blackjack7
Ostatnia aktywność
avatar
blackjack7

13.01.2011 20:16

0

Jeśli się nie mylę to zeszłoroczne zapowiedzi były dużo ostrożniejsze - wspominali, że nie będą w czołówce, ale w drugiej połowie sezonu liczą na podia, więc raczej Bulliera odbieram jako realistę, tym bardziej że w zeszłym roku mieli dużo więcej znaków zapytania jako de facto nowy zespół, teraz wiedzą więcej, no i tunel był ostatnio cały czas dostępny, a przed poprzednim sezonem był w remoncie:)

avatar
blackjack7

28.02.2010 18:14

0

a wszyscy myśleli, że mocno pracują nad dostosowaniem setupu do nowych części...

avatar
blackjack7

28.02.2010 18:03

0

nowe przednie skrzydło: ht tp://cdn.gal lery.auto sport.com/pict ure_free.php/dir/2010febtest5/im age/su_jm1028fe82-2

avatar
blackjack7

28.02.2010 17:49

0

czy kroś zauważył jakiekolwiek nowe części w Renault???

avatar
blackjack7

28.02.2010 17:36

0

może zaczekamy z osądami za wypowiedzią Roberta...?

avatar
blackjack7

28.02.2010 10:31

0

ja się tylko zastanawiam pod jakim nickiem na tym forum jest Robert Kubica, bo nie uwierzę że Go nie ma;-)

avatar
blackjack7

28.02.2010 10:27

0

134: jeśli efekt końcowy będzie OK to jakoś to przeżyję:-)

avatar
blackjack7

28.02.2010 10:25

0

123: genialna ta stronka, właśnie takiej szukałem - thx:)

avatar
blackjack7

28.02.2010 10:20

0

82 i 83: a nie mogli tego zrobić w nocy, albo rano??

avatar
blackjack7

28.02.2010 09:58

0

trochę mnie to wkurza, że wcześniej Renault mało jeździło i teraz pozwalają sobie na kolejną stratę czasu, no chyba że awaria...:(

avatar
blackjack7

27.02.2010 18:25

0

33. dzięki - czyli bardzo dobrze, zostawili testowanie nowych części na niedzielę i wygląda na to że cały dzień je potestują:)

avatar
blackjack7

27.02.2010 18:20

0

Prozak - ostatnio o tym pisaliśmy pod jednym z tematów - maszt służy do badania strug powietrza opływającego samochód

Przejdź do wpisu Mercedes w dobrej formie?

avatar
blackjack7

27.02.2010 18:13

0

devious: reakcje tylko pokazują celność Twojego sarkazmu, ale taki urok ogólnodostępnego forum:( Czy ktoś się orientuje jaka pogoda ma być jutro w Barcelonie?

avatar
blackjack7

27.02.2010 17:18

0

melo: i właśnie jutro się okaże czy Renault coś wyjdzie czy nie

avatar
blackjack7

27.02.2010 17:04

0

kubica41: czy jeśli byśmy Tobie zapłacili to wysyłałbyś nam też to indywidualnie na emaile?

avatar
blackjack7

27.02.2010 14:32

0

greg76: proszę przeczytaj pierwsze pytanie i odp. Q&A z Robertem (na autosporcie) - przecież wyraźnie mówi że w Barcelonie auto jest takie same jak w Jerez, więc rozleciały się stare części.

avatar
blackjack7

27.02.2010 13:46

0

329: sam Robert powiedział, że do Barcelony przywieźli ten sam samochód co kończył testy w Jerez - bez usprawnień, które będą dopiero jutro.

avatar
blackjack7

27.02.2010 13:35

0

matey89 -dzięki za dokładne tłumaczenie:)

avatar
blackjack7

27.02.2010 13:32

0

315: jeśli Haug tak powiedział to wiemy że merc i reno tego nie robiło, ale w temacie innych teamów to myślę, że Haug może tylko domniemywać - przecież nie wie na 100% ile pozostali tankowali...

avatar
blackjack7

27.02.2010 13:17

0

nie jestem pewien czy dobrze tłumaczę ostatnie pytanie wywiadu (chyba mój angielski kuleje): How much low fuel running have you done? RK: Apart from at Valencia running low on fuel to see how it works with the sensors, up to now we haven't done any. DOTĄD NIE JEŹDZILI Z MAŁĄ ILOŚCIĄ PALIWA?

avatar
blackjack7

27.02.2010 13:03

0

Alonso jest robiony w bambuko przez Roberta w karty, więc nie jest wykluczone że w przygotowaniach F1 Robert też go porobi - niech FA żyje w błogiej nieświadomości;) (teraz to pojechałem z optymizmem)

avatar
blackjack7

27.02.2010 13:00

0

fajnie odpowiedział na pytanie: jak ważna jest jazda z małą ilością paliwa na testach - stwierdził że to dobre dla morale kierowcy i wygląda dobrze na tabeli wyników - cały On:)

avatar
blackjack7

27.02.2010 12:55

0

pesymista: wiem, ale dzis na autosporcie piszą, że nazywa ich outsiderem (q&a with Robert Kubica - pytanie trzecie) - też byłem zdziwiony

avatar
blackjack7

27.02.2010 12:47

0

278: i wtedy się Alonso zdziwi nazywając Renault ousiderem...

avatar
blackjack7

27.02.2010 12:37

0

habib: w tym wywiadzie Kubica mówi też o dużej korelacji u nich między tunelem a realem, stąd duża pewność w stosunku do nowych części...liczy też na to że to Renault wprowadzi najwięcej poprawek, gdyż inne zespoły nie będą mieć ich tyle lub już wprowadziły (tak przypuszcza). Krzepi to moje serce:) Miejmy nadzieję, że jutro będzie "nice surprise"!

avatar
blackjack7

27.02.2010 11:26

0

204: a pensja to jedyny koszt fabryku myślicielu?

avatar
blackjack7

27.02.2010 11:20

0

199: przeczytaj dokładnie mój tekst: nie pisałem że tak było, tylko rozważałem jeden z możliwych scenariuszy.

avatar
blackjack7

27.02.2010 11:11

0

murmunder: może faktycznie się czepiam, ale podawanie swoich typów to miejsce na ankietę, której się nie możemy tutaj niestety doczekać:( Nie możesz tego wiedzieć, że Renault dużo pracowało - przecież mogło być tak, że tylko o tym mówili, a nic nie robili żeby po pierwsze zaoszczędzić kasę, po drugie łatwiej znaleźć kupca (honda pracowała rok na bolid, a efekty zgarnął Brawn - podobną drogą mogli pójść francuzi, z tą różnicą że tylko mówili o rozwoju)

avatar
blackjack7

27.02.2010 10:55

0

164 murmunder: tak bez argumentów?

avatar
blackjack7

27.02.2010 10:54

0

jak dla mnie zwycięstwa Roberta średnim bolidem znaczyłyby dużo więcej niż bolidem posiadającym najlepszy pakiet...

avatar
blackjack7

27.02.2010 10:43

0

BOLO - zastanawiam się jaki sens byłby w testowaniu mocno przebudowanego bolidu tylko w niedzielę? Pokazaliby przecież konkurencji swoje nowe części na dwa tygodnie przed Bahrajnem. Jeśli mieliby je pokazać to zrobiliby to już w czwartek, aby je testować 4 dni a nie 1...

avatar
blackjack7

27.02.2010 10:34

0

jeszcze apropo przeprosin Schumachera - był taki program "Wybacz mi" - Nick mógłby się tam otworzyć;-)

avatar
blackjack7

27.02.2010 10:23

0

nadzieja nadzieją ale chyba przyznacie, że gdzieś tam w głębi duszy jest niepokój ,że chyba Renault będzie tylko średniakiem...boję się tego rozczarowania:( ...już zeszły rok to było za wiele jak na moje skołatane nerwy;)

avatar
blackjack7

27.02.2010 10:15

0

117: i to często bezkrytycznie...

avatar
blackjack7

27.02.2010 10:13

0

107 darmacel: "nadzieja matką głupich", ale przecież "głupi ma szczęście":)

avatar
blackjack7

27.02.2010 09:18

0

te czasy williamsa i ferrari są już zbliżone do najlepszych czasów z zeszłorocznych testów (z wyjątkiem brawn, który miał wołół 1:19). Biorąc to pod uwagę i fakt że tegoroczne bolidy są cięższe, to te 2 teamy chyba jednak odkryły już swoje karty...no chyba że będzie jeszcze lepiej...hmmm...

avatar
blackjack7

26.02.2010 21:38

0

pawelos211: dzięki za info.pozdrawiam

avatar
blackjack7

25.02.2010 23:13

0

41: no ale po co info o obiegu powietrza na wysokości masztu, skoro najważniejszy obieg jest pod podłogą?

avatar
blackjack7

25.02.2010 20:09

0

No chyba że antena odbiorcza zespołu jest gdzieś bardzo wysoko, to wtedy nie ma potrzeby wydłużania anteny na bolidzie...sam już nie wiem...

avatar
blackjack7

25.02.2010 20:07

0

kubusf1 - dzięki za trop - to może być to - jeśli tor jest nierówny to faktycznie czasem auto może znikać z pola widzenia czujników i wtedy taki "peryskop" może być pomocny.

avatar
blackjack7

25.02.2010 19:41

0

Czy ktos z Was orientuje się może co to za pręt z którym dziś jeździło Ferrari i Force India? Chodzi mi o to coś co wystaje zza głowy kierowcy na jakieś pół metra w górę (czarny kolor) - jakiś czujnik czy co?

avatar
blackjack7

23.02.2010 20:29

0

14.feels3: jeśli byłoby do wyboru to wolę już ten Polsat niż transmisję radiową;)

avatar
blackjack7

23.02.2010 19:52

0

zwróćcie uwagę na słowa „Mamy nadzieję, że będą one wystarczająco dobre, aby zbliżyć się do czołowych zespołów” - czy można z tego wywnioskować, że są na dziś daleko od czołowych?;)

avatar
blackjack7

21.02.2010 21:24

0

Jeszcze odnośnie Renault - podobno mają mieć m.in. nowy nos i podłogę - chyba już w Bahrajnie. Ostatnio czytałem ciekawy wywiad z Frankiem Dernie, konsultantem technicznym m.in.Williamsa i Toyoty (w branży od 30 lat), który stwierdził m.in. że podłoga jest najbardziej efektywną aerodynamicznie częścią wyścigówki oraz że końcówki przednich skrzydeł były prawdopodobnie nawet 3x ważniejsze niż podwójny dyfuzor. Nie będę tu przynudzał jego argumentacją (głównie chodzi o właściwe przekierowanie "brudnego" powietrza), ale jeśli faktycznie francuzi pokombinowali np. najmocniej z podłogą to mimo, że auto jest bardzo podobne do zeszłorocznego, to może być dużo dużo szybsze...mogli więc nie odkryć jeszcze swoich kart:)

avatar
blackjack7

21.02.2010 20:12

0

76 dsu1: masz rację - źle zinterpretowałem Twoją wypowiedź. A apropo wypowiedzi kierowców - Alonso ostatnio powiedział, że Ferrari w przeciwieństwie do RB, Renault i Maclarena nie odkryło swoich kart...mnie zastanawia skąd on ma pewność, że te teamy na pewno odkryły swoje karty?

avatar
blackjack7

21.02.2010 15:09

0

68: BMW ciągle rozwijało (albo starało się rozwijać) bolid 2009, a po połowie sezonu to chyba stali z pracami, bo to już było po ogłoszeniu odejścia BMW z F1, ale być może czegoś nie wiem?

avatar
blackjack7

21.02.2010 14:47

0

jak pomnożę x2 to już tak różowo przy moich założeniach nie będzie:(

avatar
blackjack7

21.02.2010 14:29

0

62 matibak: wiem, ale żeby wyciągać z testów jakiekolwiek wnioski, trzeba przyjąć choć jakieś założenie, przy tej liczbie niewiadomych. Chodziło mi też o to, że już dziś bolidy są tak szybkie jak podczas zeszłorocznych testów.

avatar
blackjack7

21.02.2010 14:13

0

48 dsu1: jeśli paliwo na jedno okrążenie powoduje stratę 0,2 sek, a Robert po swoim rekordowym okrążeniu przejechał jeszcze 4 kółka, to można założyć, że gdyby robił kwalifikacje na tym ostatnim kółku, czas byłby lepszy jeszcze o 0,8 sek. (4x0,2) i wynosiłby 1.18.300. Byłby więc wolniejszy od najlepszych czasów z zeszłorocznych lutowych testów tylko o 0,8 sek (wtedy kręcili około 1.17.500). A zakładając, że tegoroczne bolidy będą wolniejsze od tych z 2009r. to chyba faktycznie te teamy, które osiągały czas wokół 1:19 z lekkim jeszcze zapasem paliwa, są w tej chwili z przodu stawki...

avatar
blackjack7

21.02.2010 11:29

0

31. pbg: dzięki za te tabele - ja je uważam za bardzo ciekawe - szukałem ich sam, ale nie mogłem znaleźć (może się starzeję;) - skąd to wziąłeś? Jak dla mnie można z tego wyczytać, że tak jak mówił Robert, symulowali wyścig i te czasy tak naprawdę to pokazują, gdyż od 12:45 do 16:15 czasy są coraz lepsze (były przerwy z powodu czerwonych flag stąd tak długi czas-okres symulowanego wyścigu). Pytanie tylko czy różnica 5sek. (1:26 - 1:21) między początkiem "wyścigu" z pełnym bakiem, a końcem jest normalna...

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu