Pomimo sierpniowego zakazu testów na torze, Williams pracował w swoich dwóch tunelach aerodynamicznych, dzięki czemu udało się wprowadzić ulepszenia do FW28 na nadchodzący wyścig w Turcji. Zespół skupił się na ulepszeniach elementów aerodynamicznych. Zmiany w samej mechanice bolidu będą znikome, drużyna skupiła się na niezawodności.
O nadchodzącym wyścigu w Turcji dyrektor techniczny Sam Michael powiedział: "Jeśli chodzi o udoskonalenia aerodynamiczne wprowadziliśmy nowe komponenty, jak i powróciliśmy do starych pokryw silnika użytych w Hockenheim. Strategia w wyścigu prawdopodobnie będzie na dwa stopy. " Partnerzy strategiczni Williamsa dołożą wszelkich starań, aby bolidy były niezawodne w spodziewanych, ciężkich warunkach na torze w Turcji.Chris Jilbert z firmy Cosworth, która dostarcza silniki dla zespołu Williamsa powiedział: "Istanbul Park jest wymagającym torem dla kierowców, a wysokie temperatury oznaczają, że silnik będzie trudny do chłodzenia. Oba silniki CA2006 będą ponownie użyte podczas wyścigu w Turcji, a my będziemy pracować z Williamsem aby przedłużyć ich żywotność po przedwczesnym zakończeniu Grand Prix Węgier. Zakurzone warunki na torze będą znacząco różnić się od tych na Węgrzech, ale mamy nadzieję, że ściganie będzie równie interesujące."
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się