Pomimo słabego wyniku w kwalifikacjach Robert Kubica ciągle ma pewne szanse na zdobycie trzeciego miejsca w końcowej klasyfikacji Mistrzostw Świata Formuły 1 sezonu 2008.
Prognozy na jutro są niepewne, poza tym Robert lubi tor Interlagos, co sprawia, że ciągle możemy liczyć na jego dobry wynik. Zobaczmy, co musi się stać, by Polak zakończył sezon na trzecim miejscu.Robert Kubica ma sześć punktów przewagi nad Kimim Raikkonenem i potrzebuje przynajmniej punktu przewagi w klasyfikacji. By to zrobić musi zająć co najmniej czwarte miejsca, jeśli Fin wygrałby wyścig. W obecnej sytuacji, gdzie Massa walczy o końcowy tryumf, Kimi będzie co najwyżej na drugim miejscu, co sprawia, że Robert potrzebuje co najmniej szóstego miejsca.
W przypadku, gdy Raikkonen zajmie drugie miejsce w Grand Prix Brazylii, Robert potrzebuje awansować aż o siedem pozycji. Jeśli jednak będzie padać, bądź pojawią się neutralizacje wskutek wypadków, które są częste na tym torze, jest na to duża szansa. Trzymajmy więc kciuki za Polaka i oglądajmy wyścig z zapartym tchem.
02.11.2008 10:13
0
A o 19.00 Procesja na Cmentarzu
02.11.2008 10:13
0
Trzeba iść
02.11.2008 10:14
0
Robert!!
02.11.2008 10:15
0
aaaa będę trzymać kciuki, a jakże !!!!!
02.11.2008 10:20
0
" W obecnej sytuacji, gdzie Massa walczy o końcowy tryumf, Kimi będzie co najwyżej na drugim miejscu" - nie zgadzam się z tym do końca. Co z tego że Massa będzie przed Raikonenem a np. Hamilton będzie na 4 miejscu, to wtedy Massa i tak nie zdobędzie mistrzostwa i zespół wtedy zdecyduje żeby to Massa puścił Raikonena, ponieważ Raikonen ma szanse na 3 miejsce.
02.11.2008 10:23
0
bedzie dobrze
02.11.2008 10:25
0
gustavof199: nie zgodzę się z Tobą - Hamilton nawet jadąc na trzecim miejscu na ostatniej prostej może nabawić się jakiejś usterki technicznej, może mu zabraknąć paliwa, może wjechać w bandy... Nadzieję będą mieć do końca więc nie sądzę, żeby przepuścili Raikkonnena. No chyba że Hamilton zakończy wyścig dużo wcześniej to będą chcieli mieć dwójkę na podium i tutaj może zdarzyć się taka sytuacja :)
02.11.2008 10:27
0
No tak, ale jak Hamilton zrobi jakiś bład to Raikkonen z Massą znów by musieli się zamienić...
02.11.2008 10:27
0
Dziś Robert potrzebuje dużo szczęścia. Dobrze by było, żeby wszystko się odwróciło do góry nogami tak, żeby zespół BMW musiałby po chamsku i ewidentnie zepsuć wyścig Robertowi (co starają się zrobić od początku weekendu - niby zmieniają ustawienia, a prowadzenie samochodu cały czas to samo). Wtedy wszystkim, którzy jeszcze mają wątpliwości co do intencji BMW otwarłyby się oczy.
02.11.2008 10:30
0
@gustavof199 - trzecie miejsce NIC nie znaczy dla nikogo poza Polakami. Czy ktoś pamięta o tym, że Kimi dwa razy był wicemistrzem świata? Ferrari będzie raczej do końca liczyło, że Hamiltona dopadnie pech i Massa nie puści Kimiego, bo i po co?
02.11.2008 10:37
0
Z prognozy pogody sporządzonej przez google prawdopodobieństwo opadów wynosi 100% wiec ..... zycze Robertowi pełnego baku na starcie
02.11.2008 10:38
0
90% szans na deszcz, ale jak na razie ani kropli:/ Trzymajmy kciuki za deszcze wtedy Robert za strategia jednego tankowania ma szanse obrony trzeciego miejsca a Hamilton ma szanse na stracenie pierwszego:) Sytuacja odwrotna oczywiscie tez jest mozliwa ale badzmy optymistami:)
02.11.2008 10:42
0
Naiwni i slepi fanatycy.To jest zenada i proba wskrzeszenia umarlego.Robert Kubica zafundowal sobie porazke i lzy goryczy.Nie wytrzymal psychicznie i wszystko runelo jak domek z kart.Chora ambicja i brak trzezwego myslenia.Zbyt wiele zludzen panie Kubica a zbyt malo zimnej krwi, wyrachowania i profesjonalizmu.Dzisiaj nastapi upadek nieukorowanego krola biednych fanatykow.Nalezy wam sie jednak plus za apokaliptyczna wiare.
02.11.2008 10:48
0
100% szans na deszcz na necie. Na f1today.nl tez podaja ze podczas wyscigu ma padac.. ale poczekajmy na wyscig.. sadze ze Hamilton pomimo tego ze nie potrzebuje zwyciestwa bedzie probwal przedostac sie do przodu a tam jest raikkonen i trulli a trulli do najmilszych tez nie nalezy(gp chin) a jak by byl deszcz i SC to bedzie milo.. mam nadzieje ze bmw nie odwali takiego czegos jak w chinach ze puscili roberta na 2 pity tutaj musi byc 1 i tylko `1
02.11.2008 10:50
0
wal sie koletz z tymi teoriami bo i tak cie nikt nie poslucha :P GO Massa GO Robert!!!
02.11.2008 10:56
0
No właśnie trzymajmy kciuki i wierzmy, a na pewno obroni to tzrcie miejsce. Pozdrowienia.
02.11.2008 10:57
0
koletz, czy ciebie koledzy nawalali po głowie na podwórku w Polsce i dlatego wyjechałeś do Niemiec??? Piszesz stamtąd te wszystkie wypociny nieszczęśliwego ni to Niemca ni Polaka. Prowokowanie ludzi sprawia ci taką satysfakcję (trollowanie to rodzaj upośledzenia wynikający z ciężkiego dzieciństwa) czy poprostu jesteś niedorozwinięty??? Chyba że to rodzaj zemsty za upokorzenia, których doznałeś w Polsce??. Współczuję ci szczerze biedny człowieku. Dotyczy to wszystkich twoich wpisów nie tylko tego.
02.11.2008 10:57
0
bede trzymal kciuki ale nie zdziwie sie jak zawali kompletnie ten wyscig! dał dupy na całej lini
02.11.2008 10:59
0
Koletz ma rację, bolid Roberta jest dobrze przygotowany, Haidfeld weszedł do 10 bez problemów a Robet nie wytrzmyał nerwowo, on nie zasługuje na 3 miejsce w generalce
02.11.2008 11:02
0
W tym sezonie jeżdżą bardzo ostrożnie. Co z tego, że deszczu sporo, jak paradoksalnie to podczas deszczowych weekendów są najsmutniejsze procesje. Sytuacja z autem nie wygląda dobrze, ale puki co to Robert ma 6pkt przewagi nad Kimim. Chyba tylko w taki sposób można się pocieszać, chociaż Kubica i tak wie, że wszystko może się zdażyć. Dlatego będzie walczył do końca :)
02.11.2008 11:04
0
będę trzymał kciuki za Roberta bo jest Polakiem jak ja!i nawet jak będzie ostatni to i tak dla mnie wygrał!!! koletz zjedz mój chuj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
02.11.2008 11:06
0
coś mi się wydaje że w Brazylii nie da się jechać na 1 stop. Opony mogą tego nie wytrzymać. No chyba, że będzie cały czas padać! OBY wtedy widzę szanse Roberta. Ale wtedy LH zdecydowanie zdobędzie tytuł. Masa będzie kręcić bączki aż miło;-)
02.11.2008 11:09
0
bedzie deszcz to skorzysta na tym Kubiaca, a nie Massa za którego bardziej 3mam kciuki - mam więc nadzieję że bedzie suchutko i cieplutko -> Felipe wygra a Ham'owi mózg się przegrzeje=D!!!!
02.11.2008 11:10
0
Iceman_1 może Raikkonen zasługuje?? Nie ukończył 4 razy wyścigu pod rząd Ferrari było słychać o jego problemach a Robert co walczył od prawie od połowy sezonu z bolidem i mówisz że nie zasługuje na 3 miejsce??To cud że on wogóle jeszcze o to 3 miejsce moze walczyc ale jemu sie należy to 3 miejsce ba należy mu sie nawet mistrzostwo za ten sezon ale niestey to juz nierealne...
02.11.2008 11:13
0
*błąd z mojej strony 4 razy po rzad nie zdobył punktów
02.11.2008 11:20
0
interlagos lezy w brazyli... a gdzie lezy brazylia??
02.11.2008 11:40
0
Znalazlem 2 kamerki z obrazem na zywo z Sao Paulo. Bede obserwowal i czekal na pierwsze krople deszczu. Pozdrawiam.
02.11.2008 11:46
0
deszcz, kolizje i awarie rywali? Tyle cudów się nie zdarzy w ciągu jednego wyścigu. Robert zasłużył sobie na pudło. BMW olewa to zupełnie.
02.11.2008 12:02
0
FlyMan- na jakiej stronie sa te kamerki?
02.11.2008 12:05
0
Robert będzie na pudle to pewne.dziś nie dalej niż piąty.
02.11.2008 12:11
0
www. der. sp. gov. br/malha/rodovias_online. aspx Z tym na zywo to moze troche przesadzilem ale odswiezanie na jednych jest 20s na innych 1min w kazdym razie nie jest zle. Najblizej toru znajduja sie kamerki z nr: 12.5, 17 i 20 przy drodze 270.
02.11.2008 12:24
0
a nic nie mowie ale w rio cala noc pada teraz pada i ma padac,chyba kazdy z was wie co to lasy rownikowe i ze rio powstalo wlasnie w takim lesie wykarczowanym,,nie wiem ale chyba sie okaze ze robert z 13 przywiezie wiecej pkt niz heidfeld jak bedzie nadal padalo..
02.11.2008 12:29
0
nie trzeba czekac na pierwsze krople deszczu bo ja nie wiem co ile te zdjecia sie zmieniaja ale pada i to juz dlugo w nocy widzialem kawalek maczu ligi pilkarskiej i lalo teraz juz tylko mrzawi
02.11.2008 12:40
0
no coz, koletz ma napewno kompleks niskiego wzrostu, inaczej nie da sie tego wytlumaczyc
02.11.2008 12:41
0
Pamiętajcie, że na dobrą sprawę to nic pewnego nie wiemy. Może Robert ma problemy z ustawieniami (najbardziej prawdopodbne), może być ustawiony pod deszcz, mógł mieć problemy ze względu na wysoką temperaturę, może BMW chce zepsuć ostatni wyścig Robertowi, a postawić Heidfelda jako kierowcę o podobnych umiejętnościach jak Kubek i mnóstwo innych teorii. Więc dopiero wyścig (może) nas oświeci. Pozdrawiam koletz. Gratuluję pomysłu Robert pół sezonu (w ten wyścig włącznie) zmaga się z własnym samochodem, a ty mówisz, że się załamał się psychicznie. Ja też bym się załamał gdyby w każdy weekend GP miałbym źle ustawione auto. Robert w pełni zasługuje na ten medal MŚ. Popełnił 1błąd !!! w wyścigu (na Silverstone), choć tam padało więc też trzyba inaczej patrzeć,a inne rzeczy to już niezależne od niego, a np. Hamilton czy Raikkonen. Pierwszy m.in."błąd" w Kanadzie, Drugi w Spa w walce z Hamiltonem (o zwycięstwo) nie wytrzymał i ... .Po za tym wszyscy popełniają błędy, Kubica to też człowiek.
02.11.2008 12:44
0
W Sao Paulo NA RAZIE słońce.
02.11.2008 12:45
0
Można pomarzyć - na starcie Raikonen wjeżdza w Masę lub odwrotnie , eliminując się z walki o tytuł .Tracą równocześnie 1 miejsce zespołowo , bo Maklareny dojeżdzają na punktowanych miejscach. Kubica jest 3 w generalce i dostaje propozycję "nie do odrzucenia" od zdenerwowanych właścicieli Ferarri !!! Niestety rzeczywistość jest troche inna, - Nasz Mistrz będzie musiał męczyć się w 2009 z Nikiem i BMW.
02.11.2008 12:47
0
kuziu, kolcowi tego nie wytlumaczysz!!!! facet ktory pisze ze Kubica umarl jest dla mnie mniej niz zerem!!!!! ten zakompleksiony cwok wogole nie wie co pisze!!!!
02.11.2008 12:49
0
Kolec może mieć ziareneczko racji, ale pomyślcie gdyby Hamilton był sytuacji Roberta walczył by o mistrzostwo?
02.11.2008 12:51
0
Dopiero 4 miejsce Kubicy w GP Brazylii gwarantuje mu utrzymanie 3 miejsca
02.11.2008 12:52
0
AKLASYFIKACJA ZA SEZON 2008 BĘDZIE WYGLĄDAĆ TAK: 1. Hamilton 2. Massa, 3. Raikkonen 4. Kubica 5. Heidfeld. I na nic Wasze zaklinanie niebios. Robert dał ciała i tyle. mógł sobie jeszcze posiedzieć dłużej w garażu i wyjechać 2 minuty przed końcem Q2. A moje prywatne zdanie jest takie że team Roberta nie jest i nie był zainteresowany jego miejscem na podium w generalce. Jest do tego wiele powodów ale nie chcę Was zanudzać.
02.11.2008 13:07
0
1)2008-11-02 10:30:26 ptasior - zdumiewająca ignorancja. bo zazwyczaj piszesz z sensem. III miejsce Kubicy znaczy dużo dla : Polaków, samego BMW, Petronas i innych sponsorów teamu, tysięcy kibiców RK na świecie, światka F1 (zespoły, kierowcy, sponsorzy) - dlaczego - wyjaśniać chyba nie trzeba. Nie porównuję I i III miejsca, bo oczywiście są nieporównywalne, ale .. bądź bardziej przytomny w ocenach 2) 2008-11-02 10:42:12 koletz - Twoja wypowiedź wygląda na celową prowokację, bo nie wierzę, że myślisz to , co napisałeś. Kubica bardzo jasno i dojrzale opisuje to , co się stało w kwalifikacjach. Czytaj i zrozum!
02.11.2008 13:09
0
ładny artykuł na sam koniec seoznu.. ja w niego wierze i moze chociaż dobrze wystartuje a potem to juz w rekach losu.. a jakby padalo to tez lepiej.. ja trzymam mocno kciuki i sie modle o to 6 miejsce...
02.11.2008 13:11
0
ze strony BmW stawialbym na taka strategie zeby kubica jechal na 2 stopy zeby znalezsc sie pewnie na 8mym miejscu zdobywajac jeden punkt,Kimi bedzie maxymalnie na 3 pozycji co wystarczy Robertowi zeby utrzymac 3 pozycje w generalce.Jazda na 1 stop bedzie bardziej ryzykowna bo nawet gdy bedzie deszcz to nie jest powiedziane ze pojawi sie SC,z drugiej strony SC moze pojawic sie nawet na suchym torze jednak mniejszym ryzykiem dla BmW i Kubicy bedzie jazda na dwa stopy
02.11.2008 13:13
0
Hamilton boze jechac na jeden pit bo denis mówił ze wybrali strategie pod deszcz
02.11.2008 13:15
0
no sezon McLarena bez dubletu. Az sie smiac chce...
02.11.2008 13:15
0
Nawet BMW mialo dublet a McLaren NIE!!!
02.11.2008 13:25
0
Skad wiecie, ze to nie jest celowa zagrywka. Moze ryzykuja z ustawieniami na desz i specjalnie nie zakwalifikowali kubicy do trzeciej czesci zeby mogl wlac pelny bak, a w wywiadzie przeciez nie powie tego tylko, ze bolid sie nie prowadzil i takie pierdoly. Niedawno Robert w wywiadzie powiedzial, ze gdyby kazdy z kierowcow byl Pinokiem to wszyscy by mieli masakrycznie dlugie nosy :D. Nie mowie, ze na pewno tak jest ale jest taka szansa. Nie zawsze startowanie z pierwszego pola jest najlepsze.
02.11.2008 13:40
0
FlyMan i tylko BMW by tak ryzykowalo?? Dobrych strategów to oni nie maja
02.11.2008 13:44
0
Moze pomysleli, ze tylko w taki sposob sa w stanie utrzymac 3 miajsce roberta bo aktualnie sa slabsi nawet od renault czy red bulla i toyoty. Woz albo przewoz. Nie bedzie deszczu i caly plan w p...u.
02.11.2008 13:49
0
Robertowi Kubicy po prostu należy się 3-cie miejsce w klasyfikacji końcowej. To nie podlega dyskusji. Jeżeli ktoś pisze inaczej to albo jest prowokatorem do pyskówki albo zwykłym baranem. Bardzo możliwe, że także u Roberta pojawiła się nerwowość przed ostatnim, tak dla niego ważnym, wyścigiem w Brazylii. Ale przecież Kubica to nie robot i na pewno przeżywa możliwość bycia w pierwszej trójce w sezonie 2008 czyli na prologu swojej kariery w F1. Ale to co napisałeś, @koletz, ma się nijak do postawy Kubicy, jego psychiki czy ambicji. Nie rób z Roberta umarlaka czy kierowcy-dyletanta a z ludzi, którzy jemu kibicują zaślepionych jełopów. Kubica nie raz pokazał swoją wartość i jeszcze nie raz pokaże a twój atak na niego i jego fanów jest bezpodstawny i idiotyczny.
02.11.2008 13:51
0
Żenujące jest to co zawistnie wypisuje (nie wiadomo po co) od dłuższego czasu koletz. Proponuję całkowicie go zignorować, i w ogóle nie komentować jego wpisów. Co do Kubusia - to co najmniej „dziwne” jest to, że Haidfeld na decydujące momenty ma zawsze super ustawiony bolid, a Kubusiowi niby nie umieją tego zrobić. Czyżby Niemcy nie potrafili strawić Polaka na 3 miejscu w „generalce”? Niestety sportem też rządzi polityka i znana z historii chora mania „wyższościowa”. Mimo wszystko WIERZĘ, że Kubuś swoim talentem i determinacją – pokona „przeciwności” i wywalczy tę wspaniałą 3 pozycję w MŚ F1, na którą zasłużył w 100 %. Jeśli nawet nie uda się tego dokonać, to i tak Kubuś POZOSTANIE MORALNYM ZWYCIĘZCĄ!
02.11.2008 13:51
0
nie wiecie jaka jest pogodaq?
02.11.2008 13:57
0
sucho i słońce ;///
02.11.2008 13:58
0
FlyMan tu nie chodzi o deszcz bo co im po deszczu jak pojada na jeden stop i nie bedzie neutralizacji to Robert nic nie zyska a moze tylko stracic,jednak na tym torze SC moze pojawicv sie nawet na suchym torze,pytanie tylko kiedy i co to komu da bo prawdopodobnie nie tylko BMW moze myslec o jezdzie na jeden pitstop.Jezeli Robert bedzie mial strategie na jeden postój to najlepiej dla niego gdyby SC pojawil sie zaraz po jego tankowaniu,jednak perzypuszczam że dzis moga byc zmienne warunki na torze wiec nie obedzie siebez zmiany opon kilkukrotnie,mysle ze kluczowym czynnikiem bedzie praca mechanikow
02.11.2008 13:59
0
panicz1992 z kąt marz te informacje jeśli możesz powiedzieć?
02.11.2008 14:00
0
Na "pogoda.onet.pl" podają, że w Sao Paulo pada i ma padać.
02.11.2008 14:12
0
omfg spytajcie wujka google ;pp wystarczy wpisac sao paulo webcam itp..
02.11.2008 14:14
0
Nie pada i jest sucho - onet zawsze kładmie - vide webcamy!
02.11.2008 14:15
0
Cos nie bywalego. Ten wyscig chyba bedzie niesamowity. Czytalem ze jest 100% opadow deszczu. Jednakze teraz jest slonecznbie to na wyscig sa zapowiadane ulewy.
02.11.2008 14:20
0
http:// cn. webcams. travel/ webcam/ 1218825305 troche sie jednak chmurzy, ale padac, nie pada.
02.11.2008 14:21
0
skasowac spacje.
02.11.2008 14:21
0
Ja się będę modlił i tym którym zależy na 3 miejscu Kubicy radzę zrobić to samo... BTW, wg weather. com teraz w Sao Paulo świeci słoneczko ale twardo zapowiadają deszcz w czasie wyścigu (szansa 90-100%)... Jakieś czary. Jak się prognozy nie sprawdzą to można tylko synoptyków wyśmiać bo to nie byłby pierwszy raz.
02.11.2008 14:31
0
a ja mam nadzieje ze raikonen wepchnie się w pojedynek z hamiltonem i wypadną z toru
02.11.2008 14:42
0
Fajnie by bhyło, gdyby obronił swoje 3 miejsce, ale wiadomo jaki jest sport. Wszystko może się zdarzyć. Wygląda to wszystko nie realnie, ale do póki ostatni zawodnik nie przekroczy linii mety wszystko może się zdarzyć! ROBERT powodzenia i nie ważne czy będziesz pierwszy czy ostatni, dla mnie już pokazałeś więcej niż się spodziewałem :) Nie bądzmy łapczywi jak hieny, nie wszystko szybko i od razu
02.11.2008 14:48
0
Trzymam kciuki ale BMW powinno coś z tym zrobić!Miało na to tyle czasu żeby go przygotować do wyscigu ale oni nic!!!Mają to w d***e!!Przeciez on walczy o 3 miejsce a nie o 6 czy 7!!!Co to ma być??!!
02.11.2008 14:49
0
onet i interia zgodnie podaja, że bedzie padać, ogólnie to jest mi smutno, móże bedzie lepiej o 20 00 .pozdarwiam
02.11.2008 15:01
0
ja nie wiem na co wy liczycie.Nawet gdyby bylo gradobicie albo spadl snieg to i tak Kubicy niewiele pomoze.Niepotrzebnie pyskowal na szefofstwo BMW.Zachowal sie bardzo amatorsko i dostal po jajach.Nie znam kierowcy ktory w podobny sposob wyrazal sie o zespole.Malo sie nie poplakal.Moze to bedzie dla niego nauczka.Troche pokory.Kubica nie wytrzymal poprostu parcia i to tyle w temacie.Dzisiaj przy odrobinie szczescia jesli nie rozwali sie na pierwszym zakrecie to dojedzie gdzies okolo 9 miejsca max.Dzisiaj pumpernikel zostanie majstrem choc szczerze bym tego nie chcial.Ave Massa!
02.11.2008 15:02
0
tomek83f zgadzam sie z Toba. Moze byc suchy wyscig i SC wyjechac w odpowiednim dla roberta momencie np. przed tankowaniami czolowki. Wyscig w deszczu moze spowodowac mniejsze straty roberta na pojedynczym okrazeniu. Zobaczymy jak bedzie. Narzie w Sao Paulo bezdeszczowo.
02.11.2008 15:02
0
http:// www. bbc. co. uk/weather/ 5day. shtml?world=0307 BBC twierdzi, że ma lać, więc nadzieja jakaś jest...
02.11.2008 15:08
0
"W obecnej sytuacji, gdzie Massa walczy o końcowy tryumf, Kimi będzie co najwyżej na drugim miejscu, co sprawia, że Robert potrzebuje co najmniej szóstego miejsca." Wcale nie... A jesli Massa wypadnie z toru lub bedzie mial awarie?? Raikonnen moze wygrac ten wyscig
02.11.2008 15:12
0
@sydemon wątpie czy Massa popełni bład, sądze, że nie jest taki jak Hamilton w zeszłym roku
02.11.2008 15:14
0
trzymam kciuki i życzę powodzenia, będzie Ci potrzebne.
02.11.2008 15:21
0
wszyscy się tak wręcz modlą o deszcz, ale zapominają, że on nie tylko Kubicy może pomóc ale także Hamiltonowi, który całkiem nieźle spisuję się na mokrej nawierzchni. Jak dla mnie to dobrze i źle z tym deszczem
02.11.2008 15:21
0
oglądalem poogode dla su paulo w jednej pokazywali intensywny deszcz a w drugiej tylko lekkie zachmurzenie
02.11.2008 15:36
0
Oglądałem dziś 8 serwisów zagranicznych z pogodą i w każdym bądz desz bądz przelotny deszcz. Na jednym pisało, że prawdopodobienstwa deszczu w sao paulo to 60%
02.11.2008 15:37
0
niza a czym Hamilton się "zasłużył", że mu tak nie życzysz :) ?
02.11.2008 15:42
0
już leje. :)
02.11.2008 15:48
0
skylinedrag rozsądek mi oczywiście mówi, że to Hamiltonowi należy się tytuł, bo wiadomo, że jest lepszy. Ale ja osobiście kolesia nie trawie, dlatego wolałabym na czele widzieć Masse
02.11.2008 16:01
0
No i pada.Sam nie wiem czy to dobrze czy źle.
02.11.2008 16:08
0
beda zmienne warunki
02.11.2008 16:15
0
skylinedrag@ Zasłużył sobie tym (i zeszłym) sezonem...
02.11.2008 16:22
0
warunki beda dzis zmienne zobaczycie
02.11.2008 16:24
0
ROBERT MISTZREM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
02.11.2008 16:25
0
chyba w hasiokach
02.11.2008 16:49
0
o koletz się pojawił i złowieszczy. To chyba znak :)
02.11.2008 16:59
0
koltez ty człowieku masz jakiś problem spróbuj coś z tym zrobić
02.11.2008 17:00
0
F1 sie konczy w tym roku .......gdzie ty bedziesz się teraz produkował biedaku............w WC ? martw się o wspaniałą lokatę i dyspozycję QNicka -w sumie ma facet po x2 "życiówkę"........a Robert Kubica w tak "wspaniałym teamie" przeżyje ten rok na 3 lub 4 miejscu + małe wakacje i na wiosnę zobaczymy jakie to BMWrak zrobiło postępy..
02.11.2008 17:08
0
Tak sie napinacie ze jestescie bardziej czerwoni od raka nieboraka.Nie lepiej ze spokojnym rozsadkiem przyznac mi racje i bardzo niewielka roznice w punktacji miedzy Nick Heidfeld a Robert Kubica? Jesli Nick to emeryt to Kubica jako "supertalent" wypada na jego tle bardzo slabo.Kubica w wywiadzie na stronie F1 mowi ze nie wie co sie dzieje z autem a pozniej stwierdza ze swietnie zna samochod.Wiec jak to jest?
02.11.2008 17:09
0
Koletz żryj stoletz. A co do wyścigu to jestem pewien, że KUB utrzyma pudło w generalce. Forza Kubica!!!!! A jak sie to komuś ma nie spodobać to niech sobie wysra sześciopak gówna z Koltzem i smacznego.
02.11.2008 18:59
0
Koletz ma racje! Robert potrafi rowno jechac ale nie potrafi wyprzedzac, jakos wszyscy se radzą z force india a robert nie potrafi go wyprzedzic... ile mozna zganiac na samochod ? Robert to jest pizda jakich mało i nigdy nie bedzie jezdzil w Ferrari, bo jego miejsce zajmie Vettel! BMW to szczyt jego mozliwosci i cieszmy sie ze chociaz tam ma szanse jezdzic... nigdy nie pozwalałem obrazac roberta ale czas spojrzec prqawdzie w oczy - on nie potrafi walczyc...
02.11.2008 19:31
0
ale ludzie nie oszukujmy sie tylko polak jest zachlanny i polski kibic gdyby wam ktos powiedzial ze kubica bedzie na koniec przed kovalem i alonso ze bedzie walczyl o mistrza to byscie brali w ciemno a teraz wielkie marudzenie... narzekanie to najgorsza nasza cecha,nasza polakow
02.11.2008 19:56
0
też zaczynam się zastanawiać ile można zwalać na samochód, Robert chyba rzeczywiście ma kłopoty z wyprzedzaniem, takie moje zdanie. Nie bardzo rozumiem tylko co miał znaczyć ten zjazd do pit-stopu na okrążeniu rozgrzewkowym :/ Mimo wszystko, jestem zniesmaczony dzisiejszą postawą BMW
02.11.2008 20:26
0
No i trzymanie kciuków na nic sie zdało. BMW przynosi same rozczarowania. Bylo wiele sytuacji, kiedy mogli Robertowi pomóc, a oni oczywiście nic... Czekali do ostatnich wyścigów na nie wiem co, cud? To maja... Zamiast trzeciego miejsca Roberta mają 4. Brawo dla szanownego kierownictwa BMW z Doktorem na czele:/
02.11.2008 20:52
0
Szkoda gadać... KUB dał ciała, BMW dało dupy wręcz... Dlaczego KUB jako jedyny ze stawki nie miał wetów na starcie???? Bo myślał, że tor wyschnie zanim ruszą????? Idiotyzm... I ten Glock cholerny... Żal mi się patrzyło na Louisa Masse i resztę rodziny Felipe, gdy przerwano im radość z jego pewnego wydawałoby się triumfu. Przynajmniej na brak emocji nie można było narzekać. Fantastyczny sezon. Już nie mogę się doczekać następnego. Dla HAM gratulacje- nieznoszę go, ale to mu się należało mimo wszystko... Massy mi cholernie szkoda, Raikkonen w Ferrari to siła ponad możliwości Roberta w BMW... Vettel? Niemożliwy był dzisiaj, trzymałem za niego kciuki... "Forza Kubica!!!!!" chciałbym zakrzyknąć, ale mam taką gulę, że nie wydobędę z siebie głosu...
02.11.2008 22:00
0
Jak ktoś pisze, że Robert dał ciała czy cuś w tym stylu, to chyba oglądał inny wyścig niż ja. BMW nie miało dobrych prognoz pogody, albo nie miało ich tylko dla Roberta. Spuścili Roberta z pudła dla zasady, że to oni w BMW rządzą a nie Robert. W ferce Robert po połowie sezonu miałby tytuł w kieszeni. Jednak nikomu w formule1 taka dominacja 1 kierowcy nie jest na rękę. Wyścigi stają się nudne i wpływy z reklam i mediów zaczynają odpływać. Już to przeżyli z Schumi i raczej szybko włodarze tych wyścigów do takiego stanu nie wrócą. Podobnie jest w każdej innej dyscyplinie. Najmniej można zarobić na zawodach, które są przewidywalne.
03.11.2008 14:17
0
@robertkubica2 - dla sponsorów nie ma znaczenia, czy kierowca zdobył 3 czy 4 miejsce w generalce, F1 to taki specyficzny sport, że liczy się tylko wygrana. Zgodzę się, że 3 miejsce Roberta znaczy bardzo wiele dla Polaków, ale dla BMW??? Nieźle pojechałeś... Gdyby tak było to team by mu pomagał! Dla "światka F1"? Wszyscy będą zajęci Lewisem i Ferrari, nikomu nie będzie robić różnicy, kto ma 3 miejsce. Gdyby o to walczyli np. Raikkonen i Kovalainen to mało kto tutaj by się tym interesował. Pozdro
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się