WIADOMOŚCI

Kimi Raikkonen pozostaje Mistrzem Świata
Kimi Raikkonen pozostaje Mistrzem Świata
Jak podaje agencja Reuters Kimi Raikkonen utrzymał w swoich rękach tytuł mistrzowski. Stewardzi po debacie nad zastosowaniem nieregulaminowego paliwa w bolidach Williamsa i BMW w GP Brazylii doszli do wniosku, że nie ukarzą kierowców i zespołów.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Gdyby jednak zdyskwalifikowano podejrzanych tytuł mistrzowski mógłby powędrować w ręce Lewisa Hamiltona, który w dzisiejszym wyścigu przekroczył linię mety na siódmej pozycji. Jak tylko informacje te zostaną oficjalnie potwierdzone poinformujemy czytelników.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

65 KOMENTARZY
avatar
DarthGun

22.10.2007 01:12

0

daje rano na mszę... ;)


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:14

0

sad sadem a sprawiedliwosc musi byc po naszej stronie ;-D


avatar
sargon

22.10.2007 01:15

0

No mam nadzieje że będą potwierdzone.


avatar
Supek

22.10.2007 01:16

0

chyba ktos zauwazyl, ze bylby to przekret stulecia...i kto wie czy nie powolna agonia F1 jako elitarnej serii wyscigowej...a juz na pewno Berniego i spolki. Czyli moge isc spac...dobranoc wszystkim pozdrawiam...i mam nadzieje ze w przerwie sezonu frekwencja bedzie taka jak dzis :))


avatar
adamsmig

22.10.2007 01:17

0

to oszustwo.albo jest regulamin albo niech go wyrzucą.po to przestrzega się tej cholernej temp aby było sprawiedliwie. Niech wypowiadają się fachowcy a nie chorzy fani


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:18

0

no nie wiem jak z frekfencja bedzie bo musze sie w koncu wziasc za nauke fizyki!!! studia to studia ;)


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:19

0

adamsmig kompleksy masz jakies?????


avatar
Supek

22.10.2007 01:21

0

adamsmig...rozumiem ze ty jestes tym fachowcem, a reszta to ci "chorzy fani" ??


avatar
sargon

22.10.2007 01:21

0

adamsing ty chyba nie wytrzymujesz późnej pory idź spać to może mózg zacznie działać, dlaczego nagle kierowcy są winni temu że paliwo miało złą temperature?


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:22

0

supek a moze chlopak po prostu chce sie wybic w naszej spolecznosci ;D w koncu jak sie nazywa adam to niech sie wybija! :)


avatar
Agnieszka

22.10.2007 01:23

0

Chorzy fani??? Yyyyy jak na razie czuję się zdrowa więc proszę bez takich tekstów!


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:23

0

tylko od ladowania moze dupa rozbolec ;D


avatar
Browar

22.10.2007 01:23

0

Jeżeli tak, to dziś jest podwójny sukces. Wygrała wolna Polska i wolna F1 !!! Myślę, że FIA na szczęście zastanowiła się nad tym jakie złe konsekwencje dla tego sportu mogła by przynieść decyzja o ewentualnej zmianie Mistrza Świata po wyścigu i podjęli rozsądną decyzję. To mimo pojedynczych kontrowersyjnych decyzji w tym sezonie świadczy dobrze o FIA, że jednak w tym najważniejszym momencie nie doprowadzili do katastrofy tego sportu.


avatar
Supek

22.10.2007 01:24

0

No tak.... i sezon juz zaczyna byc odpowiedni dla tej dyscypliny :))


avatar
Ghostface

22.10.2007 01:25

0

uff ... dobranoc ;-)


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:25

0

supek ciesze sie ze sie ze mna zgadzasz :)


avatar
sargon

22.10.2007 01:25

0

Ja będę Ewą i może jakaś gloria i na mnie spłynie, a może to przedstawiciel FIA pod przykrywką:D


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:26

0

sargon nie strasz!!!!!


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:27

0

bo mnie jeszcze podkabluje ze mam nielegalny windows!! bo mam! hehe :)


avatar
Supek

22.10.2007 01:27

0

adamsmig zostal zauwazony ...cel osiagnal i wycofal sie z dyskusji...dobranoc wszystkim....i oby do marca ....


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:28

0

pozamykajcie chlopaki samochody na noc bo jeszcze adas gotowy jest probki paliwa pobrac ;D


avatar
AndrzejOpolski

22.10.2007 01:28

0

sargon: na pewno kierowcy nie są winni temu, że paliwo miało złą temperaturę. Tylko pamiętam piątkowe wypowiedzi gdy wyszła sprawa drugiego kompletu deszczowych opon użytych między innymi u Hamiltona. Większość komentujących krzyczała żeby Hamiltona ukarać cofnięciem o 10 miejsc na starcie. Gdy napisałem, że Lewis nie miał na to wpływu i powinni ukarać team to zostałem opie***ny, że jak ukażą team to Hamilton sam sobie będzie zmieniał "kapcie". Czy w takim razie wypowiedzi na temat temperatury benzyny w kontekście piątkowego kompletu opon nie są subiektywne?


avatar
Kazik

22.10.2007 01:28

0

No to czyli w dalszym ciągu nie wiadomo ? Może ja żle rozumię informację ale trzeba czekać dalej ?


avatar
sargon

22.10.2007 01:29

0

Niedługo nas wyeliminują za przekroczoną temperaturę mózgu bo niektórym się gotuje, a i jeszcze sorry za mały offtopic: dzięki Masa bez ciebie też nie było by tego mistrza


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:29

0

supek siema!!! oby do marca! ale zawsze zostaja skoki narciarskie !!! :D


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:30

0

dobra zejde juz z chlopaka bo jeszcze nic jutro nie napisze czesc fachowcy: adamsmig!


avatar
sargon

22.10.2007 01:31

0

Ja cię nie opie*** AndrzejOpolski więc nie do mnie pretensje a stało się tak dlatego że FIA wzbudziała niechęc do Hamiltona i osiągnęła odwrotny skutek


avatar
adamsmig

22.10.2007 01:31

0

myslicie,ze macie klub wzajemnego kadzenia sobie?Guzik a nie fani. Znam ten sport jak robiliście w pieluchy więc mam w nosie takie opinie. Załóżcie sobie formułe bezregulaminową dla nieuków technicznych.10km to dużo w F1 i temp trzeba przestrzegać.


avatar
Supek

22.10.2007 01:32

0

Andrzej te "krzyki" o ktorych mowisz byly pewnie efektem tych negatywnych emocji zwiazanych z Hamiltonem ( ktore i mnie sie wczesniej udzielaly) a nie racjonalna ocena...nawet jakby uzyl trzech kompletow opon to przeciez nic by nie zyskal...po pierwsze, bo byl to trening ..po drugie bo wyscig nie byl rozgrywany w deszczu...o czym mowily prognozy...tylko kara finansowa dla teamu...to bylo jedyne i sprawiedliwe rozwiazanie


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:33

0

qrde patrzcie jescze facet nie spi:)


avatar
sargon

22.10.2007 01:34

0

A pareset stron dokumentacji technicznej to dużo czy mało adamsing?


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:34

0

a poza tym chyba chodzi o 10 stopni a nie o kilometry :)


avatar
Supek

22.10.2007 01:35

0

Mam wrazenie adamsmig, ze Ty nadal robisz w pieluchy...a Twoja indywidualnosc i argumentacja wypowiedzi jest naprawde powalajaca...gratuluje rodzicom, ze maja takiego "douczonego" potomka


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:35

0

ale ja jestem tylko fizykiem moge sie nie znac :)


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:36

0

supek mordo moja!!! :) wiedzialem ze nie spisz! :)


avatar
sargon

22.10.2007 01:36

0

Ty może masz mnie adamsing za gościa co jak Kubica się znalazł w F1 to zacząłem sie interesować i tu się mylisz. Ale widze że mam do czynienia z samouwielbieniem


avatar
AndrzejOpolski

22.10.2007 01:37

0

sargon: nie mam do Ciebie pretensji tylko napisałem do Ciebie, ponieważ stwierdziłeś, że kierowcy nie są winni co im leją do baku i z tym się zgodziłem. Pokazałem prosty mechanizm, który mam nadzieję przestanie istnieć w wypowiedziach: Hamilton jest wszystkiemu winien i trzeba po nim jechać jak po "burej suce". Pozdrawiam.


avatar
sargon

22.10.2007 01:40

0

Rozumiem i wiem o co ci chodzi ale nie wiem czy on nie jest świadom tego że go faworyzują, przypomina mi się sytułacja kiedy został wciągnięty spowrotem na tor przez dźwig a przecież nie może istnieć pomoc z zewnątrz ale moze jest troche naiwny cóż młodość


avatar
Supek

22.10.2007 01:41

0

Masz racje Andrzej, ze niejednokrotnie Lewis byl podmiotem nagonki...jednak krystaliczny tez nie jest...zachowanie podczas GP Wegier, chyba przechylilo u mnie pewna szale...po czym trudno bylo mi odnalezc rownowage w ocenie...


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:43

0

moge wtracic? mnie wkurzyly wypowiedzi HAM przyrownujacego sie do ALO czy RAI. sorry ale debiutant powinien miec troche pokory ...


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:45

0

a jak go kitajce w szanghaju chcieli wypychac? nawet Ron Deniss odprawial jakies voo-doo przed monitorem ;D


avatar
AndrzejOpolski

22.10.2007 01:47

0

Tak de facto to chyba nikt z kierowców nie jest krystaliczny. Lewisowi pomogli dźwigiem (jest przepis, który mówi o możliwości pomocy gdy bolid wypadł poza tor ale nie zgasł silnik). Z drugiej strony jest przepis zabraniający "team orders" a w Brazylii został złamany przez Ferrari. Po prostu każdy kombinuje jak może.


avatar
sargon

22.10.2007 01:47

0

Dokladnie powinna być dyskwalifikacja za próbę rzucenia uroku:D


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:48

0

dzieki sargon :)


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:49

0

andrzej ja chyba jestem za glupi zeby poznac wszystkie przepisy f1... tyle ich jest... ale skoro tak muwisz to pewnie tak jest :)


avatar
sargon

22.10.2007 01:50

0

Wydaje mi się że jak wypadnie to musi wrócić o wlasnych silach, ale moge się mylić(jeden z naszych wspaniałych komentatorów tak przynajmniej mówił) a to mogła być własna inicjatywa Massy bo przecie sam deklarował że pomoże kimiemu, mo może po prostu był szybszy, tego nie udowodnisz


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:50

0

kombinuja jak moga bo... od w koncu maja kombinezony !!! :)


avatar
Supek

22.10.2007 01:51

0

Wiesz lukas...ja mysle ze ta nawet nadmierna pewnosc siebie u kierowcow w F1 jest powszechna...bo jak tu jechac 250 km/h tak jak na Fuji i miec jakiekolwiek watpiwosci, ze jest sie pewnym swoich umiejetnosci. Co do wypowiedzi Hamiltona to chyba raczej mial na mysli udzial w takiej serii wyscigowej i mozliwosc scigania sie z Alonso czy Raikkonenem a nie porownywanie umiejetnosci...ja to by chcial spokojnie zapomniec o tych wszystkich animozjach z tego sezonu z Lewisem w roli glownej i moze w przyszlym sezonie napisac pod ktoryms z postow poprostu...BRAWO HAMILTON i to z czystum sumieniem...pozdro teraz to juz ide spac bo mnie z roboty wypiernicza..


avatar
sargon

22.10.2007 01:51

0

sorry za mało składną wypowiedź mam nadzieje że wszyscy rozumieją :P


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:51

0

dzisiaj byla gra o najwyzsza stawke. massa dobrze o tym wiedzial


avatar
AndrzejOpolski

22.10.2007 01:51

0

Kitajce w Szanghaju patrzyły się z rozdziawionymi gębami bo nie wiedzieli co mogą zrobić. A to, że Lewis czy Ron machali rękami w geście pomocy i wymuszenia wypchania z piaskownicy bolidu Hamiltona jest dla mnie o tyle jasne, że w ferworze walki ludzie tak reagują. Inni kierowcy niejednokrotnie w przypadku ugrzęźnięcia na sypkimk poboczu dokładnie w ten sam sposób domagali się pomocy od nadbiegającej obsługi.


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:53

0

ok supek :) zycze sobie i tobie abysmy obaj mogli napisac Brawo HAMILTON! z czystym sumieniem i tak dalej :) siema :)


avatar
sargon

22.10.2007 01:54

0

Nie pamiętam przypadku takowego, ale ja słabą pamięć mam


avatar
sargon

22.10.2007 01:56

0

A sorry domagali to przepraszam, szkoda że jej nie dostali


avatar
Marti

22.10.2007 01:57

0

Oficjalnie: Raikkonen pozostaje mistrzem, nikt nie zostaje zdyskwalifikowany z tych kierowcow, ktorych benzyna okazała sie nielegalna, punkty konstruktorom też nie zostaja odebrane. Należy się spodziewać, że ktos moze jeszcze złożyć protest (wszak regulamin złamano i nie otrzymali żadnej kary). Dobranoc wszystkim. Kimi możesz pić dalej ;-)


avatar
AndrzejOpolski

22.10.2007 01:58

0

No to można iść spać. Dobranoc :-)


avatar
lukas248f1

22.10.2007 01:59

0

ja mysle tak... HAM ma talent. umie jezdzic. ale mial tez niewiarygodne szczescie. nic mu sie nie psulo (do dzisiaj) nie popelnial wiekszych bledow (do Chin) ale w fizyce jest zasada rownowagi :) pewnie dlatego przegral


avatar
sargon

22.10.2007 01:59

0

A ja bym chętnie wypił z nim, dobra trza iść spać bo jutro na uczelnie, ave \../


avatar
lukas248f1

22.10.2007 02:02

0

no i ja bede spadal :) rano samochod wioze do naprawy... jescze raz dzieki za pogadanke! :) i za caly ten sezon w wykonaniu calego swiadka formuly 1! ;D hejka!


avatar
alepski

22.10.2007 02:24

0

ej tak po prawdzie to faktycznie regulamin został złamany ale skoro kierowcy Maców nie stracili punktów w klasyfikacji konstruktorów to dlaczego kierowcy BMW czy Wiliamsa mieliby być inaczej potraktowani. Jednym zdaniem: Mistrzostwo dla Kimiego bo zasłużył i odebranie BMW i Wiliamsowi punktów za ten wyścig w klasyfikacji konstruktorów. Tyle. Sprawiedliwe i zgodne z przepisami a przynajmniej trzymające się pewnej konwencji. Pozdro


avatar
neon

22.10.2007 10:03

0

Nie sądzę, że Ferrari zastosowało "team orders". Massa po prostu myśli. Zwycięstwo by mu nic nie dało a tak pomógł koledze z zespołu. Brawo Massa


avatar
fezuj

22.10.2007 10:41

0

adamsmig- biedaku... pewnie wczoraj poparłeś PIS i stąd takie frustracje u Ciebie :) nooooo tak..... dwa ciosy w jeden dzień to musi się odbić na psychice.


avatar
adek155

22.10.2007 14:49

0

Raikkonen zasłużył na zwycięstwo, ostatnie wyścigi to potwierdziły. Najbardziej mi sie podobało gdy Kubica wyprzedził Heidfelda i Rosberga LoL :) ach nie wiadomo co by było gdyby BMW zastosowali tą samą taktykę na Kubicy co na Heidfelda (2 tankowania) Może było by podium . Brawo Kimi


avatar
walerus

22.10.2007 14:59

0

bojąsię zlinczowania - jak Kaczki....;-)


avatar
obi216

22.10.2007 21:26

0

Mam taką mzasadę , że po kolei czytam newsy o ostatniego , który czytałem . Gdybym spojrzał nieco w górę tzn na następne to bym sie tak nie zdenerwował i nie dokonywał wpisów .Trudno przepadło- najwyżej adm. mnie zbanuje. ........ Praktycznie sprawa jest nadal otwarta - zgadzam się z Tobą Marti .


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu