WIADOMOŚCI

  • 09.07.2009
  • 2566
Bridgestone przed wyścigiem
Bridgestone przed wyścigiem
Hirohide Hamashima, dyrektor Bridgestone odpowiedzialny za rozwój opon wypowiedział się na temat wyścigu na torze Nurburging:
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
„Tor Nurburgring to ciekawa mieszanka bardzo szybkich, średnich, a także wolnych zakrętów, więc znalezienie poprawnych ustawień będzie bardzo trudne. My przygotowaliśmy średnie i super miękkie mieszanki. To powinno spowodować, że wyścig będzie ekscytujący. Sektory 1 i 3 są bardziej wymagające jeżeli chodzi o przyczepność, w drugim sektorze ważna będzie trakcja, a także hamowanie. Pierwszy zakręt ma kilka możliwych linii przejazdu, szykana to z kolei dobra szansa do wyprzedzania. Ważny jest balans hamulców, trzeba uważać, żeby nie zablokować opon, co może doprowadzić co ich spłaszczenia."

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

17 KOMENTARZY
avatar
lukasz1

09.07.2009 14:55

0

Niewiedziałem że opony sie co spłaszczają. Jeśli ktoś wie co ten termin oznacza to niech mi wyjaśni.


avatar
PIP

09.07.2009 15:11

0

Chodzi o to że się z jednej strony zetrą


avatar
walerus

09.07.2009 15:16

0

dobra guma nie jest zła....


avatar
walerus

09.07.2009 15:17

0

i nawet dobra zupa nie jest zła...


avatar
gogo09

09.07.2009 15:48

0

Czy chmielowa?.


avatar
pawe_f1

09.07.2009 15:53

0

Jak dla mnie to najciekawszy wyścig to GP Niemiec. I może BMW coś "ujeździ"... A co do tych opon od Bridgeston, to osobiście trochę teśknie za czasami kiedy w f1 były dwa różne rodzaje opon. Dzięki temu było jeszcze więcej rywalizacji...


avatar
wobz

09.07.2009 16:02

0

bmw nie powalczy


avatar
walerus

09.07.2009 16:37

0

zupa z bobra....


avatar
pawelcool

09.07.2009 18:46

0

Ja uważam że BMW da rade wskoczyć do Q3


avatar
jogus48

09.07.2009 20:05

0

a ja chce takiego wyścigu jak z GP niemiec 07r :)


avatar
Moria

09.07.2009 21:23

0

10. jogus48 - ja również ;-) oj, było ciekawie ;-)


avatar
Iwan.

09.07.2009 22:05

0

A ja chcę takiego wyścigu jak Spa '08 - część toru mokra, część sucha, improwizacja z oponami. Walka Hamiltona z Raikkonenem pod koniec wyścigu była dzięki takim warunkom fantastyczna. Ale Nurburgring '07 też był niezły, na jednym z zakrętów wypadali jeden po drugim :D


avatar
Iwan.

09.07.2009 22:05

0

Żeby tylko nadwrażliwy p. Whiting nie wypuścił na tor SC.


avatar
Moria

09.07.2009 22:27

0

12. Iwan. - walka pomiędzy Hamiltonen, a Raikkonenem na SPA'08 była niezła, ale zakończenie fatalne ... Dwóch się biło, a wygrał ten trzeci ( Massa ), który nawet nikogo nie wyprzedził ... ;-(


avatar
L00Kass

10.07.2009 00:34

0

HH odpowiedzialny za rozwoj opon, lol. Twarz uratowal, ze swym rozwojem zaprzestal polityki skrajnomieszankowych gum.


avatar
Budyn_F1

10.07.2009 10:43

0

Tu beda wazne tylko hamulce i dobor opon.


avatar
fabian

08.03.2010 10:35

0

A tu bocznym wejściem jedzie Force India żeby zamieszać gigantom


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu