mmeller
Ostatnia aktywność
avatar
mmeller

06.07.2008 22:28

0

powiem tak: nie wiem co za kretyni odpowiedzialni są za strategię, #$!, po co podczas 2 postoju założyli mu intermediate skoro była rzeka wody na torze??? barrichello robił czasami po 10 sek na okr. na monsoonach a czas na pitstpo to ok 30 sek (czyli 3-4- kółka i po sprawie) nie wiem co ci ludzie mają w głowach, może skoro mteorolodzy im mówią że nie pada to mimo wody wierzą że nie pada #$!aaaaaa!!!

avatar
mmeller

19.05.2008 09:55

0

http://www.frazpc.pl/b/215075 tutaj jest filmik z przejazdu kubicy, krótki ale zawsze:)

avatar
mmeller

19.05.2008 09:44

0

@tewumoto przełożenia skrzyni sa dostosowywane do każdego wyścigu indywidualnie, zapewniam Ciebie że każdy zespół ma pełne pole manewru jeśli chodzi o ten element :) ...zwłaszcza SF

avatar
mmeller

05.05.2008 12:52

0

nie wydaje się Wam to trochę dziwne? nawet laik stwierdzi że RB i SRT mają takie same auta (nadwozia) równie dobrze mogli zrobić 4 takie same auta i pomalować dwa tak a dwa inaczej :) schody zaczną się w przyszłym roku, ciekawe czy będzie stać RB na utrzymanie dwóch RÓŻNYCH teamów w F1:)

Przejdź do wpisu STR3 nie zadebiutuje w Turcji

avatar
mmeller

05.05.2008 12:46

0

...a miało być tak piknie, zamrożenie silników, skrzynie biegów długodystansowe, redukcja kosztów totalna... wydaje mi się że jedynym tego efektem bedzie spowolniony rozwój tego sportu, bo i tak stać nań jest i bedzie tylko "krezusów" tego świata.. ...a szkoda, bo pamiętam czasy kiedy w wyścigu startowało 26 kierowców, a do wyścigu nie zawsze kwalifikowali się wszyscy (107%)

avatar
mmeller

29.04.2008 15:37

0

sam kubica przyznał po wyścigu że zawalił nieco start...

avatar
mmeller

25.04.2008 13:25

0

w zeszłym roku SA zdobyło AŻ 4 punkty, to tylko 2 oczka mniej niż fabryczny team Hondy

Przejdź do wpisu Super Aguri: zielone światło

avatar
mmeller

25.04.2008 10:24

0

p.s. siedzę w wyścigach od 16 lat, nie tylko F1 :>

avatar
mmeller

25.04.2008 10:23

0

zapewniem Ciebie że wiem co piszę;) jak będzie ogladał GP podczas zmian opon zwróć uwagę na stopień zużycia przednich opon (prawa/lewa)

avatar
mmeller

25.04.2008 09:41

0

tak sa dobrymi kierowcami, ale jest jedno "ale" :) ani jeden ani drugi nie jest w stanie tak bardzo pomagać przy rozwoju bolidu jak robił to alonso, wcześniej david czy mika w tej kwestii na pewno brakuje im nieco doświadczenia

avatar
mmeller

25.04.2008 09:36

0

ja liczę że force india wejdzie do Q2 poza tym jestem nieco zdziwiony wysoką forma fisico i słabą w porównaniu do niego sutila

avatar
mmeller

25.04.2008 09:25

0

„Na tym torze przednia prawa opona jest poddawana dużym obciążeniom, ponieważ zespoły i kierowcy starają się zyskać przewagę na torze, który jest im tak dobrze znany.” nie uważacie że w tym zdaniu nie ma żadnego sensu:)? poza tym, circuito de catalunya ma 4 PRAWE szybkie zakręty, co oznacza że największym obciążeniom (i zużyciu) poddawana jest LEWA PRZEDNIA OPONA

avatar
mmeller

24.04.2008 14:04

0

fakt, racja, bez urazy:)

avatar
mmeller

24.04.2008 13:42

0

tak jak napisałeś, będzie ZA tymi teamami strata do odrobienia do nich jest zbyt duża żeby ja zniwelować w ciągu kilku wyścigów mimo to licze że podgonią toyotę i willamsa

avatar
mmeller

24.04.2008 13:26

0

kiepskiego wyścigu w melbourne ferrari oczywiście :>

avatar
mmeller

24.04.2008 13:25

0

wiadomym jest że najmocniejsze w stawce są ferrari a można nieśmiało stwierdzić że BMW przeskoczyło nieco mclarena, to że BMW jest liderem kl. konstruktorów to tylko efekt kiepskiego wyścigu w melbourne i błędu massy na sepang. nie zaprzeczam że renault zrobiło krok do przodu ale postęp zrobili wszyscy przez ostatnie 3 tyogdnie. sukcesem będzie jeśli uplasują się za ferrari, BMW i macami :) flav się po prostu trochę rozpędził z optymizmem, może za dużo czasu poświęca QPR ;)

avatar
mmeller

23.04.2008 13:02

0

...no i alonso w deszczu też będzie miał większe szanse na punkty (plus motywacja w postaci tysięcy swojaków na trybunach) na pewno powalczy :)

Przejdź do wpisu Wyścig w Hiszpanii w deszczu?

avatar
mmeller

23.04.2008 12:24

0

prawdopodobieństwo deszczu podczas wyścigów jest na tyle niewielkie że zespołom po prostu nie opłaca się marnować limitu kilometrów jakie mają, poza tym w deszczowych warunkach jedyne co można zrobić to popracować tylko nad ustawieniami, a nie nad rozwojem bolidu

Przejdź do wpisu Wyścig w Hiszpanii w deszczu?

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu