WIADOMOŚCI

Renault rozwiewa wątpliwości - prezentacja R30
Renault rozwiewa wątpliwości - prezentacja R30
Już od kilkunastu dni we francuskich i polskich mediach spekulowano na temat nowego bolidu R30 i drugiego, obok Roberta Kubicy, kierowcy zespołu Renault. Dzisiaj podczas oficjalnej prezentacji R30 rozwiano wszelkie niepewności.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg

Nowy bolid Renault powrócił do żółto-czarnych barw, które sprawiają iż z dotychczas zaprezentowanych nowych aut, francuskie mocno wyróżnia się. Drugimi kierowcą zespołu został wicemistrz GP2, Witalij Pietrow.

„Początek nowego sezonu Formuły 1 to zawsze okres wielkich oczekiwań” mówił nowy szef ekipy, Erick Boullier. „Dla Renault to w szczególności prawda przed sezonem 2010, którym rozpoczynamy nową erę zespołu.”

„Z nową strukturą, nowymi kierowcami i nowymi kolorami, mamy wiele powodów do zadowolenia i spokojnego spoglądania w przyszłość.”

„Ustanawianie celów nigdy nie jest łatwe, ale oczywiste jest, że mamy ogromne ambicje związane z sezonem 2010, jako że chcemy sprawić, żeby Renault ponownie było z przodu stawki. Niemniej takie rzeczy nie zdarzają się z dnia na dzień, a naszą ambicją jest pokonanie tej podróży po jednym kroku na raz.”

„R30 powinien być konkurencyjnym, mocnym i niezawodnym bolidem, a my wybraliśmy agresywną strategię rozwoju. Fabryki w Enstone i Viry pracowały pełną parą przez długie zimowe miesiące aby zapewnić, że podejdziemy do nowego sezonu w najlepszej możliwej formie. Te fabryki odnosiły sukcesy w przeszłości i nie zapomniały jak wygrywać w Formule 1.”

Wkrótce więcej informacji i zdjęcia nowego R30…
Galeria

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

320 KOMENTARZY
avatar
kam39

31.01.2010 16:49

0

no już się mogę doczekać zdjęć


avatar
F1_Fan

31.01.2010 16:49

0

ożesz w mordeczkę czekam i odświeżam stronę...wchodzę na stronę reni-f1 i error


avatar
Dr Prozac

31.01.2010 16:50

0

Pojawiło sie w necie zdjecie, ale to podobno bolid pokazowy, nie ten nowy. Jest tez fotka Kubicy i Petrova (czy tam Pietrowa) w ubraniach Renault (żółto - czarne). Rosjanin jest podobnego wzrostu i podobnej wagi co Kubica ;)


avatar
kam39

31.01.2010 16:53

0

też wchodziłem na stronę renault i nic nowego nie ma


avatar
rbej

31.01.2010 16:53

0

http://ups.imagup.com/07/1265000703.jpg


avatar
Dr Prozac

31.01.2010 16:54

0

Wczesne doniesienia wskazują na to, ze to będzie raczej prezentacja barw i kierowców, jak w wypadku Mercedesa.. BTW macie to chyba DDoS przez ludzi ktorzy czekają na wieści ;P


avatar
Tajson

31.01.2010 16:55

0

@3. Dr Prozac Jeśli to jest to zdjęcie które ja widziałem to był fake


avatar
rs2009

31.01.2010 16:56

0

Oj czekaja i czekaja!


avatar
dams

31.01.2010 16:56

0

www.renault-f1.fr i zobaczysz jestem zaniepokojony cieco tym przodem


avatar
Reju

31.01.2010 16:59

0

ale pszczółka elegancik


avatar
fagociarz

31.01.2010 16:59

0

wszystkie zdjecia sa na facebooku w profilu Renault F1 team official.


avatar
pgolebiow

31.01.2010 16:59

0

proponuję porównać C29 z R30, jak już foty będą :)


avatar
sm0ku

31.01.2010 17:00

0

Serwery nie wytrzymują


avatar
gob

31.01.2010 17:00

0

jaki pokazowy?? przecie jutro jeżdżą w testach więc bolid musi być już gotowy... ma płetwę połączoną ze spojlerem tak jak w mclarenie


avatar
gob

31.01.2010 17:01

0

czy nie??


avatar
Reju

31.01.2010 17:02

0

moze na stronie tylko jest prezentacja na bazie R29 ;) czekamy na zdjęcia


avatar
Dr Prozac

31.01.2010 17:03

0

Ba, Ferrari podobno tez prawdziwych skrzydeł nie założyło. W sumie nic zaskakującego. 5. rbej : to ta fotka o której pisałem. Ogólnie to obawiam się ze będziemy musieli poczekać do testów.


avatar
Reju

31.01.2010 17:03

0

dajcie link do facebooka


avatar
dams

31.01.2010 17:03

0

sorki bardzo http://www.confidential-renault.fr/ tu można zobaczyć , pomyliłem sie bo am chyba z 10 stron otwartych z F1 a wszędzie error . ale masakra.


avatar
gob

31.01.2010 17:03

0

Usunięty


avatar
sauron szuapa

31.01.2010 17:03

0

trochem zawiedziony że jednak nie Sato :(


avatar
martin5000

31.01.2010 17:03

0

na facebooku są nowe zdjęcia bolidu z prezentacji


avatar
martin5000

31.01.2010 17:05

0

próbowałem wżucić linka ale się nie da


avatar
macieck1981

31.01.2010 17:05

0

nie moge komentarza dac


avatar
macieck1981

31.01.2010 17:07

0

na stronie f1zone.p jest wiecej zdjec


avatar
vip015a

31.01.2010 17:07

0

wygład taki sobie a drugi kierowca jednak ruski


avatar
kylomen

31.01.2010 17:07

0

da ktos link do fecebooka?


avatar
kam39

31.01.2010 17:09

0

ładny bolidzik


avatar
macieck1981

31.01.2010 17:09

0

kurde linka nie mozna tu dac


avatar
Senna

31.01.2010 17:09

0

Oby jeździł tak dobrze jak wygląda bo malowanie ma super i szkoda by było oglądać te kolory z tyłu stawki:( Trochę się jeszcze zmieni do pierwszego wyścigu bo nikt nie odsłoni jak i reszta bolidów bo nikt przecież nie odsłoni jak będzie wyglądać przednie i tylnie skrzydło na prezentacji


avatar
macieck1981

31.01.2010 17:09

0

Usunięty


avatar
bekon

31.01.2010 17:09

0

na formula1.com sa zdjecia


avatar
Blaz

31.01.2010 17:10

0

http :// www . facebook . com / pages / Renault- F1FR / 119793309971 bez spacji


avatar
Dagmara_W

31.01.2010 17:10

0

wygląda ładnie.. taka grożna pszczoła:p. zobaczymy jak bedzie smigac na jutrzejszych testach.. i wtedy bedziemy madrzejsi.. Petrov myśle będzie dobrym partnerem.,


avatar
Punksnotdead

31.01.2010 17:10

0

co myślicie o tym nosie? jest dziwny


avatar
rs2009

31.01.2010 17:10

0

Ludzie nie panikujcie bedzie dobrze!!


avatar
kam39

31.01.2010 17:10

0

właśnie bolid nie ma wyglądać tylko ładnie ale i musi wygrywać


avatar
macieck1981

31.01.2010 17:11

0

www.f1today.nl


avatar
maciejo212

31.01.2010 17:11

0

Nos na 100% jest zeszłoroczny, właściwie wydaje mi się że to R29 tylko w nowym malowaniu


avatar
dams

31.01.2010 17:11

0

Usunięty


avatar
matey89

31.01.2010 17:11

0

narazie to nie przekonuje mnie ten szerszeń roberta


avatar
maxbg

31.01.2010 17:11

0

http://www.confidential-renault.fr/


avatar
macieck1981

31.01.2010 17:11

0

Usunięty


avatar
kam39

31.01.2010 17:11

0

czy ja wiem czy dziwny


avatar
majaf1

31.01.2010 17:12

0

przepiękne malowanie! będzie widoczny na torze ;-) oby z przodu stawki


avatar
kpaulo

31.01.2010 17:12

0

http://www.toilef1.com/IMG/jpg_654.jpg


avatar
kpaulo

31.01.2010 17:13

0

http://www.toilef1.com/IMG/jpg_587.jpg


avatar
Slavius

31.01.2010 17:13

0

Na francuskiej stronie pisze że R30 jest szybszy od R29 o sekundę.


avatar
pgolebiow

31.01.2010 17:14

0

ujęcia takie, że się nie da porównać z konkurencją ;p


avatar
Mayer

31.01.2010 17:14

0

powiem wam tak,kolorki spoko ,ale jakos ten przedni spoiler....malo zaawansowany sie wydaje no ale zobaczymy nie wiem moze tylko ja mam takie zdanie


avatar
noobubu

31.01.2010 17:14

0

przecież to jest r29; może nie mam dyplomu z filologii, ale na f1 gpupdate net piszą dość jasno: "With the striking new livery revealed on one of last year's R29 models, Renault's R30 remains concealed in the team garage and will be out on track in the hands of Kubica on Monday morning."


avatar
kam39

31.01.2010 17:14

0

szybszy okaże się w pierwszym wyścigu jaki jest na prawdę szybki


avatar
frog

31.01.2010 17:14

0

malo - Mclaren jest szybszy od starego o 1.5 - bedzie lanie ;/


avatar
Grapuś

31.01.2010 17:14

0

Robert ładnie wygląda w kombinezonie Reno na oficjalnej stronie F1


avatar
Blaz

31.01.2010 17:14

0

Jak można twierdzić czy cos kogoś nie przekonuje. Po czym takie wnioski. Ja czekam na jutrzejsze jazdy. ale malowanie ładne szkoda że nie wpływa na wyniki hihi.


avatar
fisicofan

31.01.2010 17:14

0

Ładny.


avatar
Adrian5

31.01.2010 17:14

0

Bolid z wyglądu zajebisty :))


avatar
sm0ku

31.01.2010 17:15

0

Wg mnie najlepsze malowanie bolidu do tej pory


avatar
Reju

31.01.2010 17:15

0

Pszczółka ;)


avatar
FAster92

31.01.2010 17:15

0

Piękny bolid, powrót do dawnych barw ... strzał w 10-kę.


avatar
Gabriel

31.01.2010 17:15

0

Dlaczego na jednym zdjęciu jest płetwa rekina, a na drugim już nie? ;o


avatar
Voight

31.01.2010 17:16

0

ta czerwień....


avatar
mp18g

31.01.2010 17:16

0

51. chyba masz rację


avatar
Elektram

31.01.2010 17:16

0

46 i 47, kpaulo to nie może być renault R30. Spójrz tylko na ten nos! Na razie wszystkie obecne fotki to w.g. stare R29 albo jakieś fotomontaże. Poczekajmy jeszcze z 30 minut i poznamy prawdziwe renault. A co do malowania, to właśnie tak to będzie wyglądać, bo już oficjalnie pokazywali je wcześniej


avatar
frog

31.01.2010 17:16

0

60. No, proszę cie...


avatar
Moralez

31.01.2010 17:16

0

fajne mają kombinezony chłopaki z Europy Wschodniej ;-) Jest OK!


avatar
szczepi

31.01.2010 17:16

0

38.maciejo212.....nie wiem gdzie ty widzisz zeszłoroczny nos ;) Bolid jest o wiele ładniejszy od swojego poprzednika.


avatar
Blaz

31.01.2010 17:17

0

No to juz mamy nową nazwę dla reni - po prostu pszczółka


avatar
FAster92

31.01.2010 17:17

0

Narazie Ferrari F10 i Renault R30 najładniejsze bolidy do tej pory!


avatar
matey89

31.01.2010 17:17

0

wklepcie w google grafika r29 i 3 zdjęcie sobie porównajcie


avatar
jajjo82

31.01.2010 17:17

0

wyglada naprawde ciekawie...jeżeli chodzi o wygląd i ubrania teamu to super...ale to tylko estetyka........liczy się technika i aerodynamika:)))))))))


avatar
wpiszlogin

31.01.2010 17:17

0

Dokladnie ta czerwien...


avatar
kam39

31.01.2010 17:17

0

jeszcze ma ładny bolid sauber


avatar
maciejo212

31.01.2010 17:17

0

zobaczcie zdjęcia z gp Abu Dhabi i zobaczycie że nos jest ten sam :)


avatar
Moralez

31.01.2010 17:18

0

...tylko te srebrno niebieskie pantofle


avatar
Diabelsky_74

31.01.2010 17:18

0

Ciekawi mnie czy to faktycznie stary bolid bo jeśli nie to jako jedyni na razie pokazali niezasłonięty tył bolidu no i ten nos chyba jako jedyni mają go lekko zaokrąglonego w dół a nie tak jak wszyscy ostry i do góry lekko


avatar
pako0075

31.01.2010 17:18

0

"With the striking new livery revealed on one of last year's R29 models, Renault's R30 remains concealed in the team garage and will be out on track in the hands of Kubica on Monday morning." Czyli, że to jest R29, a R30 mają w garażu, a jutro Robert je wypróbuje:)


avatar
grabin

31.01.2010 17:18

0

Piekny!!!! Teraz z daleka bedzie waidomo ze jedzie renia !!! A jednak petrov. Polecieli na kase.


avatar
maxbg

31.01.2010 17:18

0

http://www.formula1.com/


avatar
maxbg

31.01.2010 17:19

0

dobra fota z ekipa RENAULT F 1


avatar
Blaz

31.01.2010 17:19

0

Nie oceniajcie Bolidu po spojlerach. One sie zmieniają w każdym wyścigu.


avatar
Grapuś

31.01.2010 17:19

0

77. pako0075----Masz rację R30 będzie dopiero jutro wyciągnięty z garażu i będzie do dyspozycji Kubicy :)


avatar
Siffredi

31.01.2010 17:19

0

ożesz cholera... ale ładny nos i jaki smukły cały. brawo Reault


avatar
kuba1808

31.01.2010 17:20

0

Dokładnie, to R29! R30 wyjedzie dopiero na testy. Muszą mieć jakiegoś asa w rękawie.


avatar
TrueVanDal

31.01.2010 17:20

0

Mam nadzieję, że bolid będzie odwrotnie proporcjonalnie szybki w stosunku do jego malowania, które jest jak dla mnie najbrzydszym jakie jak dotąd widziałem... Podobają mi się natomiast kombinezony (i to bardzo). Jedno jest pewne, na odległość da się spokojnie rozpoznać, co to za zespół :p. Kolejny bolid po C29 którego nos nie jest ewidentnie podobny do RB... tylko czy jest się z czego cieszyć? Powodzenia Robert w nowym sezonie! PS. Na planet-f1 też piszą wprost, "ugly" (obrzydliwy)... Z drugiej strony Brawn w 2009 roku też mi się nie podobał (malowanie) ;). Pozdro.


avatar
matey89

31.01.2010 17:20

0

r29 drugie zdjęcie w googlach


avatar
Renault F1 Team

31.01.2010 17:21

0

With the striking new livery revealed on one of last year's R29 models, Renault's R30 remains concealed in the team garage and will be out on track in the hands of Kubica on Monday morning. Nowe R30 jest ukryte w garażu który widzimy na zdjęciach:) To jest R29..barwy wyszczuplają:P


avatar
ekimmu

31.01.2010 17:21

0

@53 to jest takie blablabla, powiedzieć że "coś jest szybsze o 1,5 sec", trzeba poczekać na testy, wtedy sobie mogą gadać, ale i tak wszytko na pierwszym gp bedzie widac dopiero


avatar
frog

31.01.2010 17:21

0

85. Święta prawda - szczególnie pierwsze zdanie !!


avatar
szymcik100

31.01.2010 17:21

0

Przecież na zdjęciu to R29


avatar
Dr Prozac

31.01.2010 17:22

0

Heh te fotki serwowane przez 46. kpaulo przedstawiają bolid którego przednie skrzydło jst zgodne ze starymi regulacjami. Za wąskie jest, przecież to widać na oko. Ogólnie to z tego co udało mi się ogarnąć to nie pokazali nowego bolidu, tylko malowanie i przedstawili kierowców. Pfff


avatar
gobl

31.01.2010 17:22

0

to jest R30 tylko że ma nos "pokazowy" jest za wąski :P


avatar
dams

31.01.2010 17:22

0

no właśnie coś mi nie pasowało przecież to R29 !!!


avatar
Senna

31.01.2010 17:22

0

To jest na 100% Renault R29, moze troszke zmienione, ale nawet chyba nie. Nowy bolid wyjedzie dopiero jutro na tor.


avatar
ignol44

31.01.2010 17:23

0

Wszyscy namnie wjadą zaraz.Ale tez podzielam opinie że ten bolid jest nie ładny.Ale tu nie chodzi o wygląd tylko o czasy


avatar
maciejo212

31.01.2010 17:23

0

Trzeba czekać na zdjęcia z jutrzejszych testów


avatar
kam39

31.01.2010 17:23

0

też mi się zdawało że to stary bolid


avatar
majaf1

31.01.2010 17:24

0

na autosport są zdjęcia R30 - tak przyjamniej piszą


avatar
wayn76

31.01.2010 17:24

0

z kąd wam przyszło do głowy że to pszczółka mnie to raczej pasuje szerszeń


avatar
Grapuś

31.01.2010 17:25

0

Wejdźcie :))!!!! http:// www.renault-f1.fr /?OFFICIEL-Presentation-officielle (usuń spacje)


avatar
TrueVanDal

31.01.2010 17:25

0

@85, co do nosa, o ile to "nowy" bolid ;).


avatar
sm0ku

31.01.2010 17:25

0

To czy bolid ma ładne malowanie czy brzydkie to kwestia gustu. Nie możecie mówić definitywnie brzydki czy ładny. Mi na przykład podoba się bardzo, ale to moje zdanie i nie każdy je musi podzielać


avatar
Grapuś

31.01.2010 17:25

0

R29 ale więcej zdjęć :)


avatar
maxbg

31.01.2010 17:25

0

na formula1.com 100% R30 i zespół


avatar
Adrian5

31.01.2010 17:26

0

Zobaczymy jak bedzie Polak i Rusek jeździł heh xD Mówią ,ze ruskie twarde hah xD POWODZENIA ROBERT !


avatar
Blaz

31.01.2010 17:26

0

@99 -A może być i szerszeń - żądli śmiertelnie


avatar
dams

31.01.2010 17:26

0

Coś knują , ciekawe co , pozostaje poczekać na jutrzejsze foty z testów.


avatar
darkopinio

31.01.2010 17:27

0

no wreszcie zobaczyłem to cacko oby wyniki były tez niezłe


avatar
dams

31.01.2010 17:28

0

104. maxbg na 100% nie . NA dzisiejszej prezentacji pokazali R29 w nowym malowaniu .


avatar
kempa007

31.01.2010 17:29

0

to jest r30 studyjna fota, niestety media site renault wisi :/ i nie idzie fotek zassac


avatar
sm0ku

31.01.2010 17:29

0

kempa007 - „Z nową strukturą, nowymi kierowcami i nowymi kierowcami, jest wiele rzeczy do ekscytacji i pewnego spoglądania w przyszłość.” - w tym zdaniu jest coś nie tak


avatar
BMWbmw

31.01.2010 17:29

0

to jest jakaś lipa..


avatar
Adrian5

31.01.2010 17:29

0

w tym sezonie będą się włóczyć w połowie stawki w następnym już będą walczyć o mistrzostwo !! Ciekawe czy też zakryli dyfuzor ja inne zespoły ?


avatar
yantar

31.01.2010 17:29

0

Przynajmniej nie będzie problemów z wyłowieniem bolidów Renault przy starcie =]. (Zdaje mi się czy chyba Lotus miał kiedyś żółte malowanie? Oby tym razem było inaczej.)


avatar
grzenio_l

31.01.2010 17:30

0

Tu patrzcie h ttp://ww w.renault-f1.fr/?O FFICIEL-Presenta tion-o fficielle


avatar
frog

31.01.2010 17:30

0

112. też się przyłączam ;-)


avatar
alepski

31.01.2010 17:31

0

na facebooku jest zdjęcie - 2 renówki, widok z góry. Pierwsza to chyba r30 a druga pewno r29. Dużych różnic nie widać ale jednak są - to pozwala mi przypuszczać, że jednak nic nie kryją w garażu i że to jest jednak r30.


avatar
Blaz

31.01.2010 17:31

0

@kempa007 - proponuje Fejsbook tam jest chyba najwięcej fot


avatar
Senna

31.01.2010 17:31

0

Po za tym czy ma ktoś może linka do zdjęć z tyłu bolidu, dokładnie chodzi mi o to czy zasłaniają dyfuzor w nowym na pewno by tak zrobili bo nikt chyba nie pokazał go jak do tej pory.


avatar
skylinedrag

31.01.2010 17:31

0

hah dopiero premiera a na planetF1 już się śmieją, że F30 wygląda jak szkolny autobus :)


avatar
kuba1808

31.01.2010 17:32

0

Ja myślę, że oni zrobili to specjalnie. Teraz jest jeden wielki chaos, strona nie działa, serwery padły, fani prześcigają się w przekazywaniu linków, jedna wielka euforia. Jak dla mnie wszystko okaże się dopiero jutro.


avatar
Polak477

31.01.2010 17:32

0

Ale brzydactwo. A myślałem, że mi McLaren się nie podoba...


avatar
kam39

31.01.2010 17:33

0

zgadzam się z kubą1808


avatar
bekon

31.01.2010 17:33

0

to nie jest r29 bo ono miało bardzo szeroki nos a ten ma w miare smukły


avatar
gucioF1

31.01.2010 17:33

0

Wogóle to o co chodzi ? Czyli czekamy do jutra ? ehh szkoda


avatar
Grapuś

31.01.2010 17:33

0

Na formula.com jest trochę zdjęć i chyba dyfuzor zasłonięty ale tak dokładnie to tego nie widać


avatar
kempa007

31.01.2010 17:34

0

ale tampewnie sa foty R29, bo na prezentacji podobno byl r29 z ostatnich wyscigow


avatar
Nokiae6520

31.01.2010 17:34

0

Czarno to widzę, ale mam nadzieję że się mylę


avatar
sm0ku

31.01.2010 17:35

0

kempa007 patrz 111.


avatar
wujek13

31.01.2010 17:35

0

fota nr 2 na formula1.com KUB ma inny kombinezon Pietrov nie ma flagi w pasie Czy negocjacje trwały do dzisiaj?


avatar
lechu55

31.01.2010 17:36

0

121. zgadzam sie z tobą. A ten barwy nie takie złe. Grunt zeby dobrze sie na torze spisywał.


avatar
Kofi

31.01.2010 17:36

0

Chyba jest błąd


avatar
Nokiae6520

31.01.2010 17:36

0

Mina Roberta też jest nie tęga


avatar
Kofi

31.01.2010 17:36

0

EDIT: „Z nową strukturą, nowymi kierowcami i nowymi kierowcami, jest wiele rzeczy do ekscytacji i pewnego spoglądania w przyszłość.


avatar
matibak

31.01.2010 17:36

0

No fajnie, przez tyle czasu powiększyli zbiorniki i przemalowali bolid... Pachnie dramatem:) Jeśli to r30 to już po przednim skrzydle widać, że to koniec stawki:(((((( Na sutton images są fajne zdjęcia saubera. Niezły pomysł z mocowaniem lusterek!


avatar
noobubu

31.01.2010 17:36

0

jakby nie było, Kubica w czerwonym kasku będzie się prezentował w takim malowaniu bolidu zacnie


avatar
kuba1988

31.01.2010 17:37

0

Panowie nawet niech różowy bedzie. Ważne zeby KUB wygrywal:)


avatar
neomod

31.01.2010 17:37

0

130. Nie tylko flagi ale i nazwiska. Nie przygotowali jeszcze dla niego kombinezonu.


avatar
Punksnotdead

31.01.2010 17:37

0

troche już nie czaję. czy to zdjęcie u góry to nowe R30?


avatar
ekimmu

31.01.2010 17:38

0

no to kolory mi się nie podobają, zobaczymy czy czasy będą...


avatar
Raven89

31.01.2010 17:38

0

Z tego co udało mi się wyczytać na francuskich stronach Renault poszło śladem Mercedesa i zaprezentowała nowe malowanie na R29 z pakietem aerodynamicznym z Abu Dhabi.Nowy bolid ma pojawić się na torze dopiero jutro ;)


avatar
kam39

31.01.2010 17:39

0

tak szczerze mówiąc to z tą prezentacją bolidu renault to jest jedna wielka zadyma bo każdy mówi co innego


avatar
BMWbmw

31.01.2010 17:39

0

http:/ /ww w. faceb ook.com/photo.php ?pid= 30936 703&op=1&o=glo bal&view=globa l&subj=119 79330 9971&id= 137789 4783 jak to jest R30 to ja nie wiem..


avatar
maciejo212

31.01.2010 17:39

0

spokojnie matibak ;) to jeszcze nie jest nowy bolid. Cacko Kubicy zobaczymy jutro


avatar
ris

31.01.2010 17:41

0

Jestem zawiedziony : Stylistyka, malowanie, kombinezony - kicha najbrzydsze z zaprezentowanych samochodów. Sauber wyszedł bajecznie pięknie w porównaniu z Renówką.


avatar
UveMasta

31.01.2010 17:41

0

Piekny jest :-) Bije Mercedesa


avatar
Renault F1 Team

31.01.2010 17:41

0

WSZYSTKIE ZDJĘCIA JAKIE WIDZIELIŚCIE TO R29, NOWYM BOLIDEM R30 JUTRO WYJEDZIE NA TOR ROBERT. NOWY R#) JEST UKRYTY W GARAŻU W KTÓRYM JUTRO ROZPOCZNIE RENAULT TESTY. JASNE?


avatar
Hermaan

31.01.2010 17:41

0

Jest porownanie na facebooku obu bolidow.To wielka sciema!! Na zdjeciach widac ze r29 jest dłuzszy niby od r30.


avatar
Xellos

31.01.2010 17:42

0

Kto mi powie czemu to służy ? Czemu na prezentacji pokazali stary bolid ? Nie rozumiem powodu...


avatar
ppg

31.01.2010 17:42

0

szkoda, że nie poszli tą drogą http:// 90right.files.wordpress. com/2009 /10/ formula-renault-v2-car.jpg


avatar
Renault F1 Team

31.01.2010 17:43

0

Ukrywają do ostatniej chwili, być może jeszcze ostatnie poprawki co do R30, może dopiero jutro rano dostaną z Enstone zapas przednich skrzydeł na testy itd.


avatar
gobl

31.01.2010 17:43

0

dziwne że wszystkie dotychczas prezentowane bolidy są dłuższe od tych z poprzedniego sezonu, a "r30" jest taki sam albo nawet krótszy od poprzednika :| oby to była prawda że to R29 po "lifcie" na pokaz bo jeżeli to jest R30, którym Kubica pojedzie jutro to będzie nieciekawie...


avatar
Starh

31.01.2010 17:43

0

To nie jest R30!! "With the striking new livery revealed on one of last year's R29 models, Renault's R30 remains concealed in the team garage and will be out on track in the hands of Kubica on Monday morning."


avatar
matibak

31.01.2010 17:44

0

Maciejo212 obyś miał rację:) na f1 ultra są jakieś zdjęcia. Kurcze nie wiadomo o co chodzi. Mam nadzieję, że ta przednia płetwa to nie ta co jutro na testach będzie. Prawie jak BMW rok temu. Gości z Brawna mówili, że przedni spoiler to była podstawa w zeszłym roku.


avatar
Raven89

31.01.2010 17:44

0

Zaprezentowali malowanie.Nie wiem czemu na angielskojęzycznych stronach piszą,że pokazali R30 skoro na oficjalnej stronie francuskiej przeczytałem,że R30 pojawi się wraz z Robertem na torze w Walencji dopiero jutro ;)


avatar
kuba1808

31.01.2010 17:44

0

Ten kto myśli, że to R30 - małe porównanie. http :/ /i46.tinypic. com/ 6f5fdy. jpg


avatar
gobl

31.01.2010 17:45

0

155. Raven89 rzuć linkiem


avatar
Nokiae6520

31.01.2010 17:45

0

Zobaczymy jutro zdjęcia z testów i się okaże co to jest.


avatar
bekon

31.01.2010 17:47

0

to bez sensu po co pokazywać stary bolid dzień przed testami? rozumiem jak by to pokazywali miesiące temu. A i tak jutro wszyscy zobacza nowe auto


avatar
Blaz

31.01.2010 17:48

0

No ale jest poruszenie w kręgach kibiców O CO CHODZI


avatar
Grapuś

31.01.2010 17:49

0

A o której te testy się zaczną ?


avatar
bekon

31.01.2010 17:49

0

to bez sensu po co pokazywać stary bolid dzień przed testami? rozumiem jak by to pokazywali miesiąc temu. A i tak jutro wszyscy zobacza nowe auto


avatar
kam39

31.01.2010 17:49

0

chodzi o trzymanie napięcia do końca


avatar
Blaz

31.01.2010 17:50

0

@bekon - może Renault sie boi że Ross B. przez noc wyrzeźbi to co podejrzał u rywali.


avatar
lechart

31.01.2010 17:50

0

„Z nową strukturą, nowymi kierowcami i nowymi kierowcami......." Podwójna obsada....:))) Żółty z czarnym pasują do siebie, oby dopasowali się też kierowcy.....


avatar
ris

31.01.2010 17:50

0

Faktycznie to ściema jutro Robert wyjedzie R 30 !!! Ale po co ? przecież i tak zdążą obfotografować wszystko na testach ???????


avatar
alepski

31.01.2010 17:50

0

hmm no dramy w mediach nie zaszkodzi - więcej zamieszania, więcej rozgłosu.


avatar
mlq

31.01.2010 17:51

0

Kolorowy cyrk ! oceniany od 1 do 10 barwy. ja daje 1


avatar
-Zarathustra-

31.01.2010 17:51

0

Jezu ilu tu znafców... Na pierwszy rzut oka widać, że to R29 z nowym malowaniem, ale oni widzą już "nowy" R30 i oceniają "nowe spoilery", mimo że wiele osób już nawet pisało, iż R29. Czy niektórzy piszą tylko swoje pierdoły nie czytając komentarzy innych? To jakiś Onet, czy co? Fajnie, że bolid się wyróżnia i będzie dobrze widoczny, ale ta czerwień wymuszona sponsorem Total mi się nie podoba robiąc z niego jakiś McDonald...


avatar
alepski

31.01.2010 17:52

0

ris ale może wychodza z założenia, że trudniej jest obfotografować pojazd w ruchu? I tak pewno się przed tym nie uchronią ale po co to ułatwiać?


avatar
noobubu

31.01.2010 17:52

0

156. Zdjęcie niby-r30, które jest dane do porównania odbiega od tego co dzisiaj zaprezentowano - chociażby czarne obwódki wlotów do chłodnic i brak lusterek


avatar
Budyn_F1

31.01.2010 17:52

0

Fajnie wyglada stroje tez maja fajna kolorystyke.


avatar
Renault F1 Team

31.01.2010 17:52

0

169. -Zarathustra- pisałem już 3 razy że to R29, nie tylko ja, ludzie piszą chyba bez czytania komentarzy, są podnieceni widokiem bolidu i piszą co na język padnie...


avatar
kuczek

31.01.2010 17:53

0

rewolucji nie ma wg mnie to tylko się lusterka zmieniły boję się że Renia nie da sobie rady w sezonie


avatar
ris

31.01.2010 17:53

0

164. Blaz - dobre :-)))))


avatar
rbej

31.01.2010 17:53

0

Renault confirm the car that was revealed today was last years R29 in 2010 colours. R30 will be revealed tomorrow when testing begins.


avatar
Senna

31.01.2010 17:53

0

Co jest inne na tych zdjęciach porównujących stary bolid i niby nowy to np zawieszenie przód i tył, już się można pogubić, ale znów nowa Renia na pewno miała być dluższa a ta jest tak samo długa jak R29, żeby nie powiedzieć ze nawet o troszeczkę krótsza, na moje top jest mieszanka starego z nowym, a jak będzie naprawdę wyglądał dowiemy się na testach jutro.


avatar
ris

31.01.2010 17:55

0

170. alepski- na to też mają spsosby nie takie foty robili ;-))))


avatar
Nokiae6520

31.01.2010 17:57

0

Na moje oko to R29, jutro pokarzą nowe auto.


avatar
rafekf1

31.01.2010 17:57

0

Jeśli to jest R30, to jestem zawiedziony. Chłopaki za wiele to nie pozmieniali. Mam nadzieję, że to R29 w nowych barwach. Jeśli tak jest w rzeczywistości, to jutro zobaczymy pewnie coś innego. Oby. Jeśli chodzi o barwy, to całkiem całkiem. Może za dużo trochę czerwieni a za mało czerni ale i tak jest lepiej niż rok temu.


avatar
noobubu

31.01.2010 17:57

0

kolejny dowód: słowa Boba Bella: "R29 i R30 różnią się tak bardzo, że nawet moja mama by to zauważyła. R30 jest smuklejszy i piękniejszy niż jego poprzednik, ale to nie estetyka była celem naszych inżynierów."


avatar
Blaz

31.01.2010 17:57

0

Tak na dobrą sprawę to dopiero pierwszy wyścig nam odpowie jak Bolid sie zachowuje podczas całego wyścigu. Balans będzie sie zmieniał diametralnie po miedzy 1 i ostatnim okrażeniem.


avatar
ris

31.01.2010 17:59

0

le kombinezony to oryginał : dziadostwo ala lata 80-te


avatar
bekon

31.01.2010 17:59

0

182. słuszna uwaga


avatar
bekon

31.01.2010 18:00

0

ciekaw tylko jestem jak bedzie z paliwem w Q3 wie któs?


avatar
alepski

31.01.2010 18:02

0

178. - no jasne ris, są sposoby ale po co ułatwiać:)


avatar
Renault F1 Team

31.01.2010 18:02

0

w Q3 bolidy będą jeździć z takim ładunkiem paliwa jakim będą chcieć, czyli najprawdopodobniej to będą opary, paliwo na 3-4 okrążenia z wyjazdowym i zjazdowym i tyle. Tak będzie przez całe kwalifikacje.


avatar
kam39

31.01.2010 18:03

0

chyba będą tankować dowolną ilość paliwa tak mi się wydaje


avatar
Zbynio87

31.01.2010 18:04

0

ale TYGRYSEK!!! :)


avatar
bekon

31.01.2010 18:04

0

to git


avatar
grzenio_l

31.01.2010 18:07

0

Hahaha. To jest bolid R29. Zobaczcie tutaj: ht tp://w ww.renault-f1.fr/?R nault-R30-ou-Rena ult-R29 Jak ktoś nie umie francuskiego to użyjcie translat.google.pl


avatar
grzenio_l

31.01.2010 18:07

0

sory translate.google.pl


avatar
Dr Prozac

31.01.2010 18:08

0

Jak będzie wyglądał bolid dowiemy się tak naprawdę na starcie pierwszego wyścigu, czyli w Bahrajnie ;) Najbardziej z tego wszystkiego mnie zaskoczyło że Pietrow jest nieznacznie wyższy od Roberta i takiej samej wagi mniej więcej. To dobrze w sumie ;) Te barwy są ok imho. A poza tym to duzo zamieszania o nic :|


avatar
DelPiero1988

31.01.2010 18:09

0

Aktualizacja: Zespół Renault potwierdził, że zaprezentowany dzisiaj bolid to wciąż model R29, lecz w nowych barwach na sezon 2010. Nowe auto wyjedzie po raz pierwszy na tor już jutro. W poniedziałek za kierownicą R30 zasiądzie Robert Kubica. TO TEKST Z JEDNEJ ZE STRON INTERNETOWYCH O PREZENTACJI RENAULT!!


avatar
Marti

31.01.2010 18:11

0

Zrobili nas w bambuko prezentując tylko nowe malowanie. Mnie się zupełnie nie podoba, ale najważniejsze aby R30 było szybkim i niezawodnym bolidem.


avatar
sielski

31.01.2010 18:11

0

UWAGA : Zespół Renault potwierdził, że zaprezentowany dzisiaj bolid to wciąż model R29, lecz w nowych barwach na sezon 2010. Nowe auto wyjedzie po raz pierwszy na tor już jutro. W poniedziałek za kierownicą R30 zasiądzie Robert Kubica.


avatar
rafekf1

31.01.2010 18:14

0

191. @grzenio ..... Rzeczywiście, to jest jednak R29 w nowym malowaniu. Wy.....li nas trochę ;)


avatar
kamilos973

31.01.2010 18:14

0

a testowi to chyba Ho Ping Tung i jerome d Ambrosio


avatar
ris

31.01.2010 18:15

0

195. Marti - a podobno Paryż to światowa stolica mody. Kombinezony jak i poprzednie tragikomedia. ;-)


avatar
luked

31.01.2010 18:17

0

Nie czym się ekscytować, malowanie jest najmniej ważne. Zobaczymy jakie będą bebechy. Jaki walneli silnik i bak paliwa...


avatar
ris

31.01.2010 18:21

0

200. luked - malowanie jest ważne dziś bo nas zrobili w bambuko ;-) więc przynajmniej się wyżyjemy na kolorystyce ;-)


avatar
Dr Prozac

31.01.2010 18:21

0

"Renault rozwiewa wątpliwości " lol A kombinezony jak kombinezony..


avatar
Blaz

31.01.2010 18:21

0

Czekam na komentarz Roberta po jutrzejszych testach. Ciekawy jestem co powie i czy będzie porównywał doznania do BMW sauber. Robert to szczera bestia.


avatar
SilverX

31.01.2010 18:23

0

http :/ /tnij.org/fpq3 jaki cudak :D


avatar
Marti

31.01.2010 18:24

0

199. ris - dobrze piszesz - "podobno" ;) to wszystko kwestia gustu, mnie osobiście żółty kolor się nie podoba i nigdy nie podobał. Na stronce jednej z agencji publikującej fotki z imprez motorowych jest aż 59 z tej prezentacji, niestety mam cykora przed wklejeniem linka, bo widzę, że obficie lecą bany ;-)


avatar
Marti

31.01.2010 18:25

0

* ich aż 59


avatar
ris

31.01.2010 18:25

0

205. Marti - oj ten niedobry admin ;-)))))


avatar
kempa007

31.01.2010 18:27

0

The Renault F1 Team took the covers off its 2010 challenger, the R30, today in front of assembled media at the Valencia circuit in Spain. to komunikat z oficjalnej strony Renault, wiec przestancie pitolic, ze to R29 :-) nie wiem kto sieje te ploty...


avatar
kuba1808

31.01.2010 18:33

0

Ale one są takiej samej długości! To możliwe? Czyżby Renault zaprojektowało bolid o długości poprzedniego, ale z większym bakiem O.o ?


avatar
kacperboss

31.01.2010 18:35

0

Haha i to ma być efekt tego agresywnego rozwoju reno? Poza malowaniem to nie wiele sie zmieniło. Z wypowiedzi szefów reno można wywnioskować, że oni sami nie wieżą w to auto, skoro mówią, iż auto pod koniec sezonu będzie w stanie walczyć o podium. Mają więc świadomość jak wiele udoskonaleń trzeba jeszcze wprowadzić, aby dało sie tym walczyć z przodu stawki. Nie zdziwię się, jak bolid Saubera będzie lepszy.


avatar
michałmarcin

31.01.2010 18:35

0

Oczywiście kolejny zespół nie pokazuje tyłu bolidu. Może przyszykowali jakiś superowy dyfuzor.


avatar
ris

31.01.2010 18:36

0

208. kempa007 - napisano na stronie francuskiej. Wszyscy dziś pytają : Renault przedstawiła dziś po południu w Walencji jest Renault Renault R29 i R30? F1. FR Renault twierdzi, że jest Renault R29, taki sam sposób prezentacji miał miejsce Abu Dhabi w zeszłym roku. Po porównaniu dwóch samochodów, rozstaw osi R29 była identyczna z R30, coś bardzo dziwnego, rzeczywiście, samochody w 2010 r. powinny mieć już większe zbiorniki. Podobno to Robert Kubica będzie jeżdził jutro rzeczywistym Renault R30 jutro. Dlaczego prezentowane R29 Renault zamiast Renault R30?Aby ukryć aerodynamikę ? To tyle co napisali, więc ???


avatar
Renault F1 Team

31.01.2010 18:39

0

212. ris- BRAWO! To R29, dziwi mnie to, że nawet kempa upiera się tak jak ci znaFcy...


avatar
ris

31.01.2010 18:41

0

213. Renault F1 Team - moze kempa007 upiera się bo angielsko języczne strony twardo piszą że to R30 !;-))))


avatar
Kofi

31.01.2010 18:41

0

Jest gdzieś kask Robertta do zobaczenia?


avatar
Marti

31.01.2010 18:43

0

Zobaczcie sobie galerię na motorsport-total, porównajcie tamtejsze fotki studyjne R30 z bolidem, który dziś pokazano na torze. Różnią się? Różnią.


avatar
kuba1808

31.01.2010 18:43

0

Renault-f1.fr jest oficjalną stroną albo chociaż 3/4-oficjalną? Bo jeśli tak, to komentarz Ris'a (212) pochodzi stąd: www. renault-f1. fr/ ?Presentation-Renault-R30-ou& var_mode=calcul Można sobie przetłumaczyć w google translate.


avatar
hipcio

31.01.2010 18:44

0

dawno tu nie pisalem..., ale malowanie mi sie podoba. to jest r29, robilem sobie porownania do innych bolidow np. mclarena, renault jest za krotkie zeby przejechac caly wyscig. jest zabujczo podobne do r29. bardziej prawdopodobne jest zdjecie nowego bolidu z postu nr.204 i te ksztalty mi sie podobaja. pozdro dla wszystkich :D


avatar
ris

31.01.2010 18:46

0

217. kuba1808 - no właśnie z tej strony tam napisali to co mi sie udało jako tako przetłumaczyć ;-))))


avatar
murmunder

31.01.2010 18:53

0

Zawiodłem sie troche na tym bolidzie jezeli chodzi o wyglad, i o styl. Myslałem ze zrobia smuklejszy bolid jesli chodzi o nos. Cos w stylu williamsa. Mieli na to duzo czasu. Jedyna mysl która mnie podbudowuje to taka ze mogli testowac cos R30 przez cały sezon bo bardzo ten r30 do niego podobny


avatar
murmunder

31.01.2010 18:54

0

poprawka R29


avatar
kuba1808

31.01.2010 19:03

0

Szkoda, że nie ma transmisji testów na żywo, trzeba będzie czekać na zdjęcia nie wiadomo ile. Natomiast jeśli to rzeczywiście R30, to wbrew pozorom jestem dobrej myśli. Nos jest identyczny do zeszłorocznego bolidu z Abu Dhabi, co oznacza, że coś ukrywają, bo jest to w tej chwili najważniejszy element aerodynamiczny (vide Red Bull, który jeździł bez podwójnego dyfuzora). A przełożenie go z jednego bolidu na drugi to przecież żaden problem. Zasłaniają dyfuzor, jak każdy inny team, więc też coś tam ukryli, choć tutaj niespodzianek pewnie nie będzie - wszyscy coś chowają. I to, co moim zdaniem byłoby wielkim atutem, gdyby to była prawda to... długość. Długość bolidu z poprzedniego sezonu, a wg. niektórych zdjęć jest nawet odrobinę krótszy. To sprawia, że nie wierze w prawdziwość prezentacji, ale kto wie.... Z tego, co pisali tutaj niektórzy użytkownicy, mniejsza długość bolidu pozwala na krótsze i stabilniejsze pokonywanie zakrętów, w dodatku da się pewnie jakoś przenieść dane z poprzedniego sezonu na obecny. To oczywiście takie fantazjowanie. Cisza radiowa do jutra i relacji z testów. Renault moim zdaniem osiągnęło to, co chciało, czyli całkowitą blokadę przepływu informacji i chaos. Nikt oprócz nich nie wie, co jest grane. No, ale skoro Robert jest dobrej myśli, to ja też. :P


avatar
BMWbmw

31.01.2010 19:04

0

A ja napiszę tak: dla mnie bolid jest super, i pod względem aero i malowania Jutro co najwyżej mogą zmienić tylko przedni spojler, a może cały bold kto wie


avatar
BMWbmw

31.01.2010 19:07

0

A co do Kasku Roberta to jest on inny. zamiast czerwonego jest żółty


avatar
jantar321

31.01.2010 19:07

0

A mnie się podoba R? chyba 30, a co do nosa to jest oki, niedowiarkom proponuje poczytać o profilach aerodynamicznych, co do przedniego skrzydła jest aerodynamicznym nawiązaniem do profilu, uważam, że samochodzik odniesie sukces na miarę oczekiwań Renault ;-) Ris – pozdrowienia, dawno Ciebie tu nie było :-)


avatar
ris

31.01.2010 19:09

0

225. jantar321- pozdro! Byłem (codziennie ) tylko była senna atmosfera czytaj mało wiadomości :-)))))


avatar
freeqstyler

31.01.2010 19:11

0

Ciekawe malowanie, ale dałbym więcej czarnego na boki i tył. Powodzenia Renault, powodzenia Robert i powodzenia Witalij ;)


avatar
Elektram

31.01.2010 19:16

0

Robert z kaskiem: http:// www. motorsport-total.com /bilder/ 2010/100131 /1264959902. jpg (usunąć spacje)


avatar
Hermaan

31.01.2010 19:17

0

Zobaczcie na f1com jest zdjecie nosa z boku,widac jak nie pasuje łaczenie nosa z reszta kadłuba.Na moje to R30 troche zakamuflowane:)


avatar
jantar321

31.01.2010 19:20

0

Ja też kilka razy dziennie odwiedzam stronkę, atmosfera senna i często śmierdząca haha aż nie chciało się pisać komentarzy. Zaczyna się sezon i wielkie oczekiwania, pożyjemy zobaczymy, jeszcze raz pozdrowiona dla Ciebie i Innych kibiców, a Robertowi życzę tylu startów ilu lądowań ;-) najlepiej na pudle :-)


avatar
malin1987

31.01.2010 19:22

0

to r29 bez dwóch zdań. Nowy bold Renault ma węższy przód, i widać to było chociażby na jednej z fotek z soboty, kiedy to w sieci ukazany był r30 pod płachtą. Widać tam wyraźnie, ze przód jest inny niż to co zostało zaprezentowane dzisiaj. Sprytnie sobie to wymyślili. Co do kasku Roberta: układ taki jak był w BMW, tyle że kolor czerwony zastąpiony został kolorem żółtym.


avatar
Vysogota

31.01.2010 19:23

0

229 Hermaan właśnie to samo miałem napisać, spójrzcie f1.com zdjęcie nr 17, nowy bolid, stary przedni spojler :) no i dlaczego by w starym mieli dyfuzor ukrywać???


avatar
Hermaan

31.01.2010 19:26

0

Na zdjeciu ósmym ewidentnie widac ze nochal nie od tego wozu:)


avatar
kuba1808

31.01.2010 19:26

0

@Vysygota ma rację. Zdjęcie 17 idealnie wskazuje na złe skrzydło. A więc wszyscy mieli rację - to jest podstawa R30 ze starymi dodatkami.


avatar
jfc

31.01.2010 19:27

0

Nie no.... pełna profeska! BOlid wygląda świetnie.Petrow ma wymiary zbliżone do Roberta i dobrze gada - chce się nauczyć jak najwięcej od gościa którego szanuje i który już bardzo mu pomógł. Obawiam się trochę że bolid może być słabszy od czołowych 4 zespołów, ale jak Robert dołoży trochę swych umiejętności są szanse na podia. Zespół bardzo się wzmacnia i sądzę że można naprawdę liczyć na równą walkę z najlepszymi w 2011.


avatar
tomek21237

31.01.2010 19:27

0

Szkoda ze Rusek 2 kierowca a nie Sato


avatar
Renault F1 Team

31.01.2010 19:28

0

236. tomek21237- rosjanin jak już, chciałbyś żeby ktoś nazywał Ciebie polaczkiem? no właśnie...


avatar
orinocoPL

31.01.2010 19:34

0

Ha, ha, ha no nie moge :)))))))))))) Doslownie Tygrysek od Kubusia Puchatka! Tudziez Pszczólka Maja po tuningu. No i chyba tak od dzisiaj bede mówil na bolidy Reni- "Pszczólki" . Co do tego jak to jezdzi-poczekajmy do testów. W Brawn'a tez nukt nie wiezyl wlacznie z moja skromna osoba. A poniewaz historia lubi sie powtarzac.., Tak czy inaczej trzymajmy kciuki za Roberta.


avatar
matibak

31.01.2010 19:36

0

Ech Panowie.. Tyle emocji heh ale namieszali z tymi zdjęciami i prezentacją. Jutro się zobaczy.


avatar
vpower

31.01.2010 19:45

0

nos będzie podobny do redbullai ferrari ,zobaczcie rynienki które się kończą przy łączeniu na 16 zdjęciu


avatar
kenia32

31.01.2010 19:45

0

213. Renault F1 Team.Znawca pisze się przez'' W ''. Nie mogę już czytać jak Ty i wielu innych powielacie ten sam błąd.


avatar
Dr Prozac

31.01.2010 19:46

0

205. Marti : taa, i nie wiadomo za co bo tu nawet regulaminu znaleźć nie można koryby zabraniał wrzucania linków. A jak sie ich pyta o co chodzi to brak odpowiedzi. Eh, dowiemy się czegoś na pewno dopiero jutro.


avatar
daveron

31.01.2010 19:48

0

paskudztwo;d moze chociaz bedzie jezdzic w miare, choc nie sadze;d


avatar
Renault F1 Team

31.01.2010 19:50

0

241. kenia32 - haha żal mi Ciebie...myślisz że czemu napisałem znaFca z jedyną literą F jako dużą? myślisz, że nie znam ortografii? napisałem celowo duże F żeby pokazać, że niektórzy myślą że są znawcami, a są amatorami..inni również piszą tak tylko z tego samego powodu, a ty myślałeś..nie rozśmieszaj mnie:D


avatar
fan massy

31.01.2010 19:52

0

Robert zmienił kask. Ciekawe jak poradzi sobie Pietrov w F1


avatar
Renault F1 Team

31.01.2010 19:55

0

ht tp:/ /www.renaultf1 .com/ spip.php?page= popup &type= image &article=404 &doc=5 12&mode= ajax& lang=en tu macie prawdopodobny nos nowego r30, takiego spojlera jeszcze nie widzieliście na pewno...


avatar
Dr Prozac

31.01.2010 19:57

0

Kurcze, Robert będzie miał żółty kask :( O ile fotka któa można w necie zobaczyć jest prawdziwa.


avatar
Shankill

31.01.2010 19:58

0

240 vpower Sekcje boczne tez nie pasuja, sa zadlugie i przykrywaja wydech zdjecie 7 f1.com


avatar
kuba1808

31.01.2010 20:02

0

Dla wszystkich ciekawskich, z bloga Jeana-Louisa Monceta w skrócie: zaprezentowany bolid jest oparty na R29 i to nim będą jeździli w Walencji i dalszych testach (prawdopodobnie). Do Bahrajnu ma powstać domyślna wersja R30, natomiast w Kanadzie bolid przejdzie poważną modernizację i tym samym zmieni nazwę na R30b. Dość prawdopodobne w kontekście wypowiedzi Kubicy, że bolid może z początku nie być mistrzowski, ale w drugiej części sezonu powinien walczyć o podia.


avatar
Nokiae6520

31.01.2010 20:12

0

kuba1808 obyś nie miał racji


avatar
Franek123

31.01.2010 20:22

0

Kempa daj Bana kolesiowi o Nicku kuba1808 za zaśmiecanie tego tematu i pisanie nieprawdy,a BOLID R30 UJZY SWIATŁO DZIENNE JUTRO NA TORZE WE WALENCJI,Go ROBERT pokaz ze POLAK POTRAFI.


avatar
kuba1808

31.01.2010 20:28

0

Koleś o nicku kuba1808 podaje informacje z oficjalnego bloga pana Jeana-Louisa Monceta i jego zdaniem temat poświęcony prezentacji nowego bolidu Renault o nazwie R30 jest najbardziej odpowiedni do ich zamieszczenia. Pozdrawiam. Nie napisałem, że R30 nie ujrzy światła w Walencji, bo ujrzy, jednak wedle słów pana Monceta jest to wersja niepełna. Parafrazując, do Bahrajnu projekt się jeszcze mocno zmieni.


avatar
alepski

31.01.2010 20:30

0

OMG JAK BĘDĘ PISAŁ CAPSEM TO TEŻ BĘDĘ TAKI FAJNY I MOJE WYPOWIEDZI NABIORĄ ZNACZENIA??? a tak serio to wypowiedź Kuby moim zdaniem wcale nie zaśmieca tematu a rzuca tylko inne światło na całą sprawę. Kuba nie tylko nie narzuca nikomu swojego zdania a też podaje ciekawe źródła. IMO tylko więcej takich ludzi.


avatar
murmunder

31.01.2010 20:36

0

252. kuba1808 Jak to prawda w co nie chce uwierzyc to CO ONI TYLE ROBILI ZE NIE DALI RADY WYBUDOWAĆ BOLIDU NA CZAS??? nie myslisz. Jak chca sprawdzi czesci skoro dopiero od 1 wyscigu je uzyja co? To tak jakby wczesniej nie robili nic


avatar
stozek08

31.01.2010 20:38

0

o której sie jutro zaczynaja testy?? jest gdzies cała rozpiska kiedy i gdzie?/


avatar
SilverX

31.01.2010 20:43

0

http:// img204.imagesh ack.us/img204 /9653/12 64897062.jpg czy to nowy nos merca to ja nie wiem ?


avatar
pgolebiow

31.01.2010 20:44

0

po prawej stronie kolego masz tabelkę


avatar
Daniels

31.01.2010 20:44

0

na f1portal.pk w artykule o prezentacji dodali aktualizacje ze reno potwierdzilo ze to jest r29. wkoncu portal jest powiazany z tata kubicy wiec chyba wiedza co pisza :)) trzeba czekac do jutra :)


avatar
kuba1808

31.01.2010 20:45

0

@murmunder Wybudowali, wybudowali. Chodzi o sam fakt, że się jeszcze mocno zmieni, a w Kanadzie przejdzie gruntowną przebudowę, włącznie z ogólną bryłą. Czy udało im się już teraz zbudować cudo, przekonamy się może na testach, a może dopiero w Bahrajnie. W każdy bądź razie wolałbym się nie wypowiadać na temat zdolności inżynierów nie znając nawet ogólnej budowy R30 (to co tutaj zostało zaprezentowane to monokok R30 + różnorakie doczepki z R29).


avatar
gryfon_1217

31.01.2010 20:46

0

Wiem ze wczesnie juz to niektorzy pisali ale moze mi ktos potwierdzic ze kubica jezdzi jutro i we wtorek?? i czy ktos wie gdzie jest relacja z testow w necie ( w tv, ze nie ma to wiem) zeby przynajmniej miec na biezaco osiagane czasy,z gory dziekuje


avatar
frog

31.01.2010 20:56

0

http:// www.f1fanatic.co.uk/2010/01/31/ robert-kubica -reveals-new -helmet-design/ Kubica będzie miał żółty kask - bleeee ;/


avatar
ris

31.01.2010 21:04

0

261. frog -ubiegłeś mnie o kilka sekund ;-))))


avatar
ericsonnek

31.01.2010 21:05

0

Z tego co jest podane na oficjalnej stronie renaultf1.com to długość nadwozia R30 wynosi 5050 mm, a R29 4800 mm. Według mnie to i tak jest bardzo mała różnica w stosunku do poprzedniego modelu. Renault musi mieć znacznie mniejszy bak paliwa od innych.


avatar
Dr Prozac

31.01.2010 21:05

0

Jeśli to faktycznie baza dla R30, to wygląda na to, ze bolid Renault będzie bardzo zwarty i będzie miał mały rozstaw osi ;) Ciekawe czy to kwestia małego baku (oszczędny silnik) czy bardziej sprytnego projektu. A odnośnie kasku Roberta to też wolałem czerwony / czerwono-biały.


avatar
ris

31.01.2010 21:06

0

Kubica Cały żółty kask z ciemnymi wstawkami a Pietrov Błękitono biało czerwony z napisem RUSSIA.


avatar
frog

31.01.2010 21:14

0

262.ris No widzisz ;-) Pietrek nie ma najlepszego kasku - Widać że Rosjanin Robert - mógł zostawić stare barwy - ale chociaz sie odróżniaja z Vitalim ;-)


avatar
jzb

31.01.2010 21:15

0

Wyglądem odstaje od McLarena, Ferrari, Williamsa i Saubera. Przypomina nieudany R29 i wygląda na wolny. Nowy kask Kubicy w kolorach firmowych też mało przekonywujący. Po co w ogóle zmieniał kolorystykę? Był to jeden z jego znaków rozpoznawczych. Na marginesie szum wokół tej prezentacji jest wyrazem paranoi niektórych ludzi. Są rozczarowani i nie potrafią pogodzić się z wyglądem nowego bolidu Renault, więc teraz krąży w sieci bajka, że jutro pokażą ten prawdziwy;-)))


avatar
ris

31.01.2010 21:17

0

266. frog - jakoś przywykłem do poprzedniego koloru kasku, a ten żółty to taki nijaki zleje się z blidem jak "Przycisk" w poprzednim sezonie ;-)))


avatar
Misiex799

31.01.2010 21:23

0

znalazłem coś takiego , co o tym myślicie ? http://img199.image shack.us/img199/556/r30h.jpg


avatar
tomek83f

31.01.2010 21:25

0

zasłanianie dyfuzora w ich przypadku jest smieszne,juz jutro testy i wszyscy zobacza jak wyglada wiec jeden dzien nikomu roznicy nie robi


avatar
Voytas

31.01.2010 21:28

0

wkradł się mały błąd w tekście: „Z nową strukturą, nowymi kierowcami i nowymi kierowcami, mamy wiele powodów do zadowolenia i spokojnego spoglądania w przyszłość.” dwa razy jest z nowymi kierowcami ;p powinno być chyba z nowymi, z nowym inżynierami/konstruktorami


avatar
krzysiek000

31.01.2010 21:30

0

A mi się bardzo podoba ten bolid. Wygląda najładniej ze wszystkich poprzednich. I z francuskiego teamu zrobiło się "Slavic Power" co mi się bardzo podoba. Teraz jeszcze wystarczyłoby zaktualizować informacje o składach na 2010 rok.


avatar
antos05

31.01.2010 21:32

0

267. jzb 2010-01-31 21:15:00 (Host: *.echostar.pl) i wygląda na wolny gratuluje spostrzegawczości, ale Ci się wzrok wyostrzył....Nieziemski tekst.Potrzebujemy tu więcej jasnowidzów:) A który wygląda na szybki??? Robert odnośnie kasku faktycznie lepszy zeszłoroczny ale przywyczaimy się


avatar
andrzejgti

31.01.2010 21:36

0

269.Misiex799 gdzie znalazłeś to zdjęcie? na nim jest zupełnie inny nos


avatar
kafe

31.01.2010 21:37

0

Jeżeli chodzi o bolid to jest to R29, tylko w aktualnych barwach renaulta.Co do R30 to jutro Robert będzie miał pierwsze testy tym bolidem,więc może zobaczymy jak wygląda.Trzymajmy kciuki ,aby nie było wtopy jak z


avatar
el_diablo

31.01.2010 21:39

0

Co oni ?? Od wiosny tylko malowanie zrobili ?? Podobnno to jest jednak R30 i tym beda testowac i startowac w Bahrajnie. W Kanadzie maja dopiero wypuscic docelowy R30b


avatar
kafe

31.01.2010 21:43

0

Zespół Renault potwierdził, że zaprezentowany dzisiaj bolid to wciąż model R29, lecz w nowych barwach na sezon 2010. Nowe auto wyjedzie po raz pierwszy na tor już jutro. W poniedziałek za kierownicą R30 zasiądzie Robert Kubica.[ TAKI INFORMACJE PODAJE F1 PORTAL PL.]


avatar
Misiex799

31.01.2010 21:43

0

274. andrzejgti nie tylko inny nos , zobacz na wloty powietrza


avatar
Daniels

31.01.2010 21:45

0

a co tu wyglad ma do szybkosci??? o ty sie przekonamy jutro. rok temu hamilton wychwalal ze maja najladniejszy bolid z posrod wszystkich kosiarek do trawy a tak naprawde mclaren tylko do koszenia trawy sie nadawal:P co do kasku to jest oki a jesli ktos marudzi ze nie ma bialego i czerwonego to niech spojrzy na boki kasku:P tam jest flaga :P a ten kas Petrowa to strasznie namieszany, za duzo tego nalozyl wszystkiego i wyglada jak choinka.


avatar
sebek90

31.01.2010 21:46

0

alto fajne cza zobaczyc czy dobre


avatar
Dr Prozac

31.01.2010 21:47

0

279. Daniels: mi nie chodzi o flagę tylko o kolor. Czerwony się wyróżniał, ten się będzie zlewał z malowaniem bolidu.


avatar
murmunder

31.01.2010 21:48

0

277. kafe skoro to nie ten bolid to po kiego zakrywac czesci???


avatar
kafe

31.01.2010 21:54

0

Nie mam pojęcia po co te podchody skoro wszyscy prezentują odpowiednie bolidy........ja sobie tego nie wymyśliłem ,tylko przekazałem to co przeczytałem na innym portalu murmunder.


avatar
murmunder

31.01.2010 21:58

0

Im wiecej sie patrze na te zdjecia to coraz to bardziej mi sie nie podobaja barwy. Zbyt szczypia w oczy


avatar
murmunder

31.01.2010 22:00

0

Puki to cos nie bedzie wygrywac to napewno mi sie nie bedzie podobac


avatar
grzes12

31.01.2010 22:02

0

Myślę ze mamy z wersją przejściową , ale przecież inni też wszystkiego nie pokazali ... ;) Na pewno tylny spojler i przedni nos są z modelu R29 , a reszta to chyba R30 .


avatar
kafe

31.01.2010 22:02

0

murmunder masz rację te barwy jakieś nijakie ,takie szare....................


avatar
Grapuś

31.01.2010 22:05

0

286. grzes12------Właśnie jest na odwrót :) tylny spojler jest z R30 bo jest wyższy niż w R29 a przód na pewno z R29 a nie patrzyłeś na zbiornik paliwa ?? ten jest za mały żeby pomieścić paliwo na cały wyścig


avatar
gucioF1

31.01.2010 22:17

0

264. Dr Prozac też wolę ten czerwony kask. Ale widzisz pan że czasy się zmieniają i ludzie też . Pozdrawiam mister doctor :P


avatar
kuba1808

31.01.2010 22:18

0

288 - nie jest wyższy, tylko jest inne ujęcie.


avatar
CebooL

31.01.2010 22:19

0

Porównajcie sobie zdjęcia 'od przodu' na naszej stronie i na oficjalnej stronie renault. Przednie skrzydła są inne. :P


avatar
Grapuś

31.01.2010 22:20

0

290. kuba1808-----aaa...no rzeczywiście mój błąd


avatar
gryfon_1217

31.01.2010 22:44

0

we wtorek tez kubica jezdzi?? na necie jest jakas relacja na zywo z testow??


avatar
gucioF1

31.01.2010 22:46

0

293. gryfon_1217 raczej nie ma takiej relacji.


avatar
elin

31.01.2010 22:51

0

Kolorystycznie może być - przynajmniej nie będzie problemu, aby Renault rozpoznać ( odnaleźć ) w wyścigu ;-)


avatar
pjc

31.01.2010 22:52

0

Renault powraca do historycznych barw. Może pierwszy w historii w pełni słowiański skład ostro powalczy na torze.


avatar
gryfon_1217

31.01.2010 22:54

0

http :// www. f1today. nl/ znalazlem na tej stornie bedzie online, przynajmneij tyle


avatar
jantar321

31.01.2010 23:00

0

HMMMM, macie racje to bolid R29, koła są takie same jak w R29, OKRĄGŁE ;-)


avatar
ris

31.01.2010 23:13

0

Mała prezentacja bolidu na youtube -w okno wyszukiwania wpisać Renault F1 Team Presents Car for 2010 Season R30 [HQ] .


avatar
ris

31.01.2010 23:14

0

Ślepi ... ta sama prezentacja co u góry strony :-))))


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu