DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
01.11.2010 21:32
0
Żywotność silników w obecnej F1 to gdzieś ok. 3500 km +/-. Tak coś mi się gdzieś obiło o uszy.
Przejdź do wpisu Wysłużone silniki nie pomagają Heidfeldowi
27.02.2010 23:13
0
tysu~ Błądzić-rzecz ludzka. I jak prawi staropolskie przysłowie : Raz do roku to i kura pierdnie" Oby się Ciebie tyczyło :) Pozdrawiam
Przejdź do wpisu Rosberg najszybszy przedostatniego dnia testów
27.02.2010 21:50
0
Załamka. Nawet ironia jest tutaj komentowana co po niektórych. tysu~ Walnij browarka i rozluźnij trochę mięśnie prawej półkuli mózgu to i lewa zacznie pracować.
Przejdź do wpisu Rosberg najszybszy przedostatniego dnia testów
27.02.2010 21:41
0
Czyli wiemy tyle co nic i taka jest prawda. Nie ma co gdybać, bo od gdybania bolą jajka i małżowiny uszne ( przynajmniej mnie )
Przejdź do wpisu Ostatni dzień przedsezonowych testów Pietrowa
20.02.2010 16:35
0
No to teraz Robert wyjedzie na oparach i pokaże na co stać Renault
Przejdź do wpisu Rusza kolejny słoneczny dzień testów w Jerez
19.02.2010 23:49
0
4. kopałłajnem Od Midlanda to wara :) Żartuje oczywiście, Handlowałem kiedyś olejem Midland, wiem że nie o to chodzi, ale jakoś tak mi się wyrwało :) Dobrze że jest ktoś kto stara się, daje kasę i wierzy w to co robi. Dzięki takim ludziom będzie następny zespół w F1. Szacun dla Pana Carabante.
Przejdź do wpisu Campos uratowany i przejęty
18.02.2010 12:18
0
Ehhh te testy. Tak naprawdę w miarę miarodajne będą czasy z ostatniego dnia tych testów jak i z ostatniego dnia następnych. Wtedy to pod koniec dnia, gdy już dane są zebrane, stajnie dają kierowcom możliwość sprawdzenia bolidu wyłącznie pod kątem czasu. Takie małe sprawdzenie własnych sił i swoich rywali. Jeśli tylko tor będzie suchy, to już w sobotę powinniśmy mieć jako takie rozeznanie w układzie sił. Wiem że są nowe części, deszcz, mało czasu na sprawdzenie itp. itd. Jednak uważam że warto się przyjrzeć czasom pod koniec dnia z soboty.
Przejdź do wpisu Rusza drugi dzień testów w Jerez
13.02.2010 17:35
0
7. stozek08 Kiedy nastepne testy i gdzie?? Z tego co wiem to ekipy zostają w Jearez i od środy znowu zaczynają testy.
Przejdź do wpisu Hamilton najszybszy ostatniego dnia testów
13.02.2010 13:05
0
Omg, spadam.
Przejdź do wpisu Rusza czwarty, ostatni dzień testów w Jerez
13.02.2010 13:03
0
A może tak już przetłumaczone teksty, łatwiej będzie się zorientować co niektórym o co kaman.
Przejdź do wpisu Rusza czwarty, ostatni dzień testów w Jerez
13.02.2010 12:58
0
480. kris264 Il semble avoir été victime d'un problčme mécanique. Na cholerę to wklejasz?
Przejdź do wpisu Rusza czwarty, ostatni dzień testów w Jerez
13.02.2010 12:43
0
427. kasjan93 - Wyjazdy są teraz idealne ze względu na suche warunki - czy cuś :)
Przejdź do wpisu Rusza czwarty, ostatni dzień testów w Jerez
13.02.2010 12:25
0
375. sZaRaK - Np. tutaj http: //www.stand-f1.com/f1-live/
Przejdź do wpisu Rusza czwarty, ostatni dzień testów w Jerez
13.02.2010 11:36
0
Czyli sprawdzają Ci się sny, to git :)
Przejdź do wpisu Rusza czwarty, ostatni dzień testów w Jerez
13.02.2010 11:35
0
Śmiało, opowiadaj :)
Przejdź do wpisu Rusza czwarty, ostatni dzień testów w Jerez
13.02.2010 11:30
0
Pwesymista - Śniło mi się dzisiaj, że jeździłem po swojej ulicy Cadillac'iem wraz z Elvisem, a nad nami fruwał różowy słoń i trąbą strącał kominy. Wiesz co to może oznaczać?
Przejdź do wpisu Rusza czwarty, ostatni dzień testów w Jerez
10.02.2010 18:29
0
18. kempa007 - O i to właśnie chciałem napisać, wyjąłeś mi to z ust ( klawiatury) Testy na mokrej nawierzchrzni służą raczej do ustawienia bolidu na wyścig w takich warunkach. Wątpię aby to było teraz ich priorytetem, a nuż jeszcze Pietrow coś odwali i będą mieli większe problemy.
Przejdź do wpisu Rosberg najszybszy w deszczowym Jerez
06.02.2010 00:50
0
Czytając niektóre komentarze odnośnie dyfuzorów, postanowiłem sam wypróbować swego rodzaju dyfuzor ( co by się nie denerwować ) Jego fizyka i działanie polega następująco: Wlot cieczy ( % vol ), przyspieszenie ( żabka dom, żabka dom ), podciśnienie, przyssanie ( Nie wstanę do rana ) Dobranoc :)
Przejdź do wpisu Webber pierwszy przetestuje RB6
05.02.2010 22:59
0
28. Dr Prozac~ Dobre, naprawdę dobre :) A tak odbiegając od tematu ( że tak se pozwolę ) Czytałem ostatnio trochę opinii mediów o naszym Roberciku ( w sumie tylko na nich możemy wysnuwać jakieś wnioski ) naszły mnie pewne przemyślenia. Podobno Robert jest z początkiem tego sezonu taki radosny, pełen optymizmu, dowcipny i ach, ech... Jednocześnie przyglądając się jego karierze, jak podchodzi do wyścigów, jego profesjonalizm i obiektywizm, tak sobie myślę ( jako mąż i ojciec ) czy to wszystko nie wynika z czegoś innego, głębszego. Tak sobie myślę, czy aby nasz Robercik nie strzelił "złotego strzała" i czy aby na koniec sezony nie pojawi się mały Kubek, tudzież mała filiżaneczka. Gdyby tak było, to zakaz tankowania w tym sezonie szlag by trafił:)
Przejdź do wpisu Webber pierwszy przetestuje RB6
21.01.2010 19:15
0
Ja pierdykam, ilu tu znawców i analityków fotomontażu. 16. Sinirlan - Kierowca skręca, delikatnie, ale skręca. Widać to na felgach koła przedniego i tylniego. Przednia daje wrażenie większej, pełniejszej, dlatego iż jest delikatnie skierowana w stronę fotografującego. 17. -Zarathustra- Możesz rozwinąć swoją teorię co do pikseli? Co w tym zdjęciu z pikselami jest nie tak? Układ
Przejdź do wpisu Hiszpanie twierdzą, że znają malowanie nowego Ferrari
18.10.2009 22:18
0
"Wygląda na to, że atmosfera w zespole BMW Sauber podczas weekendu Grand Prix w Brazylii nie była najlepsza. Podczas transmisji telewizyjnej komentatorzy Polsatu zasugerowali, że po kwalifikacjach doszło do kłótni Roberta Kubicy z szefami zespołu z Hinwill. Już po wyścigu polski kierowca uchylił rąbka tajemnicy na temat tej sytuacji. - Kluczem do dobrego wyniku były kwalifikacje. Było bardzo ciężko, mieliśmy za mały docisk aerodynamiczny, ponieważ nie mieliśmy ze sobą odpowiednich skrzydeł. Udało się jakoś te kwalifikacje przebrnąć. Pewne osoby w moim zespole chyba zrobiły sobie zbyt duże nadzieje myśląc, że zajmę miejsce w dwóch pierwszych rzędach. W finałowej części kwalifikacji tor się przesuszył i widać było, które bolidy są szybsze - powiedział po wyścigu o Grand Prix Brazylii Roberta Kubica. Polak tym samym odniósł się do wypowiedzi szefów zespołu, którzy po kwalifikacjach nie byli do końca zadowoleni z ósmego pola startowego polskiego kierowcy. - Była szansa na lepszy wynik - podsumował w sobotę kwalifikacje w wykonaniu Kubicy Theissen. Willy Rampf dodał, że Kubica miał realną szansę na start z czołowych pozycji. - Dziś była szansa na pozycję w jednym z dwóch pierwszych rzędów - powiedział koordynator techniczny BMW. Na całe szczęście Robert Kubica w wyścigu zaprezentował się wspaniale i ukończył rywalizację na torze Interlagos na drugim miejscu. W udzielonym wywiadzie Polak nie szczędził jednak swojemu zespołowi uszczypliwości. Poza wzmianką o braku odpowiednich elementów aerodynamicznych Kubica dodał, że nie nastawia się na równie dobry wynik w kończącym sezon wyścigu w Abu Dhabi. - Sądzę, że musimy podejść do tego wyścigu jak do każdego innego i postarać się wycisnąć maksimum z bolidu. To nie jest łatwe, ponieważ nasz bolid jest trudny w prowadzeniu i w odpowiednim ustawieniu. Do tego nie jest zbyt szybki - podsumował krakowianin." Źródło - wp.pl
Przejdź do wpisu GP Brazylii – wygrana Webbera, Button mistrzem
17.10.2009 16:21
0
A niech tam, mata :) http://www.justin.tv/pixelo
Przejdź do wpisu Trening 2: GP Brazylii – najszybszy Alonso
01.09.2009 19:12
0
Co do tych spekulacji Włoskiej gazety "Gazzetta dello Sport". To jest jeden wielki przekręt naszych mediów. Widziałem ten artykuł i tam nie ma nawet słowa o Robercie. Jedyne co, to komentarz jednego z forumowiczów i to chyba (chyba bo u mnie z Włoskim trochę kiepsko ) od jego postu to całe zamieszanie.
Przejdź do wpisu Massa nie powróci w sezonie 2009
22.08.2009 23:03
0
1. Lewis Hamilton 2. Rubens Barrichello 3. Sebastian Vettel 4. Heikki Kovalainen 5. Kimi Raikkonen 6. Jenson Button 7. Mark Webber 8. Adrian Sutil 9. Fernando Alonso 10. Robert Kubica Moim zdaniem tak jutro będzie wygladać pierwsza dziesiątka. Wiem że to nie miejsce na typowanie, ale nie mogłem się powstrzymać.
Przejdź do wpisu McLaren zdominował sesję kwalifikacyjną
20.08.2009 17:48
0
Zakaz tankowania nie jest złym pomysłem. Zgadzam się w pełni z ~anderis8 Jednak, jeśli to ma skłonić ekipy do nowych rozwiązań aby zmniejszyć zużycie paliwa, to moim zdaniem powinni równolegle wprowadzić ograniczenie ilości paliwa jaką może bolid spalić.
Przejdź do wpisu FIA opublikowała regulaminy na sezon 2010
12.07.2009 00:11
0
Zakładając że bolid będzie konkuręcyjny :)
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów
12.07.2009 00:09
0
Powiem wam jedno - Robercik jest wielkim kierowcą i napewno będzie mistrzem. Jak nie teraz, to za rok, może dwa, lub dłużej. Jednak na tą chwilę jest to nie możliwe. Jestem wielkim fanem F1, a tym bardziej naszego rodaka w F1. Jednak naszemu Robercikowi ( mimo wielkiego rozeznania w budowie i prowadzeniu bolidu ) brakuj trochę rutyny w wyprzedzaniu swoich kolegów. Startując z dalszej pozycji, Robercik nie ma najmniejszych szans na dobry wyścig. Heidfeld ma doświadczenie w wyprzedzaniu i to właśnie od niego Robercik powinien trochę się nauczyć tego manewru. Jeśli tylko opanuje dobrze manewr wyprzedzania, to tylko i wyłącznie bolid będzie mu stał na drodze do mistrza, nic więcej.
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów
11.07.2009 23:48
0
Cokolwiek się stało, lub co mogło być przyczyną tak dobrego miejsca FI w kwalifikacjach, jestem z tego BARDZO, BARDZO zadowolony. Wspaniały rezultat jak na taki team. Wielkie gratulacje i mam nadzieję że jutro będzie punkcik.
Przejdź do wpisu Force India: udane kwalifikacje Sutila
27.06.2009 00:13
0
Hymmm, to może ja pierwszy. Szanowny Panie Max Mosley. Przepraszam, że jestem debilem i nie wierzyłem w Pana dobre intencje. Przepraszam, że zdecydowana większość z nas, jest debilami takimi jak ja. Przepraszam, że nie mam Pana portretu na ścianie obok krzyża. Przepraszam, że zasypiając, nie myślę jak stać się takim jak Pan. Przepraszam, że mojemu synkowi nie dałem na imę Max. Przepraszam.
Przejdź do wpisu Mosley domaga się przeprosin od FOTA
26.06.2009 23:53
0
Lubię czytać Wasze komentarze, ale teraz to już biadolicie. Przecież kiedyś, kiedyś bolidy jeździły bez dotankowania podczas wyścigu i nie stwarzało to większego problemu. Czy będą emocje? A i owszem. Jak już któryś kolega tutaj zauważył, kierowcy będą musieli się wykazać podczas jazdy umiejętnością oszczędzania opon. Stajnie będą wyczekiwały tego biedaka który pierwszy zjedzie i starały się jak najpóźniej zawołać swojego lidera team'u, aby trochę zyskał na okrążeniu ( nie dogrzanie opon po wyjeździe i takie tam) Dzięki temu zawodnicy już na zużytych oponach będą popełniać więcej błędów. Tak czy siak, będzie dobrze. A przynajmniej przyzwyczaimy się szybko ;)
Przejdź do wpisu Zespoły chcą zakazu tankowania w sezonie 2010?
16.06.2009 00:32
0
Kolego ~radosny Gratuluję Ci Twojego samouwielbienia. Masz się za wielkiego znawcę sportów motorowych i za wielkiego ich fana. Być może tak jest, ja tego nie neguję. Nie znam Cię i nie mam zamiaru udowadniać czy masz rację czy nie. Jednak powinieneś znaleść w tym swoim samouwielbieniu trochę pokory i przestać krytykować wszystkich do okoła za inny pogląd niż Twój. Pozdrawianie wszystkich "prawdziwych" fanów sportów motorowych, a co za tym idzie, tych którzy powinni Ci przyznać rację, jest niczym innym jak obrażanie i śmianie się z obecnych tutaj forumowiczów. Pozdrawiam Cię i na koniec chcę zwrócić Ci uwagę na umiejętność dzielenia. 40 podzielić przez 400 to daje wynik 0.1 a nie 10.
Przejdź do wpisu Odpowiedź ACEA na stanowisko FIA
15.06.2009 08:09
0
59. radosny. Kolego, ja nie wiem na co w rzeczywistości idą te pieniądze i jak są kontrolowane wydatki (kolega wyżej dobrze zwrócił uwagę). Wiem tylko że ulepszenie bolidu za 10% dzisiejszego budżetu jest nie możliwe. Rozwój technologiczny zostanie zatrzymany. Oczywiście można powiedzieć że każdy może się zgodzić na mniejszy budżet, lub większy, ale w tym wszystkim chyba jest ukryte drugie dno. Dno które ma nabić sakiewkę Jednemu z panów z FIA. Załóżmy hipotezę, że to właśnie któryś z panów chce dzięki tym przepisom wprowadzić tylnymi drzwiami jakąś stajnie. Mały budżet, zdjęcie kilka przepisów ograniczających bolid i już można zyskać ok. półtorej sekundy na okrążeniu. Wszyscy wiemy że bolidy kiedyś jeżdziły szybciej.
Przejdź do wpisu Odpowiedź ACEA na stanowisko FIA
14.06.2009 22:57
0
Mam takie ogólne pytanie. Czy Was też h** strzela na miętowo jak słuchacie Zientarskiego? Może zrobić jakiś ogólny protest i się pod nim podpisać, bo ja już nie wyrabiam.
Przejdź do wpisu BMW Sauber przed GP Wielkiej Brytanii
14.06.2009 22:46
0
Im więcej nie rozumiem z budowy i działania bolidów, tym bardziej mnie fascynuje ten sport. Mam nadzieję że f1 będzie dalej szło w tym kierynku. Za 40 Baniek to oni mogą sobie cepa ulepszyć, a nie bolid.
Przejdź do wpisu Odpowiedź ACEA na stanowisko FIA
14.06.2009 22:17
0
Spieracie się panowie i schodzicie całkiem z tematu. Istota jest jedna. Nie może być f1 bez dużych pieniędzy. Ta ogromna kasa sprawia że ten sport jest, jaki jest. F1 i wszystkie czołowe zespoły, zawsze były polem doświadczalnym dla wielu nowych technologii i to dzięki wielkim koncernom i wielkiej kasie. Wprowadzenie "dwóch lig" to totalna bzdura która tylko zahamuje rozwój bolidów. Tak naprawdę, to nie mogę do końca ogarnąć, dlaczego f1 ma być tańsze. Po co? Dlaczego? Ja chcę oglądać walkę maszyn, które są tworzone w sterylnych halach niczym marsjańskie łaziki "Spirit i Opportunity" rodem z NASA. Chcę oglądać maszyny na torze i się zastanawiać " jak to mozliwe" "Jak oni to wymiślili i jak to działa" " Jaki to trzeba mieć łeb". Przy zmniejszonych budżetach niestety to wszysto się skończy. Powrócą do regulaminów z lat 90, aby była tylko szybkość na torze i tyle. Bzdura i jeszcze raz bzdura. Moim zdaniem Pan Max Mosley ma manie wielkości i za bardzo chce coś udowodnić. Mam nadzieję że FOTA utrze mu nosa i gość trochę nabierze pokory.
Przejdź do wpisu Odpowiedź ACEA na stanowisko FIA