DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
28.02.2019 19:57
0
Dobra, aż się zalogowałem, bo saint prosił o link, ale to już się odezwę i w innych sprawach, bo śledzę te dyskusje regularnie i rzygać się chce od cebuli. Nie ma się co przepychać, niezależnie kto co tutaj czy gdziekolwiek indziej napisze - wszystko w rękach zespołu i kierowców. I tyle. Oczywiście w internetach wszystko musi być zero / jedynkowe, czyli bogowie albo zera i dna - nic pomiędzy. A prawie każdy, to ekspert od prowadzenia zespołów, pewnie zrobił by to lepiej, i każdy wie co powinna zrobić Claire (nie Clair!), zwolnić się i iść rodzić dzieci. Kupcie sobie zespół i rządźcie jak chcecie, albo się zatrudnijcie w tym czy innym zespole, skoro niemal każdy wie, jak w tym sporcie wszystko zrobić lepiej. rbej - zakładam że 77 to rok urodzenia. To Ci chłopie gratuluję poziomu dyskusji, puknij się w głowę. Normalnie wzór do naśladowania. I mówię Ci per 'Ty', bo czuję się zwycięzcą każdej potencjalnej przepychanki słownej którą, być może, będziesz chciał wywołać. Nie będę nawet chwili tracił, nie ma na kogo. Dobra, obiecany link do live timing (w ostatnich dniach się nie zmieniał, więc jutro powinien również być ok, caly czas ma status 'live'). Wiadomo, w miejsce spacji wstawić kropki. https://www youtube com/watch?v=dV9TMBlAdm0
Przejdź do wpisu Leclerc najszybszy, Gasly znów uszkodził Red Bulla
08.07.2013 16:36
0
Dyskusja o 'kopaniu koła' jest pozbawiona sensu - zaobserwujcie jak sponiewierało kamerzystę (koło zdążyło się już wcześniej odbić i wytracić część energii), a po uderzeniu kamerzysty jak jeszcze się odbijało po pit lane. Nie jest ważna masa koła, ale energia jaką posiada, a ta jest zależna od masy i od prędkości. Najlepszym przykładem, że najbezpieczniej było się usunąć, jest fakt, że kamerzysta doznał znacznych obrażeń. Poza tym mechanicy Lotusa są od łapania/kopania kół Marka Webbera czy kogokolwiek innego.
Przejdź do wpisu Kamerzysta potrącony przez koło pozostaje w szpitalu