DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
10.06.2008 20:08
0
Nie lekajcie sie :-) ludzie w BMW maja glowe na karku. Na 100% nie oleja teraz roku 2008 i nie przeniosa developmentu na 2009. Doskonale wiedza, ze jak okazja sie pojawia, to trzeba ja wykorzystac, nie mozna rezygnowac, poddawac sie. Jestem przekonany, ze tak dlugo jak Robert bedzie mial szanse na tytuł, tak dlugo 100% wysilku zaspolu pojdzie w wykorzystanie tej szansy. Innej drogi nie ma, taka szansa moze sie nie powtorzyc... i oni doskonale o tym wiedza.
Przejdź do wpisu Wywiad z Willy Rampfem
24.05.2008 15:57
0
Ktos ogladal qual na RTLu?? Co mowili o Nicku?
Przejdź do wpisu Ferrari blokuje pierwszy rząd w Monako
16.04.2008 22:21
0
a tym ktosiem bedzie Robert !!!
Przejdź do wpisu Alonso: poczekajmy jeszcze tydzień
23.01.2008 21:53
0
Tym spoilerem bym się specjalnie nie przejmowal. Bardzo często zapomina się o bardzo istotnej sprawie... rozkladzie masy, wszyscy sie koncentruja na aero. Tymczasem rozklad masy, srodek cięzkości to punkt wyjscia, dopiero potem przychodzi aerodynamika. Mowiac w duzym uproszczeniu... im lepszy rozklad masy tym szybciej pojedzie bolid w zakrecie. Jezeli natomiast cos jest nie tak, pojawia sie np. nadsterownosc/podsterownosc i zakretu nie da sie pokonac tak szybko jak sie zaklada to wtedy jedna z metod korygowania problemow sa zmiany w aero, czyli mowiac krotko, gdzies trzeba "docisnac"... A jak trzeba docisnac... to mamy mniejsza predkosc na prostej. To co powinno nas napawac optymizmem to fakt, ze w F1.08 zastosowano sporo nowych lżejszych materiałow, dzieki czemu można zastosowac wiecej balastu... Inzynierowie BMW maja wiec wieksza kontrole nad rozkladem masy, wieksze pole manewru. Natomiast co do przedniego spoilera... moim zdaniem to mniej istotne. Zreszta zawsze jeszcze moga zmienic.
Przejdź do wpisu Walencja dzień #2: Kovalainen najszybszy
23.01.2008 20:03
0
Dzisiaj i wczoraj F1.07B okazal sie szybszy od F1.08. Raczej nie jest kwestia lepszego lub gorszego dnia kierowcy bo wczoraj jezdzila inna para. Nie mozna tez wyciagac wnioskow, ze F1.08 jest gorszy niz F1.07B. Odpowiedz jest najprostsza z mozliwych: oba bolidy maja inny program testow. Wiec na razie nie ma sie czym przejmowac.
Przejdź do wpisu Walencja dzień #2: Kovalainen najszybszy