DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
08.04.2010 16:01
0
te odważniki to można by im w buty wsadzić np. :D, oj działo by się :D
Przejdź do wpisu Pietrow musi schudnąć?
03.04.2010 17:44
0
Najbardziej mi się podobało jak te maszyny stały w pit wall, a Kubek widać, że szybko mysli i dawaj na początek. Smieszy mnie fakt, że co po niektórzy nazywają to cwaniactwem, widać chyba nie znają tych pojęć.
Przejdź do wpisu Webber zdobywa pole position w Malezji
03.04.2010 17:38
0
Widać, ze Kubica myśli cały czas za kierownica, a nie jak inni, stali jak bezmozgi. jak im przez radio nie powiedzą co mają robić to nie wiedzą. Jak roboty, takie małe cymbałki, bez urazy oczywiście...
Przejdź do wpisu Wyścigowy spryt Kubicy
02.04.2010 19:33
0
to, ze Kubek w ferrari to akurat mnie nie dziwi, bo o aerodynamice i budowie bolidu wie lepiej niż niejeden inżynier, a nikt im bolidu nie stworzy jak nie kierowca. Co do umiejętności na torze to każdy widzi, że jest najlepszy.
Przejdź do wpisu KERS wróci, Kubica będzie jeździł dla Ferrari?
23.03.2010 19:32
0
co mądrze Alonso powiedział to, to, że ważne są kwalifikacje. Ameryki nie odkrył oczywiście, ale teraz bardziej niż kiedykolwiek wyprzedzanie wydaje mi się mało prawdopodobne. No chyba, że komuś bolid nawali, albo któryś z czołówki znajdzie się na końcu stawki za kare i wtedy powyprzedza kilku maruderów. A im bliżej najlepszych tym mniej wyprzedzania. Wydaje mi się, że jakby "Kubek" startował z PP to by dojechał na P1:)
Przejdź do wpisu Alonso: W Melbourne wracamy do punktu wyjścia
16.03.2010 10:31
0
No i dodałbym jeszcze punkty za kwalifikacje. Jakby nie było to też część GP, a jak do tej pory najbardziej emocjonująca. Oczywiście wtedy trzeba by znieść ten przepis, że pierwsza 10-ka jedzie na tych oponach z "qala".
Przejdź do wpisu Ecclestone prosi o wstrzymanie się z oceną zmian w F1
16.03.2010 10:16
0
A jakby dołożyć jeszcze taką punktacje: każdy kierowca dostaje 1 punkt za szybsze okrążenie od tego poprzedniego, ale również traci 1 jeśli pojedzie wolniej. Wydaje mi się, że nie będą się wtedy oszczędzać, a i częściej do pitów pojadą. Paliwa będzie ubywać, ale opony będą też się zużywać, no i pozostaje problem kierowcy przed nim. Jakoś trzeba by to dopracować.
Przejdź do wpisu Ecclestone prosi o wstrzymanie się z oceną zmian w F1
16.03.2010 09:49
0
A jak Bernie chce robić skróty dla widowiska to równie dobrze może polewać tor wodą w kilku miejscach, albo nawet olejem, to by się wówczas działo. Może jeszcze dołożyć skocznie, wtedy z tymi dyfuzorami to na pewno będą ładnie latać. Co do komentatorów - spoko ludzie, ale nie na właściwym miejscu, tam trzeba kogoś z jajami, werwą, co będzie podnosił napięcie a nie tłumaczył zasady f1.
Przejdź do wpisu Ecclestone prosi o wstrzymanie się z oceną zmian w F1
16.03.2010 08:38
0
I żadnego ograniczenia ilości silników, skrzyń etc. Niech kierowcy wyciskają max z bolidu i z siebie. F1 to klasyfikacja kierowców i konstruktorów. Nie można zrobić widowiska na rzecz bolidów, a pominąć umiejętności kierowców.
Przejdź do wpisu Ecclestone prosi o wstrzymanie się z oceną zmian w F1
16.03.2010 08:21
0
Pierwszy mój post wiec witam wszystkich! Jak ma nie być nudno jak wszyscy jeżdżą na tych samych oponkach. #1. Kilku dostawców opon, tak, aby to zespoły decydowały na czym chcą jeździć. Dowolna ilość kompletów, twarda i miękka mieszanka plus do tego obowiązkowe dwa "pity". Trochę to na siłę wymuszanie widowiska pit stop'ami, ale może nie oszczędzali by tak opon. #2. Ujednolicony jeszcze tył bolidu. Ogólnie zamysł jest taki, żeby auta dopuszczone do wyścigu nie zakłócały powietrza za sobą, a tworzyły tunel, tak, żeby jadący za nim zyskiwał a nie udawał, że go "dochodzi". #3. Na pewno przebudowa torów, tych zaprojektowanych przez Tilke. W Monaco trudno się wyprzedza, ale to jest perełka F1 i niech tak zostanie. Rozwój silników faktycznie nie potrzebny, bo w momencie jeździliby po 400 km/h jak po sznurku. Punktacja ta co jest teraz jest ok. Punkty za wyprzedzanie - mogłoby dochodzić do wzajemnych wyprzedzeń i kumulacji punktów, ciułanie punktów zamiast wygrywania.
Przejdź do wpisu Ecclestone prosi o wstrzymanie się z oceną zmian w F1