Podczas sobotnich kwalifikacji przed GP Bahrajnu ponownie przełamana została bardzo dobra dyspozycja zespołu Brawn GP. Do jutrzejszego wyścigu tym razem z pierwszego rzędu wystartują dwie Toyoty. Jarno Trulli rzutem na taśmę zdobył trzecie dla zespołu Toyota pole position, wyprzedzając swojego kolegę, Timo Glocka.
W drugim rzędzie stanie ubiegłotygodniowy zwycięzca GP Chin, Sebastian Vettel oraz lider klasyfikacji mistrzostw świata kierowców- Jenson Button.Z trzeciej linii ruszą Lewis Hamilton i Rubens Barrichello, a z czwartej Fernando Alonso i Felipe Massa.
Pierwszą dziesiątkę na starcie uzupełnią Nico Rosberg i Kimi Raikkonen. Kierowcy zespołu BMW Sauber w dzisiejszych kwalifikacjach zakończyli swój udział w drugiej części, zajmując pozycje 13 i 14.
Przebieg dwóch pierwszych części sesji kwalifikacyjnej
Z pierwszej części sesji kwalifikacyjnej odpadli obaj kierowcy Force India, Toro Rosso oraz niespodziewanie Mark Webber z Red Bulla. Robert Kubica do Q2 przeszedł z 12 czasem, trzymając w napięciu swoich kibiców do samego końca pierwszej fazy kwalifikacji. Podczas pit stopu Polaka doszło do małego pożaru, który został szybko ugaszony. Najszybszym kierowcą na torze w Q3 był Sebastian Vettel, który wyprzedził Jarno Trullego oraz Lewisa Hamiltona. Kierowcy Brawn GP w tej części kwalifikacji zajęli miejsca 4 i 5.
Do walki o pierwsze pole startowe po raz kolejny nie awansowali obaj kierowcy BMW Sauber. Robert Kubica swoje zmagania w kwalifikacjach zakończył na 13 pozycji, podczas gdy Nick Heidfeld był nieznacznie wolniejszy od Polaka, zajmując 14 miejsce. Obok kierowców BMW Sauber do czołowej dziesiątki nie weszli także: Heikki Kovalainen, Kazuki Nakajima oraz Nelson Piquet. Najszybszym w drugiej fazie kwalifikacji po raz kolejny był Sebastian Vettel, który wyprzedził obu kierowców Toyoty.
25.04.2009 14:11
0
Świetne kwalifikacje! Wręcz idealne. Szkoda trochę Kovalainena … ale cóż jak wszystko idzie pod Hamiltona. Brawa dla Toytoty! W końcu osiągają dobre wyniki po pechowym sezonie 2008 : ) A co do formy BMW to mi się chce śmiać z jego szefów, bolidu jak i kierowców … buhaha
25.04.2009 14:11
0
wow no i mam punkcik w lidze typerów bo właśnie trullego obstawiłem na P1 :D
25.04.2009 14:11
0
Szkoda ze Robert nie wykorzystał drugiego przejazdu w Q2 :(
25.04.2009 14:11
0
Na mój oficjalny komentarz należy zaczekać do podania wag bolidów. Myśle że Toyoty i Ham jadą na oparach Vettel i Barricz mogą mieć duzo paliwa, ale zobaczy się. Na razie gratuluję Trullemu i Glockowi.
25.04.2009 14:11
0
Czemu Kubica i Heidfeld w kazdej sesji wyjezdzali jako ostatni? Dziwne. Poza tym po tym jak bolid kubicy zaczal sie palic, to wiedzialem, ze nie wykreci juz nic lepszego.
25.04.2009 14:11
0
brawo Toyota
25.04.2009 14:12
0
nieeeeeeeeeeeeeeeeeeee tylko nie to co to bmw robi a to czekaja na sam koniec a to im sie bolid pali wielkie brawa dla toyoty byli bezapelacyjni rowniez vettel szybko macl i ferrari tez dobrze
25.04.2009 14:12
0
A Sutilowi jakiś setnych części zabrakło do Q2. Webber to chyba miał awarię bo nie sposób. A PIQś jak zwykle musiał przepraszać....
25.04.2009 14:13
0
Oby tak trzynastka Kubicy dla mu szczescie w jutrzejszym wyscigu pozdro.
25.04.2009 14:14
0
GO HAMILTON!! GO HAMITLON!!! GOOOO!!
25.04.2009 14:14
0
to juz trzeci zespol najlepszy w kwalifikacjach. ciekawy ten sezon
25.04.2009 14:14
0
Co wyścig wygrywa inny team! dzisiaj Toyota. BMW jest słabe naprawde... PIQ prawdopodobnie może się juz pożegnać z F1. Bardzo dobry występ Trullego!
25.04.2009 14:15
0
BMW nie wyciągnęło wniosków z Chin.Znowu czekali do ostatniego momentu i po raz kolejny żaden ich kierowca nie zakwalifikował się do Q3.Ale jeśli mam być szczery,to nie sądzę,żeby byli w stanie tego dokonać nawet na kolejnych 2 kółkach.Pozostaje zalać bolidy pod korek i na starcie modlić się,żeby siejący postrach i totalną destrukcję na torze Kazuki "Samuraj" Nakajima nie pozbawił Roberta szans na punkty.
25.04.2009 14:15
0
A o tych z miejsc 11-20 to sie jednak wypowiem. Nie tylko PIQ sie popisał ale tez Nakajima, Bourdais i Fisichella czyli ci co zawsze czyli kandydaci do odejscia. A czy ktoś wie czemu służy te czekanie BMW? Co ono daje?
25.04.2009 14:15
0
mysle ze z 1wszej piatki Vettel najciezszy. Ciekawe jak silniki wytrzymaja jutro temperature Bahrajnu...
25.04.2009 14:16
0
Teraz już nie ma wymówek!!! Bmw słabiutko...
25.04.2009 14:18
0
echh lipa za lipa :( wszyscy ida do przodu tylko beemka nie :( co oni kurde kombinuja??? pracuja juz na 2010 i odpuscili ten sezon czy co ?
25.04.2009 14:18
0
A co by to zmienilo gdyby wypuszczali ich wczesniej??? Bo wg. mnie NIC. Mam tylko nadzieje ze poprawki ktore (daj Boze) wprowadza na Barcelone przyniosa efekt i beda w czolowej piatce.
25.04.2009 14:19
0
Webberowi Sutil (jak dobrze pamiętam) popsuł czas zajeżdżając drogę. I myślę że może zostać ukarany.
25.04.2009 14:19
0
no bida z nędzą... :( Pozostają żarliwe modlitwy
25.04.2009 14:20
0
a moim zdaniem to nie byla wina sutila tylko weber za szybko zaczal ucikac do wewnetrznej ...
25.04.2009 14:20
0
Strategia polegająca na czekaniu z wyjazdem w kwalifikacjach została zaplanowana pewnie przed sezonem, gdy BMW myslało, że bedzie mocne. Pewnie do końca sezonu tak bedzie, bo przecież wszystko musi byc według planu.
25.04.2009 14:21
0
Szkoda, liczyłem że Kubi w Q2 z pustym bakiem powtórzy choć czas z III treningu 1:33.195, było by dość na Q3 ale się nie dało. Szkoda, że nie zrobił większej różnicy do nickolo. Czyżby Brawny się wypstrykały? To już nie wygląda na różnicę generacji bolidu, jak w pierwszych GP. Jutro będzie chyba nudny wyścig, na tym torze są takie lotniskowe "wybiegi" i pobocza, że nie ma pewnie szans na neutralizację.
25.04.2009 14:21
0
A nie był to Fisichella? Bo Sutil to chyba jechał w innym miejscu tam gdzie ALO i KUB. Zresztą WEB mógł mieć awarię, bo w dziwnym miejscu zatrzymał bolid, zobaczymy.
25.04.2009 14:21
0
qual byly super i trzymaly w napieciu. jutro bedzie ciekawy wyscig szkoda bmw
25.04.2009 14:23
0
według mnie na pierwszym zakręcie Hamiltona poniesie fantazja i spowoduje niezłą zadymę blokując tor, a co do BMW to trzeba zaczekać na wagę bolidów
25.04.2009 14:24
0
Toyoty na pewno najlżejsze z czołówki, jak jutro Vettel im nie da rady to będzie p1 dla nich
25.04.2009 14:24
0
czekają by było więcej gumy na torze, co za tym idzie większa przyczepność. Słabiutko jednak stoją. Kubica mimo wszystko mógł pojechać 0,3s szybciej
25.04.2009 14:25
0
Te 12 i 13 miejsce oddają moim zdaniem w pełni dyspozycję bolidów BMW. Robert zrobił to co mógł i tak jak pisałem wcześniej punktowane miejsce w granicach 6-8 miejsca to będzie wielki sukces. ODNOŚNIE PRZETRZYMYWANIA DO OSTATNIEJ CHWILI BOLIDÓW w czasie sesji Q - @ daniel.dk: pewnie, że mogłoby coś dać, bo zawsze to jedno lub dwa kółka pomiarowe więcej. BMW jednak będzie się trzymało swojej taktyki którą założyli i będą wypuszczać kierowców na samym końcu. Jaki z tego pozytyw - nie wiadomo. Do tej pory widać wyraźnie, że to im tylko szkodzi. Może oszczędzają silniki? Według mnie to wielki błąd i jeszcze nie raz się o tym przekonamy...
25.04.2009 14:25
0
Dopiero po zważeniu bolidów można realnie oceniać szanse poszczególnych kierowców. Toyota prawdopodobnie z prawie pustym bakiem, Vettel może być mocniej zatankowany. Co do Brawn GP nie mam pewności, ale oni też powinni mieć więcej paliwa. Mieli bardzo mało czasu na testowanie bolidów, więc awaria pojazdu w jutrzejszym wyścigu nie będzie niespodzianką. Jestem ciekaw jaką wagę bolidu będzie miał Hamilton. W Ferrari widać poprawę, chociaż bardzo możliwe, że jechali na oparach :) BMW na GP Bahrajnu nie zapowiadało żadnych poprawek, więc ten wynik jest odzwierciedleniem obecnej postawy zespołu. Szkoda Webbera i Kovalainena, ale niestety zawsze będą jakieś niespodzianki :D
25.04.2009 14:25
0
saint 77: 13 i 14 a nie 12 :P
25.04.2009 14:27
0
BMW porażka, wygląda na to ze wolniejsze jest tylko TR i FI
25.04.2009 14:27
0
29. saint77: 13 i 14 miejsce
25.04.2009 14:28
0
Czy ja dobrze widzialem?Jeden z bolidow mial oklejony wlot powietrza tasma klejaca :) Czy to dozwolone?Czuje, ze sie zbliza kolejna afera :)
25.04.2009 14:28
0
przed sezonem wierzyłam całym sercem w BMW, w tym momencie mogę powiedzieć z całą pewnością: zawiodłam się na nich na całej linii. Do dziś nie rozumiem, jak można odpuścić świetny sezon na rzecz kolejnego i w tym następnym dawać d..py. Brawa dla chłopaków z Toyoty i dla Vettela! widać, że McL też się poprawiło
25.04.2009 14:28
0
BMW widac ze wina auta bo nie sadze zeby KUB i HEI jednoczenie dostali okresu. Piquet żenada, taki czas takim autem, rownie "dobrze" pojechałaby jego matka. Skoro juz o Piquecie mowa to dobry był ten dialog po zakonczeniu Q2: -I'm sorry... -Save fuel
25.04.2009 14:31
0
Tak zimny i oschły komunikat to moze być początek końca Piqueta.
25.04.2009 14:31
0
jak to powiedzieli niemieccy komentatorzy, u BMW jest malymi literikami w umowie napisane, ze tak pozno beda wyjezdzac.
25.04.2009 14:31
0
Gratulacje dla toyoty po tylu latach pracy mysle ze należy się im jutro zwyciąstwo. Pozostaje czekac na informacje o ilosci paliwa. Co do BMW to w tej chwili są przed ostatnią siłą w F1. Szkoda gadac kolejny zmarnowany wyscig. Mam nadzieje ze dzieki KERSOWI na starcie Kubica przesunie sie może ze 2 pozycje. Liczę że bedzie jutro tak 10, góra 9 ale na punkty niema szans. Swoją drogą sezon bardzo ciekawy najpierw dominacja Brawna potem RedBull czyżby teraz Toyota miała swój weekend? Ferrari wkoncu toszke lepiej, McLaren równiez przyzwoicie. Zawiódł mnie znowu Wiliams, chyba jednak niesą az tak dobrzy jak myslałem. Brawn GP z wyscigu na wyscig troszke gorzej na szczęscie niebedą tak dominowac jak sie to wydawało po Australii.
25.04.2009 14:31
0
@Punksnotdead: racja, ale na jedno wychodzi.....
25.04.2009 14:32
0
a u Kubicy sie tylko troche wylanege paliwo palilo
25.04.2009 14:33
0
he he he bylem pewien ze bmw nie wejdzie od Q3 kwalifikacje im slabo wychodza ale w wyscigu bedzie lepiej punkty sa mozliwe przy strategii na krotki pierwszy stint a potem niech sie dzieje co chce...
25.04.2009 14:37
0
BMW zaczęło przygotowania nie do sezonu 2010, ale już do sezonu 2011, albo nawet 2012 i dlatego tak słabo im dziś poszło. Co oni robią w tym BMW, żadnej poprawy od GP Australii, jest chyba tylko co raz gorzej. Ciekawe kiedy Kubica zdobędzie pierwsze punkty. Brawo dla Toyoty, mam nadzieję, że wygrają wyścig. Trzymam kciuki.
25.04.2009 14:37
0
A bialo granatowy szkieletor powroci by zawladnac eternia zobaczycie
25.04.2009 14:37
0
a mnie sie najbardziej podobało jak Alonso ochrzanił swoje inżyniera... Inżynier mówi mu kto jest przed nim po podajże Q1, powiedział "Kubika", a Alonso na to: "Kubica, not Kubika!" :P To się ceni! Od zawsze lubiłem tego kierowce i zawsze będę go lubił! Wyniki w miarę przewidywalne. Choć Toyota pokazała się lepiej niż przypuszczałem. Reszta w miarę na swoje możliwości.
25.04.2009 14:38
0
Brawn GP pewnie znowu najcięższe samochody ze ścisłej czołówki.Wydaje mi się,że Toyoty będą miały najmniej paliwa i podejmą próbę ucieczki na starcie.Vettel pewnie też niewiele benzyny na pokładzie.Cieszy,że Ferrari powoli wraca do gry,smuci BMW i ich bierna postawa wobec ulepszeń u konkurencji.Renault w miarę dobrze i gdyby nie błąd Piqueta w zakręcie wychodzącym na prostą startową,to w 10 byłyby dwie "renówki".Wyścig może być ciekawy.Czekam teraz na wagi bolidów.
25.04.2009 14:39
0
pocieszajace jest to ze robert ma dobra predkosc na protych i jest szansa na zyskanie pozycji wlasciwie wszyscu co sa przednim maja mniejsze predkosci tylko hamilton mial wieksz o 0.3 wiec moze sie cos uda zyskac na prostych
25.04.2009 14:40
0
Późne wyjazdy mają oprócz wspomnianych minusów mają także plusy. Zakładając, że KUB lub HEI dostawaliby po jednym kółku więcej na Q1/Q2/Q3 to mnożąc to przez ilość wyścigów wychodzi tak jakby bolid miał jeden wyścig więcej (kilkadziesiąt kółek) a to jest jakby nie patrzeć jakieś ryzyko.
25.04.2009 14:41
0
Jak Nelsinio Piquet pożegna się z Renault, to mam nadzieję, że przedstawią Robertowi korzystną ofertę i jeszcze w tym sezonie będzie walczył o czołówkę właśnie w Renault....
25.04.2009 14:42
0
w tym sezonie to już raczej teamu nie zmieni niestety...
25.04.2009 14:44
0
BMW może sobie spokojnie rozpocząć prace nad nowym automobilem.
25.04.2009 14:44
0
Można by rzec kto chce mieć PP musi zaliczyć zderzenie z Kubicą. A na poważnie, aż dziwi mnie stoicki spokój szefów BMW. Wokół świat się wali a ci niewzruszenie potrafią cierpliwie czekać. A po cierpliwym czekaniu pewnie znowu wielkie nic. Obym się mylił. Bravo dla Toyoty, może i lekkie ale dublecik zaliczony!
25.04.2009 14:47
0
Bardzo ciekawe kwalifikacje,niestety smutne dla kibiców Roberta(bo kibiców BMW w Polsce już chyba nie ma).Wreszcie Toyoty zaczęły wygrywać,gratulacje za cierpliwość,bo jeszcze do tego sezonu można było nazywać ten team jako jeden z najbardziej nieporadnych teamów w F1.Teraz można tak określać BMW.Nie mogę wybaczyć włodarzom BMW,że tak lekkomyślnie przestali walczyć o pudło,a teraz nie mają żadnych korzyści z tego.Cały okres zimowy został zmarnowany na kers ,który nic nie daje poza niszczeniem opon.Wszyscy coś ulepszają ,bądź próbują ulepszać.BMW natomiast znowu woli czekać na to co przyniesie przyszłość,daje sobie ręce uciąć(chociaż szkoda za takie sieroty),że BMW w Barcelonie dalej nie zmieni znacząco swojej pozycjii,przecież każdy team będzie ulepszał bolid.BMW obudziło się z ręką w nocniku i nie wie co dalej robić,kłócą się do ostatniej chwili o dyfuzor jak pozostali tylko ,że jako jedyni nie byli gotowi na zamontowanie tego urządzenia,albo przynajmniej przejściowych rozwiązań.Wcale nie jest w dodatku przesądzone ,że w Barcelonie będzie BMW dysponować dyfuzorem,bo zmiany będą znaczące(przynajmniej tak twierdzi doktorek),ale nie potwierdził,czy dyfuzor będzie tym elementem ,który ma być zaintalowany w nowym pakiecie aerodynamicznym.Generalnie jestem cholernie rozgoryczony postawą tego teamu,ze względu oczywiście sytuacji Roberta,który chyba jedyny jest profesjonalistą w tym co robi w teamie BMW.Prawda jest taka,że jeśli w Barcelonie BMW nie zbliży się do pierwszej czwórki(BRAWN,TOYOTA,RED BULL,WILLIAMS) na ok. 0.2sek. to można zapomnieć że Robert zdobędzie zdobywał regularnie pkt. chyba,że tylko jakieś przypadkowo zdobyte w wyniku nieoczekiwanych sytuacji na torze.Podsumowując uważam ,że ten sezon będzie prawdopodobnie straconym sezonem dla Roberta,ale powinien to być czas w którym Robert zrewiduje swoje plany co do dalszej swojej kariery w teamie BMW,pozdrawiam
25.04.2009 14:53
0
Prawdopodobnie BMW jest tak pewne nowego pakietu na GP Hiszpanii, że spokojnie spisują na straty Bahrajn. Doktorek z pewnością liczy na to, że od Hiszpanii będą same dublety i BMW zdobędzie tytuł konstruktorów i kierowców. He.. he...., przecież tak zaplanowali, więc ostro trzymają się planu. Bardzo chciałbym, aby po zakończeniu sesji Q w Hiszpanii operatorzy kamer pokazali twarz Theissena i zdziwienie malujące się na jego spokojnej jak dotąd twarzy.... Bardzo szkoda mi Roberta, widzieliście dzisiaj po Q2 jego krótką rozmowę z inżynierem? To mówi samo za siebie.... to jak Robert pokręcił głową .... totalna porażka.
25.04.2009 15:01
0
Niemcy nawet nie srają bez planu. Tylko, że jak na razie to ten plan jest do kitu. No nic... idę do sklepu po etanol :)
25.04.2009 15:02
0
Jak już kamikadze jest lepszy od Kubicy to wolę więcej nic nie pisać o BMW...
25.04.2009 15:04
0
Qbus81, wiesz jaki rodzaj Ci doradzam :DDD
25.04.2009 15:09
0
Szkoda Kubusia. Ale takie jest życie. Małysz nieraz był w dołku i wychodził z niego. Toyota to ciągłe była w dołku i jakoś się teraz odbiła. Myślę, że dla BMW nastaną lepsze chwile.
25.04.2009 15:10
0
Smiech na sali.BMW mialo w tym roku walczyc o mistrza [szumne zapowiedzi] a robia taka kaszane.
25.04.2009 15:11
0
Mysle ze jedyna rozrywka dla kibiców Kubicy bedzie typowanie, do jakiego teamu przejdzie po tym sezonie. Zakladam, ze NH bedzie tu jezdził do konca kariery. Swoją drogą, czy jakiś dobry kierowca bedzie chciał przejść do BMW?
25.04.2009 15:13
0
nie pieprzcie, ze Kubica ma zmienic Team, juz do Renault go wysylacie...skakanie z kwiatka na kwiatek niczego dobrego nie przynosi, wy tez zmieniacie prace jak tylko wam sie ne podoba? raczej nie...poza tym, ogladajcie F1, a nie Kubice, jutor bardzo ciekawy wysdig, Robert mysle, ze uzyje calych 6 sekund KERS przed dojazdem do 1 zakretu, spodziewan sie bardzo duzo zyskanych pozycji przez Kubice i Heidfelda, no i pierwsza 6 to bedzie ostra walka.
25.04.2009 15:14
0
Mam nadzieję ,że jutrzejszy wyścig będzie lepszy niż dzisiejsze Q ( Piquet) Ale jak dla mnie ALONSO spisał się świetnie ! GO ALONSO!!
25.04.2009 15:25
0
PP od początku sezonu dla Brawna, RBR dzisiaj Toyoty a w Barcelonie dla BMW ;)
25.04.2009 15:25
0
61. kamil7671 - ile tych pozycji ma zyskać? Może Nakajima do objechania, dalej Kowal i Kimi z KERS, Rosberg z atomowym startem, Massa z KERS, Alonso Rubens ma kiepski start ale on już startuje 7 pozycji wyżej. Wytłumacz więc Kogo Kubica ma tak łatwo wyprzedzić. Według mnie w normalnych warunkach co najwyżej Nakajimę.
25.04.2009 15:28
0
pz0- co najmniej mysle ze z 5-6, jak nie na 1 kolku, to na 2 lub 3 kiedy jeszcze cala stawka bedzie stosunkowo ciasno, nie zapominajmy ze BMW ma duzo lepsze tempo wyscigowe niz w kwalifikacjach, ja jestem optymistycznie nastawiony, jeszcze dobrze byloby, zeby robrt nie mail cysterny, tylko paliwo na 17-18 kolek...
25.04.2009 15:35
0
65. kamil7671 - myślałem że mówisz o samym starcie. Ale nawet na dystansie 2-3 okrążeń jeżeli nic się nie wydarzy to jest mało realne. Dobrze przynajmniej że poza Nickiem z tyłu raczej nie będzie miał przynajmniej na początku jakiegoś większego zagrożenia. Chociaż tego też tak do końca nie jestem pewien.
25.04.2009 15:37
0
pz0- trzeba jakis pozytyw w tym BMW szuac, to poszukalem taki:) ciekaw jestem wag paliwa...bierzmy tez pod uwage mala, ale jednak szanse na burze piaskowa:P
25.04.2009 15:38
0
pz0 - zgadzam sie że Robert nie zyska wiele pozycji, ale kompletnie sie nie zgadzam że Barrichello ma słaby start, gdyż słabo to on wystartował w australii, ale to był incydentalny przypadek. A pamiętasz tamten sezon? Ale malo to mię interesi bo on jest 7 pozycji przed Robertem wiec nawet jakby zasnął to by sie nie dał objechać
25.04.2009 15:42
0
@kamil7671: a ja twardo obstaję przy swoim i mam nadzieję, że Kubek przejdzie do Renault jeszcze w tym sezonie. Jak się okaże, że np: KUB będzie miał na swoim koncie 0 pkt po 8-10 startach, to nie sądzę, że zastanawiał by się nad tą kwestią w przypadku możliwości zmiany teamu. A Renault już pod koniec sezonu 2008 "cicho" proponowało Robertowi kontrakt, więc czemu nie teraz?
25.04.2009 15:44
0
68. jawiemwszystko - Mieliśmy jeden start suchy jeden mokry i jeden za SC. W obu startach normalnych bolidy Brawn nie zaprezentowały się jakoś genialnie. Ja miałem bardziej na myśli bolid, nie kierowcę. Zeszły rok mnie nie interesuje, bo obecne bolidy nie mają nic wspólnego z zeszłorocznymi. Oczywiście co do moich przewidywań to się przy tym nie upieram, zobaczymy jutro.
25.04.2009 15:47
0
69. saint77- nie przesadzaj prosze cie...wtedy cala Polska mowilaby, ze Fernando jest faworyzowany przez Briatore, a Kubica to g****. Po drugie, czy slyszales kiedys, zeby Kubicy bylo w BMW zle? ze mowil, ze mysll o zmianie pracodawcy? sam Theissen mowil rok temu, ze wiedzial ze jego kierowcy nie szukali innego pracodawcy, w tym roku tez tak bedzie, BMW jest sprawdzona marka i niech tam zostanie. Swoja droga, jak w Montmelo pojdzie im dobrze, ciekawe czy tez tak bedziesz mowil? na 100% nie...
25.04.2009 15:50
0
A w kwestii bolidu się zgadzam, pardą mesie :)
25.04.2009 16:23
0
szacun dla lekkich toyot....
25.04.2009 16:24
0
71. kamil7671: jak im pójdzie dobrze, to chwała im za to, ja o niczym więcej nie marzę, żeby tylko Kubek stawał regularnie na podium. Spekulacje co do Renault wzięły się dlatego, ponieważ uważam, że w BMW Robert kariery raczej nie zrobi. Popieram to tym, że w ubiegłym sezonie miał murowane 3 miejsce w generalce a zespół poświęcił go na rzecz konstrukcji nowego bolidu. I nie dlatego, że to Polak, bo gdyby chodziło o HEI zrobiliby prawdopodobnie tak samo. Oni trzymali się planu i dlatego zawalili sezon, bo jak sytuacja pokazuje w obecnym raczej szans na pudło nie mają. I tak będzie u nich zawsze. Konkluzja jest taka, że Robert jako jeden z najlepszych kierowców powinien szukać miejsca w zespole, który pozwoli mu się rozwijać a nie "wykonywać plany".
25.04.2009 16:41
0
Totalna niemoc BMW i niekompetencja szefostwa, co poskutkowało zawaleniem poprzedniego sezonu i skonstruowaniem taczek zamiast bolidu, niestety potwierdza się z wyścigu na wyścig.
25.04.2009 16:48
0
A jeszcze co do Briatore i Alonso: pierwszego z dużym prawdopodobieństwem może już nie być w Renault w sezonie 2010 a drugiego..... kto to wie:)
25.04.2009 16:50
0
to co zrobił alonso - wzruszające buahhahaha
25.04.2009 17:02
0
Gratulacje dla Toyoty za dublet w PP. Raczej paliwa mają mało i raczej nie uważam ich za faworytów do zwycięstwa, ale podium jest realne. Brawn GP raczej mocno pod tankowane. Vettel chyba też, ale niekoniecznie. Webber najwyraźniej miał jakieś problemy, podobnie Kovalainen. Lewis raczej jest jednym z najlżejszym kierowców, myślę, że podobnie co Toyota. Ferrari z kolei zaskoczyło mnie w qualu. Może zdobędą kilka punktów. Williams po raz kolejny mnie zawiódł, chociaż Rosberg może być mocno dotankowany. Force India najwyraźniej zrobiło postępy, co mnie bardzo cieszy. STR pomieszanie. Bourdais również miał jakieś kłopoty. Renault też całkiem dobrze. Piquet troszeczkę się poprawił i gdyby nie błąd na ostatnim zakręcie, mógłby być przed BMW, które moim zdaniem zaprezentowało się na miarę swoich możliwości. Czekam z niecierpliwością na wyścig. Liczę na zwycięstwo BRAWN GP i punkty KUBICY!!!
25.04.2009 17:14
0
i Kubica jedzie super cysterna...
25.04.2009 17:23
0
Nie wiem czy ktoś też zauważył, ale w Robertowi na ostatnim wyjezdzie nie
25.04.2009 17:24
0
zamknęli wlewu paliwa (zaraz po drugim pożarze). Może to miało wpły w na jego czasy w ostatnim przejezdzie.
25.04.2009 17:28
0
81. dar_ek- od ilu dni ogladasz F1? przeciez klapa od wlewu paliwa otwiera sie po wcisnieciu ogranicznika obrotow i zamyka sie po jego ponownym wcisnieciu nprzy wyjezdzie z PIt Lane...
25.04.2009 17:35
0
kamil: od wczoraj. :). Ale, serio nie wiedziałem. Jak zobaczyłem panike w boxie bmw, to pomyślałem że zapomnieli. sorki :)
25.04.2009 17:54
0
Robert pojedzie na 1 pit 35 kolek na twardych 21 na miekich moze wytrzymaja bmw pewnie zaryzykuje
25.04.2009 18:29
0
Strategia nie napawa optymizmem. Pewnie w obecnej formie bolidu BMW ciężko o sensowną strategię, ale wolałbym bardziej agresywną. O punkty i tak niezależnie od strategii będzie bardzo ciężko, a oglądanie Roberta w roli zawalidrogi to nie ciekawa perspektywa.
25.04.2009 18:31
0
Red Bull nie zawodzi - Neway to ma łeb.
25.04.2009 19:16
0
masaj popieram Robert "zawalidroga" Kubica będzie pobijał kolejne rekordy braku udanego wyprzedzenia . Dobrze licząc to już trzeci sezon.
25.04.2009 19:23
0
Nie ma powodu do rozpaczy, trzynastka może być szczęśliwa czego dowiódł np Ayarton Sena startujący w GP Monaco 1984 z 13 pozycji i zajmujący 2 miejsce. Wystarczy, że Robert przestanie narzekać i pójdzie śladem wielkiego poprzednika...
25.04.2009 20:08
0
McL i Ferrari pracują, BMW realizuje konsekwentnie swój plan - czyli nie robi nic. Bez większych niespodzianek w kwalifikacjach, oczywiście oprócz przypadku Webbera no i liczyłem, że FI będzie wyżej. VET miałby dziś PP, ale jest za duża presja w Toyocie i poszli na całość.
25.04.2009 20:36
0
88. gtv z ta roznica ze ten wielki poprzednik nie mial powodu do narzekania...hehe nie wziales tego pod uwage. Z innej beczki teraz: ci co twierdza ze RK powinien przejsc do Renaulta to powiem tylko jedno. Nie sadze aby skusil sie nawet do najlepszej ekipy gdyby zostalo mu zdobywac tytuly i zarazem zebrac na chleb. Brawo pikus!!! Przyniosles do teamu kilknascie milionow, zrezygnowales z 3 mln gazy na rzecz 235 tys dol a teraz jeszczew masz cytuje: "save fuel". Hehe ladnie zyczycie Kubicy, po prostu wymiatacie
25.04.2009 20:42
0
Po raz pierwszy od 4 lat przegapiłem kwalifikacje, wbiłem sobie do łba że zaczynają się o 14.00 i załapałem się na Q3 hehe a tu taka niespodzianka BMW doszło do Q2 no no . Jutro Hamilton ma szansę na pudło (może nawet wygra) Alonso też jest w formie będzie ciekawie
25.04.2009 21:28
0
Wyniki zgodne z oczekiwaniami, żadnych niespodzianek. Vettel, synku, wygraj znowu :)
25.04.2009 21:32
0
VET, TRU, GLO, KUB, HAM, BUT, ROS, MAS mój typ na jutro
25.04.2009 22:36
0
Robert jeszcze pokaze wam co potrafi :D
25.04.2009 22:56
0
90. darecky3 Nie można mierzyć wszystkich jedną miarą, Piquet zasłużył sobie na takie traktowanie brakiem postępów , jest po prostu kiepski Z Kubicą wcale tak być nie musi i raczej by nie było (pieniądze to nie wszystko) :-)
26.04.2009 00:52
0
95. dziarmol@biss - i tu moim zdaniem się mylisz. Piquet robi postępy. Jego piruety są coraz ładniejsze i jest ich coraz więcej :-)
26.04.2009 04:00
0
Prosiak - Ja Bym usunął KUB ;]
26.04.2009 08:06
0
Kubica do boju!!!!! Pokaż, że masz "nabiał". Wygraj to dla nas, twoich wiernych kibiców. Pokaż swoją mistrzowską klasę!!!!!!!!!!! Polska husaria walczy. Precz z niemieckimi sabotażystami. Zostawcie nam Roberta, najlepszego sportowca 2008 roku. Błagamy o kilka neutralizacji, burze piaskową, z 10 awarii innych bolidów. Robert na mistrza!!!!!!!!!!!
26.04.2009 10:41
0
Yhh.. oby 13 przynisła Robertowi szczęście, już nam wystarczy tych niepunktowanych pozycji... Kubek, pokaż co potrafisz! ;))
26.04.2009 11:12
0
no mistrz jednego okrążenia pokazał na co go stać
26.04.2009 12:37
0
AntyKubica z Onetu się urwałeś?
26.04.2009 14:20
0
No i po punktach dla Roberta...
26.04.2009 14:40
0
BMW - pośmiewisko padocków.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się