WIADOMOŚCI

Pietrow: przyjechałem tu walczyć
Pietrow: przyjechałem tu walczyć
Zespół Renault w kończącym sezon wyścigu w Abu Zabi uzyskał dobry wynik. Niestety piąta pozycja Roberta Kubicy nie pozwoliła mu wyprzedzić w klasyfikacji kierowców Nico Rosberga. Polak zakończył tegoroczne zmagania w F1 na ósmym miejscu w klasyfikacji generalnej. Witalij Pietrow za to przez cały wyścig odgrywał decydującą rolę w rozstrzygnięciu tego, kto zostanie mistrzem świata kierowców w sezonie 2010. Rosjanin przez cały wyścig nie dał się wyprzedzić Fernando Alonso.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Robert Kubica
„To był bardzo dobry wyścig kończący sezon. Miałem problem ze sprzęgłem na starcie i byłem 14 po drugim zakręcie. Gdy na tor wyjechał samochód bezpieczeństwa, udało mi się wyprzedzić Sutila, co było bardzo ważne. Potem utknąłem za Kamui Kobayashim, który hamował bardzo późno, co utrudniło atak na jego pozycję. W końcu udało mi się przycisnąć go na zakręcie numer 9, a on obrał wewnętrzny tor jazdy w łuku numer 11, co pozwoliło mi wyprzedzić go po zewnętrznej.”

„To był kluczowy moment, po którym koncentrowałem się na wyciśnięciu wszystkiego z bolidu i kręceniu szybkich okrążeń. Bolid ciężko się poprowadziło dzisiaj, ale naciskałem bardzo mocno, ponieważ nie miałem nic do stracenia- jestem bardzo zadowolony z finiszu na piątej pozycji po starcie z 11 pola.”

Witalij Pietrow
„To był ciężki wyścig na torze, na którym wiemy, że ciężko jest wyprzedzać. Byliśmy całkiem szybcy przez cały weekend, a ja jestem dumny ze swojego zespołu i pracy jaką wykonał. Miałem dobry start i mogłem zyskać kilka pozycji na pierwszym zakręcie, ale chciałem uniknąć problemów, jakie miałem w Brazylii.”

„Zjechaliśmy do boksów podczas neutralizacji, co było dobrą decyzją, a potem starałem się naciskać, dbając przy okazji o opony, gdyż wiedziałem, że planem było dojechania na nich do mety.”

„Stoczyłem długą walkę z Fernando, ale bolid miał dzisiaj dobrą prędkość maksymalną, więc mogłem kontrolować sytuację: po prostu wykonałem swoją pracę. Gdyby on spróbował mnie zaatakować, nie chciałbym uderzyć w niego, ale nigdy nie doszło do takiej sytuacji. Przyjechałem tutaj walczyć i ścigać się przeciwko każdemu innemu kierowcy. Sądzę, że dzisiaj pokazałem, że potrafię walczyć.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

106 KOMENTARZY
avatar
bierucik

14.11.2010 17:36

0

Pięknie :-) Tak się jeździ! :-)


avatar
jar188

14.11.2010 17:37

0

No brawa chłopaki i zespół, ładne zakończenie sezonu. Już widzę tłumaczenie zespołu, że Pietrow zrobił bardzo duży postęp i na koniec sezonu nie odstaje od Kubicy ;)


avatar
lukasz556

14.11.2010 17:37

0

Nom moim zdanie to najlepszy wyścig Renault pod względem strategicznym . Brawo Dla Pietrova bardzo piękny wyścig w Jego wykonaniu . Robert też ładnie jechał nic dodać nić ująć


avatar
bendyz

14.11.2010 17:38

0

No można powiedzieć, że Pietrov w końcu pojechał tak jak powinien jeździć od początku sezonu. Brawa dla Renault za podwójną dobrą strategię.


avatar
AgataF1

14.11.2010 17:38

0

No, no . ładna wypowiedź Petrova. Rzeczywiście pokazał


avatar
plakat

14.11.2010 17:38

0

hahaha alonso się wściekł!!! Brawo Witalij!!!


avatar
dnb

14.11.2010 17:38

0

Ładna jazda Robka pomimo małych problemów na starcie :)


avatar
Kebesik

14.11.2010 17:39

0

Wszyscy mówią jak to ciężko było wyprzedzać, a Robert jednak pokazał, że można. Świetny wyścig i strategia dla Roberta i Witalija.


avatar
Vysogota

14.11.2010 17:39

0

Witja dzisiaj był pokazywany przez 80% wyścigu, odegrał się za cały sezon :)


avatar
alert119

14.11.2010 17:40

0

Heh, i kto by pomyślał, że Pietrow w aż tak ważnym momencie dla Marka I Fernando trzymałby się mocno toru ;)


avatar
fankaVettela

14.11.2010 17:40

0

Dzięki Witek, dobra robota ;-)


avatar
cwirus92

14.11.2010 17:40

0

Pietrow!! o tak! pokazałeś klasę! talent i umiejętności! wierzę w Ciebie! i Ci którzy psy na Tobie wieszali powinni się wstydzić! życzę dalszych sukcesów! i dziękuję!! Rozdałeś karty! a to było piękne rozdanie! S.Vettel!!


avatar
cyk

14.11.2010 17:40

0

3. lukasz556 Najlepszy to Chiny :) Brawo chłopaki. 18:1 dla Roberta. Robert przez ciebie nasz kraj bedzie miał problemy. Panu Putinowi taki wynik może się nie podobać


avatar
Skiba1196

14.11.2010 17:41

0

W końcu wielkie brawa dla Witalija,dobrze ze utarl nosa temu bufonowi Alonso,Robert także wielkie brawa i kto to mowi ze nie umie wyprzedzać?!Brawa także dla Renault,ze na koniec pokazali sie z dobrej strony.No i mimo ze nie lubie Vettela to graty dla niego za zdobycie tytulu,teraz oby do lutego...


avatar
atomic

14.11.2010 17:41

0

no to się witia nauczył w ostatnim wyścigu. urwana jego nać


avatar
pjc

14.11.2010 17:42

0

Tą obroną zwrócił na siebie uwagę i zmazał choć część winy za incydenty, które miały miejsce w trakcie sezonu. Tego mu było trzeba.


avatar
pjc

14.11.2010 17:43

0

W 16.mowa o VP. Natomiast Robert pokazał dziś klasę względem Hamiltona. Świetny występ.


avatar
DyZeQ

14.11.2010 17:44

0

Hehe Dobrze Witek pojechal,Swietny wystep rowniez Roberta :).Czekamy na next sezon ;>.


avatar
jar188

14.11.2010 17:44

0

@12. cwirus92, Poniosło chyba trochę, za ten wyścig brawa u i uznanie tak,w przekroju całego sezonu nie pokazał nic ciekawego, dwa udane wyścigi to trochę mało, był jednym z najsłabszych debiutantów.


avatar
konradosf1

14.11.2010 17:44

0

no wogóle dobry wyścig Renault, szkoda że nie było tak przez cały sezon.


avatar
wiesiek30

14.11.2010 17:45

0

Witja masz u mnie flaszke/ Vettel ;)


avatar
tck

14.11.2010 17:45

0

Z jednej strony mówię: Brawo Petrov, a z drugie strony stawiam na szalę te wszystkie jego wpadki w tym sezonie.. za mało dla mnie jeden przyzwoity wyścig. Gdyby chociaż co trzeci w jego wykonaniu był taki jak dziś to byłbym bardzo zadowolony. Ale to JEDEN wyścig w całym sezonie. Za mało, za mało...


avatar
Skiba1196

14.11.2010 17:46

0

A Wracajac jeszcze do Alonso to tak sie nie zachowuje mistrz świata,dlatego dobrze,ze nim nie zostal,o vettelu mozna powiedziec prawie to samo,z ta roznica,ze oprocz swoich glupich bledow w sezonie,mial tez kilka razy pecha(Australia) i wydaje mi sie ze dobrze ze zdobyl ten tytul,lecz wg mnie z tych kierowcow ktorzy walczyli o majstra hamilton byl najlepszy,takie jest moje zdanie.


avatar
Skiba1196

14.11.2010 17:48

0

Oby nastepny sezon byl tym w ktorym w koncu nie tylko caly czas bedziemy widziec przyjezdzajacego na 1 miejscu buttona,hamiltona,vettela,alonso ale takze Roberta i tego sobie i wszystkim zycze!Teraz Robertowi naleza sie wakacje!


avatar
Grzesiek 12.

14.11.2010 17:49

0

Co by nie napisać , Pietrow pojechał dobry wyścig . Szkoda że jednocześnie odebrał szanse na tytuł dla Alonso ;/ Kubica - gdzie są osoby którzy zarzucają mu braki pod rozporkiem ?? Poza startem , świetny wyścig ... na więcej nie można było liczyć w tym wyścigu ...;P


avatar
kuba1808

14.11.2010 17:50

0

W wywiadzie dla BBC Petrov powiedział coś w tym stylu: "I'm from Russia - I'm a fighter". :D


avatar
Maxy

14.11.2010 17:50

0

no jednak fajny chop z niego. pojechal ladnie :P


avatar
kierowca

14.11.2010 17:51

0

tia, kolko w kólko PET wolniej od KUB o ponad pół sekundy. KUB słaby start, ale to bylo widac ze koła buksuja. strata 3 pozycji na tarcie to powinna byc tragedia. dzieki dobrej strategii i talentowi KUB z 14 miejsca na 5 skonczył. A PET ? mimo kiepskiej jazdy, dzieki strategii dojechał na 6 miejscu. Gratki, ze nie rozbił bolidu i dojechał do mety. Szczególne gratki, że praktycznie na jednym komplecie przez caly wyscig jechał. Mam tylko nadzieje, ze w przyszłym sezonie nowy zespół Renault - Lotus na drugiego kierowce kogoś lepszego znajdzie.


avatar
manx

14.11.2010 17:55

0

Dobry wyścig, fajnie się oglądało. Renault dobrze się spisało i gratulacje. Choć bardzo mi szkoda Alonso, kibicuje Renault i Kubicy, ale serce zawsze będzie z Ferrari i Alonso. Dla mnie on jest mistrzem


avatar
głodny

14.11.2010 17:56

0

Ogólnie dość ciekawy wyścig tylko Ferrari dziś się nie popisało .Wielkie brawa dla Kubka za te 2 wyprzedzenia na torze na którym podobno nieda się wyprzedzać i duży plus dla Vitka .Na ostatnim okrążeniu Robert miał 1;47;870 ,coś się stało a ja to przegapiłem czy opony się szybko zużyły .


avatar
dnb

14.11.2010 17:56

0

Ciekawe właśnie jak to będzie z tym zespołem :) Ja tylko na nowy sezon życzę Robertowi bolidu podobnego do tego którym dysponował VET :)


avatar
kam39

14.11.2010 17:57

0

i to się nazywa ładne zakończenie sezonu BRAWO!!!!!!!!!!!1


avatar
Nadia

14.11.2010 18:00

0

28. @kierowca, ale Ty się uwziąłeś na tego Pietrowa, no naprawdę. Od początku sezonu kibicuję Witalijowi i mimo że nieraz bywało tragicznie, to dziś naprawdę jestem z niego dumna. Mam nadzieję, że przyszły sezon będzie dla niego lepszy i że zostanie w Renault. Uważam, że facet ma potencjał, tylko jeszcze robi za dużo błędów (choć ten wyścig był bezbłędny w jego wykonaniu). Ale w miarę nabywania doświadczenia i ich będzie coraz mniej. Myślę, że on jeszcze nieraz Was zaskoczy. Robert bardzo ładnie, generalnie Renault dziś stanowczo na plus. :)


avatar
misiek226

14.11.2010 18:02

0

w kazdym chyba weekendzie rozwalil bolid, tylko nie tutaj, przez niego alonso nie zdobyl tytulu, przeciez wiedzial ze alonso jechal po tytul to moglby go przepuscic, milo by bylo z jego strony


avatar
tomek83f

14.11.2010 18:02

0

28. kierowca dobry jestes jesli zauwazyles ze kola kubicy buksowaly,jego start byl pokazany z lotu ptaka i nie bylo widac nic takieg pozatym ze traci na starcie,jesli sam robert przyznal ze to wina sprzegla to znaczy ze to sprzeglo slizgalo i nie przenosilo mocy.Ogolnie wysci dosc ciekawy,chociaz moglo byc wiecej wyprzedzania,jesli Robertowi sie to udalo to dlaczego kierowca w szybszych bolidach mialoby sie nie udac.Alonso udowodnil jakim jest bufonem,niestety przegrywac tez trzeba umiec.


avatar
VOSA

14.11.2010 18:04

0

OLIWA NIE ZYWA ALE ZAWSZE SPRAWIEDLIWA Duch Renault dal sie przypomniec Alonso za oszustwo w wyscigu Singapuru z Piqietem. Wtedy wygral nieuczciwie dla Renault , a dzisiaj te Renault wygralo dla Renault nie okazujac szacunku dla prowadzacego w klasyfikacji. Bardzo dobrze sie stalo,ze nie zdobyl mastra Alonso, od razu okazal powody zadowolenia do Pietrova na dojezdzie do boxow. Dobrze mu tak,,mistrz w moich oczach powinien umiec wyprzedzac.


avatar
Skiba1196

14.11.2010 18:05

0

34.No ale zes powiedzial Moze mial mu jeszcze zjechac na bok,wysiąsć z bolidu i pokazac droge jak jechac,prawda jest taka,dzisiaj ani Ferrari,stratedzy,ani Alonso sie nie popisal,nie mowiac juz o Massie,ktory nie wiem za co jezdzi w Ferrari...


avatar
tomek83f

14.11.2010 18:08

0

34. misiek226 co to znaczy ze moglby go puscic? wygrywa najszybszy i najlepszy a jesli nie mogl sobie poradzic z Pietrovem to wyglada na to ze az tak dobry nie jest,zreszta cala ta wrzawa wokol Alonso jest dosc mocno naciagana,nie jest az tak szybki jak to niektorzy uwazaja,popelnial troche bledow w tym sezonie,uwarzam ze jest kilku kierowcow ktzorzy sa wystarczajaco szybcy a przy tym rowni i nie popelniala tyle bledow.Szkoda ze Webber tak zwolnil w ostatnich pod koniec sezonu,liczylem ze kierowcy red bula beda walczyc miedzy soba o tytul.


avatar
tomek83f

14.11.2010 18:10

0

36. VOSA dobrze powiedziane :-)


avatar
gac3k

14.11.2010 18:10

0

e tam, jak tam ktoś powiedział nie ważne jak mężczyzna zaczyna tylko jak kończy. A tak poważnie Vitia musi popracować przede wszystkim nad psychiką, to powinno być lepiej.


avatar
Fox_

14.11.2010 18:11

0

@34 Może wszyscy mieli przepuszczać Alonso, Vet, Webera i Hamiltona bo jechali po tytuł? A może od początku sezonu mieli sobie wybrać jednego kierowce którego będą przepuszczać ciągle bo on będzie jechał po tytuł ? To jest sport i rywalizacja, a nie piaskownica i zabawa.


avatar
kierowca

14.11.2010 18:12

0

@33 Nadia, nie mam nic do PET, chodzi mi o to by KUB mial wsparcie w drugim kierowcy. PET sie do tego nie nadaje. Dzisiejszy wyscig wcale nie był dobry w wykonaniu PET (jesli rozpatrywac to w kategoriach sportowych a nie w kwesti ze dojechał do mety). Był na kazdym okrażeniu duzo wolniejszy od KUB. To dzieki strategii dojechał na 6 pozycji. I owszem, KUB tez dzieki strategii ale przynajmniej cisnął i bardzo nie odstawał od tempa Vettela. Ponizej 0,5 sek, wiec nie ma tragedii. Natomiast PET do KUB tracił regularnie po 1 sek. A ze tor jest jaki jest to tempo PET wystarczyło by zablokowac ALO.


avatar
gac3k

14.11.2010 18:12

0

37. moim zdaniem Massa jeździ w Ferrari bo jest stabilnym kierowcą a przy tym godzi się z rolą pomagiera gwiazdy jaką jest ALO, a na to wielu kierowców jak choćby Robert by się nie zgodziło.


avatar
kierowca

14.11.2010 18:16

0

@35 zmien dostawce relacji. na bbc w powtorkach widac klopoty KUB ze startem wyraznie. W hiszpanskich powtorkach również. Zresztą, niemal od razu w trakcie wyscigu pisalem o tym. Ale ty pewnie sluchales borowczyka i kochanskiego. kiedy podniecali sie ze KUB 1 poz zyskal, kiedy w rzeczywistości był 2 w tył. Na starcie 3 w tył i na zakrecie odzyskal jedną. Potem FI i Sauber. i Taktyka i dobre tempo. Ale koncowka byla juz grozna, znow zaczely sie uslizgi, dlatego zwolnil. i przestał gonic Rosberga.


avatar
mariuszt02

14.11.2010 18:17

0

To jeden z nielicznych wyścigów, w którym nie widziałem w wykonaniu Pietrova żadnego błędu. Gratulacje, świetna jazda, podczas gdy za jego plecami pretendenci do tytułu nie raz zamiatali pobocza. Po przygnębiającym GP Brazylii, w którym Robert ugrzązł za Nico, miło było widzieć Kubicę walczącego o każdą pozycję i wyprzedzającego wolniejszych kierowców bardzo odważnie ale w 100% fair_ cały Robert.


avatar
Skiba1196

14.11.2010 18:22

0

43.No i wlasnie to jest f1,nie zawsze liczy sie talent tylko sponsorzy ktorzy stoja za danym kierowca,ale jestem pewien,ze Robert jezdzac w ferrari z Alonso bylby od niego lepszy,niewiele ale jednak...


avatar
Jaro75

14.11.2010 18:22

0

U fanów Alonso ,chłopak ma przejebane :)) Nigdy "ich" nie miał ale nawet "GDYBY" je miał to dzisiejszym wyścigiem zamknął sobie wszystkie furtki do Ferrari :) hahahahaha ( teraz się śmieję ) Pozdr.


avatar
FERRARI19

14.11.2010 18:23

0

Ma racje, że przyjechał walczyć, w końcu pojechał dobry wyściag... Szkoda, że Ferrari było dziś niezbyt dyspozycyjne i Petrov odpierał ataki, nie musiał wręcz ich odpierać po Ferrari jechało dużo wolniej. Gdy Ferrari było nieco szybsze to Petrov nie miałby najmniejszych szans... Alonso zdobyłby tytuł, gdyby auto było troche szybsze. Ale nie mam nic do Petrova ponieważ przez tytuł walczy się przez cały sezon, a nie w jednym wyścigu. Byłem za Alonso. Vettel nie zaszłużył na tytuł ponieważ w tym sezonie zepsuł wyścigi nie tylko sobie, ale i innym. Jest on nieodpowiedzialny i za młody. Myśle, że powinien dorosnąć.


avatar
tomek83f

14.11.2010 18:25

0

44. kierowca bajerowac mozesz ale nie tutaj realizator jest jeden i na cala europe idzie ten sam obraz,czy to niemcy czy anglia czy polska,pokazuja dokladnie to samo,tylko komentatorzy sa inni


avatar
tado

14.11.2010 18:26

0

Pet nic nie pokazał,nie wiem czym tu się zachwycać.Alo nie miał szybkości na prostej,to samo miał Rob w BRA .a przepraszam,pokazał ze na super bezpiecznym i super szerokim torze nie rozbił bolidu,no to GRAT.Co do ROBA bardzo dobry wyścig,GRAT. 2011 ROB+dobry,może być nie najlepszy bolid=majster.pozdro


avatar
VoXu

14.11.2010 18:26

0

22. tck To już drugi bo raz był piąty :)


avatar
Skiba1196

14.11.2010 18:30

0

Pokuszę sie o podsumowanie tego sezonu 2010 Wg mnie najlepszy Kierowca Sezonu 2010-Lewis i Robert(Zawsze wyciskali ze swoich samochodow wszystko,to takze wg mnie najlepsi kierowcy obecnie w stawce,pomijajac juz czasami glupie bledy hamiltona) Najgorszy Kierowca-Moim zdaniem Yamamoto,to chyba nie ulega watpliwosci... Rozczarowanie Sezonu 2010:Michael Schumacher(Kilka błysków i to w treningach nie wystarczy) Niespodzianka Sezonu-Moim zdaniem Kamui Kobayashi i poczatek sezonu Renault Najgorszy Zespół-oczywiscie HRT,nie moze byc inaczej Najlepszy zespół-Redbull Największa wpadka Zespołu-J.Button i mechanik Mclarena w Monaco no i nie dokrecone kolo u R.Kubicy w japonii,lizakowy Renault na Wegrzech Najczesciej popelniajacy bledy-V.Petrov Najrzadziej Popelniajacy bledy-Nie moze byc inaczej jak Robert Kubica No to by bylo na tyle.


avatar
tado

14.11.2010 18:30

0

W Rosji będzie jeszcze szerzej i bezpieczniej,pod tow.Pietrowa


avatar
kierowca

14.11.2010 18:33

0

@49 i tu sie mylisz :) pozostan przy polsacie :) i bzdury nadal opowiadaj. wystarczy ze sciagniesz sobie transmisje z bbc z np poprzedniego wyscigu i zobaczysz ilosc powtorek i ich czas.


avatar
Tristan

14.11.2010 18:47

0

Mam nadzieję, że ludzie nie są kretynami i jeden przyzwoity wyścig nie sprawi, że nagle zaczną go postrzegać w lepszej perspektywie, przecież on zawalił cały sezon... Jeżeli Renault w następnym roku będzie dalej miało w składzie tę pokrakę to mimo, że jest tam Kubica nie kibicuje już takiemu zespołowi trzymającemu takiego kapiszona byle tylko dopchać sakiewkę i dzięki jeździe polaka załapać trochę czasu antenowego.


avatar
tomek83f

14.11.2010 18:54

0

54. kierowca wszystkie tv ktore maja wykupione prawa do transmisji F1 dostaja ten sygnal od realizatorow z danych torow,powtorki rownierz sa realizowane na miejscu i niema takiej mozliwosci zeby sobie tv wybierala co chce,oczywiscie moga to zrobic tylko po co?? skoro wszystkie powtorki wychodza od glownego realizatora,to on ma dostep do wszystkich kamer i wybiera najciekawsze momenty i to czy bedziesz ogladal obraz z bolidu buttona czy tez z innego bolidu lub jakiegokolwiek miejsca na torze.


avatar
shpath

14.11.2010 18:57

0

Robert musi koniecznie podziękować Lewisowi za to, że ten ostatni tak na niego naciskał. Obawiam się, że gdyby nie on, Roberto nie miałby tak mocnego tempa (chyba bardziej by oszczędzał opony). Generalnie - duży plus dla Robcia, że dał z siebie wszystko i dobrze zapunktował. Co do Pietrka, co mogę napisać, jest takie powiedzenie, że kazać małpie robić jedną rzecz przez długi czas, to w końcu raz się jej uda. I to dziś właśnie miało miejsce. Mimo wszystko, gratulacje za utrzymanie za sobą ALO i WEB a przede wszystkim za nie pocałowanie się z bandą (choć na tym torze to dość trudne :).


avatar
kierowca

14.11.2010 19:00

0

@56 proponuje bys skonczyl sie kompromitowac i obejrzal relacje innych tv. Mam nadzieje ze w polsacie były wywiad z MSC zaraz po jego wypadnieciu z toru :)


avatar
arthi

14.11.2010 19:08

0

49. tomek83f tak jak koledzy pisza, nie jest jedna transmisja! Na bbc czesto pokazuja ujecia z innych kamer, zreszta kiedys gdy jeszcze canal+ zajmowal sie f1 w Polsce, mozna bylo wybierac z ktorej kamery chcesz widok to byl high tech i to dobrych nascie lat temu!


avatar
arthi

14.11.2010 19:10

0

58. kierowca obawiam, sie ze on nie wie jak, poza tym oglada polsat, jak ze polski to jego natywny i jedyny jezyk jakim sie posluguje ;)


avatar
tomek83f

14.11.2010 19:17

0

58. kierowca czlowieku to Ty sie kompromitujesz,jest mozliwosc ogladania innego obrazu za pomoca urzadzenia Kangaroo TV ale tylko w poblizu toru jesli wykupisz sobie bilet,poczytaj troche o realizacjach tv,nie wazne czy to F1 czy pilki noznej,gdyby byla taka mozliowsc to w polsce polsat pokazywalby tylko Kubice. Z oficjalnej strony F1 ,,Juz w umowach licencyjnych FOM wymusza, by wszystkie sesje (treningi, kwal i wyścig) były pokazane przez oficjalne pasmo. To bardzo ułatwia realizacje transmisji i rozwiązuje późniejsze problemy z prawem licencyjnym i dystrybucją. Jedyna rożnica w transmisji to sygnal w jakim jest wysylany np z Japonii jest to JNTSC gdy w calej europie jest NTSC.Nawet gdy F1 bedzie nadawana w HD to wszystkie stacje będą miały ten sam obraz z toru.


avatar
tomek83f

14.11.2010 19:20

0

60. arthi z tego co widze to Ty nawet polskim dobrze nie potrafisz sie poslugiwac


avatar
kierowca

14.11.2010 19:22

0

@61 prosze, POLSAT wykupil najtansza licencje na transmisje. Nie kompromituj sie.


avatar
tomek83f

14.11.2010 19:27

0

63. kierowca czlowieku nie masz pojecia chyba ile kosztuje nawet transmisja,tutaj niema targowania albo wykupujesz albo inna stacja placi i ma transmisje,gdyby tak bylo jak mowisz to taki TVN w polsce zaplacilby wiecej i zrobilby relacje z prawdziwego zdarzenia z wywiadami przed i po wyscigu.Pewnie nawet nie wiesz kto zajmuje sie transmisja F1


avatar
tado

14.11.2010 19:31

0

kierowca.arthi. nie wszyscy są tak zaje.....ci jak wy.I oglądają na bbc.Pet i tak jest słaby.Jaskóła wiosny nie czyni.


avatar
kierowca

14.11.2010 19:33

0

@64 w takim razie jeszcze raz prosze abys obejrzał tarnsmisje z bbc czy hiszpańską. duzo wiecej powtorek w trakcie wyscigu i dodatkowo krotkie wywiady.


avatar
frg1pl

14.11.2010 19:34

0

Jasne. Na cały świat leci jeden sygnał a w tym samym czasie na różnych stacjach pokazują co innego...#$! czary


avatar
tado

14.11.2010 19:44

0

kierowca ale nie rozumiem o co chodzi,chcesz powiedzieć ze ALO atakował na każdym zakręcie a PIETIA bronił się jak Stalingrad


avatar
kierowca

14.11.2010 19:46

0

@68 to moze zainwestuj w nauke rozumienia slowa pisanego.


avatar
mikipap

14.11.2010 19:51

0

Najtańszą transmisją jest ta którą oglądasz na PolSat ale oprócz tego F1 Menagment oferuje extra oferty Takie BBC jak by chciało to może przez cały wyścig pokazywać sobie swoich rodaków HAM i BUT ale podstawową transmisje muszą mieć wykupioną. A jak im ktoś powie że 50 okrążeniu komuś wybuchnie bolid to i obraz z tego bolidu sobie wykupią To jest tak jak na trybunach Za $80 możesz sobie wypożyczyć mały odbiornik na którym możesz sobie przełączać kamery ze wszystkich bolidów jak i słyszeć rozmowy kierowców z teamami


avatar
fan massy

14.11.2010 19:53

0

no łądnie Witalij chya pojechał swoj zyciowy wyscig w F1 a moze nawet w całej karierze - Brawo


avatar
fanAlonso=pziom

14.11.2010 19:54

0

64 tvn i trannsmisja z prawdziwego zdarzenia z tego co wiem to gdy dochodzi do przetargu na temat olimpiady czy mundialu to od razu rezygnują z tego i pewnie jeszcze by puszczali 15 minutowe reklamy w srodku wyscigu gdyby do tego doszło


avatar
arthi

14.11.2010 19:58

0

69. kierowca po co dyskutujesz z debilami, skoro oni wiedza lepiej, na sile bym ich nie uszczesliwial.


avatar
arthi

14.11.2010 20:01

0

nic nie stoi na przeszkodzie by wrzucic linka do materialu z innej stacji...


avatar
arthi

14.11.2010 20:01

0

jak tylko pojawi sie cos w sieci


avatar
tado

14.11.2010 20:01

0

69 ta dyskusja trwa od 50.Chcesz powiedzieć że my upośledzeni przez Polsat(zgadzam się,polsat to dno a koment mija się z obrazem)nie widzieliśmy wspaniałej walki Witi z Alo,sorry ale to nie była jakaś epicka batalia


avatar
kierowca

14.11.2010 20:02

0

@70 dokladnie.


avatar
kierowca

14.11.2010 20:02

0

@76 jakiej wspanialej walki ??


avatar
tado

14.11.2010 20:06

0

78 no to o co ci chodzi od 50


avatar
kierowca

14.11.2010 20:07

0

czytaj ze zrozumieniem. nie mam pojecia o czym piszesz.


avatar
tado

14.11.2010 20:09

0

73 chyba ty jesteś debilem.to nie jest wp buraku


avatar
tado

14.11.2010 20:11

0

80 no gdzie się pomyliłem w 50


avatar
tomek83f

14.11.2010 20:13

0

kierowca z zwracam honor jesli chodzi o bbc ale tylko o ta stacje gdyz transmisja zajmuje sie Formula One Productions czyli czesc FOM a glownymi wlascicielami praw produkcyjnych jest wlasnie tv bbc 73. arthi jesli uwazasz mnie za debila to nie musisz ze mna dyskutowac,popieram.


avatar
kierowca

14.11.2010 20:14

0

@82 masz cos z glową ? przyczepiles sie do mnie i za cholere nie mam pojecia o co ci chodzi. ochłoń, pospaceruj.


avatar
tado

14.11.2010 20:15

0

kierowca sorry pomyliłem się,myslałęm,ze koment do 49 jest do mnie.przepraszam


avatar
kierowca

14.11.2010 20:16

0

@83 jak pisalem, nie tylko bbc, bedac w hiszpanii widzialem w tamtejszej tv tez transmisje ktora bardzo roznila sie od polsatowskiej. to po prostu kwestia kasy jaką tv na transmisje wydaje.


avatar
tado

14.11.2010 20:17

0

hahahaha.pozdro. oglądałęm bbc i wiem o co ci chodzi.hahahaha ups


avatar
kierowca

14.11.2010 20:17

0

tado, spoko... wicej luzu ;)


avatar
tomek83f

14.11.2010 20:20

0

86. kierowca ok przyznaje ze miales racje,niestety z braku konkretnej transmisji jestem zmuszony do ogladania tej na polsacie,kiedys mialem okazje ogladac we wloszech na RAI i tam tez wszystko wyglada duzo lepiej ale chodzi mi tu przedewszystkim o ilosc wywiadow i ciekawostek ze strony technicznej. Pozdrawim.


avatar
Joe

14.11.2010 20:22

0

Przestańcie ulegać emocją i opiektywizm, Pietrow miał świetny wyścig, Robert tez i Renault dało mistrza red bull !salut


avatar
kierowca

14.11.2010 20:25

0

@89 a widzisz, na bbc są wstawki prosto z toru (jak kierowca wypadnie, awaria) i w hiszpanii to samo widzialem. Poza tym, powtórki z różnych kamer i duzo ich więcej. A na polsacie masz tylko gołą transmisje i tylko to co w głównym pasmie leci. Bez wyboru ujec.


avatar
jenks

14.11.2010 20:36

0

pietrow niech cie szlak trafi i kubice tez za blokowanie hamiltona ,ktory być może wyprzedzilby tego gada vetela.


avatar
AntyRace

14.11.2010 20:36

0

@kierowca: bbc ma wywiady bo nie siedzą w studio jak w polsacie tylko mają swoich ludzi na torze, Eddie Irvine, Coultard, dziennikarz z BBC Sport(nie znam z nazwiska), kobieta która po garażach biega, i starszy grubawy, który gania po lini startowej przed wyścigiem. I teraz: W trakcie transmisji z wyścigu wrzucają swoje 2 grosze. Sam wyścig jest identycznie transmitowany dla wszystkich.


avatar
tomek83f

14.11.2010 20:44

0

93. AntyRace to bbc realizuje caly material i moga robic co chca,przyznaje ze kiedys mialem okazje ogladac cos ale tylko ze studia bbc


avatar
kierowca

14.11.2010 20:49

0

@93 ta babka co po garaz lata jest moją ulubienicą :)


avatar
sebf

14.11.2010 20:54

0

Starszy grubawy, który gania po lini startowej przed wyścigiem to byly kierowca F1 Martin Brundle.


avatar
orto

14.11.2010 20:57

0

Alonso atakował jak mógł ale tym razem sprzęt ze swymi miernymi osiągami nie pozwolił mu na sukces no i przekombinowali z taktyką i już było po herbacie.


avatar
Zjarany

14.11.2010 21:33

0

Pietrow tym wyścigiem po prostu zmiażdżył wizerunek Ferrari.


avatar
mariusz199734

14.11.2010 22:15

0

Gratulacje dla Renault


avatar
drexer

14.11.2010 22:22

0

Jestem ciekaw jakby Kubica zachował się gdyby był w sytuacji Pietrowa i miał za sobą Alonso:) Szczerze powiedziawszy jestem troszkę rozczarowany, że Alonso nie zdobył tytułu, za niego trzymałem dzisiaj kciuki. W sumie myślałem (miałem nadzieję) przez moment, że Petrow odpuści i puści Alonso do przodu. A za bardzo mi to na walkę nie wyglądało Alonso po prostu miał z deka wolniejszy bolid na prostych i nie mógł pocisnąć na Pietrowa. A co do transmisji oglądałem część wyścigu na RTL i jeśli chodzi o transmisje a szczególnie np jak pokazują dokładnie to co się dzieje nie tylko na torze to trzeba pochwalić i gdyby nie reklamy przyjemniej by się oglądało niż na polsacie. Polska tv mogła by zainwestować w transmisje takich sportów a nie siedzą komentatorzy w studiu i czasami sami nie wiedzą o czym mówią.


avatar
jaka4

14.11.2010 22:42

0

sezon 2011 zapowiada się obiecuąco dla RENAULT I KUBICY


avatar
ktom

15.11.2010 18:39

0

bardzo dobry wyścig Kubicy. Cieszę się że Vetel został mistrzem świata pietrow dobrze śei wykazał


avatar
Budyn_F1

15.11.2010 19:24

0

Renault bardzo sie postaralo w tym wyscigu obydwoje dawali z siebie wszystko. Oby tak dalej oczywiscie jak zatrzymaja Pietrowa na przyszly sezon.


avatar
marcinblondyn

15.11.2010 22:39

0

Durny Pietrow jak nie trzeba to ma forme życia


avatar
ebbpp

16.11.2010 12:19

0

Robert też odegrał decydującą rolę-przez wiele okrążeń wstrzymywał Hamiltona-jakoś o tym nikt nie pamięta...


avatar
pawel123

16.11.2010 16:02

0

Bravo WItia, uczyłeś się i uczyłeś się, aż naumiałeś ;) moim zdaniem zdał do następnej klasy - warunkowo ;p


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu