WIADOMOŚCI

Lawson znowu zawodzi na całym froncie
Lawson znowu zawodzi na całym froncie © Red Bull
Max Vertappen nie zawodzi swojej ekipy. Holender co prawda w sprincie oddał pozycję na rzecz Oscara Piastriego, ale widać, że robi wszystko na co pozwala mu aktualnie jego samochód. Czterokrotny mistrz świata w kwalifikacjach uzyskał czwarty wynik. Znacznie gorzej po sobotnich zajęciach wypada, znowu, Liam Lawson. Nowozelandczyk co prawda po starcie z końca stawki odrobił kilka pozycji w sprincie, ale w głównych kwalifikacjach ponownie zawiódł na całym froncie, kończąc je jako ostatni.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg

Max Verstappen, P3 (sprint), P4 (kwalifikacje)

"Byliśmy dzisiaj po prostu trochę za wolni i myślę, że mieliśmy dość dużą stratę do tych na czele. To było trudne, ponieważ naprawdę zmagaliśmy się z przyczepnością, co nie pozwalało mi naciskać tak mocno, jak bym chciał. W niektórych zakrętach balans był inny, więc trudno było znaleźć odpowiednie odniesienia na każdym okrążeniu. Myślę, że jutro będzie podobnie i zużycie opon będzie stanowić wyzwanie. Starałem się pojechać jak najlepiej i wycisnąć maksimum z auta, ale nie było to łatwe."
"W sprincie udało nam się finiszować na P3, mimo pewnych problemów z degradacją opon, więc to dobry wynik. Postaramy się wykorzystać wszystko, co możliwe, a zespół będzie ciężko pracować, aby wprowadzić pewne zmiany w bolidzie, które, mam nadzieję, poprawią sytuację w wyścigu. Nie spodziewam się jednak ogromnej różnicy, ponieważ brakuje nam tempa wyścigowego i trudno będzie dotrzymać kroku czołówce, ale zobaczymy, co przyniesie jutro. To jeden z moich ulubionych wyścigów w kalendarzu, więc i tak powinno być fajnie."

Liam Lawson, P14, P20

"To była chaotyczna sesja i gdybyśmy nie mieli problemów z ruchem na torze, mogłoby być lepiej, ale nadal nie jest wystarczająco dobrze, by zmagać się z takimi problemami. Powinniśmy być wystarczająco szybcy już na pierwszym okrążeniu. Nie powinniśmy potrzebować idealnej sesji, aby wyjść z Q2 - powinniśmy być znacznie wyżej. To zdecydowanie trudny bolid do prowadzenia i zawsze chcesz mieć więcej czasu na przyzwyczajenie się do niego."
"Okno pracy tego auta jest naprawdę wąskie, co jest powszechnie wiadome, ale to nie jest wymówka. Muszę sobie z tym poradzić. Mieliśmy momenty, w których samochód spisywał się dobrze, a żeby prowadzić bolid Formuły 1, trzeba mieć stuprocentową pewność siebie. Nie mówię, że jej nie mam, ale w tej chwili wydaje się, że nie potrafię utrzymać auta w optymalnym zakresie pracy - i to jest coś, nad czym muszę popracować. Zespół wykonuje świetną pracę, wspierając mnie, ale to coś, czego nie mogą zrobić za mnie. Wszyscy razem pracujemy nad tym, a oni nadal będą mi pomagać, ale to ja muszę po prostu jechać szybciej."
"Jutro mamy kolejną szansę i podobnie jak w sprincie, postaramy się ruszyć do przodu i wyciągnąć wnioski, aby lepiej poradzić sobie z grainingiem opon. Postaram się po prostu wykonać lepszą robotę."

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

3 KOMENTARZE
avatar
Mikus1982

22.03.2025 13:45

0

Hej. Nie żałuję bo się idzie drogą taką, że młody Schumacher zły,daremny i go odstawić od Formuły a Ci inni to będą zajebiści no to proszę ten Lawson to będzie jeszcze gorszy niż Schumi, ale ten w topowym zespole a Schumi miał Haasa czyli polskiego Fiata 126 p 


avatar
sisay

22.03.2025 15:09

0

@Mikus1982  narazie dzieje sie idealnie to co pisalem rok temu, samochodem robionym pod maksia tylko maksiu moze jezdzic bo ma j.... styl. Jeszcze zatesknicie za Perezem


avatar
Nayrel

29.05.2025 08:46

0

@Mikus1982

 

Cześć

Masz też konto na elektrodzie?

Tak do Ciebie napisałem na PM

Pozdrawiam 


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.