Pierwsza w tym roku sesja kwalifikacyjna rozegrana w zmiennych warunkach atmosferycznych zakończyła się zwycięstwem Lewisa Hamiltona, który wyprzedził Daniela Ricciardo (Red Bull) i swojego kolegę z zespołu Mercedesa, Nico Rosberga.
Niewiele brakowało, aby Daniel Ricciardo sprawił olbrzymią niespodziankę zdobywając przed własną publicznością pole position. Dyspozycja kierowcy Red Bulla i tak sama w sobie stanowi olbrzymie zaskoczenie wziąwszy pod uwagę fatalny przebieg zimowych testów ekipy z Milton Keynes.Za czołową trójką zmagania zakończył Kevin Magnussen (McLaren), któremu udało się wyprzedzić Fernando Alonso i Jeana-Erica Vergne. Nico Hulkenberg, który powrócił w tym roku do Force India był siódmy, plasując się przed Daniiłem Kwiatem (Toro Rosso). Debiutujący w F1 młody Rosjanin dobrze zaprezentował się w swoich pierwszych kwalifikacjach jednak pod sam ich koniec zaliczył kontakt z bandą, co w tych warunkach przytrafiło się nawet Kimiemu Raikkonenowi.
Czołową dziesiątkę uzupełnili zawodnicy Williamsa- Massa przed Bottasem.
Pierwsza sesja kwalifikacyjna w tym roku przyniosła sporo emocji kibicom, jednak zmienne warunki pogodowe przyćmiły ocenę osiągów poszczególnych zespołów.
O ile Q1 rozpoczęło się na suchym torze, o tyle kończyło się już w strugach deszczu. Po pierwszej części czasówki nie było jeszcze wielkiego zaskoczenia. Zespół Lotusa dalej testuje swój bolid. Grosjean ledwo zmieścił się w limicie 107 procent czasu, podczas gdy Maldonado w ogóle nie ustanowił w kwalifikacjach czasu okrążenia pomiarowego.
Oprócz zawodników Lotusa do Q2 nie przeszli: Ericsson, Gutierrez, Bianchi i Chilton.
W Q2 warunki pogodowe nieco uspokoiły się, ale tor cały czas był mokry. Zawodnicy korzystali z opon przejściowych a o pierwsze miejsce niemal cały czas rywalizował Daniel Ricciardo z Red Bulla. Ostatecznie Australijczyk przegrał jedynie z Nico Rosbergiem.
Do Q3 nie awansowali: Button (McLaren), Raikkonen (Ferrari), Vettel (Red Bull), Sutil (Sauber), Kobayashi (Caterham) oraz Perez (Force India). Drugą część czasówki w końcówce zakłócił jednak Kimi Raikkonen, który na kilkanaście sekund przed końcem miał bliskie spotkanie z bandą okalającą tor.
15.03.2014 08:07
0
Gdzie sie podziały czasy sektorów??? W trakcie transmisji brak, na live timingu także nie ma. O co chodzi czyżby znowu jakis pseudopomysł uatrakcyjnienia wyścigów?
15.03.2014 08:08
0
Wszystko fajnie ale trudno będzie się przyzwyczaić do dźwięku tych silników :(
15.03.2014 08:08
0
Przecież były splity pokazywane. Tylko, że duży ruch był na torze i nie było kiedy pokazywać czasów sektorów i kamera prawie cały czas była puszczona przy linii mety
15.03.2014 08:08
0
Jutro według mnie jutro wygra Red bull.
15.03.2014 08:08
0
Jensoooon!!! Wielka gwiazda z mrowkojada rajkonen spierdzielila mu wejscie do q3
15.03.2014 08:09
0
Świetni młodzi i zdolni Riccardo 2 Magnussen 4 Kvyat 8 świetni no i wreszcie nie vettel szkoda lotusa
15.03.2014 08:09
0
Brawo RBR!!!!!! Dali radę!!! a Riccardo naprawdę wszystkich zaskoczył myśle że jakby był na WET'ach to by ograł Hamiltona;) jeszcze raz wielkie brawa ;) oby tak dalej
15.03.2014 08:09
0
Mimo deszczu świetne kwalifikacje i emocjonujące. Z starej paczki jedynie kierowcy Merca wyszli z twarzą. Jednak to Australia GP i tu zawsze się działy niespodzianki, niekoniecznie odzwierciedlające ostateczny finał serii F1.
15.03.2014 08:09
0
Na suchym torze Mercedes objechał by Red Bulla jak amatorów...
15.03.2014 08:09
0
Widać że Williams ma ustawiony samochód na suchy tor ,jutro musi być sucho! Forza Felipe!
15.03.2014 08:09
0
Red Bull wraca do gry a silnik Renault wcale słaby się nie wydaje. Raikkononen największym zawodem kwalifikacji.
15.03.2014 08:10
0
3. Szynnal transmisja to pal licho w sumie, ale na live timingy nie było, dramat:/
15.03.2014 08:10
0
Najbardziej mi szkoda Buttona ;/;/
15.03.2014 08:10
0
Powiem tak, skoro Red Bull w tak krotkim czasie zanotowal taka poprawe niezawodnosci oraz znajac ich tempo rozwijania bolidu smiem twierdzic ze jeszcze 2 wyscigi i beda z przodu.
15.03.2014 08:10
0
Dalej nic nie wiadomo. Nie wiadomo kto jest szybki a kto nie. Wydaje mi sie ze Merc jest po prostu świetnie przygotowany. Vettela zgubiły cztery sezony świetnej przyczepności, RIC jeździł złomem i radzi sobie lepiej. Z drugiej jednak strony deszcz deszcz deszcz i nie wiadomo kto gdzie jest. ROS 1 kończył to i może dlatego jest 3.
15.03.2014 08:11
0
Zdziwiła mnie forma RedBulla, ale i ogólna niezawodność bolidów - oczywiście na plus. Na olbrzymi minus dźwięk nowych jednostek - jest fatalnie. Brzmią trochę jak diesle
15.03.2014 08:11
0
Ferrari miało świetny pomysł ze strategią :). Jak było bardzo mokro to jeździli na przejściówkach, a gdy tor przesychał zmienili na wety. Mam nadzieję, że jutro nie będą mieli tak przemyślanych strategii. Raikkonen tragedia - w wyścigu może coś nadrobi, ale i tak 1.6 straty do Alonso. Felipe miał 0.8, więc jak się to utrzyma to tylko czekać aż media będą wyrzucać Kimiego. Jutro będzie lepiej i myślę, że podium dla Alonso jest w zasięgu. Forza Ferrari! A, że tak się zapytam - posiada ktoś tę aplikację live timming na Androida (oficjalną F1)? Bo ja mam ściągnięte to demo no i jest z nią spory problem, bo czuję się jak debil, który nie potrafi rozróżniać liczb, bo czasy sektorów podawane są w kolorach... W ogóle nie wiedziałem kto jedzie jakim tempem, bo nie dość, że czasów nie miałem (oprócz końcowego) to jeszcze te kropki wcale nie odzwierciedlały tempa, bo Riccardo zrobił 1 czas mając wg aplikacji zepsute 2 sektory (szare kropki)...
15.03.2014 08:12
0
dzialo sie jutro będzie jeszcze lepiej:)
15.03.2014 08:13
0
Mam takie wrażenie, że Hamilton z Rosbergiem już się nie lubią ;d. Fajnie, że Ricciardo na P2, ale wolałbym tam Alonso. Powinno być P4 dla Fernando, ale też nie jest tragicznie. Jutro liczę na dobry start i wyprzedzenie na pierwszym kółku Magnussena i dobry wyścig. Myślę, że finisz w pierwszej 3 jest pewny. Raikkonen nie spełnia oczekiwań. Wiedziałem, że Fernando będzie od niego lepszy, ale nie o ponad sekundę na okrążeniu. FORZA FERRARI!
15.03.2014 08:13
0
9@ Żebyś się nie zdziwił:)
15.03.2014 08:14
0
Świetne kwalifikacje.Gratulacje Lewis. Brawo dla Daniela Riccardo doskonale prowadził bolid w porównaniu do Sebastiana Vettela który szarpał się dziś bardzo ze swoją maszyną jak nigdy. Niestety bolid nie jeździ jak po szynach i jest problem. Fantastycznie wyglądają te wszystkie uślizgi. Nowy sezon już mi się podoba.
15.03.2014 08:14
0
trzeba popracowć kierownicą i "MISZCZU" nie ogarnia brawo Riciardo
15.03.2014 08:14
0
@17 Już wczoraj pisałem, że darmowe LT się skończyło. FOM wprowadził opłaty. Nie ma już nigdzie czasów w sektorach, chyba że zabulisz za oficjalną aplikację. Niestety....
15.03.2014 08:14
0
Przyznaję, że dzisiaj Ricciardo ściął mnie z nóg... Nie spodziewałam się po nim takiej jazdy. Vettel ma ewidentne problemy z bolidem. Zaczynam podejrzewać, że zatrudnienie młodego Australijczyka będzie dla niego dobrą motywacją :) No i w końcu doczekaliśmy się dobrych debiutantów. Tak jak w tamtym roku nie wiedzieć czemu zachwycano się Gutierrezem i Perezem, tak Magnussen i Kwiat naprawdę robią wrażenie. Widziałam minę Rona Dennisa, jak Kevin zajął 4 miejsce - chyba liczy, iż wyhaczył nowego Hamiltona. Po Massie spodziewałam się więcej, ale obydwa bolidy Williamsa zamknęły pierwszą dziesiątkę, więc zobaczymy jak im pójdzie w wyścigu. Kimi nieźle zaczyna sezon z Ferrari...
15.03.2014 08:15
0
No i pięknie, wreszcie da się to oglądać, a nie jak w ubiegłym sezonie flaki z olejem! Merc rządzi , HAM PP na pełnych deszczówkach. Czuć młodą krew - BRAWO!
15.03.2014 08:16
0
23. viggen Ok dzięki. To ja sobie kupię tę aplikację, bo w tym roku kosztuje tylko 45 zł, tylko nie wiedziałem czy będę miał czasy sektorów, bo bez tego to jest tragedia i nie wiem co się dzieje na torze.
15.03.2014 08:16
0
@17 i @19 Spokojnie, nie panikować. Vettelowi nie pasują jeszcze ustawienia ale widać, że RBR ma potencjał i szybko wstali z kolan. Kimi również jeszcze się nie dogadał z bolidem więc luz na gaciach :) Poza tym, że Alonso jechał z pustą przestrzenią przed sobą a Kimi w korku ;)
15.03.2014 08:16
0
1. magicsenna trzeba zaplacic 9,99 euro zeby na pace miec wszystko i nawet nieco wiecej :/ Ach ten Bernie...
15.03.2014 08:18
0
apce=pace ;-)
15.03.2014 08:18
0
Kimi przypomnę w ubiegłym sezonie startował z 8 pozycji i wygrał, także spodziewam się dobrej jazdy Kimiego i być może zwycięstwa:-) Brzmi niewiarygodnie ale to F1 i wszystko może się zdarzyć:-)
15.03.2014 08:18
0
zobaczymy jak bd wygladal wyscig
15.03.2014 08:18
0
Jutro może być tak samo jak podczas Q czyli nic nie wiadomo do końca. Od czterech lat Q są tak nieprzewidywalne do ostatnich minut. Liczę, że jutro podczas wyścigu Ferrari poprawi swoje pozycje na mecie wyścigu. Jak również, że cały wyścig będzie bardzo nieprzewidywalny. Nie wiadomo jak ustawione są bolidy Ferrari czy Williamsa inaczej zachowywali się na suchym być może to spowodował, że Alonso jest na piątej pozycji a Massa dziewiąty. Nie będę w stanie wytypować jutro TOP 3, bo chyba wszystko jest możliwe. PS. Vettel w Q2 zyskał przy żółtej fladze mimo iż nie zakwalifikował się do Q3. Ciekawe co na to FIA, mam nadzieje, że wyciągną konsekwencje od Vettela.
15.03.2014 08:18
0
Czyli: * Williams, jak przeczuwałem, nie ma szału. Widać, że Massa jest żądny krwi, ale nie jest to auto (obecnie) do walki o najwyższe lokaty. Może to kwestia ustawień, na jutro zapowiadają ładną pogodę, ale jakoś nie mam wiary w możliwości Martini Williamsa. * Renata wcale nie odstaje, i świetnie. Chcę równych wyścigów, a nie rywalizacji kilku równoległych serii. Odetchnąłem trochę. * Młodzi nie mają szacunku dla mistrzów ;) * Kimiemu jak zwykle się nie chce. * A Lotus...wiecie co, tu bez komentarza. Biorąc tylko pod uwagę ich zachowanie - dobrze im tak. Marzy mi się też - choć wiem, iż to się nie spełni - aby Pana Walizkę z Petrodolarami nie dopuścili w ogóle do wyścigu. To byłby dla mnie najlepszy news przed jutrzejszym startem.
15.03.2014 08:19
0
27. viggen najlepiej zwalić na tłok na torze
15.03.2014 08:19
0
Szkoda Kimiego. Ferrari znowu strategia leży. Znowu sie popisali z Alonso w Q3, ale 5 miejsce Hiszpana to i tak dobry wynik. Nic tylko czekać kiedy media zaczną wyrzucać Kimiego. Fin sobie poradzi, jutro w wyścigu pewnie wskoczy, bo to jest typ racera, nie liczyłbym na to że w qualach będzie brylował. Toro Rosso zaskoczyło niesamowicie, Magnussen również. To będzie dobry rok McL. No Ricciardo pozamiatał, ciekawe co z tym Vettelem? Oczywiście wszyscy piszą, że Ricciardo pokazał mu jak się jeździ a Niemiec 4-KROTNY MISTRZ ŚWIATA jest beznadziejny. Myślę, że Kimi i Vettel szybko się przyzwyczają. Mercedesy jutro wygrają, będą mieli 1 i 2 lub 1 i 3. Myślę, że przedzielić ich może Alonso. Ricciardo już zrobił chyba więcej niż mógł
15.03.2014 08:20
0
Czekajcie, jak to miało być po testach niby? :) Massa walczący o PP, Ferrari daleko za Williamsem a ekipy z silnikami Renault kompletnie niekonkurencyjne :> Jak zwykle WSZYSTKO SIĘ SPRAWDZIŁO :P Ogólnie wspaniałe kwalifikacje, dużo niespodzianek. Wątpiłem przed sezonem w Ricciardo, Magnussena i Kwiata a jednak wypadli rewelacyjnie i muszę oddać im honor - idzie nowe w F1, nowa siła :) Mercedes super mocny, RBR też mocni - wrócili do gry i będzie piekielnie mocne bo na pewno szybko się rozwiną - choć na szybszych torach pozostaje kwestia mocy Renault. Ale będą nadrabiać trakcją czyli tym czym zwykle... W Ferrari jak co sezon solidnie ale brakuje tempa i znowu Alonso będzie musiał "czarować". Ale już "kanibal" rozpoczyna ucztę - a ponoć nowe zasady miały premiować Raikkonena... Poczekajmy jednak do wyścigu - to będzie ZUPEŁNIE inna bajka i szybcy w Qual niekoniecznie będą szybcy w wyścigu. Juz w zeszłym sezonie były to duże różnice pomiędzy tempem w qual a w wyścigu - w tym mogą być KOLOSALNE. Jutro na pewno będzie jednak ciekawie - młodzież z przodu, mistrzowie z tyłu, oj będzie dużo przetasowań, będzie się działo!
15.03.2014 08:20
0
Czuje jakiś spory nie dosyt . Od kimiego oczekujemy troche wiecej, a Alonso widziałbym takze wyzej. Niespodzianka Mila to Lotus i Vettel. FORZA
15.03.2014 08:20
0
Radze sobie zobaczyć onbordy Sebastiana i Daniela to wszystko wam wyjaśni kto jak panuje nad bolidem. Oby jeżdżenie przez tyle sezonów prawie idealnym bolidem nie zemściło się w tym sezonie.
15.03.2014 08:21
0
Oooo, wywiady na polsacie nawet sa:)
15.03.2014 08:21
0
Riccardo chyba wziął bolid Vettela :D
15.03.2014 08:23
0
Możecie mnie pojechać,za moje skromne zdanie. Lecz dzwiek nowych silnikow,bolidy oraz te nowe wszystkie zmiany są chusteczkowe.... Szkoda ze doszlo do takich zmian. Ubiegłe sezony były lepsze :-) może i dominował jeden zespół ale bylo Ciekawiej. Brakuje Mi DZWIEKU BOLIDOW. :-(
15.03.2014 08:23
0
@17 Bo mial sdlabsze czasy w dwóch pierwszych sektorach.Nadrobil w ostatnim.
15.03.2014 08:23
0
28. kempa007 tego co wiem to tylko okrojona wersja, z komentarzem kosztuje 29,99
15.03.2014 08:23
0
40. 1996 albo po prostu jest lepszy od Vettela :D
15.03.2014 08:25
0
41. sebatronix Jeszcze nie było ani jednego wyścigu w tym sezonie a ty twierdzisz ze było ciekawiej w 2014. GENIUSZ!!!
15.03.2014 08:25
0
A i jeszcze jedno. Dźwięki bolidów są do ***** normalnie jak z pierwszego Need For Speeda, albo elektronicznej golarki.
15.03.2014 08:25
0
@32 FAster92 Na BBC poddali analizie jego zachowanie, wyświetliła mu się żółta flaga przed zakrętem, zwolnił. Pamiętaj, że teraz żółte nie dotyczą całego sektora, tylko "newralgicznego odcinka". Nie jego wina, że w efekcie nie wyglądało to zbyt bezpiecznie. No tak, ale zapomniałem, iż w oczach niektórych Red Bull jest winień nawet zaginięcia malezyjskiego Boeinga, pomoru świń oraz katastrofy w Fukushimie...
15.03.2014 08:26
0
EDIT: ciekawiej ,,w 2013"
15.03.2014 08:27
0
@34 Zwalić to ja Ci mogę się na.... Chłopie zacznij oglądać dokładnie a potem się wypowiadaj. Od tego jest LT, żeby zobaczyć kto w jakiej pozycji jest na torze i za kim.
15.03.2014 08:27
0
@40 W RedBull bolidy sa zawsze takie same dla obu kierowców. I basta!!!
15.03.2014 08:27
0
a gdzie można wykupić LT za 9,99? na oficjalnej stronie widzę tylko na urządzenia mobilne, a chciałbym na PC
15.03.2014 08:28
0
A może babo - bo Michele to diabli wiedzą jaka płeć ;) @Martiitta nie płacz. Będzie dobrze. Ja jestem spokojny o Fina i o Vettela. Hejterzy całą zimę czekali aby jechać teraz po Niemcu :) Za kilka wyścigów będą inaczej śpiewać :)
15.03.2014 08:32
0
Matko, co się dzieje, RIC 2 to wszyscy już, że świetnie i w ogóle- no dobrze! Ja wolałabym wstrzymać się do jutrzejszego wyścigu bo kwalifikacje a wyścig w tym roku to zupełnie co innego niż w zeszłych latach. 17. Polak477 Strategia tragedia... tyle w temacie. Co do LT na androida ja zamierzam ją sobie ściągnąć na Malezję jednak teraz nie pomogę.
15.03.2014 08:32
0
@33 Dexterus Podpisuję się pod Twoim postem - zgadzam się w całej rozciągłości i co do Williamsa, i silników Renault i Lotusa :) Nie ukrywam, że cieszy mnie klęska bufonów z Enstonę. Szkoda tylko Grosjeana ale Maldonado już zupełnie nie :)
15.03.2014 08:33
0
@ 17 mam oficjalną app. fajniejsza niż w ubiegłym roku i tańsza. jak napisałeś 45 na 12 mcy to żaden wydatek ;) w 2012 była taka aplikacja jak Fan Vision działała tylko na torze. Ale widziałem na żywe oczy jak ta zabawka funkcjonowała i muszę przyznać, że coś takiego chciałbym mieć przed tv. Niestety przed tv nie działała. Dużo kosztowała i w 2013 wycofali... ciekawe czemu ? była tam opcja podsłuchiwania rozmów kierowców z zespołami, widok z kamer na bolidach....w czasie rzeczywistym ech :)))))
15.03.2014 08:33
0
VET zgubiło jedno, przez 4 lata miał idealny wóz, ani razu nie dostał w d..., tak jak np. HAM, który w swoim kolejnym sezonie oi zdobyciu mistrza dostał lekcję pokory. VET za łatwo wszystko przychodziło w ciągu tych 4 lat., to zrobiło z niego zarozumiałego niesympatycznego kolesia. Świetnie zaprezentował się RIC, a to oznacza, że nie bolid, a kierowca jest problemem. RIC dobrze zaprezentował się na konferencji, miejmy nadzieję, że zespół go nie zepsuje, tak jak to zrobił z VET. MAS, na mokrym nigdy nie był mistrzem, ale i tak on i zespół radzą sobie bardzo dobrze, szczególnie, w kontekście poprzedniego sezonu. Ktoś powiedział, że tegoroczna F1, to zupełnie nowe rozdanie i faktycznie chyba tak jest, Tylko ten dźwięk silników .... koszmar
15.03.2014 08:33
0
Szkoda, że dźwięk nowych bolidów jest tak nudny, takie sokowirówki jeżdżą i to jest całkowita porażka ery turbo w F1. Mnie ten odgłos męczy nawet przez transmisje, wątpię też aby na torze było z tego powodu jakieś emocje. Chciałbym aby jutro wygrał Red Bull i zobaczyć mine wszystkich krytykujących ten zespół i silniki Renault ale puki co jest to raczej wątpliwe, przynajmniej w tej części sezonu.
15.03.2014 08:35
0
52. viggen Michele idioto po włosku znaczy Michał K.Raikkonen trening 1.9 2.7 3.7 F. Alonso trening 1.1 .2.3 3.3
15.03.2014 08:36
0
47. Dexterus proszę przeczytaj jeszcze raz mój komentarz. Ja też oglądam Sky Sports F1 i też to widziałam.Nie będę się tłumaczyła bo jak i ja i ty wiemy o co chodzi, problem chyba tylko ze rozumieniem komentarza. Pozdrawiam
15.03.2014 08:38
0
43. FAster92 nie pryzygladalem sie dokaldnie ,ale z tego co widzialem na app store to bylo tylko 9,99 i wszystko mialo byc lacznie z komentrzem audio i jakimis innymi bajerami. Nie zakupilem tego jeszcze, bo nie wiedzialem ze taka akcja bedzie z LT, ale trzeba bedzie...
15.03.2014 08:38
0
Na SKY mówili rano ,że rozwiązanie z kamerą RBR wmontowaną w nos jest niezgodne z regulaminem i RedBull będzie musiał to zmienić.
15.03.2014 08:40
0
@58 Idioto? Michele to francuskie damskie imię. Taki mądry jesteś Michasiu? Treningi to treningi. F1 od miesiąca oglądasz? Weź się chłopie ogarnij! Tak jak Vettelowi nie lezy bolid tak Raikkonenowi. Przez cały weekend ta dwójka zmaga się ustawieniami. Uzupełnij wiedzę a potem hejtuj. Inaczej będziesz śpiewał za kilka wyścigów. Jak Alonso znowu będzie wąchał spaliny Vettela i będzie płakał, że Kimi jest wyżej od niego. Jestem spokojny i o Vettela i o Raikkonena. Oni sobie poradzą.
15.03.2014 08:43
0
Po prostu RIC dostał tak samo trudny bolid w prowadzaniu jak miał w zeszłym sezonie, (tyle że szybszy), a Vettel musi nauczyć się prowadzić trudny bolid. Oczywiście to żart, jak bym nie lubił VET, to jednak 4-krotny mistrz, ale ta teoria wcale nie jest oderwana od rzeczywistości. Mam nadzieję, że w tym roku HAM zdobędzie WDC, ale nie w stylu RBR z ostatnich 4 lat. Po prostu nie lubię dominacji jednego zespołu na czele stawki. Na razie dzięki RIC wygląda ciekawie, choć +0,5 sek na Inter to nie mało, pytanie tylko z jakiego powodu (czy było za mokro, czy za wolno). Teoretycznie Inter powinny być szybsze na przesychającym.
15.03.2014 08:43
0
Cwaniackie zagranie RIC, zabrał bolid Vet a jemu dał swój:)
15.03.2014 08:49
0
62. viggen człowieku najpierw piszesz że był blokowany później że mu bolid nie pasuje zdecyduj się... ja do Kimiego nic nie mam i kibicuje Fernando i Kimiemu ale tłumaczenie się że był cały czas blokowany to trochę idiotyczne przecież mógł sobie zostawić miejsce
15.03.2014 08:49
0
Pięknie rbr RICARDO jestes wielki oby tak dalej 3maj formę moze wylanie zimnego Kubła wody fetelcowi otworzy mu oczy i zrozumie dlaczego był dobry . Go go Ricardooo :))) Hami i Ros classa sama w sobie gratulacje :)
15.03.2014 08:53
0
62. viggen Już nie zganiaj na bolid, są testy, treningi, symulatory i podczas przygotowania do sezonu kierowcy tej klasy muszą się dostosować do samochodu a jeśli tego nie zrobili to znaczy, że gorzej spędzili przygotowania. Vettel dzisiaj pojechał tak sobie ale nie rozbił samochodu jak Raikkonen i nie przeszkodził innym kierowcom.
15.03.2014 08:53
0
62. Viggen, co do RAI - zgoda, poradzi sobie, co do VET, tu może być większy problem. RAI często jeździł bolidami, które nie do końca spełniały oczekiwania jego i zespołu. VET przez ostatnie sezony miał zawsze perfekcyjny bolid. Może mu być dużo trudniej złapać odpowiedni rytm. Na szczęście dla wyścigów, bo kolejnego sezonu z jego dominacją bym nie zniósł. Ten sezon może być jednym z ciekawszych, bolidy nie są tak stabilne, silniki i elektronika dużo bardziej skomplikowane, a to może rzutować na niezawodność. Może się okazać, że kluczem do sukcesu będzie właśnie to, który zespół ma bardziej niezawodny bolid.
15.03.2014 08:54
0
a jednak Red Bull ma szybki bolid. To oznacza Vettel moze zostac pieciokrotnym mistrzem w tym roku. po kilku wyscigach wszystko wroci do normy i geniusz Vettela i Newey zrobi swoje. Ala mam nadzieje Hamilton i Mercedes im nie odpuszcza.
15.03.2014 08:54
0
62. viggen Michele to francuskie damskie imię. Taki mądry jesteś Michasiu? uczyłem się włoskiego i Michele po włosku to Michał
15.03.2014 08:56
0
@65 Człowieku Czy ja wszystkim muszę pisać łopatologicznie? Tu się wypowiadają ludzie co chyba czytają newsy i wiedzą o co chodzi. Tak, Kimi ma problemy z ustawieniami i wcale nei liczyłem na lepszy występ w qualach niż Alonso. To raz. A tak wysoko różnica czasowa wynika z tego, że jechał w korku. Ponadto - w Q1 - Kimi nie poprawił na suchym swojego czasu jak Alonso, bo zaczęło padać. Itd Tak czy siak, Kimi by przegrał te kwale z Alonso co widać sie dokonało, ale przez korek miał większe straty. Dodatkowo - jak pada to chcesz zrobić jak najszybciej czasówkę, bo każda sekunda to więcej wody na torze i gorszy czas. I - jeszcze dodatkowo - miał jeszcze trzy bolidy za sobą a to duża strata czasowa gdyby je przepuścił bo quale wieczność nie trwają. Z tego też wynikały tak duże różnice czasowe między Alonso a Kimim. I to nie jest, że Kimi tak odstaje od Alonso, tylko takie były warunki i tyle. Gdyby było normalnie, to zmieściliby się w ok 0.3s (różnica między nimi) jak to było w Q1.
15.03.2014 08:56
0
@63. Blazer jest w tym sporo prawdy co piszesz, to nie teoria tylko fakt. VET dostawał bolid który się prowadził jak po szynach. Teraz trzeba się trochę napracować, więc dla niego to jest lekko wkurzające i musi się napracować, natomiast dla RIC jest to miła odmiana:) Bo przecież mają (na razie) takie same autka. Cieszy mnie niezmiernie sukces Ricciardo, ale pamiętajcie, że RBR ma spore problemy w ilości okrążeń i może tak się zdarzyć, że wyścigu nie ukończą obaj, czego szczególnie Danielowi nie życzę bo mu gorąco kibicuję aby regularnie pokazywał Vettelowi że jest przed nim o krok czy dwa. Taka zemsta kangurów - szkoda, że Marka Webbera nie pokazali gdzieś w TV jak ogląda swego krajana podczas spuszczania batów "mistrzowi":) Co do Q - to jestem trochę zawiedziony Williamsem, sądziłem że 2-3 linia będzie dla obu kierowców, ale może to i przez ten deszcz, nie ustawili się jak trzeba. Jutro ma być sucho, wtedy będzie inaczej:)
15.03.2014 08:57
0
Najbrzydkim bolidem jest Lotus. Do tego nie jest szybki. Szkoda Grosjeana i Maldonado.
15.03.2014 09:01
0
ten o włoskim a ten o francuskim, idźcie obaj do piaskownicy... tu się F1 komentuje.
15.03.2014 09:01
0
Tak jak przewidywałem był problem z blokowaniem na torze. I powtórzy się to również jutro, szkoda, że przez zmienne warunki nie ma podstaw by nie dopuścić najwolniejszych do wyścigu.
15.03.2014 09:03
0
Caterham - co za wyglad. jak mozna wymyslic taki paskudny bolid.
15.03.2014 09:04
0
@67 Wypowiadasz sie tutaj od lat ale za taki tekst powinieneś dostać pałę :) Alonso i Raikkonen mają całkowity inny styl jazdy. Od skrajności do skrajności. Jeżeli Alonso jest bardzo zadowolony z zachowania bolidu, to Kimi nie będzie przynajmniej na dzisiaj. Ponadto, Ferrari ma długi rozstaw osi, co np w Lotusie Finowi to nie odpowiadało. Dalej - Kimi narzekał na przód bo ma inną technikę jazdy i wg niego przód mu "pływa". Przez to też Fin nie może odnaleźć dobrego balansu hamulców. Alonso to odpowiada, bo ma agresywny styl jazdy i lubi bardzo podsterowność. Dominicalli się wypowiadał, że to nie leży wina po stronie Raikkonena tylko po stronie ich bolidu. Alonso znają od 4 lat a Kimi wrócił do Ferrari. To podobna sytuacja jak Hamilton w Mercedesie. Przez pierwsze wyścigi też odstawał Anglik od Niemca. Itd itp Resztę odsyłam do Google Nie będę bronił dzisiaj Fina, bo rozbicie bolidu to całkowicie jego wina. Pewnie jechał tą "taczką" na granicy i ile mógł wycisnąć i popełnił błąd jak nowicjusz :) Ale takie rzeczy sie zdarzają To tyle. Czas walnąć drzemkę a nie pisać teraz z 50-cioma userami :) Pzdr!
15.03.2014 09:07
0
Riciardo przed Vettelem-tego bym się nie spodziewała ale jutro może nie być tak kolorowo dzisiejsze kwale byly dość szalone radzę zachować spokój i sie nie ekscytować ani Ferrari ani Williams nie pokazali pełnego potencjału:-) Jutro czeka Nas"suchy"wyścig i wszystko się unormuje.
15.03.2014 09:09
0
@77. viggen "Jeżeli Alonso jest bardzo zadowolony z zachowania bolidu, to Kimi nie będzie" Hahahahaha. Toś sobie chłopczyku znalazł idealne wytłumaczenie. Jednocześnie masz argument z którego wynika dlaczego dobrze idzie Fernando, i dlaczego Kimasowi nie. No brawo, cóż za inwencja :)
15.03.2014 09:09
0
Wszystko fajnie ale dźwięk nowych silników to porażka. Mogliby przynajmniej zwiększyć głośność odgłosów wyścigu w stosunku do komentarza.
15.03.2014 09:10
0
Cieszy postawa debiutantów, zwłaszcza Magnussena, który jeździł dziś o wiele lepiej niż Button (który prawdopodobnie miał całkowicie inne ustawienia bolidu, jak kwalifikacje pokazały całkowicie nie trafione). Jestem zaskoczony również postawą Toro Rosso jako całego zespołu. Jutrzejszy wyścig zapowiada się bardzo emocjonująco i przyznam, że chciałbym zobaczyć formę RDR na suchym torze.
15.03.2014 09:13
0
@79 Kolejny down :) Poczytaj sobie Windsor'a i o stylach jazdy kierowców. Alonso to całkowity drugi biegun jeżeli chodzi o styl jazdy, Najbliżej Fina jeżeli chodzi o styl jazdy (sposób wchodzenia i wychodzenia z zakrętów, style nadsterowności , sposób hamowania itd) jest Hamilton.
15.03.2014 09:13
0
Kwalifikacje odbyly sie w dosc chaotycznych warunkach wiec moim zdaniem nie mozna jednoznacznie okreslic w 100% formy zespolow. Warunki pogodowe byly na tyle niejednoznaczne ze niektorzy nie wiedzieli czy zakladac 'intery' czy 'fullwety' – dla przykladu czas PP Hamiltona na 'fullwetach' a P2 Ricciardo na 'interach'. Mimo wszystko jest bardzo mila niespodzianka albowiem RedBull nie wydaje sie byc ekipa srodka stawki tak jak sie tego spodziewalem po przedsezonowych testach. Nie wygladaja na tak szybkich jak Mercedes ale po kwalifikacjach odnioslem wrazenie ze sa druga sila w stawce. Biorac pod uwage niedawna historie tego zespolu mozemy byc niemal pewni ze sie poprawia i beda stanowic dla Merca prawdziwe zgrozenie. Raikkonen po raz kolejny dostarcza niezbitych dowodow ze jest Kimasem – Cieniasem, ktory zdobyl Mistrzostwo niezasluzenie przez przypadek bo dysponowal najszybszym samochodem i dodatkowo mial oportunistyczne warunki w postaci 'gdzie dwoch sie bije tam trzeci korzysta'. Przez Cieniasa Czterokrotny nie zakwalifikowal sie do Q3 bo musial zwolnic na zoltych swiatlach. Ale widac po pozycji Ricciardo ze chyba jednak RedBull ma potencjal. Wyscig jest jutro i dlatego mysle ze musimy poczekac jeszcze z definitywna ocena formy zespolow ale musze przyznac ze przebieg kwalifikacji obudzil nadzieje na dobra forme Red Bulla i Sebastiana w dalszej czesci sezonu. Gratulacje dla Ricciardo – P2 w jego domowym wyscigu to wspanialy rezultat. PP bylo blisko ale niestety Mercedes jest szybszy i gdyby Rosberg nie popelni bledu o czym wspominal Toto Wolff w wywiadzie z telewizja Sky to Daniel bylby napewno na P3.
15.03.2014 09:14
0
według mnie Hulk powinien oficjalnie wysłać podziękowania do Maldonando, że ten zajął jego miejsce w Lotusie :)
15.03.2014 09:15
0
Do wszystkich "znafcuf" czy nikt nie pomyślał że Vetel jedzie na ustawieniach na suchy tor? Jutro obiedzie wszystkich przyciśniętych do toru. Dzwięk bolidów- rewelacja ,turbo świszcze po każdym puszczeniu pedału gazu. A teraz najważniejsza zmiana: wszyscy piszą że silniki małe, że turbo,że hybrydy jakieś po torze się wałęsają, a tu siup rewolucja w skrzyni biegów, pięć skrzyń z ustalonymi przełorzeniami. Czyli ósmy bieg ustawiamy na 320 km/h i jedziemy cały sezon. w Monako i Singapurze nawet ósemki nie włączą bo tam na maxa wyciągasz 290km/h . No jest jeden joker, czyli skrzynia z poprawkami, ale myślę że zespoły zostawią to sobie na Monze i Spa . Ktoś to zauważył?
15.03.2014 09:17
0
@82. viggen Mam o tym doskonałe pojęcie, szkoda tylko, że nie zauważyłeś nigdy jak ogromna różnica jest w sposobie jazdy ALO i MAS. Tylko zawsze warto zwalić na to co akurat podpasuje nie?;) Wiesz co to down? Chyba nie, albo sam nim jesteś.
15.03.2014 09:17
0
Mam nadzieje na poprawe lotusa bo bardzo lubie GRO :/
15.03.2014 09:18
0
@83 gdybyś oglądał kwalifikacje to byś zobaczył , że w pierwszym sektorze Vettel już miał do 10 miejsca stratę 0,3 sekundy , więc nie Kimas winny. Inną sprawą jest, że miło zobaczyć Vettela w roli kierowcy a nie w roli motorniczego tramwaju po szynach. Efekty moim zdaniem mierne :)
15.03.2014 09:19
0
@86 Nie zauważyłem różnicy stylów Massy i Alonso :)? Albo może stylów jazdy Massy i Raikkonena? :) Poczytaj sobie milion postów między mną a Grzeskiem12 oraz @deviousem. Wiele razy to wspominałem. Ale dla nich to tak nie było ważne.
15.03.2014 09:21
0
Nieubłagalnym faktem jest to, że z trudno prowadzącym autem i jeszcze niedopracowanym nie poradził sobie tak dobrze Vettel jak niezaprzeczalnie Ricciardo.Oczywiście,to się zmieni bo RBR zrobi wszystko aby spasować Vettela z bolidem.Fakt jest faktem,że wiele razy to pisałem wcześniej,że Vettel gdy auto ma zadyszkę nie radzi sobie już tak dobrze, gdzie niektórzy natomiast potrafią wycisnąć więcej z gorzej prowadzącego się z auta.To akurat w F1 w tym momencie mi się podoba,że troszkę więcej kierowca ma do powiedzenia ( choć tu w starej tradycji trzeba przyznać jest na razie Mercedes )
15.03.2014 09:22
0
Maldonado dopuszczony do startu
15.03.2014 09:23
0
@77.viggen Pisz madrze to nie bedziesz musial dyskutowac ze wszystkimi. Ogólnie to chcialem Cie poprosic bys wygenerowal na mojej drukarce swoja podobizne,bym mógl zastapic tego ludzika na krzyzu co to moja zona(wybacz niewiwernej) zawiesila Twoja,Jedyna,Boska podobizna. Wypowiadasz sie w formacie wiem wszystko i wszystkich was maluczkich nawróce. Ja Ci wierze i bede Cie wyznawal.Tylko ta fotka,zeby bylo przed czym kleknac,no i zonie(wybacz niewiernej)udowodnic. Twój oddany,wierny...itd,itp
15.03.2014 09:24
0
@Viggen. Ja rozumiem, że styl jazdy może wpływać na komfort kierowcy ale myślę też, że są to zawodowcy którzy muszą szybko dostosowywać się do auta. Są na to przygotowani i przy ich klasie nie może być taka różnica w osiągach. Mają doświadczenie które trzeba wykorzystać i przełożyć na szybkość. Mam nadzieję, że Kimi już jutro się ogarnie bo dzisiaj dziwnie się zachowywał na torze. Jechał w tłoku i w ogóle jakby nie zauważył, że już jest poważna jazda.
15.03.2014 09:24
0
wyczuwam nagły spadek sezonowców ventylla
15.03.2014 09:26
0
@92 Nie moja wina, że w każdej dziedzinie sportu w Polsce mamy znafców od wszystkiego. Nie wiem wszystkiego i się nie wymądrzam. A dwa - nie mam tyle wolnego czasu aby wiedzieć wszystko w F1 Ale na temat Raikkonena wiem prawie wszystko i fani Raikkonena o tym wiedzą. PS A skąd wiem, czy nie jesteś homo i nie potrzebujesz zdjęcia do innych celów :P?
15.03.2014 09:29
0
„Musimy się upewnić, że wszystkie rzeczy, które jeszcze nie zostały rozwiązane – nie tylko od strony Kimiego – muszą być bardzo szybko naprawione, ponieważ konkurencja jest silna i nie mamy zbyt dużo czasu” – powiedział Stefano Domenicali. „Dla mnie najważniejszą rzeczą w tym momencie jest jak najszybsze rozwiązanie problemów. Kierowca go nie stanowi, ponieważ jestem pewien, iż nasz duet będzie mógł odnaleźć się w każdej sytuacji najlepiej jak potrafi, ale wciąż jest wiele do zrobienia”.-Domenicali , co do Lotusa nie powinni ich dopuszczać do wyścigu stanowią zagrożenie dla reszty stawki.
15.03.2014 09:30
0
@93 Jahar - tak sie zgadza. Tylko że - Rosberg i Hamilton mają podobny styl jazdy, więc im łatwiej jako przykład się dostosować. Alonso i Kimi to całkowite inne bieguny. Zespół Ferrari już piszę, że to ich wina bo bolid nie jest taki jaki Fin by chciał. I jeszcze jedno - w zeszłym sezonie po podpisaniu umowy między Raikkonenem a Ferrari pisałem pierwszy, że jeżeli Ferrari nie pójdzie całkowicie w podsterowność Kimi nie będzie miał problemów. Jako Fan Kimasa wiedziałem od razu, że podsterowność Ferrari to pech Fina. Kimi potrzebuje na to czasu. I dlatego mnie dzisiejsze wyniki nie zaskoczyły bo się takich w stosunku do Alonso spodziewałem.
15.03.2014 09:34
0
Udany powrót Kobayashiego i to za kierownicą Caterhama a do tego przed Lotusem:-) Może i będą punkty, liczę na 10 miejsce japończyka;-)
15.03.2014 09:34
0
Młodzi jadą starszych kolegów: Riciardo, Magnussen. Daniela polubiłem od 2012 i cieszę się, że to on dostał miejsce w Red Bullu, bo radzi sobie dobrze. A Sebastian - no cóż, będzie musiał zażarcie walczyć. Mercedes się przyłożył i widać, że było warto. Wolałbym Rosberga na P1, ale 3 miejsce też nie jest takie złe. Ferrari standardowo, Kimi trochę sobie zepsuł, ale to tylko przednie skrzydło. Mam jeszcze pytanie. Jak to jest teraz: kierowcy przystępują do wyścigu na oponach z Q2 czy Q3?
15.03.2014 09:35
0
Pomijając błąd Vettela, Ricciardo przez wszystkie części kwalifikacji był po prostu szybszy, brawa dla Magnussena i Kvyata. Punkty będą jednak przyznawane jutro. Jeżeli w niedzielę będzie padał deszcz to będziemy mieć prawdziwą loterię. Z innej bajki polecam ciekawy, często aktualizowany fan page o wyścigach: www. facebook.com/ racespl (trzeba usunąć obydwie spacje)
15.03.2014 09:39
0
Co do opon to chyba mają wojny wybór bo padało więc mogą sobie wybrać mieszankę.
15.03.2014 09:39
0
*wolny
15.03.2014 09:40
0
Ciężko się słucha tego "wycia " na torze .... :) Ale trzeba będzie przywyknąć :) Pierwsze koty za płoty ..... Tak naprawdę wiadomo tylko tyle że RBR powrócił z dalekiej podróży . Widać że wymiana "bebechów" pomogła ... Ale niestety to może oznaczać że jak się uporają z problemami , mogą znowu rządzić :) Tak czy inaczej początek jest ciekawy . Jutro zobaczymy jak bolidy sobie poradzą w wyścigu i liczę że tempo wyścigowe Ferrari będzie lepsze niż kwalifikacyjne . Alonso zaczyna pomału pożerać Fina ... A przecież era turbo , moment obrotowy ...czy brak dmuchanych dyfuzorów miały dać przewagę Finowi w konfrontacji z Alonso , ze względu na jego styl jazdy . Ale jak widać na razie jest inaczej . Chociaż na wyciąganie wniosków po pierwszej czasówce jest zdecydowanie za wcześnie . Wielki plus dla Ricciardo . w sumie mnie jego postawa nie dziwi ... , ale niektórzy ..... to chyba muszą posypać głowę popiołem :P A Vettel , to co dzisiaj pokazał to chyba nie była jego liga ..... - może miał jakieś problemy po pocałowaniu bandy .... ? Ogólnie młodzież ostro naciska . Magnussen dowalił Buttonowi , aż miło ... Jutro liczę na ciekawy wyścig :P
15.03.2014 09:41
0
Riccardo. Od HRT przez STR do RBR;-)
15.03.2014 09:42
0
@ 85. janko01 no, wszyscy powyżej VET mieli ustawienia na mokry tor bo nikt nie przewidział, że jutro będzie sucho natomiast tylko inżynier VET to wziął pod uwagę i tak mu ustawił bolid:) Moim zdaniem Williams miał właśnie takie ustawienia, może Vettel również, niewykluczone że Ferrari. Ciężko powiedzieć. Jutro się przekonamy podczas wyścigu, jakie mają tempo. Wg mnie RBR nie do końca ma rozwiązany problem przejazdu pełnego wyścigu, więc chociaż życzę Ricciardo jak najlepiej to nie do końca wierzę, że dojedzie to mety.
15.03.2014 09:44
0
Hulkenberg udany powrót do Force India. Według mnie Hulkenberg to najbardziej obiecujący kierowca. Pole position w Williamsie, 4 miejsce zarówno w Sauberze jak 4 też force india. Może w końcu uda się wygrać wyścig. A z tym kierowcą jest to możliwe:-)
15.03.2014 09:55
0
Wszyscy pisza ze MAG pokonal BUT bo jest szybszy. Obejrzyjcie raz jeszcze q. BUT zawsze go zlal, w q2 tez by go zlal bo byl na mierzonym kolku jak sie rajsronen rozwalil. Tyle.
15.03.2014 10:19
0
Za nami pierwsze kwalifikacje, a już wypisujecie kto od kogo jest lepszy. Biorąc pod uwagę, że kierowcy cały czas wyczuwaja boli to według mnie ciężko stwierdzić kto jest lepszy od drugiego kierowcy.
15.03.2014 10:20
0
47. Dexterus Czyli jednak miałam rację, Vettel wezwany do sędziów tak samo Magnussen, którzy nie dostosowali prędkości do żółtych flag podczas wypadku Kimiego.
15.03.2014 10:26
0
Dźwięk bolidów miał być ok, a jest jakiś ..... Na pewno nie jest agresywnym, i moim zdaniem pozbawiony agresywności....
15.03.2014 10:29
0
Tak czytam niektóre te komentarze i nie wiem czy się śmiać czy płakać... Śledził ktoś testy w Jerez i Bahrajnie? Większość już stwierdza po Q, że RIC to, że tamto, MAG, ze lepszy od Buttona. Jutro okaże się czy w ogóle ktoś dojedzie do mety czy nie! Jutro mają 58 okrążeń do przejechania, ciekawa jestem co będziecie jutro pisać jak większość stawki lub faworyci nie dojadą bo silnik albo inne systemy nie wytrzymają. Poczekajcie do jutro z takimi opiniami. Pozdrawiam
15.03.2014 10:30
0
Dobrze Caterham. Mogą punkt zdobyć nawet w tym wyścigu, o ile Vettel odpadnie :P
15.03.2014 10:34
0
Jedno jest pewne. Mercedes jest mocny. Dwa bolidy są wysoko i bez większych problemów na każdym kółku. A Ricardo założył szybsze gumy a i tak był wolniejszy od Ham. Chciałem suche Q a tak trzeba poczekać i zobaczyć co tak naprawdę który team potrafi.
15.03.2014 10:54
0
No, ale po Riccardo widać, że RedBull ma jednak potencjał. Zgrają wszystko i będzie OK, choć nie dla mnie. Cała nadzieja w szalonym sezonie i że wszystko będzie się mieszać.
15.03.2014 10:57
0
113@ Założył ale w takich warunkach lepiej by sie spisały na mokre ,RBR zaryzykował wypuszczajac go na intermediatach ale widać i tak se poradził:)
15.03.2014 11:00
0
A co do vettela to Renault potwierdziło za miał problemy z układem napędowym, odrazu było widać ze bolid jest zbyt nerwowy i trudny do opanowania :) powiem tak nieważne kto ważne że RBR:)
15.03.2014 11:05
0
Cóż za otwarcie sezonu, deszczowe kwalifikacje, kierowcy musieli się wykazać i to mocno, brawo debiutanci! Magnussen i Kwiat wielkie słowa uznania. Ricciardo pokazał, że RBR10 jest w czołówce i niedługo Red Bull mimo tak diametralnych zmian i zbudowania bolidu od podstaw jest w stanie ponownie dominować, co oczywiście nie wróży nic dobrego na resztę sezonu. Co by nie powiedzieć Vettel dzisiaj błądził niczym dziecko we mgle, jak to mówi młodzież " nie ogarniał", ale sezon jest długi pewnie jeszcze coś pokaże w końcu to 4 krotny mistrz... Cóż to się będzie jutro działo, niezawodność przede wszystkim!
15.03.2014 11:10
0
No i mistrz świata na 12 miejscu, wreszcie jest tam gdzie powinien być, miejmy nadzieję, że w sezonie mu się nie poprawi. Dziękuję Dobranoc, a za Hamiltona, Buttona i Alonso trzymajmy kciuki, Massa też mógłby dobrze wypaść :)
15.03.2014 11:22
0
Wie ktoś gdzie można obejrzeć powtórkę z całych kwali ?
15.03.2014 11:35
0
Właśnie leci powtórka 3-ciej sesji treningowej na Polsat Sport News a potem mają być kwalifikacje
15.03.2014 11:39
0
Xander123# Dzieki !
15.03.2014 12:07
0
Oby tak w wyścigu cieszy słaby wystep drugeigo red bulla mozna powiuedziec Nareszcie!~!
15.03.2014 12:15
0
A moze jutro tez powtórka wyscigu na news jesli tak to ktoś wie o której?
15.03.2014 12:19
0
Bolid Czterokrotnego mial usterke oprogramowania a juz niektorzy nie moga sie powstrzymac i zaczynaja pisac mitologie o tym jaki to On jest przecietny i slaby. LOL.
15.03.2014 12:45
0
@124. Tak,tak, a bolid RAI miał usterkę kierowcy. Takie tam PRowe pitolenia RBR.
15.03.2014 12:52
0
DŹWIĘK silników TRAGEDIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie da się słuchać tego
15.03.2014 12:53
0
NO po prostu MASAKRA prawie silnika nie słychać :/ :O
15.03.2014 12:56
0
najwiekszą beke mam z Maldonado:) Smieje mu sie w twarz, BUAHAHAHAHAHAHAHA a i postawa Swetera hehehe
15.03.2014 13:14
0
VET: "Samochód jest szybki, miałem jednak problem z jego prowadzeniem. W deszczowych warunkach było jeszcze gorzej." to mówi najlepszy kierowca na świecie od 4 lat? Nie mam nic do niego, ale przesada.
15.03.2014 13:28
0
Sebastianku nie płakusiaj . Adrian da lizaka hahahahaha
15.03.2014 13:32
0
Koniec dominacji vettela
15.03.2014 13:43
0
Vettel będzie w czołówce, ale na razie to nie ma przewagi 2 sekund na okrążeniu więc powinna być walka "koło w koło". Jeśli jeszcze Ricciardo nie da się wydymać i ustawiać pod ścianą aby robić miejsce dla nr1 - to więcej nie trzeba. Życzę Vettelowi bezawaryjnego bolidu na resztę sezonu, aby mógł w pełni wykorzystać swój potencjał mistrzowski:) Aby nie było cienia wątpliwości, że jego miejsce jest podyktowane "źle prowadzącym" się bolidem.
15.03.2014 14:29
0
11:05 cały wyścig na Polsat Sport News. I fajnie że puścili dzisiaj trening;-) Może i na Polsacie Sport News niedługo zobaczymy wyścigi na żywo a nie re-transmisje a mam taką nadzieję.
15.03.2014 14:43
0
@109. FAster92 No i...obu wypuścili. Musieli go wezwać na dywanik, ponieważ wyglądało to niebezpiecznie. Wejrzeli w telemetrię i podziękowali.
15.03.2014 14:46
0
Dobrze, że chociaż mogę sobie oglądać powtórkę na Polsat Sport News - przyjemna niespodzianka. A co do kwalifikacji, z mojej perspektywy połowicznie dobrze,Nico dobra pozycja ale Sergio coś słabo... Liczę jutro na wygraną Mercedesa, punkty FI no i dojechanie do mety chociaż jednej Marussi, reszta mnie nie interesuje ;p
15.03.2014 17:01
0
Bardzo ładnie Daniel, dobry start w nowym zespole.
15.03.2014 17:21
0
Gdzie moja KOSZULKA !!!!!
15.03.2014 18:48
0
Mój MISTRZ startuje z pole position. Już nie moge doczekac się jutra . Danił Kwait i Kevin Magnusen mieli świetny debiut. Jazda Daniela Ricciardo szałowa. Przyćmił 'mistrza' . Vettel z 12 pola ? lepiej juz chyba być nie może ^^ szkoda troche buttona i raikonena, ale trudno . Co to się będzie jutro działo ^^]
15.03.2014 19:05
0
ktos wie gdzie bedzie mozna obejrzec powtorke wyscigu (oprocz tej na polsat sport news)?
15.03.2014 19:17
0
Podobno w niedziele o 21 na RTL...tak się reklamowali...
15.03.2014 19:39
0
zapraszam czasem http://f1zone.blog.pl sory za to ale staram się jakoś zareklamowac mojego bloga ( to juz ostatni raz) a co tematu > Ja juz powoli zaczynam sie przyzwyczaiam do tego dźwięku, trochę mnie to jescze w 3 treningu denerwowalo ale w Q nie bylo tak źle .
15.03.2014 20:58
0
A o ktorej będzie ten wyścig na polsat sport news?
15.03.2014 21:02
0
O 11:05 się zaczyna potem o 12:00 do 12:05 przerwa na sport flash i znów do 13:05 wyścig
15.03.2014 21:05
0
Dźwięk bolidów niestety jak dla mnie na wielki minus, ale cóż będzie trzeba się przyzwyczaić do "komarków".... Liczę na Alonso jutro...
15.03.2014 22:13
0
@Fani Alonso i Raikkonena Skoro już zaczynamy sezon od wymówek to razu podsuwam "gotowe" wymówki na cały sezon dla viggena i jego pobratymców: -Kimi jest lepszy od Alonso ale jako prawdziwy partner i kolega po prostu daje mu fory (to takie oczywiste przecież) i pomaga w zdobyciu upragnionego przez Alonso tytułu (Kimi ma już swój tytuł dla Ferrari a jako prawdziwy sportowiec i dżentelmen nie jest chciwy i potrafi ustąpić i pomóc potrzebującemu - i to jest prawdziwy bohater i mistrz!). -Kimi ma zupełnie inny styl jazdy od Alonso i właśnie dlatego chciał jeździć z nim w zespole - by udowodnić, że z Alonso nie da się wygrać bo zespół zawsze ustawi bolid pod Alonso. W ten sposób Kimi poświęcił się niczym Jezus by pokazać, jak niesprawiedliwie traktuje kierowców Ferrari (bo przecież powinni zbudować 2 różne bolidy) i by przestrzec innych kierowców takich jak Hulkenberg przed przejściem do Ferrari, Ba - Kimi zajmując miejsce w Ferrari w ten sposób uratował karierę Hulkenbergowi - oczywiście celowo bo jest wielkim przyjacielem Hulka. Ach, Kimi to taki wspaniały człowiek i sportowiec, że aż serce pęcznieje z dumy, że jest prawie-Polakiem :) -Decyzją di Montezemolo bolid Kimiego ma jakieś 150 koni mniej aby Kimi nie przeszkadzał Alonso w walce o tytuł - wiem to z pewnego źródła (ale źródła nie podam nie chcę robić kolejnej afery - ale źródło jest pewne bo to blog prowadzony przez emerytowanego rolnika spod Jyvaskyla) -Santander (czyli Alonso - bo Alonso jest nieformalnym właścicielem Santandera jak i wszystkich innych złych i skorumpowanych organizacji) opłaca mechaników i inżynierów Ferrari by Kimi zawsze miał gorszy bolid, który fatalnie się prowadzi. Inżynierowie w tym celu m.in. zaprojektowali Kimiemu skrzydła z papieru ściernego (większy opór powietrza), skrzynię biegów bardzo powoli zmieniającą biegi (dwójka wchodzi jakieś 2 sekundy a piątki wcale się nie da wrzucić tylko numerek na kierownicy się zmienia a bieg zostaje na 4tym), zamiast baterii ERS wsadzono mu akumulator od Żuka, zamiast benzyny leją polski produkt benzyno-podobny od jakiegoś cwaniaka-właściciela stacji jakich u nas pełno a do kokpitu przed każdym wyścigiem wlewają zawartość pobliskich Toy-Toy'i oraz dorzucają znalezione w okolicy truchła gryzoni. Dodatkowo mechanicy zmieniają mu potajemnie ciśnienie w oponach (tak samo jak robili Maldonado w Williamsie - to pewnie ta sama mafia opłacana przez Santander). Poza tym podobno Kimiemu zrobili niewygodny fotel i twierdzą, że już nie da się tego zmienić i ma tak jeździć cały sezon - info z włoskiego bloga specjalizującego się w produkcji mebli a skoro fotele to też meble - więc to bardzo pewne źródło. -Rywale (zapewne opłacani przez Santander czyli przez Alonso) potajemnie zmówili się przeciwko Kimiemu i celowo blokują go na torze (info z pierwszej ręki tj. od jednego z kierowców - dodam to zawodowy kierowca jeżdżący TIRem po całej Europie więc wie co mówi). -Kimiego nadal bolą plecy i to wszystko wyjaśnia - Alonso to świnia bo jest zdrowy i to nie fair (w ramach wyrównania szans powinien dostać kijem po plecach, a viggen jako naczelny hejter Alonso w RP powinien być egzegutorem ;p) -Kimi pojechał słabo bo się nie wyspał a to przez to, że pijani fani Alonso (bo przecież nikt na trzeźwo by nie kibucował takiej szumowinie) hałasowali mu pod oknem całą noc. Ba - próbowali nawet namówić go na drinka ale Kimi (ostrzeżony telefonicznie przez swoich wiernych fanów z Polski, że jest to najpewniej rosyjska trucizna inaczej nazywana samogonem) odmówił. I po raz kolejny siły zła poległy w starciu z siłami dobra. Przynajmniej moralnie. -Kimemu dla żartu czy też z czystej złośliwości założyli kierownicę tak,że jak skręca w prawo to koła się kręcą w lewo i powiedzieli, że to jest właśnie ów sekret szybkości Alonso i Hiszpan tak jeździ od dziecka. Kimi jako prawdziwy sportowiec przyjął wyzwanie i biedny teraz się trochę męczy... Nie jest łatwo tak jeździć więc doceńcie jego kunszt - nikt inny by takim bolidem nawet kółka nie przejechał! PS Jutro przygotuję wymówki dla Alonso :P Wiadomo - może przydzwoni w bandę a Kimi skończy na podium i jakoś trzeba będzie wytłumaczyć swojego hiszpańskiego bożka, czyż nie mam racji? :P
15.03.2014 22:23
0
@145 devious - Twój komentarz mnie totalnie powalił :D Mega!
15.03.2014 22:33
0
@ 145 devious - to ja poproszę o to samo :)
15.03.2014 22:34
0
Panowie jeśli chodzi o transmisje zawodów F1 GP Australii, to odbędą sie one jutro o 7:00 rano na polsat sport :) pozdrawiam wszystkich fanów f1 w polsce :)
15.03.2014 22:34
0
ale ALO lubię :) żeby nie było :P
15.03.2014 23:33
0
@145 + Alonso dzięki fakcie bycia we włoskiej rodzinie mafii zwanej Ferrari ma przewagę nad nielojalnym Rodzinie Kimim, czego dowodem zdrady don Montezemolo było przejście do Red Bullowych rajdówek w 2010. - Kimi chleje i imprezuje po nocach, dlatego nie chce mu się zawsze być w formie. Dlatego dziś pomylił lewą z prawą stroną. - Poza tym Kimi nie jest obecny w social media (bo nie ma Tweetera, Instagrama, nie siedzi na fejsie), dlatego nie ma dostępu do wszystkich rzeczy, które mogą mu się przydać, a cwaniaczek Alonso idąc na łatwiznę, załatwił sobie dane McLarena,, a innym dowodem na skuteczność obecności Hiszpana na Tweeterze jest ostatnia sweet focia z Monzy, dzíęki której Alonso zgarnia nowych fanów kosztem Kimiego :D - Alonso nakazał budowę bolidu z trochę innych części jak dotychczas, lecz gdy okazało się, jaki to szrot powstał, zmienili je na inne tylko "akurat" dla Kimiego zabrakło takich elementów. - Teraz Kimi ma pod górkę, bo ciężko będzie mu się zrelaksować przed startem bez loda na patyku, gdyż (jako że sam jest sobie winny oczywiście) dawniej wydusił od Ferrari grube miliony za swój kontrakt, a przecież trzeba jeszcze opłacić pensję Alonso. A przecież mamy kryzys, kasy nie ma, więc Kimi ma teraz za swoje, że Ferrari nie jest tak szybkie ;) - Nie zapominajmy, by Kimi przyszedł do Ferrari, aby odpokutować swoje niecne uczynki, jak ten fuksiarski tytuł, który Fin sprzątnął Alonso sprzed nosa w 2007 albo za Japonię 2012, czym zniszczył mu znowu szanse na tytuł :)
16.03.2014 00:05
0
O 6:00 zacząłem oglądać na RTL'u , słychać było komentatorów i widać bolidy , ale słychać . . . Myślałem , że mi głośniki wysiadły , że nadają 5.1 , a ja mam coś źle poustawiane z dźwiękiem i czegoś nie słyszę , ale nie . . . Przełączyłem później na Polsat , bo HD itd. , dalej to samo . . . Nieporozumienie jakieś z tym dźwiękiem silników albo jak to potem już na Polsacie ustalono , z "jednostkami napędowymi" . Czegoś cały czas brakuje ! Może mikrofony niech dadzą bliżej "silników" ? Nawet "onboard" kiepsko wychodzi . . . Szkoda .
16.03.2014 06:30
0
JESZCZE 30 min.
16.03.2014 06:36
0
151. Kristof . Wystarczy zmienić ustawienia kina i ¨prawie¨ normalnie
16.03.2014 07:03
0
Ju są problemy a to dopiero kółko rozgrzewkowe. Ciekawe zatem ile dojedzie do mety?!
16.03.2014 07:05
0
Drugi start rozgrzewkowuy???? Coś się pitoli. Marussia znów zostaje na starcie.
16.03.2014 07:07
0
Już dwie Marussie na pit lane, ceikawe czy wystartują?
16.03.2014 07:09
0
Ciekawe czy to kółko więcej nie wpłynia na braki paliwa pod koniec wyścigu. Rosberg wyszedł rewelacyjnie z startu.
16.03.2014 07:11
0
Silniki niby słąbowate ale Magnussen wziął Hamiltona pędzikiem.
16.03.2014 07:14
0
Hamilton ... po wyścigu na 4 kółku.
16.03.2014 07:16
0
Solidne Mercedesy, eh? Cholera, obstawiałem, iż to Rosberg się zepsuje, a Ham dojedzie na pierwszym... ^^'
16.03.2014 07:16
0
Vettel kończy wyścig.
16.03.2014 07:21
0
7 kółko a pierwsza ósemka (mocno rozjechana) odjechała reszcie stawki bardzo daleko. Bottas kiwnął Raikonenna.
16.03.2014 07:23
0
Kurcze, KOB na starcie w MAS musial walnac... Cieszylem sie ze wrocil do F1, ale jak tak dalej bedzie to go przestane lubic. :-P Magnussen na 3cim po 9kolkach... Nie spodziewalem sie ze sie utrzyma. Ciekawe jak dalej sobie bedzie radzil.
16.03.2014 07:25
0
Bottas bez kółka!!!, będzie chyba Safety Car.
16.03.2014 07:25
0
No i na 10tym kolku BOT traci tylne prawe kolo w kontakcie z banda... Ale dotoczyl sie do PitLane Na razie ciezki wyscig Wiliamsa.
16.03.2014 07:26
0
Opona i felga dalej leżą na torze, w końcu SC wjeżdża na tor.
16.03.2014 07:36
0
Restart
16.03.2014 07:50
0
Kolejnosc na 24kolku: 1.ROS 2.RIC 3.MAG 4.HUL 5.ALO 6.BUT 7.VER 8.RAI 9.BOT 10.KVY 11.SUT 12.PER 13.GRO 14.MAL 15.GUT 16.ERI 17.CHI Troche nudno. Nie zapowiadaja sie wyprzedzania w czolowce. Jedynie Alonso probuje dobrac sie do Hulka. BOT sie powoli przebija.
16.03.2014 07:50
0
Kolejnosc na 25kolku: 1.ROS 2.RIC 3.MAG 4.HUL 5.ALO 6.BUT 7.VER 8.RAI 9.BOT 10.KVY 11.SUT 12.PER 13.GRO 14.MAL 15.GUT 16.ERI 17.CHI Troche nudno. Nie zapowiadaja sie wyprzedzania w czolowce. Jedynie Alonso probuje dobrac sie do Hulka. BOT sie powoli przebija.
16.03.2014 07:51
0
Sorry za podwojny post.
16.03.2014 08:01
0
Maldonado out.
16.03.2014 08:06
0
Raikonnen chyba ma już dość i wyścigu i samochodu.
16.03.2014 08:08
0
Przez ten niski i słaby dźwięk silników pierwszy raz słyszałem jak "piszczą" opony w F1 .
16.03.2014 08:23
0
@173 Prawda. Silnikow prawie nie slychac... Troche brakuje halasu. - po zmianach opon 46okr.: 1.ROS 2.RIC 3.MAG 4.BUT 5.ALO 6.HUL 7.VER 8.BOT 9.RAI 10.KVY 11.PER 12.SUT 13.GUT 14.CHI +1okr Jak na razie McLaren czarnym koniem wyscigu. BOT niedaleko VER a KVY czai sie za RAI Groszek skonczyl wyscig
16.03.2014 08:25
0
Błąd Vergne i Bottas wyprzedza.
16.03.2014 08:25
0
VERNE sie poslizgnal i BOTTAS go wyprzedzil.
16.03.2014 08:28
0
RAI się ocknął i chyba weźmie się za VER.
16.03.2014 08:41
0
Bottas ladnie wyprzedzil Hulka i jest 6. Tym bardziej szkoda Massy. RAI wyprzedzil VER. SUT i GUT traca 1 okr CHI 2okr do prowadzacego Rosberga. Mimo wszystko uwazam ze gdyby nie MAG i RIC byloby smiertelnie nudno tak od polowy dystansu... Szacunek dla KVY za 1pkt.
16.03.2014 08:42
0
1. ROS 2. RIC 3. MAG 4. BUT 5. ALO 6. BOT 7. HUL 8. RAI 9. VER 10. KVY
16.03.2014 08:45
0
Komentarz na szybko. Młodzież atakuje ostro ale ma w tym sezonie dobrą sytuacje o tyle, że tak jak stare wygi startuje z tego samego poziomu jeśli chodzi o nowe samochody F1. Sezon jednak ciekawy będzie wyjątkowo.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się