Jak informuje Autosport, już w najbliższy weekend w Japonii możemy zostać oficjalnie poinformowani o dwóch poważnych zmianach w składach kierowców na przyszły sezon.
Według brytyjskiego serwisu, Ferrari już na Suzuce może potwierdzić podpisanie kontraktu z Fernando Alonso na przyszły sezon, co otworzy drogę Renault do ogłoszenia umowy z Kubicą."Sądzę, że jak tylko będziemy gotowi, poinformujemy was" - powiedział Stefano Domenicali w Singapurze. "Nie chcemy czekać zbyt długo."
Zapytany, czy skład Ferrari na przyszły sezon poznamy na Suzuce potwierdził taką możliwość.
"Jest takie prawdopodobieństwo, ale nie ma gwarancji" - poinformował.
Obecny dyrektor zarządzający Renault F1, Jean-Francois Caubet, powiedział po Grand Prix Singapuru, że jego ekipie będzie brakować Alonso.
"Sądzę, że Fernando będzie brakować Renault, a Renault będzie brakować Fernando" - wyjaśnił.
Zgodnie z informacjami Autosportu, ogłoszenie kontraktu Ferrari-Alonso jest przekładane ze względu na ciągle trwające prace nad zerwaniem umowy z Kimim Raikkonenem.
Oczekuje się także, że gdy tylko Ferrari ogłosi swój skład kierowców, Renault potwierdzi zatrudnienie Roberta Kubicy jako lidera zespołu na sezon 2010.
28.09.2009 09:06
0
Jakoś czarno widze ten przyszły sezon dla Kubicy.. Czy Renault to jest napewno dobra opcja....
28.09.2009 09:08
0
A jednak , Renault... ciekawe na jakich warunkach no i jak będzie ze sponsorami w Reni ??
28.09.2009 09:12
0
Renault to dobra opcja? Od dwóch lat nie potrafią zrobić dobrego bolidu. Jeśli Alonso taki mistrz warty Ferrari wyciąga podium tylko gdy dla dwóch innych kierowców podwinie się noga - to jakie Robert ma tam szanse na wygrywanie wyścigów?
28.09.2009 09:14
0
Też mi się nie podoba transfer Roberta do reno, zwłaszcza, że Kubice interesuje tylko długoterminowa współpraca. Nie dość, że reno to zespół oszustów to jeszcze sponsorzy odchodzą i nic nie wskazuje na to, że przybędą nowi. To raczej słaba alternatywa dla Polaka :(
28.09.2009 09:22
0
Jak Alonso przejdzie to Ferrari to ja zaczynam kibicować Lotusowi...
28.09.2009 09:22
0
niech idzie gdzie chce, byle by jezdzil...zobaczymy czy dopuszcza exBMW , jesli tak, to byc moze zostanie, jesli nie to cholercia Robert ma problem..tfu, tfu odpukac w niemalowane
28.09.2009 09:27
0
Trudno zrozumieć tą sytuację. Zobaczymy co się stanie na Suzuce? Może Robert nie jest tak wysoko oceniany jak by się mogło zdawać. Poza tym to Polak, więc takie ekipy jak McLaren czy Brown nie będą go chcieli dopóki Angole i Niemiaszki jeżdżą. Gdyby wygrywał regularnie to może jeszcze Ferrari by go przygarnęło a tak zostaje Renault lub byłe BMW. Ale Renault , to chyba nie będzie dobra opcja.
28.09.2009 09:32
0
5. Voight, ja tak sobie mysle ze po tym incydencie w reni, Ferrarka sie chyba zastanawia i nie byl bym do konca taki pewien czy tam pojdzie..oni dobrze wiedza ze on wiedzial, o tym, o czym mowi ze nie wiedzial :) moze sie myle, ale ja bym powazniejszego goscia wzial do klasyki F1. choc wiadomo ze Ferrari tez nie jest takie swiete.
28.09.2009 09:43
0
Robert jest między młotem a kowadłem....niepewne czy będzie Sauber - i jaka będzie forma innego pracodawcy w 2010.... i bądź tu mądry...?
28.09.2009 09:44
0
Wszystko to jest wróżenie z fusów. Żaden team nie może być pewny jaki bolid na przyszły rok uda im się zbudować. BMW było pewne, że będą przewodzić, a tu ledwo w połowie stawki się usytuowali na początku tego sezonu. Druga sprawa to kasa - Renault może mieć problemy, ale ta grupa co zakupiła BMW to też może być jakiś papierowy tygrys. Przecież nie jest wykluczone, że Kubica wyląduje w Williamsie, który ma mieć silniki Mercedesa, co dobrze wróży. Może za tydzień już będziemy wiedzieć. Oby!
28.09.2009 09:45
0
No to juz widzie jak Massa bedzie mial dobrze u boku Alonso, jesli Ferrari postawi na Masse, Alonso zas bedzie zadyme robis jak w McLarenie ze nie sa rowno traktowani i po roku odejdzie do Reno Dla mnie Alonso nie widzi nic poza wlasnym nosem, jesli nie jest nr1 w zespole to mu sie nie podoba. Szkoda mi KIMIEGO bo pasowal mi do Ferrari, jesli bydzie jezdzil w McLarenie to chyba moze byc cienko. Trzymam kciuki za KIMIEGO
28.09.2009 09:46
0
Święte nie jest ale nielegalne elementy ca jakiś czas ma każdy zespół a npi Austria 2001 i 2002 mieściły się w regulaminie. Wiekszość takich akcji to były pomysły Schumiego i team nie miał z tym wiele wspólnego. Poza tym stopien przewinień Schumiego to pikuś w porównaniu do tego co robi Alonso który na dobrą sprawę jest kryminalistą.
28.09.2009 09:46
0
Zaraz, co jest grane. Jeszcze nie dawno większość piała z zachwytu że Kubica będzie w Renault. Teraz nagle Renault jest złą opcją? Renault ma prawie pewnego mistrza w przyszłym sezonie. Przecież drugiego takiego kierowcy jak Kubica nie ma w całej stawce, nikt nie potrafi rozwinąć bolidu tak jak Kubica. Poza tym w Renault będzie miał status kierowcy numer 1. Nie będzie ośmieszany i szykanowany jak w BMW. Powinno się chyba wszystkim podobać.
28.09.2009 09:48
0
7dragonirov obawiam się że masz rację,Kubica poza Polską nie jest czołowym kierowcą w stawce,wręcz przeciwnie,poza tym nie ma poważnego sponsora i nikt za nim nie stoi,i dlatego będzie brał co dają bez targowania
28.09.2009 09:49
0
na początku pomysł przejścia do Renault mi się nawet podobał ale teraz jakoś tego nie widzę
28.09.2009 10:01
0
13. pz0 ale sytuacja jest ta sana reno francuskie i 2 kierowca to francuski jest, bmw niemieckie i 2 kireowca niemiec no ale wiadomo jaki stosunek niektozy maja do nas Polakow, jeki Robert bedzie jezdzil w reno to niech mu sie wiedzie i niech bolid bedzie piekielnie szybki i niech bedzie mistrzem na koniec sezonu 2010 :)
28.09.2009 10:09
0
pz0 - zmiany w nastrojach są spowodowane kołowrotkiem zdarzeń w F1. Po pierwsze afera, po drugie ciągłe przetasowania w jakości bolidów. Przecieraliśmy oczy kiedy Brawn wyskoczył jak diabeł z pudełka a potem kiedy nagle przebudził się Williams i zaatakowało Force India. Na chwilę obecną też mam wątpliwości co do Renault. Kilka tygodni temu kwasiłem się na myśl o Williamsie, a teraz myślę, że Williams to mogłoby być najlepsze wyjście. Ale to moje pobożne życzenia (i być może nietrafione).
28.09.2009 10:09
0
Moim zdaniem Renault to nie jest najlepsze rozwiązanie. Niedość że ciągnie sie za nimi smród po aferze z Singapuru to jeszcze sponsorzy odchodzą. Bolid w tej chwili nie jest na pewno rewelacyjny i niewierze aby w przyszłym sezonie Renault znacząco sie poprawiło. W tej chwili już bardziej wole Kubice w Williamsie a nawet Toyocie.
28.09.2009 10:11
0
16. JonatanTo co że drugi jest Francuzem. Alonso był pierwszym i drugi nie mógł mu podskoczyć. Kubica jest oczywiście lepszy od Alonso więc będzie miał jeszcze łatwiej.
28.09.2009 10:19
0
Też wolałbym aby Robert przeszedł do Williamsa, i podejrzewam że oni też by chcieli gdyby mogli pozbyć się Japońca. Co do Renault to na plus można wymienić małą awaryjność ich bolidów (w porównaniu do BMW). Z tym "zrywaniem" kontraktu Kimmiego to raczej jakaś ściema, Ferrari się zastanawia czy warto Alonso który niekoniecznie dobrze się teraz kojarzy bo Kimmi jednak ostatnio trochę się poprawił (tzn. przedostatnio :).
28.09.2009 10:19
0
Maja caaaala zime na rozwoj.Kubica pomoze rozwinac bolid,inzynierowie chwala go za dokladne dane co do zmian i poprawek.Z drugiej strony Alonso tez byl/jest w tym dobry.Ja uwazam ze renault jest dla Roberta dobra opcja i wydaje mi sie ze lepsza niz nowy team Saubera.Ich przyszlosc nie pewna a i nie wiadomo czy do konca zdaja sobie sprawe z wyzwan i rzeczywistych kosztow ktore stawia przed nimi F1.Znikneli Symonds z Briatore,Piquet tetaz Alondo czyli praktycznie zespol ktory byl zamieszany w cradhgatr nie bedzie istnial.Bedzie to cos zupelnie innego czyli tez smrod nie bedzie za nimi sie ciagnal.Ja jestem o KUB spokojny i trzymam za niego kciuki.
28.09.2009 10:20
0
Nadal nie rozumiem. Renault wylało wszystkich czterech zamieszanych w aferę. Teraz są czyści. Sponsorzy odchodzą, właściwie to niezauważalne. ING i MM mieli i tak odejść, a że odeszli cztery wyścigi wcześniej to chyba tak wiele nie zmienia. Williams stracił jeszcze więcej sponsorów, z Bankiem szkocji na czele. Założę się że jeszcze odejdzie AirAsia. Zobaczcie jak beznadziejnym bolidem dysponowało BMW. Kubica wziął się do roboty i niemal sam zrobił bolid będący w czołówce. Teraz wynik jeszcze nie wyszedł przez tego wrednego niemiaszka Nicka, ale Kubica jeszcze pokaże jak się jeździ w takim złomie jak BMW. Za to jak się pokaże w Renault. Poza tym Kubica ma chyba łeb na karku i potrafi przewidzieć co dla niego będzie najlepsze. To jeden z najmądrzejszych kierowców. Lepiej go nie pouczać co ma robić bo sam wie najlepiej.
28.09.2009 10:22
0
21. Janosoprano - jak pisałem swoje Twojego wpisu jeszcze nie było, przepraszam za podobny wpis.
28.09.2009 10:25
0
Janospaprano czy jak ci tam,pisz po polsku,bo tu nie onet. No i co to jest "cradhgatr" ?
28.09.2009 10:27
0
@pz0- cieszę się, że masz takie dobre zdanie o Robercie, ale twój optymizm jest wprost fanatyczny. Moim zdaniem Robert ma talent i dużo dobrych cech, ale pod względem doświadczenia na dzień dzisiejszy to chyba trochę ustępuje Fredkowi. Poza tym my se tak gdybamy, ale myślę, że Robert podejmie najlepszą decyzję bo jest lepiej od nas zorientowany
28.09.2009 10:32
0
@25. kolega chyba nie za bardzo załapał...
28.09.2009 10:32
0
Gadanie, gdzie nie przejdzie z wymienianych opcji (Renault, Williams,Sauber) to jest loteria, nie ma takiego mądrego który wie kto będzie miał szybszy bolid z tej trójki. A wiec zapewne Robert będzie jeździł znowu w środku stawki. McL i Ferrari zapewne wrócą do czołówki, do tego Brawny i Red Bulle też będą się liczyć, reszt może się czasem przebije. Także drodzy panowie i panie, Robert jest łakomym kąskiem ale raczej dla drugiej ligi zespołów. Obym się mylił.
28.09.2009 10:33
0
Zezu-napisalem "Literowka Alonso* i crashgate *" ale nie umiescilo wiec przestan byc zlosliwy.
28.09.2009 10:37
0
pz0 nie podniecaj sie tak Kubicą bo nie jest jakimś cudem świata. W Polsce widze że w Polsce jest głupi nawyk że na Kubice nie wolno nic złego powiedziec bo zaraz onetem straszą. Nie wiem czym sie kierują ludzie oceniający Kubice i innych kierowców ale jesli wypowiedziami Zientarskiego ze studia to żal dupe ściska. Prawdą jest że Robert to solidny kierowca jeżdzący równo i bezbłędnie ale twierdzenie że jest lepszy od Alonso, Hamiltona czy Raikkonena to juz chyba lekka przesada. Troche obiektywizmu a nie tylko Kubica bo Polak to najlepszy i już. Co do sytuacji transferowej Kubicy to brak poważnego sponsora plus kiepski obecny sezon troche psuje jego "możliwosc" Pewne jest że w gre wchodzą Renault, Toyota, Williams no i Sauber-costam
28.09.2009 10:37
0
Jar188-nie sadzisz ze ktorys z nowych zespolow bedzie sie liczyl?Przed tym sezonem na BGP tez nikt nie patrzyl.A osmieszyli Ferrari jako konstruktora z takim stazem.
28.09.2009 10:39
0
@pz0, proszę skończ z tą ironią, tym bardziej że większość osób myśli że naprawdę "podniecasz się Kubicą":-)
28.09.2009 10:39
0
@28. Ja jestem złośliwy ? A kto pod newsem "Awarie w Toro Rosso" nazwał użytkownika Porky2 baranem ???
28.09.2009 10:40
0
@30. Nowe zespoły to trzecia liga. Po Hondzie jednak co niektórzy się spodziewali dobrego bolidu, także nie było to zaskoczeniem do końca.
28.09.2009 10:41
0
@Ajek, doświadczenia w F1 nie ma, ale ma świetne wyczucie auta (co wszyscy podkreślają), do tego naprawdę widać, że pragnie wygrywać...
28.09.2009 10:43
0
29.Zgodze sie z Toba ze ludzie troche przesadzaja-ale ciezko sie dziwic,jedyny POLAK w F1,wierze ze kazdy chcialby dla niego jak najlepiej.Ale nie ustepuje czolowce w niczym,uwazam ze gdyby tylko dostal szanse skorzystalby z niej i nie roztwonil jak to niektorzy z tych wielkich mistrzow.Ja mysle ze on jest bardzi cierpliwy i wie ze jego kolej przyjdzie.
28.09.2009 10:46
0
31. Orlo - to nie mogę już wyrażać własnego zdania? Moja opinia nie jest odosobniona, jak nie wierzysz to posłuchaj Zientarskiego.
28.09.2009 10:47
0
@33-po Hondzie ktora zamykala stawke.Dla mnie dzielenie zespolow na ligi nie ma sensu,dzis tak jutro inaczej.Nie mowie ze sie nie zgadzam kto moze krecic najlepsze kolka w nast sezonie ale tak pewnym jak Ty jestes to nie mozna byc,sam widzisz ze sytuacja na torze zmienia sie co wyscig.
28.09.2009 10:51
0
Ale punktacja się nie zmienia, a to jest najważniejsze.
28.09.2009 10:51
0
nikt tu nie uwzglednia malego szczegolu jakim jest zdrowie i mozliwosc scigania na 100% f.masy.bo gdy zdrowie nie pozwoli to co?ferari ma problem i juz na bank zaluja ze wzieli fis bo nic nie pokazuje.ps.komentarz 2 panow z polsatu to dno,zalosne,
28.09.2009 10:54
0
W tym sezonie Alonso był wyżej od Kubicy w 10 wyścigach, Kubica w 4. Prawda jest taka, że Kubica aktualnie nie ma zbyt dużego wyboru i moze jedynie wybierac miedzy Sauberem Renault i Wiliamsem. Sądzę, że to będzie na pewno Renault na 1 rok. Jeśli będzie się dobrze spisywał tzn regularnie wchodził na podium będzie mógł liczyć na Ferrari. Jeśli nie to nie ma o czym mówić. Konkurencja jest bardzo mocna ale jest szansa, że Renault na przyszły rok poprawi samochód na tyle4 by było to możliwe. Byle tylko była na to kasa. PYTANIE - kto będzie partnerem Kubicy w Renault ????
28.09.2009 10:55
0
@38 jar188-jest najwazniejsze ale w tym sezonie-w nastepnym moze nie miec to znaczenia.
28.09.2009 10:56
0
@40-Piquet ;-)? (zart!)
28.09.2009 11:02
0
@pz0, pewnie że nie możesz wyrażać własnego zdania. Jasne że pan Zientarski jest najmądrzejszym i najobiektywniejszym znawcą F1 w Polsce a pewnie i na Świecie. Tak samo jasne jak to że Kubica jest najlepszym kierowcą w F1 i to nie dlatego że jest Polakiem. Oczywistym jest także że Twoje ironiczne wpisy mnie(i niektórych) nie drażnią, a ja nie mam polewki z gości którzy Cię bluzgają że jesteś ślepo zapatrzony w Kubicę...
28.09.2009 11:03
0
Kimi już był w McLarenie, to może teraz jako drugi kierowca do Renault. To byłby zespół marzeń - Kubica jako pierwszy kierowca i dzielnie mu pomagający Raikkonen. Już sobie wyobrażam ten bolid marzeń zbudowany dzięki pracy dwóch obecnie najlepszych kierowców.
28.09.2009 11:06
0
43. Orlo - w takim razie przepraszam że wrzuciłem jeszcze jedną swoją opinię (44). Tylko wyjaśnij dlaczego inni mogą pisać swoje zdanie a ja nie?
28.09.2009 11:20
0
No właśnie, a propos komentatorów - pan Borowczyk, mimo lat komentowania, udowodnił że zasady zna tylko Mikołaj Sokół. Tekst o przepuszczeniu Rosberga naprawdę mnie zszokował. Jak widać ploteczki oraz rozpoznanie gwiazd i gwiazdeczek interesują go bardziej niż rzeczywistość na torze. Polsat naprawdę zrobił sobie krzywdę pozwalając opuścić ekipę jedynemu prawdziwemu specjaliście od F1 zdolnego do publicznych wypowiedzi. Pana Maurycego nie będę krytykował, głupio podważać jego umiejętności wyścigowe tylko dla tego że nie nadaje się jako komentator.
28.09.2009 11:21
0
@46 - dla tego = dlatego, przepraszam - za późno zauważyłem spację
28.09.2009 11:23
0
36. pz0 : trzeba umieć się zorientować kiedy dobry żart staje się nudny :P Ratują go tylko ludzie którzy nie wyczuliby ironii gdyby ta ich przysłowiowo w tyłek kopnęła, ale i ich reakcje stają się nużące.. Jak dla mnie takie spekulacje sa bez sensu - moglibyśmy gdybać nad tym co będzie najlepszym wyborem gdybyśmy wiedzieli mniej więcej tyle co sami zainteresowani. A nasza wiedza opiera się głownie na dziennikarskich spekulacjach... Niewykluczone ze Renault sie podniesie w następnym sezonie. Niewykluczone tez że bedzie gorzej niż obecnie..
28.09.2009 11:26
0
@48-dokladnie.My tu mozemy sobie pisac a czasem nawet specjalisci nie wiedza dlaczego bolif prowadzi sie tak a nie inaczej-np Toyota.
28.09.2009 11:31
0
Kubica z Raikonenem - nierealne... co do renault - Kubica sam mówi że jest wiele niewiadomych - przy braku m. in fachowca Saymonda - wybór jest trudniejszy...
28.09.2009 11:45
0
przestańcie robić tutaj onet
28.09.2009 11:48
0
Te porównywania Kubicy do Alonso, Hamiltona itd nie mają sensu - jakby ścigali się w tym samym bolidzie to co innego. W tym sezonie BMW to kupa złomu więc Robert nie błyszczy. Co do wyboru przyszłego zespołu Kubica ma nieporównanie więcej wiarygodnych informacji od nas, a i tak zapewne będzie to swego rodzaju loteria.
28.09.2009 12:01
0
Najwarzniejszy jest dobry bolif. Onet jest cool.Redlum nie bonć taki zlosliwy .
28.09.2009 12:11
0
ja bym nie chcial robarta w ranault
28.09.2009 12:14
0
Dobre,dobre!Sporo czasu zabralo tobie wymyslenie tego wszystkiego? Te trzy kropki Cie zdradzaja;)Ty dopiero poziom reprezentujesz.I teraz dopiero onet zrobiles.
28.09.2009 12:15
0
51. a skąd Ty wiesz jak jest na onecie ;-) ...no?
28.09.2009 12:17
0
19. pz0 - zapomniałeś o jednym "drobnym" szczególe - Briatore. Był tak zapatrzony w Alonso, że drugim kierowcą mógłby być jego syn, a i tak Flavio miałby go głęboko gdzieś. Teraz kiedy nie ma Briatore i Alonso, narodowość Grosjeana może mieć znaczenie.
28.09.2009 12:27
0
Dobre,dobre!Sporo czasu zabralo tobie wymyslenie tego wszystkiego? Brak trzech kropek cie zdradza;)Ty dopiero poziom reprezentujesz.I teraz dopiero onet zrobiles.
28.09.2009 12:37
0
Janosoprano z trzema kropkami to uzytkownik zezuama
28.09.2009 12:45
0
To już jest jakaś paranoja.
28.09.2009 12:57
0
No to Robert skończyło się kolokwialnie mówiąc babci s.ranie.Wybrałeś jak na to wszystko wskazuje pracę u podstaw ,ale na własny rachunek i w świętym spokoju. No cóż wolałbym Williamsa,ale powodzenia i wraz z Kimasem "najszybciejszy bądż" w przyszłym sezonie. Ice Man-niech zemsta będzie słodka.Zrób tak,żeby Markiz nie mógł zasnąć z powodutakiej,a nie innej polityki prowadzenia zespołu!
28.09.2009 12:57
0
A uzytkownik zezuama to bartek bratek z tych
28.09.2009 12:58
0
57. ptasior - dlatego najlepszym drugim kierowcą w Renault byłby Kimi
28.09.2009 12:58
0
"powodu takiej" rzecz jana powinno być.
28.09.2009 13:07
0
Nie wiem, może mi to umknęło ale jakoś nigdzie nie widziałem uwag o tym, że istotna dla Roberta jest też wysokość nowego kontraktu a jestem pewien, że to też będzie miało znaczenie. Jakby się komuś chciało przypomnieć ile zarabiał w BMW i pokazać zarobki (w przybliżeniu rzecz jasna) kierowców Renault i Williamsa to też można by nad tym podywagować. (W końcu Renault było stać na Alonso). Kasa ma znaczenie, czy nam się to podoba czy nie.
28.09.2009 14:09
0
Problem z Renault polega na tym że coraz więcej plotek pojawia się że wykupi je Prodrive.
28.09.2009 14:15
0
jedyna zaleta to że będzie numer 1 w renault reszta to same wady
28.09.2009 14:20
0
a skąd renault ma wziąźć kasę na Roberta i Kimasa? - wszędzie piszą że Kimi przymierza się do mcl...
28.09.2009 14:46
0
@62. Janosoprano od krów i kartofli z kropkami czy bez, domyślam się że dane na mój temat które publikujesz pochodzą z serwisu locatelo.pl, jednak uważam że nie powinieneś tego robić. Zgodne z prawdą jest jedynie moje imię. Nadal twierdzę że gdy już wydoisz krowy powinieneś iść na rynek i sprzedać trochę kartofla a zarobione pieniądze zainwestować w słownik.
28.09.2009 14:49
0
Fajnie, że w Renault. Napewno taki kierowca jak Kubica zmotywuje do zbudowania konkurencyjnego bolidu, którym będzie w stanie walczyć o mistrzostwo. 2011 Ferrari? hmmm któż to wie. Wszystko będzie zależeć od formy Massy.
28.09.2009 15:21
0
hahahaa niektóre komentarze są strasznie śmieszne dotyczące kubicy jako najlepszego w stawce ,prawda jest jednak brutalna ,kubica jest solidnym kierowcą , bardzo równym i nie popełniającym błędów lecz do raikonena ,hamiltona , alonso brakuje mu sporo. Moim skromnym zdaniem Kubica musi poczekać na decyzje FIA odnośnie SAubera jako 14 teamu i dopiero po tym można zacząć spekulować co i jak, bo jeśli sauber zostanie to na 60% robert pozostanie w sauberze jeśli zaoferują mu rozwojowy bolid i dadzą gwarancje na przyszłość , jeśli natomiast sabuer będzie rezerwowym teamem czekającym aż kogos wywala z nowo przyjętych , to kubica przejdzie i tu ma 2 góra 3 opcje , REnata, Williams , Toyota . Renata wiadomo za ALonoso, Williams za kamikadze , Toyota za trulliego . Reszta teamów ma swoje własne typy kierowców i wątpie że ubiegają sie o Kubice .DZiwi mnie natomiast postawa Di Montezemolo który chce się pozbyć najlepszego moim zdaniem w stawce raikonnena za następnego kłamczuszka Alonso który jednak gdy ma prawdziego mocnego teammate nie radzi sobie tak dobrze ,po prostu alonoso lubi gdy cała uwaga teamu jest poświęcona jego osobie a tutaj będzie miał masse i jeśli wszystko będzie git z jego zdrowiem to nadal będzie pupilkiem shumiego i Di Montezemolo i kto wie czy massa nie da w kość alonso tak jak hamilton rok temu .
28.09.2009 15:44
0
Nie ma ten nasz Kubica szczęścia w F1. Przejście do Renault po aferze Flavio B. Sponsorzy się wycofali. Ehh. A tak przy okazji kto jest teraz testerem w Renault?
28.09.2009 15:46
0
Panowie, cały czas gadamy o tym samym, za tydzień prawdopodobnie dowiemy się czegoś więcej.
28.09.2009 15:51
0
Alonso + Ferrari = kolejne mistrzostwo czy się to komuś podoba czy nie. Mnie nie za bardzo po ostatniej akcji ale wiele na to wskazuje że tak będzie, zobaczycie!!!
28.09.2009 15:52
0
co do wypowiedzi o umiejętnościach zawodników, dwa fakty: w GP2 Kubica i Hamilton rywalizowali na równi. Na torach krętych lepszy był Kubica, na nieco szybszych szanse się równały; kiedy zawodnik wchodzi do F1, ma robione specjalistyczne testy wydajonościowo-sprawnościowe. Wynik Kubicy był bardzo zbliżony do wyniku Kimiego.
28.09.2009 15:57
0
71. masz wiele racji - jednakże jak gdzieś ma zostać/odejśc to niech tylko opcja roczna z ewentualnym przedłużeniem... Sauber bez Kersu może nie być mocne za rok. Jestem ciekaw czy KERS też mogliby dostać od ferrari?
28.09.2009 16:10
0
76 zgadzam się roczny kontrakt z przedłużeniem jest idealnym rozwiązaniem. Oczywiście jak już silniki ferrari to czemu nie z KERS tylko jak sie ten system będzie sprawował w bolidzie sabuer to już wielka niewadoma choć mają już tam jakieś doświadczenie z systemem KERS BMW
28.09.2009 16:28
0
Dla mnie to świetna wiadomość !!!!;-) 19. pz0 nie rozśmieszaj mnie ....
28.09.2009 16:47
0
Jak na razie to tylko spekulacje , a media chcą mieć od razu gotowe rozwiązanie i widzą Kubicę w Reno w miejsce Alonso bo tak jest im najprościej ...chociaż opcja jak najbardziej realna , ale trzeba poczekać na jakiekolwiek wypowiedzi zainteresowanych stron i będzie można coś wywnioskować . Jestem również za tym żeby był to kontrakt jednoroczny...
28.09.2009 16:51
0
75. kuba1808 : Gdyby jeszcze kiedyś Kubica faktycznie w GP2 jeździł :P
28.09.2009 17:13
0
48. Dr Prozac - rozumiem że Orlo żartował i mogę wyrażać swoją opinię. Nie zrozumiałem jego żartu.
28.09.2009 17:17
0
w tym temacie podoba mi się ironia pz0 ;-) może niektórzy coś zauważą wreszcie pozdro @pz0;)
28.09.2009 17:21
0
Z uporem maniaka nadal uważam, że najlepsza alternatywa na sezon 2010 to McLaren. Mało prawdopodobne by Kovalainena tam jeszcze chcieli. A fantastyczne byłoby oglądanie dokładnego porównania Hamiltona z Kubicą w zespole ze ścisłej czołówki, i sądzę że utrzymają formę w następnym sezonie.
28.09.2009 17:53
0
83. Iwan. - chyba czas się obudzić ;-). McLaren praktycznie już potwierdził powrót Raikkonena, więc można sobie darować pisanie o duecie Kubica - Hamilton.
28.09.2009 18:24
0
81. pz0 : ok niech Ci będzie - możesz :>
28.09.2009 19:02
0
Chcialbym widziec Kubice w Ferrari.
28.09.2009 19:03
0
Nie !! nie może
28.09.2009 19:17
0
Przed aferą myślałem że renault jest dobrą opcją, ale teraz mam wątpliwości - i nie chodzi tu o utratę sponsorów, odejście boskiego Flavio a bardziej o stratę Pata Symonds'a. Nie ma jednak specjalnej alternatywy, bo mimo problemów w renault to team ma potencjał, czego nie można powiedzieć o toyocie, williamsie - a sauber to za duża niewiadoma.
28.09.2009 19:22
0
pz0 hehe dawno sie tak nie usmialem, zesrala sie baba i teraz placze....hehe no masz klase facet, w tak elegancki sposob wydymac .... juz nie powiem troli ale nudziarzy heheh pozdro
28.09.2009 19:25
0
aha jeszcze jedno, no dziarmolowi sie nie dziwie, no chyba jeden z niewielu ma wyrobiony licencjat na swoje stanowisko, przynajmniej mysli bo reszta dalej siedzi z "reka w nocniku". pozdrowka
28.09.2009 19:26
0
Hiszpański AS podał że Alonso podpisał 5-letni kontrakt z Ferrari. !!
28.09.2009 19:54
0
mysle ze Robert podpisze min 3 letni kontrakt. pewnie ma do wyboru Renówke, Williamsa i Saubera. Renowka nie jest taka zla bo mialby jednak bolid nr1 , jak zostaja to koncern ma pieniadze wiec i pensja potencjalnie tam najwyzsza. Skoro Santander kupilo fotel Alonzo w Ferrari to Robert nie powinien czekac do konca sezonu na to co stanie sie z Massa tylko podpisac najlepsza dla siebie opcje w obecnym momencie.
28.09.2009 20:02
0
@91 ris Ostatnia przystań? Chyba tak.Banco Santander może wszystko.Scuderia będzie miała dług wdzięczości za "odczepienie" Raikkonena,więc... Massa ma teraz o czym myśleć.Logicznie rzecz ujmując powinien być teraz no2 No,bo po co zatrudniać kogoś taiego jak Alonso aż na tyle czasu?
28.09.2009 20:06
0
Według mnie nie ma po co czekać co się stanie z Massą ,lepiej jeździć w innym zespole i wygrywać z Ferrari w innym bolidzie. ;-)
28.09.2009 20:07
0
93. strong1 - no to chyba jasne, że Masa będzie nr 2, o ile kiedykolwiek jeszcze wsiądzie do bolidu.
28.09.2009 20:21
0
Ja wiem czy dla Massy takie jasne?(zakładam w tym poście na jego potrzeby,że Felipe wróci w pełnym zdrowiu,choć mam co do tego również pewne wątpliwości) W końcu ma pomagać temu co robił za "głuchonuemego" w aferze,która pośrednio pozbawiła Massę WDC. Zresztą Montezemolo będzie musiał to "miękkiemu Stefanowi" wytłumaczyc chyba ręcznie na kogo postawić Oczywiście na Raikkonenena nie można było tak postawić-:) Raikkuś pędż..Bądż jak ten Konrad Wallenrod,jak Matti Hari!
28.09.2009 20:35
0
96. strong1 - dobre ;-)
28.09.2009 20:39
0
Kubek w reni ? Tylko kto da na to kasę po wpadce z Nelsinio.Moim zdaniem poczekać do końca sezonu , wtedy dużo może się wyjaśnić , a renówka i tak poczeka na Roberta.I nie jest takie oczywiste przejśćie Kimiego do McLaren'a...
28.09.2009 21:30
0
Gdzie by nie poszedł, to i tak nie będzie idealnie, bo ani Williams, ani Renault, nie będą w przyszłym sezonie raczej tymi najlepszymi. Za to obydwa teamy mają swoje przebłyski, bo w Singapurze Rosberg był drugi, a Alonso trzeci. W każdym razie nie powinno być gorzej niż było ostatnio, więc nie ma co się załamywać ;)
28.09.2009 22:39
0
Chcesz być trendy? Chcesz znależć swój styl i wyróżniać się z tłumu ? patrz wpisy @ pz0 i @darecky3 pozdro dla wszystkich nudziarzy ;)
28.09.2009 22:58
0
jak ja patrzę na to co Kimi zrobił dla Ferrari to nie mogę uwierzyć, oni chcą Alonso, a Kimi, a co o tym sądzi Felipe, przecież on nie lubi Alonso. A Hamilton każdego wyzywa, kumpluje się z nim tylko wtedy jak jeździ gorzej od niego, np. Heikki. KIMAS NIE ODCHODŹ< JA BYM NIE WZIĘŁA KASY
29.09.2009 00:42
0
w tym wszystkim i tak chodzi tylko o kase trzeba patrzec przez ten pryzmat to cos sie wywnioskuje. MAFIA STARS :) pasja pasja mysle ze kazdy ja ma ale jak przyjdzie decydowac to :)))
29.09.2009 07:59
0
Robert Kubica rzeczywiście będzie miał trudny wybór. Na jego miejscu wybrałbym zespół dający największą stabilność w rozwoju samochodu. Taką stabilność dają (jak pokazuje historia F1) zespoły fabryczne. Jeżeli chodzi o Hamiltona, to od razu trafił do super zespołu i stąd jego sukces. Miał też dużo szczęścia. U Roberta szkoda zeszłego roku. BMW powinno zrobić wszystko, aby "iść za ciosem", a oni odpuścili i zajęli się konstrukcją (nieudaną ) samochodu na tan rok. Szkoda............
29.09.2009 08:35
0
Prawda jest taka że gdzie Robert by nie poszedł ,to i tak będzie miał lepiej niż w tym j....anym BMW . Ok to dzięki Mario Robert jest w F1 ,ale to wszystko i tylko za to może być im wdzięczny .
29.09.2009 09:23
0
Obojętnie gdzie Robert przejdzie to i tak będzie miał lepiej niż w tym za.....anym BMW !
29.09.2009 10:43
0
101. Ferrari60 W sporcie koleżeństwo nie liczy się. Tu się liczą umiejętności
29.09.2009 20:13
0
W Renault wylądują Kubica i Kowalainen, zakład ?
29.09.2009 21:23
0
ale Ferrari to debile, po tym co Kimi dla nich zrobił tak go traktują.
30.09.2009 15:53
0
Jestem ZA, choc szczerze wolalbym nadal Kimiego w Ferrari. No ale Kimim w Macku tez nie pogardze! :))
13.06.2010 17:01
0
pan w czarnym oj nieladnie prosze nie rzucac w bolidy
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się