WIADOMOŚCI

Chandhok nie złamał regulaminu F1
Chandhok nie złamał regulaminu F1
Karun Chandok będzie miał jednak okazję zadebiutować w pierwszym wyścigu sezonu. Regulamin F1 w punkcie 31.2 wyraźnie stwierdza, że żaden kierowca nie może przystąpić do wyścigu jeżeli nie weźmie udziału w przynajmniej jednym treningu.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Przedstawiciel FIA dziennikarzom w Bahrajnie wyjaśnił jednak, że sesja kwalifikacyjna w terminologii regulaminu F1 nazywana jest także „treningiem kwalifikacyjnym”.

W związku z tym w przypadku Karuna Chandhoka nie doszło do naruszenia przepisów i Hindus jeżeli tylko jego bolid będzie w stanie wystartować weźmie udział w jutrzejszym wyścigu, gdyż w dzisiejszych kwalifikacjach wyjechał na tor.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

56 KOMENTARZY
avatar
Borg

13.03.2010 13:44

0

Brawo Borowczyk, gratulacje znajomosci regulaminu.


avatar
ja2

13.03.2010 13:44

0

No właśnie, a ten Borowczyk już gadał.


avatar
Grapuś

13.03.2010 13:45

0

Będzie tylko przeszdadzał


avatar
Grapuś

13.03.2010 13:45

0

przeszkadzał*


avatar
pastaleon

13.03.2010 13:46

0

Gdyby działała reguła 107% bolidy HRT F1 nie jechały by jutro. 107% to 2:02.088


avatar
frg1pl

13.03.2010 13:47

0

5. a mi wyszło ponad 2.03 coś źle policzyłem/?


avatar
jenks

13.03.2010 13:49

0

borowczyk jak borowczyk,ale jutro czeka nas w studio jednostronne ,pozbawione jakiegokolwiek obiektywizmu,ględzenie red zientarskiego.polsat zatrudnia same ;gwiazdy;-widocznie sa najtansi.


avatar
pastaleon

13.03.2010 13:52

0

6.deczko się je....ś


avatar
Maxy

13.03.2010 13:56

0

Panowie Specjalisci posatowscy :D


avatar
lechu55

13.03.2010 13:58

0

Jesli Karun uoknczy jutro wyscig to będzie dla niego olbrzymi sukces


avatar
Daniels

13.03.2010 14:00

0

a mnie wkurwia kochanski, ta sierota tak cicho mowi ze nawet bolidy go zagluszaja i wogole nie wiadomo co gada. czemu mikolaja nie ma >???


avatar
Daniels

13.03.2010 14:01

0

najlepsza gafe kochanski walnal jak sie podniecal buttonem ze niby jedzie po 1 miejsce a przeciez na grafice wyraznie pokazywali ze ma czas na minusie alde do 10 miejsca a nie 1. na koncu kochanski strzelil karpia jak buuton zaja 10 miejsce i stwierdzi lze widocznie zepsul 3 sektor. ZERO PROFESJONALIZMU!!!!!!!!


avatar
ja2

13.03.2010 14:03

0

@jenks - Radzę nie włączać tv na studio, bo od tego można zgłupieć.


avatar
Konik_mekr

13.03.2010 14:03

0

Tak, Polsat powinien się rozejrzeć za prawdziwymi komentatorami. Nie wierzę, że w 40 milionowym kraju nie znajdzie się dwóch lepszych, niż oni.


avatar
danielmozdzierz

13.03.2010 14:04

0

zasada 107% ok, ale od sezonu 2011 i 110% zamiast 107


avatar
michall

13.03.2010 14:06

0

borowczyk to wielki znawca:P aż żal słuchać jego wywodów


avatar
ja2

13.03.2010 14:06

0

Ta Kochański był najlepszy. Sokół to nawet mądrze gadał, tyle że Borowczyk zawsze go przegadał. Teraz Kochański przegaduje Borowczyka xD


avatar
rembol

13.03.2010 14:06

0

Eh.. nie bede sie wypowiadal na temat polskich komentatorow f1 w polsacie... a juz w szczegolnosci o panu ...B. dlatego wole ogladac na niemieckim rtl tam chociasz komentarz jest konkretny... tylko zze niestety nie wszyyscy zrozumia bo to niemiecka stacja ;/


avatar
Daniels

13.03.2010 14:08

0

borowczyka jeszcze szlo zniesc, jak byl sokol to sie dobrze uzupelniali, po za tym ma swietny glos do takiego glosnego sportu jak f1. ale kto wpadl na pomysl zeby KOCHANSKI byl komentatorem>>?? PORAZKA


avatar
barni114

13.03.2010 14:09

0

A ja tam go lubie. Milo bylo uslyczec po takiej przerwie: Jak myslisz Maurycy :)


avatar
pastaleon

13.03.2010 14:09

0

Najlepiej Borowczyk wypalił że między Buttonem i Hamiltonem jest ok i że "piją sobie z dzióbków" :))))


avatar
Daniels

13.03.2010 14:09

0

licze na jego kolejne pwadki i wypad z komentowania :D


avatar
yaneq

13.03.2010 14:11

0

bez przesady, dla mnie to kolejny kruczek w przepisach. nic więcej jak support nowego teamu. borowczyk się nie pomylił!


avatar
neomod

13.03.2010 14:15

0

W studiu mówili ze prawdopodobnie na następny wyścig Maurycy będzie razem z nimi.


avatar
Vinc

13.03.2010 14:19

0

Panowie, dajcie spokój, bo robi sie jak na Onecie. Nikt nie jest idealny, wpadki się zdarzają, nie jest łatwo komentować coś live. Troche wyrozumiałości, bo za 30 lat będziecie miło wspominać tych komentatorów.


avatar
Rapidoo

13.03.2010 14:22

0

Komenty w naszej TV to taki folklor przaśny , ja oglądam teraz na RTL jak za dawnych lat . Też jest zabawnie czasami ale tak już to jest - każdy chwali swojego, ale przynajmniej mają jednego eksperta .


avatar
maniak300

13.03.2010 14:23

0

Mowicie, ze Borowczyk sie pomylil, a co robi tu wpis, o tym, ze Chandhok pojedzie dopiero w Australii? Nikt nie jest nieomylny. Dla nas trening to trening, a kwalifikacje to kwalifikacje. Tyle, ze w regulaminie F1 pisze, ze Qual to oficjalnie trening kwalifikacyjny do wyscigu.


avatar
synek03

13.03.2010 14:27

0

Mikołaj Sokół jak by powrócił to by było extra! :D wg mnie to był najlepszy komentator i teraz jak znowu jeżdżą na tory komentować to powinni się o niego zabijać! :D


avatar
monselice

13.03.2010 14:28

0

Wszystko wszystkim ale Zientarski nie nadaje się do takiego programu tak jak napisał "26" przaśny folklor a Zientarski robi miny i tłumaczy jakby bajkę dziecią w przedszkolu opowiadał ...masakra. Ach proszę państwa co za emocje a ten Button ach ale on pojechał ach....;)


avatar
Polak477

13.03.2010 14:30

0

Borowczyk jest ok. Nie wiem co do niego macie. Gość ma niesamowitą wiedzę na temat kierowców, zna wszystkie plotki, często przeprowadza wywiady z kierowcami co słychać, orientuje się w przepisach i na pewno przestudiował dokładnie historię F1. Do tego ma świetny głos do komentowania, jedyne co nie jest zbytnio obiektywny, bo w każdej sytuacji widzi świetną jazdę Kubicy. Ale to już jest taka cecha narodowa. Pomyślcie sobie- tyle lat komentować zwycięstwa innych kierowców, po prostu spragniony jest wygranej Kubicy. Ale czasami potrzebuje dopełnienia. Ma dosyć słabą wiedzę techniczną na temat bolidów. Dlatego Mikołaj Sokół by się przydał. Pamiętam jak wszyscy się z niego śmiali, bo mówił "O tu leży jakiś element bolidu, to tego i tego", ale znał się na tych bolidach, strategiach itd. Z Kochańskim się zgodzę. On nadaje się co najwyżej do studia, ale nie na komentatora. Ja jestem jeszcze za tym, żeby wprowadzili 3 komentatora, a właściwie nie komentatora. Kogoś kto przeprowadza na bieżąco wywiady. Np. w telewizji włoskiej podczas wypadku Massy za parę minut wszystko było wiadome, bo wysłali kilku reporterów, jednego do teamu, drugiego na miejsce wypadku, trzeciego do sędziów, więc wtedy kiedy w polskiej transmisji zastanawiali się co tam mogło się stać, we włoskiej był znany każdy szczegół (jakby nie było tragedia z udziałem kierowcy z ich zespołu). A co do samego tematu. Wiedział ktoś o tym przepisie i wiedział jak go zinterpretować, że tak jedziecie po Borowczyku? Ja tam cieszę się, że wystartuje, bo zdobędzie jakieś tam doświadczenie i może w końcu będą konkurencyjni.


avatar
tork

13.03.2010 14:32

0

Jak się okazało i w Q 2 i w Q3 Szu. uplasował się przed nim. Będzie denerwujące kolejny sezon słuchać nieobiektywnych, pro Kubicowych wywodów komentatorów. kW końcu nie wiedziałem (musiałem sprawdzić w internecie) który jest Kubica, 8 czy 9-ty. Słaby start komentatorów, może za ostre słońce i słabe oczy. Mnie (już weteranwi f1) najbardziej pasował Skubis jako komentator, ale chłop się cenił, a chytry Solo. takich nie lubi.


avatar
tck

13.03.2010 14:38

0

gdzie jest mikołaj sokół! :(


avatar
Voight

13.03.2010 14:41

0

Mnie dzisiaj rozbawiło jak Maurycy się podniecił najlepszym czasem Buttona tylko nie zauważył że to różnica do 10 miejsca i później jak się zorientowali to z Borówą wciskali kit że Button stracił masę czasu w 3 sektorze :D Zientarski tłumaczy jak przedszkolakom bo, nie oszukujmy się, większość ogląda F1 tylko dlatego że jest Kubica i nie ma zielonego pojęcia o tym sporcie.


avatar
kommi

13.03.2010 14:50

0

Zgadzam sie z 30. Tak samo uwazam jedynie nie potrafie zniesc zientarskiego on jest fatalny przez niego przestalam ogladac studio przed i po wyscigu po prostu tak mnie wkurza jego gadanie ze nie jestem wstanie tego wytrzymac.


avatar
Łuki

13.03.2010 14:52

0

33. Voight - a ja mam wrażenie że Borowczyk wiedział że to chodzi o stratę/przewagę do 10, tylko nie chciał pogrążyć Maurycego, który niewątpliwie się nie popisał


avatar
BLOO

13.03.2010 14:53

0

Do pana Borowczyka nic nie mam , czasami ględzi aleprowadząc prawie 2 godzinny monolog czasami się tego nie da uniknąć , denerwuje mnoe tylko jego słynne "jak myślisz maurycy" . z kolei pan Maurycy jest tak profesjonalny ze az denny bo tak na dobra sprawe mam to gdzies co mówi mu jego mechanik i jak to jest w jego Gp 26 czy w czym tam sobie startuje. Pamietam jak w ubiegłym sezonie skrytykował Sutila twierdząc iż Adrian fatalnie wszedł w zakręt , jednak Sutil dzięki tej fatalnej jezdzie był dosyć wysoko w Q3 =]. Co sie tyczy pana Zientarskiego to nie moge go znieść jest koszmarny , obiektywnie patrząc to świetnie wprowadza atmosferę napięcia , ten ton głosu , mimika i gesty , wydaje sie jakby mówił z pełnym przejęciem jednak przysłuchujac sie temu co on gada dostaje wysypki , chłop tak za przeproszeniem pierdzieli ze nie wytrzymuje dluzej niz 2 minuty patrzac na niego. na prawde bardzo bym chciał ogladac studio f1 ale sie nie da i juz ;/


avatar
kuczek

13.03.2010 14:55

0

12. Daniels tez mi sie chaiło smiac z tego


avatar
tck

13.03.2010 14:58

0

http://www.youtube.com /watch?v=gZkZ9fj2cyM macie Borowczyka :D na wesoło


avatar
wpiszlogin

13.03.2010 15:01

0

Polak477 Zgadzam sie z toba, tez lubie Borowczyka i dobrze ze Hindus jezdzi, nabeda doswiadczenia co do bolidu, roziwna go, znajda usterki i jak bedzie mniejsza strata to problemy z zatorem na torze tez sie zmniejsza.


avatar
Rapidoo

13.03.2010 15:07

0

Mówię wam znajdźcie na You Tubie stare angielskie komentarze F1 z Eurosportu to był ogień (stare dobre czasy właśnie wtedy zakochałem się w F! ) zresztą nadaljest dobrze ale innych seriach wyscigowych.


avatar
kuczek

13.03.2010 15:09

0

tez uważam że dobrze ze wyczaili ze może wyjechac ma chociaż furtkę na jutro


avatar
Woa-VooDoo

13.03.2010 15:22

0

A ja bym tam chciał zeby zamiast maurycego był andrzej kostyra i jego swietne porównywania ( komentator bokserski)


avatar
KUBA F1

13.03.2010 15:31

0

powiem wam ostatnio w pr 1 radia sluchalem live ze skokow narciarskich komentator widac zyl tym jak adam skoczyl to lecial z15 min:) kazdy szczegol byl zilustrowany bylo napiecie cisnienie i tego wlasie nam brakuje puscie sobie Raiuno i posluchajcie wlochow albo hiszpanow normalnie czlowiekowi az sie morda smieje :) :) a zietara lubie ma podejscie do samochodow ale w tudio to tak glupio gada "a co by bylo gdyby" po prostu zasypiam i nie moge.......


avatar
KUBA F1

13.03.2010 15:33

0

JUTRO CHYBA WRACAM DO STAREGO RTL SZKODA MI TO PISAC :(


avatar
gonzo

13.03.2010 15:47

0

szkoda, że nie zapraszają już ojca Roberta, on zawsze rzucił nowe światło na obecną sytuację i jak nikt potrafił pokazać Zientarskiemu, że jego miejsce w programie z wieśtiuningem (nie ubliżając nikomu z małej mieściny)


avatar
przemoziom99

13.03.2010 15:56

0

muszę się do czegoś przyznac jak zaczynało się studio na pse to po prostu się popłakałem ... ze szczęścia tak długo na to czekałem na tą muzyczkę która idealnie pasuje do F1 na fernando roberta marka jarno rubensa na symfonię wydobywającą się z silników całe miesiące cierpienia znużenia oczekiwania się skończyły i trzeba się z tego cieszyc bo to daje niesamowita siłę do dalszego działania w życiu a co do komentatorów to dla mnie andrzej jest najlepszym komentatorem na świecie bo ma swój niesamowity urok kochański do studia a sokół widocznie jest pazerny na kasę bo w bahrainie jest wejdźcie sobie na f1.com i przeczytajcie piatkową konferencję prasową i zobaczycie że zadawał tam pytania ale również uważam że wraz z andrzejem idealnie się uzupełniali a co do zientarskiego to go b. lubie bo może nie mówi o kwestiach technicznych ale widac że żyje F1 i wkłada w nią całe swoje serce i dusze


avatar
pjc

13.03.2010 16:13

0

No cóż, trzeba trzymać kciuki aby Karun zakończył ten wyścig bez większych problemów.


avatar
maniek_88

13.03.2010 17:00

0

Mnie tylko już męczy to jak oglądałem 1,2,3 trening, potem kwalifikacje... i za każdym razem mówiono o: a)nowych teamach - przedstawienie i co sie działo wczesniej b)o zakazie tankowania c)o oponach d) o tym co działo sie wczesniej e) o Pietrov'ie itd, itd... Jeszcze na wszelki wypadek jakby ktoś zaczynał oglądać od q2 czy q3 relacje to jeszcze raz dla nowych widzów to samo powtórzą.


avatar
Szybszy

13.03.2010 19:32

0

A ja juz nie wiem co napisać bo dobijają mnie ich komentarze. PROSZĘ O ZMIANĘ bo nie mogę przeboleć wpadki z Przyciskiem i ich wielką podnietę a on ledwie co o 10 walczył. Jak zaczęło się Q3 to dowiedziałem się że kubek jednak był 10 a nie 7 jak cały czas nadawali. PORAŻKA


avatar
Dr Prozac

13.03.2010 20:52

0

Tak jak napisałem w pod poprzednia wiadomością ;)


avatar
scyzor23

13.03.2010 21:17

0

a ja tam lubię Borowczyka, za to nie znoszę Kochańskiego on wszystko porównuje do swojej serii i gada bez sensu co chwile podając czasy różnych kierowców i twierdząc, że jest to niesamowicie szybkie okrążenie, a później okazuje się, że dany kierowca osiąga 10 czas, szkoda że Sokół odszedł, bo oni z Borowczykiem świetny duet tworzyli: jeden znał się na samochodach, a drugi opowiadał różne ciekawostki i to było naprawdę dobre połączenie a nie to co teraz


avatar
pepikone

13.03.2010 23:34

0

To moze wolicie Macieja Dowbora?


avatar
dancavendish

14.03.2010 01:13

0

polecam oglondac na BBC u nich komentuje ex-kierowcy F1 MARTIN BRUNDLE a w stydio jest oprocz dziennikarza JAKE HUMPHREY ex-kierowca F1 DAVID COULTHARD i ex-wlasciciel zespolu EDDIE JORDAN polecam ;)


avatar
jwpfenix

14.03.2010 02:48

0

tak juz w 1 wyscigu zaliczaja mnogo błedów tego nie da sie słuchac, ni sposob wymienic wpadke z Chandhokiem, przyciskiem, potem z MSC ktróry walczył o 10 miejsce a ci komentowali ze walczy o najlepszy czas w Q2 z tego co pamietam.. nie ma co ukrywać żenujące, już lepszy byłby Zimoch, albo Szpaku..hehehehe


avatar
szerter

14.03.2010 08:42

0

Dajcie spokój z Karumem, kto z Was się wysilił żeby przeczytać przepisy? Jesteście tacy twardzi i rozumiecie ten prawniczy bełkot? Wielokrotnie same zespoły i kierowcy wykazują się brakiem znajomości regulaminu... zresztą sędziowie też czasem dają plamę.


avatar
Enza

14.03.2010 20:23

0

Trzeba w F1 wykazać się nie tylko dobrym bolidem, ale i sprytem. Wątpię czy jakikolwiek team jest na 100% uczciwy. No, a pozatym i tak nie ukończył wyścigu więc nie wiem w czym problem.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu