DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
11.04.2006 12:08
0
Mistrzem może być każdy , ale największe szanse ma ten zespuł w kturym jest dobra atmosfera i wszyscy siebie rozumią.zależy to też od granic możliwości kierowcy i jego zespołu , azdobycie jakich kolwiek osiągnięć zależy tylko od niego.
Przejdź do wpisu Zjednoczone Narody
07.04.2006 15:32
0
chamulce są potrzebne bo na pierwszym lepszym zakręci bolidu by jeż niebyło ,a wnajgorszym wypwdku kierowcy.
Przejdź do wpisu F1: hamulce i ich skuteczność
07.04.2006 15:19
0
ferrari ma dobrych kierowców i bolidy dla tgo wszystko jest możliwe i ferrari może jeszcze wygrać Grand Prix.
Przejdź do wpisu Ferrari poprawi aerodynamikę i silnik
07.04.2006 15:14
0
Zespuł BMW musi potrenowaci i przetestować swoie bolidy na rużnych torach ieżeli chcą dojść do doskonałości i pokomać inne zespoły.
Przejdź do wpisu BMW będzie intensywnie testowało bolid
07.04.2006 15:07
0
Mike Gascoyne jes jednym z najlepszych inżynierów formuły 1.napewno znajdzie się jakis zespuł aby go przygarnąci do swojego zespołu. ale zanim to uczyni jakiś zespuł go przygarni będzie musiał poczekać.
Przejdź do wpisu Gascoyne i Toyota rozstają się w przyjaźni
07.04.2006 15:02
0
Michael Sumacher pokazał nam co potrafi w zeszłym sezonie.Byci może powtuży to i wtym sezonie. Jeszcze niejest za puzino.
Przejdź do wpisu Schumacher nie martwi się o Ferrari 248 F1
05.04.2006 15:41
0
zmiana silników to nidobrze.Ale te opony są super no i niemożna zapomnieć o tych kfalifikacjach
Przejdź do wpisu Zapowiedź sezonu 2006
05.04.2006 15:37
0
Stratedzy powinni sprawdzać prognozy pogody na wszystkie wyścigi.ponieważ czasami może nas zaskoczyć deszcz ktury jest nieprzewidziamy
Przejdź do wpisu Prognoza pogody
05.04.2006 15:32
0
drogi tego toru są bardzo kręte i to dopiero na tym torze powinna byc zmniejszoma pojemność silnika na v8.kierowcy nibędą narażeni na ruzne urazy fizyczne jak i może doznać różnego typu urazów w psychice.
Przejdź do wpisu Test wytrzymałości
05.04.2006 15:27
0
silnik v8 jest bardzo bezpieczny ponieważ niemożna rozwinąć dużej prędkość i wypadek będzie mniej groziniejszy,aprzy okazi daje areodynamikę.
Przejdź do wpisu Nowa era
05.04.2006 15:15
0
niekturym kierowcom przyda się jeden ciężki wysicig,mobilizuje to ich do pracy i są bardziej skupieni na torze niż zawsze.
Przejdź do wpisu Walka z ciepłem
04.04.2006 16:47
0
włukana węglowe może i są lekkie i dają prędkość ale są bardzo niewytrzymałe.Dlatego kierowca jest narażony na rużne obrażenia na ciele jak i we wnątrz ciała.dlatego może lepiei by było za stosować materiał zarówno lekki jak i mocny.takie jest moje zdanie.
Przejdź do wpisu Twardziele