Robert Kubica, który w ten weekend uczestniczył w kolejnym rajdzie rozgrywanym we Włoszech, Ronde di Andora, wypadł z trasy jadąc samochodem Skoda Fabia S2000.
Polak był pilotowany przez Jakuba Gerbera, który wrak auta opuścił o własnych siłach.Kierowca F1 został wydobyty z samochodu przez ratowników i przetransportowany helikopterem do szpitala.
Według wstępnych doniesień zarówno pilot, jaki kierowca są przytomni.
Na godzinę 14:00 zapowiedziano konferencję prasową w sprawie stanu zdrowia polskiego kierowcy.
06.02.2011 18:43
0
Morelii mowi ze da rade to da rade:)) ja jestem dobrej mysli i wszyscy powinni byc a nie ta jebana prasa wloska tak gadaja ze az mi sie plakac chce....... aspn to oni juz wogole przesadzaja pajace...
06.02.2011 18:48
0
Prawa ręka Robert Kubica nie będzie musiała być amputowana, tak i jego menedżer Daniel Morelli właśnie ogłosił. Jest jednak pewne, czy Pool i jego ręka będzie w stanie w pełni wykorzystać, ponieważ operacja jest w toku. Nie poinformował, że Kubica doznał złamania i krwotok wewnętrzny, który wystąpił. Obecnie lekarze wciąż walczą o rękę. Nie jest jeszcze wiadomo, czy Kubica i trwałe szkody w tej sprawie. Będzie kontynuowana do godziny 20:00 ostatniego wieczoru.
06.02.2011 18:49
0
Piotrek, na cholere to piszesz?
06.02.2011 18:50
0
No ok przepraszam chcialem wam przekazac jakies info....
06.02.2011 18:51
0
Takie info było kilkanaście jak nei kilkadziesiąt min temu, śledz info a potem pisz. Przecież jak bym napisał wam jutro że Kubica miał wypadek to chyba ciut za pozno nie ?
06.02.2011 18:52
0
Aha no tak masz rację sorki.
06.02.2011 18:55
0
Menedżer Kubicy: "Lekarze przywrócili już krążenie w dłoni oraz ustawili złamane kości. Teraz trwa walka o to, by wszystkie mięśnie i ścięgna działały jak należy"
06.02.2011 18:57
0
Również z Wami siedzę tutaj od rana i próbuję wyłapywać szczątki informacji i dzielić się z Wami...cieszy mnie fakt, że dłoń pozostanie na swoim miejscu....
06.02.2011 19:03
0
Piotrek19 pewnie myśli że tylko on ma dostęp do innych stron niż ta i informuje nas "na bieżąco" :)
06.02.2011 19:04
0
ja siedze od 10.30 i odświerzam strone nie moge uwierzyć że kubica miał wypadek ale cieszy fakt że ręka na miejscu będzie :D
06.02.2011 19:05
0
ja oglądam filmy na Youtube z Kubicą chce troche powspominać ;)
06.02.2011 19:06
0
A wracając do tematu to podzielam zdanie że tak naprawdę to czegoś pewnego dowiemy się w najbliższych dniach a nie godzinach. Dłoń złożą ale z jakim skutkiem to już inna sprawa. Podobała mi się wypowiedź Zientarskiego. Mówił najważniejsze że facet żyje i nawet jeśli nie będzie się już mógł ścigać to nadal będzie z nami rozmawiał o samochodach a takich ludzi jak Robert jest naprawdę niewielu.
06.02.2011 19:06
0
cwaniakowanie nic tu nie zmieni... tylko szkodzi
06.02.2011 19:09
0
1212. woobiland1 Bo to jest spoko gość z Zientara szkoda żze możemy sie tylko modlić... ::?
06.02.2011 19:10
0
Jasne że fajny gość Zientar. Wkurza mnie pieprzenie czy będzie mógł jeździć czy nie. Za wcześnie na to.
06.02.2011 19:12
0
Robert kużwa nie rób mi wiecej tego pompka już nie ta odliczam dni do Twojego powrotu na tor
06.02.2011 19:12
0
Zna ktoś moze jakąś strone na której można oglądać tvn24 na żywo , po prostu online?
06.02.2011 19:14
0
Cały czas nie można chyba ale na tvn24.pl możesz sobie teraz obejrzeć FAKTY na żywo
06.02.2011 19:16
0
Przepraszam FAKTY z wczoraj hehe
06.02.2011 19:20
0
tu jest tvn24, niestety bez wizji http: // tvn24-stream. onet.pl /1,popup_player.html
06.02.2011 19:22
0
Po obejrzeni tego nie wyobrażam sobie F1 bez Kubicy :( h ttp:// www.youtube. com / watch?v=IjQzCjJlycg &feature = related
06.02.2011 19:25
0
Kubica to nie F1. Najważniejsze że żyje.
06.02.2011 19:27
0
1217. RadeQ tutaj masz tv http://w ww.meg awypas.pl/in dex.php
06.02.2011 19:38
0
do kliniki, w której operowany jest Robert Kubica, przybył jego przyjaciel z F1 - Fernando Alonso
06.02.2011 19:38
0
Alonso przyjechał do szpitala
06.02.2011 19:41
0
4 tygodnie 6 dni na gp bahrajnu sie nie poskłada , ale na gp Australii na bank będzie się scigał....
06.02.2011 19:41
0
Miło.
06.02.2011 19:47
0
1223. Pewlo zobacz jak tam odtwarza ten filmik, nie dosc ze ścina kompa to do tego pokaz slajdów
06.02.2011 19:47
0
"Na razie nie podejmujemy decyzji o tym, kto może zastąpić Roberta Kubicę. Byłoby to nieprzyzwoite" - mówi szef Roberta Kubicy.
06.02.2011 19:48
0
Chyba dostanę zawału...
06.02.2011 19:51
0
"Życzę Robertowi jak najszybszego wyzdrowienia i powrotu za kierownicę. Jego doświadczenie i wiedza są bardzo potrzebne ekipie w czasie przygotowań do sezonu" - stwierdził z kolei partner Kubicy z Lotus Renault GP - Witalij Pietrow.
06.02.2011 19:51
0
„Drogi Robercie, jestem z tobą myślami od czasu szokującej informacji. Zdrowiej szybko” - czytamy na oficjalnym kanale twitter Nicka Heidfelda, byłego partnera zespołowego Kubicy. „Wszyscy wspierajmy Roberta Kubicę, który ucierpiał dziś w wypadku. To nie tylko świetny kierowca, ale również wspaniała osoba” - napisał Fernando Alonso. Wydarzenie skomentowało wielu innych kierowców, jednym z nich jest Rubens Barrichello - „Chciałbym poprosić wszystkich o życzenia dla Kubicy, który w tej chwili jest operowany. Wszyscy go lubimy – zasługuje na wszystko co najlepsze”.
06.02.2011 19:51
0
głupoty z tym Alonso, gdzie to macie? zresztą to teraz nieistotne...
06.02.2011 19:51
0
na polsat news są bieżące informacje niedawno podali że przywrócono krążenie krwi w operowanej dłoni
06.02.2011 19:54
0
- Jest mała szansa na to, że Robert odegra w tym sezonie znaczącą rolę w F1 - mówi szef stajni Lotus Renault F1, Eric Boullier. W niedzielę polski kierowca miał poważny wypadek podczas rajdu rozgrywanego we Włoszech. - Na razie nie podejmujemy decyzji o tym, kto może zastąpić Roberta Kubicę. Byłoby to nieprzyzwoite. Musimy poczekać i porozmawiać z samym Robertem - dodał Boullier.
06.02.2011 19:54
0
Czekamy przynajmniej do 21.00
06.02.2011 19:56
0
1235. rbej - Następny, który myśli że podaje info w szybkim tempie i nikt o tym nie wie...
06.02.2011 19:57
0
Chłopaki , jak czujecie ??
06.02.2011 19:58
0
RadeQ - Następny, który myśli że jego posty coś wnoszą do dyskusji.
06.02.2011 20:04
0
1235. rbej próbujesz się wykręcić ?
06.02.2011 20:04
0
Ja czuję spokój i optymizm.... Poza tym jak odbudowali strukturę kości i przywrócili krążenie to znaczy, że martwica tkanki raczej na pewno w dłoni nie grozi. Problem może być ze ścięgnami, bo ta ręka już pokiereszowana była. Nie zdziwię się, jak Robert będzie miał jakieś przykurcze bądź np. częściowy niedowład palców, a na stare lata bóle ręki to ma jak w banku. Ale rehabilitacja potrafi zdziałać cuda, uwierzcie mi.
06.02.2011 20:07
0
Sportmediaset.mediaset.it podaje, że do szpitala w Pietra Ligure, gdzie operowany jest Kubica przybył jego przyjaciel Fernando Alonso z Ferrari
06.02.2011 20:07
0
1235. rbej niestety nie ma się co oszukiwać, po wypadku w Montrealu miał zdaje się zwichnięcie i lekkie wstrząśnienie, a mimo to opuścił wyścig, tutaj jest solidnie połamany. Moim zdaniem w tym sezonie, o ile w ogóle team będzie chciał z nim jeszcze współpracować, już raczej nie zobaczymy Roberta. Niestety jest w takim wieku, że pewne decyzje powinny być podejmowane przez menedżera, szefa zespołu. Zawsze wszyscy pisali, że Hamilton jest lekkomyślny, niestety widać Robert też. Team zbudował bolid, pewnie już się tego nie dowiemy, może na miarę mistrzostwa i co z tego. Ilu ludzi liczyło na niego, ilu ludzi zawiódł? Jedna błędna decyzja przekreśliła wszystko, kto wie, kto wie czy w tej sytuacji zapowiadany kontrakt sponsorki dojdzie do skutku, przecież z takimi kierowcami jak Senna i Petrov to Renault może walczyć co najwyżej w 3 piątce. Mam nadzieję, że Robert wróci do zdrowia, ale Polsat Sport HD już chyba nie będzie potrzebny. Tak oglądałem F1 dla Roberta Kubicy.
06.02.2011 20:11
0
Robciu wyzdrowieje i jeszcze pokaże co potrafi.Trzymajmy kciuki za niego!!!
06.02.2011 20:11
0
Jeszcze troszkę i się dowiemy.Kurdę... Ale stres.
06.02.2011 20:12
0
Ponoć koniec operacji. Czekamy na konferencję.
06.02.2011 20:12
0
Operacja dobiegła końca!
06.02.2011 20:12
0
Wg ANSA operacja Roberta Kubicy dobiegła końca. Może i dzisiaj podawała bzdurne wiadomości, ale chociaż tą mogłaby mieć prawdziwą..
06.02.2011 20:13
0
Alonso udał się do szpitala gdzie leży Robert
06.02.2011 20:13
0
jeżeli by pozwoliły na to jego siły byłoby fajnie jakby Robert w czasie rehabilitacji mógł komentować formułę 1 dla polaków
06.02.2011 20:14
0
byle była pozytywna
06.02.2011 20:14
0
nieznany jest rezultat końcowego zabiegu ...
06.02.2011 20:15
0
wiekszy stres niż przed wyścigami GP.
06.02.2011 20:15
0
operacja Roberta Kubicy dobiegła końca - Nieznany jest jeszcze rezultat kilkugodzinnego zabiegu chirurgicznego, którego celem miało być między innymi przywrócenie funkcjonowania zmiażdżonej dłoni.
06.02.2011 20:16
0
Nieoficjalnie: sprawność ręki uratowana
06.02.2011 20:16
0
1254 z kąt to wiesz?
06.02.2011 20:18
0
portal Moto.pl, jej sprawność została uratowana.
06.02.2011 20:19
0
1256. robocop45 - onet sport
06.02.2011 20:34
0
Na tvp info podali, że operacja jeszcze trwa ..
06.02.2011 20:37
0
Ja miałem jakieś przeczucie na mistrza świata w tym sezonie dla Roberta :) Nowy , czarny , ładny i wreszcie skrojony pod Roberta bolid ... to miało być w tym sezonie - wreszcie MŚ F1 dla Roberta w 2011r . Szczerze tego Mu życzyłem i wierzyłem w to . Nie mogłem doczekać się inauguracji sezonu . A dzisiaj taki pech ! Robert wracaj do zdrowia . Pokaż tym pe...om jak się jeździ w F1.
06.02.2011 20:39
0
Normalnie już nie umiem usiedzieć... Aż strach pomyśleć, tyle stresu w jeden dzień, bylem na kilku GP, widziałem Roberta na żywo w Belgii na podium i jak mam sobie wyobrazić F1 bez Roberta to aż mnie skręca, oby wszystko dobrze się skończyło...
06.02.2011 20:47
0
I co wiadomo już ?
06.02.2011 20:48
0
20:44 "Kuba przesyła bardzo pozytywne wieści o stanie zdrowia Roberta!" - napisała partnerka Jakuba Gerbera (pilota Kubicy) na portalu Facebook
06.02.2011 20:51
0
Módlmy się za Roberta, Wiara czyni cuda... !!!
06.02.2011 20:54
0
20:50 Prawdopodobnie operacja dobiegła końca. Źródła twierdzą, że udało się odbudować całą rękę. Daniele Morelli powiedział, że Kubica wróci do ścigania.
06.02.2011 20:55
0
Wróci... tylko kiedy?
06.02.2011 20:57
0
Mam nadzieje, ze wroci do F1, a jak nie to chociaz do rajdow. Ale w tej chwili jest najwazniejsze jego zdrowie i uratowanie reki, zeby mogl jej w przyszlosci uzywac.
06.02.2011 20:58
0
mniejsza o to kiedy, byle było OK i mógł dalej startować
06.02.2011 20:59
0
To było po wypadku w 2003 teraz będzie podobnie :) - Według najbardziej optymistycznych prognoz miałem wrócić do ścigania po sześciu miesiącach, a tymczasem po miesiącu i dziesięciu dniach już siedziałem w bolidzie - opowiada Kubica, który wrócił wówczas w wielkim stylu.
06.02.2011 21:01
0
1269 Oby teraz było podobnie
06.02.2011 21:02
0
20:44 "Kuba przesyła bardzo pozytywne wieści o stanie zdrowia Roberta!" - napisała partnerka Jakuba Gerbera (pilota Kubicy) na portalu Facebook
06.02.2011 21:02
0
Tyle że wtedy nie miałzłamanej nogi ale kij z tym trzymaj się Robcio :) Dasz rade !!!!
06.02.2011 21:04
0
W Polsat News informują, że Robert przechodzi drugą operację związaną z krwotokiem wewnętrznym, rękę już zoperowano.
06.02.2011 21:04
0
teraz nie będzie tak różowo, dochodzi złamana noga i bark. Będę szczęśliwy jak uda mu się wrócić do F1, nieważne kiedy. F1 bez Roberta to dla mnie tylko zwyczajny sport , ściganie. On dawał emocje i bardzo mu kibicuję, nie tylko dlatego że jest Polakiem
06.02.2011 21:04
0
Zobaczycie, wyrobi się na Bahrajn lub Australię i powróci z sukcesami!
06.02.2011 21:07
0
bartek1515, weż połam bark, dłoń i nogę a za 4 czy 5 tygodni idź pojeździć rowerem i powiedz czy przynajmniej na niego wsiadłeś... :(
06.02.2011 21:10
0
Za Kubicą stoi ogromna kasa, najlepsi lekarze i takie cuda medycyny o których zwykły człowiek może pomażyć. Bartek nie wsiądzie na rower a Robert będzie biegał.
06.02.2011 21:13
0
Tak, będzie nawet jeździł ale nie na Bahrajna ani nie na Australie tylko dużo poźniej....
06.02.2011 21:15
0
Jedno jest pewnie. Na 100% to był jego ostatni występ w rajdach, dopóki będzie jeździł w F1.
06.02.2011 21:16
0
Leczenie sportowców to co innego niż w przypadku innych ludzi. dajmy np przykład travisa pastrany, który mial kilkanaście złamań w krótkim czasie a i tak chyba dalej się ściga. więcej optymizmu :-)
06.02.2011 21:17
0
1276. RadeQ Człowiek jak chce to po 3 tygodniach od złamania obojczyka, może stanac na desce i plywac na wind serfingu (sam tego dokonalem)... Czytajac co piszecie. Lekarze dopiero za jakis czas podadza jak przebiegla operacja. ale to czy nie bedzie potrzebna kolejna, czy bedzie reka sprawna w 100% i kiedy bedzie sprawna zalezy od tylu czynnikow, ze nikt w ciagu najblizszych dni tego nie powie. dodatkowo 5 tygodni na zrosniecie kosci przy osobie w wieku 25+ lat to wystarczajaca ilosc czasu. zdjecie po zwyklym zlamaniu reki (obojczyka) moze nastapic juz po 3 tygodniach (zalezy od predyspozycji organizmu). 1-2 tygodnie MOZE starczyc (choc nie musi) na odzyskanie wystarczajacej sprawnosci by mogl dalej jezdzic. inna rzecza jest czy pojedzie, bo to ze bedzie reka sprawna nie znaczy ze RK od razu zostanie dopuszczony do wyscigu (testy sprawnosciowe, wydolnosciowe, psychologiczne)... znajac zycie to RK nie pojedzie w 1 i 2 wyscigu nawet jak bedzie w pelni sprawny bo sedziowie nie beda chcieli ryzykowac...
06.02.2011 21:24
0
Wy się o kości nie martwie.... Do tego co powiedział Angeli dodam, że są specjalnie środki przyspieszające odbudowę tkanki kostnej. Być może wyższa półka tych leków to dla nas nieosiagalne marzenie, dla Roberta jednak to sądrobne. Bardziej się nalezy martwić o sprawność dłoni, bo tutaj nie tylko kości ucierpiały, ale także mięśnie, ścięgna, naczynia krwionośne i unerwienie. Cholernie skomplikowana część ciała, jest nawet podspecjalizacja chirurgii w zakresie operacji ręki. Ale najważniejsze jest, że ręka Roberta zostala uratowana, że obejdzie sie miejmy nadzieję bez przeszczepów, bo te wiele dłużej się przyjmują. Dobra opieka lekarska + dobre leki + zespół rehabilitacyjny + silny organizm + wiara i determinacja Roberta, a wcale tak długo na powrót naszego jedynaka czekać nie będziemy :)
06.02.2011 21:25
0
Oddaję Robert Niepokalanemu Sercu NMP. Mam nadzieję, że się nie mylę ale po przefiltrowaniu informacji z "medialnych śmieci" mam jakieś dziwne wrażenie, że Roberta zobaczymy juz w Bahrajnie. Jedyny problem to przygotowanie auta - bez udziału Kubicy. Daj Boże!
06.02.2011 21:27
0
kiedy ma być konferencja prasowa??
06.02.2011 21:29
0
1282. Steeler calkowicie sie z Toba zgadzam. Kubica mimo ze jest baaaardzo skromny zyje w swiecie na innym poziomie. Mam na mysli wlasnie to co napisales. Dla nas np taki srodek czy masc za 20-30 tys zl bylaby malo osiagalna a dla niego to maly wydatek i koniecznosc. Nie mowiac juz o opiece zespolu i sponsorow itd
06.02.2011 21:30
0
na TVN24 za 1 min maja byc najswiezsze informacje ( http : //tvn24-stream .onet.pl/ 1,popup_player. html ) niestety bez wizji...
06.02.2011 21:33
0
najważniejsze że Kubka poskładali i są zadowoleni z dłoni! Robert powróci prędzej czy później i pokaże klasę! On ma tą charyzmę a w jego krwi jest za dużo benzyny żeby dać sobie spokój ze ściganiem.
06.02.2011 21:33
0
nie mam żadnych programów info piszcie co tam mówią
06.02.2011 21:34
0
Lekarze skończyli operować rękę Roberta Kubicy - twierdzi korespondentka Polsat News. To jednak nie koniec walki o zdrowie polskiego kierowcy. Okazuje się, że sportowiec znów trafił na stół operacyjny. Tym razem chirurdzy będą walczyć z krwotokami wewnętrznymi i obrażeniami innych narządów. (dziennik.pl)
06.02.2011 21:37
0
TVN24 mowia ze operacja powinna sie skonczyc okolo 21... i ze nadal czekaja na informacje... czyli powtarzaja informacje wczesniejsze...
06.02.2011 21:37
0
21:30 W rozmowie z telewizją Polsat News, pilot Roberta Kubicy Jakub Gerber powiedział: "Jestem trochę poobijany. Fizycznie czuję się dobrze, ale wiadomo, że gorzej jest z psychiką. Jakoś się trzymamy. Z samochodu wyszedłem o własnych siłach i uruchomiłem procedurą wypadową. Był to typowy rajdowy wypadek. Samochód zaczął się obracać i kierowca próbował ratować sytuację. Szczęście w nieszczęściu, że bariera, która wbiła się w samochód tylko drasnęła Roberta. Nie chcę myśleć co by się działo gdyby było to pół metra obok. Robert był przytomny podczas całej akcji ratowniczej. Wiemy, że wszystko jest na dobrej drodze. Z tego co wiem zakończyła się operacja ręki, była też operowana noga, ale więcej szczegółów zna menadżer Roberta. Wszystko wygląda dobrze. Jest to silny człowiek, dlatego pomoże mu to w walce o powrót".
06.02.2011 21:39
0
LRGP -> wiedzielismy ze rajdy samochodowe to bardzo wazne dla RK, dlatego nie zabronilismy mu tego, lecz wiedzielismy o tym ze to bardzo niebezpieczne....
06.02.2011 21:43
0
wszystkie sciegna wiazadla zostaly naprawione (dłoni) , teraz trwa 2 czesc operacji polegajaca na skladaniu reki. noga zostala zlozona, krwotoki zatamowane. operacja trwa tak dlugo bo chca b. dokladnie wszystko zrobic... odnosnie Kuby -> czuje sie dobrze, jest poobijany, bola go miecnie szyji, plecow. denerwuje sie o RK. (mowi jakas laska z Łodzi, ktora ma kontakt SMS z Kuba-pilotem)
06.02.2011 21:43
0
21:40 - pilot rajdowy Joanna Madej w TVN 24: "Pół godziny temu zakończyła się operacja dłoni Kubicy, lekarze wypowiadają się optymistycznie, teraz zaczęła się druga część operacji - tym razem ręki Kubicy
06.02.2011 21:43
0
operacja dłoni zakończona a lekarze są optymistyczni. Teraz operacja ręki
06.02.2011 21:45
0
- Nie byłem przestraszony ponieważ dobrze znam ryzyko związane z naszym sportem. - Jednak są wśród nas osoby, które startują dla zabawy, nie są profesjonalistami - powiedział Włoch. - Rajd powinien być czasem relaksu i świętowania. Kiedy coś idzie nie ta, to nie powinno się myśleć: dwóch mniej ponieważ jeden odpadł, a drugi idiota postanowił mu pomóc. Nie tak patrzę na sport. Czuję obrzydzenie i jestem zniesmaczony. Naprawdę mam ochotę przyłożyć kilku kierowcom - dodał zdenerwowany Moreno.
06.02.2011 21:45
0
Ku pokrzepieniu serc: "Kubicę operuje Mario Igor Rossello, jeden z największych specjalistów od chirurgii ręki w Europie. Profesor Rossello od 30 lat zajmuje się chirurgią ręki i traumatologią związaną z urazami górnych kończyn."
06.02.2011 21:48
0
2 operacja Kubicy!! podobno wewnętrzny krwotok.....
06.02.2011 21:49
0
21:43 Według nieoficjalnych doniesień lekarzom udało się uratować sprawność ręki Kubicy
06.02.2011 21:51
0
ja pierd... jeszcze na to wszystko te krwotoki boje się o te narządy wew...
06.02.2011 21:51
0
świetna wiadomość! Robert wracaj do zdrowia
06.02.2011 21:51
0
Według wstępnych informacji udało się uratować rękę Roberta ; ))
06.02.2011 21:51
0
21:40 James Allen informuje, że rehabilitacja Kubicy powinna potrwać około sześciu miesięcy. 21:46 Wygląda na to, że informacje Allena były błędne. Doktor, który operował dłoń Kubicy powiedział, że rehabilitacja zajmie nawet rok. Najbliższe pięć dni, Kubica ma spędzić na oddziale intensywnej terapii.
06.02.2011 21:52
0
Ressi,czytaj ze zrozumieniem-teraz "naprawiają" rękę
06.02.2011 21:52
0
Lekarz jest umiarkowanie zadowolony.
06.02.2011 21:52
0
21:48 - zdaniem Joanny Madej udało się też zatamować krwotok wewnętrzny, źródła we Włoszech nadal jednak milczą
06.02.2011 21:52
0
Po siedmiu godzinach zakończyła się operacja Roberta Kubicy. Kierujący zabiegiem ortopada jest umiarkowanie zadowolony - podała włoska agencja prasowa ANSA. Na razie lekarze wstrzymują się od kategorycznych ocen, ale według wstępnych informacji udało się uratować prawą dłoń kierowcy
06.02.2011 21:53
0
Robert , trzymaj się ! Dzisiaj już za wiele się nie dowiemy:( Jutro... :((
06.02.2011 21:54
0
21:51 Po siedmiu godzinach zakończyła się operacja Roberta Kubicy. Kierujący zabiegiem ortopada jest umiarkowanie zadowolony - podała włoska agencja prasowa ANSA. Na razie lekarze wstrzymują się od kategorycznych ocen, ale według wstępnych informacji udało się uratować prawą dłoń kierowcy
06.02.2011 21:56
0
Ja mam nadzieję , że tak się rodzi legenda wielkiego kierowcy. Oby.
06.02.2011 21:56
0
wie może ktoś kiedy będzie konferencja prasowa??
06.02.2011 21:58
0
21:55 - operacja Kubicy dobiegła końca. Lekarze wypowiadają się z umiarkowanym optymizmem
06.02.2011 22:00
0
moze lekarze dadza oficjalne info... ale wg. mnie wypowiedz lekarza, ze jest "umiarkowanie zadowolonu" jest cala informacja... i tak do czasu az RK nie odpocznie (a na pewno jest mocno poobijany, miesnie bola, zlamania jeszcze bardziej) oraz nie dojdzie do siebie po operacji niczego dokladnego sie nie dowiemy. beda tylko zdawkowe komentarze ze RK czuje sie dobrze, ze rany sie goja i ze trzeba czekac do czasu az zrosna sie kosci, sciegna, miescnie... czyli mozna spokojnie isc spac bo wg. mnie jutro moze bedzie jakas oficjalna informacja, a teraz tylko trzeba spokojnie czekac az RK poczuje sie lepiej...
06.02.2011 22:01
0
W tym momencie przestaje oglądąć Formułę 1 i to nie dlatego że jestem kibicem sukcesu bo oglądałem F1 już kilka lat wstecz zanim Robert zadebiutował. W obecnej chwili oglądanie wyścigów będzie sprawiało we mnie mega smutek i złość że na torze nie ma człowieka dla którego to całe życie, ma talent i jest moim rodakiem ! Dzisiaj cały dzień tylko o tym myślę tak jakby Robert był z mojej rodziny a jutro mam jazdy elką i na pewno nadal będę o tym myśłał, ehhhh.. Trzymaj się chłopaku !
06.02.2011 22:01
0
1303. gumisss111 --- czyli czeka nas sezon bez Polaka. A więc i emocje będą o wiele mniejsze
06.02.2011 22:01
0
1312. Czy jest już konferęcja?
06.02.2011 22:02
0
Że doktor zakłada rok czasu na rehabilitację, wcale mnie nie dziwi. Jednak najbliższy tydzień-dwa pokażą tempo gojenia się ran i powrotu sił Roberta - okazać się może, że ten czas znaaaaaaaacznie się skróci (i znowu przytoczę wypadek Felippe Massy).
06.02.2011 22:03
0
nadal nic nie wiemy
06.02.2011 22:03
0
dokładnie. Dzisiaj już nic nie powiedzą bo niby co? Rozwiną rękę obudzą go i każą sms-a napisać czy podoła??? Do spania ludzie:)
06.02.2011 22:05
0
1315 wasior - Miejmy jednak nadzieje że zobaczymy Roberta jeszcze w tym sezonie. Ja 3mam kciuki 1316 mac7 - nic narazie nie wiadomo o konferencji
06.02.2011 22:07
0
JESTEŚMY Z ROBSEM :))
06.02.2011 22:08
0
1320. gumisss111 - ja także. Po prostu nie potrafię sobie wyobrazić, żeby przyszło nam oglądać wyścigi w których na liście startowej nie widniało nazwisko naszego rodaka. Ja osobiście jestem nadal w szoku i niedowierzam , w to co się dzieje...
06.02.2011 22:10
0
1322 wasior - ja mam całkiem podobne odczucia, w tej chwili żyję nadzieją że skończy się to wszystko dobrze i że Robert szybko powróci do zdrowia i do ścigania
06.02.2011 22:16
0
1323. gumisss111 - Jednak z każdą godziną nadzieja na szybkie ujrzenie Kubicy na torze, jest coraz mniejsza. Ale w tym momencie to chyba priorytetem jest po prostu powrót do zdrowia.
06.02.2011 22:16
0
SKY TG 24 Sport podało, że zakończyła się operacja Roberta Kubicy - i wszystko przebiegło perfekcyjnie. Zdaniem lekarzy, polski kierowca w ciągu roku powinien odzyskać sprawność w prawej ręce. Na oficjalne informacje musimy poczekać do jutra. Szpital Santa Corona wyda komunikat o stanie zdrowia Roberta o godzinie 9.30.
06.02.2011 22:16
0
1322. wasior i 1323. gumisss111 i ja mam takie odczucia. Zupełnie jak by był to ktoś z mojej rodziny. Ale będzie dobrze Robert jest silny, da rade!
06.02.2011 22:17
0
I WSZYSTKO DOBRZE ROBEERT DASZ RADEE.
06.02.2011 22:19
0
22:14 - ANSA: Dłoń, częściowo zmiażdżona, została unaczyniona, a złamania, między innymi nogi zostały nastawione - takie informacje napłynęły ze szpitala w Pietra Ligure, gdzie po siedmiu godzinach zakończyła się operacja kierowcy Formuły 1 Roberta Kubicy Dopiero za kilka dni będzie wiadomo, czy dłoń będzie władna i odzyska pełną sprawność. Jak podała włoska agencja prasowa ANSA - operację przeprowadziły dwa zespoły chirurgów. Obecnie Polak znajduje się na oddziale reanimacji. Kierujący zabiegiem ortopeda jest umiarkowanie usatysfakcjonowany. Na razie lekarze wstrzymują się od stawiania prognoz, ale według wstępnych informacji udało się uratować prawą dłoń kierowcy
06.02.2011 22:20
0
podobno nie było żadnego krwotoku wewnętrznego ... JA ide spac bo sql jutro ale nie wiem jak to bedzie
06.02.2011 22:20
0
Syeeler- oj, żeby tak było !
06.02.2011 22:22
0
Ten sezon jest już na pewno dla Kubka stracony, ale życie i zdrowie jest ważniejsze. Myślę, że roczny rozbrat z f1 dla Kubicy będzie miało wielki wpływ na jego starty w następnym sezonie, chodzi mi o to, że głód ścigania może w nim wywrzeć niesamowitą mobilizację co może zaprocentować niezłymi wynikami.
06.02.2011 22:22
0
1325. vasil73 - szczęście w nieszczęściu... Szczęście, że wszystko się udało, lecz roczna rehabilitacja ręki nie nastraja pozytywnie. W takim wypadku nie mamy nawet pewności, że Roberta ujrzymy na początku przyszłego sezonu . 1326. mac7 - Dziwisz się? Od kilku lat co GP większość z nas siadała przed TV , głównie dopingując Kubicy. Mieliśmy w końcu swojego rodaka. I tak obserwowaliśmy każde treningi, kwalifikacje by później dyskutować o szansach Roberta... Chyba nie chcę myśleć jak ten sezon będzie wyglądał .
06.02.2011 22:23
0
"Musimy poczekać przynajmniej tydzień" - mówi lekarz operujący Kubicę. Kierowca przeszedł siedmiogodzinną operację, której przewodził włoski specjalista od chirurgii dłoni, profesor Igor Rossello. Minie jednak trochę, nim jego prawdziwy stan będzie dobrze zdiagnozowany. "Musimy poczekać przynajmniej tydzień, aby wiedzieć czy jego ręka przeżyje [survives]" - powiedział Rossello włoskim mediom, najwyraźniej dodając, że może minąć rok, nim Polak będzie w stanie znów operować swoim prawym ramieniem. Rossello, specjaliście z pobliskiego San Paulo Hospital w Savonie, towarzyszył doktor Renault, Riccardo Ceccarelli.
06.02.2011 22:23
0
Dłoń, częściowo zmiażdżona, została unaczyniona, a złamania, między innymi nogi, zostały nastawione - takie informacje napłynęły ze szpitala w Pietra Ligure, gdzie po siedmiu godzinach zakończyła się operacja kierowcy Formuły 1 Roberta Kubicy.
06.02.2011 22:26
0
Te wszystkie informacje naprawdę nie są zbyt pozytywne... Któż z nas rano pomyślałby, że Robert mógł aż tak ucierpieć... Nikt nie przyjmował tego do siebie.
06.02.2011 22:26
0
pozostaje czekać i mieć nadzieję...
06.02.2011 22:26
0
Wiedzialem, ze kiedys ten dzien nadejdzie, ze F1 zostanie bez Roberta, ale kto mogl sie spodziwac, ze tak szybko to nastapi :( Robert: wracaj do zdrowia, trzymam kciuki!
06.02.2011 22:28
0
Myślałem, że jeszcze w tym sezonie zobaczę Roberta. Ale cierpliwie czekam.
06.02.2011 22:29
0
1331. rewol Narazie Robert według prognoz ma rok walczyc o ramię aby odzyskać nad nim sprawność. Ile czasu minie aż wróci za kierownicę ciężko przewidzieć. Może się okazać że to koniec startów dla Roberta w F1 w co nie wierzę. Jeszcze się okaże że wszystkich zaskoczy i dojdzie do siebie szybciej niż nam się wydaje. Ja osobiście wierzę że te złe wieści już przestaną iść z Itali i teraz tylko będziemy słyszeć o pozytywnych postępach w leczeniu
06.02.2011 22:32
0
Nic już się nie dowiemy. Teraz czas pokaże jak i czy bedzie się to wszystko goić. Zaden lekarz nie powie, że operacja sie udała i za miesiąc będzie biegał. To zalezy od wielu czynników. Jeśli to wszystko bedzie się goiło właściwie to przy dobrych układach 3-4 miesiące potrwa zanim wróci do pełni sił. Rok to trochę odległa data jeśli chodzi o rechabilitację. Chyba, że ...... już nie wróci na tor. Jednak trzeba wierzyć z nie takich wypadków ludzie wychodzili. W każdym razie czas rechabilitacji będzie cieżkim czasem próby dla Roberta i kibiców. Będzie to też czas na refleksję dla Roberta.
06.02.2011 22:35
0
Zmroziła mnie ta wiadomość od samego rana. Po 9-tej w pierwszych słowach płynących z TVN24 , jakie usłyszałem, byłem w szoku, jaki wypadek, gdzie , zabrany helikopterem - szybko oczywiście się zorientowałem, ale dlaczego w pierwszym momencie było zdziwienie, że w rajdzie - bo nasz guru, Pan Kempiński nie uznaje za stosowne podać wiadomości tutaj (wcześniej), że Robert Kubica ma wystartować w rajdzie (no chyba, że sam nie miał tej wiadomości), bo wg Niego, to nie jest wiadomość nt. F1. Takie przyjął zasady ponoć, choć już kiedyś tłumaczyłem, że dla pasjonatów Formuły Jeden, wszelkie wiadomości o kierowcach F1 są istotne, czy to dotyczy Kubicy, czy Schumiego, Alonso, czy jakiegokolwiek innego. Cóż, potrzebne było to nieszczęście, by pojawienie newsów okazało się bardzo stosowne na tym portalu. Co do wypadku - ciężki dzień, ale co ma powiedzieć Robert, jego rodzina. Jak już pojawiły się pewniejsze relacje z tego zdarzenia, to był to naprawdę niezwykły pech, ale przy tym nieszczęściu jest wiele szczęścia, że ta bariera ich nie zabiła. Jakubowi nic się nie stało, a wiadomości o Robercie są coraz pomyślniejsze i życzę mu jak najszybszego powrotu do zdrowia i odzyskania pełni sił, a życzę mu tego, bo domyślam się, jak dla niego jest to ważne i nie ukrywam, że bardzo się ucieszę z jego powrotu. Fakt, jak niektórzy piszą, że F1, to nie tylko Kubica, ale tak, jak ubolewam nad faktem, że Kimiego nie ma w stawce, tak i bez Roberta to też inaczej. Nie podpalam się, żeby powrót nastąpił jak najszybciej, tylko cieszę się, że lekarze dołożyli wszelkich starań (ogromny szacun dla nich!) i niech to potrwa tyle ile musi, byleby Robertowi wszystko wróciło w pełni do normy, zagoiło się, zabliźniło i wtedy nie ważne nawet, czy będzie chciał (czy jego będą chcieli) się dalej ścigać. Cieszę się, że tylu nas wspiera Roberta - POZDRAWIAM.
06.02.2011 22:38
0
Nie wierzę w to, że już Kubka nie zobaczymy na torze, jeżeli z medycznego punktu widzenia będzie wszystko w porządku to szybciej niż nam się zdaje będzie jeździł. Robert jest zbyt ambitnym sportowcem oraz kocha się ścigać, więc jak tylko uzna on i lekarze, że ma sprawną dłoń to od razu będzie siedział w bolidzie. Zawsze byłem co do Roberta optymistą i po chwili załamki jakiej doznałem po tym wypadku od jakiegoś czasu jestem jakoś dziwnie spokojny i upatruje w tym jakiegoś przełomu in plus w karierze Roberta. Będzie ok
06.02.2011 22:38
0
I pomyśleć, że niecały tydzień temu naszym najwiekszym problemem było to jaką formę będzie prezentowało LRGP ;/ Ehhh...
06.02.2011 22:40
0
1343. Taki problem był jeszcze wczoraj :( co poradzić....
06.02.2011 22:46
0
22:34 - Menedżer Kubicy: Lekarze unaczynili dłoń Roberta, teraz musimy czekać. Stracił sporo krwi, ale jego życiu nic nie zagraża. Teraz Polak zostanie dłużej w szpitalu, na razie nie można go przenosić"
06.02.2011 22:47
0
22:30 Operacja przebiegła sprawnie. Ręka wyglądała poważnie i okazuje się, że było zagrożenie amputacją, ale doktor Igor Rossello zrekonstruował wszystkie kości. "Musimy poczekać tydzień, aby stwierdzić czy ręka będzie w pełni sprawna. Jeśli tak będzie to rehabilitacja potrwa rok, ale nie oznacza to, że Robert na pewno powróci do sportu" - powiedział Rossello. Jutro o godzinie 9:30 oficjalne oświadczenie ma wydać szpital, w którym przebywa polski kierowca.
06.02.2011 22:51
0
czasem to mi się łezka w oku kręci !!;/;/;/
06.02.2011 23:15
0
1342. rewol kolego Robert to tylko człowiek, ma jedno życie, serce i kości. W Polsat News informują, że noga jest w bardzo złym stanie, operowana była dłoń i noga równocześnie, ale operacja nogi jeszcze się nie skończyła, potrwa do 23.30!
06.02.2011 23:17
0
Podano, że noga jest wielu miejscach złamana i zmiażdżona.
06.02.2011 23:19
0
Powiem Wam, że jestem pod wrażeniem działań Polsatu. Jako JEDYNI wysłali OD RAZU reporterke do szpitala. Czasem wkurzałem się na takie aspekty jak brak relacji z paddoku czy testów itp. Podchodziłem do tego, że kasa najwzniejsza i po co wydawać wiecej niż trzeba. Jednak w takiej chwili zachowali sie godnie. Biore tez oczywiscie poprawke ze chca być pierwsi z informacjami. Jednak mimo tego z mojej strony plus dla Polsatu. Co do Roberta to mysle ze skoro jednak bylo realne zagrozenie amputacji to sprawa jest bardzo powazna. Teraz na polsacie mowili tez ze lekarz ktory operowal noge powiedzial ze to rowniez byla bardzo powazna i skomplikowana sprawa. I nadal stan jego nogi jest bardzo zly. Trzymajmy kciuki za Roberta aby wrócił do F1. pzdr
06.02.2011 23:25
0
Teraz jeszcze z nogą takie informacje, normalnie idzie osiwieć
06.02.2011 23:26
0
23:10 w szpitalu rozpoczęła się kolejna operacja. Telewizja Polsat News informuje, że stan jednej z nóg Roberta Kubicy jest bardzo poważny. Operacja ma potrwać do północy.
06.02.2011 23:45
0
1353. Człowieku ja mialem juz isc spac a Ty mi z takim czyms wyjezdzasz
06.02.2011 23:46
0
1352. pomylilem numer ^^
06.02.2011 23:49
0
Co do tego, czy Robert powinien brać udział w rajdach, kiedy F1, to na obecną chwilę, było jego priorytetem i chciał odnieść w niej sukces - to powiem, że nie powinien, choć sam cieszyłem się, gdy w rajdach mu się powodziło. W duchu jednak bałem się tego, co w efekcie się stało (wcześniej nie chciałem krakać). Nie mówcie, że to wina zespołu, bo to świadomy wybór Roberta i nie jest to z jego strony podejściem profesjonalisty, niestety. Tak to już w życiu wciąż się układa, że nie chcemy czerpać mądrości od innych, tylko sami, na własnej skórze musimy się sparzyć, by coś zrozumieć. Tak jest i tym razem. Przykład Tomasza Golloba był już przytaczany, tylko nie pamiętam, czy dokładnie w tym kontekście - on również w okresie swojego wielkiego potencjału na żużlu, nie mógł sobie odmówić nie brania udziału w innych podrzędniejszych zawodach i miał wypadek bodajże w zawodach o 'Złoty Kask' (mogę się mylić) i walka o MŚ, która była priorytetem poszła się kicać. Wiele lat musiało upłynąć, kiedy zdobył tytuł w ubr. Chodzi o to, że dopiero po swojej przykrej przygodzie zrozumiał, że nie może w ten sposób postępować (narażać się na kontuzje w mniej ważnych zawodach), jeżeli chce zdobyć tytuł MŚ i już tak nie postępował - zmądrzał, jak się sparzył. Robert to samo, niestety i nie tłumaczy go miłość do rajdów. Przykro jest krytykować kokoś, kogo tak się uwielbia. Cóż, najważniejsze, jak już pisałem, to żeby Robertowi wszystko się dobrze pozrastało i wrócił w pełni do formy!
06.02.2011 23:50
0
ide jutro poczytam ;( musze sie uspokoic
06.02.2011 23:52
0
ide tez spac bo rano do roboty, trzymajcie sie i Robert przedewszystkim elo !
06.02.2011 23:52
0
#1353-54 Rozdwojony ;D Z Robertem będzie dobrze. I już
06.02.2011 23:54
0
1355. Niespokojny pełna zgoda, niestety. Sezon F1 jeszcze się nie zaczął, a już się skończył.
07.02.2011 00:04
0
Dzisiejszy dramat naszego rodaka, który w sportach motorowych dotarł na sam szczyt, tam gdzie żaden Polak przed nim jeszcze nie był, bardzo mnie zasmucił. Nie dlatego że jestem jego wielkim fanem, jako rodakowi oczywiście mu kibicuję i życzę jak najlepiej, ale dlatego, iż mimo dużego optymizmu, myślę, że ten nieszczęśliwy wypadek przekreślił realne szanse RK na odniesienie sukcesu o którym marzył w F1, tak naprawdę jedynej rzeczy która takich bezkompromisowych ludzi jak On interesuje - bycia niepodważalnym mistrzem tego sportu. Napiszę to o czym zapewne wielu ludzi myśli, a część wyraziła na tym i innych forach. Moim zdaniem, pomijając fatum, RK zgubiła pewna polska cecha, o której ostatnio wiele słyszymy przy okazji innej, nieporównywalnej tragedii, mianowicie brak wyobraźni i odpowiedzialności. W tym momencie należy pomyśleć o tych kilkuset osobach w zespole LRGP, którzy tak ciężko od zeszłego roku pracowali na to by RK mógł spełnić swoje i nie oszukujmy się równiez nasze marzenia. To oni, poza RK są faktycznymi przegranymi, bowiem tegoroczny samochód był przygotowany pod RK i dla RK. W pełni chłodny profesjonalnista i człowiek świadomy ryzyka w tym sporcie, jakim RK bez wątpienia jest, nie powinien ponosić niepotrzebnego, dodtakowego ryzka w imię realizacji własnych ubocznych ambicji. Przede wszystkim o czym napisał min Niespokojny, zawodowiec winien skupić się na zasadniczym celu i nierozpraszać na ryzykowne hoby. Chyba, że dla RK w istocie MS w F1 nie byo celem samym w sobie. Ale o tym wie tylko on sam. Oczywiście życzę RK wszystkiego najlepszego, przede wszystkim zdrowia, jeśli odzyska pełną sprawność, mam nadzieję, że nie będzie kusił po raz kolejnylosu.
07.02.2011 00:06
0
Polsat News informuje: Zakończyły się wszystkie operacje Roberta Kubicy
07.02.2011 00:16
0
Teraz tylko czekać. Czas leczy rany. ZDROWIA ROBERT !!!
07.02.2011 00:19
0
Niespokojny Miedzy innymi dlatego przytoczyłem Tomasza Golloba jednak fakt jest taki że brał on jeszcze kilka razy udział w różnych turniejach mi bardziej chodziło o ich Charakter obaj maja sprecyzowane plany dzięki cięzkej pracy odnieśli sukces i zaisnieli w swym ukochanym sporcie i najwazniejsza chyba cecha nie ma takiej siły która by spowodowała że przestana robic to co kochają. Wyścigi to ich całe życie Teraz należy trzymać kciuki aby nie było gorzej i Robert wracał do zdrowia a ile to potrwa to juz jest mało istotne
07.02.2011 00:42
0
Są jakieś wieści?
07.02.2011 00:42
0
Dobra pewnie już dzisiaj nic więcej nie będzie wiadomo, idę spać z nadzieją na dobre wieści jutro...
07.02.2011 00:47
0
@1365 w takim razie pójdę za twoim przykładem :D
07.02.2011 02:56
0
O 1:30 oficjalny komunikat zespołu, to kończy informacje na dziś. Jutro (a raczej dziś) o 9:30 kolejny komunikat.
07.02.2011 08:10
0
Dzięki Bogu operacja zakończona sukcesem!!! Ale... w tym sezonie dłógo nie wsiądzie do bolidu, o ile wogle... Ale bądzmy dobrej myśli. Tylko BMW postąpiło dobrze, że zakazało mu startów.
07.02.2011 14:41
0
A tam nie wejdzie PAN ZIENTARSKI MOWI ZE JUZ WIDZI GO W LICPU
07.02.2011 17:18
0
6 tygodni (dochodzenie ręki do pełnej sprawności) + rehabilitacja 3 miesiące = 42 + 31 + 30 + 31 = 134 dni. Na prawdę to lekarze pier*olą głupoty. Najlpóźniej, podkreślam, najpóźniej wróci Robert na tor w Lipcu, lecz może i w Czerwcu
08.02.2011 17:31
0
obyś się nie przeliczył kolego. gdzie studiowałeś medycynę?
09.02.2011 19:31
0
Będzie dobrze !!! Wstrząsneła mnie ta sytuacja, ale po tej konferencji sie uspokoiłem. WRACAJ ROBERT DO ZDROWIA ! WSZYSCY NA CB CZEKAMY !
24.06.2012 20:39
0
@1371. modafi teraz, 1,5 roku po tym jak to napisałem trochę mi tego wstyd. oczywiście nie studiowałem medycyny.
30.07.2017 22:53
0
@wszyscy :) Teraz, po ponad 6 latach, Kubica ma realna szansę wrócić do F1, i za dwa dni rozpoczyna testy aktualną konstrukcją bolidu (30 lipiec 2017 - ale ten czas leci)
16.11.2020 14:07
0
Bump
07.02.2021 01:54
0
To już 10 lat minęło, ale to leci... Wydaje się jakby to było wczoraj. Dziwnie czyta się teraz te stare komentarze.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się