Zespół McLaren, dzisiaj w Berlinie przed sporą widownią w dosłownym tego słowa znaczeniu złożył nowy bolid, MP4-26.
Żartobliwa w formie prezentacja MP4-26 rozpoczęła się dokładnie o godzinie 12:00 czasu polskiego. Przypadkowi ludzie znosili na wydzielony plac poszczególne elementy nowego bolidu, podczas gdy główną konstrukcję wtoczyło czterech mechaników.Po chwili widownia mogła podziwiać w pełnej okazałości srebrny bolid Vodafone McLaren Mercedes, który na chwilę obecną wydaje się najładniejszą konstrukcją 2011 roku, w której gołym okiem można dostrzec znaczące zmiany.
W porównaniu do swojego poprzednika, nowy MP4-26 wydaje się mieć dłuższy rozstaw osi, co było najprawdopodobniej wymuszone zmieszczeniem w tylnej części auta powracającego do F1 systemu KERS.
Oprócz tego MP4-26 ma długi płaski nos, ciekawe rozwiązanie górnego wlotu powietrza oraz bocznych profili w kształcie litery L. Na chwilę obecną bolid miał tradycyjnie umieszczony wydech, niemniej do czasu pierwszego wyścigu sezonu z pewnością w aucie przybędzie nowych, innowacyjnych części.
Bolid oficjalnie odsłonili kierowcy zespołu, Jenson Button oraz Lewis Hamilton.

04.02.2011 12:44
0
Prezentacja dziwna. Bardzo eventowa, ale mało sportowa. Dziwne że nie było ludzi, którzy zbudowali ten bolid. To chyba nienajlepiej robi dla teamu. Jeśli jeszcze dodamy, że prezentacja była robiona w czasie i miejscu podyktowanym przez Vodafone, niekoniecznie zgodnymi ze sportowymi wymaganiami zesopołu, to wszystko jakieś takie grząskie się wydaje. Co do bolidu, największe wrażenie robią na mnie sekcje boczne, wloty powietrza zupełnie niecodzienne. Kiepskie wrażenie natomiast robi wysoki tył, wbrew ogulnemu trendowi obniżania.
04.02.2011 12:46
0
Pytanie do znawców. Jakie zawieszenie zastosował Mclaren?? Push czy Pull Rod
04.02.2011 12:49
0
A gdzie jakieś zdjęcia?
04.02.2011 12:51
0
wiecie moze gdzie mozna zobaczyc porownanie wszystkich bolidow w stawce?
04.02.2011 12:51
0
ale kur.. nie ładny:)
04.02.2011 12:51
0
1. Greg-bap byli, tylko w srodku, a to byla szopka dla gapiow- chyba o to chodzi... zeby to ludzie zobaczyli, a nie dziennikarze. Wiec dla McLarena gratulacje za swietny pomysl.
04.02.2011 12:52
0
Pull
04.02.2011 12:55
0
Tak więc zostało Force India, ale z prezentacji dokonanych do tej pory z częściami zamontowanymi do tej pory najbiedniej wygląda Ferrari a bogato właśnie Mclaren :).
04.02.2011 13:04
0
co moze im dac zmiana ksztaltu wlotow powietrza? jak myslicie?
04.02.2011 13:10
0
Te 'wloty' a raczej ukształtowane boczne sekcje wydają się kierować powietrze na tylne opony, może maksymalne chłodzenie opon żeby Guzik mógł dłuuuugo jeździć na tych gumach :P
04.02.2011 13:12
0
Fotosy dajcie...
04.02.2011 13:25
0
A kamera "teletubiś" gdzie sie podziala ?
04.02.2011 13:25
0
Kto oglądał od początku, to widział, że wydech jest skierowany "normalnie" do tyłu :) poniżej foto http :// img69. imageshack. us/img69/6665/ mclarenl. jpg Szczególną uwage zwraca "podwójna" podłoga i ten wlot na górze. Zobaczcie też, pod nosem jak ma "małą" podłoge :) na foto widać podłoge: http: //www. f1fanatic.co. uk/wp-content/ uploads/2011/02 /mcl26. jpg http: // img818.imageshack. us/img818/5782/ ssssix. png
04.02.2011 13:34
0
Czyli Renault Mclaren, RedBull i Williams zastostosowali pull rod. Ferrari będzie miało kłopoty.
04.02.2011 13:42
0
W całej stawce to włanie ten bolid najbardzeij różnie sie od poprzedniego Naprawde wygłada imponujaco , chyba mc laren bedzie mocny w tym roku:)
04.02.2011 14:03
0
Mnie się podoba, styl prezentacji też ciekawy, zawsze miło trochę inwencji zobaczyć przy takim wydarzeniu:). Jest długi, ale wygląda zarąbiście:)
04.02.2011 14:09
0
15. Kanthen tak napewno będzie mocny, to widać po jego wspaniałym malowaniu i po wlotch powietrza, napewno bedzie mocny. McLaren od kilku lat ma najładniejsze bolidy, ale to nie pokaz modelek, więc czekam z niecierpliwością co to cudo pokaże na torze. Faktem są ich zapowiedzi się sprawdziły jest innowacyjny narazie wyglądem, na torze za McLarenem przemawia świetny sprawdzony KERS, zobaczymy co dalej.
04.02.2011 14:10
0
Na szczęście tylko wydaje się najładniejszy... Renówki nie przegoni... ];-)
04.02.2011 14:42
0
@8. Zgadzam się. Bardzo ładny. Prawdziwy bolid
04.02.2011 14:47
0
Czy podacie mi linka ze zdjęciem Roberta na prezentacji jak stał z kaskiem prosze bradzo
04.02.2011 14:47
0
bardzo
04.02.2011 14:52
0
@18. Zastanów się co piszesz. Bać realny
04.02.2011 14:53
0
Wygląda prze kozacko. jestem naprawde pod dużym wrażeniem. jeśli bedzie tak jeżdził jak wygląda to mistrza maja w kieszeni. choc wole w tej roli wole Roberta. juz sie nie moge doczekac pierwszego wyścigu:) zapowiada sie jeszcze ciekawszy sezon niz 2010.
04.02.2011 14:56
0
Wyglada zajefajnie zwlaszcza bokiem,aeorodynamika na najwyrzszym poziomie.
04.02.2011 14:58
0
Mocny będzie na pewno, McLaren jest przynajmniej w pierwszej trójce konstruktorów od 2005 roku włącznie, nie licząc wpadki 2007, kiedy zostali zdyskwalifikowani za szpiegostwo, ale punkty dawały im majstra... To z pewnością będzie czołówka. Stawiam w ciemno 3. miejsce minimum, bo na Mercedesa nie liczę, a Lotus Renault ma tylko jednego solidnego kierowcę.
04.02.2011 15:06
0
mlq Zastanowiłem się. Baciam (chyba tak to się pisze) realny... ];-)
04.02.2011 15:22
0
oj obawiam sie tej strzaly... jakos czuje ze beda jak redbull w zeszlym sezonie... oby nie... bo angoli nie trawie :) mam tylko nadzieje ze bede zmuszony sluchac hymnu anglii po wygranej kubka :)
04.02.2011 15:37
0
McLaren jak zwykle z paroma nowinkami, zobaczymy. Sezon zapowiada się arcyciekawie. Bolid wygląda świetnie, możliwe że inni będą kopiować te nowinki w trakcie sezonu. W 2010 też wyglądał inaczej niż konkurencji i będą pewnie równie mocni.
04.02.2011 15:43
0
Przednia część większości bolidów nawiązuje do końcówki lat 90, s zczególnie widać to u Ferrari, wysoko podniesione "dzioby" :) cieszy oko :D
04.02.2011 15:55
0
Piękny ;) Żeby tak się spisywał jak wygląda to będzie dobrze ;)
04.02.2011 16:05
0
Wygląd nie jeździ, zobaczymy jak się będzie spisywał na torze na tle reszty stawki?
04.02.2011 16:09
0
Najładniejsza jest Renówka. A mnie sie wydaje, że przekombinowali z tymi kształtami. Nie sądzę by McLaren w tym roku walczył o coś więcej niż 3 miejsce.
04.02.2011 16:11
0
Bardzo ładny bolid
04.02.2011 16:15
0
mnie zastanawia "drugi nos" pod spodem oryginalnego....:) jeśli dobrze sie na zdjęciach dopatrzyłem...
04.02.2011 16:26
0
Najładniejsze to R31.Mclaren bardzo się zmienił tylko ciekawe co im to da?
04.02.2011 16:28
0
34. Coś tam jest na pewno.. ale co to ?
04.02.2011 16:52
0
32- co ty wogole gadasz? Wedlug ciebie Mclaren to jakas firma wies-tuningowa, ktora dla picu dowala spojlery, wloty powietrza? Oni pewnie ten bolid zaczęli budować w połowie poprzedniego sezonu. Wydaja miliony na rozwój bolidów i każda rzecz jest idealnie przemyślana i wyliczona.
04.02.2011 16:55
0
P.S. Widać że sporo pracy/kasy włożyli w ten bolid. Jeżeli w trakcie sezonu będą dalej nad nim porządnie pracować to kto wie...
04.02.2011 16:57
0
Rok temu bolid McLarena wyglądał niemalże jak statek kosmiczny a jakiejś rewelacji nie było. Nam się może co najwyżej wydawać, że ta aerodynamika jest taka świetna. To, że tak wygląda nic nie znaczy.
04.02.2011 17:07
0
W sumie to nic narazie nie pokazali, to jest tylko podstawa, ktora moze obejrzec konkurencja- jak sami przyznali.
04.02.2011 17:24
0
Wszystkie teamy, jesli o przedni spojler chodzi, mialy zawijaski tak, by powietrze omijalo opony, wiec pewnie McLaren jednak nieco to skrzydelko zmieni, reszta... w sumie nic specjalnie nowatorskiego, inne teamy maja podobne rozwiazania, ale... tyl! Jest naprawde zupelnie inny, inna konstrukcja od calej reszty, ciekawe na ile zrobi to roznice (i koniec koncow w ktora strone) i czy jednak go nie "odpieszcza" kosztem suchej predkosci na rzecz prowadzenia. Coz, poczekamy - zobaczymy, dzis i tak nikt swoich najwazniejszych kart nie odkryl, a i skrzydelka kazdego zespolu beda wygladac w wersji finalnej, wiec my, szaraczki, na razie nadal niewiele w gruncie rzeczy wiemy.
04.02.2011 17:30
0
McLaren zaprezentował przepiękny bolid, w którym ilość zmian zapiera dech w piersiach :o) Ufam, że przełoży się to na zwycięstwa w zbliżającym się sezonie. Tym bardziej, że wraca KERS, system najlepiej rozwinięty właśnie przez zespół z Woking. Tak na marginesie to McLaren także zmienił, na plus, design gadżetów :o) Naprawdę godne polecenia! Pozdrawiam wszystkich.
04.02.2011 18:14
0
Nisko zamieszczony nos i wysoki tył a w konkurencji jest na odwrót
04.02.2011 18:19
0
Ataru, McLaren to skrzydełko zmieni, bo to jest skrzydło z Abu Dhabi. :P AndrzejOpolski, czy Ty przypadkiem nie jesteś panem w wieku ok 40 lat, posiadającym czapeczkę Team McLaren Mercedes? Widziałem niedawno takiego człowieka z okna opolskiego autobusu MZK. ;)
04.02.2011 18:27
0
fakt McLaren to niebrzydkie autko,ale jak dla mnie puki co najładniejszy jest mercedes (niesamowicie perfekcyjnie zadbano o szczegóły estetyczne)
04.02.2011 18:39
0
44. McLfan: nie, to nie ja :o) Nie noszę takiej czapki. O gadżetach McLarena dlatego napisałem, ponieważ już dawno chciałem kupić parę "ciuchów" tego teamu ale dotychczas mi się nie podobały a w tym sezonie wreszcie trafiły w mój gust. Pozdrawiam serdecznie.
04.02.2011 18:42
0
Tak myślałem, że McLaren coś wymysli ;) Marcedes chyba dał dupy, chyba Renault już ich wyprzedzi. Czołówka to chyba McLaren i RedBull potem Renault.
04.02.2011 18:48
0
Na stronice McLarena jest bardzo ciekawa aplikacja internetowa, w której można pooglądać nowy bolid z każdej strony a nawet nim sterować :)
04.02.2011 19:33
0
A mi sie rzucilo w oczy, ze tylko LRGP i MC-L maja czubki nosa proste z profilu jak w rakiecie. Inne teamy maja zadarte, skrzywione lub lekko opuszczone. Moze podazyli naprawde w podobnym kierunku? Natomiast sam bolid MC-L jest ladny, lecz Mi sie podoba najbardziej zielony Team Lotus. Wedlug mnie jezeli chodzi o sam wyglad zazem z kolorem jest najladniejszy.
04.02.2011 19:55
0
Jakby nie patrzeć tak jak wczesniej pisałem to Ferrari, jakos blado wygląda.
04.02.2011 19:56
0
44. McLfan, dzieki za info, to mi calkiem sporo wyjasnia.
04.02.2011 20:14
0
49. Zgadzam się co do Lotusa. W tym roku naprawdę fajnie wygą ich bolid. Tylko, żeby jeździł lepiej, niż w poprzednim sezonie. Trochę się obawiam tego McLarena, bo strasznie nowatorsko wygląda, a od tego już krok do wygrywania...
04.02.2011 20:45
0
"Przypadkowi ludzie znosili na wydzielony plac poszczególne elementy nowego bolidu" U nas to ci przypadkowi ludzie "pożyczyliby" parę części ;)
04.02.2011 22:46
0
49. witam A mnie ten nos Mclarena przypomina nieco bolid Saubera z 2010 ;-)) Nic rewelacyjnego ;-)) Chyba że "piękno" tego bolidu ukryte jest w środku czyli pod włóknem szklanym ;-) pozd.
04.02.2011 23:13
0
Mnie to sie podoba jedno w tym zespole.Oni idą swoja drogą.A nie jak ine zespoły kopiują wszystko z redbul.Nie twierdze że to jest mistrzowski bolid ale na pewno namiesza w stawce.Moim zdaniem to ferrari będzie mocne redbull wyjda oczy na początku sezonu.Obym sie mylił i Mclaren zdominował sezon jak w sezonie 88
04.02.2011 23:57
0
Tutaj jest więcej picu, niż prawdziwego auta. Choćby tylne skrzydło. Czego na nim brakuje? Kto pierwszy zgadnie, ten ma 5 punktów respektu na dzielni więcej. :P
05.02.2011 00:25
0
Może nas oświecisz i powiesz czego brakuje :P?
05.02.2011 00:29
0
Regulacji. ;)
05.02.2011 01:07
0
Ten samochód jest jak wypowiedzi Withmarsha - przerost formy nad treścią. Najbardziej przypomina mi murenę. Genialne rozwiązania mają podstawową wspólną cechę - są proste, a tu widzimy a lot of wlot i tyle.
05.02.2011 06:28
0
@59 Racja, i tak samo ,, charyzmatyczny" jak Jenson B.
05.02.2011 08:35
0
54 dziarmol Rozumiem że miałeś na myśli .... włókno węglowe ;)
05.02.2011 08:45
0
XTB już się widać nasponsorowało.....
05.02.2011 09:39
0
61. Grzesiek 12. He he he jak zwał tak zwał ;-))
05.02.2011 11:03
0
Myśle że w tym sezonie Button może byc groźny. Opony Pirelli zużywają się szybko więc będziemi widzieć conajmniej 2 pit stopy co bardziej uatrakcyjni F1. Wracając do Buttona jego styl jazdy będzie bardzo pasował do opon natomiast Hamilton będzie je szybko rozwalał i będzie wpływać na jego templo. Oj ten chłopak będzie miał w tym sezonie z tymi oponami. Więc nic nie pozostaje Buttonowi jak poprawić się w kwalifikacjach bo w wyścigu będzie już na pewno szybki.
05.02.2011 11:49
0
@59nolte - taaa.... Twoją teorię o prostych rozwiązaniach szczególnie potwierdza RB6 - prost jak budowa cepa, co nie...?
05.02.2011 11:49
0
64. radkowiak No tak,niby fakt,ale.... dotyczy to toru w Walencji.Na naszych portalach często są podawane tylko wyrywkowe wypowiedzi zawodników.Prawda,ze wszyscy za wyjątkiem Buttona narzekali na degradacje,ale musisz zauważyć,że narazie Button jeżdżił na przejścówce>nowy bolid dopiero rozpocznie testowanie..Po drugie,wszyscy jeżdzili tylko na mieszankach miękkich,które i tak napewno przejdą ewolucję.Owszem,Robert był zaniepokojony jak i cały zespół ,silną degradacją opon,ale powiedział jeszcze,ze tor Rocardo Tormo w Cheste pod Walencją to specyficzny tor ,którego charakterystyka nie jest spotykqana na przynajmniej 80% torów,a znany jest szczególnie z poruszanego tematu..Tak,ze nie ma co na razie jeszcze podstaw aby mówić,ze opony faworyzują jakiegoś zawodnika. Jako ciekawostko chcę podać,ale opartą na faktach,że najlepszy czas Robert wykręcał na swoich stintach,po przejechaniu pierwszych dwóch kółek,czyli wtedy kiedy samochód jest najcięższy,a nie jak inni zawodnicy na swoich końcowych odcinkach z lżejszym samochodem.Co zarazem jest niepokojące,ale z drugiej strony po wyeliminowaniu spadku osiiągów poprzez degradację opon sytuacja ta może napawać optymizmem.Wniosek,z tego,ze nie można po pierwszym tescie kierowców jeżdżących agresywnie skazywać na straconej pozycji,bo do pierwszego GP jeszcze daleka droga.Pozdro.
05.02.2011 14:28
0
65. oczywiście, że proste. Genialnie prosty jest też f-duct, co nie?
05.02.2011 14:43
0
@67nolte - F-duckt w kontekście RB-6, no nie wiem.... Stary, tu nic nie jest proste przy tych przepisach i doskonale o tym wiesz, jak mniemam. Użyłeś starej prawdy ogólnej do opisania sytuacji nieadekwatnej. Tak mi się wydaje. Same rozwiązania jak F-duckt czy wygaszane skrzydło są proste w teorii. Zasada jest też prosta jak budowa cepa ale w praktyce to bardzo skomplikowane konstrukcje. Nie prostota a finezja.... Przyjrzyj się jeszcze raz RB6 i porównaj z "prostym" W01. Czy możesz powiedzieć, że przednie skrzydło Red Bulla jest proste? Pozdr!
05.02.2011 14:50
0
#F-duct-oczywiście. Sor.
05.02.2011 15:24
0
MCL,RENAULT,RED BUL korzystaja z pullroad a Ferrari nie. I obudzili się z ręką w nocniku i teraz maja obsrane ręce.
05.02.2011 15:52
0
@70probolans - o ile się nie mylę zawieszenie typu pullroad to nic innego, jak klasyczny wahacz pchany, czyli rozwiązanie stare jak świat. Przypominam, że RB6 miał z przodu wahacz wleczony, czego żaden zespół nie skopiował, więc nie przeceniał bym możliwości wynikających z zastosowania tego klasycznego zawieszenia. Jeśli się mylę, proszę o sprostowanie.
05.02.2011 17:55
0
racja myśle troche zbyt płytko, ale i tak uważam że Ferrari bedzie w plecy o 0,4sek na pojedynczym okreżeniu do najszybszych MCL i Byków. Cvetelowi juz nie bedzie tak łatwo w tym roku bedzie mial dużo rywali w podobnych osiagami bolidach. A ciekawe co Szumacher powie jak zbierze znowu baty od Nico.
05.02.2011 18:13
0
71. beltzaboob, mylisz się. RB6 miało normalne zawieszenie z przodu. Takie, jak inni. Z tylu mieli pullroad, czyli zawieszenie ciągnione, wleczone. Wielu to skopiowało, a Ferrari dalej ma pushroad, wymagające wysoko umieszczonego mocowania zawieszenia. Burzy to przepływ powietrza w tej części nadwozia. Pooglądaj sobie tylne części samochodów Willa, czy RBR, a potem zajrzyj na Ferrari. Choć też zmienili dość mocowanie wspornika, które powędrowało do przodu.
05.02.2011 18:19
0
probolans raczej bym nie powiedzial ze beda w plecy ,zeby sie nie okazalo ze oni beda miec przewage 0,5sek cos podejrzanie cicho wokol nich jest
05.02.2011 18:25
0
probolans raczej bym nie powiedzial ze beda w plecy ,zeby sie nie okazalo ze oni beda miec przewage 0,5sek cos podejrzanie cicho wokol nich jest
05.02.2011 18:36
0
@73McLfan - dzięki. Jutro jeszcze sprawdzę dokładnie, czy mi się popierdzieliło, czy źródło takie banialuki wypisuje. Nie byłem pewien, dlatego prosiłem o sprostowanie. Pozdr!
05.02.2011 19:43
0
brak loga xtb pozdro
05.02.2011 19:54
0
Podejrzane że Mclaren ma podobny patent z wlotami powietrza nad głową kierowcy, podobnie szerokie sekcje boczne, a teraz jeszcze mówią że nie wykluczają że będą mieć wydech ala Renault czyżby Bell puścił parę z gęby ??
05.02.2011 19:58
0
Pocieszjące jest to że w tym sezonie (prawdopodobnie ) to inni będą tracili czas na przyglądanie sie i kopiowanie pomysłów Renault a nie odwrotnie. Co do Ferrari to pewnie wiedzą już że będą mieli kłopoty i starcą kupe czasu i kasy na wprowadzenie lub przynajmniej sprawdzenie w teori rozwiązań konkurencji.
05.02.2011 20:57
0
Williams wcale nie jet prosty. Wydaje się, bo mają przejściowe malowanie i mało napisów sponsorów. Podobno maj być bardzo szybcy na prostej, gdzie będzie można używać ruchomego tylnego skrzydła, bo mają nisko zawieszony tył, co chyba daje większe korzyści. Na razie na testach nic jednak nie pokazali, tylko zawodność sprzętu.
05.02.2011 21:32
0
Mclaren na MAJSTRA!!!!!!!!!!!!!!pieprzony fan club Kubicy - a miało byc ogólne forum o F1, Pewnie kempa zablokuje mnie , ale sory jakie by nie bylo to forum jest o F1 mam dzielic pasje a nie caly czas pierdolic o Kubicy w kædym wátku jakie by nie byøo.
05.02.2011 21:41
0
Nie rozumiem takich ludzi... nie musisz czytać komentarzy, obczaj wiadomości i do widzenia jak się nie podoba. A co do tematu to wydaje się, że McLaren RedBull i za sercem Lotus-Renault powinny grać pierwsze skrzypce :D Ferrari jakoś na razie kiepsko mi się widzi, chyba, że mają jakaś bombową nowinke w rękawie :P
05.02.2011 21:44
0
@ 80. raf72 coś się pomieszało koledze ja tu widzę wpisy o Mclarenie
05.02.2011 21:44
0
Tego nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumiec
05.02.2011 22:05
0
68. odnoszę się do prostoty idei wynalazku, bo technologiczne przełożenie może być skomplikowane i zazwyczaj jest. W Mac-u drażni mnie coś na kształt przestrojonej kobiety. Takie porównanie przychodzi mi do głowy doraźnie.
05.02.2011 22:29
0
83. uwielbiam takich światowców jak Ty...
05.02.2011 22:39
0
@raf72 bo ludzie tu porównują Mclaren do LR bo widzą w nich faworytów a ja tak na prawdę nic nie wiem jaki będzie układ sił . A czytałem gdzieś wywiad z Helmut Marko czy jak mu tam z RB że sa tak dobrzy ze zdublują wszystkich na 2 okrażeniach tylko z kąt on to wie po jednych testach . przepraszam za pisownie ale jestem na imprezie
05.02.2011 22:42
0
Ta wypowiedź Helmuta Marko była arogancka, prowokancka i na dodatek bezczelna. Po niej tylko utwierdziłem się w przekonaniu, że nie będę kibicował RedBullowi :P
05.02.2011 22:48
0
87. essien15 też to czytałeś ?
05.02.2011 22:58
0
No czytałem, tutaj chyba nawet była ta wypowiedź.
05.02.2011 23:12
0
a propos Helmuta Marko - to taka stara pierdoła, na wzór Berniego, której nikt nie pozwie do sądu, bo jeszcze nie skonstruowano wokandy z odległością kibla mniejszą niż 50cm.
05.02.2011 23:19
0
Niestety jest już dużo nowych niusów i nie mogę znaleźć tej wiadomości z wypowiedzią Marko. Ale tu ją czytałem i w miarę kojarzę co mówił. Egoistycznie bardzo jeszcze, aż szkoda klawiatury
06.02.2011 01:30
0
Mówił, że gdyby się wyścigi teraz odbyły, to zdublowaliby wszystkich. Na Ultrze widziałem.
06.02.2011 02:54
0
Helmutem nie trzeba się przejmować. Zauważcie, że w przeciwieństwie do nich Webber, a nawet Vettel i Horner byli bardzo ostrożni w ocenie możliwości RB7.
06.02.2011 09:29
0
80. raf72 2011-02-05 21:32:02 (Host: *.play-internet. Ty palancie! Po co poruszysz temat Kubicy jak nie o nim mowa? Nie u miesz czytac? Problem ze zrozumieniem tekstu? Oprocz ciebie nikt tu o Kubicy nie wspomnial. Mowa o technologii, ty baranie. Won z portalu jak ci sie nie podoba! Zasrancu ! A pozatym bardzo wiele wniosles do dyskusji, widac, ze "bije" od ciebie wszechstronna wiedza. Bardzo madry jestes . Gratuluje inteligencjii.... Gowniarzu!!!
06.02.2011 10:17
0
Kurcze ! ponoć Kubica miał wypadek na trasie rajdu ... Mam nadzieję że nic mu się nie stało ;)
06.02.2011 10:19
0
95. Grzesiek 12. też o tym czytałem, oby było wszystko ok. Pewnie po takiej akcji Lotus dwa razy się zastanowi, czy puścić Kubicę do następnego rajdu.
06.02.2011 10:21
0
96. noke54 Cholerka , chyba nie jest dobrze , ponoć został śmigłowcem przetransportowany do szpitala ... Poco mu to było ;////
06.02.2011 10:22
0
*po co
06.02.2011 10:25
0
Trzeba poczekać na jakieś info od samego Roberta albo od LR, wtedy będzie wszystko jasne. Kubica jest twardy, więc może nie będzie tak źle :)
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się