DO
GP Kanady
13.06 - 15.06
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Hiszpanii
-
Dublet McLarena, dramat Verstappena i popis Hulkenberga w GP Hiszpanii!
-
Racing Bulls wyprzedziło Haasa w klasyfikacji generalnej
-
Neutralizacja zepsuła wyścig Red Bullowi
-
Gasly zapunktował, ale Alpine spadło na ostatnie miejsce w mistrzostwach
-
Piastri w Hiszpanii sięgnał po piąte zwycięstwo w sezonie
-
Leclerc na podium, Hamilton gra zespołowo
-
Hulkenebrg zdobył 10 punktów, a Sauber przeskoczył w klasyfikacji Astona
-
Williams z najgorszym wynikiem w tym roku
-
Russell ukończył wyścig tuż za podium, ale po drodze zaliczył starcie z Verstappenem
-
Alonso przed własną publicznością sięgnął po pierwsze punkty w tym roku
-
Kara przekreśliła szanse Bearmana na punkty
Ostatnia aktywność
08.06.2025 16:39
1
Ale po co? A juz mialem nadzieje, ze nie bedzie trzeba go ogladac.
Przejdź do wpisu Stroll powinien wrócić na GP Kanady
03.06.2025 16:58
2
@Vendeur U mnie lapka robi sie zielona, bym widzial ze juz to kliknalem. Po ponownym kliknieciu wraca do pierwotnej czarnej formy, wiec to dziala OK. Ewentualnie te zielen bym troche podrasowal bo jest to malo widoczne.
Zgadzam sie ze 'Zablokuj' nie musi tak dawac po oczach, wystaczylby czerwony tekst a nie taki wielki guzior :)
Bardziej co irytuje to fakt, ze po kliknieciu 'edytuj' znika caly uklad i wszystko jest wklejane jako jeden dlugi tekst i trzeba na nowo rozdzelac 'akapity'.
A co do artykulu... no RBR sie nie popisalo, bo chyba wiekszosc ludzi ktorzy ogladaja F1 zlapala sie za glowe, gdy zobaczyli jak VER wyjezdza na twardych oponach przy neutralizacji, na pare okrazen przed koncem wyscigu. Pewnie 1 by nie obronil na zuzytych miekkich, ale mysle ze te 3-4 bylo w zasiegu by obronic. Na pewno szansa byla wieksza niz na niedogrzanych twardych.
Przejdź do wpisu Red Bull po fakcie przyznaje, że powinien zostawić Verstappena na torze
02.06.2025 14:25
8
Wiadomo ze raczej nie pisal tego VER tylko team PR-owy, ktory prowadzi ten profil, lub Max zrobil kopiuj-wklej tego co dostal od RBR.
Tak czy owak, prawidlowa wypowiedz.
Przejdź do wpisu Verstappen przyznał się do błędu w GP Hiszpanii
02.06.2025 11:35
4
Gosc jako kierowca ma talent i potrafi jezdzic i nikt Mu tego nie odbierze. Niestety jako czlowiek jest bucem i prostakiem. Na domiar zlego trzyma przy sobie ojca (buca nad bucami) oraz Helmuta. Przez to ma mentalnosc króla.
Wszyscy inni (uogolniajac) potrafia walczyc kolo w kolo, poniewaz inni kierowcy traktuja innych kierowcow jako rywali, ale tez z szacunkiem, bo wszyscy sa kierowcami F1. VER niestety ma mentalnosc krola, ktory widzi pozostalych kierowcow jako robaki, ktore powinny mu ustepowac i zjezdzac z drogi, z ktorymi kompletnie nie trzeba sie liczyc, bo pan i wladca jedzie. Stad tez bierze sie jego chamski sposob jezdzenia, gdzie wywozi wszystkich poza tor, samemu nie mieszczac sie w zakrecie, bo nigdy nie mial nawet takiego zamiaru, by sie w nim zmiescic. A na koncu wychodzi Horner ze zdjeciem i stara sie przekonywac ze to byl zakret Maxa bo w wierzcholku byl z przodu. Zenujace. Oczywiscie ze byl z przodu na wierzcholku bo nie hamowal, bo nawet nie probowal sie w zakret zmiescic.
Reasumujac... swietny kierowca, ale beznadziejny czlowiek, co sie odbija negatywnie na sposobie w jakim jezdzi. Ilosc punktow karnych jakie ma na koncie mowi same za siebie.
Przejdź do wpisu Verstappen o komentarzach Russella: następnym razem wezmę chusteczki
02.06.2025 10:32
1
Ten gosc nie nadaje sie do Fi. A to co mowi o nim ALO czy Newey... a co maja mowic, skoro to ojciec Strolla wypisuje im czeki z wyplata?
Wkurzyl sie (znowu), zaczal rzucac przedmiotami (znowu) i albo walnal focha ze nie bedzie jezdzil, bo przegrywa z emerytem ALO 21:0, albo zespol postanowil, ze miarka sie przebrala.
Nikt chyba nie kupuje tej bajeczki o nadgarstakach, ktore mialyby sie nagle odezwac po tylu latach. No chyba ze zaczal walic piesciami po scianach i je sobie znowu rozwalil.
Tak czy owak, mam nadzieje ze stary Stroll zrozumie, ze nie ma sensu tego ciagnac i da szanse innym kierowcom. Zal byloby patrzec, gdyby Stroll mial dostac dobry bolid przygotowany przez Newey-a.
Przejdź do wpisu Wyszły na jaw kulisy niewystartowania Strolla w GP Hiszpanii
01.06.2025 21:29
1
@Jacko Nerwy mu puscily, bo zespol zawalil ze strategia. Gdyby nie twarde opony, to sytuacja bylaby inna. Oczywiscie, ze VER jest tutaj winien, bo to on wjechal w RUS i jestem chyba ostatnia osoba ktora by go bronila, natomiast cala te sytuacje wywolal zespol, ktory zachowal sie jak Ferrari za Binotto.
Przejdź do wpisu Verstappenowi brakuje już jednego punktu karnego do zawieszenia
01.06.2025 19:34
4
@redakcjo
"Tabelę z punktami karnymi i reprymendami kierowców można znaleźć TUTAJ."
I pod TUTAJ nie znajduje sie zaden link ;)
Co do kary... no to sie nalezala, bo nwery mu puscily, ale glowna wine ponosi tu zespol, ktory na kilka kolek przed koncem zalozyl mu twarda mieszanke. Chlop nie mial zadnych szans i nerwy go poniosly. Przepusicl niby jak kazali na ulamek sekundy i natychmiast przyspieszyl, a twarde opony nie pokleily i wjechal w RUS. Kara sie nalezala.
Przejdź do wpisu Verstappenowi brakuje już jednego punktu karnego do zawieszenia
01.06.2025 18:12
1
@KapitanSuchar Przeczytaj artykul na f1wm to bedziesz znal odpowiedz.
Chlop znowu rzucal przedmiotami w garazku po kwalifikacjach, bo przegrywa z dziadkiem ALO 21:0.
Te nadgarstki to przeciez totalna sciema. Nagle kilka lat po operacji sie odezwaly?
Przejdź do wpisu Lance Stroll nie pojedzie w GP Hiszpanii!
01.06.2025 17:57
1
McL - zrobil to co do nich nalezalo, ale przez inna strategie VER mieli troche ciezej niz mysleli, ze beda miec. No ale dowiezli to co dowiezc mieli.
RBR - zrobil Grande Strategie z tymi twardymi oponami na kilka okrazen do konca. Jesli nie bylo czego zalozyc, to chyba nalezalo VER zostawic na tych oponach co byl i mialby pare okrazen na obrone pozycji (co robic potrafi) wiec w najgorszym wypadku spadlby gdzies na 3-4 pozycje. Pozniej popisali sie z tym, ze ma oddac pozycje, a pozniej to juz VER sie popisal oddajac te pozycje na ulamek sekundy, by znow zaatakowac, tylko ze opony nie przykleily i wjechal w RUS. 10s sie nalezalo.
Ferrari - nijaki wyscig bez tempa. Pomogl im SC.
Merc - tez w sumie nigdzie i pech Antka.
Brawa dla Hulka, Hadjara i ALO.
LAW dzisiaj jechal jak niedawno jezdzil Magnusen. Dziwie sie ze kar nie polapal.
Przejdź do wpisu Dublet McLarena, dramat Verstappena i popis Hulkenberga w GP Hiszpanii!
01.06.2025 17:52
1
@ryan27 To zalezy od wyscigu. Tutaj bylo 40 stopni, wiec jakos sie nie dziwie, ze kierowcom nie chcialo sie skakac w ramiona mechanikow. Kiedys tez nie skakali, bo mechanicy musieli pomagac kierowcom wysiadac z bolidu, bo slaniali sie na nogach ze zmeczenia.
Przejdź do wpisu Dublet McLarena, dramat Verstappena i popis Hulkenberga w GP Hiszpanii!
31.05.2025 23:55
6
Tego goscia nie da sie lubic. To zakala obecnej F1, ktorej juz dawno w tym sporcie nie powinno byc i by nie bylo, gdyby tata nie posiadal zespolu. Zal patrzec, ze Newey wybral akurat Astona. Z jednej strony chcialbym zeby ALO dostal dobry bolid, ale Stroll to ostatni kierowca, ktory na dobry bolid zasluguje.
Przejdź do wpisu Lance Stroll nie pojedzie w GP Hiszpanii!
31.05.2025 09:42
0
FB - typowy narcyz i notoryczny klamca.
"Stwórzmy mu najpierw konkurencyjny samochód, a później będziemy wiedzieć, gdzie dany kierowca tak naprawdę jest. Tak samo jest u każdego."
5 minut pozniej...
"Na razie nie wiem, czy Franco zostanie na kolejny sezon czy nie. Wszystko zależy od wyników. Tylko na nie patrzymy."
Przejdź do wpisu Briatore zrobił show na pierwszej konferencji prasowej po powrocie do F1
26.05.2025 18:54
0
@Markok W Baku czy na innych torach ulicznych masz dlugie proste konczace sie ciasnym zakretem z waskim wyjsciem i co? Jakos trup sie nie scieli gesto, a babcie tez maja sie swietnie. Kwestia wymodelowania tego zakretu i zrobienia drogi ucieczki na wprost, gdzie np mogl pojechac RIC z VER po tym jak jeden drugiemu wjechal w tylne skrzydlo, albo HAM gdy zmienil niechcacy balans hamulcow po restarcie.Dluga (i co najwazniejsze szeroka) prosta dala by moze szanse wyprzedzania, a na pewno by sprawila niemozliwym blokowanie wszystkich przez cale okrazenie, bo glownie to zabija ten "wyscig".
Przejdź do wpisu Russell zasugerował radykalną zmianę w kontekście GP Monako
26.05.2025 16:19
0
@ryan27 Za tunelem, po szykanie jest prosta, ktora jest podzielona na dwie czesci banda. Mozna spokojnie te bande wzdluz wywalic i ta prosta po tunelu stalaby sie o wiele szersza. Na tyle szeroka ze mona by pomyslec o wyprzedzaniu do lewego zakretu, a na pewno nie daloby sie blokowac calej stawki jadac 10s wolniej na kolku.
Obecnie to jest karykatura scigania i jesli ktos po ostatnim weekenddzie dalej tego nie widzi, to juz jest po prostu slepy i z takimi ludzmi nie ma sensu dyskutowac.
Przejdź do wpisu Norris wygrał Grand Prix Monako
26.05.2025 15:06
2
Wywalic te szykane za tunelem
Wywalic te bande po prawej za tunelem
Gdy luk w tunelu przechodzi w prosta wstawic tam strefe DRS
Jest szansa ze pojawilyby sie jakies manewry do lewego zakretu, no i ta prosta bylaby na tyle szeroka, ze jeden bolid jadacy 10s wolniej na kolku nie bylby w stanie blokowac wszystkich innych z tylu.
Od tego bym zaczal, bo obecne Monaco to karykatura wyscigow, bo tego nawet wyscigiem nazwac nie mozna. To zaprzeczenie idei motorsportu, czy sportu w ogole.
Przejdź do wpisu Russell zasugerował radykalną zmianę w kontekście GP Monako
25.05.2025 22:42
1
@Michael Schumi Wiele torow wypadlo z kalendarza, bo przestalo sie nadawac do F1. Z Monako jest dokladnie tak samo. Przy obecnych bolidach ten tor nie ma prawa bytu. To jest parodia i patologia, to jest zaprzeczenie motorsportu i dzisiejszy wyscig powinien to chyba uswiadomic kazdemu.
Opcje sa trzy:
1 - wywalic Monako
2 - wywalic te szykane za tunelem i wywalic te bande po prawej. Wtedy za tunelem dalej bylby kawal prostej i to dosc szerokiej, z szansa na walke do lewego zakretu.
3 - nie robic nic i zostawic te antyreklame F1. Przeciez jak ktos nie interesuje sie az tak F1 i z ciekawosci wlaczylby taki wyscig, to juz kolejnego wyscigu F1 nie chcialby w zyciu obejrzec.
Przejdź do wpisu Norris wygrał Grand Prix Monako
25.05.2025 21:53
0
Powinien narzekac, ale na swoj zespol ze sami tak nie zrobili, no i na tor na ktorym takie zagrywki sa mozliwe, bo na zadnym innym torze nie daloby sie zrobic z wyscigu takiej parodii jak w Monako.
Przejdź do wpisu Russell narzeka na strategie rywali
25.05.2025 21:47
3
Jak to pisalem przed weekendem... to nie wyscig... to parodia.
Ten tor nie nadaje sie na dzisiejsze buso-bolidy.
Gratulacje dla RacingBulls i dla Williamsa za fajne rozegranie tego strategicznie, ale sam fakt ze cos takiego jest mozliwe, najlepiej swiadczy i potwierdza to, ze ten tor to patologia.
Rozumiem, ze to tradycja, ze blichtr, ze na miejscu moze byc i fajna atmosfera, ale ten tor nie powinien w dzisiejszej F1 istniec.
Przejdź do wpisu Norris wygrał Grand Prix Monako
25.05.2025 00:09
1
@Arjbest No to slepne na starosc, bo przeczytalem tekst dwa razy starajac sie dowiedziec jaka to kara xD
Przejdź do wpisu Hamilton i Stroll zostali ukarani za blokowanie rywali w kwalifikacjach
24.05.2025 21:28
2
To o ile pozycji zostanie przesuniety HAM? Nic nie ma w tresci.
[Edit] O 3 pola, doczytalem na innym poratlu.
Przejdź do wpisu Hamilton i Stroll zostali ukarani za blokowanie rywali w kwalifikacjach
23.05.2025 19:29
0
Zakała F1 w formie...
Na prawde zaluje ze Newey wybral wlasnie ich. Jasne, fajnie bedzie zobaczyc ALO w dobrym bolidzie (o ile pozwola mu sie sciagac z synalkiem), ale wolalbym zeby Adrian poszedl do Ferrari czy do Williamsa. SAI czy ALB zdecydowanie bardziej zasluguja na dobry bolid niz padaczka Stroll.
Przejdź do wpisu Stroll zostanie cofnięty na polach startowych w Monako
22.05.2025 23:16
1
@jan5a Nie, nie sprowadzam F1 do wyprzedzania ale sprowadzam ja do SCIAGANIA, bo chyba o to w tym chodzi, prawda?
W Monako nie ma scigania. Mozesz wygrac wyscig popsutym bolidem z polowa cylindrow, a i tak wygrasz. To jest procesja, gdzie czasy okrazenia sa po prawie 10s gorsze niz w kwalifikacjach, bo jedyne miejsce gdzie musisz pocisnac by nie dac sie wyprzedzic to tunel i zaraz za tunelem. Potem mozesz miec wywalone jajca na reszte okrazenia, bo i tak nikt cie nie wyprzedzi, jesli nie zrobisz nic glupiego.
Ten tor przy obecnych bolidach to jest zaprzeczenie sciagania sie, to jest zaprzeczenie motorsportu, to jest zaprzeczenie F1. To jest para-wyscig, czyli sztuka sciagania sie bez scigania.
Przejdź do wpisu Klejnot w koronie Formuły 1 - zapowiedź Grand Prix Monako
22.05.2025 12:18
1
Klejnot w koronie... hahahaha...
Atrakcje zaczynaja sie w Q1 i koncza sie w Q3.
Ten tor nie nadaje sie dla dzisiejszych buso-bolidow i tyle. Tempo wyscigowe okrazenia jest np 10s wolniejsze od tempa kwalifikacyjnego, a i tak nikt nikogo nie wyprzedzi.
To jest smiech na sali i niesmieszny zart, a nie klejnot w koronie.
Przejdź do wpisu Klejnot w koronie Formuły 1 - zapowiedź Grand Prix Monako
18.05.2025 10:50
1
Byli czwartym zespolem w stawce: McL -> RBR/Merc -> Ferrari
Ich miejsce to bylo wiec 7-8, no ale LAW/TSU czy ANT nie dowozili, plus inne wydarzenia, wiec krecili sie gdzies kolo 4-6 miejsca.
Na tym torze (widac srednie i wolne zakrety u nich leza) to sa nawet za Alpine i RB i maja miejsca 11-12 tylko dlatego, ze TSU sie roztrzaskal a ANT nie poskladal okrazenia.
Chyba sa teraz szostym zespolem w stawce: McL -> RBR/Merc -> Aston/Williams -> Ferrari
Tak wiec ich miejsce to 11-12. TSU, ANT, czy STR moga nie dowozic wiec beda sie krecic kolo 8-10 miejsca.
Wychodzi na to, ze Ferrari bedzie sie bilo o jakies 3-4 punkty na wyscig. Wybornie milordzie :(
No nic, zobaczymy jak tempo wyscigowe i jak im pojdzie na kolejnych torach, ale na razie to maja taczke a nie bolid, a w Monaco (jesli nic sie nie zmieni) to odpadna w Q1.
Przejdź do wpisu Hamilton i Leclerc zdruzgotani po kwalifikacjach
17.05.2025 21:12
4
@Redakcjo - dodajcie roznice czasowe do lidera w tabeli wynikow kwalifikacji.
Jest to o wiele wazniejsza i ciekawsza informacja niz Liczba Okrazen. Kogo to obchodzi?
Przejdź do wpisu Piastri wytrzymał presję i wywalczył pole position przed GP Emilii-Romanii
17.05.2025 21:08
2
Na poczatku byli przed Williamsem i Astonem
Podczas ostatniego weekendu byli za Williamsem
Teraz sa za Williamsem i za Astonem
Ferari sie rozwija... ale do tylu.
PIA to lepszy material na mistrza, bo ma o wiele silniejsza psychike, a NOR przy presji zaczyna popelniac bledy na kazdym kroku. Widac, ze nie radzi sobie ze swoja glowa, gdy poslucha sie Jego wywiadow, a PIA w tym czasie robi swoje i tyle.
Bardzo ladnie Williams sie rozwinal i byc moze poprawki Astona tez zadzialaly. Zobaczymy w wyscigu.
Przejdź do wpisu Piastri wytrzymał presję i wywalczył pole position przed GP Emilii-Romanii
17.05.2025 21:04
1
@Przemo183 Generalnie masz racje, ale problem jest taki, ze przy tego typu sytuacjach na tor wyjezdza samochod medyczny z alei serwisowej, ktora jest przewaznie gdzies na koncu prostej startowej. Troche slabo by wyszlo, gdyby bolid pedzacy 300km/h do konca walczacy o dobry wynik, przywalil w samochod medyczny.
Przejdź do wpisu Bearman jest rozczarowany "niesprawiedliwą" decyzją sędziowską
17.05.2025 21:01
0
Na poczatku byli przed Williamsem i Astonem
Podczas ostatniego weekendu byli za Williamsem
Teraz sa za Williamsem i za Astonem
Ferari sie rozwija... ale do tylu.
Wspolczuje kibicom Ferrari bo kibicowanie im to chyba przypomina kibicowanie polskim pilkarzom kopanym. Nie ogladam ich, wiec im nie kibicuje, ale mam wrazenie, ze to podobne doznania.
Przejdź do wpisu Trudna sobota Ferrari na domowym torze
15.05.2025 07:21
0
Juz chyba wiem skad biora sie te domniemane tarcia na linii Adrian - Lawrence.
"To obszar, który wymaga intensywnego rozwoju. Można kupić gotowy pakiet CFD, ale trzeba go dostosować i nauczyć się z niego korzystać. Podobnie jest z tunelem aerodynamicznym - można kupić sprzęt, ale trzeba napisać oprogramowanie, które będzie sterować systemem. Tak samo jest z symulatorem: można mieć najlepszy system ruchu na świecie, ale jeśli nie ma się odpowiedniego modelowania, korelacji z modelem aerodynamicznym, z modelem opon i tak dalej - to wszystko na nic. To wszystko wymaga czasu."
Wyglada na to, ze Lawrencowi sie wydaje, ze skoro sypnal kasa i sa narzedzia, no to przeciez wszystko powinno dzialac od reki. Juz widze w wyobrazni jak mowi "no przeciez kupilem wszystko co najlepsze i najdrozsze, dlaczego wiec mowisz mi, ze to nie dziala i potrzebujecie wiecej czasu?"
Przejdź do wpisu Newey o przepisach na sezon 2026: to przerażające
05.05.2025 23:44
1
A ja uwazam, ze totalnie to spartolili no i co?
Jesli bolid na bardziej miekkiej mieszance dogania kierowce na twardszej, czyli jedzie na innej (odwrotnej) strategii, to oczywistym jest ze sie takiego kierowce przepuszcza od razu, by nie niszczyl opon. W Ferrari zajelto to chyba z 4 okrazenia i jak w koncu postanowili podjac decyzje to bylo juz za pozno, bo HAM zdazyl ugotowac i zniszczyc opony i przez to nie byl juz w stanie odjechac do przodu po zamianie miejsc. W konsekwencji zaczal niszczyc swoje opony LEC jadac zaraz za HAM.
Totalnie to spartolili, no ale i tak jest poprawa w Ferrari w porownaniu z poprzednimi sezonami jesli chodzi o strategie. Szkoda tylko, ze bolid jak na razie to taczka w porownaniu z poprzednim sezonem.
Przejdź do wpisu Vasseur uważa, że Ferrari wykonało dobrą robotę w kwestii zarządzania GP Miami
05.05.2025 07:27
2
Pamietajmy, ze byly duze szanse na deszcz, wiec pewnie rozne zespoly w rozny sposob ustawily bolidy, jedni bardziej na sucho, inni bardziej na mokro. Ale generalnie to...
- McL w swojej lidze i PIA i NOR dali nam fajna rozrywke walczac z Maxem a potem znikneli kontrolujac tempo do konca wyscigu.
- RBR - maja drugi/trzeci bolid w stawce, tylko ze jeden kierowca tylko dowozi, a drugi stara sie dopiero ogarnac sprzet, ktory dostal i wychodzi to roznie.
- Merc - maja drugi/trzeci bolid w stawce i obydwaj kierowcy dowoza, a mlody sie rozwija. ANTek mial pecha z VSC, bo bylby wyzej.
- Williams albo poprawil tak bolid, albo ustawili sie w 100% na sucho i trafili, albo tor im pasowal. Tak czy owak swietny wyscig dla nich.
- Ferrari - czwarty bolid a w stawce wiec miejsca w okolicach 7-8 to niestety norma. Nie popisali sie z zamianami miejsc. Jesli bolid na bardziej miekkiej mieszance dogania kierowce na twardszej, to oczywistym jest ze sie takiego kierowce przepuszcza od razu, by nie niezsczyl opon. W Ferrari zajelto to chyba z 4 okrazenia i jak w koncu postanowili podjac decyzje to bylo juz za pozno, bo HAM zdazyl ugotowac i zniszczyc opony i przez to nie odjechal juz nigdzie. A w konsekwencji zaczal niszczyc swoje opony LEC jadac zaraz za HAM. W Ferrari sie nie popisali ale i tak niewiele wiecej by wycisneli, bo ten bolid nie chce jechac i tyle. Jedyny pozytyw ze kierowcy sa blisko siebie, wiec to ewidentnie nie wina kierowcow, tylko maja taczke do dyspozycji.
Aston - oni sa juz w przyszlym sezonie i czekaja na to co im Adrian skonstruuje, wiec jakos mnie ich ostatnie miejsce nie dziwi.
Generalnie to gdyby nie walki McL z Maxem to wyscig do zapomnienia, bo ten tor to sie srednio do obecnej F1 nadaje, a bedziemy go ogladac do 2041 :/
Przejdź do wpisu Oscar Piastri zwycięża w Grand Prix Miami
03.05.2025 23:42
1
- Obydwa Williamsy przed Ferrari... LOL Strata HAM do LEC to bylo jakies 0.07 wiec jest poprawa
- SAI przed ALB, widac chlop sie chyba zaczyna dogadywac z bolidem.
- ANTek znowu dal popis, oby jutro nikt Mu wyscigu nie zepsul jak dzisiaj sprintu
- RUS jak zwykle w tym sezonie w top 5, ale za ANTkiem, tak wiec Mr Sobota nie dowiozl
- VER znowu wycisnal Max-a, a TSU przynajmniej jest w Q3 ale strata duza.
Przejdź do wpisu Verstappen znowu wyrwał pole position kierowcom McLarena
02.05.2025 23:45
4
@Redakcjo - dodajcie do tabelki kwalifikacyjnej roznice czasowe.
Przejdź do wpisu Sensacja w kwalifikacjach do sprintu w Miami! Antonelli pokonał kierowców McLarena
02.05.2025 23:45
2
Brawa dla Antka,
McL dalej w formie,
Merc zawalil sprawe z RUS,
RBR zawalilo sprawe z TSU.
Ferrari jak zwykle w sumie nigdzie.
Stroll i Lawson jak zwykle pokazuja ze nie powinni byc w F1.
Ciekawe czemu VER nie dostal kary za nie zjechanie z linii wyscigowej i nie przepuszczenie kierowcow.
Przejdź do wpisu Sensacja w kwalifikacjach do sprintu w Miami! Antonelli pokonał kierowców McLarena
02.05.2025 00:09
1
Milo sie slucha madrych wypowiedzi ludzi, ktorzy wiedza co mowia.
Przejdź do wpisu Sainz niezaskoczony problemami Hamiltona w Ferrari
29.04.2025 12:13
0
Lando ma slaba psychike.
Powinien sie skupic na sobie, przestac tak rozkminiac i przede wszystkim powinien przestac sie nad soba rozczulac.
Odejsc z McL bo Go PIA niszczy psychicznie? To gdzie mialby pojsc? Przeciez nie do RBR i Maxa, bo tam po miesiacu to by chyba zaczal plakac przed kamerami i ciac sie zyletka. Merc tez Go nie potrzebuje. Jedyna sensowna opcja, jesli chcialby cos powalczyc, to do Ferrari zamiast HAM od przyszlego sezonu, no chyba ze do Astona zamiast ALO, o ile tam Max nie wyladuje.
Przejdź do wpisu Herbert przestrzega McLarena przed utratą zawodników
22.04.2025 08:02
3
Ciagle to samo, ciagle dwie te same chamskie zagrywki.
Max jest po zewnetrznej - opoznij hamowanie tak, ze nie masz szan sie zmiescic w zakrecie, aby tylko w wierzcholku byc przed rywalem, pozniej zetnij szykane i mow ze zostales zepchniety, a przewagi nie uzyskales, bo byles "z przodu".
Max jest po wewnetrznej - opoznij hamowanie tak, ze nie masz szans sie zmiescic w zakrecie, aby tylko w wierzcholku byc przed rywalem, pozniej wyjedz na pobocze wyworzac rywala daleko poza tor i mow, ze zakret byl Twoj bo byles "z przodu".
Mam nadzieje, ze sedziowie zaczna te chamskie manewry odpowiednio karac, jak podczas ostatniego wyscigu.
Przejdź do wpisu Horner próbował bronić Verstappena zrzutem ekranu z kamery pokładowej
21.04.2025 20:24
1
Zmiana zespolu to nie jest latwa sprawa. Przekonal sie o tym VET, RIC, SAI, a teraz i HAM.
Chlop ma do tego juz 40 lat, wiec przestawianie sie moze byc o wiele ciezsze. To moze byc Jego ostatni sezon w F1. Swoje juz w sumie zrobil.
Przejdź do wpisu Hamilton oswaja się z myślą o "bolesnych" mistrzostwach
21.04.2025 01:39
1
@FanForFun I niech dodadza jak najszybciej blokowanie uzytkownikow.
Raka mozgu mozna dostac od samego tylko czytania przy przewijaniu, bo sie to czyta chcac nie chcac, a tak to czlowiek mial poblokowana cala mase trolli, zaslepionych fanow, itp.
Przejdź do wpisu Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
20.04.2025 21:53
4
@kiwiknick Ogladalem, w przeciwienstwie do Ciebie.
To co zrobil Max, to bylo jego firmowe zagranie, ktore robil raz za razem i do niedawna uchodzilo mu to na sucho. Ciesze sie, ze sedziowie juz nie daja sie nabierac na ten chamski manewer. Drugi jego firmowy manewr to opoznienie hamowania z zerowa szansa na zmieszenie sie w zakret i wywiezienie przez to rywala daleko poza tor. Brawo sedziowie!
Przejdź do wpisu Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
20.04.2025 21:38
3
Brawa dla PIA, NOR kolejny raz pokazal ze nie ogarnia, tzn wyscig byl dobry ale te proby wyprzedzenia HAM byly zalosne, ze nie potrafil wyciagnac wniosku, zeby nie wyprzedzac przed ostatnia prosta.
Brawa dla sedziow, ze juz nie nabieraja sie na ten chamski manewr VER, ktory polega na opoznieniu hamowania tak bardzo, aby byc w wierzcholku z przodu, nawet gdy to oznacza zerowe szanse na zmieszczenie sie w zakrecie. Jeszcze ma czelnosc oskarzac PIA o to, co sam zrobil bo PIA w zakrecie sie zmiescil.
Przejdź do wpisu Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
20.04.2025 12:10
0
Jest nadzieja, ze Stroll sprzeda Astona Saudom i juz nie trzeba bedzie ogladac tej miernoty w F1, ktora tylko blokuje fotel innym.
Przejdź do wpisu Lance Stroll wyśrubował niechlubną statystykę
19.04.2025 09:38
2
Maxa mozna zatrudnic, ale w umowie musi byc zapis, ze Jos nie ma wstepu do padoku.
Sam Max to wartosc dodana dla zespolu, choc wymaga On specyficznej charakterystyki bolidu, natomiast w pakiecie z Josem (ze nie wspomne o Helmucie), to proszenie sie o klopoty.
Przejdź do wpisu Vowles odradza Mercedesowi angażowanie Verstappena
17.04.2025 22:19
0
Takiego szefa sobie wybrali, to tak maja.
Przejdź do wpisu Były wiceprezydent FIA: doszło do tego, że odcięto mnie od służbowej skrzynki
14.04.2025 09:21
5
Lando ma slaba psychike i tyle, a im bardziej PIA bedzie naciskal, tym bedzie tylko gorzej.
Zobaczymy czy sobie poradzi z ta presja, bo PIA wydaje sie byc bardziej odporny i robi swoje, podczas gdy Lando w wywiadach snuje jakies metafizyczne rozkminki na temat swojej psychiki.
Przejdź do wpisu Norris: szybkość bolidu McLarena maskuje moje problemy
14.04.2025 08:32
0
RBR juz dawno temu powinien sie pozbyc Helmuta.
Dzieki temu dziadowi stracili Newey-a i od tamtej pory ich osiagi spadaja i to raczej nie jest przypadek. Max powinien tez w koncu odciac pepowine i pozbyc sie z padoku Josa. To oni przyczynili sie do tego co sie dzieje. Za chwile straca tez Maxa, bo jak nie bedzie osiagow to on nie bedzie sie bujal w srodku stawki i albo przeskoczy do Merca, albo zakonczy kariere, a RBR zostanie zespolem srodka stawki. Ciekawe co ci wszyscy psychofani Maxa i haterzy Merca by zrobili gdyby Max tam przeskoczyl xD Styki by im sie poprzepalaly.
No nic, dajmy im troche czasu, moze sie pozbieraja i przygotuja dobre poprawki.
Przejdź do wpisu Kravitz twierdzi, że doszło do starcia menadżera Verstappena i Marko po GP Bahrajnu
13.04.2025 19:59
2
Fajny wyscig, duzo sie dzialo.
Lando, po raz kolejny pokazuje, ze ma slaba psychike i nie jestem pewien czy McL robi dobrze, stawiajac bardziej na Lando, bo obecnie to PIA wyglada na szybszego zawodnika.
Ferrari na drugich posrednich pieknie cisnelo i gdyby nie SC to mobligy narobic zamieszania. Moze mogli zalozyc miekkie, bo jak widac inni dojechali, a RUS do konca bronil pozycji, no ale nie wiadomo jak Ferrari na tych miekkich by sie spisywalo. Byc moze gorzej niz na twardcyh.
Lawson to juz sie kompletnie rozsypal, a dla RBR wyscig do zapomnienia.
Przejdź do wpisu Piastri sięgnał po drugie zwycięstwo w sezonie
09.04.2025 18:38
0
Dawac V10, wywalic wszystkie systemy elektryczne/hybrydowe, ktore tylko generuja koszty, podnosza wage, oraz skomplikowanie konstrukcji. O ryzyku porazenia nie wspomne.
Niech jezdza na 100% BIO paliwie i sprawa "ekologii" zalatwiona.
Przejdź do wpisu Naciski na przywrócenie silników V10 mogą mieć drugie dno
09.04.2025 10:49
1
I obawiam sie, ze zastapia Alonso zamiast te miernote Strolla.
Przejdź do wpisu Watanabe: Honda będzie miała swój głos co do składu Astona Martina
06.04.2025 12:50
5
Wyscig nudny i bez historii.
Dziwi mnie postawa McL.
Tak jakby najwazniejsza byla punktacja konstruktorow. Takie troche korporacyjne podejscie.
Mozna bylo ich zamienic miejscami, a jakby PIA nic nie wskoral to znow ich zamienic. Moze nic by z tego nie wyszlo, no ale przynajmniej by sprobowali zrobic cokolwiek, a tak to po prostu oddali wyscig bez walki.
Przejdź do wpisu Verstappen wygrał spokojne GP Japonii