numenore
Ostatnia aktywność
avatar
numenore

31.07.2017 14:49

0

1:17:469

avatar
numenore

31.03.2016 14:27

0

trochę mi to wygląda na syndrom s.k.s.... niestety. Szkoda, bo kierowca jest nietuzinkowy.

avatar
numenore

12.03.2010 11:27

0

ahh... minęły czasy nieograniczonego rozwoju, kiedy silniki miały po 1000KM i więcej, 12 cylindrów, dwie skrętne osie (chociaż to już przesada). A z drugiej strony, gdyby całkowicie wyrównać osiągi to liczyły by się tylko umiejętności kierowców - też byłoby fajnie. 6. dryden - pracujesz może na jakimś statku? pozdr.

avatar
numenore

22.06.2009 21:57

0

Mnie osobiście na początku wkurzały komentarze Borowczyka ale jak ktoś wyżej napisał, ja też sobie nie wyobrażam innych komentatorów. Bo gdyby nie było takich przaśnych dygresji to nikt by o tym nie mówił, nie dyskutował. Przyznam szczerze, że kiedy nic sie nie dzieje na torze (a ostatnio zdarza sie to często) takie "wrzuty" Borowczyka ożywiają atmosferę, bo słuchając o tym jak "piękny trawnik skosił kierowca" albo "brazylijsko polsko hiszpańskiej kanapce" można się zakrztusić ze śmiechu. Wolę zdecydowanie słuchac kolejny raz o "charakterystycznym białym (a obecnie zielonym) paseczku" niż wysilania sie Włodka Zientarskiego, którego czas na antenie chyba raczej mija... Kiedys go lubiłem słuchać (jeszcze za czasów gdy współtworzył program Jarmark (niektórzy mogą nie pamietać)), kiedy jego pasja do samochodów rzeczywiście współgrała z emocjami i tematem jaki prowadził. Teraz.... czuc, że to jest troche "wysilone". Artur Kubica? no, darujcie mu - nie jest dziennikarzem. A swoja drogą, powinien czasem pojawić sie na Paddocku zamiast w studio Polsatu. Co do tematu - Berniemu na łeb sie rzuciło juz dawno temu i razem z Mosleyem powinni wyjechac na jakąś bezludna wyspę. Pozdrawiam.

avatar
numenore

10.05.2009 13:39

0

No to jazda! Trzymamy kciuki:)

avatar
numenore

09.05.2009 15:35

0

orinoco - nie mam :)

avatar
numenore

09.05.2009 15:30

0

orinoco - nie mam pewnosci, ale byc moze mogą robić delikatny "face lifting" uzywanego silnika, żeby go troszkę "odświeżyć" na kolejny wyscig. Może ktos się orientuje?

avatar
numenore

09.05.2009 15:28

0

czyli znowu - Brawn kontra Newey. Trwajaca od kilkunastu lat walka najlepszych obecnie inzynierów F1.

avatar
numenore

09.05.2009 13:29

0

drogen - w końcu to Quick nick :)) A tak btw - to porownując czasy ze wszystkich treningów to sytuacja wygląda nieźle. Mam nadzieje, że będzie widoczna poprawa.

avatar
numenore

18.04.2009 13:06

0

Bmw chyba wymysliło, że RK wystartuje na miękkich oponach i wykorzystując lżejszy bolid łyknie na starcie ze trzy cztery samochody, o ile oczywiście nic sie nie wydarzy na starcie.... Oby Sutil nie dobrał się do tyłka Robertowi bo jest troche lżejszy, ale licze, że Force India ma jednak mniejszy potencjał. W okolicach 17 okr. zjedzie na PitStop po lepsze twardsze opony i konsekwentnie bedzie kręcił kółka tak jak potrafi najlepiej, żeby zebrać chociaż punkcik. No chyba, że rzeczywiście spadnie deszcz - oby, bo to jedyna szansa na lepszą pozycję.

avatar
numenore

04.04.2009 12:23

0

myslę, że sezon bedzie duzo ciekawszy niż zeszły. Button i Brown nie powinny zdominować sezonu, wszystko się wyjasni po 14ym kwietnia. Albo im odbiorą dyfuzory, co jest mało prawdopodobne, albo inne teamy poprawią osiągi z dyfuzorami nad którymi już zaczęły prace - a wtedy się zacznie zabawa! A jutro - oby nie bvyło jakiejś kraksy na starcie to bedzie dobrze - Robert jeźdzxi równo i bezbłędnie - i na to liczę. Pozdr.

avatar
numenore

28.03.2009 15:19

0

ferr, spoko - nie przejmuj sie ;) Przepisy sa tak zawile i zmienne, jak np. nasze prawo budowlane, heheh. Ale dzieki temu mamy tyle zabawy!!! Pozdrawiam :)

avatar
numenore

28.03.2009 15:15

0

dodam jeszcze, ze teamy muszą pamietac przy obliczeniach, ze takie elementy jak opony, czy hamulce, tez sie scieraja i moga "zgubic" kilkaset dkg. Dlatego czesto po wyscigu kierowcy jada po zewnetrznej zakretu, zbierajac w ten sposob gume z toru.... to zawsze kilkadziesiat gram wiecej ;) Podejrzewam, ze roznice wagi samochodow na koniec wyscigu sa baaardzo niewielkie i sa bliskie 605 kg.

avatar
numenore

28.03.2009 15:07

0

ferr, co ty wypisujesz? 605 kg to waga bolidu z kierowcą, płynami, gaśnicami, kamerami, KERS, balastem, napojami, etc. Ale oprócz paliwa!

avatar
numenore

28.03.2009 14:13

0

choleryk - Brawn ma swietny silnik - nie zapominaj ze zamrozono rozwój silników na ten sezon więc korzystają z tego samego silnika co MCLaren w zeszłym. Ale może im nawalić co innego, np hydraulika. ;)

avatar
numenore

28.03.2009 14:11

0

jak bolidy(i kierowcy) Brawna nie nawalą to bedzie jutro dublecik, i to z prowadzeniem od poczatku. A propos paliwa, (za)stary Zientarski podawał, ze okolo 3,6 kg paliwa na okrążenie. Czyli Quick Nic jedzie na jedno tankowanie zapewne. To teraz jak za frajer jest o dwie pozycje blizej (a byc moze kolejne 4 pozycje jak ukaraja Ferrari i RedBulla) to moze byc trzeci. Oczywiście przyjmując, że kierowcy i bolidy nie nawalą.

avatar
numenore

28.03.2009 12:00

0

Co do drugiej części wypowiedzi Bransona, to właśnie Brawn powinien promować zespól swoim nazwiskiem i życze mu, żeby stworzył team na miarę Williamsa, McLarena czy choćby Brabhama, którzy firmowali swoim nazwiskiem.

avatar
numenore

28.03.2009 11:52

0

Doda na pewno byłaby bezpieczna z takimi zderzakami.... podwójny dyfuzor, poprawna aerodynamika.... A tak na poważnie, to w pewnym sensie zespół Brawna jest w tym sezonie "virgin" i to z jakim skutkiem! Mnie osobiście z resztą się ten układ sił podoba, Hamilton spokornieje, Button mógłby wreszcie osiągać wyiki ciężko zapracowane przez wszystkie lata kariery, no tylko "szybkiemu nickowi" nic nie pomoże na jego przechwalstwo.... A co do samej nazwy zespołu to Brawn zasługuje na to, żeby pozostało jak jest. Pozdrawiam.

avatar
numenore

27.03.2009 17:45

0

Zastanawiam się jak duzym problemem (i czy w ogóle problemem) jest przeprojektowanie dyfuzora. Czy BMW ma szansę np. na kolejny wyscig go przeprojektowac....

avatar
numenore

01.04.2008 16:26

0

Prima Aprilis???

avatar
numenore

23.03.2008 13:16

0

Do ciągu gratulacji dołączam się - Brawo Robert!!! Tak trzymaj i dużo dużo szczęścia - o resztę na pewno się postarasz!!!

avatar
numenore

02.02.2008 15:54

0

czyżby to był ostatni sezon Roberta w BMW ? Musi pokazać teraz klasę - z resztą - jak zawsze ;)

avatar
numenore

14.12.2007 17:36

0

Ja tam mu życzę wszystkiego najlepszego i wiem że pokaże klasę. Będzie się działo! Myślę, że BMW i Renault podniosą bardziejosiągi swoich bolidów w stosunku do McL a jak dojdzie jeszcze Williams to może byś ostra rywalizacja o 2 pozycję w klas. konstruktorów. Bo, że pierwsze będzie Ferrari to prawie pewne. Tak sądzę;)

avatar
numenore

15.11.2007 21:59

0

Kiedy kolejne testy?

avatar
numenore

15.11.2007 18:48

0

Niepokoję się tymi wynikami... BMW kiepściutko ojjj, słabo.... A Renault - bajka - świetne wyniki w ciągu wszystkich trzech dni. Coś mi się zdaje, że w przyszłym sezonie nie będziemy oglądać takich wyników Kubicy jak w minionym. Tfu, tfu - obym się mylił ;)

avatar
numenore

25.10.2007 14:52

0

Moim zdaniem to co mowi Bernie to gruba przesada i jawnie przyznaje się do tych wszystkich podejrzeń a propos faworyzowania Hamiltona. Rzeczywiscie - z calym szacunkiem - czas odejsc panie Ecclestone. Bo to co Pan mowi psuje wizerunek sportu - Formuły 1.

avatar
numenore

21.10.2007 22:58

0

jak wczoraj pisalem - szczescia zyczylem robertowi i kimiemu - i ziscilo sie!!! Brawo dla obu! Kimi mistrzem Robert pieknie walczyl i typowanie mam niezle:) Piekna koncowka sezonu - oby przyszloroczny byl rownie ciekawy jak ten!

avatar
numenore

20.10.2007 19:44

0

jak zwykle - Ferrari MCLareny i ... przepaść ponad 0,5sek. Szkoda Kubicy świetnie się zapowiadało. Trzymam kciuki za niego i za Kimiego.

avatar
numenore

18.10.2007 15:10

0

Co prawda to prawda. Czy rzeczywiście tak jest - nie wiadomo, choć wszystko na to wskazuje. Ale jedno jest pewne - cały ten młyn najpewniej zepsuje dobrego kierowcę jakim jest Hamilton.

Przejdź do wpisu F1 - brytyjski folwark

avatar
numenore

05.10.2007 08:34

0

nie popełnił błędu? jakby nie popełnił błędu i nie pojechał za szeroko zakrętu to Kubica nie miałby go jak zaatakować.... ot, przykład.

avatar
numenore

04.10.2007 15:32

0

moim zdaniem nie jest dobrze ze bedzie padalo. Oczywiscie moze sie wiele zdarzyc ale nie zapominajmy ze obaj kierowcy BMWSauber mieli problemy z mocą silnikow z powodu wlewajacej sie wody.... Kubica swietnie sobie radzi na mokrym ale jego bolid nie specjalnie.

avatar
numenore

30.09.2007 16:46

0

W ogóle coś ci sędziowie się rygorystyczni zrobili.... By przypomnieć incydent z nurburgring. W związku z tym mam pytanie - czy sędziowie są wciąż ci sami czy do każdego wyścigu przydzielani są inni?

avatar
numenore

16.09.2007 21:44

0

Najbardziej dynamiczny występ Roberta - świetny wyścig - i tylko dzięki "realizatorom bez jaj" oglądaliśmy połowę tych emocji, których dostarczył nam dziś Kubica! Brawa dla Roberta! Mam nadzieję, że wszyscy sceptycznie nastawieni do jego umiejętności ludzie, nabiorą wody w usta....

avatar
numenore

16.09.2007 21:35

0

No proszę.... Rzadko się słyszy z ust Heidfelda słowa "mój błąd". A tak swoją drogą gdyby nie wymiana silnika, to przy tej taktyce Robert byłby na mecie kilkanaście sekund przed kolegą.

avatar
numenore

16.09.2007 21:28

0

hehe - a w tych lusterkach to cały czas widział Kubicę! Deptał mu po piętach Robert dzisiaj aż mu sie przyśni bolid BMWSauber ;) A tak w ogóle to wolałbym zeby to Kubica częściej oglądał Heikkiego w lusterkach ;)

avatar
numenore

16.09.2007 21:20

0

Z całym szacunkiem dla talentu Hamiltona - fakt że szokujący debiut. Ale ja przychylam się do walerusa - przekonałem się niedawno do icemana i też mu życze zwyciestwa pomimo że jest smutasem - no, ale może to taki skandynawski temperament hehe. Ja bym widział taką czołówkę na końcu: 1)RAI 2)ALO 3)HAM. Pozdrowienia!

avatar
numenore

16.09.2007 21:11

0

ja też sie dokladam do gratulacji. Sutil jest b. dobrym kierowcą i gdyby nie kiepawy bolid to mogłby sporo namieszać w czołówce. A Sakonowi to może juz podziekujemy ;)

avatar
numenore

16.09.2007 21:03

0

"bronił sie przed szybszym bolidem" - jak to miło brzmi gdy wiadomo przed kim się bronił ;)

avatar
numenore

13.09.2007 18:40

0

Mi sie wiezrzyc nie chce zeby ktos taki jak Ron Dennis, człowiek od lat wielu związany z tym sportem i odnoszący sukcesy miał faktycznie cos wspolnego z oszustwem.... Nie znamy dokładnych szczegolow i powiązań w tej sprawie ale mysle ze powinno sie ukarać coughlana i stepneya, i ewentualnie inne osoby swiadome przestepstwa i odebrac punkty zespołowi. F1 bez McLarena??? To nie F1......

Przejdź do wpisu Potwierdzone: McLaren ukarany

avatar
numenore

08.09.2007 20:09

0

Hamilton tez zly nie jest. Może mu troche woda sodowa uderzyla do glowy.... z reszta nie tylko jemu, alonso tez stroi fochy, nie mowiac juz o heidfeldzie.... ale nie o tym chcialem pisac. Zwrociliscie uwage na "dym" z hamulcow Hamiltona? u Alonso tego nie bylo. W Turcji pękła mu opona - ciekawe czy to wyniki techniki jazdy Lewisa?

avatar
numenore

08.09.2007 15:19

0

tez sie troche obawiam startu. za plecami Roberta coraz lepsi Kovalainen i Rosberg. Mam nadzieje ze mają cięższe samochody

avatar
numenore

30.08.2007 20:39

0

Coraz bardziej widzę zwyciestwo Ferrari. To znaczy - jezeli utrzymaj podobna formę jak ostatnio, a którys z kierowców McLarena będzie gdzies w okolicach 4 - 5 pozycji to moze się tak stać. Szczerze mówiąc - podoba mi się ta rywalizacja - oj bedzie ciepło.... mam nadzieję.

avatar
numenore

27.08.2007 21:56

0

Zgadzam się co do Sutila. W wyścigach przed F1 też się bardzo dobrze spisywał.

avatar
numenore

27.08.2007 00:50

0

Moim skromnym zdaniem bolid był raczej okej, bo inaczej Robert cosik by wspomniał o tym. A strategia nie była taka kiepska - postawili na bardzo agresywną jazdę Roberta w pierwszej fazie wyścigu ale nic po za dobrym startem (i błędem Alonso) Robert nie pokazał w tej części. Pitstopy też były w granicach normy teamu..... No Robert tak bez jaja dzisiaj jechał... Ale mam nadzieję że sie teraz zdeterminuje.

avatar
numenore

26.08.2007 22:51

0

Czytając wypowiedź RK dochodzę jednak do wniosku, że ani opony ani nawet "sporna" strategia nie były tak istotne, a najważniejszy wpływ na kiepski wynik miała forma Roberta. Jakby miał jakieś techniczne "ale" do bolidu to by powiedział. A on "po prostu nie miał szybkości"....i tyle. Z resztą jakoś tak był ostatnio przybity... Dlatego mocniej zaciskam kciuki. Oby na monzie było lepiej!!!

Przejdź do wpisu BMW po GP Turcji

avatar
numenore

25.08.2007 16:52

0

Trzymajmy kciuki za Roberta! I za nicka też - żeby go nie poniosło.

avatar
numenore

25.08.2007 16:47

0

Zgadzam sie. Davidson i myślę, że Sutil także - gdyby dostali lepsze bolidy to powalczyliby o punkty

Przejdź do wpisu Dobry występ Davidsona

avatar
numenore

21.08.2007 19:27

0

Bardzo się cieszę z tej decyzji. łaściwie to rzeczywiście Robert mial juz kontrakt na przyszly sezon, ale przez te glupoty medialne czlowiek i tak jest niepewny. Teraz juz wiadomo ;) Dla Nicka to bardzo dobrze ze zostaje bo Robert zadzialal na niego jak dopalacz - jak jezdzil z Villeneuvem to nie dawał z siebie wszystkiego. Jego forma skoczyła bardziej niż forma bolidu i to ewidentnie. Co do Roberta to mam nadzieje ze nie bedzie musial doswiadczac takich akcji jak z GP Niemiec - ze strony swojego "kolegi" z zespołu, co z kolei pozwoli mu sie rozwijać. I niech tak bedzie - niech go Doktorek i inni oszlifują i będziemy mieć mistrza! Powodzenia dla BMW Sauber F1 Team!!!

avatar
numenore

19.08.2007 02:16

0

barteks2: no,no, gratuluje czasu! ja mam nieco gorszy;) p.s. fajny artykuł na www.formula1.com o Kubku. taki skrót kariery w F1w bardzo obiecującym pozytywnym tonie, opatrzony nagłówkiem "from zero to hero" heheh. polecam.

avatar
numenore

18.08.2007 20:48

0

Było widac ze troche panikowali organizatorzy... o 13ej Borowczyk oznajmil ze nie wpuszcza juz do konca dnia tych za glowna brama, a przed 15tą wpuscili sporą grupe. jak wychodzilem po 16 ej to juz troche pusto bylo a przeciez do 22 ej sporo czasu. musle ze jeszcze troche ludzi weszlo....

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu