DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
21.10.2018 00:08
0
@2 Nie każdy, bo czymś innym jest odcinanie od nowych rozwiązań osób odchodzacych a czymś innym utrudnianie życia kierowcom po sezonie tylko dlatego żeby czasem za dobrze nie poznali nowego bolidu. I proszę nie usprawidliwiajmy wszelkich chamskich zachowań kasą o jaką walczą. To tak samo jakby tłumaczyć zachowanie rozbijanie bolidu w kwalifikacjach żeby nikt inny przez flagi nie mógł pobić twojego czasu. Nie kibicuje RB ale mam wielki szacunek dla nich za to jak przez wiele lat mając przeciętny silnik walczą w o najwyższe pozycje.
Przejdź do wpisu Red Bull nie pozwoli Ricciardo testować z Renault
27.09.2018 17:37
0
Nareszcie bo przestałem wykupować dostęp. Ten nowy to jakaś całkowita porażka. Nagłówek i stopka zajmują 1/2 ekranu (tablet 10.1" 1920x1200) i widzę tylko 4 kierowców na ekranie więc trzeba przewijać. Albo w pionie widzę 6 ale muszę przewijać żeby zobaczyć wszystkie dane choć jest ich kilkukrotnie mniej niż w starej wersji. Wcześniej idealnie mieściła się cała stawka i ogrom danych od tego czy ktoś jest w boksie, czasy okrążenia, strata do najlepszego, best sector I aktualny czas sektorów, na jakich oponach i ile ma już na nich przejechane, itd W nowej porozrzucane jest to w różnych zakładkach i widzisz to jak przez dziurkę od klucza (na raz 4 tylko kierowców)
Przejdź do wpisu F1 udostępniło starą wersję aplikacji do Live Timingu
24.08.2018 09:24
0
@belzebub Masz złe założenia i chyba nie czytasz postów tylko nagłówki. Informacja jest taka że nikt nowy nie wejdzie do F1 dlatego (ja bardzo bym chciał nowych dostawców silników) lepiej dla mniejszych zespołów jest pozostanie przy obecnej specyfikacji. Po pierwsze taniej bo nowe przepisy to znowu zapromują bogate zespoły które wydadzą kolejne miliardy funtów na nowe projekty silników po drugie z czasem inni producenci powoli zbliżają się osiągami do najbogatszych zespołów. Więc o obecnej sytuacji pozostawienie przepisów jest najbardziej racjonalne.
Przejdź do wpisu Formuła 1 zastanawia się nad odroczeniem rewolucji silnikowej
01.08.2018 10:10
0
1:18,840
Przejdź do wpisu KONKURS: Typujemy czas Roberta Kubicy - (wyniki i jest bingo!)
19.06.2018 16:14
0
Raczej jest to strategia podbicia kwoty kolejnego kontraktu z RB. Stać ich na zatrzymanie go. To jak ważny jest dla RB widać gołym okiem, silnik Renault a potrafią zdublować innych z tą jednostką. RB bez Neweya już się nie będzie liczył w stawce i dobrze o tym wiedzą w RB.
Przejdź do wpisu Newey nie komentuje plotek łączących go z zespołem Renault
27.05.2018 18:26
0
@42 Skąd masz te 3s!!! Jak VER wyjechał na nowych oponach H i miał czysty tor kręcił czasy o ok 3,5s lepsze od RIC. Jak dołożysz ponad 40 okrążeń na oponach H przez VET i do tego szybszy bolid RBR to wychodziłoby że VET musiałby po ponad 40 okr. na swoich oponach jechać tempem VER zaraz po wyjeździe na świeżych. Tak na zdrowy rozum wiesz że to niemożliwe.
Przejdź do wpisu Ricciardo w końcu wygrał w Monako
27.05.2018 17:40
0
Gratulacje dla Riccaerdo!!! Nie rozumiem tylko skąd takie zachwyty nad jego jazdą. Wystarczyło nie popełnić błędu (jak wielu innych kierowców np. Vet, Ham, RAI, Bot i wielu innych) i zareagować na podcięcie Vet i tyle. Brak mocy, na tym torze musiałaby być różnica z 2-3s żeby być może udało się wyprzedzić a tyle nie było. Oglądaliśmy to w wielu momentach wyścigu Różnicy w ogumieniu też nie było więc ździwiłbym się jakby oddał tą pozycję.
Przejdź do wpisu Ricciardo w końcu wygrał w Monako
25.04.2018 15:34
0
@6 Tak jak najbardziej popieram przydały by się teamy Cosworth, Aston Martin, Maseratti czy Porsche. Tylko jest problem np. ograniczenie budżetu do 150 mln. Nowym producentom by to odpowiadało ale jeśli zostanie obecna specyfikacja silników to może dogonią obecnych za 10 lat (przykład Hondy z jej ogromnym budżetem i dalej z tyłu). Dlatego nowi chcą zupełnie nowych specyfikacji przy ograniczonym budżecie aby mieć przynajmniej w miarę równy start. Czy Ty na miejscu obecnych zespołów oddałbyś swoją przewagę doświadczenie budowanego latami tak po prostu? Bo ja bym się zdziwił gdyby było inaczej.
Przejdź do wpisu Porsche czeka jedynie na decyzję w sprawie nowych silników F1
25.04.2018 13:58
0
Wg mnie dymienie może być spowodowane tym, że przed odpaleniem dostarczają olej do cylindrów żeby jak najmniej pracował na "suchym". Wiadomo że uruchomianie silnika mocno wpływa na zużycie pierścieni a w tym roku przy 3 silnikach na sezon trzeba dmuchać na zimne.
Przejdź do wpisu FIA nie będzie interweniować w kwestii dymiącego silnika Ferrari