Organizatorzy Grand Prix Australii wprowadzili zmiany w układzie toru Albert Park po zeszłorocznym ciężkim wypadku Timo Glocka.
Niemiecki kierowca opuścił Melbourne z bandażem na nadgarstku, po tym jak pojechał zbyt szeroko na bardzo szybkim zakręcie nr 12, a następnie został wyrzucony w powietrze.Tydzień przed wyścigiem w Albert Park FIA poinformowała o zmianach na wyjściu z zakrętu. W efekcie pobocze sekcji zostało wyrównane, a tarki na wyjściu poszerzone.
To nie wszystkie zmiany przed Grand Prix Australii. Więcej sztucznej trawy i szersze tarki pojawią się także na zakręcie numer 6.
23.03.2009 09:24
0
i bardzo dobrze! w koncu ktos to zauwazyl. kubica tez mogl tak skonczyc w kwalifikacjach jak timo.
23.03.2009 09:26
0
no dokladnie tylko kubica lepiej opanowal bolid niz timo
23.03.2009 10:30
0
Można było się tych zmian spodziewać. FIA jest przewrażliwiona na punkcie bezpieczeństwa i bardzo dobrze.
23.03.2009 11:06
0
No i dobrze. Te "wyboje" od zawsze budziły kontrowersje, a Glock swoim wypadkiem tylko to potwierdził.
23.03.2009 12:04
0
Już niedługo!!! 3 dni 14 godzin i 28 minut do pierwszego treningu.Oby wszystkie moje przypuszczenia się sprawdziły i Robert rozpoczął sezon od zwycięstwa.
23.03.2009 13:30
0
na błędach się człowiek uczy...
23.03.2009 13:35
0
Dobrze ten zakret gdzie się rozbil bolid Glocka jest moim ulubionym zakrentem na Albert Prark
23.03.2009 13:36
0
Dobrze ten zakret gdzie się rozbil bolid Glocka jest moim ulubionym zakrentem na Albert Park
23.03.2009 13:40
0
Raven89 do treningu tyle zostalo :p
23.03.2009 15:14
0
Raven89 jaki masz kalendarz?
23.03.2009 15:21
0
bezpieczeństwo najważniejsze
23.03.2009 16:36
0
dobrze ze nie dodali wiecej zwiru- moim zdaniem jest on bezpieczny ale kierowca raczej juz nie jedzie bo jest zakopany a na trawie moze wychamowac i wrocic na tor chociaz czasami walnie w opony
23.03.2009 16:43
0
ja również zgodzę się z moimi poprzednikami. Takie zmiany są konieczne by bezpieczeństwo było jeszcze większe! A trawa jest zdecydowanie lepsza niż żwir, przynajmniej nikt się nie zakopie
23.03.2009 17:32
0
Czesc Niza! A co sadzisz o trawie podczas deszczu?
23.03.2009 17:52
0
no i bardzo dobrze,będzie ciekawiej i bezpieczniej;)
23.03.2009 18:51
0
No pewnie, że dobrze, bezpieczeństwo jest najważniejsze! Mamy 18 kierowców w stawce, jak by sie jeszcze paru rozbiło, to by na torze prawie nikogo nie było;)
23.03.2009 20:16
0
D.S siema, no będzie wtedy chłopakom ślisko, ale taką trawe to zawsze dają w miarę w bezpiecznych miejscach więc nie martw się :P
23.03.2009 22:16
0
bezpieczeństwo przede wszystkim. Bardzo dobrze, że poszerzają wyjścia z zakrętów, fajnie by było jakby zrobili asfaltowe pobocza na każdym torze, żeby niektórzy za szybko wyścigu nie kończyli...
23.03.2009 22:21
0
giekaesiak38- gdzieś Ci się "zagubiło" dwóch kierowców, bo w stawce jest 20, a nie 18 ;)
24.03.2009 00:17
0
niża - uwierz mi, chłopaki lubią jak jest im ślisko ;-) Tak poważnie, racer95 - nie za bardzo mi się podobają te wyasfaltowane pobocza, wiem że bezpieczniej, ale jak popełnia się błąd to nie ma zbyt wielkich konsekwencji. Jeżeli mamy żwirek to najczęściej koniec wyścigu dla kierowcy, dlatego stare tory wymagają większej precyzji, nowe dopuszczają bardziej ''niechlujną'' jazdę.
24.03.2009 13:43
0
Widzieliście nagrody za typowanie w tym roku ? Coś sie sponsorzy nie popisali
24.03.2009 16:18
0
dokładnie, za błędy powinno się płacić, tak aby starać się ich nie popełniać. Przynajmniej w F1 ;]
24.03.2009 18:50
0
22:21:09 elin No tak pomyliło mi sie trochę
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się