Na Q3 żadna prognoza pogody nie zapowiadała już deszczu. Wszyscy kierowcy ostatnią 10 minutową część czasówki rozpoczęli na oponach przejściowych, na drugi przejazd wybierając slicki, które na przesychającym torze okazały się sporo szybsze.
W takich warunkach najszybszy okazał się młodziutki Nico Hulkenberg, który na slickach i przesychającej nawierzchni Interlagos okazał się zdecydowanie najszybszym zawodnikiem. Dość powiedzieć, że młody Niemiec zakończył Q3 z przeszło 1 sekundą przewagi nad Sebastianem Vettelem.Po wczorajszych treningach Hulkenberg obawiał się o możliwość przejścia do Q3, a wygląda na to, że świetna forma na mokrym Interlagos i pierwsze w karierze pole position w F1 pozwolą zapewnić mu pewną przyszłość w Formule 1.
Z drugiej linii do jutrzejszego wyścigu, który z kolei według prognoz pogody ma się odbyć na suchym torze, wystartują Mark Webber oraz Lewis Hamilton. Prowadzący w mistrzostwach świata kierowców Fernando Alonso w dzisiejszych kwalifikacjach wywalczył dopiero piąty czas, wyprzedzając Rubensa Barrichello.
Robert Kubica po założeniu slicków popełnił błąd w trzecim sektorze toru i ostatecznie czasówkę zakończył na 7 pozycji, przed Michaelem Schumacherem i Felipe Massą. Czołową dziesiątkę zamykał Witalij Pietrow.
Jenson Button i Nico Rosberg, którzy zazwyczaj zawsze mieli pewne miejsce w czołowej dziesiątce, dzisiaj musieli pogodzić się z zakończeniem rywalizacji w Q2.
06.11.2010 18:04
0
HAHA DOBRE
06.11.2010 18:05
0
Robert, jutro podium !!
06.11.2010 18:05
0
Hulkenberg do Renault :-D
06.11.2010 18:05
0
Jarek zastanów sie
06.11.2010 18:05
0
wtf?
06.11.2010 18:06
0
Kubica jak Będzie padać mocno to wygra
06.11.2010 18:06
0
Ale o co chodzi?
06.11.2010 18:06
0
Jeszcze szczęki nie znalazłem ;) Ponad 1 sek przewagi, znalazł ten suchy kawałek toru ^^
06.11.2010 18:06
0
i kto mi powie że to lipny debiutant ?
06.11.2010 18:06
0
nie wiem co sie stalo jak hulk to zrobil ale WIELKI SZACUN
06.11.2010 18:07
0
Można powiedzieć, że trafiło się, jak ślepej kurze ziarno
06.11.2010 18:07
0
O szok
06.11.2010 18:07
0
MotionMixx a w tamtym roku Robert był któy w quqlach no? tez w q1 i q2 szlo mu dobrze, a w treningach tez nie najgorzej. a potem wyscig byl 2 JA NADAL NIE WIERZE W PP HULKENBERGA :P ON CHYBA TEŻ :P
06.11.2010 18:07
0
O szok, Nico wlasnie zapewnil sobie fotel w 2011
06.11.2010 18:07
0
To jest niewiarygodne! ;o Niedawno mowilem, ze nic mi nie pokazal - dzis zmienilem zdanie, bezsprzecznie. Fernando - no liczylem na wiecej, ale zobaczymy co bedzie jutro.
06.11.2010 18:07
0
kurde to jakiś żart on nie jeździł dobrze. Ale ponad 1 sekunde lepszy weźcie on cioł proste !!! xD
06.11.2010 18:07
0
żeby tylko jutro innych nie porozjeżdżał broniąc pozycji
06.11.2010 18:07
0
Może Williams'owi sponsorów przybędzie?
06.11.2010 18:07
0
Pewnie ustawili Hulkenberga bardziej na mokro, żeby się pokazać w kwalifikacjach, co przy stracie sponsorów jest w tym momencie bardzo ważne. Czołówka nie mogła tak ryzykować, bo by tracili bardzo dużo w jutrzejszym suchym wyścigu.
06.11.2010 18:07
0
Alonso dlaczego tak slabo ? :( Bedzie cholenie ciezko :(
06.11.2010 18:08
0
Pojechał chłop. Krótko : "Ale urwał!!!"
06.11.2010 18:08
0
Brawo!!! Nico Hulkenberg jest genialny!!! To prawdziwy kierowca f1. Po prostu wszystkich przyćmił, już dawno taka energia nie rozpierała mnie od środka. Brak mi słów, jeszcze nigdy sie tak nie ekscytowałem, brawo!!! On będzie mistrzem, na pewno jakiś team go weźmie. Niech wywalają Masse z Ferrari, nadchodzi Hulkenberg!
06.11.2010 18:08
0
Kubica słabo jutro max 5 miejsce hul nie wytrzyma i zawali start i skonczy na max 4 miejscu
06.11.2010 18:08
0
Brak mi słów! Normalnie ukłony dla Hulkenberga :) Button słabizna szkoda że to mistrz :/ Jutro może być interesująco,wątpię że młody wytrzyma a co bardziej urozmaica wyścig jedzie za nim crash kid! :D Webbera może da radę wyprzedzić więc ale ja obstawiam że i tak Alonso jutro mistrzem nie zostanie.
06.11.2010 18:08
0
Fuksiarz i tyle!
06.11.2010 18:08
0
chciałbym wyrazić swoją frustracje co do Kubicy. Rozumiem raz możne mu nie pójść Q3, ale to ju kolejny raz kiedy jest 3 w q1 i 2 a potem zachowuje się jak petrov....
06.11.2010 18:08
0
Zapewnie ma ustawienia na mokry wyścig :)
06.11.2010 18:09
0
kurna żal trochę do teraz nie mogę w to uwieżyć pojechał fantastycznie i nawet Barichello nie dał rady tym bolidem no ciul :D
06.11.2010 18:09
0
ja pier**** zawału dostałem jak zobaczyłem na 1 miejscu Hul jeszcze sie nie moge otrzasnac .... dobrze ze chociaz 2 renówki w q3q zale tylko teraz beda gadac o Nico. O.o szoook!
06.11.2010 18:09
0
skończcie z tym robertem na pierwszym miejscu, bo nie idzie tego czytać. kubica na slickach jechał słabo, zwłaszcza pierwszy sektor. cóz. hulkengerg mnie osobiście rozwalił. pokazał, że jest najlepszym debiutującym kierowcą z obecnej stawki młodziaków. williamsy najszybsze nie są, dlatego uważam, że ustawienia mają typowo pod deszcz. we wyścigu raczej się to nie opłaci, ale faktem jest, że szczena mi opadła. brawo! brawo za utarcie nosa red bullom i ferrari :) ciekawie jutro będzie, ciekawie!
06.11.2010 18:10
0
Ja się cieszę, że Nico zdobył PP :D Lubię tego zawodnika, jest młody, utalentowany i obiecujący, jestem zwolenniczką rozwiązania, że Renault mogłoby go sciągnąć do siebie i wcale nie zaczęłam tak uważać przed kilkoma minutami ;] co mnie cieszy- Alonso dopiero 5, mam nadzieję, że nie zostanie Mistrzem. Robert...hmm miałam nadzieję na więcej
06.11.2010 18:10
0
Będzie się działo ;) Już widzę te przepychanki na starcie: P Ładnie Hulkenberg, aż się dziwię że to piszę, ale ładnie Pietrov :D .... jakiś czas odnoszę wrażenie że w Renault jest jakiś problem z odpowiednimi ustawieniami w kwalifikacjach, jakby po treningach myśleli że już nie trzeba nic robić, ale pewnie się mylę ;P Trzymam kciuki jutro żeby Kubica był wysoko
06.11.2010 18:10
0
26. Grzybek_AnD_Rau nie masz czlowieku pojecia o formule jeden!
06.11.2010 18:10
0
Mozliwe ze ma ustawienia na mokro ... Ale czy ktos sie tego spodziewał?
06.11.2010 18:10
0
Przyznam, że tego się nie spodziewałm ale oczywiście ogromne gratulacje dlla Nico!! Wspaniała jazda w debiucie w Brazyli i to na slickach na było nie było jeszcze wilgotnym torze!! Popisali się także stratedzy Williamsa bo mam wrażenie, że pozostali troszkę się pospieszyli ze zmianą opon i pod koniec sesji były już one poprostu zużyte. Tak mi się przynajmniej wydaje. Niestety po raz kolejny w Q3 coś znowu poszło nie w Renault ;(
06.11.2010 18:10
0
Nico Hulkenberg ma ustawienia na mokro liczą na to że jak bedzie słonecznie to uciekną przed czołówką która będzie walczyła na pierwszym zakręcie Robert jutro myślę że 3 pozycja
06.11.2010 18:10
0
Nico maił chyba ustawienia na mokro , bo taka przewaga to aż niemożliwa . Kubek nieźle - ale oczywiście wszystko zależy od ustawień
06.11.2010 18:10
0
No powiem że "kopara" mi opadła;-)) Brawo Hulkenberg a przede wszystkim brawo Williams ;-)) Renia Genia Żenia kiepska kiedy warunki się poprawiają Tak więc brawa dla Kubicy za wolę walki i za przytomność umysłu ;-))
06.11.2010 18:10
0
nadal nie wierze...ale zapewne zaraz po starcie zostanie wyprzedzony...ale i tak wielki sukces, super :)
06.11.2010 18:10
0
@25 fuksiarz? sekunda przewagi!! oglądałeś kwalifikacje i śledziłeś czasy? wydaje się, że nie!
06.11.2010 18:11
0
Williams ladnie zaryzkowalo, ustawili bolid na suche, renault i pozostali na mokre, wiec moze byc ciekawie
06.11.2010 18:11
0
..., a nie mówiłem, że będzie się działo, ale to mi się nie śniło! Brawo Huck! Robert... cóż... szkoda, że nie było mokro do końca Q3, ale w wyścigu może być nieźle.
06.11.2010 18:11
0
ciekawe czy to umiejętności jazdy na mokrej nawierzchnii czy przypadek raz na rok to i świnia piardnie
06.11.2010 18:11
0
Williams wkońcu wrócił na swoje miejsce :D
06.11.2010 18:12
0
Nikt nie śmiał nawet myśleć o takim wyniku, ciekawe co na to Ataru :) Robert popełnił błąd, lub auto na slick'ach prowadziło się wyjątkowo trudno. Ja liczę na dobre tempo Roberta i miejsce 4-5 :)
06.11.2010 18:12
0
Hulkenberg chyba nie wytrzymał presji i ustawił na mokro, bo nie wieże że Williams jest lepszy od RBR o ponad 1sek! jutro szybko zostanie w tyle ;]
06.11.2010 18:12
0
kubica jutro bedzie pierwszy!!! kubica numer 1 !!!!
06.11.2010 18:12
0
27. MaCieQ no na pewno ustawienia na mokry wyścig, jak q3 była na przesychającym torze i na slickach.
06.11.2010 18:12
0
Niestety jak pisałem po 3 treningu :/ Do pana Cali: może miałeś rację, może powinienem milczeć :) BRAWO!!! Hulkenberg i Williams, no i powodzenia Robert jutro!!!
06.11.2010 18:12
0
Williams dopiero co stracił sponsorów a tu taka niespodzianka. Mam nadzieję, że jutrzejszy wyścig będzie równie zaskakujący co dzisiejsze kwalifikacje.
06.11.2010 18:12
0
Nico...gratuluje Bravo, bravo bravo
06.11.2010 18:12
0
Ja powiem tak. Bo widzę tutaj 2 możliwości tylko albo ustawił sobie na mokro reszta ustawiała pod wyścig na sucho albo na odwrót. Nie wierze że tak dało się ustawić bolid, żeby mieć taką przewagę nad redbullami na suchym. Czyli chyba jednak to 1 co napisałem ;d
06.11.2010 18:12
0
Wiedziałem, że jak przeschnie tor to będzie klapa w Renault ( slicki w tym roku nie chcą działać jak powinny) :/
06.11.2010 18:12
0
Szczęka mi opadła!!!!!!!!!!!! Ponad sekunda przewagi!!!!!!!!!! Szkoda, że Kubica tylko 7 miejsce
06.11.2010 18:12
0
Cóż mogę napisać?? Przede wszystkim wielkie gratulacje dla Hulkenberga. Zasłóżył na P1 swoją świetną jazdą i pokazał tym samym że nie jest kelnerem w F1. Zmienił moje zdanie co do niego podczas GP Koreii. A co o Robercie. Nie wiem w jakim stopniu Robert był zadowolony ze swojego bolidu, ale podczas transmisji R30 wydawało się strasznie niestabilne i nerwowe. Napewno jutro ciężki wyścig dla Kubicy. Wydaje mi się że też duży wpływ miał błąd w Q3, gdyby nie on Robert idealnie załapałby się na jeszcze jedno okrążenie z dobrze rozgrzanymi oponami, ale trudno. Mogła być p5 Według mnie jutro wygra Vettel 2. Webber 3. Hulkenberg 4. Hamilton. Robert jutro może powalczyć o 5 miejsce, ale będzie ciężko. Dlaczego stawiam na RB, bo suchy tor przemawia za nimi.
06.11.2010 18:12
0
Hulkenberg na pewno był na dopingu! On i jego bolid. ;)
06.11.2010 18:13
0
Niech bloczy redbulle,a lewis i fernando się nimi zajmą
06.11.2010 18:13
0
Ja bym się tak nie podniecał, bo HUL może mieć ustawione auto na mokro a reszta na sucho. Mimo to gratulacje dla Nico. Robert - mogło być lepiej, ale jest i tak ok.
06.11.2010 18:13
0
Ale jaja Hulkenberg pokazał ze nie warto go skreślać. Co do Roberta jestem lekko rozczarowany jednak spodziewałem sie powtórki z Korei. Jutro przy suchych warunkach może być ciekawie tym bardziej ze Nico startuje z PP a Robert z P7. Może będzie jadka na starcie . Prosta i te dwa zakręty mogą byc decydujące dla przebiegu startu
06.11.2010 18:13
0
Ludzie i jak ja mam tera typowac?! na podum Nico niestety nie dam ale ja nie mogę uwierzyć w to.Ej teraz FI i Renault może będą chciali powalczyc o niemca ja nie moge ufff....O.o
06.11.2010 18:13
0
46. mark. na mokro czy na such, kolejny analfabeta czy to grupowa amnezja?
06.11.2010 18:13
0
Szok normalnie... Nie wiem co, dolali Hulkenbergowi, ale podziałało. Co do Roba, miało być pięknie, a było jak zwykle ;) Jutro będzie się działo dużo.
06.11.2010 18:13
0
Zobaczymy jutro ile razy zmieni opony. Myślę, że jest ustawiony na mokro. Ponad sekunda przewagi nad Red Bullem - jak? Tym niemniej gratulację za PP!
06.11.2010 18:13
0
Świetnie Hulkenberg... Kubica tak na swoje możliwości ale i tak dobrze:-) jestem zadowolony... jeszcze jakby padało w wyścigu to Kubica na podium...
06.11.2010 18:14
0
najważniejsi myśleli o jutrze a williamsy mogły ryzykować z ustawieniami
06.11.2010 18:14
0
Nie mogę uwierzyć. Nie przypuszczałbym nigdy, że to stanie się w tym wyścigu i że dokona tego Nico. To wspaniały moment dla Niemca. Williams znowu jest na czele. Jak HUL powtórzy ten wyczyn w wyścigu to zmienię o nim całkowicie zdanie. Decyzje, taktyka - wszystko musiało zadziałać we właściwym momencie. Brawo za ten niespodziewany sukces.
06.11.2010 18:15
0
Robert pojechal dobrze,mam nadzieje ze ten szczeniak Hulkenberg jutro bedzie jednym z tych ktorych Robert w trakcie wyscigu wyprzedzi,fuksiarz pieprzony!
06.11.2010 18:15
0
Brawo Hulkenberg, chyba pozamyka usta wszystkim ostatnio go krytykującym i niewierzącym w jego talent, oczywiście długa droga jeszcze przed nim. No to ukłon w stronę cieszących się z wygranych treningów, cieszcie się dalej i żyjcie w chmurach. Zejdźcie na ziemię albo przejedźcie do polsatu komentować. Robert pojechał słabo, to już kolejne jego słabe kwalifikacje w ostatnim czasie. Alonso, oj będzie miał ciężko, no ale kierowcy RBR napewno coś wymyślą żeby pomóc mu.
06.11.2010 18:15
0
Ciekawe na jakich oponach jechał Hulk... Ponad sekunda przewagi nad VET. Myślę że jutro wyląduje poza pierwszą dziesiątką. Szkoda Roberta. Po tym poślizgu na pewno ma placki na wszystkich oponach przez co nie mógł uzyskać dobrego czasu, a na dodatek jutro będzie miał poważne problemy i na starcie i w pierwszym stincie. Schu raczej go wyprzedzi. Chyba nie ma szans nawet na pierwszą szóstkę. Chyba że będzie padało...
06.11.2010 18:15
0
61. arthi nie wiem czy masz na myśli to samo co ja, ale wg większości na tym portalu, gdy jedzie się po suchej linii wyścigowej (albo przesychającej), to ustawienia na mokry tor są najlepsze.
06.11.2010 18:16
0
NIE!!!!!!!!!!!!!!!! To Mark Webber mial byc pierwszy.
06.11.2010 18:16
0
Jesli ma bolid z ustawieniami na mokry tor, a jutro ma nie padać to chłopak jest spalony. Ale niech sie cieszy bo ma z czego. Jeszcze raz gratulacje za pokonanie RBR
06.11.2010 18:16
0
Haha ale numer!!! PP Hulkenberga doda Wiliamsowi skrzydeł :) Wiliams w drugiej części sezonu pokazuje że też potrafi... Robert wypadł z toru i stracił to tempo, gdyby go nie rzuciło, to by pewnie przeskoczył Hulkenberga...
06.11.2010 18:17
0
70. noke54 chcesz mi powiedziec, ze q1 i q2 Robert notowal takie wspaniale czasy, bo byl ustawiony na suche mimo, ze tor byl mokry jak deska w publiczenj toalecie?
06.11.2010 18:17
0
60. Nie wydaje mi się by Renault walczyło o NICO. Francuska stajnia potrzebuje sponsorów doatkowych funduszy a o lile mi się wydaje niemiec nie ma pleców w postaci sponsorów jakie dawałby rosjanin. Mogę się mylić
06.11.2010 18:18
0
@71. Mark albo Alonso niestety źle obstawiłem. Pomyśleć teraz jak tu obstawić wyścig
06.11.2010 18:18
0
Kubica dziś zawalił całkiem kwalifikacje i jutro na suchym torze jak przewiduje będzie ciężko zanotować dobrą lokatę na mecie w jutrzejszym wyścigu więc to siódme miejsce notuje jutro piątym miejscem na mecie w najlepszym wypadku i dziewiątym miejscem w najgorszym wypadku więc Kubica mógł nieco lepiej pojechać w ostatnim okrążeniu czasówki więc jeśli dziś by zanotował piąte miejsce to jutro byłoby dużo lepiej.
06.11.2010 18:19
0
ustawienia na mokre? pisałem o tym... dziwna sprawa, jak może mieć ustawienia na mokro i zdobyć pp na slickach. eee, ja już nic nie rozumiem. generalnie ma inną konfigurację bolidu, to wiem na pewno :)
06.11.2010 18:19
0
Naszła mnie teraz pewna mysl. Jezeli jutro ma byc sucho to ustawienia Ferrari czy tez Renault moga byc o wiele lepsze niz RB czy McLarena ? Skad moja teza ? W Q3 oba zespoly jechaly "wolno" w porownaniu do dzisiejszej 4, a jak wiadomo zmian dla czolowej 8 nie wolno przeprowadzac.
06.11.2010 18:19
0
Mówią cud, czary, a może gaśnicy Huck zapomniał, albo środek gaśniczy wyparował ;-)
06.11.2010 18:20
0
Ogladalisie w ogole Q? :| Skoro Hul w Q1 i Q2 gdy tor byl mokry i jechal na przejscowkach uzyskiwal przecietne czasy, to jak moze miec ustawienia na mokro? PP zdobyl na slickach i przesycjajacym torze! Wiec jak moze miec ustawienia na mokry tor? :| wytlumaczcie mi to...
06.11.2010 18:20
0
Widzieliście jazdę jego z kamery pokładowej, twarda agresywna jazda, aż strach było patrzeć... i dlatego należą mu się ogromne brawa :)
06.11.2010 18:20
0
Dobry wieczór. Najciekawsze kwalifikacje w sezonie moim zdaniem. Kubica ma dobrze ustawiony bolid na wyścig i będzie dużo lepiej niż w pp. Bolid ustawiony na pierwszy i trzeci sektor, tam można wyprzedzać i można uzyskać najlepsze prędkości. Będzie dobrze !
06.11.2010 18:20
0
i tak Hulka obstawie na max 6 miejscu. Teraz bedzie mial kibicow na maks 1, 2 wyscigi, a potem o nim zapomna.
06.11.2010 18:21
0
O czym wy piszecie? PP hulkenberga to fuks na miare zwycięstwa vettela w TR czy 2 miejsca Fisico w spa w FI. Taki wynik to zasługa jakiś magicznych ustawien które okazały się bardzo dobre ale gdyby pogoda się zmieniła Hulk byłby poza pierwszą 10. W dodatku sek przewagi nad drugim. Hulkenberg jeździ nieodpowiedzialnie czyli tak jak w GP2. Niczego f1 go nie nauczyła.
06.11.2010 18:21
0
Popatrzmy wstecz. Kubica w zeszłym roku był 8 w qualu. Zakończył na drugim miejscu. Zdobywca PP(Barichello) był ósmy. Dlaczego nie miałoby być tak jutro??
06.11.2010 18:21
0
tylko ze hulkenberg ma ustawienia na mokry tor w poruwnaniu do reszty
06.11.2010 18:21
0
81. smarky tez chetnie uslysze wyjasnienie.
06.11.2010 18:22
0
48. NO tak, ale jakieś zmiany musiały nastąpić skoro tak dobrze mu poszło. Ostatni zakręt był kłopotem dla kierowców, a raczej pierwszy zakręt na początku 3 sektora (numeru zakrętu nie pamietam) Bądź co bądź dowiemy sie wszystkiego :)
06.11.2010 18:22
0
Hulkenberg wymiata !!! I nieważne czy ma ustawienia na sucho , czy mokro - szacun się należy;)). Ale jutro okaże się czy to jest geniusz , czy tylko ustawienia ;P Co do zespołu Renault - różnica między Witkiem a Kubicą ... pokazuje że bolid na slikach , na przesychającym torze nie spisuje się najlepiej - Eh , szkoda że dłużej nie padało ....
06.11.2010 18:22
0
Dobrze, ze Williams wrocil tam, gdzie jego miejsce, Nico pokazal klase, juz psioczyc na niego nie planuje, nawet jesli to zasluga setupu, ktory jutro moze byc bledny. Coz, jesli ktos ciekawy - ja na jutro typuje tak: Lewis Hamilton Fernando Alonso Sebastian Vettel Nico Hulkenberg Michael Schumacher Robert Kubica Felipe Massa Rubens Barrichello
06.11.2010 18:22
0
Może i ustawienia na mokro ale po pierwsze tor zaczynał przesychac i jechali na slickach, a po drugie to jesdnak 1s przewagi nad redbullami. W wyścigu raczej nie wytrzyma presji, ale kto wie adrenalina i w ogóle, pozatym to f1. Ja stawiam na p1 dla Hulkenberga, szanse są malutkie, ale ja postawie, co mi tam. Zawsze typuje za bardzo zachowawczo.
06.11.2010 18:23
0
87. jakby miał to by szalał na intermediatach, a nie na slickach. Na dodatek proponuję ci w słownik zajrzeć zamiast głupot pisać
06.11.2010 18:24
0
79 Dlaczego RB był szybszy od ferrari renault??? - bo suchy tor jest dla nich dodatkowym ułatwienie. Na sucho są poprostu najlepsi, a każde okrążęnie pokonane przez obojętnie jaki bolid sprawia żę tor staje się berdziej przeschnięty. Reszte sobie dopowiedz
06.11.2010 18:24
0
74. arthi to co napisałeś ma się nijak do mojego komentarza... Nie wiem jakie ustawienia miał Kubica, może bardziej pod kwalifikacje (tak jak pewnie i większość kierowców) czyli pod mokry tor. Zobacz teraz czasy Hulkenberga z q1 i q2- nie było go w czołówce (może nie był też w ogonie stawki, ale gdzieś tak w środku). Nagle trafia się q3, gdzie tor robi się coraz bardziej SUCHY!!! i Hulkenberg zaczyna jeździć koncertowo. Moim zdaniem właśnie on ma ustawienia pod suchy tor i chce mi się śmiać, gdy czytam, że zdobył PP, bo jechał bolidem z "mokrymi" ustawieniami po przesychającym torze.
06.11.2010 18:25
0
@95 Dobrze gadasz
06.11.2010 18:26
0
@81 mógł sobie zmienić
06.11.2010 18:27
0
mam nadzieje ze jednak miał ppod mokre.ale to nie mozliwe raczej
06.11.2010 18:27
0
@83 Pawelec79 A ty na pewno oglądałeś kwalifikacje do GP Brazylii 2010? Dla mnie były najnudniejsze. Miałem nadzieję na uślizgi, nawet na wypadki, jak w zeszłym roku, a tutaj zawiodłem się, kierowcy jechali jak wycyckani, a (przepraszam że powiem z goryczą) Hulkenberg był tego przykładem. Zdobył PP przez niewiarygodne szczęście, i każdy mi przyzna rację , że Kubicy za trud przez cały weekend i rok należałoby się chociaż jedno. A tutaj temu łysoworowi spadło na łeb PP... Życzę mu, by nie dojechał do mety, a na starcie ominął go Christian Klien i jadący na wstecznym Bruno Senna.
06.11.2010 18:27
0
@30 kolego, na slickach procz Hulkenberga cala czołówka pojechała słabo. Wiec nie pierdziel. KUB jako pierwszy zalozyl slicki, po czasie okazuje sie ze to byl bład. Brak przyczepnosci. A jak sie rozgrzały to juz zuzyly sie dośc. I to nie tylko u KUB ale i u innych. Trzeba sie cieszyc kolejnymi dobrymi kwalifikacjami. Po raz 18 KUB w Q3 w tym sezonie. No i PET tez w Q3. Licze na mocny i dobry wystep RF1Team jutro. A Hulkenberg ? Juz od dawna piszę ze to gośc ! Bezpardonowo jezdzi niczym Shumacher. Jako debiutant na głowe bije Pietrowa. Troszke brak mu szalenstwa jak u Kobayashiego, ale dobry jest. Z debiutantów to wlasnie Hulkenberg i Kamui są najlepsi.
06.11.2010 18:27
0
95. noke54 czyli myslisz dokladnie tak samo jak ja
06.11.2010 18:28
0
83 masz racje w sektorze 1 i 3 można wyprzedzać ale żeby to zrobić trzeba wyjść z ostatniego zakrętu w 2 sektorze bardzo blisko przeciwnika i wpasować się w strugę powietrza a Robert będzie tracił w 2 sektorze
06.11.2010 18:28
0
78. yaneq i 81. smarky - przywracacie mi wiarę w ludzi :) ktoś jednak jeszcze logicznie myśli na tym portalu.
06.11.2010 18:28
0
Skiba1196 zgadzam sie z toba ale gratuluje mu wyniku mimo to jutro to Robert pokaze klase i mam nadzieje stanie na pudle.
06.11.2010 18:28
0
Dokladnie 95. noke54. To samo napisalem wyzej. Ludzie nie maja pojecia o czym pisza...
06.11.2010 18:29
0
Najlepszy wynik w treningach w piątek na suchym torze wyniósł poniżej 1min 12 sec. Zatem wynik HUL 1:14.470 nie jest rewelacją. "Pocisnął", bo nic nie miał do stracenia. Inni, walczący o MŚ mieli za dużo do stracenia aby się narażać. Kubica na poziomie możliwości samochodu. Wyścig będzie bardzo ciekawy.
06.11.2010 18:29
0
@Milten nie przerywaj radości wiernego fana Williamsa. Bardzo długo na to czekałem. Uśmiech nie schodzi mi z twarzy B)
06.11.2010 18:29
0
Ja zaczne obstawiac jak się dowiem co na ten temat sądzi Robert i Nico
06.11.2010 18:31
0
No Nico zupełnie mnie zaskoczył, jak i pewnie wszystkich :) ciekawe bardzo jak ustawiony jest jego bolid? Ale gratulacje się należą choć chyba jutro 1-szy nie będzie. Jutro start będzie strasznie interesujący , już nie mogę sie doczekać. Co do Roberta , mogło być chyba trochę lepiej chociażby P5, ale jest jak jest , trzeba walczyć.:) Brawa też się należą za nierozbicie bolidu i awans do Q3 dla Witka :) tak trzymaj :D pozdro
06.11.2010 18:31
0
jest już jakiś komentarz Roberta ?
06.11.2010 18:31
0
hahaa udało mu sie bo miał ustawienia na deszcz i jechał na slikach po wysychającym torze:P takich cudów to jeszcze nie słyszałem, jeśli ktoś ma ustawiony bolid na sucho to tylko Hulkenberga reszta nie. Usłyszeli co niektórzy co powiedzieli w studiu pseudo fachowcy Zientarski i Kochański i teraz tu piszą bzdury zamiast samemu cos pomyslec
06.11.2010 18:33
0
106 może i nie był rewelacją ale nie porównuj charakteru toru w piątek i dzisiaj. W piątek tor miał 42 C a dzisiaj 24C
06.11.2010 18:33
0
Tak się składa że wiem jakie błędy popełniłem tylko nie chciałem ich poprawiać. Radze ci porównać wysokość bolidów w Q3 i się dowiesz jakie kto ma ustawienia
06.11.2010 18:33
0
Wcale nie musi być ustawiony na deszcz. Może zmienili tylko poziom docisku i to wystarczyło...
06.11.2010 18:33
0
No hulkenburg ma ustawienia na sucho, a większość kierowców ma ustawienia na mokre. Tylko co będzie jutro ?
06.11.2010 18:33
0
W zasadzie jakby wyjąć HUL z P1 to pierwsza 4 ustawiła się tak jak można było się tego spodziewać (no może ALO bym zamienił z HAM :)). Zajęcie jutro co najmniej trzeciego miejsca przez Fernando (w wypadku wygranej Vettela) będzie bardzo ważne, w kontekście walki o mistrzostwo. Aby to osiągnąć Hiszpan będzie musiał prawdopodobnie stoczyć pojedynek ze swoim "przyjacielem" Lewisem, więc zapowiada się gorący start ;). Wracając do zdobywcy PP - Nico należą się wielkie słowa uznania za to czego dokonał jednakże nie zapominajmy, że to ten sam Hulkenberg, który 2 tygodnie temu zakatował przejściówki na przesychającym torze właśnie. Ktoś tu napisał, że HUL jechał bardzo agresywnie i aż strach było patrzeć. Czyżby zatem mistrz jednego okrążenia ? ;)
06.11.2010 18:34
0
O czym wy piszecie jakie ustawienia na mokry jak tor jutro ma być suchy??? Można zrobić jakiś kompromis delikatny w ustawieniach i tyle. Najprawdopodobniej Hukenberg miał auto ustawione nie do końca na suchy tor, zrobili kompromis i się wstrzelili, a czołówka pojechała na ustawieniach na suchy tor.
06.11.2010 18:35
0
Mam pytanie - czy zespoły przed wyścigiem mogą dokonać większych zmian w ustawieniach???
06.11.2010 18:37
0
118. samochody są w parku zamkniętym więc raczej większych nie...
06.11.2010 18:37
0
Przypominam HUL - MONZA 2010 ... tyle w temacie
06.11.2010 18:37
0
zeby na slickach jeździć szybko po mokrym, trzeba mieć jednak ustawienia bardziej "na mokro", łatwiej utrzymać odpowiednią temperaturę opon wtedy
06.11.2010 18:38
0
117. jar188 rzeczywiscie, tez sprawdzilem prognoze pogody i prawdopodobnie masz racje, czolowka nie ryzykowalaby ustawien na mokry tor tylko na kwalifikacje, jesli caly wyscig ma byc suchy.
06.11.2010 18:39
0
Powiem tak 1.14.470 to 18-20 miejsce z wczorajszych treningów, czyli jeśli ma na mokro to maks co można wycisnąć na slikach, jeśli ma setap na sucho to trochę można jeszcze wycisnąć z Wiliamsa ale nie na pierwszą dziesiątkę, myślę że reszta RB, Mcl, Fer, czy Renia mają na sucho, jak ktoś pisał wyżej, będzie jak rok temu, Ci z kwalifikacji z miejsc 7-8 będą w czołówce, może Robertowi się poszczęści, trzymam kciuki.
06.11.2010 18:39
0
jutro pp będzie spadać i spadać .......(dotyczy też drugiego bolidu )
06.11.2010 18:40
0
117. jar188 Czołówka pojechała na cuchy tor ?? To dlaczego pojechali gorzej od H na prawie suchym torze a lepiej na mokrym ?
06.11.2010 18:40
0
Co to było?
06.11.2010 18:40
0
Ten wyczyn przypomina wyczyn Rubensa na Spa w 1994r.
06.11.2010 18:41
0
Boski Nicolo ^^
06.11.2010 18:42
0
Witam dzieci infostrady! Hulkenberg mial ustawienia na mokry tor i jechal najszybciej na suchym torze, dobre, dobre :o) Lekcje odrobione?
06.11.2010 18:42
0
125. Pawelec79 jesli dobrze ogladales quale, to tak na dobra sprawe w newralgicznych miejsca, tor byl mokry, przesychal na szybkich prostych, gdzie przyczepnosc nie ma znaczenia. W sumie to nie zdziwlbym sie gdyby bylo odwrotnie niz pisalem wczesniej, co nie do konca tlumaczy postawy HUL w q1 i q2, ale tlumaczy cala reszte.
06.11.2010 18:43
0
ja oglądałem pierwszy trening drugi oraz trzeci i dzisiaj kwalifikacje,a także jutro wyścig będę oglądał i nawet można było zauważyć w pierwszym treningu na suchym torze między Vetelem a Rosbergiem była ponad sekunda różnicy to bardzo dużo gdy na suchym torze jest tak spora różnica czasowa gdy na trzecim treningu na mokrym torze już nie było takiej dużej różnicy pomiędzy kierowcami.Więc dzisiejsze kwalifikacje były jedyną szansą na poprawę pozycji jeśli dziś się nie udało jutro na suchym torze już nie będzie tak łatwo osiągnąć dobrego wyniku,bo jutro ma być wyścig bez deszczu no i tor ma być całkiem suchy to i różnica czasowa niestety będzie widoczna pomiędzy poszczególnymi kierowcami licząc od pierwszego do szóstego nie licząc dalszych pozycji na których ta różnica czasowa się powiększa.
06.11.2010 18:44
0
129- tor suchy jednak nie był, jedynie dawało się jechać na slickach - to jednak różnica
06.11.2010 18:44
0
@ 125. Pawelec79 Prawie robi dużą różnicę szczególnie w F1. Nie piszcie bzdur o ustawieniach na mokry tor gdy ma być sucho!! To równie dobrze mogliby jutro startować furmanką w dwa konie bo i tak każdy kto miałby ustawienia na suchy tor by ich wyprzedził.
06.11.2010 18:45
0
mam jedno pyt. jezeli tylko nico miał ustawienia na suchy to po co k**** mac inni tez zakładali slicki??!
06.11.2010 18:45
0
@11 trafiło się jak ślepej kurze ziarno? o prawie sekundę w ostatnim przejeździe poprawił swój własny wynik więc z mojej strony OGROMNY SZACUN!!!!!!!!!!!!!
06.11.2010 18:46
0
ja jednak ciągle myśle, że nicko ma ustawienia na mokre. wyższy docisk i slicki na takim torze sprawiły, że jechał szybciej. paradoksalnie inni z mniejszym dociskiem się ślizgali! na suchym torze będzie zupełnie inaczej. hulkengerg pojedzie wolniej, szybciej zużyją mu się opony. to moja ostateczna teoria!
06.11.2010 18:47
0
129. Przeczytaj sobie post 130 i zapisz sobie notatkę
06.11.2010 18:47
0
129. a co ty wiesz o ustawieniach samochodów f1. Może właśnie mokry setup powoduje lepsza jazdę na slickach po śliskim torze np. lepiej dogrzewa opony. hy? Wiesz coś na ten temat czy tak sobie postanowiłeś obrażać ludzi?
06.11.2010 18:47
0
zaskoczony jestem ale w takich warunkach to mozliwe. HUL nie mial noc do staracenia wiec cisnął jak tylko mógł i to wyszło mu na dobre. ciekawy jestem czy wytrzyma presje ;) kubica rewelacji nie bylo ale tragedii też nie było :P xD pozdro all
06.11.2010 18:47
0
134 zakładali ponieważ mimo ustawień na mokro na slickach zawsze będziesz szybszy
06.11.2010 18:47
0
Jedno jest pewne, nie ma ustawień na mokro. Skoro uzyskał swój super czas na przesychającym torze na slickach. Nie czaje osób co twierdzą odwrotnie !!!!!! :))))))))) I jednocześnie cieszy fakt, że są tu osoby myślące samodzielnie i logicznie !
06.11.2010 18:47
0
Brawa dla Hulkenberga. Bez względu na to jak pojedzie jutro i na jakich ustawieniach jechał dziś, to jest to jego ogromny sukces. Mam nadzieje, ze jutro w wyscigu nie podda sie tak łatwo. Dobrze jak zwykle pojechał RBR, ale ja mysle, ze jutro moga miec bardzo ciezko z Hamiltonem i Alonso. Przecietnie dosyc Massa i slabo Rosberg i Button. Troche wiecej sie po tych kierowcach spodziewałem. Kubicy jak zwykle nie wyszlo Q3. Szkoda bo moglo byc wysoko ale P7 to nie koniec swiata. Jutro moze byc lepiej. Cieszy tez dobra jazda Petrova. Ogólnie jutro niezly wyscig sie szykuje. Obawiam sie troche o Hulkenberga, jesli nie wytrzyma na starcie to rroche moze sie tam pomieszac. Licze na pelen emocji wyscig.
06.11.2010 18:48
0
była loteria kto nie wypadnie na tych slickach no Hul się udało, w wyścigu go łykną po paru okrążeniach, ale sukces jest ;)
06.11.2010 18:50
0
@129 sam odrób lekcje jeśli było sucho, temp toru była niska + większy docisk przy setapie na mokry + sliki i Hulk na PP. Kubek miał na sucho i go rzuciło w miejscu gdzie część toru na tym zakręcie była jeszcze wilgotna, kogoś tam jeszcze w tym miejscu rzuciło.
06.11.2010 18:50
0
Według mnie Hulkenberg miał korekte z ustawień na sucho na tor mokry. Dużo zyskiwał w miejscach nie do końca przezchniętych. Suche były jedynie proste gdzie ustawienia nie robiły wielkich różnic
06.11.2010 18:51
0
133. jar188 ---zobaczymy jutro jak Williams będzie gubił pozycje .
06.11.2010 18:51
0
130. arth ja nie obniżam wagi zdobycia pp przez hul. Sądzę tylko że hul nie da rady w wyścigu, a Kubica będzie parę miejsc do przodu bo ma dobrze ustawiony bolid.
06.11.2010 18:51
0
wystarczy spojrzeć na prześwit bolidu Nico i od razu widać że ma duży prześwit
06.11.2010 18:53
0
Robert jechał w kwalach z ustawieniami wyłącznie suchego jutrzejszego wyścigu z niskim poziomem docisku co spowodowało trudności z rozgrzaniem slicków na wilgotnej jeszcze nawierzchni.
06.11.2010 18:53
0
@146. piotrek74, ale ja twierdzę, że WIlliams miał jakieś pośrednie ustawienia i dlatego Hulkenberg tak zdeklasował całą resztę , jutro będzie miał bardzo ciężko, cała reszta jedzie na suchych ustawieniach i o P1 powalczą zapewne bolidy RBR (niestety) które odstają od reszty na tym torze.
06.11.2010 18:55
0
@120 i co z tą monzą...? Wielkie halo. Normalka, ściganie, ścinanie...jego ryzyk był i mu się opłaciło. Bardzo się cieszę, że Williams znowu pp, jak za dawnych lat. Wiele z tego nie będzie jutro, ale mimo wszystko. No chyba, że chłopak da radę i będzie pierwsze zwycięstwo od 2004 (J.P.M. interlagos). Pozdr.
06.11.2010 18:55
0
Jeżeli ktoś myśli, że można by mieć taką przewagę bez wpływu odpowiednich ustawień to gratuluję... Każdy kto zamierza się jutro ścigać ma ustawienia pod suchy tor. Bardzo chciałbym widzieć jutro Hulka wyżej niż zwykle, ale będą go niemiłosiernie objeżdżać jutro.
06.11.2010 18:55
0
Tylko krowa nie zmienia zdania. Wiecej argumentow przemawia za tym, ze hul - mokro, pozostali - sucho, tylko mam watpliwosci co do setup renault. W kazdym razie jutro ma byc cieplo i slonecznie, co pewnie zespoly wiedzialy, a wyscigu nie wygrywa sie w kwalifikacjach, o czym pewnie tez wiedza.
06.11.2010 18:55
0
ee robert mzoe ma pod suchy ale tez chyba button itd. ;/
06.11.2010 18:57
0
Jest koment Roberta, maja mały docisk. czyli KUB ma ustawienia na Suchy wyścig i nie mógł dogrzać opon.
06.11.2010 18:57
0
ustawienia na sucho, na mokro, ale problem macie (myślę, że @yaneq ma rację), a tu trzeba typować do 22:00 Myślę, że Williamsy wypadną ze swych pozycji, RK startuje z nieparzystej (wcześniej jeżdżą inne serie), więc SCHU niekoniecznie musi go wyprzedzić, raczej musi z Massą uważać na rakietowy start Pietrowa. Jaka kolejność? Wszyscy, którzy liczą się w walce o tytuł są z przodu, objęci klamrą Williamsa, za nimi RK, SCHU,MAS,PET. Jaka kolejność będzie na mecie?
06.11.2010 18:58
0
155. yog to jutro moze byc mocny wyscig,
06.11.2010 18:58
0
153. @arthi - Set-up Renault jest już znany z wypowiedzi Roberta. Niski poziom docisku co ma pozwolić na walkę z rywalami na dłuższych, prostych odcinkach toru.
06.11.2010 19:01
0
155. yog gdzie jest ta wypowiedź Kubicy ? Podaj linka
06.11.2010 19:01
0
"Udało się zdobyć siódme pole startowe i tyle. Wyścig to zupełnie inna historia"- słowa Roberta. Będą emocje :)
06.11.2010 19:02
0
Kubica nawet w rownych warunkach dla wszystkich nie potrafi wykozystac dogodnej sytuacji.Brawo Schumacher.Poklony dla wielkiego majstra.Gratuluje rowniez Hulkenbergowi.Wspanialy przejazd.Szkoda ze Kubica sie wystraszyl i jak zwykle jechal zachowawczo.
06.11.2010 19:02
0
Miszcze, prawda jest banalna. Poswiecili jutrzejszy wystep by w kwalifikacjach dobrze wypasc. Ustawienia na suchy tor, slicki i niski poziom docisku. Wstrzelili sie w pogode. Jutro bedzie mial Hulkenberg sądny dzien. Ale co dzis pojechał to jego. GRATKI.
06.11.2010 19:05
0
Szkoda ze szmalec dalej sie nie zna na F1 :/
06.11.2010 19:05
0
161. szmalec kolego, gdzie mozna te dopalacze jeszcze kupic, bo tez chetnie sboe cos wypale, widze ze masz mocny towar
06.11.2010 19:06
0
163. paqo no co ty to jest pierwsza liga nieomylny i ma dostep do najlepszego towaru, co widac, po jego komentarzach
06.11.2010 19:07
0
www. formula1. com /news/headlines/2010/11/11481. html bez spacji
06.11.2010 19:08
0
Hulk na pewno nie miał niskiego docisku. Jego bolid jechał jak po szynach.
06.11.2010 19:08
0
@165 A to sorry, nie wiedzialem ze to taki specjalista, pewnie niedlugo wygryzie Kochanskiego z cieplej posadki.
06.11.2010 19:09
0
wasze cyniczne banialuki nie sforsuja moich mocnych argumentow.Nie przewidzial pogody i wzial sliki? Smiechu warte dla niby profesjonalisty.
06.11.2010 19:10
0
@ 164 . arthi hahahahhhaahahahahah xD do potęgi 100 !!!
06.11.2010 19:10
0
161. szmalec. Podaj wszystkie sytuacje które nie wykorzystał Robert.....Czekam
06.11.2010 19:10
0
jutro Nico będzie płakał jak będą go wyprzedzać xD
06.11.2010 19:10
0
168. paqo no wiesz, czasem zastanawiam sie czy to nie jest aby kochanski ;)
06.11.2010 19:11
0
Szmalec, ale Ty nie masz argumentow, jak zwykle zreszta. Kubica caly weekend na slickach tracil do RedBulli po sekundzie, co nie zmienilo sie w Q3. Q1 i Q2 troche zaciemnilo ten obraz, bo jechali na przejsciowkach, na ktorych Renault prowadzilo sie widocznie duzo lepiej. IMO Kubica mial duze problemy z dogrzaniem opon i stad problemy.
06.11.2010 19:12
0
171. Pawelec79 nie dyskutuj z idiota, bo najpierw... zastosuj do szmelca, bedzie polowe komentarzy mniej
06.11.2010 19:12
0
Williams traci sponsorów i to grubych. Tylko 2 wyścigi do końca sezonu. Nadarzyła się okazja, przy zmiennych warunkach, błysnąć, ryzykując ustawieniami wyłącznie pod warunki podczas Q i to zrobili, więc w suchym wyścigu marnie ich widzę. Chociaż Rubens może nawet coś zdziała, bo chyba jednak ma inaczej ustawiony bolid.
06.11.2010 19:13
0
@171. Pawelec79 podam ci najwazniejsza.Kubica nie potrafil ocenic sytuacji na torze, kiedy taki o wiele mniej doswiadczony Hulkenberg zrobil to idealnie.Poraz kolejmy Kubica dzieki swej "intuicji" zawalil kwalifikacje
06.11.2010 19:13
0
Stawiam jutro na Ham, Robert P6. Zobaczymy, teraz czas na browarek w ten piękny sobotni wieczór czego i wam życzę.
06.11.2010 19:14
0
174. paqo typowy troll, wrzuca kontrowersyjna wypowiedz, najczęściej sprzeczną z logiką, faktami i zdrowym rozsądkiem i zaczyna sie... ingnorować po prostu innego wyjścia nie ma.
06.11.2010 19:15
0
150. jar188>też tak myślę .Ale jest jeden plus w statystykach są ,a mniej wysiłku trzeba włożyć w utrzymanie pozycji niż ....... (przecież nic nie mają do stracenia ).Mam głupie przeczucie że Vettel oczyści drogę Webberowi (będą dwie gorące głowy )
06.11.2010 19:17
0
Bo to, panowie i panie, trzeba dobry towar spalic, zeby byc specem od F1-vide szmalec i tym podobni...
06.11.2010 19:18
0
Piszcie co chcecie ja liczę na podium dla Roberta. Pozdro
06.11.2010 19:18
0
widze brakuje wam kontrargumentow.To takie typowe dla amatorow.
06.11.2010 19:19
0
Tak oczywiście dzieciaczki Ferrari, RBR, McLaren jak durnie ustawili bolidy na mokry tor wiedząc, że wyścig będzie suchy... tylko Williams genialnie postąpil ustawiajac na tor suchy
06.11.2010 19:19
0
@180. piotrek74 Wyścig może być arcy ciekawy ogólnie, Vettel obok Webbera ciekawe kto w kogo wjedzie , za nimi Hamilton który musi cisnąć na maksa a też potrafi być nieolbiczalny, dalej Alonso - ten może skorzystać na walce trójki z przodu, no i Hulkenberg, który zapewne nie ułatwi życia nikomu a pokazał w tym sezonie,że nie odpuszcza a czasami nawet jeździ na krawędzi przepisów.
06.11.2010 19:21
0
Ja siedzac przed telewizorem, uwazam ze Kubica nie jest najlepszym kierowca. W dodatku nie umie jezdzic na deszczu (to co, ze przewaznie w takich wyscigach jest w czolowce). Mysle, ze to skandal, ze on zajal tylko 7 miejsce. Nie odpisujcie mi, bo i tak nie mam zadnych argumentow na obrone swojej tezy. Pozdrawiam Szmalec.
06.11.2010 19:21
0
183 szmalec jesteś żałosny to raz. A teraz idz i przeczytaj wypowiedz kubicy po kwalifikacjach.
06.11.2010 19:22
0
177. szmalec HUL zawdzięcza swoją pozycje timowi i ustawieniom na pp. jutro Kubica będzie wyżej od Twojego idola zobaczysz. Jakbyś oglądał wszystkie treningi to byś widział. Bolid ma ustawiony pod wyścig a nie pp , jutro będzie dobrze.
06.11.2010 19:22
0
i co mądrale robert ma na mokro ... d*** nie znacie sie mylicie
06.11.2010 19:25
0
nooo, to na ochlodzenie rozpalonych umyslow polecam wyscig z ub roku :) A jutro bedzie piekna walka Webbera z Alonso :) Kubica raczej na podium nie stanie, ale i tak go na 3 miejscu zatypuje. Vettel nie ukonczy wyscigu. Ciekawa syt bedzie z Massą i Hamiltonem. Coś czuje ze o 5 pozycje beda walczyc.
06.11.2010 19:27
0
Ciekawe co pokaze Hulk na suchym torze skoro ma bolid ustawiony na mokry tor???
06.11.2010 19:27
0
Pierwsze miejsce Fernando Alonso Drugie miejsce Mark Webber Trzecie miejsce Robert Kubica Czwarte miejsce Felipe Massa Piąte miejsce Lewis Hamilton Szóste miejsce Rubens Barrichello Siódme miejsce Michael Schumacher Ósme miejsce Witalij Pietrow
06.11.2010 19:27
0
po cichu liczyłem u Roberta na 2 linię, ale rozsądek podpowiadał 4-5. i tak się stało. nawet najwyższą możliwą pozycję zdobył, bowiem 7. jutro powinno być dobrze. ważne z punktu widzenia KUB jest fakt, że ROS jest dość daleko z tyłu. w chwili obecnej chyba tylko walka z nim ma znaczenie. jak będzie jutro? może być ciekawie. tym razem po cichu liczę, że Robert znów pojedzie swoje i podskoczy 2-3 oczka. na podium nie liczę, chyba że z przodu bardzo namieszają i zaczną się rozbijać o siebie. oj są tam gorące młode głowy :)
06.11.2010 19:38
0
Liczę na Niko i to bardzo , powinien skasować Vyttyla na pierwszym zakręcie , i jeszcze go potem z bolidu wyciągnąć i wynieść z toru . A kubek i tak im dokopie . KUB , HAM , KOV , GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
06.11.2010 19:38
0
185. jar188 z pierwszej piątki to Alonso i Webber będą najspokojniejsi zaś walkę na zabój zostawią reszcie (przynajmniej pierwsze okrążenia ) Będą oponki oszczędzać aby móc zaatakować w czasie pit stopu (wykręcić arcy szybkie okrążenia ) A jeszcze dodam że RK nie będzie widać w wyścigu -ma bezpieczną przewagę nad konkurentem . Ale to tylko gdybania ,w wyścig wszystko wyjaśni Pozdrowienia.
06.11.2010 19:38
0
Niestety nie mogłam obejrzeć kwalifikacji, więc przeżyłam szok kiedy zobaczyłam, że Hulkenberg zdobył P1 :-) choć według mnie jutro ma nikłe szans na obronienie pozycji. Szkoda błędu Roberta, ale siódme miejsce nie najgorsze. Coś czuję, że jutro nie będziemy się nudzili :-)
06.11.2010 19:39
0
HUL może jutro dużo narozrabiać na początku, a PET powinien już się bać (nie wiem czego ale powinien). szmalec, ja mam kontrargument, Kubica podjął ryzyko z użyciem slicków, więc trochę jest to nie w porządku jak zaryzykuje i coś pójdzie nie tak to jest be, a jak nie zaryzykuje to też jest be.
06.11.2010 19:41
0
192. kierowca-jak trafisz z tym ósmym miejscem to masz 1 litra deptańca
06.11.2010 19:41
0
Dziwne jest to że Kubek jechał tak słabo na przesychającym , albo on miał ustawienia na mokre skoro tak wcześniej pięknie mu szło , albo to inni mają ustawienia albo inni mają lepsze ustawienia na suche skoro na przesychającym tag go wyrypali .
06.11.2010 19:49
0
kempa!!!!!!!!! Rozumiem pewne zapedy ale prosze nie podkrecaj atmosfery. albo inaczej mowiac, nie wybielaj czegos co juz jest biale...:) Cytuje slowa Kubicy: "gdy ukończyłem moje najszybsze okrążenie na slickach, byłem szczęśliwy, że nie popełniłem żadnego błędu, ponieważ miałem problem z utrzymaniem samochodu na torze. " Teraz cytuje Ciebie:" Robert Kubica po założeniu slicków popełnił błąd w trzecim sektorze toru i ostatecznie czasówkę zakończył na 7 pozycji" Znaczy sie sugerujesz ze nasz rodak byl szybki jak strzala i inni nie mieli szans, tylko ten blad i dlatego siodma lokata? A ja myslalem ze Kubica mowi ze to byl maks jaki mozna wyciagnac ze zle ustawionego samochodu. No coz...a ja myslalem ze tyko Rzeczypospolita i inne takie gazetki kreuja opinie publiczna. Wieme wiem czepiam sie, jak mi sie nie podoba to nie musze czytac, tylko jak mam inaczej ocenic czy cos mi sie podoba lub nie? No chociaz raz musze przeczytac...he:)? pozdrawiam serdecznie
06.11.2010 19:49
0
@198, jest szansa, jak bedzie sie pilnowal to te 8 zdobedzie. ;) a literkiem nie pogardze, chociaz nie wiem co to deptaniec. :)
06.11.2010 19:53
0
Arcyciekawe kwalifikacje :) wielkie gratulacje dla Hulkenberga. Musiał mieć odpowiednio ustawiony bolid, to jasne, ale oprócz tego trzeba sklecić takie okrążenie, co dokonał we wspaniałym stylu. Nie sądzę, aby jutro to PP na wiele się zdało, ale pierwsze PP w F1 ma chłopak zdobyte i wpisze się do ksiąg wieczystych. Zmienił we właściwym momencie na slicki, pozostali pospieszyli się z tą decyzją - wg. mnie. Niejeden znacznie bardziej doświadczony kierowca od Nico wyglądał dzisiaj dosyć łyso. Fajną minę miał Alonso podczas ważenia kierowców, kiedy zobaczył za plecami Hulkenberga :D Miałam nadzieję, że ostatnia część kwalifikacji wypadnie dla Schumiego lepiej. Trudno, nie wyszło. I tak pojechał dobrze, bez zbędnego ryzyka i wyciągnął więcej z bolidu niż się dało - ponad 100 % ;] Niezmiernie mnie ciekawi jak ten wyścig rozegrają Red Bulle. Czuję, że bedzie jeszcze wiele wrzawy :) @pjc - masz dzisiaj szczęśliwy dzień - Twój team wreszcie na PP :) ciekawe jak się teraz czuje Barrichello? Nie sądzę, aby dzisiejsze osiągnięcie Hulkenberga było mu w smak, tym bardziej, że zostało dokonane na jego (Rubensa) ojczystej ziemi ;)
06.11.2010 19:53
0
200. darecky3>masz Rację Autor zle napisał o RK trzeba go UUUUUUkamieniowaćć
06.11.2010 19:58
0
@200. darecky3 - prowokator ;) sugeruje, że Robert coś spartolił
06.11.2010 20:01
0
201. kierowca> inaczej ..domowym sposobem uzyskany napój który sponsoruje od niedawna Renault ,(najprościej -samogon)
06.11.2010 20:02
0
czesc Marti, ja nieczego nie sugeruje poza tym ze autor zbyt wiele dodaje od siebie, nic poza tym, cieszy mnie jakakolwiek lokata Kubicy, im wyzsza tym wieksza radocha, to zrozumiale ale maniakiem na jego punkcie nie jestem. Zdecydowany przeciwnik szowinizmu ze mnie...:)
06.11.2010 20:12
0
ok, lubie :) oby tylko wzroku nie stracic ;)
06.11.2010 20:13
0
Ja tak obstawiłem: Pierwsze miejsce Fernando Alonso Drugie miejsce Lewis Hamilton Trzecie miejsce Rubens Barrichello Czwarte miejsce Robert Kubica Piąte miejsce Nico Hulkenberg Szóste miejsce Felipe Massa Siódme miejsce Kamui Kobayashi Ósme miejsce Witalij Pietrow
06.11.2010 20:13
0
Robert na przedostatnim kółku zaliczył wyjazd poza tor co spowodowało wychłodzenie opon oraz zabranie brudów i na ostatnim walczył z przyczepnością - Hamilton przejechał pierwsze kółko na slikach w sumie bezbłędnie i to następne okazało się dużo szybsze. Hulkenberg - no cóż ustawienie na mokro/pośrednio z slikami się opłaciło, gratulacje i tak mu się należą choć w jutrzejszym wyścigu nie widzę dla niego szans na dobre miejsce. Jutro sobie i wszystkim życzę ciekawego wyścigu z sporą ilością wyprzedzania.
06.11.2010 20:17
0
Ja pogratuluję Timo Glockowi 17 miejsca. To świetny kierowca.
06.11.2010 20:17
0
Odpowiedź na pytanie jak on to zrobił jest dość prosta. Jest debiutantem i jeszcze nie podchodzi tak zachowawczo do mokrej nawierzchni. Jak dla mnie zwyczajnie pojechał po mokrym jak po suchym i to był jego szczęśliwy dzień. Brawo!
06.11.2010 20:28
0
@206 - cześć darecky3 - wybacz, ale Cię nie rozumiem. Co autor dodał od siebie? Wg mnie nic. Napisał tylko to co widział i to co widzieli wszyscy.
06.11.2010 20:31
0
macie jakieś info, jaka będzie jutro pogoda podczas wyścigu?
06.11.2010 20:31
0
Brawa dla Hulkenberga, oraz dla jego zespołu. Tylko Hulkenberg się nie ślizgał na slickach ;)
06.11.2010 20:35
0
Widzę , że część z Was złoci HUL-a za PP. OK. Tylko kto może uwierzyć, ze nagle Hul jest szybszy ponad 1 sek od RBR. Ustawili , zaistnieli. mają SUPER reklamę, a jutro HUL po starcie ci..l w dół na P 7 lub 8. Dla mnie HUL to średniak, ścinanie szykan na MONZA awanturnicze ... taki HEI tylko młodszy.
06.11.2010 20:52
0
Brawo Hulkenberg! Reklama Williamsa murowana po tym wyczynie. Mnie tylko interesuje, w którym momencie wyścigu zacznie oszczędzać paliwo? Może to PP tylko dla marketingu i w krótkim czasie zakończy wyścig w mniej lub bardziej efektowny sposób? Sekunda szybciej na okrążeniu, to albo wymyślili cuś nowego, albo ma mniej paliwa zdecydowanie. No chyba, że Hullkenberg w drastyczny sposób schudł w ciągu 2 tygodni i stracił jakieś 70kg. To ile On teraz waży? 10. 15 kilo? To, że ma ustawiony bolid na mokrą, to nie wierzę, bo byłby 10. Pomyślcie. Jak można jechać autkiem na mokrą i założyć slicki? Koniec sezonu trza szukać sponsorów na następny sezon. Takie z nikąd PP, to super dźwignia reklamowa. Spójrzcie gdzie jest Baricz. Prawie 2s z tyłu. Ktoś musi dowieźć punkty do mety. Jeden robi za mega reklamę, a drugi ma potwierdzić wartość Williamsa w oczach potencjalnych sponsorów. O kim teraz media w świecie w newsach gadają? Oczywiście o Williamsie i jego zaskakującym PP. Hullkenberg spada na drugi plan. Ważne w reklamie jest, aby zaistnieć. Nie ważne czy dobrze czy źle. Ważne, żeby wszystkie newsy o tym donosiły. Najlepiej długo. Jak słonice w ciązy. Czekam na jutro i jestem sam ciekaw moich domysłów. Sam w to nie wierzę, co napisałem. Ale będę pierwszym, który o tym powiedział jak sie sprawdzi. I to też jest autoreklama z mojej strony. Pozdrawiam i trzymam kciuki za Robka. Będzie dobrze. Będzie na pudle.
06.11.2010 20:53
0
Hulk może zrobić zamęt na starcie, np. przyblokować Webbo. Obok Vet, przed Ham, też ciekawa konfiguracja. Oj, będzie się działo.
06.11.2010 21:02
0
mój typ: 1. Web 2. Alo 3. Kub 4. Baricz 5. Mas 6. Schumi 7. But 8. Ros
06.11.2010 21:02
0
@216. fullbzik - poczytałbyś wpierw, byłbyś mądrzejszy - właśnie, że bolid musiał mieć ustawiony na mokrą nawierzchnię, większy docisk oraz wiedziałbyś, że nie jesteś pierwszy, który ma taką opinię odnośnie efektu reklamowego Williamsa.
06.11.2010 21:12
0
Jestem bardzo zaskoczony postawa Hulkenberga brawa dla niego.
06.11.2010 21:17
0
202. Marti tak, bardzo długo na to czekałem i w końcu się doczekałem. Możesz sobie wyobrazić moje zdziwienie jak nieraz krytykowany przeze mnie Nico mijał linię startu/mety z 1 czasem. Decyzja odnośnie zmiany opon była podobno oparta na podstawie sugestii Rubensa. Ale to jednak Hulkenberg wykręcił PP. Tak jak już pisałem - dla mnie podium Williamsa w dniu jutrzejszym byłoby czymś nadzwyczajnym.(jestem realistą i wiem,że to będzie ciężkie do osiągnięcia). Będę jednak trzymał kciuki. Jak zawsze. Pozdr.
06.11.2010 21:31
0
29 maja 2005r. Heidfeld zdobył poprzednie PP dla Williamsa. To było długie 5.5 roku.
06.11.2010 21:33
0
Brawo Nico Hulkenberg! Dobra postawa tego kierowcy. Świetnie pojechał na przesychającym torze. Widać, że kolejna siła w jedynce dochodzi do walki o najwyższe pozycje. Niestety martwi mnie sytuacja, iż Robert nie ma tak szybkiego samochodu na wygrywanie. Z PP Hulkenberga nie cieszę się, ale gratuluję mu i dziwię się dobrej formie tego zespołu. Jednak uważam, że Robert powinien jutro dojechać na podium. Wygra Vettel, a Hulkenberg spadnie na szóste. Zanosi się na ciekawy wyścig. Start na tym torze jest najtrudniejszym startem w całym kalendarzu. W tamtym roku na początku wyścigu z rywalizacji odpadł Alonso, w którego uderzył Sutil po kraksie z trullim dość niespodziewanie. Trzymamy kciuki za Robcia!
06.11.2010 21:40
0
@222pjc-a mówiłem, przyjacielu, że Hulkenburger jest szybki..;). Z tym ostatnim zwycięstwem to nię chcę być monotematyczny, ale też interlagos. Też "niepokorny" kierowca siedział w kokpicie FW26. Byłoby miło... Pozdr.
06.11.2010 21:49
0
@beltzaboob mówiłeś przyjacielu. Chylę czoła. Juan number one :)
06.11.2010 21:53
0
@225pjc-nie załapał się na nr1. Do teraz nie mogę przeżyć... Ale w Williamsie miał złote czasy. U Rona się wypalił.
06.11.2010 21:56
0
według mnie pp Hulkenberga to największa niespodzianka tego sezonu
06.11.2010 22:04
0
Marti pamietasz nasz zakad z tamtego roku dzsiaj stawiam roberta na p4 co ty na to...
06.11.2010 22:05
0
222. pjc - uprzedziłeś moje pytanie, bo właśnie miałam spytać - kiedy dokładnie było ostatnie PP dla Williamsa ... Dla fanów zespołu - życzę świętowania podium jutro ;-) Co do kwalifikacjii - ciekawe i wreszcie z zaskakującym PP ;-). Gratulacje dla Nico. Całkiem dobrze pojechał również Witalij - oby jutro dojechał do mety, najlepiej na punktowanym miejscu ;-) Dość słabo wypadli kierowcy Ferrari ( zwłaszcza Massa ) i Button. Red Bull w normie - pierwsza trójka. Mam nadzieję, że Robert nie zostanie jutro na starcie wyprzedzony przez Michaela i dojedzie do mety przed Rosbergiem i Felipe ( a chyba jest na dość duża szansa ).
06.11.2010 22:07
0
Gratulacje dla NH życzę mu wygranego wyścigu chociaż to jest mało prawdopodobne koło siebie ma przecierz nieobliczalnego Sebastiana ;))
06.11.2010 22:08
0
Wedlug mnie jutro WEB ALO HAM KUB a na pierwszym kolku VET i HUL si? skasuja
06.11.2010 22:08
0
229. * jest na to dość duża szansa
06.11.2010 22:14
0
Jestem po prostu w szoku dawno nie było takiej niespodzianki ale widać jak sponsorzy odchodzą i wiadomo, ze się się straci posadę to można dać z siebie wszystko brawo !! podoba mi się to bez asekuracji jazda na 100% przyniosła efekty:-)
06.11.2010 22:17
0
@219 niespokojny Większy docisk = szybsze dogrzanie opon, ale też szybsze zużycie tych opon. Prawdopodobnie. Nie sprawdzałem. Łatwiej mi uwierzyć, że coś nowego zamontowali w bolidzie Hullkenberga, albo dla tej reklamy wypuścili z mniejszą ilością paliwa niż w to, że założyli Mu slicki, a ustawienia na mokrą zostawili. Jutro się przekonamy. Jak dojedzie na pudło, to znaczy, że albo ma cuś nowego, albo trafili z ustawieniami na tor jaki będzie podczas wyścigu. Czy tor będzie suchy czy mokry tego dziś nie wiemy. Trza czekać do jutra. W połączenie slicków z ustawieniami na mokry tor nie chce mię się wierzyć. To jakby połaczyć wodę i ogień. Pozdrawiam.
06.11.2010 22:30
0
do gościa co pisze o ilości paliwa w samochodzie HUL: kolo obudź się, wytrzeźwiej albo poprostu poczytaj przepisy na ten rok i będzie wszystko jasne :D a do tego czasu proponuję zamilknąć. i jeszcze jedno: tak zamontowali mu coś nowego że daje z 2 sek na okrążeniu bo pewnie 1sek williams był z RB do tej pory
06.11.2010 22:32
0
@226. beltzaboob chodziło mi o to: http ://www. youtube.com/watch?v= tFUJjm0yXNc
06.11.2010 22:32
0
Zaskakująco i zastanawiająco dobrze Hulkenberg - troche to było dziwne że RB6 nie były w stanie go pokonać. Kubica dobrze, ale mogło być lepiej, zwłaszcza, że rozbudził nadzieję po Q1 i Q2, szkoda, że zawsze w Q3 są jakieś problemy ale w sumie na więcej nie liczyłem, Jutro Kubica powinien być lepszy - mam nadzieję Hulkenberg raczej nie wytrzyma nerwów i naporu rywali i wszystko skończy się tak jak powinno. Oby wygrał Webber - trzymam za niego kciuki.
06.11.2010 22:38
0
226. brakuje mi dzisiaj w twoich wypowiedziach inwektyw typu: bucu itp. Co się stało?
06.11.2010 22:45
0
@elin thx. Może Renault jeszcze powalczy z Mercedesem o 4 lokatę. Szanse są b.małe, ale dopóki trwa sezon to kto wie.
06.11.2010 22:45
0
235 AlMastar Dzięki za krytykę. Wytłumacz mię proszę, w jaki sposób Hulkenberg nagle w Q3 potrafił być przeszło 1s szybszy od RedBulli, skoro w dotychczasowych treningach i w Q1 i Q2 był gorszy o min. 1s? Wiem, że nie ma tankowania, ale skoro nagle wykręca taki numer w ostatnim przejeździe, to możliwe jest również, że zespół podjął decyzję o wypuszczeniu Go z mniejszą ilością paliwa tylko dla tego PP. Wyścig może ich wcale nie interesować. Punkty ma dowieźć Baricz i potwierdzić możliwości Williamsa w końcowym efekcie. Jutro się przekonamy. Mam nadzieję, że mimo wszystko jednak Williams zamontował cuś nowego na miarę KERS lub kanału F-duck. Pozdrawiam.
06.11.2010 22:51
0
HUL miał setup na mokro, więc nie ma się czemu dziwić (choć ładnie pojechał)... Jutro KUB weźmie BAR na starcie, ALO i HAM zaczną się blokować, KUB wskoczy przed nich, HUL już na początku straci kilka pozycji... :P
06.11.2010 22:55
0
240. @fullzbik - Aż mi się nie chce wierzyć,że piszesz takie rzeczy na poważnie!! ;O Z tego co mnie wiadomo, to w kwalach wszyscy dotankowują się na tyle by starczyło na posczególne przejazdy i ani przysłowiowej kropli więcej by nie pogarszać osiągów zbędnym paliwem. Poza tym znajdź mi taki wynalazek w ramach obecnych przepisów, który zaraz po zamontowaniu przyśpiesza bolid o 2 sekundy na nieco ponad 4 kilometrowym okrążeniu. Ja Cię bardzo proszę. Bądź poważny ;)
06.11.2010 23:09
0
Co wy z tym do tankowaniem wiadomo , że wszyscy jechali na oparach, jutro do tankują po prostu chodzi o ustawienia na mokry lub suchy tor ! zaryzykowali i jeżeli dobrze będzie bronił swojej pozycji to będzie ciekawie!
07.11.2010 00:35
0
239. pjc - szansa na wywalczenie przez Renault 4 lokaty w konstruktorach, jest chyba nawet jeszcze mniejsza, niż b.mała. 45 punktów różnicy, to jednak zbyt wiele. Tym bardziej, jeśli się posiada w zespole takiego kierowcę jak Witalij ... Pozostaje tylko mieć nadzieję, że Robertowi uda się pozostać przed Nico w klasyfikacji kierowców. Bo na przeskoczenie Massy, chyba szanse są ( również ) już nikłe ... Ale, jak będzie - zobaczymy
07.11.2010 00:48
0
242. rafekf1 - to trochę jak w tym powiedzeniu - mieć 1 PLN a nie mieć 1 PLN to 2 PLN różnicy. 2 sekundy - teoretycznie tak to wygląda, ale czy na pewno tak jest? Kubica jako pierwszy założył slicki, potem Hamilton, RBR i inni. Schumacher czekał. Nie mam narazie dostępu do nagrania z kwalifikacji, ale wiele wskazuje, że Hulkenberg również maksymalnie opóźnił moment wyjazdu na slickach. Pionierzy schłodzili swoje opony jak jeszcze tor był stosunkowo wilgotny, co negatywnie wpłynęło na ich wyniki. Hulk prawdopodobnie nie miał tego problemu w takim stopniu. Zawodnicy walczący o tytuł muszą mieć ustawienia typowo na wyścig, HUL miał ten komfort, że mógł położyć nacisk głównie na kwalifikacje. Ponieważ na bank miejsca 2, 3 i 4 wcześniej zaryzykowały slicki to opony Niemca były również w lepszym stanie. Tor się w końcówce Q3 bardzo szybko poprawiał i to właśnie HUL jako ostatni zaliczył czas poprawiając własny wynik o prawie 1s! a swoje okrążenie skończył ponad 20s po SV i MW. Podsumowując, uważam że większa tu zasługa strategii niż ganiuszu pilota (nic nie ujmując NH) czy technicznej rewolucji. Dodatkowo rywale też się nie popisali bo za wcześnie wskoczyli w inne kapcie. Natomiast co do myku dającego przewagę, to może nie 2 sekundy, ale RBR jest podejrzewany o to, że w celu usprawnienia działania dmuchanego dyfuzora zmienia mapowanie silnika Renault na ostatnie pomiarowe okrążenia w Q3, tak aby spaliny w bardziej dogodnym momencie dawały dodatkowy docisk. Zabieg taki miałby powodować przegrzewanie silnika dlatego RBR stosuje to w końcówce. Może inni już to skopiowali?
07.11.2010 08:19
0
nie ma co dyskutować, i tak zwycięży alonso lub vettel, kubica max 5 miejsce
07.11.2010 08:28
0
SZMALEC czy smalec jak tam Tobie jest... Na której wyspie złapali Cię w siatkę ??!! Nadszedł czas powrotu !! Pozdrowienia dla Fanów Roberta :)
07.11.2010 08:39
0
245. @szerter - Być może tak to wlaśnie się odbyło jak piszesz. Mnie też się wydaje, że co niektórzy za bardzo pospieszyli się ze zmianą butów na gładkie a Hulk wskoczył w nie w idealnym momencie. Pisałem zresztą o tym w poście #35. Nico w kwalach uzyskał 1:14.470 natomiast w suchych piątkowych treningach odpowiednio 1:14.155 i 1:13.725 co mogło by wskazywać, że w Q3 idealnie wstrzelił się w warunki przesychającej nawierzchni. Gdy tor byłby całkiem suchy najlepsi spokojnie moim zdaniem pojechaliby w granicach 1:12 sekund. Jeśli chodzi o zmiany mapowania silnika, to z tego co pamiętam to najlepsze ekipy zaopatrzone w dmuchany dyfuzor solidarnie to stosują.
07.11.2010 09:10
0
Krytyka boli ale trzeba z nia umiec zyc.Jednak potrafia to nieliczni.Tutaj wielu brakuje kultury i wiedzy i rekomensuja to wlasnie chamstwem i nieudolnym cynizmem.Chca byc smieszni ale im nie wychodzi.Kubica jak juz pisalem wyzej "spapral" kwalifikacje i to nie pierwsze.Dzisiaj podczas wyscigu tez pewnie pojedzie zachowawczo i bedzie narzekal na wiele rzeczy po wyscigu.Zbyt malo przeblyskow w jego karierze na dodatek spowodowanych przypadkami.
07.11.2010 09:11
0
Ferrari tak jak Reno byli ustawieni na suchą nawierzchnie myśle że napewno będą lepsi od Nicko w wyścigu Każdy kto zna sie na f1 a szczególnie na tym sezonie wie że williamsy są dobre na deszczu a dodatkowo Nicko był ustawiony na ''Mokrą'' nawierzchnię w wysicigu zje go stres albo zje stres ferrari,red bylle,Mclareny to tesz jest możliwe pozdro
07.11.2010 09:24
0
250. a ty nie zjadłeś słownika??
07.11.2010 09:35
0
No i jak dzieciatka infostrady? Co z waszymi "ustawieniami na mokro"? Czasami moze lepiej nic nie pisac niz tak sie kompromitowac? Teraz wartaloby przeprosic, ale nawet na to nie licze...
07.11.2010 09:59
0
@pjc-trochę późno skleiłem ale wiem, słynna konferencja. Chłopakowi nerw puścił... Nie na darmo nazywali go arogantem z Bogoty. Hulko załapie się dziś na podium. mam nadzieję... Pozdr.
07.11.2010 10:54
0
Szmalec, skad bierzesz taki dobry towar? Tez chce byc ciagle na takim haju jak Ty :<
07.11.2010 11:07
0
No no takiego wyniku to się chyba nikt nie spodziewał gratulacje dla Hulkenberga za świetny czas i pole position;)
07.11.2010 11:37
0
ja nic nie biore.Poprostu znam sie na tym sporcie
07.11.2010 11:47
0
@beltzaboob no problem. Chciałbym widzieć Nico na podium ale to chyba jeszcze nie ten czas. To byłoby zbyt piękne. Chociaż gdyby tak się stało. Spełniłoby się moje przedostatnie przedsezonowe życzenie. Ostatnim jest zobaczenie kogoś z nowych zespołów na punktowanej pozycji. Ale w tym przypadku to chyba musiałby się zdarzyć jakiś karambol a la Spa 1998.
07.11.2010 11:53
0
@ 256 - człowiek znający się na czymś nie musi się z tym obnosić, bo inni to potrafią docenić. Ty, robiąc z siebie wielkiego eksperta, który pozjadał wszystkie rozumy udowadniach tylko, że nim nie jesteś. Trochę pokory i konkretów, a nie wybiórczo stosowanych uogólnień, a może ktoś Cię doceni. Póki co, uchodzisz tutaj za trolla i Twoje ciągłe podkreślanie jaki to jesteś obeznany w F1 wzbudzają co najwyżej szyderczy uśmiech na twarzach pewnie i największych, ale racjonalnych "nie-fanów" Kubicy.
07.11.2010 11:53
0
interlagos chyba dzisiaj suchy wiedz hulkenberg niepowalczy tak samo jak barichello mysle ze wygra vetel a znaja mozliwosci startowe webera po starcie spadnie za robierta. napewno ferrari bedzie mocne ale z redbullem chyba niepowalczy.Niemoge sie juz doczekac wyscigu. mysle ze bedzie on bardzo pasjonujacy ale jednoczesnie mam nadzeje ze sprawa tytulu nierozstrzygnie sie juz w SaoPaulo. Trzymam kciuki za Roberta
07.11.2010 11:54
0
* udowadniasz
07.11.2010 11:55
0
Wielkie brawa dla Hulkenberga, być lepszym o sekundę w kwalifikacja to jest coś, ale sądzę, że jako dość świeży kierowca skopie start.
07.11.2010 11:58
0
@szmalec ale przecież każdy widział,że Robert Kubica nie utrzymał bolidu w torze jazdy - nie on jeden. Po o to roztrząsać? Senna goniąc kiedyś Schumachera (na tym torze w 1994), również wpadł w poślizg i zakończył wyścig. A wtedy było sucho. Takie sytuacje zdarzają się w tym sporcie. To całkiem normalne. Wcale to nie świadczy źle o kierowcy.
07.11.2010 12:00
0
Tym bardziej,że Polak robi naprawdę mało błędów w tym sezonie.
07.11.2010 12:00
0
Jak ktoś kto nigdy nie jeździł autem tak mocnym jak bolid f1(stosunek mocy do masy jest masakryczny), nie miał do czynienia z siłą docisku, nie jeździł na slickach na suchym a co dopiero na mokrym może komentować, ze ten kierowca czy ten jest słaby. Dla mnie wszyscy Ci kolesie co jeżdzą w f1 jeździli i będą jeździc zasługują na wielki szacunek. Dla niektórych kubica jest słaby... ale jeździ w f1 i robi to najlepeij jak potrafi.. ale zawsze znajdą sie tacy co zrobili by to lepiej chociaż bolidu na oczy nie widzieli.
07.11.2010 12:05
0
Kubica juz wiele razy popelnil blad zle dobierajac strategie.Wczoraj byla powtorka z rozrywki.Nazywanie mnie trollem wynika z braku kultury i zawisci a juz najbardziej z przekory.Polak lubi byc bardzo przekorny.To ze, tutejsze stado sklada sie glownie z Kubicomaniakow wcale mnie nie dziwi ze po mojej krytyce zostaje zasypywany obelgami.Smieszy mnie slabosc i niemoc w znalezieniu kontrarumentow ktore zastepowane sa obelgami.Przepisywac czasy z live timingu to jedno a znac sie na sporcie to drugie.
07.11.2010 12:13
0
@ 265 - Człowieku, ale Ty wymagasz kontrargumentów samemu nie podając żadnych konkretnych. Piszesz po prostu, że psuje strategie i jeździ zachowawczo. To ma być argument? Jeżeli tak, to na poziomie "Lewis zdobył MŚ bo był czarny". No proszę Cię... waląc samemu ogólniki a wymagając od innych konkretów jesteś zwykłym ignorantem. "Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych. Podstawą tego działania jest upublicznianie tego typu wiadomości jako przynęty, która doprowadzić mogłaby do wywołania dyskusji." Przykro mi - wedle tej definicji, jesteś trollem.
07.11.2010 12:14
0
Poprostu Hulkenberg pojechał dobre kwalifikacje. Ale w wyścigu nie poradzi sobie z presją jaka na nim ciąży
07.11.2010 12:19
0
M266. Steeler moze podaj jakis argument ktory by oczyscil Kubice ze zlego doboru opon.Ty albo jestes czlonkiem sekty Kubicomaniakow albo twoj mozg nie przyswaja informacji.KUBICA ZLE DOBRAL OPONY PRZEZ CO ZMARNOWAL KWALIFIKACJE.Prosciej sie juz nie da.
07.11.2010 12:29
0
266. Steeler czlowieku po co z nim dyskutujesz? Wklejasz definicje trollowania, ale nie potrafisz sie do niej zastosowac. Tam powinna byc jeszcze jedna informacja, troll jest czesto inteligetniejszy niz wiekszosc jego oponentow. Szmelc co wyscig robi to samo i co wyscig, ci sami zaczynaja z nim bezsensowna dyskusje. Chcialbym w komentarzach przeczytac jakas rozsadna dyspute na temat zwiazany z wyscigiem, ale co druga, trzecia odpowiedz, to reakcja na wyssane z palca teorie szmelca. Ogarnijcie sie! Szmelca nic nie zmieni, ttaki tyk zakompleksionego czlowieka, ale wykarzcie sie odrobina rozsadku i chociaz nie dyskutujce z nim. Bez pozdrowien.
07.11.2010 12:31
0
szmalec idąc Twoim tokiem rozumowania, to wszyscy w Q3 źle dobrali opony przez co zmarnowali kwalifikacje, bowiem wszyscy mniej więcej w tym samym czasie zmienili przejściówki na slicki. jakbyś napisał coś w stylu "Kubica zmarnował kwalifikacje, bo popełnił błąd wyjeżdżając poza tor, chłodząc i brudząc opony, nie był w stanie wykręcić dobrego czasu (na poziomie RBR, ALO czy HAM)" naprawdę nikt by się nie przyczepił. a tak napisałeś kulfona i jeszcze próbujesz innym wmusić, że masz rację. to tak jak wczoraj Borowczyk, który na siłę chciał uświadomić Polaków, by Ci, broń Boże, nie sprawdzali sobie ciśnienia w oponach po długich wojażach. tylko kto to robi? nikt. bowiem jeśli już, to robi się takie sprawdzenie przed długim wojażem.
07.11.2010 12:33
0
@268 Kubica nie dobrał źle opon. Dobrał takie jak trzeba. Jedyny błąd to ze zrobił to o minute za wcześnie. Stąd wzięły się problemy z ich dogrzaniem i uślizgi w niektórych częściach toru. Błąd ten popełnili wszyscy startujący oprócz Hulkenberga. Tyle w temacie. Za kilka chwil, na osłode i jako zapowiedź emocji wrzuce filmik ze startu ubieglorocznego GrandPrix.
07.11.2010 12:35
0
CO się okazuje, wyścig niekoniecznie będzie suchy :)
07.11.2010 12:37
0
271. kierowca ja szczerze wątpie, czy gdyby wyjechał minutę później na torze byłoby mniej wody, bez przesady, warunki nie zmieniają się z sekundy na sekundę, a jedynie z okrązenia na okrązenie, gdy w jednym czasie przejedzie po nim 20 bolidów, tam było ich zaledwie kilka.
07.11.2010 12:39
0
270. shpath Kubica jest 7 a HAM 4.Widocznie jednak jest lepszym kierowca skoro na tych samych oponach wykreca lepsze czasy.Zreszta to juz nie pierwszy raz bo w SPA gdy juz sie wydawalo ze Kubica utrzyma sie na drugim Hamilton przejechal genialne okrazenie w trudnych warunkach.Idac twoim tokiem myslenia jesli wszyscy mieli slicki i zajeli wyzsze pozycje w trudnych warunkach to Kubica wyjezdzajac poza tor i marnujac kwalifikacje okazal sie od nich slabszy i slusznie zajal te mierna pozycje.
07.11.2010 12:39
0
A wracajac do dzisiejszego wyscigu to naprawde ciekawie sie zapowiada. Webber i Vettel muszą szybko wyprzedzic Hulkenberga jesli chca sie liczyc w walce o majstra (szczegolnie Webber). A Hulkenberg juz nie raz pokazał, że kelnerem nie jest i potrafi bezpardonowo walczyc o pozycje. Kilka razy zwracalem w tym sezonie na niego uwage, ze zachowuje sie na torze jak Schumacher. Alonso ma na tyle przewagi, ze moze spokojnie kontrolowac to co pierwsza trojka a nawet czworka bo i Hamilton sroce spod ogona nie wypadł, bedzie wyczyniala na pierwszym okrążeniu. Sporo bedzie się dzialo w okolicy Kubicy, dobry start powinien pozwolic wyprzedzi Barichelo ale trzeba uważac na Schumachera.
07.11.2010 12:42
0
@273 ale zdaje sie dzieki temu Hulkenberg osiagnał taki czas. Zauwaz ze tor juz w wiekszosci przesechl i bylo tyko kilka mokrych miejsc. I akurat przejazd calej stawki spowodowal ze one tez obeschły. A Hulk mial dzieki temu mozliwosc zadbania o dobra temperature i cisnienie. Cala reszta stawki juz tego nie miala, byla o to jedno okrazenie w plecy.
07.11.2010 12:44
0
a Robert dzisiaj nie dojedzie bo trzeba zadbać o Witka tzn ruskie dulary...
07.11.2010 12:45
0
276. kierowca zobaczymy, podzielam teorie kilka, ze praktycznie hul wczoraj przrgal wyscig
07.11.2010 12:46
0
A tutaj start z ub roku : htt p://www.youtube .com/watch?v= 1NBAmiAQnZU
07.11.2010 12:49
0
274. szmalec toć właśnie to napisałem w cudzysłowie. 275. HUL kelnerem nie jest, to pewne, ale to młoda gorąca głowa. nie wiadomo co mu zaświta jak zgasną wszystkie światła. osobiście obstawiam, że sporo chłopak nawywija próbując bronić się przed atakami.
07.11.2010 12:58
0
Będzie dublet RBR ;P
07.11.2010 13:03
0
279. kierowca już zablokowany ten film:(:(
07.11.2010 13:09
0
265.szmalec - Masz rację, Kubica jest cieniakiem !! Siódme miejsce..... TAKIM bolidem... to wstyd. Bo kto za tym słabym Kubicą, dzisiaj startuje ? Schumacher, Massa, Button, Rosberg. Czyli nic innego, jak same... (sieroty, szroty, łamagi, kaleki, emeryci)... itp !
07.11.2010 13:11
0
Ludzie apeluje - nie dyskutujcie ze @szmalcem. Ostatnia moja dyskusja z nim parę tygodni temu wyglądała tak, że nie umiał zupełnie obronić się przed moimi argumentami i mnie po prostu zbluzgał. Tylko na tyle go stać !! To troll czystej wody - niestety. Odpuście sobie i go nie karmcie, bo zeżre każde g... byle zaistnieć. Co do kwalifikacji to Robert popełnił faktycznie błąd co się może każdemu zdarzyć zwłaszcza w takich loteryjnych warunkach. Jednak potrafił po tym szybko się pozbierać i wykręcić czas lepszy od chociażby Schumachera, którego ekipa trzymała - słusznie - do ostatniego momentu na slick-ach, a Mercedes uchodzi za lepszy samochód - zwłaszcza do szybkiego ustawienia pod zmienne warunki. Skoro jesteśmy przy Mercedesie, to szkoda że Rosberga bo w końcówce q2 został przyblokowany przez Buemiego, a mógł być dobry wynik skoro w q3 był o 0,4 sek szybszy od Schumachera. Z drugiej strony to dobrze dla Roberta i Renault. No i najlepsze na koniec - Hulkenberg na PP - niezła niespodzianka. Jechał jak natchniony w tzw. "starym stylu". Sporo pracy kierownicą i jazda na maxa ale bez większych strat czasowych. Miał ten komfort, że nic nie miał do stracenia tak jak czołówka mistrzostw. Jednak nie zmienia to faktu że pojechał świetnie. Nie sądzę żeby jednak jutro udało mu się dowieść chociażby podium do mety. Alonso z kolei ma dość trudną 5-tą lokatę, ale jak się silnik nie skończy ani nic nieoczekiwanego nie wydarzy na starcie to powinien spokojnie dojechać w okolicach podium. Co by nie pisać wyścig zapowiada się emocjonująco. Pozdro
07.11.2010 13:14
0
miało być dzisiaj nie jutro oczywiście ;)
07.11.2010 14:10
0
Prognoza Sao Paulo na dziś. Temp. max: 26 °C Temp. min: 14 °C Wiatr: 13 km/h Deszcz: brak Ciśnienie: 1010.3 hPa Wsch. słońca: 06:17 Zach. słońca: 19:23.
07.11.2010 14:18
0
@282 szybki jest Bernie :)
07.11.2010 14:20
0
284. Jacu to typowy ignorant, ktory potrafi jedynie obrazac zamiast merytorycznie rozmawiac.
07.11.2010 14:22
0
hmm wiec suchy tor teraz zobaczymy jak czołówka bedzie wyprzedzac nicoXD niby ma ustawienia na sucho jesli tak jest to i tak nie da rady a jak na mokro to nawet nie zapunktuje wiec nie podniecac sie nim tak bardzoxD zobaczyciexD on ma szanse powalczyc z mercem i renaut ale reszta go objedzie bez mydlaXD
07.11.2010 14:37
0
@szmalec - skleroza nie boli ..co?? W tamtych dyskusjach to ty obrażałeś i brakowało ci merytoryki. Jeśli jednak chcesz z teraz jakiś mały przykład miałkości twojego rozumowania to z postu 274 wg ciebie wszystko zależy tylko od opon bez względu na poziom jakości pakietu - całego bolidu. Przyrównujesz miejsca Hamiltona do Kubicy uzależniając wszystko tylko od opon i rzekomych umiejętności. A jakoś ci umknęła różnica w jakości bolidów - zwłaszcza poziomu docisku aero. Czyli wg ciebie HRT i RBR na tych samych oponach powinni być tak samo szybcy - tylko kwestia kierowców.?? tak??? no no ,.. Dobra nie tracę już na ciebie czasu.
07.11.2010 14:50
0
KTO IDZIE O ZAKŁAD, ŻE PETROV NIE DO JEDZIE DO METY ? ;)
07.11.2010 14:53
0
poziom? Poziom Williams i Renault jest prawie taki sam a mimo to Hulkenberg i Barichello sa wyzej.Williams dokonal duzego postepu, o wiele wiekszego od Renault.Renault mialo przeblysk do pierwszej polowy sezonu a pozniej spuchli.Zaczely sie bledy mechanikow, kierowcow oraz strategow.Niczego dobrego im nie wroze.To jest team z ukladami, gdzie rzadzi ruska kasa.W normalnych warunkach takiego Petrova powinno wywalic sie na zbity pysk, gdyz to od niego i calej tej ruskiej kasy caly zespol zaczal gnic.
07.11.2010 15:26
0
Ze szmelca to jest taki znawca, ze niedawno twierdzil, ze BMW dobrze sie rozwijalo w zeszlym sezonie. Po prostu prowokuje was, zebyscie mu odpowiadali. A juz najbardziej sie cieszy, jak widzi, ze ktos sie frustruje po jego wypowiedziach :P Takze wyluzujcie sie i te jego pierdoly czytajcie z przymruzeniem oka.
07.11.2010 15:28
0
a co nie rozwijalo sie? i pisz nick poprawnie bo swiadczy to tylko o tym ze jestes ignorantem i smarkiem.
07.11.2010 15:31
0
Oj juz mnie tak nie komplementuj, wystaczy sam ignorant.
07.11.2010 15:38
0
292. szmalec piszesz: ,,Poziom Williams i Renault jest prawie taki sam,, przedtem piszesz: ,,Smieszy mnie slabosc i niemoc w znalezieniu kontrarumentow ktore zastepowane sa obelgami,, i jeszcze gdzies tam pitolisz ze nik sie nie zna i takie tam.....informuje cie ze Wiliams(65) jest daleko za murzynami za Reno(142)! i pierdziel ze to jest ,,prawie,, na tym samym poziomie.....tak sie znasz na f1 jak ja na skrobance, motasz sie w postach, sam juz nie wiesz co piszesz i co pisales.
07.11.2010 15:45
0
www.youtube.com/watch?v=_YHR5QKF2Es&NR=1
07.11.2010 15:51
0
297 swietny filmik to trzeba zobaczyc
07.11.2010 16:23
0
290. Jacu He he he Już infobot daje bardziej logiczne odpowiedzi ;-)) Daj sobie spokój ;-)) chyba że chcesz sobie poćwiczyć szybkie pisanie na klawiaturze ;-)) pozd.
07.11.2010 16:24
0
Zapowiada się ciekawie,Robert da z siebie wszystko i będzie 4 albo 5,Pet 7 i bedzie git
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się