Tunio1
Ostatnia aktywność
avatar
Tunio1

26.06.2010 15:19

0

Usunięty

Przejdź do wpisu Red Bulle wracają do formy

avatar
Tunio1

26.06.2010 15:18

0

Usunięty

Przejdź do wpisu Red Bulle wracają do formy

avatar
Tunio1

26.06.2010 15:17

0

Usunięty

Przejdź do wpisu Red Bulle wracają do formy

avatar
Tunio1

26.06.2010 15:15

0

41. Za duży apetyt narobił w Q1 I Q2, sam powiem że jestem zawiedziony chodz wiedziałem że tak będzi, nawet tu na forum pisałem P6.

Przejdź do wpisu Red Bulle wracają do formy

avatar
Tunio1

26.06.2010 15:10

0

Ja i tak wiedziałem że tak będzie pisałem nawet tu wcześniej na forum że bedzie p 6, do Q3 ma pecha KUBICA i co tu gadać ale może renault powinno zmienić strategię, 1 wyjazd na 3 pomiarowe okr a nie 2. wyjazdy po 1-2 okr.

Przejdź do wpisu Red Bulle wracają do formy

avatar
Tunio1

26.06.2010 15:07

0

bez sensu renault to rozegrało... po co on wyjezdzal w ogóle 1 raz jak pojechal 2s gorzej?? albo wypuscili go na 1 okr pomiarowe a wiadomo że po treningach itp Kubica potrzebował 2 okr na dobre rozgrzanie opon, to wycieli mu psikusa, chociaż inni kierowcy też mieli 1 okr i pokazali że się dało.

Przejdź do wpisu Red Bulle wracają do formy

avatar
Tunio1

26.06.2010 13:31

0

nie podniecajcie się za bardzo... nie ma powodów, myślicie że MCL jest 0.7s za Renault?? to żeby w Q nie było płaczu, bo napewno 2 Mcl będą przed Kubicą i 2 RBR, i może jeszcze ALONSO. 6 pozycja i tak byla by dobrą, przed rosbergiem msc i massą/

avatar
Tunio1

26.06.2010 12:16

0

hahah śmiech na sali Horner mówi tu coś o łamaniu prawa a sami zamontowali jakąś częśc podwozia o 20 stopni a legalnie jest 5 stopni...

avatar
Tunio1

24.06.2010 19:14

0

Tak jak Brawn miał najlepszy dyfuzor, McL f-duct to Red Bull będzie miał najlepszy wydech i kopiowanie go przez inne zespoły pewnie dużo nie da.

avatar
Tunio1

24.06.2010 14:43

0

6. A co ty chcesz żeby przez te skrzydło renówka latała nad torem?? Jest różnica, zobacz ile Kub Tracił w Bahrainie a ile traci teraz na Kanadzie i Turcji.

avatar
Tunio1

22.06.2010 12:57

0

Ci wszyscy inżynierowie mają 1 regułę : Kto da więcej dla tego robię.

Przejdź do wpisu Ferrari potwierdza

avatar
Tunio1

15.06.2010 16:23

0

2 czy 1... a jaka widzicie różnice?? ten i ten bolid tak samo jest rozwijany, poza tym nie wiadomo kto był by nr 1 a kto nr 2, a przejsce RAI to same pozytywne strony, rozwój bolidó wg najlepszych kierowców, wsparcie wzajemne, i najważniejsze porównywanie osiągów i walka o to aby zespół uważał go za nr 1 co za tym idzie - szybka jazda.

Przejdź do wpisu Raikkonen do Renault w 2011?

avatar
Tunio1

14.06.2010 09:53

0

na starcie, temu dobrze startował.

Przejdź do wpisu Drugi z rzędu dublet McLarena

avatar
Tunio1

14.06.2010 09:53

0

BMW miało silny docisk zawsze, najmniejsze predkosci prawie, więc KUB mógł naprawde opóźnić hamowanie.

Przejdź do wpisu Drugi z rzędu dublet McLarena

avatar
Tunio1

14.06.2010 09:34

0

Kub zrobil podobnie jak HAM w chinach myslał wciąż o sutilu a w ostatniej chwili do pit zjechał.

Przejdź do wpisu Reprymenda dla Kubicy

avatar
Tunio1

13.06.2010 09:47

0

I jeszcze jedno, w odróżnieniu od Turcji może być tu dużo wyprzedzania. A co za tym idzie? Pozytyw dla Renault za największą v-maks. W Turcji nikt się nie wyprzedzał, bo taki Redbull w 8 odrabiał od Ham 0.4s oddalał się a Ham na prostej to odrabiał i po prostu nie dało się wyprzedzać. A na Kanadzie przed najdłuższą prostą jest wolny zakręt, w którym nawet najlepsi się ślizgają, do tego pasuje on krótkiej zwinnej renówce :)

avatar
Tunio1

13.06.2010 09:43

0

1. Oby nie padał deszcz. Kub zawsze w wyscigu jest szybszy od Q, a więc może jechać tempem czołówki + duża prędkość maks + zakręt wolny (pasujący do Renault) przed najdłuższą prostą może umożliwić dla Roberta przebijanie się do przodu, do tego te twarde opony, może być podium. Jeszcze oby na starcie nie stracic pozycji

avatar
Tunio1

12.06.2010 17:11

0

możemy być optymistami, wczoraj Kubica był szybki w 1 sektorze a dziś w 3, może ma jakiegoś asa w rękawie i na Q poskłada to :)

avatar
Tunio1

10.06.2010 16:43

0

Po co inne ekipy to robią? Red Bull był przed Mcl a teraz oni ich doganiają bo ci się bawią tym systemem a nie rozwijają reszty bolidu. Oczywiste to jest że McL jest zaprojektowany pod ten system i z góry wiadomo że będzie miał przewagę, tak samo jak z KERS'em. Gdyby Red bull skupiał się na swoim od początku a nie próbował robić coś co im nie pasuje to mieli by teraz jeszcze większą przewagę niż mają. Po co coś dobrego zmieniać na coś ryzykownego? byli 0.6 s przed McL a teraz są 0.1 przed nimi :)

avatar
Tunio1

08.06.2010 16:12

0

11. Tor nie jest prosty na torze są zakręty (takie coś w prawo lub lewo do których trzeba hamować gdzie się liczy docisk), mała prędkość - duży docisk, duża prędkość mały docisk, poza tym 100 innych czynników wpływa na czas.

avatar
Tunio1

08.06.2010 16:08

0

14. Nie porównasz budżetu Rosji a Polski, w Polsce po tych powodziach teraz będzie taka dziura jak nigdy do wcześniej, więc o torze nie będzie nawet mowy, a Rosja mogła by se takich torów z 20 wybudować przez rok.

Przejdź do wpisu GP Rosji w 2014 roku w Soczi?

avatar
Tunio1

08.06.2010 11:52

0

i co Cosworth moze myśli na PP williamsa?? Jakoś Red bulle ze słabym silnikiem Renault radzą sobie dobrze na kazdym torze, co potwierdza że silnik w F1 to nie wszystko.

avatar
Tunio1

08.06.2010 11:46

0

3. Gdyby Abu dhabi było w kalendarziu w 2008 r i wczesniej to byś chyba oglądał ten wyscig na stojąco, tyle by tam się działo. Mówię po raz kolejny że to jest wina bolidów, zaprojektowanych pod jechanie w procesji. Głupie to jest Hamilton miał o 8km/h większą prędkość od Webbera a nie mógł go wyprzedzić, a w 2008 i wcześniej co pare okr kogoś wyprzedzał mimo równej mniej więcej prędkości.... I co ma z tym wspólnego Tilke??

Przejdź do wpisu GP Rosji w 2014 roku w Soczi?

avatar
Tunio1

08.06.2010 11:38

0

Gówno wiesz o tilke i się udzielasz URAN, w 2008 r jakoś na torach tilke było dużo wyprzedzania Bahrain malezja turcja itp, a skoro to się zmieniło w 2009 i 2010 r to już chyba nie jego wina?, tylko FIA czy tam innych ch**** co chcieli tak bardzo zmienić F1 i wprowadzili taką specyfike bolidów że wyprzedzanie jest niemiłosiernie trudne, czytałem w Automotor i sport że bolidy mają taką aerodynamike aby ułatwić jazdę za kimś (Procesja) a zmniejszyć zaburzenia powietrza wytwarzanych przez jądący przed kimś bolid, co by dało słabszy docisk a większą prędkość. Szczególnie te tyle wysoko uniesione skrzydła wytwarzają słaby ,,cień aerodynamiczny'' w porówaniu z tym dużym nisko zawieszonym skrzydłem bolidów z 2008.

Przejdź do wpisu GP Rosji w 2014 roku w Soczi?

avatar
Tunio1

02.06.2010 17:28

0

Najlepsze będzie jak Horner powie po poprawie tego urządzenia że im to jeszcze pomogło :)

avatar
Tunio1

29.05.2010 14:53

0

Masakra Ham i But mają po 320km/h a reszta traci do nich po 7~ km/h

Przejdź do wpisu Webber po raz trzeci

avatar
Tunio1

25.05.2010 17:24

0

Moim zdaniem opony powinny być tak zrobione aby były przynajmniej 2 pits stopy, wtedy było by więcej strategii itp. Ale jak wiadomo, F1 to już nie wyscigi tylko biznes i Bridgestone chce utrzymac sie w świecie F1 i nie wpuścić Michealina i innych firm dlatego robia takie wytrzymałe i szybkie opony, na których nawet da się cały wyscig przejechąc.

avatar
Tunio1

15.05.2010 17:21

0

Dlaczego oni mówią ,, My wykonaliśmy świetną pracę i bolid jest szybki'' dlaczego nie pochwalą Kubicy?? Petrov jakoś sobie nie radzi ,, tym szybkim bolidem''

avatar
Tunio1

15.05.2010 16:26

0

215. Za tunelem, przy dohamowaniu bo w tunelu nie ma mowy, 1 tor jazdy bo inaczej w sciane bum, poza tym z cysterną na pierwszych okr w tunelu może być ciekawie, ale i nie tylko tam. Zobaczymy czy Webber zachowa zimną krew i da rade bronić się na 1 okr z cysterna.

avatar
Tunio1

15.05.2010 16:23

0

nie zapominajmy też o tym że Reno jest słabe w Q tracą do Red bulla na innych torach po 1.5s na Q a tu jest 0.3s a tempo wyścigowe jest równe więc tu może być lepsze.

avatar
Tunio1

15.05.2010 16:21

0

Kub miał największą v-max, gdyby Webber wolno pojechał w zakręcie przed tunelem to wyprzedzenie było by możliwe.

avatar
Tunio1

15.05.2010 16:09

0

Szkoda że nie ma PP do tego doszedł by rekord toru dla Kubicy ;p

avatar
Tunio1

15.05.2010 15:30

0

122. Racja Kubica ma mniej zniszczone opony bo w Q3 zjezdzał po 2 komplet, nawet Webber po Q przyglądał się oponom Kuibcy.

avatar
Tunio1

15.05.2010 15:24

0

Jak macie 15 lat i tak to interpretujecie ,, zróbcie sobie dobrze'' to już chyba świadczy o was a nie o komentatorach., trochę dojrzałości. Po za tym ja lubie Zientarskiego, bo nie wyobrażam sobie jakby studio prowadził Ibisz, doda, albo CHajzer. Patrzcie żeby nie było tak jak z Sokołem, że nikt go nie doceniał a jak odszedł i dali nowego ,,amatora'' to każdy ,, Sokół nie wróci!!!!!''

avatar
Tunio1

15.05.2010 15:15

0

Jaki znowu Robert winner?? ma szanse ale nie odrazu już pewne że zwycięży, okolicznosci w monaco sa takie ze Bruno Senna moze wygrać jutro. Najlepszym rozwiązaniem by bylo utrzymac za sobą szkopa i nie stracić pozycji.

avatar
Tunio1

15.05.2010 15:11

0

Webber i Vettel nie zasługują na taki bolid, mieć takie cudo i nie wyprzedzić Renówki żal vettela

avatar
Tunio1

15.05.2010 15:10

0

Onboard Webbera?? Zastanów się, nad tym że Webber ma o 1.5s szybszy bolid od Kubicy i jechal spokojnie taki czas wyszedl z bolidu, zobacz onboard Kubicy pare milimetrów od scian jechał a na zakrętach prawie kierownicy nie urwał.

avatar
Tunio1

15.05.2010 12:11

0

44. Wszyscy będą grożni dla Roberta, nie duże różnice są pomiędzy czasami, najważniejsze aby w Renówie nie było awarii i żeby nikt mu nie przeszkadzał.

avatar
Tunio1

15.05.2010 12:08

0

boże jeszcze 2 h do Q nie wytrzymam !! Mam nadzieje że nikt z tych najsłabszych zespołów nie przeszkodziła nikomu, a w tym dla Kubicy.

avatar
Tunio1

11.05.2010 16:49

0

jest jeszcze Singapur :) więc nie tylko jedyna szansa dla Renault.

avatar
Tunio1

10.05.2010 15:55

0

39. Wątpie że jadą tam 50-60. napewno mniej, najwolniszy zakręt F1, do tego w takich zakrętach nie liczy się docisk tylko mechanika., bo przy małych prędkościach tego powietrza jest za mało aby miało to jakiś wielki wpływ na jazdę,

avatar
Tunio1

10.05.2010 15:49

0

12. Zespół nie ma nic wspólnego z hamulcami, hamulce dostarcza odrębna firma, tak samo jak z oponami. Jedyne co może zrobić zespół to ustawić dużą siłe hamowania i słabe chłodzenie, przez co są szybsi, ale traci się niezawodność.

avatar
Tunio1

10.05.2010 15:41

0

''...gdyż nie sądzę, że nasz bolid jest idealny na wolne zakręty.'' Oj i w szybkich zakrętach wasz bolid nie błyszczy. :) Pare moich słów. Jeżeli porównujemy C29 z R30 to jest znaczna różnica w długości i tu bez 2 zdań Reno będzie mieć przewage, ale nie odrazu nad wszystkimi.. Pomiędzy najkrótszym Renault a najdłuższym BMW jest 10 zespołów które nie są dłuższe od Renault o 30 cm, tylko o wiele mniej że to nie będzie robić ,,wielkiej'' różnicy.

avatar
Tunio1

09.05.2010 17:55

0

Moim zdaniem renówa jest już nawet niedaleko od ferrari. 2 Miejsce alonso to skutek pechu vettela i Hamiltona, tak samo z Massą, udało się szczęściem przebic na starcie. Gdyby nie szczęscie ferrari, i pech Kubicy wyniki były by zbliżone, do tego Alonso dawał z siebie widać że 110% bo to domowy wyscig :) Trudno po 1 wyscigu ocenić jak jest teraz równowaga z Mercedesem.

Przejdź do wpisu Webber wygrywa GP Hiszpanii

avatar
Tunio1

09.05.2010 17:50

0

Kwestia nazewnictwa. Bo np pochylenie kół do wewnątrz docisku nie daje tylko przyczepność.

Przejdź do wpisu Webber wygrywa GP Hiszpanii

avatar
Tunio1

09.05.2010 17:47

0

150 m? to on hamowal po 1 komunikacie. W pzedostatnim okr w połowie prostej puszczał gas i skrzynią hamował lekko naciskając hamulec.

Przejdź do wpisu Webber wygrywa GP Hiszpanii

avatar
Tunio1

09.05.2010 17:36

0

173. Jeżeli już mowa o mechanice (hamulce itp) to jest to przyczepność mechaniczna, a nie docisk mechaniczny :)

Przejdź do wpisu Webber wygrywa GP Hiszpanii

avatar
Tunio1

09.05.2010 17:32

0

Co do polsatu rozbawiło mnie pare rzeczy : 1. Rółwno o 13:42 koniec studia i reklamy do 14~ kiedyś było może 10-8 minut reklam. 2. Studio po wyscigu trwało 5 minut, z czego 1 minuta o wyscigu a reszta o volvo s40 3. Skąd Kochański może wiedzieć że Reno używa największego skrzydla w porównaniu z innymi zespołami?, albo że Renów ma słaby docisk? Trzeba odróźniać 2 rzeczy : docisk i aerodynamika. Renault ma spory docisk ale nie najlepszą aerodynamiką, po za tym nie można tego opierać na tym że Kubica mówił że brakuje docisku, bo ma za to duża v-max

Przejdź do wpisu Webber wygrywa GP Hiszpanii

avatar
Tunio1

09.05.2010 17:26

0

ten tor powinni wycofać z kalendarza F1, jedyne wyprzedzenie było Rosberg-Hulkenberg, to mają być wyscigi (czyt. Ściganie się) a nie procesja.

Przejdź do wpisu Webber wygrywa GP Hiszpanii

avatar
Tunio1

09.05.2010 17:20

0

Kluczem do sukcesu w Q bedzie pewnie szybki wyjazd bo później będą pewnie żółte i czerwone flagi przez te nowe zespoły.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu