok bolidu Roberta w Q3 powinny dać niektórym do myślenia.


avatar
antos05

05.07.2008 22:13

0

popieram masaj!!!


avatar
antos05

05.07.2008 22:23

0

Voight - Kovalainen nie jedzie na oparach był dobry przez cały weekend(przynajmieniej do soboty), ale mysle zę wyścigu nie wygra


avatar
pedziwiatr_t

05.07.2008 22:29

0

ta awaria to zagrywka taktyczna ??? tak moze byc po przebiegu calego wekendu


avatar
antos05

05.07.2008 22:30

0

zwykła awaria-nie wierzę w takie zagrywki taktyczne


avatar
Mattii

05.07.2008 23:28

0

onet.pl, albo i jeszcze gorzej


avatar
hho

05.07.2008 23:33

0

gdzieś czytałem, że niestety Roberta nie mogą dotankować na maxa, bo jednak zaczął Q3. Ale to było chyba na gazecie lub onecie, więc duża szansa na błąd... :-)


avatar
hho

05.07.2008 23:37

0

nie no z tym blefem (że niby BMW specjalnie ululało Roberta), to chyba przesada... W takim razie to Felipe też nieźle zablefował, a Webber dał się nabrać... Ale tak w ogóle, to fajnie się czyta komentarze, to jest najciekawsze w internecie :-)


avatar
Voight

05.07.2008 23:38

0

antos05 -0.7 do Raikkonena. To mówi samo za siebie


avatar
obi216

06.07.2008 00:23

0

Brawo Heikki - piękny czas. Ciekawe jak z tankowaniem. I niestety znowu presja własnej publiczności ma duży wpływ na wynik , o czym przekonał sie Hamilton. Szkoda Roberta. Jednak mam nadzieję , że powalczy..............Jak będzie miał czym.............niestety :/


avatar
cavon

06.07.2008 00:26

0

jaka zagrywka taktyczna. Ludzie sami przecież nie wierzycie w to co piszecie. Awaria, spowodowana złym ustawieniem. Proste osiągi poprawili kosztem możliwych usterek. Teraz jak zaczną grzebać yo dopiero nawywijają że do tyłu będzie jeżdził. ASY Z beemwiuma jeden.


avatar
cavon

06.07.2008 00:44

0

A po drugie może to i dobrze dla emocji. W końcu zobaczymy jak Kubica <łyka> kolejne bolidy. W końcu wszyscy wierzymy że to geniusz kierownicy na miarę schumiego który z gorszych opresji wychodził. Więc jutro a nawet już dzisiaj cała prawda o kunszcie Roberta. Oglądamy....


avatar
obi216

06.07.2008 01:09

0

@cavon - Schumi miał czym :) .......Ale wierzmy , ze Robert też coś pokaże ;)


avatar
gurukhai

06.07.2008 08:42

0

Tak patrzę na prognozę pogody i niby jakieś opady są. Fajnie by było jakby popadało.


avatar
Voight

06.07.2008 10:07

0

Jest dobry ale ale do Schumiego to mu jeszcze brakuje. Zarówno umiejętności jak i osobowości. Czas pokaże.


avatar
lar

06.07.2008 10:55

0

Ogląda ktoś wyścig GP2? Jak tam z pogodą? Tor jest mokry?


avatar
Dagmara_W

06.07.2008 11:04

0

ogladam wyścig gp2 i jest bardzo mokro i cały czas pada.


avatar
masaj

06.07.2008 11:04

0

Jest mokro, dodatkowo w tej chwili pada.


avatar
lar

06.07.2008 11:15

0

Dzięki


avatar
AjsMan01

06.07.2008 11:26

0

Jest bardzo mokro, podejrzewa sie że początek wyscigu f1 bedzie mokry a potem bedzie poważnie przesychać. Niczym podczas Monako.


avatar
Dagmara_W

06.07.2008 11:28

0

watpie gdyz nie ma tak jak wczoraj jakies poswiaty ladnego nieba.


avatar
Angulo

06.07.2008 11:29

0

Powodzenia dla tych, którzy uważają, że wygra Kimi. On ma najmniej paliwa w baku, a mimo tego nie jest najszybszy. Walka potoczy się między Hamiltonem i Kovalainenem. Mają chyba podobną ilość paliwa na ok. 20 kółek. Pierwszy prawd. zjedzie Lewis i dostanie paliwa na 3-4 kółka więcej niż Heikki, tak by mógł go wyprzedzić. Właśnie w taki sposób wasz ukochany Kimi - faworyzowany przez zespół zwyciężał w zeszłym sezonie np. w Brazylii.


avatar
purec

06.07.2008 11:36

0

przy warunkacg na torze jakie dzis były podczas gp2 to mozna powiedzieć że w Monaco było sucho. oj będzie się działo


avatar
kamil6761

06.07.2008 11:37

0

gdzie mozna to sprawdzic w internecie czy pada czy nie???


avatar
alonsorenault

06.07.2008 11:41

0

Angulo- tylko że KImi ma stalowe nerwy i nie popełnia błędów a Hamilton może coś skaszanić i po wyścigu


avatar
AjsMan01

06.07.2008 11:51

0

ehh... Angulo - Miał nie być faworyzowany skoro tylko on z kierowców Ferrari miałszanse na mistrzostwo?


avatar
Dagmara_W

06.07.2008 11:53

0

teraz jest jeszcze super cup i tez pada


avatar
kamil6761

06.07.2008 11:55

0

tez ogladam super cup porshe i juz chyyba na pierwszym okrazeniu odpadlo z 10 samochodow na 30


avatar
AjsMan01

06.07.2008 11:56

0

Jeszcze 2 godziny, spokojnie ;)


avatar
Voight

06.07.2008 12:03

0

Angulo skąd masz te informacje ale w takim razie Kimi ma paliwa na 14-15 okrążeń i w dodatku 2x cięższe bo pojechał +0.7 wolniej niż heikki.


avatar
Dagmara_W

06.07.2008 12:05

0

no dokladnie.. a tu jeszcze ponad polowa dystansu.. to co będzie w formule... ja wierze w zelazne nerwy Kubicy i jego umiejetnosci.. a jakby tak sie stal cud i mechanicy BMW to przewidzieli i mu ustawili bolid na deszcz.. moze ja juz gadac nie bede.. za godzine studio a potem wyścig. jak narazie z pogoda zamaist lepiej to jest gorzej. o 14 wszyscy obowiazkowo przed telewizorek i trzymamy kciuki. Pozdrawiam:)


avatar
kamil6761

06.07.2008 12:13

0

w F1 bedzie masakra. Nie zdziwie sie jezeli pierwsza czesc dystansu bolidy przejada za safety carem, bo zaczynam watpic w to , ze puszcza ich w taka pogode. A co do deszczu, to nie jest pewne ze Kubica wygra. Wczoraj na deszczu nie jechal rewelacyjnie, ale powiedzial to:"F1.PL: Jesteście przygotowani na deszcz? Robert Kubica: W ustawieniach samochodu poszliśmy na pewien kompromis, nie jest to ustawienie w stu procentach na suchy tor.


avatar
marcinnn

06.07.2008 12:16

0

Wszyscy tak piszą, że deszcz daje przewagę Robertowi. W sumie to prawda, ale jest pewien problem, a właściwie dwa problemy. Znajdują się tuż przed Robertem i Massą i nazywają się Nelsinho i Vettel. Coś mam przeczucie, że pierwszy zakręt to będzie prawdziwy armagedon.


avatar
Asgar

06.07.2008 12:34

0

Na Eurosporcie na żywo pokazują właśnie wyścigi Porshe na Silverstone... leje!


avatar
slepy

06.07.2008 12:40

0

Dokładnie!!! Wyścig Formuły bedzie super :D :)


avatar
slepy

06.07.2008 12:42

0

dodam tylko oby start odbywal sie bez udziału safety caru. A później niech już się dzieje co chce :D DESZCZ DESZCZ DESZCZ :D GO ROBERT!


avatar
marcinnn

06.07.2008 12:49

0

W takiej sytuacji pierwsze kółko musi być za safety carem! Inaczej pierwszy zakręt to będzie rosyjska ruletka.


avatar
domel31

06.07.2008 13:41

0

do 2 godzin moze tam byc sucho :]


avatar
gumisss111

06.07.2008 15:12

0

no i Robert wypadł


avatar
PETRONAS ![RK]!

06.07.2008 15:12

0

I huj ,mówiłem #$! deszczowe ale nie #$! , pojebańce


avatar
gurukhai

06.07.2008 15:14

0

w pizdu miały być ful łety :/


avatar
RoninRonin

06.07.2008 15:28

0

Bardzo dobra jazda Haidfelda, Robert przegiął i sam sobie winien, błąd zespołu - trzeba było zaryzykować z deszczówkami - przecież wiadomo, że na intermediatach Kubica nie miał szans wyprzedzić co najmniej 2 kierowców. Skończyło się jak się skończyło.


avatar
masaj

06.07.2008 15:33

0

Podczas pit stopu Roberta były jakieś problemy - czy ten błąd miała wpływ na stratę pozycji, bo podczas wyjazdu chyba była dość blisko ?


avatar
PETRONAS ![RK]!

06.07.2008 15:46

0

Właśnie , może to to ??????????????


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu