WIADOMOŚCI

Kubica liczy na Renault
Kubica liczy na Renault
Robert Kubica jest jak na razie jednym z niewielu zawodników w Formule 1, którzy mają już potwierdzone swoje miejsce w stawce w sezonie 2010.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
W Abu Zabi Polak przyznał, że postawił na zespół Renault gdyż uważa, że ekipa ta będzie bardzo chciała zostawić za sobą trudny okres i poprawić swój wizerunek po ostatnim skandalu jaki dotknął Formułę 1, a najlepszym sposobem na dokonanie tego jest powrót na szczyt.

„Jestem bardzo zadowolony, że mam całkiem dobrą przyszłość z Renault. Śpię dobrze, a to ważne. Czekam na nowe wyzwanie. Z pewnością będzie to duże wyzwanie, ponieważ uważam, że Renault jest bardzo zmotywowane, aby powrócić, pozostawić złe chwile za sobą i dlatego myślę, że mamy wszelkie szanse dobrze wypaść w przyszłym roku” mówił w Abu Zabi Polak.

Zespół Renault pod wodzą Fernando Alonso, dobrego kolegi Roberta Kubicy, w sezonie 2005 i 2006 sięgnął po tytuł mistrzowski w obu klasyfikacjach, przełamując hegemonie ekipy Ferrari, w której Michael Schumacher posiadał na początku dekady monopol na wygrywanie wyścigów.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

73 KOMENTARZY
avatar
Piotre_k

29.10.2009 14:33

0

Cała Polska liczy teraz na Renault. Ale nie spodziewałbym się fajerwerków. W końcu przez ostatnie 3 lata nie udało im się zbudować dobrego samochodu, a tegoroczny jest wręcz najgorszy z nich więc o skok do czuba z roku na rok będzie trudno.


avatar
Seveir

29.10.2009 14:37

0

Ale będą testy + silnik Renault nie jest paliwożerny. Powrót na szczyt jest całkiem możliwy.


avatar
walerus

29.10.2009 14:40

0

Robert dorzuci sekundę od BMW....


avatar
karolf1

29.10.2009 14:43

0

renault zawsze miało potencjał


avatar
ignol44

29.10.2009 14:46

0

ja też nie liczę na szczyt renault na pewno nie za ok.A co jednostek one sa awaryjne co pokazał redbull.


avatar
pasjonat

29.10.2009 14:52

0

Jeśli potrafią wyciągać odpowiednie wnioski stać ich na sukces. Renault było w podobnej sytuacji co czołowe zespoły z sezonu 2008. Postawili na KERS i zignorowali podwójny dyfuzor przy konstrukcji. O ile pamiętam początek sezonu, z dyfuzorem dość dobrze i szybko sobie poradzili. Alonso zajmował często miejsca 5-7 i na tle Ferrari i McLarena nie wyglądali źle. Może gdyby mieli dwóch rasowych kierowców, rozwój i wyniki byłyby lepsze. Teraz są wyjątkowo zmotywowani a Robert im w tym pomoże. Liczę na to, że Renault znajdzie się w pierwszej trójce w 2010 i przynajmniej na kilka podium a może i zwycięstw. Mistrzostwo to sfera marzeń... ale marzenia się spełniają.


avatar
atomic

29.10.2009 14:53

0

czy będzie to syrena , star czy renault mam nadzieje ,że robert będzie zawsze pomykał na maxa , jak do tej pory . jak będzie zciemniał to będę pierwszy który rzuci kamień.


avatar
orinocoPL

29.10.2009 15:31

0

Robert wie co robi i zawsze jezdzi na maksa. Da rade.


avatar
morek154

29.10.2009 15:35

0

mi się wydaje ze renualt bedzie w takiej same sytuacji jak rok temu a kubica bedzie jezdzil cos pomiędzy piquetem a alonso, gdyby nie odszedł michelin to sądze ze renualt byłoby cały czas nieprzerwanie w walce o MS od 2005 roku


avatar
kumahara

29.10.2009 15:36

0

Zwroty sytuacji i możliwości stajni to domena F1, gdyby nie to, to Renault nie zdobyło by mistrza kilka lat temu, a kto postawiłby 'złamany grosz' na BGP na ten sezon? Tak więc wszystko jest możliwe a Robert mam nadzieję wykaże się wysoką klasą i mistrzostwem w Renault.


avatar
mpstir

29.10.2009 15:42

0

ja również uważam, że Renault to team, który potrafi bardzo szybko reogować na wszelkie nowinki zastosowane u konkurencji i dostosowywać je do swojego bolidu. W obecnym sezonie chyba jako drudzy zastosowali w swoich bolidach podwójny dyfuzor i nawet nieźle im szło na początku sezonu. W porównaniu do BMW są również bardziej doświadczonym teamem. Jeżeli prawdą jest, że Robert Kubica świetnie czuje bolid i potrafi bardzo szczegółowo przekazać to swoim inżynierom, a oni go wysłuchają i dostosują wprowadzanie poprawek po testach jak najszybciej i jednocześnie dobrym efektem, to sezon 2010 może być dla Renault przełomowym. Uważam również, że dobrze byłoby, gdyby drugim kierowcą był ktoś doświadczony, bo zapewne przyniosłoby to kożyści w ulepszaniu bolidu. W obecnym sezonie Alonso, który jest doskonałym kierowcą praktycznie sam musiał pracować nad dostarczaniem informacji swoim inżynierom, bo najpierw drugim kierowcą był Nelson Piquet Jr, a potem R.Grosjean i obaj poza tym, że nic nie pokazali w wyścigach, chyba też nie umieli przekazywać celnych spostrzeżeń mających poprawić rozwój bolidu. Z pośród kandydatów do fotela drugiego kierowcy w Renault najlepszym byłby Glock, ewentualnie Kovalainen. Lepiej, żeby to nie był żaden nowicjusz.


avatar
mpstir

29.10.2009 15:48

0

Sory miało być ,,korzyści"


avatar
orinocoPL

29.10.2009 15:55

0

12. mpstir-ja bym jeszcze widzial Sutila. Mam wrazenie, ze by sie nadawal.


avatar
sk0k

29.10.2009 16:23

0

blondynka oglada tv i mowi do drugiej blondynki: -ej patrz- Benedykt XVI na to druga: -tak ? a Kubica który ?


avatar
fezuj

29.10.2009 16:31

0

"Śpię dobrze, a to ważne " I czego więcej trzeba- Robert jest zadowolony, Renault jest zadowolone a to tylko może skończyć się zadowalającymi wynikami :) OBY !!


avatar
fezuj

29.10.2009 16:31

0

14. sk0k - dobreeeeeeeee :)


avatar
Kaczor Fan kub.

29.10.2009 16:36

0

Powodzenia Robert w przyszłym sezonie. No i pokaz jeszcze szwabom jaki błąd robil stawiajac na qicka......:-)


avatar
skidmarks

29.10.2009 16:38

0

pamiętajmy że wygrana Renault miała duże znaczenie na te zamieszania z oponami.


avatar
BMWbmw

29.10.2009 16:48

0

już w niedziele po wyścigu Kubica rozstanie się z BMW, a zostanie kierowcą Renault F1 Team ;-)


avatar
mpstir

29.10.2009 16:48

0

13. orinocoP - zgadzam się. Sutil (75 kg) jest również bardzo dobry (zwłaszcza na mokrej nawierzchni). Jest co prawda trochę cięższy od Roberta (72 kg), ale to mogłoby przynieść zespołowi korzyści. Przekazywane przez nich spostrzeżenia i uwagi mogliby praktycznie stosować dla odu zawodników. Uważam, że teraz w BMW jest za duża rozbieżność wagowa zawodników (bo Heidfeld waży 59 kg) i to nie pomaga. Jest wiele takich sytuacji, że jeden kierowca musi dostarczyć informacji na temat bolidu dla obu (np. z powodów technicznych drugiego) i wtedy właśnie zbliżona waga zawodników pomaga, a za duża rozbieżność dostarcza problemów.


avatar
kumahara

29.10.2009 17:56

0

Sutil, to dobra opcja...


avatar
xdomino996

29.10.2009 18:04

0

Zgadzam sie z wami Sutil to dobry kierowca i dobrze by bylo jakby to on byl partnerem Kubicy


avatar
ris

29.10.2009 18:04

0

19. BMWbmw i w związku z tym musisz zmienić nick na RENAULTrenault ;-)


avatar
Budyn_F1

29.10.2009 18:46

0

Oby te przejscie bylo korzystne.


avatar
krz08

29.10.2009 19:16

0

jak będzie okaże się w przyszłym sezonie


avatar
Budda89

29.10.2009 19:38

0

W niemieckich mediach ćwierkają, że partnerem Roberta został Timo Glock. Już podpisał ponoć kontrakt.


avatar
Marti

29.10.2009 19:41

0

Nie pozostaje nic innego jak także wierzyć w Renault ;-) Wyciagnęli do Roberta dłoń, lecz czy zbudują mu mistrzowską broń? :-)


avatar
Marti

29.10.2009 19:47

0

26. Budda89 - transfer Glocka zostanie ogłoszony prawdopodobnie w przyszłym tygodniu


avatar
volasTSW

29.10.2009 19:56

0

jakie to te niemieckie media podają? daj linka..bo jak to jest bild czy cos innego, to bardziej opiera się na plotkach niż faktach..


avatar
Ra-v

29.10.2009 20:00

0

Renault juz od dawna skupione jest na bolidzie na przyszly sezon, wiec moze byc calkiem niezle.


avatar
daxon

29.10.2009 20:05

0

Czuje, ze Renault nie zrobi bolidu którym Robert bedzie walczył o czołowe miejsca. Co roku każdy zespół i kierowcy mówią że będą mocni i konkurencyjni, a okazuje sie że jest bez zmian. Tak jak Williams, Toyota, Renault swego czasu Honda.


avatar
ris

29.10.2009 20:17

0

31. daxon - na czuja to się chodzi po ciemku w lesie. Dyskushja o niczym. Dokąd nie zobaczymy pierwszych testów to mozemy pogadać sobie o kolorze bolidu który i tak nie jest do końca pewny ;-)


avatar
Budda89

29.10.2009 20:18

0

29. Taką informacje podał Niemiecki "auto świat" na swojej stronie. Napisali również, że Senna unterschreiben kontrakt z Kompostem.


avatar
filipon

29.10.2009 20:25

0

Im mniej planowania, tym lepiej.


avatar
hot dog

29.10.2009 20:28

0

27. Marti to samo pytanie sobie zadaje...Wielu tutaj obecnych i zreszta rowniez wielu "specow" z naszych portali przytacza mistrzowstwo z przed 2005,2006 Alonso. Wielu z nich jednak nie pamieta bądz tez nie wie ze do dnia dzisiejszego nie zostalo udowonione czy Reno faktycznie korzystalo z ukrytej elektroniki...plus opony Michelin oraz specjalne elementy projektowane przez producenta opon specjalnie dla Reno. Nalezy pamietac ze wtedy konstrukcja aerodynamiczna byla juz niejako na maxa naciagnieta tak wiec te elementu o ktorych pisze powyzej mogly miec kolosalne znaczenie. Nie chce umniejszac tamtych mistrzostw jednak jakis tam cien podejrzen pozsotal. Licze gleboko rowniez na to ze Reno bez Flavio bedzie chcialo cos udowodnic i to ze praca nad nowym modelem od polowy tego sezonu dostarczy nam mase radosci...pozdrowienia;-)


avatar
BMWbmw

29.10.2009 20:29

0

zobaczcie sobie na f1.com zdjecia przednich skrzydeł BMW, i Reno....widać że Reno już nie rozwija tegorocznego bolidu...


avatar
ris

29.10.2009 20:40

0

35. hot dog - większość zespołów się czai z nowymi elementami na przyszły sezon. Większość z "wielkich " już dawno sobie odpuściła ten sezon bo w przyszłym trzeba się odbić w górę. Ja bym tam nie panikował z Renówką, mimo, ze były podejrzenia to o czym piszesz to nie ma co wspominac tego okresu bo teraz to już inne zabawki a tylko piaskownica ta sama.


avatar
nolte

29.10.2009 20:48

0

Czy Robert prezentuje ekonomiczny styl jazdy? Pytam w kontekście braku tankowania w 2010. Jakie jest Wasze zdanie?


avatar
zenobi29

29.10.2009 20:48

0

Wydaje mi się , że wiedza Roberta jest nieporównywalna , ze strzępkami informacji , jakie docierają do ogółu :-) Dlatego też ...... Skoro Robert jest zadowolony - to tym bardziej my , nie powinniśmy mieć obaw :-) Siemka @ Marti i @ hot dog


avatar
ris

29.10.2009 20:58

0

38. nolte - ekonomiczny styl jazdy to ostatnio preferuje Fisichella a nie Kubica. A co do Kubicy przy takim spalaniu auta to impossible.


avatar
mpstir

29.10.2009 21:00

0

31. daxon - nie zgadzam się zTobą. A co do Toyoty i Williamsa właśnie tym sezonem pokazali, że nie są zdolni do wygrywania. Dlaczego? Dlatego, że to właśnie te dwa teamy (plus BrawnGP), zastosowali od początku podwójny dyfuzor i byli bardziej zaawansowani w pracach niż np. Renault, McLaern, Ferrari, czy nawet BMW. Owszem Toyota w Bahrainie pokazała klasę w kwalifikacjach (pierwsze i drugie pole startowe), no i w wyścigu nieźle (Truli 3), ale później nie pokazali nic. Williams poniżej oczekiwań, w przeciwieństwie do Ferrari, McLaren, Renault (BMW dopiero teraz coś pokazuje). A teraz co by było, gdyby podwójny dyfuzor okazał się nielegalny. Myślę, że te trzy teamy nie liczyłyby się specjalnie i ten sezon wygrałoby RedBull. W pierwszych wyścigach czołowe zespoły z lat ubiegłych nastawione były na kers i miały w planach stosowania podwójnego dyfuzora,musiały więc szybko zareagować na zaistniałą sytuację. Z perspektywy czasu widać, że chyba McLaren i Ferrari najszybciej ulepszyli swoje bolidy, ale Renault było równie szybkie w modernizacji. Oczywiście najpóźniej zmodernizowało BMW swój bolid. Nawet BrawnGP od połowy sezonu już nie dominuje. Powiedzmy sobie szczerze, że przez niejasne zrozumienie przepisów Ferrari, McLaren, Renault, czy BMW pogrzebało ten sezon, za to w przyszłym sezonie nie będzie już tak dużych zmian( w aerodynamice praktycznie to samo), dochodzą jedynie większe zbiorniki paliwa, nie powinno być więc zaskoczenia. I właśnie tu jest szansa dla Renault, które już od dawna skupione było na bolidzie na przyszły sezon.


avatar
ris

29.10.2009 21:06

0

Główna różnica ( jak mniemam ) pomiędzy BMW Sauber a Renault to taka, że w Renówce będą słuchać uważnie co ma do powiedzenia kierowca i jakie ewentualnie ma pomysły czy oczekiwania co do ustawień itd. W obecnym teamie ( jeszcze) to Albercik był najważniejszy. Niestety większość testów laboratoryjnych nie do końca odzwierciedlenia oczekiwania w praktyce.


avatar
dziarmol@biss

29.10.2009 21:30

0

42. ris- to nie albercik a głupia nimiecka duma doprowadziła ten zespół tam gdzie jest.


avatar
rafekf1

29.10.2009 21:34

0

Moim zdaniem największa różnica pomiędzy BMW a Renault, oczywiście w kontekście F1 to mentalność, rozumienie swej roli w obecności w serialu wyścigów formuły 1. Dla niemieckiego koncernu to był tylko plan marketingowy. Do pewnego czasu ten plan się sprawdzał ale przedobrzyli chcąc skorzystać na KERS-ie no i się doigrali. Plan nie wypalił i jak to się wszystko skończyło, wiemy doskonale. Renault z kolei posiada więcej cech prywatnego teamu nastawionego na sukces czysto sportowy .... oczywiście nie jestem aż tak naiwny. Marketing też jest widoczny. Czasem przejawiał się w nieczystych zagraniach ale mam nadzieję, że to już przeszłość. Dla mnie to taki prywatny team z ogromnym zapleczem infrastruktury i zapleczem finansowym teamu fabrycznego. Niby idealne połączenie. Oby to się przełożyło na wyniki.


avatar
ris

29.10.2009 21:45

0

43. dziarmol@biss - wiele czynników do tego doporwadziło, to co piszesz to zbyt duże uproszczenie tematu. Poprostu wiele razy ( o wiele za dużo) popełniali błędy w wielu dziedzinach. Przy niektórych to się chchiało wyć. Jedno co było głównym grzechem to plan. Perfekcyjny plan marszu po mistrzostwo. W efekcie tego przymiotnik perfekcyjny zamienił się na inny przymiotnik na literę "G". Później nastąpił żal , rozgoryczenie i wreszcie decyzja - koniec startów. Wiele innych zespołów zachowywało się jak pies gończy ,który jak poczuje krew i idzie za tropem zespół Roberta niestety nie plan i realziacja ponad wszystko. A może brak polskiego polotu ?? ;_) ehhh


avatar
strong1

29.10.2009 21:57

0

A ja liczę i na Renault i na Kubicę:D


avatar
ris

29.10.2009 22:02

0

46. strong1 - farciarzu Glock szykuje długopis ;-)))))))))))))


avatar
Marti

29.10.2009 22:04

0

35. hot dog - każdy zespół kombinuje jak może :-) każdy zespół, który w ostatnich latach zdobywał mistrzostwo, naginał czymś i w jakimś stopniu przepisy. Każdy szuka luki w regulaminie, którą można by wykorzystać na swoją korzyść. To jak wiadomo zwyczajna praktyka w F1. Tak jak piszesz Renault było podejrzewane o niedozwoloną elektronikę oraz o specjalne opony (dowodów nie ma, lecz ciężko sobie wyobrazić, aby Flavio nie dopuszczał się różnych kombinacji), Ferrari było podejrzewane o stosowanie nielegalnych elementów aerodynamicznych. W tym roku sławę zrobiły dyfuzory. Co będzie następne? Coś pewnie znowu gdzieś wymyślą ;-) Zobaczymy jak to będzie z Renault. Po prostu mam nadzieję, że zbudują taki bolid, który będzie odpowiadał stylowi jazdy Roberta, a gdy tak będzie, to na regularnie dobre wyniki z pewnością nie bedzie trzeba czekać ;-) pozdrówki :-) 39. zenobi29 - siemanko obi bez obaw ;-) pozdrówki :-)


avatar
Marti

29.10.2009 22:07

0

Popieram opinie 45. i 47.ris & 44. rafekf1


avatar
ris

29.10.2009 22:15

0

49. Marti - ta jesienna melancholia ;-)


avatar
strong1

29.10.2009 22:16

0

47ris Żeby tylko długopis chciał pisać:) Z całego serca życzę Timo trzeciego miejsca w generalce w przyszłym sezonie:) Takim zespołom jak BMW,czy po części ,które traktują F1 nie do końca jak sport,a tylko i wyącznie jako możliwość usilnej promocji marki,pobywania na salonach,bo tak ładnie wygląda i dobrze się sprzedaje mówię nie! Dobrze,że nawet we współczesnej F!,która jest bardziej widowiskiem liczy się pasja i wyobrażnia,a nie schematy,krótkowzroczność i brak elastyczności. Howgh.


avatar
ris

29.10.2009 22:18

0

Ale już niecałe 12 godzin do I treningu ;-)


avatar
strong1

29.10.2009 22:18

0

48Marti słusznie prawisz,szczególnie w ostatnich zdaniach:) Pzdr.


avatar
strong1

29.10.2009 22:18

0

@51"czy po części Toyota".


avatar
ris

29.10.2009 22:19

0

51. strong1 - Howgh Winetou !!!


avatar
Gosu

29.10.2009 22:28

0

Ważne, że Robert jest zadowolony, spokojny i wyciszony :) Wiadomo, że Renata to zespół, który wygrywał i wie jak to smakuje, i są zadowoleni z pozyskania Kubicy. Tak jak pisała Marti, oby Kubek miał dobry wózek i oddaną ekipę w garażu.


avatar
Marti

29.10.2009 22:30

0

50. ris - i pomysleć, że zimową też trzeba przejść ;-) pozdrowienia, dla strong1 też :-) Pytanie dla ogółu: czytaliście o serdecznościach pomiędzy Trullim i Sutilem na konferencji prasowej? :-) Miło, że ktoś wreszcie oczyszcza atmosferę :-)


avatar
ris

29.10.2009 22:32

0

57. Marti - też ale dzień będzie colraz dłuższy i będzie pędził do marca .... ;-)))


avatar
Marti

29.10.2009 22:34

0

56. Gosu - tak jak pisałam, będzie dobry bolid odpowiedni dla jego stylu, będą wyniki i automatycznie odpowiednia atmosfera w ekipie też będzie. Skoro w tym niedobrym BMW cytuję "zżył się z paroma osobami", to pod tym względem w Renault powinno być ok.


avatar
Marti

29.10.2009 22:37

0

58. ris - wlecze się do stycznia, potem dopiero pędzi ;-)


avatar
rafekf1

29.10.2009 22:39

0

57. @ Marti .... Ja czytałem na " konkurencyjnym portalu " ;) Ostro chłopaki pojechali. Dawno chyba nie było w światku F1 takiej wymiany uprzejmości. Podobno nawet zniechęcony tym Alonso chciał wyciągnąć Kimasa na lody i colę! .... Żarcik oczywiście ;)


avatar
Marti

29.10.2009 22:48

0

61. rafekf1 - racja, dlatego napisałam, że oczyścili atmosferę, z reguły te oficjalne konferencje są no właśnie - oficjalne a dziś się panowie nie krępowali. I tak czasam ipowinno być :-) w sumie zaskoczył mnie Sutil swoją ciętą ripostą, zawsze taki opanowany a tu masz :-)


avatar
rafekf1

29.10.2009 23:02

0

62. @Marti .... Też byłem zaskoczony ale w sumie to pozytywnie. W końcu trochę spontaniczności od czasu do czasu nie zaszkodzi. Gwiazdy pokazały swą ludzką twarz ;) ... to dobrze. Minęły dwa tygodnie a ci jeszcze się dąsają ;)


avatar
mariusz-f1

29.10.2009 23:42

0

60.Marti - małą pociechą niech będzie to , że sezon zacznie się 2 tygodnie wcześniej i będzie 19 wyścigów a nie 17 jak w tym roku .


avatar
Niespokojny

29.10.2009 23:57

0

Przejście Roberta do renaulta to na pewno zmiana na lepsze, więc jestem spokojny o wyniki. ;-)


avatar
mariusz-f1

30.10.2009 00:01

0

65.Niespokojny - a twój nick świadczy o czymś innym he he ...... Pozdrawiam .


avatar
siecho

30.10.2009 00:20

0

ROBERTO będziesz miał autko skrojone na Ciebie mało tego Pan Prezydent Todt szykuje tor dla Ciebie widać są głodni Twoich sukcesów czego sobie ,wszystkim fanom i żabojadom życzę.


avatar
Niespokojny

30.10.2009 00:42

0

66. mariusz-f1 - heh, fakt ;-) , zdarza mi się jednak , rzadko, bo rzadko, ale się zdarza - być spokojnym ;-) Pozdrawiam. :-)


avatar
hotshots

30.10.2009 00:54

0

42. ris / 45. ris - 2xracja 43. dziarmol@biss - racja 44. rafekf1 - racja 46. strong1 - ja też jednym słowem każdy z nas był zmęczony teamem na B. - teraz Reno i RK (myślowy skrót) zaczyna od zera i oby atmosfera była cool , to wyniki przyjdą i tak i tak....tylko ten marzec daleki........... pozdro _all F1 maniacs


avatar
maniek_88

30.10.2009 09:15

0

A ja odkąd BMW ogłosiło wycofanie, liczyłem na to że Robert pójdzie do Renault :) I cieszę się ze tak się stało :) Bo i Robert i Renault to synonimy determinacji w dostaniu się na szczyt, dlatego może być bardzo dobrze za rok... :)


avatar
lotec ac

30.10.2009 10:32

0

ABU DHABI!


avatar
karolf1

01.11.2009 09:23

0

Też licze na renault


avatar
tych

01.11.2009 15:21

0

Zaproszenia na Co to jest ? to amerykański portal, poprzez który można zbierać punkty, tzw. PTZ. Później te punkty można wymieniać na fajne nagrody. Teoretycznie siedząc minutę dziennie (za samo logowanie i udzielenie odpowiedzi w ankiecie(DAILIES)) można zgarnąć 4 PTZ. Za 300 takich punkcików mamy ipoda, a już za 600 PS3 czy Xbox 360. Do zgarnięcia także skuter za 7500 PTZ i wiele innych nagród. Laptopy już od 800 PTZ. Samo zbieranie PTZ jest bardzo proste jest na to parę sposobów: 1. Za codzienne zalogowanie się dostajemy 2ptz, 2. Za zaproszenie kogoś 2 ptz, 3. Za grę (do 60 pkt), 4. Za odpowiadanie na codzienne pytania (dailes) od 2 do 10 PTZ, 5. Za zaproszenie 20 znajomych punkty za wszystko mnożone są x2. Jeśli jesteście zainteresowani wzięciem udziału w zabawie, chętnie porozsyłam zaproszenia :-) Ja na tym skorzystam zgarniając 2 PTZ za każdą osobę, a Ty będziesz miał szansę się zarejestrować, gdyż można to zrobić tylko otrzymując zaproszenie. :-) Jeśli ktoś chce się w to pobawić, zapraszam. Możesz zostawić swój adres mailowy pisząc na: GG: 2465327 najszybsze zaproszenia :)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu