al_capone
Ostatnia aktywność
avatar
al_capone

18.11.2009 15:18

0

Merc zrobił dobry interes, kupując Brawna - za pieniadze MCL. Jak dobrze policzyć, to po spłaceniu akcji przez MCL będą do przodu z kasą. Inna sprawa, ze duet ROS/HEI nie daje szans na dobre wyniki. Z kolei MCL tez nie bedzie miał wesoło - będą musieli znależć kupe kasy na spłacenie Merca.

avatar
al_capone

18.11.2009 15:11

0

Mysle, ze to dobra informacja. Renault zdobedzie brakującą kasę i bedą mogli startować. Jest inna ciekawa sprawa - Merc kupił Brawna za pieniadze MCL, dlatego MCL bedzie musial mocno oszczędzać w najbliższych latach. Nowy team będzie słaby. HEI i ROS to nie to samo co BUT i BAR, poza tym Mercerdes nie bedzie chciał topić zbyt dużo kasy w rozwój bolidu. Dlatego szanse Kubicy na sukces bardzo rosną.

avatar
al_capone

16.11.2009 20:42

0

Kilka lat temu Renault w swoich reklamach gratulowało Mercedesowi zdobycia 5 gwiazdek w testach NCAP (bo sami wczesniej zdobyli). Ciekawe, czy teraz tez będa im gratulować? Mam nadzieje, ze Mercedes GP zatrudni Ros i Hei - jeden lepszy od drugiego :-) Do pełni szczęsia brakuje tylko, żeby dostawcą opon został Continental i bedzie alles super :-(

avatar
al_capone

01.11.2009 19:43

0

Ciesze sie, ze RK bedzie jezdził w Renault. Nie wiadomo, jaki bedzie bolid, ale przynajmniej będą go tam dobrze traktować. Nickowi H zycze wszystkiego najlepszego w branży turystycznej, Jakos nie słychać by teamy sie o niego biły :-)

avatar
al_capone

01.11.2009 19:37

0

Teraz pozostaje czekać - gdzie bedzie jezdzil NH. Mam nadzieje, ze Dr Marian i Willy wylecą z F1 na zbity pysk.

avatar
al_capone

30.07.2009 23:42

0

Najlepszym miejscem dla Kubicy jest Wiliams - oni na pewno nie wyjdą z F1. Poza tym mają podobny zestaw kolorów jak BMW - tyle, że więcej granatowego ni z białego :-)

avatar
al_capone

29.07.2009 22:47

0

Jesli sie dobrze zastanowić, to dla Kubicy wcale nie ma zbyt duzo opcji przejscia do różnych teamów. Stawiam na Wiliamsa albo Renault, przy czym Wiliams moim zdaniem byłby lepszą propozycja.

avatar
al_capone

10.05.2009 23:14

0

Krytyka Kubicy zbliża się niebezpiecznie swym poziomem do onetu. Ręce i nogi opadają, jak się to czyta. Jakos sobie nie wyobrażam, żeby RK zmyślał problemy ze sprzęgłem, itp. Cieszę się, ze uniknał uszkodzeń na początku wyscigu. Sam wyscig był strasznie nudny. Część userów np narzeka, że Robert wlókł się za Glockiem i nie potrafił go wyprzedzić. Czy podczas całego wyścigu były jakieś wyprzedzenia w trakcie normalnej jazdy na torze? (pomijam pecha Massy)

avatar
al_capone

25.04.2009 18:16

0

Tonący cysterny sie chwyta ...

avatar
al_capone

25.04.2009 17:25

0

Wygląda na to ze RK i NH mają bardzo wyraźną strategie. To może się udać, chyba postanowili zaryzykować na maxa. Ciekawe tylko, co z oponami?

avatar
al_capone

25.04.2009 16:12

0

Ciekawe, czy Dr Mario T. ma jakichś szefów nad sobą? Powinni go wywalić na zbity pysk za nieudolność.

avatar
al_capone

25.04.2009 15:19

0

Oczywiscie jest jeden plus tej sytuacji. Strategie na wyscigi dla RK i NH bedą jednakowe - paliwko do pełna!

avatar
al_capone

25.04.2009 15:15

0

Zamiast dostrajać cisnienie w oponach, szefowie BMW powinni sobie zwiekszyć cisnienie w mózgach i wziąć sie do roboty. FI sie zbliża!

avatar
al_capone

25.04.2009 15:11

0

Mysle ze jedyna rozrywka dla kibiców Kubicy bedzie typowanie, do jakiego teamu przejdzie po tym sezonie. Zakladam, ze NH bedzie tu jezdził do konca kariery. Swoją drogą, czy jakiś dobry kierowca bedzie chciał przejść do BMW?

avatar
al_capone

25.04.2009 14:20

0

Strategia polegająca na czekaniu z wyjazdem w kwalifikacjach została zaplanowana pewnie przed sezonem, gdy BMW myslało, że bedzie mocne. Pewnie do końca sezonu tak bedzie, bo przecież wszystko musi byc według planu.

avatar
al_capone

19.04.2009 13:30

0

Nastepny wyścig pokaze, czy obecna systuacja to pech, czy też po prostu miejsce w szeregu, w okolicach FI.

Przejdź do wpisu BMW chce zapomnieć GP Chin

avatar
al_capone

19.04.2009 13:17

0

Jedyna dobra wiadomość, to taka że Kubica dojechał. Uwazam, ze BMW nie przespało ostatnich miesięcy, oni po prostu zrobili bardzo przeciętny bolid, czyli na miarę swoich mozliwości. W zeszlym sezonie w pierwszej połowie mieli jeszcze konkurencyjne auto, potem chyba skończyły im się pomysły. Całe to mówienie o skoncetrowaniu się na przyszłym (czyli obecnym) sezonie byłą chyba zręczną przykrywką dla niemocy twórczej. W tym sezonie bolidy są pozbawione wielu elementów aerodynamicznych, wobec tego od poczatku sezonu auto musi byc dobre. Skoro zrobili słaby bolid, to nie wierzę, ze go jakoś rozwiną. Pozostałe ekipy juz dzis mają auta z porpawkami, a BMW - nie. To są dobrzy rzemieslnicy a nie artyści, brak im polotu.

avatar
al_capone

18.04.2009 12:25

0

Skoro Nick ma bolid cięzszy o 20 kg, to ma paliwa wiecej o te 20 kg. To wynika z minimalnej masy bolidu a nie z masy kierowcy.

avatar
al_capone

18.04.2009 12:12

0

Wygląda na to, ze Kubica i Heidfeld mają 2 rózne strategie - Kubica lekki, ma się przebijać go przodu, a Nick po prostu musi dojechać. Przed Kubicą aż do pozycji 7 wszyscy mają znacznie cięższe bolidy

avatar
al_capone

29.08.2008 19:16

0

HEI tak pięknie opowiada o każdym z torów, że pewnie po zakończeniu kariery będzie wycieczki oprowadzał. Oczywiście życzę mu jak najdłuższej kariery kierowcy F1.

avatar
al_capone

24.07.2008 21:16

0

Troche mnie martwi fakt, że to własnie NH będzie testował ustawienia bolidu przed GP Węgier. Obawiam sie, że to nie wróży nic dobrego :-(

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu