WIADOMOŚCI

Radość i rozczarowanie w obozie Lotusa Renault
Radość i rozczarowanie w obozie Lotusa Renault
Takiego scenariusza sesji kwalifikacyjnej zespołu Lotus Renault zapewne nikt się nie spodziewał. Nick Heidfeld zakończył rywalizację już po pierwszej części czasówki – Niemiec skarżył się na ruch na torze oraz problem z systemem KERS. Witalij Pietrow zaliczył z kolei najbardziej udane kwalifikacje w karierze i jutro po raz pierwszy wystartuje z trzeciego rzędu.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Witalij Pietrow
„Po wszystkich wysiłkach podjętych przez zespół podczas bardzo trudnej zimy, wspaniale było przyjechać tu i zakwalifikować się w trzecim rzędzie. W Q3 panowało spore napięcie, ponieważ miałem tylko jeden przejazd, w dodatku w samej końcówce. Nie byłoby więc drugiej szansy – cieszę się więc, że udało się dobrze pokonać okrążenie. Samochód spisywał się świetnie już od treningu, a z każdą kolejną sesją było coraz lepiej. Myślę, że jesteśmy na niezłej pozycji przed wyścigiem i możemy powalczyć o punkty. Nie martwię się szczególnie o opony, ponieważ pracowało się z nimi dobrze, nie doświadczyliśmy również drastycznej degradacji obserwowanej zimą”.

Nick Heidfeld
„Jestem rozczarowany tym, że sezon rozpocznę z końca stawki. To nie była łatwa sesja, a ja miałem problemy z systemem KERS, co wymusiło zmianę pewnych ustawień. Straciłem przez to również jedno pomiarowe okrążenie. Potem ruch na torze był ogromny, a ja próbowałem znaleźć dla siebie trochę miejsca, ale niestety nie udało się. Jak widzieliśmy w przypadku Witalija, zdaje się, że tempo bolidu jest dobre – wyścig jest więc sprawą otwartą, miejmy więc nadzieję, że uda mi się awansować i powalczyć o punkty”.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

92 KOMENTARZY
avatar
krystianxp

26.03.2011 09:44

0

oj nikus jak tak dalej bedzie to cie zastapi luzzi


avatar
adamusb

26.03.2011 09:45

0

Nick, oby jak się rozkręcisz to potrafisz wyprzedać, więc może na koniec wyścigu jakiś 1 pkt dla Reni zdobędziesz :D


avatar
Lajkonik

26.03.2011 09:45

0

Quick Nick, Slowly Nick. Robert wracaj szybko...


avatar
wirus0

26.03.2011 09:47

0

Stara śpiewka NIcka niech on wyp... rowadzi się z bolidu i idzie lepiej testować opony! a dla LR to sygnał że czas już zmienić go na Senne do czasu powrotu Roberta


avatar
Jaro75

26.03.2011 09:47

0

Bez komentarza. Zaraz ,czy ja ma deja vu ??


avatar
jjwolf78

26.03.2011 09:47

0

no to Nick pokazał, ciężko mu będzie punktować, a nawet jeśli to skromna to będzie zdobycz, a co do Witka to mam wrażenie że skończy przed czasem.....


avatar
danilo

26.03.2011 09:48

0

Po wyniku Petrova widzimy, że bolid Reanult ma możliwości. Kubicę pewnie aż skręca, że nie może jeździć... Ale takie życie.


avatar
brylant

26.03.2011 09:49

0

porażka panie Heidfeld i nie tłumacz się keresm bo Vetel też jechał bez kersu brawo Wicia pozytywnie zaskoczył chyba bolid ma potencjał skoro Wicia wykręcił taki czas


avatar
Taiyou

26.03.2011 09:50

0

jjwolf78 - a weź ty wypluj te słowa do cholery..i nie zapeszaj..


avatar
D.S.

26.03.2011 09:50

0

Nick ma nadzieje na powtorke z 2008 roku, wtedy do mety dojechalo tylko 7 bolidow. Zolw bedzie cierpliwie doganial zajaca.


avatar
wiktor.f1.r31

26.03.2011 09:51

0

Bolid prawdopodobnie ma potencjał, ale nie posiada go Quick Nick. No przynajmniej teraz. Ale i tak wydaje mi się, że jutro zdobędzie punkty.


avatar
sly1234

26.03.2011 09:52

0

widać, że bolid jeszcze może dużo więcej. Robert zawsze był jakieś 05-1s szybszy od Pietrka więc mógłby teoretycznie walczyć o podium. Pozdrawiam. ps. Tak po dzisiejszych Q widać, że będzie to trudny sezon dla wszystkich ekip poza RBR


avatar
steve69

26.03.2011 09:53

0

"Szybki inaczej" jak zwykle ma kilka wytłumaczeń na swoje wyniki. Tłok na torze będzie zawsze, jeśli się od początku nie kręci wystarczająco dobrych czasów, żeby przejść dalej. Nawet awaria KERS nie dała by aż tak wielkiej straty do czołówki. Mam nadzieję, że chłopina poprawi się w wyścigu, chociaż patrząc na nazwiska tych za którymi będzie jechał, małe szanse na przebicie się po jeden punkt. Obym się mylił.


avatar
saint77

26.03.2011 10:01

0

A ja powtórzę: nie mieszajcie z błotem krasnala, bo możemy się jeszcze zdziwić. Może był to po prostu pech. Jak mu odpowiednio ustawią bolid to może się jeszcze okazać, że Witalija w wyścigu połknie. Bolid mają dobry, skoro Petrov ma P6. Heidfeld nie jest takim słabiakiem, aby odstawać od Witka, więc nie ma co już ustawiać wyścigu.


avatar
radzik2

26.03.2011 10:03

0

Jest takie przysłowie o baletnicy które świetnie pasuje do Nika "złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy" a Pietrowowi jeszcze raz gratuluję dobrego wyniku


avatar
robsz

26.03.2011 10:03

0

N.H nie ogarniał samochodu zrobionego pod w niego w BMW,a co dopiero z ogarnięciem samochodu Roberta.Był,jest i zawsze pozostanie przeciętniakiem,a za 5 lat nikt już o nim nie będzie pamiętać.Dlatego podkreślam jeszcze raz pod nieobecność Roberta kibicuje Witkowi,niech wygra rywalizacje w zespole z Nicusiem do zera.


avatar
GrzesB

26.03.2011 10:05

0

Brawo Nick! Pokazałeś na co Cie stać! Wiedziałem, że jesteś dobrym kierowcą, ale że aż tak dobrym? Naprawdę świetny występ! No a Wicio - przebłysk formy czy nowa, lepsza forma? Oby to drugie... :)


avatar
norbertinho

26.03.2011 10:06

0

Robert za 20 dni ma już stanąć na nogi, jeśli będzie mógł chodzić to wypiszą go pewnie ze szpitala i rozpocznie tą 6 miesięczną rehabilitacje, więc Nick ma bolid do dyspozycji do października. Tak sobie myślę, ze fajnie by było zobaczyć Roberta na Suzuce, ale wiem ze to bardzo optymistyczna wizja powrotu Kubicy


avatar
brylant

26.03.2011 10:06

0

"70. szmalec 2011-03-25 13:02:36 (Host: *.pools.arcor-ip.net) jak zwykle wypowiedzialo sie wielu "expertow" ktorzy nie dostzegaja, ze jak zwykle licza sie tylko 4 zespoly a reszta to przypadek ktore miejsce zajma.LR jest slabe i bez Roberta daleko nie pociagna bo jeden to kierowca z przypadku a drugi to pomager, ktory urodzil sie sredniakiem bez charyzmy.Smieszy mnie takie pisanie, ze Renault kryje potencjal na jutro.Caly piatek byli zalani pod korek? hue hue...bzdura.Beda w tym miejscu gdzie rok temu a moze i gorzej bo Mercedes ladnie dopasowal auto do Schumachera.Sajonara" i co expercie smalec smalec pozdrów znajomego lekarza wybitnego specjaliste


avatar
GrzesB

26.03.2011 10:07

0

Mam tylko nadzieję, że Robert w szpitalu nie ogląda transmisji Polsatu, bo albo się chłop przekręci albo rzuci ten sport w cholere bo nie będzie wiedział o co im chodzi :D


avatar
tomek83f

26.03.2011 10:08

0

Nie zapominajcie ze samego Heidfelda polecil Robert,niech sie Petrow tak nie cieszy bo kwalifikacje kwalifikacjami ale wyscig rzadzi sie innymi zasadami,trzeba utzrymac dobre tempo zadbac o opony i nie popelniac przedewszystkim bledow a Witalij expertem w tych sprawach nie jest,poczekajmy jak bedzie spiewal po wyscigu.


avatar
tomek83f

26.03.2011 10:10

0

18. norbertinho rehabilitacja juz dawno sie rozpoczela


avatar
arthi

26.03.2011 10:12

0

18. norbertinho jeśli jest jak piszesz, to Robert nie ma szans na powrót w tym sezonie. To chyba oczywiste, że nikt nie wpuści Roberta do bolidu dla frajdy na 3-4 wyścigi, podczas gdy Heidfeld z pewnością będzie miał już jakiś zapas punktów. Nie wiem jak ułoży się wyścig, ale po kwalifikacjach widać, że Robert zaprzepaścił swoją życiową szansę.


avatar
saint77

26.03.2011 10:16

0

@18. @22. dokładnie, a jeśli chodzi o stawanie na nogi to jeszcze nieco ponad tydzień pozostał do tej chwili, oczywiście wg prognoz lekarzy/rehabilitantów. Jak tylko Robson wróci do formy i będzie mógł swobodnie się poruszać to z pewnością zobaczymy go boksie Renault na europejskiej części GP.


avatar
hotshots

26.03.2011 10:17

0

Heidfied to facet niepowtarzalny - jego problemy z bolidamy zawsze są ....tak inne czy niespodziewane jak w innych ekipach. W jego wypadku opłaca sie porównywać wypowiedzi przed i po weekendach wyscigowych, a można sie pośmiać - bidulka ma w 90% zawsze "wiatr w oczy"


avatar
saint77

26.03.2011 10:17

0

@23. arthi: nie kracz, szansa taka z pewnością powtórzy się za rok.


avatar
robsz

26.03.2011 10:17

0

23.arthi.Jaki zapas punktów ?A po drugie jak ktoś może mnie nie wpuścić do mojego domu !


avatar
norbertinho

26.03.2011 10:18

0

Heidfeld ma kontrakt na czas nieokreslony to po pierwszewięc gdy KUB wróci to ten bedzie musiał odejść, a po drugie jestem pewien ze gdy Robert wyzdrowieje to będzie miał jakies testy bolidem z przed dwóch trzech lat, jak miał Schumacher gdy Masse chciał zastapić. Renult musi sprawdzić czy KUB będzie nadal tak szybki jak był


avatar
szmalec

26.03.2011 10:23

0

Heidfeld naklada te sama plyte co w BMW hue hue hue.Nowy team to by se aby nowa wymowke wymislil.


avatar
arthi

26.03.2011 10:28

0

27. robsz jakiego domu? To jest formuła 1, lotus renault to firma, która ma przynosić zyski, a nie prywatny folwark. 26. saint77 żeby, oby, do tego potrzebne są pieniądze, a jeśli Heidfeld nie weźmie się w garść, a Petrov będzie rozbijał bolidy jak w ubiegłym sezonie, to ten zespół jest stracony. Może te 18 miejsce startowe to przypadek, ale abstrahując od problemów z KERS, to jednak o czymś świadczy.


avatar
MaMuT

26.03.2011 10:28

0

Witalij dojrzał i dodatkowo odcięto mu kulę u nogi która był Kubica który go zdominował. Nie czuje już ogromnej presji i porównań do jednego z najlepszych kierowców świata. Możliwym też jest że Robert przez Oksanę daje wskazówki Witji na co zwracać uwagę co może być gwoździem do trumny dla Nicka. O Szybkość Roberta się nie martwię tylko o jego rękę chociaż umiarkowany optymizm ze strony dr Rosello daje nam sporo do myślenia. Robert nie musi się spieszyć ważne żeby wrócił żeby samochód na 2012 już jechał na 102


avatar
norbertinho

26.03.2011 10:29

0

@22: rehabilitacja sięzaczęła i owszem, ale chodzi w tej chwili o dłoń :P a jest jeszcze łokiec który był operowany 12 marca i przeez 40 dni musi być usztywniony więc dopiero około 20 kwietnia rozpocznie się rehabilitacja łokcia :P po za tym mówimy tu o ehabilitacji prowadzącej do udzyskania normalnych funkcji jak trzymanie długopisu, pisanie ta ręką, Robert będzie przechodził teraz to co kazdy z nas w dzieciństwie, czy nauka podstawowych czynności. Tak sobie myśle, ze jak KUB bedzie mógł już jeździć to na początku pojedzie w jakimś rajdzie, żeby złamać jak najszybciej opór i udowodnić sobie ze nie ma jakiejś blokady


avatar
arthi

26.03.2011 10:29

0

29. szmalec ale przyznaj, że jesteś dupa i nie znasz się :)


avatar
RoninRonin

26.03.2011 10:30

0

Zanim Kubica zdobędzie to pole position musi się nauczyć ruszać palcami. Nie wiem co dla niego było by w tej chwili trudniejsze.


avatar
arthi

26.03.2011 10:31

0

31. MaMuT poczekajmy dwa, trzy wyścigi. Trudno mi uwierzyć w taką przemianę.


avatar
norbertinho

26.03.2011 10:35

0

to 6 miejsce Pietrov nic nie znaczy po za tym ze Renault ma potencjał w tym aucie, ale i tak jutro Vitek gdzies rozbiej swój bolid albo pogubi się z strategii. Co ś czuje ze Nick jutro będzie w punktach


avatar
jariusz77

26.03.2011 10:37

0

Heidfeld i ta sama jego śpiewka. Przypomnijmy sobie 2010 rok jak odstawał od Kamui Kobayashi w Sauberze. Nick na emeryturę, Robert wracaj.


avatar
michal669

26.03.2011 10:54

0

HAHAHA. Boulier ji jego wielkie wypowiedzi, że helmut jest już liderem zespołu. Ale to jakiś kompletny fail. Cieszy mnie to, że nie wyszyły mu kwalifikacje. Mam nadzieję, że wyścig ukończy na tej samej pozycji. Więc życzę owocnej walki z Virgin. Jeśli chodzi o Witka, to gratulację dla niego. Może uda mu się wskoczyć na pozycję lidera zespołu, dopóki Robert nie wróci.


avatar
michal669

26.03.2011 10:55

0

gratulacje* Aha, zapomniałem dodać, że Massa już chyba kompletnie zapomniał, jak się jeździ. Szkoda chłopaka.


avatar
Arko123

26.03.2011 10:57

0

znajac atomowy start Pietrova, to jutro bedzie po pierwszym okrazeniu na podium^^ A na powaznie to sie dzisiaj spisal, ale lepiej zaczekac do kolejnego wyscigu.


avatar
1987seweryn

26.03.2011 10:58

0

brawo Vitaly, oby tak dalej mam nadzieje ze pokarzesz niemcowi kto powinien byc iderem pod nieobecnosc RK. a jutro wierze w czwarte miejsce na koniec wyscigu i wasnie wybieram sie postawic na ciebie, i jeszcze jedno niema zadnej presji ,rob pprostu swoje powodzenia


avatar
sZaRaK

26.03.2011 11:04

0

Miłe zaskoczenie jeżeli chodzi o VP trzymam kciuki za niego, i mam nadzieję, że chociaż zostanie na tej pozycji....Do formy NH mam raczej mieszane uczucia, ale zobaczy się jutro...


avatar
zbychu99

26.03.2011 11:08

0

Heidfeld słabiutki to juz lepiej pojechał Pietrov pojecha i pokazał ze stac ich na miejesce w srodku stawski Robert wracaj i pokaz jak sie jezdzi dla Nicka :P


avatar
tomek83f

26.03.2011 11:09

0

32. norbertinho znam matke chrzestna kubicy i wiem ze rehabilitacja juz dawno sie zopoczela na kazda czesc ciala takze na lokiec,w trakcie rehabilitacji podjeto decyzje o operacji lokcia i obecnie wcale nie jest usztwyniony,w tym momencie rehabilitacja polega na tym ze rehabilitanci poruszaja za roberta jego czesciami ciala i nie do konca to jest tak ze musi sie wszystkiego na nowo uczyc,poprostu niektorych spraw nie da sie przyspieszyc,gdyby tylko Kubicy pozwolili to juz by chodzil bo proby juz dawno byly,jednak ze wzgledu na ryzyko uszkodzenia kosci nogi,lekarze nie zezwalaja Kubicy na chodzenie,czas ktory podali to czas w jakim kosc juz bedzie troche zrosnieta na tyle zeby mogl stawac na nogach,jednak poczatki beda o kulach zeby nie obciazac zbytnio konczyn.


avatar
Taiyou

26.03.2011 11:11

0

To jak koledzy z portalu, piszemy list otwarty do Erica Bulier, by wywalili Nicka i podebrali Liuzziego z HRT?


avatar
Konik_mekr

26.03.2011 11:12

0

Trzeba po prostu wierzyć, że Wicia się nie rozpadnie, a Nick dogrzeje opony:).


avatar
zbychu99

26.03.2011 11:12

0

Piszemy:)


avatar
tomek83f

26.03.2011 11:12

0

Jak juz wczesniej pisalem kwalifikacje to nie wyscig,to ze Pietrow jest 6 to nie znaczy ze ukonczyl juz wyscig i ze moze byc z siebie taki dumny,jeszcze wszystko sie moze zdazyc.


avatar
endriuandri

26.03.2011 11:13

0

po dokonaniach Massy wydaje mi się, że szykuje się miejsce dla Roberta ale nie wiem czy kożystna będzie dla niego rywalizacja ze swoim przyjacielem


avatar
bogus1245

26.03.2011 11:14

0

Do boju Witek pokaż, że to Ty zastępujesz Roberta!! Pewnie Robert jak oglądał kwalifikacje i zobaczył co zrobił Heidfeld to się za głowę chwycił...


avatar
Peti_bis

26.03.2011 11:14

0

Jakby Nick za szybko jechał to by nie mógł podziwiać krajobrazów Australii , może gdzieś czaił się Aborygen.?


avatar
robsz

26.03.2011 11:20

0

@38 zgadzam się z Tobą w 100%


avatar
michalde

26.03.2011 11:24

0

Peitia na czwartym jutro trzymam za ciebie kciuki wytalij


avatar
kedar9315

26.03.2011 11:26

0

po tym jak nie ma KUB kibicuje w zespole LR ruskowi ;) Ładnie się spisał dzisiaj oby tak było dalej ;)


avatar
robsz

26.03.2011 11:31

0

Jeśli opony spisują się tak dobrze jak twierdzi Witek i wyjdzie mu start to może być całkiem dobrze.Do pierwszego pudła to jeszcze chyba za wcześnie,ale pirwsza piątka.....trzymam kciuki !


avatar
lutor

26.03.2011 12:06

0

Szkoda że nie ma Roberta pewnie byłoby nieźle.Wielkie brawa dla Witka! A nasz Nikuś poniżej dna, aż żal było patrzec. Miejmy tylko nadzieje że to chwilowe problemy z jedgo strony i powalczy w nstępnych GP.


avatar
eltek

26.03.2011 12:17

0

Możliwe że Pietrov ostygł od ostatniego "pierwszego" sezonu i dojedzie do mety jutro zobaczymy


avatar
Niespokojny

26.03.2011 12:27

0

Mi się spodobał ten fragment wypowiedzi Nicka :'Jak widzieliśmy w przypadku Witalija, zdaje się, że tempo bolidu jest dobre – wyścig jest więc sprawą otwartą, miejmy więc nadzieję, że uda mi się awansować i powalczyć o punkty' - jakby z ust Pietrowa , z ubr. wyjęte, tylko imię zmienione z Roberta na Witalija ('Jak widzieliśmy w przypadku Roberta, zdaje się, że tempo bolidu jest dobre – wyścig jest więc sprawą otwartą, miejmy więc nadzieję, że uda mi się awansować i powalczyć o punkty'. Czy oni już mają gotowce na poszczególne okazje? :-) Tym razem Nick przejął rolę Witalija, a Witalij nr1? - śmierdząca sprawa, kto Nickowi grzebał przy KERS-ie?!


avatar
komik

26.03.2011 12:29

0

Ja nie lubie ani petrova ani heidfelda. Ale z nich dwóch wybierając to kibicuje tylko petrovowi bo helmuta to ja nie lubie szczególnie bardzo dlatego gratulacje dla vitka oby trzymał tak dalej. a nick to jest szybki ale tylko w gębie:D


avatar
luk02

26.03.2011 12:43

0

Zagadka: Co powie Nick po wyścigu? Mój typ: "Wystartowanie z 18 miejsca i zakończenie na 13 uważam za dobry wynik."


avatar
cellam

26.03.2011 12:49

0

a mnie ciekawi czy witi tak samo starty wyjdą z 6 pozycji jak ubiegłorocznej 14 hehehe bo i bolidy do okoła innej klasy ;-)


avatar
adrianos

26.03.2011 13:03

0

Petrov pozytywnie zaskoczył, zobaczymy jak będzie w wyścigu.


avatar
Budyn_F1

26.03.2011 13:13

0

Petrov poprawil swoja jazde i to widac. Oby tak dalej. W wyscigu powinna byc dobra lokata.


avatar
Łukasz.

26.03.2011 13:17

0

45. Taiyou Piszmy ten list jak najszybciej. Miałem nadzieję, że w tym sezonie LR będzie gdzieś wyżej w punktach konstruktorów. Nick nie popisał się dzisiaj, mająć tak dobry bolid do dyspozycji. Mam jednak nadzieję, że uda mu się zdobyć choć tan 1 punkt. Ps. Na której pozycji obstawiliście Vitalija?


avatar
be_rcik

26.03.2011 13:22

0

Wypowiadają się prawie wyłącznie nieludiący helmuta. Ja też za nim nie przepadam, ale: 1. Wszyscy twierdza że znaczenie wklifickji spadło 2. Należy się spodziewać niezłego haosu (opony, skrzydło, więcej tankowań, większy tłok na pitstopach .. 3. Strategie nie są znane. Może Hefajstos nie będzie pierwszy, ale jeśli naprawią usterki to w tych okolicznosćiach na punkty ma szanse. Głównie ze wzgledu na samochód, bo jego tempo w trenisgach nie powalało. Jakoś mam takie podskórne wrażenie, że Robert i Pietrek zrobili rozejm kontra germańcowi. I trochę Robert wspiera słowiańca.


avatar
szmalec

26.03.2011 13:25

0

To byla loteria.Warunki pogodowe=szczescie.Zreszta bardzo slaby czas Webbera to potwierdza.Ale niedzielni specjalisci typu Arthi i jego klakierzy slepo wierza ze Renault jest w swietnej formie a Petrov nagle doznal cudownej przemiany i stal sie doswiadczonym kierowca.


avatar
norbertinho

26.03.2011 13:37

0

@44 Jak Kubica ma chodzić o kulach skoro ma połamaną ręke, której omal nie stracił ?? Do tego nerwy się nie mogły tak szybko zregenerować, Rossello gadał ze to jest około 200 milimetrów nerwów do regeneracji, a to trwa. Po za tym doktor Calza bodajże (chyba nie pomyliłem nazwiska) gadał że łokieć musi być usztywniony przez minimum 30 dni, to samo ostatnio powiedział mikołaj Sokół, który był u Roberta w zeszła sobotę, a wywiad był zamieszczony na konkurencyjnym portalu


avatar
soton

26.03.2011 13:41

0

Bolid jest dobry więc przestańcie już narzekac. Nicki też nie jest jakimś zółtodziobem. Wystartuje z tyłu stawki więc liczę na spektakularne wyprzedzania. Oby Pietrov obronił swoją pozycję, a Nick, wierzę, że dowiezie jakiś punkt. Oby się rozkręcał z wyścigu na wyścig..


avatar
eltek

26.03.2011 13:58

0

65 bercik czy Ty aby nie wybudziłeś się z jakiejś śpiączki?


avatar
Alonso17

26.03.2011 13:58

0

Brawo dla pietrowa pokazał klasę. Mam nadzieje ze w jutrzejszy wyścig będzie ciekawy a pietrow zajmie dobre miejsce.


avatar
pjc

26.03.2011 13:59

0

@szmalec jeszcze nie uwierzyłem w poprawę formy VP ale póki co 6 miejsce na starcie ma.Jest w dobrej pozycji wyjściowej przed wyścigiem. Porozmawiamy jutro rano na ten temat. Z pewnością Rosjanin zanotował jakiś progres. Tylko jaki?


avatar
karlito

26.03.2011 14:20

0

Brawo Pietrow, oby już zawsze w Q3 był i dowoził bolid w dobrych punktach :) czyli co najmniej przed mercami :)


avatar
hud.ini

26.03.2011 15:21

0

@ 67 Bulion dzis powiedzial na BBC ze Robert jest w coraz lepszej formie i opuszcza juz swoj pokoj


avatar
Tilion

26.03.2011 15:32

0

Ja w cuda nie wierzę, wg mnie Pietrek się rozwali na bandzie, do której się przymierzał na 2 treningu bodajże. Obym się mylił.


avatar
pjc

26.03.2011 16:00

0

@hud.ini jak zobaczył to co Nick wyprawia to się nie dziwię,że opuszcza powoli pokój:)


avatar
saint77

26.03.2011 16:12

0

@75. pjc: :)


avatar
Szkodzik

26.03.2011 16:19

0

Mam pytanie czy biało czerwona flaga na kasku Nicka to dla Roberta? Jeśli tak to szacunek dla niego ;)


avatar
saint77

26.03.2011 16:20

0

@77. Szkodzik: nie, poplamił sobie kask jak jadł kanapkę z ketchupem i majonezem:)


avatar
sever

26.03.2011 16:24

0

LIUZZI !


avatar
Koyot.

26.03.2011 18:18

0

mała poprawka VP jest na 5 a nie na 6


avatar
Adam121

26.03.2011 18:40

0

Nikuś dziękuję !!! dałeś mi dzisiaj tyle radości :) brawo Pietia .. może będą z ciebie ludzie


avatar
fezuj

26.03.2011 18:43

0

Ja Witję postawiłem na 4 miejscu! a co- niech się chłopak stara bo mi typowanie zepsuje :)


avatar
Dagmara_W

26.03.2011 18:58

0

Tak naprawde widać czyj jest to bolid. przypomina mi się troche sezon 2009 gdzie massa mial wypadek bylo dwoch kierowcow w jego bolidzie i zadnemu zbyt dobrze nie szlo. brawo dla Vitka, skoncentrowal sie i wyszlo.. bede mu kibicowac bo wkoncu to renault a tez walcza o pkt. jutro bedzie ciekwy wyscig. moze byc duzo przetasowan, bardziej w samej walce kierowcow rowniez z technika a nizeli z oponami


avatar
Jaro75

26.03.2011 19:27

0

Napiszę pod kilkoma wątkami jeżeli można :)) Taka moja mała "akcja" - Wiem że to będzie rano ale kto uzna że może i chce to niech wypije chociaż symbolicznie przed wyścigiem jakiegoś drinka lub browarka za Roberta :)) Obiecałem to sobie już prędzej i liczę że nie będę sam. ( Chociaż już nie sam. Dobił kolega beltzaboob :) ) Pozdrawiam Fanów Roberta :)) Oczywiście akcja skierowana jest do osób pełnoletnich :))


avatar
Luna

26.03.2011 21:44

0

Przykro się na to wszystko patrzy. Robert zamiast śmigać w bolidzie jeździ na wózku inwalidzkim :/


avatar
fullbzikaaa

26.03.2011 21:51

0

Pietia. Tylko spokój Cię uratuje i punkty dla LR. Szybki Nick jak zwykle będzie jechał spoko i doczłapie do 10. Na koniec wyrżnie najlepszy czas okrążenia i tyle. Taki Jego urok. Nie pamiętacie? Robi to, co umie najlepiej. To naprawdę, niespotykanie spokojny gość na świecie.


avatar
fullbzikaaa

26.03.2011 22:03

0

68 Soton Zgadzam się z Tobą, że Nick da radę dojechać do mety. On ma to we krwi. 77 Szkodzik Ubrał kask Robka. Też, to zauważyłem. 82 Fezuj Mój syn też tak postawił. Optymiści lub hazardziści. 83 Dagmara Brawo za spostrzegawczość! Stary wyjadacz F1 z miejsca, to zauważa! Też trzymam kciuki za Pietię! Oby, Mu się darzyło jutro. Do wyścigu zostało niecałe 9 godzin. Już cholera mogliby jechać, bo cholera mnie bierze, że jeszcze prawie całe godzin do wyścigu.


avatar
fullbzikaaa

26.03.2011 22:05

0

że jeszcze prawie 9 godzin do wyścigu miało być. Taka cholera mie bierze, że klawiatura moim paluszkom mało posłuszna.


avatar
fullbzikaaa

26.03.2011 22:07

0

że klawiatura moim paluszkom mała posłuszna. Ale cytat. Równie głupi jak "Chcem, ale muszem.


avatar
fullbzikaaa

26.03.2011 22:11

0

"Nie chcem, ale muszem." Miało być. Niem wiem jaki wpływ ma klawiatura, a jaki to, że spożywaliśmy za zdrowie Króla Adasia I, na moje bazgroły. Jest dobrze. Jeszcze błędy i lterówki dostrzegam. Pomroczność z jasna mię nie grozi jeszcze. Uhaha. Uhaha.


avatar
tiger78

26.03.2011 22:12

0

Ja tam nie trawie krasnala. Za Vitkiem także nie przepadam. Co do Quick Krasnala, to może jak zgoli te wstrętną brode, może spadnie opór powietrza i przestanie zmulać RENATE. Co do ruskiego, wolę jego na podium - Vitia - Dawaj !!! Dawaj !!! :)


avatar
tomspoon

27.03.2011 06:36

0

heidfeld ma kontrak z wyscigu na wyscig ... a obawiam się że robert juz nie wróci do renault... Bo patrząc na massę popełnianych błędów ferrrari będzie potrzebowało zastępstwa za felippe na sezon 2012


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu