Międzynarodowa Federacja Samochodowa na torze Yeongam zdecydowała się wydłużyć strefę wyprzedzania DRS o 80 metrów.
Punkt pomiaru odległości między bolidami będzie znajdował się 90 metrów przed zakrętem numer 1.Strefa wyprzedzania, podobnie jak w zeszłym roku, znajdować się będzie na najdłuższej prostej toru, znajdującej się między zakrętami numer 2 i 3.
Kierowcy będą mogli aktywować tylne skrzydło 320 metrów za drugim zakrętem toru.

10.10.2012 15:39
0
nie lubię tego toru w koreii w porównaniu do kochanej IMOLI TO....
10.10.2012 15:45
0
dosyć fajny tor...
10.10.2012 16:07
0
1. Jens Ja z kolei uwielbiam ten tor, a Imolę uważam za strasznie przereklamowaną.
10.10.2012 16:08
0
Znaczy miałem na myśli Monzę, ale i za Imolą nie przepadam.
10.10.2012 17:05
0
Teoretyczne miejsca do wyprzedzania są. DRS byłby zbędny. Zakręt 1 to fajne miejsce. Zakręty 17 i 18 to trudna sekcja. Każdy błąd i zawodnik miłby problem się bronić przez rywalem z tyłu. Zakręt 3 - To samo co wyżej. Wyjście z T1 i/lub ewentualna szansa na kontrę, jeśli się straci na T1 Zakręt 4 - tu nieco trudniej, bo jest krótsza, ale dla chcącego... A reszta to sektory typowo pod Kwalifikacje, czyli każdy ma coś dla siebie.
10.10.2012 17:06
0
...dalsza część A teraz z DRS, to dwa pozostałe nie mają sensu, a szczególnie prosta start/meta, bo chwilę później DRS.
10.10.2012 17:25
0
Na tym torze już się zdarzało, że osoba wyprzedzona na prostej start/meta odbierała straconą pozycję dzięki aktywacji DRS... ehh są tory, których lepiej nie ruszać...
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się