WIADOMOŚCI

GP Malezji przerwane po 32 okrażeniach
GP Malezji przerwane po 32 okrażeniach
Dawno w Formule 1 nie mieliśmy takiej sytuacji. Wyścig o GP Malezji został przerwany z powodu trudnych warunków atmosferycznych. Po 32 okrążeniach na torze pojawił się samochód bezpieczeństwa, gdyż nad torem rozpętała się potężna ulewa.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Jeżeli wyścig nie zostanie wznowiony przed upływem regulaminowych dwóch godzin i kierowcy nie będą w stanie przejechać 75 %dystansu sędziowie przyznają połowę punktów pierwszym ośmiu zawodnikom w kolejności z przedostatniego okrążenia przed przerwaniem wyścigu.

Wkrótce więcej informacji…

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

120 KOMENTARZY
avatar
pinkb

05.04.2009 12:15

0

cale GP KATASTROFA


avatar
ooo

05.04.2009 12:16

0

Szkoda Roberta


avatar
WooQash

05.04.2009 12:17

0

ale zal


avatar
prosiak

05.04.2009 12:17

0

w zasadzie najlepszy scenariusz dla KUB mając oczywiście na myśli jego awarię


avatar
Fazik83

05.04.2009 12:17

0

Szkoda Roberta :)


avatar
pinkb

05.04.2009 12:18

0

no wlasnie nowy silnik i co


avatar
juliano

05.04.2009 12:20

0

Heidfeld jak zwykle miał szczęście i zapunktuje


avatar
prosiak

05.04.2009 12:20

0

ciekawe co zrobią stewardzi komu pozwolą wygrać ale chyb pojadą jeszcze


avatar
panmistrz

05.04.2009 12:22

0

Szkoda Kubicy...Mechanicy nie potrafią chyba montować silników,bo na to wyszło. Co do GP- Dawno niebyło takiego wyścigu. Ciekawe, czy go wznowią...:)


avatar
szymontaz

05.04.2009 12:22

0

Niezawodne BMW !!! pewnie...


avatar
jsowa_usun_to

05.04.2009 12:23

0

Mniej punktów straci Robert :)


avatar
Punksnotdead

05.04.2009 12:23

0

Tragedia...


avatar
pinkb

05.04.2009 12:23

0

nie pojada za malo czasu a ciagle pada


avatar
szymontaz

05.04.2009 12:23

0

juliano to zle ze Heidefeld zapunktuje bo nierozumiem twojego komentarza!!!To chyba dobrze chociaz BMW bedzie mialo jakies pkt.


avatar
Sadu1

05.04.2009 12:25

0

co sie stalo kubkowi ? bo nie ogladalem od poczatku i wiem tylko ze out :/


avatar
Przemo08

05.04.2009 12:25

0

dokładnie


avatar
tutok

05.04.2009 12:25

0

mi bmw nigdy nie kojarzylo sie z niezawodnoascia, jednak trzeba zaznaczyc ze przec caly 2008 nie zaliczyli nawet jednej podobnej awarii...


avatar
panmistrz

05.04.2009 12:26

0

Sadu1 - Miał problemy z silnikiem, na 2 kółku mu się zapalił i skończył wyścig.


avatar
pinkb

05.04.2009 12:26

0

sadu1-- kubik silnik kaput


avatar
lisek77

05.04.2009 12:26

0

silnik. na starcie ruszył i przejechał jakieś pół metra, a później zaczął jechać dalej dopiero po przejechaniu całej stawki


avatar
kris-07

05.04.2009 12:27

0

wezcie mi tego komentatora bo mu pzy..... lepiej niech sie wogóle nie odzywa


avatar
tutok

05.04.2009 12:27

0

w sumie jak by tak HEI zaliczyl taka awarie to by zadnych rozkmin nie bylo....


avatar
panmistrz

05.04.2009 12:28

0

Racja, ten Polsat niech zainwestuje w lepsze urządzenia Audio i lepsze przekazywanie dźwięku a dopiero potem się bierze za transmisję...Szkoda że na Eurosporcie nie pokazują już F1, na pewno komentatorzy byliby lepsi.


avatar
Przemo08

05.04.2009 12:29

0

no niestety ten Pan Ł troche psuje tą relacje a ten drugi to Maurycy? ze studia?


avatar
leo_

05.04.2009 12:30

0

1. Wkurza to, że Kubica po raz kolejny ma pecha i nie dana mu była szansa pokazania , że jest b dobrym kierowcą-na deszcz; 2. Awaria nowego (??!!) silnika to tragedia, czy to znaczy że BMW ma jeden silnik mniej??. 3. BGP i Ross Brawm miażdży.


avatar
kris-07

05.04.2009 12:30

0

jakbym mial mozliwosc to bym wam komentowal :-)


avatar
MasterOD

05.04.2009 12:31

0

Tak mi się wydaje :). A mi wyścig, do póki go nie przerwali bardzo się podobał. W trakcie wyścigu toczyło się kilka zaciętych i bardzo ciekawych walk o różne pozycje. Bardzo ładnie spisał się Ros Brown który wyśmienicie dobrał opony, i całą strategię do wyścigu. Jeśli wznowią wyścig (a mam nadzieję, że tak się stanie) to wyścig zaliczę do udanych :D... mimo, że Kubica znowu miał pecha, tym razem nawalił samochód. Eh,.,,


avatar
leo_

05.04.2009 12:31

0

Czekamy na decyzję wznowienia wyścigu. Najlepiej, żeby już skończyli, wtedy strata Kubicy nie będzie taka duża (wszyscy punktujący, dostają po połowie punktów). A jak ktoś ma 5 pkt to dostanie 2,5 ? Może ktoś wie?


avatar
fullbzikaaa

05.04.2009 12:32

0

Mistrzostwo dla Roberta można między bajki włożyć. BMW od połowy zeszłego sezonu pracuje nad KERS, ale efektów nie widać. Teraz zamiast pracować nad dodatkowym dyfuzorem, to będą musieli pracować nad silnikiem. Szkoda. Znów się potwierdza, że Robert marnuje się w BMW.


avatar
pawelpaciorek

05.04.2009 12:32

0

wszyscy zastanawiali się nad bezawaryjnością Brown GP, a tu BMW zaczyna szwankować, heh, nie mówiąc już o tym jak szwankują całe władze z tymi zmianami, co tyczy się również przesunięcia wyścigu na 17, zenada


avatar
Przemo08

05.04.2009 12:33

0

panie mistrz to są problemy w Malezji nawet Borowczyk mówił że burza jest a Borowczyk z Sokołem komentują na żywo z Malezji jak bys nie wiedział


avatar
jsowa_usun_to

05.04.2009 12:33

0

Kierowcy są przeciw wznowieniu, nie dziwię się...


avatar
leo_

05.04.2009 12:34

0

FIA osiąga na razie to co chciała. Dzieje się wiele, a i wyprzedzania były. Ale uwaga-mogą wznowić wyścig?


avatar
Raven89

05.04.2009 12:34

0

Mnie zastanawia,co w BMW robi jeszcze Heidfeld - nie kwalifikuje się do Q3.Regularnie traci pozycję podczas startu i w trakcie wyścigu.Jeśli jest w TOP 5 to tylko wtedy,gdy ktoś ma problemy albo pojawia się coś nieprzewidywalnego - Theissen powinien zatrudnić Glocka albo Vettela,gdy miał okazję - myślę,że to ostatni sezon "QuickNicka"(ten pseudonim mnie śmieszy) w F1.


avatar
kris-07

05.04.2009 12:34

0

Borowczyk i Sokól podobno juz siedza w samolocie i czekaja na start ...


avatar
saint77

05.04.2009 12:35

0

BMW..... litości. Dajcie Robertowi szansę wygrywać albo puśćcie go do Renault lub Ferrai..... szkoda gadać, na mistrzostwo Robert raczej szans już nie ma..... "strategia" BMW. Jak mu jeszcze KERS władują do bolidu to będzie całkiem padaczka, sukces jak choć raz do mety dojedzie....


avatar
kris-07

05.04.2009 12:36

0

wiemm. ale ci co teraz komentuja to sa beznadziejni


avatar
kamil7671

05.04.2009 12:36

0

Super zrypana sytuacja dla Roberta, ma 6 silnikow na 16 GP, powodzenia...


avatar
Raven89

05.04.2009 12:37

0

saint77: Po Malezji nie można przekreślać Roberta - Massa też nie miał punktów po 2 wyścigach a walczył o mistrzostwo do końca.Vettelowi los wymierzył sprawiedliwość - miałby po Australii 6 pkt a tak to po 2 wyścigach także jajo na jego koncie.


avatar
greenele

05.04.2009 12:37

0

komentatorzy to tragedia ... organizacja to tragedia ... nie potrafią sobie teraz poradzić a boroki mokną :| eehh- ogólnie to żenada ;]


avatar
pinkb

05.04.2009 12:38

0

miejmy nadzieje ze bmw juz wykorzystalo limit pecha na ten rok


avatar
saint77

05.04.2009 12:38

0

Wznawiają wyścig, chyba ich pogięło do reszty.....


avatar
Raven89

05.04.2009 12:38

0

Przerwali by ten wyścig,bo to zaczyna być nużące...


avatar
ger@

05.04.2009 12:40

0

po co w ogóle było przesuwać wyścig na godziny wieczorne? tak samo w Australii... przecież, jeśli 2 razy w roku wstanie się o 4 czy 6 rano to tylko nadaje tego smaczku całej rywalizacji... wszystkim fanom na pewno to nie przeszkadzało, a bynajmniej mielibyśmy normalne wyścigi..


avatar
kamil7671

05.04.2009 12:40

0

Aha, to juz koniec o marzeniach Roberta i BMW na Mistrzostwo w tym sezonie. Jesli bedzie mial 0 pkt po 2 wyscigach( juz sie stalo) a taki Button 20 pkt, to nie ma szans...rok temu Felipe mial strate 14 pkt po 2 wyscigach nieukonczonych, ale mial bolid pozwalajacy wygrywac, Robert nie ma takiego bolidu i zadne zmiany w trakcie seznu tu nie pomoga, mozemy jedynie liczyc na jak najlepsze miejsce w tym sezonie i czekac do 2010 roku:)


avatar
Raven89

05.04.2009 12:42

0

kamil: Nic nie wiesz,a już przekreślasz BMW.Prawda jest taka,że jeśli sprawnie wkomponują podwójny dyfuzor w bolid,to będą w ścisłej czołówce,podobnie jak kilka innych teamów,a wtedy nie wiadomo,co będzie z BGP.Dodatkowo,jeśli przerwą teraz wyścig,to Jenson dostanie tylko 5 pkt.


avatar
Raven89

05.04.2009 12:42

0

Poczytaj przepisy,zanim zaczniesz komentować ;)


avatar
MARTINWTCC

05.04.2009 12:43

0

Button jeżdzi świetnie szkoda Kubicy a ten cały początek sezonu to wielki żal


avatar
pinkb

05.04.2009 12:43

0

kamil7671--- NO BEZ przesady


avatar
Raven89

05.04.2009 12:43

0

Jak będzie wznowienie,to sądzę,że wyścig zakończy się za Safety Car'em.


avatar
Fazik83

05.04.2009 12:44

0

Wyścig mógł być rozegrany o godzinie 08:00 czasu polskiego, tj. o 14:00 czasu malezyjskiego. Przekombinowali strasznie. Niech już kończą ten wyścig - dostaną po połowie punktów i git. Kubica straciłby mniej w takim wypadku.


avatar
saint77

05.04.2009 12:44

0

@Raven89: wiem, ale wtedy Ferrari miało bolid, który był na czele stawki i konkurował jedynie z Mackiem. A teraz sam widzisz jak stawka się wyrównała. BGP poza zasięgiem, Toyota, Williams i RedBull nieco przed BMW. Renault i Ferrari może nieco z tyłu. Może walczyć z ToroRosso i Force India jedynie. Jak jeszcze Robertowi wpakują KERS do auta to całkiem będzie kicha, bo BMW trzyma się planu choćby się wokół mury waliły. Ja wierzę w Roberta i będę mu kibicował nawet jak będzie przyjeżdżał 20, ale uważam że jest obecnie najlepszym kierowcą w F1 i należy mu się możliwość walki o mistrza. Ale coż, zobaczymy w EUROPIE bo w chinach będzie raczej powtórka z Malezji, może nie do końca w deszczu...


avatar
kris-07

05.04.2009 12:45

0

Raikonen to jest ale luzak :-)


avatar
Raven89

05.04.2009 12:45

0

Ładne jaja: wyścig ma być wznowiony,a Raikkonen rozebrany je loda i popija colą :P:D


avatar
fullbzikaaa

05.04.2009 12:45

0

"uziemnienie" czy uziemienie? Kto ma rację? Borowczyk, który dwukrotnie się wypowiedział "uziemnienie", czy kontroler poprawnej pisowni , który to "uziemnienie" podkreślił mi na czerwono? A co do audio. Ta burza i te pioruny, to cwane bestie. Zrywają tylko połączenia głosowe. Obraz jest ok. A w Australii co za kataklizm był przyczyną zerwania audio? Może ktoś wie?


avatar
yaneq

05.04.2009 12:45

0

raikonen rzadzi, jest the best. popieram go w pelni. ne zapunktuje wiec nie moknie. reszcie sie dziwie.


avatar
Hubi

05.04.2009 12:46

0

Najlepszy jest Raikonnen ( czy jakos tak sie pisze :P) wyjął Coca Cole i je loda przebrany w krótkie spodenki i ma wywalone na wszystkich :)


avatar
kris-07

05.04.2009 12:46

0

RAi 100 gram by wypil a dali mu loda


avatar
marjan

05.04.2009 12:47

0

Ale jakby teraz ruszyli to chyba i tak nie zdążą przejechać do 75% dystansu w ciągu regulaminowych dwóch godzin.. Czy teraz ten czas jest "wstrzymany" ?


avatar
Raven89

05.04.2009 12:47

0

fullbzik: No z tym uziemnieniem,to Borówa dał taką plamę,że prawie spadłem z krzesła.Kogo ten Polsat zatrudnia:Zientarski w studiu,który doprowadza mnie do szału i Borowczyk,który ma jakieś zboczenie językowe - już wolę,jak zrywa łączność :D


avatar
zajac1211

05.04.2009 12:48

0

moze ktos wie ile punktow dostana kierowcy z na przykład 8 miejsca? pol punkta?


avatar
Piotr123

05.04.2009 12:48

0

Kimi się wq...ł i zajada lody. On chyba nie jest "graczem zespołowym" jak Lewis.


avatar
Raven89

05.04.2009 12:48

0

Nie wyrobią się i tak przed czasem 2 godzin.Nie widzę sensu aby kontynuować te jaja na torze Sepang.


avatar
CUSSLER

05.04.2009 12:49

0

Jak widać jednak pojadą dalej:/ szkoda pkt Roberta...


avatar
Raven89

05.04.2009 12:50

0

Piotr123: jak Kimi skryje się przed kamerami,to sądzę,że napije się czegoś mocniejszego ;)


avatar
tutok

05.04.2009 12:50

0

a na trybunach jak na rajdzie PK!:D


avatar
wafel

05.04.2009 12:50

0

zostalo 10 minut...nie dadza rady przejechac wiecej niz 10 okrazen. dobrze dla roberta


avatar
Raven89

05.04.2009 12:51

0

A tak swoją drogą,to nie rozumiem decyzji Ferrari z pierwszym Pit-Stopem Raikkonena.


avatar
saint77

05.04.2009 12:52

0

I odnośnie dyfuzora: słyszałem jak ktoś z BMW wypowiadał się, że sama zmiana dyfuzora nic nie da bo trzeba zmienić architekturę auta i to dość znacznie. Dzisiaj Artur Kubica w studiu mówił o tym, że BMW szykuje na Hiszpanię nową, znacznie poprawioną konstrukcję z KERS dla Roberta. Ale ja się obawiam, że awaryjność tego bolidu może być większa i trzeba będzie odczekać kilka GP zanim ustawią go jak trzeba. Sądzę, że będziemy ekscytować się być może dobrymi wynikami Roberta na koniec sezonu ale będzie to za mało, aby Robert walczył o mistrza w tym sezonie. Bo trudno oczekiwać, że nagle BRAWNGP będzie przyjeżdzać na końcu stawki. Tak jak napisałem wcześniej: wierzę w Roberta bo jest świetnym kierowcą, najlepszym w całej stawce. Ma trochę pecha i niestety BMW nie zawsze jest takie bezawaryjne....


avatar
hho

05.04.2009 12:52

0

zgadza się, w 9 minut przejadą najwyżej 6 kółek, więc ten restart jest bez sensu :-)


avatar
jsowa_usun_to

05.04.2009 12:52

0

KONIEC!!!


avatar
marjan

05.04.2009 12:52

0

The race will not be restarted ;]


avatar
kris-07

05.04.2009 12:52

0

dupa


avatar
saint77

05.04.2009 12:52

0

NIE wznawiają, całe szczęście


avatar
wafel

05.04.2009 12:53

0

Raven89 Ferrari poszlo vabank. jakby walnal deszcz od radu mialby duza przewage


avatar
Raven89

05.04.2009 12:53

0

Koniec wyścigu: Brawo Jenson,brawo Brawn GP,brawo Glock i farciarski Heidfeld.Ferrari dało ciała ;)


avatar
brynas1

05.04.2009 12:53

0

bmw przechodzi w przecietnosc!! najpierw silnik a potem forma bolidu nika byla lykana przez wszystkich


avatar
tutok

05.04.2009 12:53

0

ale nad tym mysleli...


avatar
pinkb

05.04.2009 12:54

0

teraz dopiero bedzie kocol z tym wszystkim


avatar
Piotr123

05.04.2009 12:54

0

No to koniec. Teraz czekamy na protesty , apelacje, odwołania, itd.


avatar
CUSSLER

05.04.2009 12:54

0

No i KONIEC:)


avatar
Fazik83

05.04.2009 12:55

0

Koniec wyścigu! Bardzo dobrze, ale czemu ta niepewność tyle trwała? Przynajmniej daleko nie odskoczą w klasyfikacji gneralnej.


avatar
Ash

05.04.2009 12:55

0

No i trzeba było tak od razu. Kimi wiedział, co robi :) Dupa nie sędziowie- 1h czasu prawie zwlekać, jeśli od początku było wiadomo, ze to bez sensu ;/ Ehh Charlie i spółka.


avatar
fullbzikaaa

05.04.2009 12:56

0

No cóż. Było ciekawie do pewnego czasu. Później jednak więcej czasu tego wyścigu, to żenada organizatorów i sędziów. Pozdrawiam wszystkich. Robert będzie kiedyś mistrzem.


avatar
Raven89

05.04.2009 12:58

0

Heidfeld drugi: no to są jakieś jaja panowie!!! :D


avatar
el_diablo

05.04.2009 12:58

0

Heidfeld drugi ???


avatar
saint77

05.04.2009 12:59

0

"Quick" Nick 2! Ale jaja.....


avatar
Piotr123

05.04.2009 12:59

0

Quick Nick powinien się przechrzcić na Lucky Loser.


avatar
pinkb

05.04.2009 12:59

0

ale mu sie fukslo dobrze ze sa punkty dla zespolu


avatar
MasterOD

05.04.2009 12:59

0

Eh no i stało się. Przerwany. Dziwi mnie tylko pozycja nicka heidfielda... Moim zdaniem on zdecydowanie nie zasłużył tutaj na podium, a już na pewno NIE NA DRUGIE MIEJSCE! Szkoda mi Nico, on powinien mieć podium. Od genialnego startu jechał wprost rewelacyjnie. Oczywiście Button ma w pełni zasłużone zwycięstwo, świetny wyścig w wykonaniu tego kierowcy. Ferrari bez punktów... no to się powoli robi strata którą będzie bardzo trudno odrobić. Co do Kubicy... no szkoda, tylko tyle można napisać. Nie zawinił on, raczej nie zawinił też team (chociaż tego się pewnie dzisiaj dowiemy, bardzo mnie to interesuje). Ogólnie do czasu przerwania wyścigu, wrażenia były bardzo dobre. Organizatorzy podjęli kompletnie niezrozumiałą decyzję przesuwając godzinę wyścigu, bo gdyby nie to na pewno wyścig przebiegł by bez żadnych niespodzianek.


avatar
daav

05.04.2009 13:00

0

Koniec GP! GP Nie wznowione! Podaje informacje szybciej niż F1 Dziel Pasję!!


avatar
yaneq

05.04.2009 13:00

0

powiedzcie mi button kiedy zdobyl swoje 1 zwyciestwo?


avatar
louis14

05.04.2009 13:00

0

GP Malezji to jedna wielka pomyłka FIA. Drugi błąd to wymiana silnika BMW. Dziwna sprawa. Nowy i się skopcił. W ogóle wyścig powinien zostać przerwany i wyniki anulowane.


avatar
pawelpaciorek

05.04.2009 13:01

0

ech.... tyle tylko powiem :(


avatar
Raven89

05.04.2009 13:01

0

yane1: Na Węgrzech w 2006 roku.


avatar
kamil7671

05.04.2009 13:02

0

Ludzie, wy jeszcze wierzycie w cos dla BMW?? 15 pkt straty do Buttona, ktory w Malezji mial przewage 0,8 sekundy na okrazeniu...nie przyspiesza bolidu o cala sekunde, ja juz w mistrzostwo nie wierze, jeszcze patrzmy perspekywicznie- Robert ma 6 silnikow na 16 GP...


avatar
cezarnation

05.04.2009 13:02

0

Heidfeld drugi. To nie jaja, to przepisy.


avatar
Raven89

05.04.2009 13:02

0

Dobrze,że chociaż połowa punktów.Robert nie będzie aż tak bardzo stratny.Ferrari z Force India w ogonie konstruktorów - co to za sezon?? :D


avatar
saint77

05.04.2009 13:02

0

Więc "Quick"Nick faktycznie the best, ale szczęśliwy... ale jaja..


avatar
pers

05.04.2009 13:03

0

Hajtfeld jak już jest na podium to zazwyczaj fuksem, nigdy z czystej i uczciwej rywalizacji. I twierdzi jeszcze że jest lepszy od Roberta który ma pecha poprostu.


avatar
fullbzikaaa

05.04.2009 13:03

0

Przecież Wielkanoc tuż, tuż, to jaja są na czasie.


avatar
Raven89

05.04.2009 13:04

0

kamil7671: Dyfuzor dodaje jakieś 0,5 s na okrążeniu.A przypominam ci,że Robert był bardzo blisko Brawna w Australii.Powtarzam jeszcze raz: nie skreślajmy Polaka bo jeszcze wiele może się zdarzyć!!!


avatar
matelooshek

05.04.2009 13:04

0

nie rozumiem tej beznadziejnej decyzji dotyczącej zmiany godziny wyścigu, że niby 2 godziny wcześniej byłoby za wcześnie? dobrze wiedzą czego można się spodziewać po pogodzie w takim klimacie, a i tak rżną głupa i przesuwają..


avatar
Piotr123

05.04.2009 13:05

0

GP Chin nie oglądam na żywo- w moim wieku trzeba dbać o zdrowie.


avatar
pees

05.04.2009 13:05

0

matelooshek: chodzilo o to by wyscig byl bardziej ciekawy...


avatar
saint77

05.04.2009 13:07

0

Berniego Ecllestona powinni odesłać do piaskownicy z zabawkami, na starość zdziecinniał do reszty. Bo to chyba ona napierał, aby ten wyścig o tej godzinie przeprowadzić. Powinien sobie dać już spokój z zarządzaniem, bo to zaczyna się robić niebezpieczne dla zawodników...


avatar
michalde

05.04.2009 13:07

0

Władze saubera i sauberowie nie lubią Roberta chcą tylko, żeby osiągał złe wyniki, a hajtfeld był faforyzowany. To nie fair!!!!


avatar
marjan

05.04.2009 13:12

0

A nie jest tak, że skoro R. Kubica nie ukończył tego wyścigu to nie zostanie mu odnotowana zmiana silnika? I może jeszcze raz go wymienić?


avatar
szarlej85

05.04.2009 13:14

0

moim zdaniem za późno wyjechał SC, za późno pokazali czerwoną flage i zypełnie nie wiem na co czekali z zakończeniem tego wyścigu:/ wszystkim tym panom z fia przydałaby sie chyba wizyta u psychitry...


avatar
ChampionNANO!

05.04.2009 13:27

0

podbijam pytanie leo! jezeli za 8 miesjce przyznawany jest 1 punkt to kierowca dostaje 0,5 pkt?


avatar
bulekf1fan

05.04.2009 13:41

0

kub ma jeszcze 7 silnikow poniewaz ten z australi pojdzie na tor w monaco a co do wyscigu bylo fajnie do wypowiedzi roberta o silniku i potem juz calkowity klops slyszalem ze bmw buduje nowy tyl bolidu i na gp chin albo chiszpani ma byc gotow bmw powalczy jeszcze o majstra


avatar
krz08

05.04.2009 13:48

0

znowu Robert miał pecha:(


avatar
fazji

05.04.2009 13:56

0

Ogólne porażka. Teraz trzeba czekac na postanoiwienie sądu. Tak czy inaczej będą duze przetasowania i Kubica nie stoi wcale na złej pozycji.


avatar
fazji

05.04.2009 14:01

0

punktacja jest następująca -- 5--4--3--2--2--2--1--1


avatar
patagonia

05.04.2009 14:24

0

Raven89 ale z ciebie optymista


avatar
japonia55

05.04.2009 14:26

0

robert traci punkty szybko i powoli cały sezon. Póżniej bedzie ciezko dogonić czołówke ktora odskoczy.A ten landryn Nik znowu FART a póżniej bedzie sie śmiał z Roberta że ma wiecej punktow.Jeżeli robertowi trafi sie PECH w chinach tak już o mistrzostwie robert może zapomnieć. Szkoda mi tego człowieka bo tak naprawde nie jest leszcz a wręcz przeciwnie znakomity kierowca może nawet najlepszy z całej stawki


avatar
Skoczek130

05.04.2009 14:35

0

No i stało się to, czego najbardziej się obawiałem, heh...


avatar
pitstop

05.04.2009 14:45

0

po 33 okr nie po 32


avatar
Budyn_F1

05.04.2009 19:59

0

katastrofa


avatar
walerus

05.04.2009 22:02

0

dobre było...


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu