Zespół BMW Sauber zaliczył mocno przeciętny początek weekendu w Monako. Po problemach w pierwszym treningu, Nick Heidfeld koncentrował się na porównaniu opon i pracy nad ustawieniami bolidu, podczas gdy Robert Kubica zmuszony był do opuszczenia całej drugiej sesji treningowej z powodu awarii jednostki napędowej.
Nick Heidfeld„Po problemach z hamulcami w porannej sesji w obu bolidach, druga była w porządku w moim przypadku. Na długich przejazdach miałem sporo szczęścia jeżeli chodzi o ruch na torze, ale zupełnie odwrotnie było gdy jechałem na świeżych oponach pod koniec sesji. Straciłem czas utykając za innymi bolidami, ale nawet gdyby nie to, nie wygląda na to, że ten tor jest dobry dla naszego bolidu. Będziemy nad tym pracować.”
Robert Kubica
„Dzisiejszy dzień był bardzo rozczarowujący. Brakuje nam osiągów i, z powodu awarii silnika w drugiej sesji, miałem zdecydowanie zbyt mało czasu na torze. Nie ma nic do dodania.”
Willy Rampf, koordynator techniczny
„To były rozczarowujące treningi dzisiaj. Osiągi bolidu są dalekie od tych jakich się spodziewaliśmy. Ponadto, z powodu problemów technicznych straciliśmy cenny czas na przygotowanie bolidów. Awaria silnika Roberta wydarzyła się podczas ostatniego planowanego dla niego przejazdu w piątek. Z tego powodu, awaria nie dotyka nas jeżeli chodzi o pozostałą liczbę jednostek napędowych do użycia w tym sezonie. Oczywiście awaria kosztowała Roberta cenny czas, gdy ten powinien pracować nad ustawieniami bolidu.”
21.05.2009 16:49
0
''Awaria silnika Roberta wydarzyła się podczas ostatniego planowanego dla niego przejazdu w piątek'' z tego co wiem to dzisiaj czwartek :P ogolnie bmw to kaszana
21.05.2009 16:52
0
"Nie ma nic do dodania" - za to właśnie lubię Roberta.
21.05.2009 16:55
0
Kubica już dawno temu powinien zmienić team...
21.05.2009 16:58
0
już mrożę wódeczke na niedzielny wyścig bo coś mi sie zdaje ,że smutek w moim sercu wielki będzie.
21.05.2009 16:58
0
a co mial mówic... fakty mówia same za siebie.... bmw... bedziesz mial wsparcie... ech, szkoda slów.
21.05.2009 17:01
0
Ale gdzie pojdzie jak Ferrrrarrrri ma odejsc? :P Moze zastapi Barrichello ? ;) Kaszana...
21.05.2009 17:03
0
1. Ghostface - chodzi o piątkowe treningi, które w Monaco wypadają akurat w czwartek. Wygląda na to że ten silnik i tak miał zakończyć swój żywot. Inna wypowiedź jest ciekawsza ''nie wygląda na to, że ten tor jest dobry dla naszego bolidu. Będziemy nad tym pracować.'' Wydaje mi się odwrotnie, to nie tor nie pasuje do bolidu, tylko raczej bolid do toru i trzeba pracować nie nad torem, ale nad bolidem. Właściwie to jakieś dziwne są tory w tym roku, jak do tej pory żaden nie jast dobry dla bolidu BMW.
21.05.2009 17:07
0
coś mi się zdaje że Robert nie zdobędzie znowu punktów w niedziele :-(
21.05.2009 17:16
0
Niech se kupi hulajnogę.Będzie szybciej!
21.05.2009 17:21
0
No przeciez Willy powiedzial ze ten silnik juz i tak ledwo dychal i nie byl to ten nowy.Wiele nie stracil bo tego auta i tak sie nie da ustawic.Juz to pisalem na poczatku sezonu.To auto jest dokladnie takim samym badziewiem jakie zbudowala Honda w zeszlym sezonie.BMW bedzie jezdzilo po tylach juz do konca sezonu.
21.05.2009 17:26
0
piepszenie i nic pozatym willy niema pojecia o czym mowi. Niedziela znowu bez punktow a force india przed bmw rzenada!!
21.05.2009 17:33
0
juz długo tu siedze na tym portalu i rzadko sie wypowiadam ale co niektórzy to chyba nie maja pojecia o formule 1 i p.........ą takie brednie ze rzygać sie chce wracajcie skąd przyszliście nie macie pojecia jak ciezko jest cokolwiek wyciągnąć i uratować po błedzie jakim popełnił zespół zresztą co niektóre wypowiedzi to dramat!
21.05.2009 17:34
0
widać większość na tym portalu to teraz są jakieś młodociane sykusie mające wiedze o F1 od 2006 roku
21.05.2009 17:42
0
A ja powiem ze cały problem tkwi na początku bolidu , Nos bolidu jest od początku sezonu za wysoki!!!!!!!!!!!!!
21.05.2009 17:45
0
ogólnie przednie skrzydło jest coś jakieś nie halo załważcie nosy redbula czy toro roso czy wiliamsa są takie jak w poprzednim sezonie tylko spojler został poserzony o wymagania regulaminu
21.05.2009 17:45
0
Robert ma wyraznie dosc!My rowniez!Mam nadz ze po tym sezonie Dr nie bedzie juz robil problemow z kontraktem Kubicy i pomio zapisu o ewentualnym prawie pierwokupy Robert zmieni zespol... o ile oczywiscie bedzie gdzie sie wybierac.
21.05.2009 17:47
0
znając życie to już prawdopodobnie renault robi przymiarke na roberta za piqeta kiedyś flavio sam powiedział ze żałuje ze nie zatrudnił roberta wczesniej niz to zrobił to doktorek
21.05.2009 17:47
0
Serce mi pęka. No poprostu żal było na to patrzeć. Co jeszcze czeka tego biednego chłopaka ? Czy jest jakiś limit pecha?
21.05.2009 17:49
0
nie ma po prostu padło i wyszło jak jest
21.05.2009 17:51
0
dobry komentarz kubicy:) wydaje mi się że to ostatni sezon polaka w BMW,on widzi co się dzieje zauważyliście chyba że bolid heidfelda rzadko miał awarie,a polaka dotyka szereg awari ,jest coś nie tak w tym teamie, powinien szybko z tamtąd odejść moim zdaniem pozdro
21.05.2009 17:53
0
Moim cichym zdaniem czeka nas wymiana
21.05.2009 17:59
0
Co on mógł powiedzieć innego... Gdyby taka forma BMW się utrzymała to jedynym pozytywnym akcentem Q będzie awans Sutila do Q3 (kosztem BMW). Choć i to nie pewne, bo moje obliczenia są oparte na założeniu że Nelsihno jeszcze podczas Q1 uderzy w barierę :)
21.05.2009 18:02
0
Czy na sali jest DOKTOR?
21.05.2009 18:06
0
23-albo jeszcze inaczej: gdzie byli (doktora) rodzice? ;)
21.05.2009 18:08
0
To już wiem, że nie oglądając kwalifikacji w sobotę oszczędzę sobie nerwy. A w niedzielę będziemy się pasjonować ściganiem BMW z Force India ;-))))))
21.05.2009 18:22
0
14. PiotrasLc też mi się wydaje że tu jest problem. Renault ma bardzo podobne rozwiązanie i też zawodzi. Ci ze smukłymi ,,ostrymi'' nosami są dużo szybsi. Nie mówie o Brawn Gp które jest najzgrabniejsze. Jak widać na po wyglądzie można co nieco wywnioskować.
21.05.2009 18:24
0
13.kibic26 Święte słowa że teraz na tym portalu siedzi coraz więcej młodocianych i nie mają o niczym pojęcia. Żeby uzyskać 0,2-0,4 sekundy nie wystarczy jak u niektórych podpiąć czip pod wiejskiego golfa. Operacje są skomplikowane poprzedzone wielogodzinnymi badaniami i testami. Co do zmiany teamu Kubica nie za wiele ma do powiedzenia i odpuśćie sobie teksty typu"Robert zmień zespół" poza tym łatwo jest krytykować kogoś kto nie odnosi sukcesów szybko zapominając czego już osiągnął. Ale kolego Kibic nie zgodze sie z jednym. Można dużo wiedzieć po 2 latach śledzenia losów F1. Znam kilka osób którzy właśnie wtedy zaczęli oglądać F1 i zaskoczyli mnie swoją wiedzą mimo że mój telewizor pamięta szczęśliwe lata Schumachera. A jeśli chodzi o wyścig.....hmm jedyna szansa dla Kubicy to chyba cysterna i 1 Pitstop.
21.05.2009 18:31
0
@Kornik To nie jest forum mlodego technika.Kazdy ma prawo napisac co mysli.Ty tez niczym nie blysnales piszac ile trzeba zmodyfikowac zeby wyciagnac pol sekundy.
21.05.2009 18:31
0
27. Kornik i 13. Kibic26 odpier... się od lodszych Ok bo jak nie to będzie BUM. Dla mnie zawsze Kubica będzie wielki.
21.05.2009 18:35
0
28. zawiedziony popieram a jak im nie pasuje to niech se utworzo portal <<>>
21.05.2009 18:45
0
Wywaliło silnik i koniec.Nie jest to problem Roberta,swoje zrobił.A bmw?Nikomu bardziej nie zależy jak im na dobrym wyniku Roberta jak i Nika coś nie poszło i tyle.Popracują i bedzie dobrze.
21.05.2009 18:46
0
27. Kornik, Kubica powinien odejść z BMW chociażby za to, co mu zrobili w ubiegłym sezonie, nie wspierając go i olewając jego chęć walki o mistrzostwo, które było jak najbardziej w jego zasięgu. Do wyboru ma chociażby Toyotę, Williamsa i Renault - wszędzie tam przyjmą go z otwartymi ramionami. Chętniej nawet widziałbym go obok Hamiltona w McLarenie (na pewno by go chętnie wymienili za Kovalainena) niż nadal obok Heidfelda w BMW. BMW to zespół bez przyszłości i w najbliższych latach jego kierowcy będą się wlec w drugiej połowie stawki, zwłaszcza że żaden dobry kierowca nie będzie chciał u nich jeździć, tak jak nikt się nie pali do jazdy FI, z wyjątkiem kierowców emerytów i nowicjuszy.
21.05.2009 18:52
0
Lepiej jeździc w pewnym BMW za dobrą KASĘ niż np. w brawnie za grosze z niepewną przyszłością.
21.05.2009 19:00
0
@Kibic26: nie udawaj weterana, który jest na tym forum od czasów Laudy, Prosta, Senny, Andrettiego, Villneuve'a seniora itp. (Czy 26 to nie jest przypadkiem twój wiek?). Jeżeli już zgrywasz STRASZNIE DOŚWIADCZONEGO seniora F1 to wiedz, że cechą seniora jest to, że chętnie i Z RADOŚCIĄ dzieli się swoją wiedzą, a nie przegania młodszych gdzie pieprz rośnie. No i wypada, żeby senior zaczął stosować jakieś znaki interpunkcyjne. Twoje wpisy to jakiś okropny bełkot, gdzie trudno znaleźć nawet koniec jednego i początek drugiego zdania. Jeżeli uważasz, że inni uczestnicy forum nie mają bardziej fascynującego zajęcia jak rozbiór logiczny zaserwowanej przez ciebie sterty wyrazów - to się mylisz. Ja takie wpisy po prostu omijam. Chcesz profesjonalnego forum F1 - daj przykład PROFESJONALIZMU, błyśnij WIEDZĄ, pisz po POLSKU, a nie pogardzaj innymi, nawet mniej od ciebie wiedzącymi. Powiem jedno, postawa taka jak twoja - to jest rak toczący to forum. Ciągle na tym forum czytam "precz na onet" czy coś podobnego. To ja powiem tak: hej PEUDOFACHOWCY F1 - precz na forum, gdzie byliście za czasów pojedynków Senny i Prosta ! (Czy przypadkiem nie byłeś wtedy w przedszkolu?)
21.05.2009 19:01
0
@32. dick777 zgadzam sie.W zeszlym sezonie bylem bardzo optymistycznie nastawiony do koljnego.Wprawdzie nie do konca zrozumialem polityke BMW ktore nie chcialo postawic wszystkiego na jedna karte i wesprzec Roberta oraz siegnac po mistrzostwo.Niestety BMW cofnelo sie totalnie w rozwoju.Spojrzmy na Ferrari lub MCM ktore z wyscigu na wyscig osiaga coraz to lepsze rezultaty.BMW dziala bardzo schematycznie.Niestety Niemcom brakuje polotu i finezji i tego ryzyka.Wszystko jest chlodno wykalkulowane.Niestety w F1 to sie nie sprawdza.
21.05.2009 19:02
0
34: Oczywiście nie PEUDOFACHOWCY tylko PSEUDOFACHOWCY. Przepraszam.
21.05.2009 19:18
0
GTK, popieram. Te wszystkie wpisy z zatrważającymi błędami ortograficznymi (pomijam literówki, bo to każdemu może się zdarzyć) i koszmarną interpunkcją sprawiają, że większości postów nie chce się czytać, a niektóre wręcz trudno zrozumieć. Ale czemu się dziwić, skoro większość społeczeństwa nie rozumie tego, co czyta, oraz tego, co słyszy.
21.05.2009 19:45
0
Oby w sobote Robert mogl jezdzic bolidem i cos poustawiac ale watpie w to.
21.05.2009 20:03
0
30 andjo, 34 GKT - również sie podpisuje pod tym.
21.05.2009 20:36
0
Głowy do góry! W sobotę i podczas wyścigu może być tylko lepiej,w co ja wierzę
21.05.2009 20:39
0
A w Turcji będzie podium!
21.05.2009 20:41
0
panowie taki jest sport . nie zawsze się wygrywa bądżmy dobrej myśli że w końcu bmw znajdzie sposób na poprawienie osiągów . TYLKO CZY SEZONU STARCZY????????
21.05.2009 20:55
0
To tylko niemieckie bolidy wiec nie ma sie co spodziewac rewelacji. Moga ustawiac go nawet 100 godz. i nie ustawia bo mysla po niemiecku. Solowow na Barborce zrobil 11 czas na trzech kolach ... da sie? Schumi tez konczyl kiedys wyscig na trzech kolach i calkiem niezle jechal ale bmw nie ma tego czegos co maja inne zespoly mysla odwrotnie, analizuja dupe maryny, ustawiaja bolid na gorszy performance, robia bledy na PS, taktyka do dupy. Ogolnie porazka. W tamtym roku mieli tylko fuksa, ze dobrze wyszedl poczatek sezonu i popelnili kolejny blad odpuszczajac. Dupa a nie F1 team. Mam nadzieje, ze Robert opusci ten zalosny zespol dziekujac im jedynie za to, ze dzieki nim zaistnial w F1 ale chcac cos pokazac musi znalezc sie w zespole wyscigowym a nie rekreacyjnym.
21.05.2009 21:02
0
no koment
21.05.2009 21:06
0
jężeli kubica mówi już ,,niema nic do dodania" to żeczywiście jest źle albo gorzej niż źle... kwalifikacje nam odpowiedzą na pytanie czy Robert będzie walczyć o punkty i o podium (2,3 miejsce) bo o 1 niema co już liczyć przy tej formie BGP i formie Buttona. Więc jeżeli monako nie pyknie to będzie tylko gorzej bo dyfuzor przy wadze roberta to bedzie lepiej 40% albo gorzej 60%
21.05.2009 21:37
0
Wiem, że trening to tylko trening ale już teraz widać jak dobrą pracę wykonują w zespole Ferrari. Co weekend wyścigowy to lepiej. Troszkę lepiej jest chyba też u Maclarena ale tor w Monaco chyba szczególnie im pasuje. Trochę zadziwia mnie Toyota. Ciekawe jaką formę zaprezentują w kwalifikacjach. Już podczas weekendu w Barcelonie można było zauważyć lekką poprawę w BMW ale dzisiaj ich straty czasowe są spore na tak krótkim choć krętym torze. Może Nickowi uda się jeszcze dostroić bolid i poprawić wyniki ale Robert niestety stracił za dużo czasu i szczerze wątpię, że dojdzie z autem do ładu. Szkoda, że znowu z przyczyn od niego niezależnych będzie to kolejnych nieudany weekend. Oczywiście życzę mu jak najlepiej. Tyle tylko, że w cuda to już nawet on sam nie wierzy. :(
21.05.2009 21:56
0
Liczykrupa Willy pomylił się kilka kilometrów i niezawodny silnik BMW szlag trafił "Awaria silnika Roberta wydarzyła się podczas ostatniego planowanego dla niego przejazdu w piątek" To znaczy że Kubica miał przejechać kilka kółek w drugim treningu i iść na piwo a całą robotę z ustawieniem bolidu miał dokończyć szybki NIK . Moim zdaniem w BMW dzieje się bardzo źle i wypowiedzi bossów zespołu są rozpaczliwie głupie.
21.05.2009 22:30
0
w obliczu tego co widzą sami nie wiedzą co powiedzieć, wygląda na to jakby słaba dyspozycja stworzonego przez nich bolidu, dziwiła ich co najmniej tak samo jak nas na tym forum :)
21.05.2009 22:35
0
GKT ale ty bystry jesteś obudziłeś sie w 2006 że teraz tak wielkim ekspertem jesteś? daruj sobie tą żałosną polemike
21.05.2009 22:36
0
BMW i brak słów.....
21.05.2009 22:38
0
a cyfra w nicku o niczym nie świadczy żebyś ty taki mądry był w życiu codziennym skoro jesteś takim wielkim ekspertem i profesjonalistą to czemu nie piszesz postów na portalach o tematyce F1 cwaniaku i nie do.......dalaj sie do innych bo sam jesteś nie lepszym fachowcem, idz do studia polsatu razem z Zientarskim i podajcie sobie ręce
21.05.2009 22:46
0
Może przez tą awarię w ostatnim treningu rzutem na taśmę ustawią po raz pierwszy w sezonie dość dobrze bolid kubicy? hehe ale marzenia...
21.05.2009 22:58
0
27. @Kornik- Świete slowa. Dobrze gada, polac mu... :)
21.05.2009 23:28
0
@Kibic26: Koleżko szanowny, postami 49. i 51. udowadniasz że mam rację. O tobie i twojej żałosnej fachowości mówimy, a nie o mojej. Ja, choć dobrze pamiętam z autopsji czasy F1 od 1980 - nigdy nie odważyłbym się innym forumowiczom powiedzieć, że na ich poglądy "rzygać sie chce" i dlatego żeby "wracali skąd przyszli" (cytaty z wypowiedzi Klibica26 nr.12). Takiemu jak ty, powiedziałbym najwyżej, abyś wracał do swojego domu rodzinnego po PODSTAWY DOBREGO WYCHOWANIA. W twoim mniemaniu jesteś już "lwem salonowym" dlatego, że zamiast przekleństwa wstawiasz kropki w miejsce środkowych liter (post 51.). He, he, he :)
21.05.2009 23:38
0
40. grzes12 - Będzie lepiej?? to znaczy że już im (czyt. BMW) nie wybuchnie żaden silnik? Super wiadomość : ))) pozd.
21.05.2009 23:58
0
i znowu bez punktow.... kolejne gran pri
22.05.2009 00:04
0
Brak Mi Woli
22.05.2009 00:15
0
Spójrzmy na to z innej perspektywy - Robert zaoszczędził kilka kompletów opon ;-). ...tylko, że może okazać się, iż potrzebne będą deszczówki i to może już na kwalifikacje, jak i na wyścig również. Zbyt wiele niewiadomych, jeszcze wszystko jest możliwe. W każdym bądź razie, nie kopmy leżącego !!!
22.05.2009 00:28
0
GKT, przestań proszę gwałcić kibica26, bo facet gotowy samobójstwo popełnić! Nie sądzę, żeby był w stanie w tej chwili już cokolwiek wybełkotać.;-)
22.05.2009 03:13
0
Niespokojny ... a ja bym powiedział "rannych -dobić"...:P
22.05.2009 07:32
0
Kimi w McL też się troszkę frustrował, ale w końcu dopioł swego,CIERPLIWOŚCI
22.05.2009 07:45
0
kibic26 tak się składa że prawdopodobnie GKT ma całkowitą rację prosił cię o stosowanie jakiejkolwiek interpunkcji a ty dalej swoje mógłbyś jednak poświęcić ułamek sekundy na wciśnięcie kropki w całym wpisie stracisz przez to może sekundę ale przynajmniej nie wygląda to tak niechlujnie zresztą pisz jak chcesz to świadczy wyłącznie o tobie mnie to w każdym razie razi natomiast obecnie ludzie są przyzwyczajeni do pisania sms gdzie forma treść interpunkcja ortografia nie grają roli więc jestem pewien że nie mogłeś być kibicem f1 w latach powiedzmy 80-90 zainteresowałeś się tym z pewnością w tym tysiącleciu 15. Kibic26 - to jest totalna bzdura. Właśnie tutaj dałeś dowód jak marna jest Twoja wiedza i spostrzegawczość. Przyjrzyj się czy rzeczywiście te nosy są takie same, Przyjrzyj się przedniemu płatowi czy jest tylko poszerzony. środkowa część płata jest standardowa we wszystkich bolidach, sekcje boczne są zupełnie inne jak w zeszłym roku, a końcówki płata to już zupełnie inna bajka jak zeszłoroczne rozwiązania. Może wiesz z jakiego powodu zakończenia skrzydeł są inne? Z reguły nie robię tego wobec innych kibiców, ale Tobie dam szansę na błyśnięcie spostrzegawczością.
22.05.2009 08:21
0
55dziarmol@biss Żeby nie wyszło ze narzekam,ale czy może być jeszcze gorzej? A co do silników to myślę ze to nie jest największy problem,bo jeśli nawet w jednym wyścigu zostanie przesunięty o 10 miejsc,a będzie miał dobry bolid to może zakonczyć wyścig na podium .Do wczoraj myślałem ze glównym problemem BMW jest aero,ale z tego co widać to z mechaniką też nie jest najlepiej Mam pytanie do wszyskich piszączych bezbłędnie i do tych którzy siedzą na tym forum od dłuzszego czasu .Czy dla mnie laika który sadzi blędy jak cholera i ogląda F1 od wyścigu z Monzy w 2006r.czy przypadkiem Borowczyk nie wprowadził nas w błąd i tym kierowcą który blokował kubicę w Monaco 2007r.nie był przypadkiem Włoch? Pozdrawiam wszyskich!
22.05.2009 09:03
0
@Kibic26 i kilku innych wcześniej piszących, już tak nie wrzucajcie na pana Zientarskiego, według mnie prowadzi to studio doskonale, tak śmiejcie się. Faktycznie to co mówi nie musi się podobać tym, którzy na formula już się trochę znają i wiedzą o co chodzi, ale studio w jego wykonaniu nabiera jakiegoś takiego "klimatu", pytania które zadaje może nie są dla nas (fanów) interesujące bo już znamy odpowiedzi, ale dla przeciętnego oglądacza tv wydają się kluczowe. Co do jego komentarzy to on po prostu bardzo emocjonuje się tym sportem i nie ma problemu z wyrażaniem tego, mnie to nie przeszkadza :). Pamiętam programy, które prowadził kiedyś i jak pięknie mówił o samochodach "Zientarszczyzna"... dobra do konkretów - "Zientarski spoko"
22.05.2009 09:59
0
nie pozbierali danych nie maja co analizować mają dziś dzień wolny?? niech sie już lepiej spakują i jada do Turcji, po sezonie!
22.05.2009 10:16
0
proponuję oddzielny temacik dla nas - gdzie będziemy rozszyfrowywać co oznacza skrót BMW.... Bardzo Mało Walki będzie...
22.05.2009 10:55
0
Bardzo Mizerna Wypowiedź doktorka... no cóż.. żadko się wypowiadam.. bo jak już coś pisać to z sensem 1 sprawa :) chłopaki.. idźcie kłócić się gdzie indziej.. co to kogo obchodzi czy kibicujecie F1 od 2000 r.p.n.e. czy od wczoraj? Macie takie samo prawo do komentowania artykułów jak każdy. 2 sprawa :) gdzie jest moderator?? przydałoby sie tu posprzątać ;) 3 sprawa :( niestety ale wydaje mi się ze BMW popełniło jakieś kluczowe pomyłki w projekcie nowego bolidu które nie zapewniają im możliwości dalszego szybkiego rozwoju. Jak wiemy każda z części bolidu jest baaardzo ważna i każda w pewien sposób odziaływuje na inne.. czy jest to nos czy skrzydło, nie wiem.. widzę tylko ze cała ekipa BMW nie spodziewała się tego, a już na pewno nie DR który odpuścił sobie poprzedni sezon :/ co moim zdaniem było do tej pory ich największą pomyłką w decyzjach strategicznych rozwoju zespołu ;) to tyle Pozdrawiam wszystkich kibiców F1 i trzymam kciuki za Roberta.
22.05.2009 12:45
0
Ciekawe czy ściemniają z tym że to był "ostatni przejazd" (rozumiem ze przez przejazd rozumie sesje treningową) dla silnika Roberta. Mam nadzieje że nie, bo jeśli ten silnik był w miarę świeży to są jeszcze bardziej w plecy jeśli chodzi o limit zmian jednostek napędowych.
22.05.2009 15:07
0
Nie ma co sobie wmawiać, że Robert wygra kwalifikacje. Jego bolid na to nie pozwala, ale jego umiejetnosci pozwalaja na to, aby wygrać wyscig.!!
22.05.2009 16:09
0
W tym roku zarówno forma wytrzymałościowa, jak i szybkościowa tego szajsu jest katastrofalna. Aż trudno uwierzyć w to, że skupili się na przygotowaniach do następnego sezonu w połowie ubiegłorocznego. Okropnie się na nich rozczarowałem i teraz jestem już za odejściem Roberta z tej ekipy i przejścia do innej, bardziej kompetentnej i bardziej doświadczonej ekipy. Póki co są za mało dojrzali, by stworzyć mistrzowski samochód. Z drugiej strony jednak, gdyby nie te dyfuzory, może sytuacja nie byłaby taka. Jednakże i tak ich forma powinna być lepsza - jak na trzecią ekipę 2008 roku, a tym bardziej, która zawaliła sezon dla następnego. Jednym słowem porażka!!!
22.05.2009 16:10
0
tt16 - dzisiejsze pojazdy ograniczają wkład kierowcy do 20%.
22.05.2009 21:47
0
to mógł być już rzeczywiście ostatni przejazd tego silnika. Ten silnik na samych treningach miał zrobione około 2500km, do tego kwalifikacje i wyścig w Australii to mógł mieć już nakręcone w granicach 3000 kilometrów. Przyznaję że to i tak bardzo dobry wynik
23.05.2009 12:04
0
no i w 3 treningu Kubica 20 także nie ma nic do dodania.. jak będzie w q2 to będzie cud.. nawet force india wyzej.. nie rozumiem.. ferrari sie podnioslo, mclaren a bmw nie.. dopiero jest 6 runda a oni jakies klopsy wala.. nic trzymajmy kciuki a ja ide po swoje paciorki i wyposazenie bmw... Pozdrawiam wszystkich kibiców..bedziemy sie rozżalać po po Qualu..
01.02.2010 16:19
0
Tłumacz im, bo czasy póki co nie imponują...
01.02.2010 18:37
0
Nie imponuja, martwi mnie to.
01.02.2010 19:08
0
Jak będą się słuchać na wzajem, to będzie ok.
01.02.2010 20:37
0
Moim zdanie ściganie na testach jest głupota po co wlewac do baku tyle paliwa zeby straczylo na 2-3 okrazenia to jest bezsens, Kubica robi swoje i napewno nie bedzie scigac tylko testowac, a sciganie sie zacznie w sezonie ;)
01.02.2010 23:14
0
Na testach Kubica tylko próbuje dopracować ustawienia bolidu a nie wykręcać najlepsze czasy. Myślę ze na pierwszym wyścigu pokaże nam wszystkim do czego doszli podczas testów i czy bolid spełnia oczekiwania. Nie gorączkujmy się za wcześnie
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się