WIADOMOŚCI

Boullier: Heidfeld wywarł dobre pierwsze wrażenie
Boullier: Heidfeld wywarł dobre pierwsze wrażenie
Dzisiejsza sesja testowa była w przypadku zespołu Lotus Renault GP pełna dobrych wrażeń – pozytywnie na temat współpracy z Nickiem Heidfeldem wypowiada się Eric Boullier, dobrym pierwszym wrażeniem podzielił się również Niemiec. W skład dzisiejszego programu ekipy z Enstone wchodziła ocena nowej poprawki w podłodze oraz testy porównawcze opon. Podstawą była jednak aklimatyzacja Nicka w R31.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Nick Heidfeld
„To był naprawdę miły dzień. Jazda samochodem była przyjemnością, choć potrzeba trochę czasu na przyzwyczajenie się do nowego bolidu i zespołu. To był dobry dzień, bez zbyt wielu problemów – na szczęście wszystkie wprowadzone zmiany prowadziły nas w dobrym kierunku, byłem więc w stanie naciskać coraz mocniej i mocniej. Jeśli chodzi o czasy okrążeń, trudno porównywać mi nasz wynik z innymi zespołami, ponieważ nie wiemy ile kto miał paliwa na pokładzie i jakie były inne programy. Moje pierwsze wrażenia z bolidem są pozytywne, choć zawsze są obszary w których można coś poprawić”.

Eric Boullier, szef zespołu
„Dziś mieliśmy okazję dać Nickowi czas w samochodzie i przeprowadzić ważny sprawdzian. Nasze pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne – pracował z zespołem dobrze, dawał dobre opinie i poprawił samochód w ciągu dnia. Udało się pokonać 86 okrążeń, których czasy są zachęcające, co jest również zasługą wczesnych informacji od Roberta i Witalija oraz pracy całego zespołu”.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

61 KOMENTARZY
avatar
bozennkamama

12.02.2011 18:46

0

na 100% heidfeld caly sezon bedzie jezdzil ciekawe tylko czy ktos bedzie chcial Roberta w przyszlym modlmy sie o to


avatar
be_rcik

12.02.2011 18:48

0

W sumie się cieszę, już myslełem że Renówka będzie doły szurać brzuchem, a to tylko ... Witek.


avatar
lipens

12.02.2011 18:52

0

1. bozennkamama nie ma takiej potrzebyj, jestem pewien ze jak Robert tylko będzie mógł wrócić do F1 to w każdej chwili ma miejsce w Lotus Renault F1


avatar
konradosf1

12.02.2011 18:54

0

liczyłem na to że Senna będzie miał jakieś szanse


avatar
komik

12.02.2011 18:55

0

Nie byłbym tego taki pewny że szybki nick będzie jeździł cały sezon za Roberta. Nasz mistrz nie pozwoli na to żeby ktoś obcy długo jeżdził jego bolidem. Robuś wróci jeszcze w tym sezonie jestem o tym przekonany.


avatar
bullit34

12.02.2011 18:55

0

@1 bozennkamama Robert ma kontrakt dwu letni i kończy się w sezonie 2012 nie przed tylko po.


avatar
mistrz15

12.02.2011 18:56

0

w tym sezonie będzie mu ciężko wrócić jeśli R31 będzie wraz z Nickiem walczyć o majstra to go Robert nie zastąpi a Pietrov ma kasę


avatar
mattimek

12.02.2011 18:56

0

problem w tym, że np. taki alonso realizował założony program testów i jechał na (powiedzmy) 75% swoich możliwości (osiągając czas 1:20). heidfeld walczył o pozycję kierowcy r31, jechał na 100% (i uzyskał również 1:20). więc ja bym tak bardzo heidfelda nie wystawiał przed szereg.


avatar
renault-rk

12.02.2011 18:57

0

Nick wsiadł w raz do r31 i juz lepiej wypadł od witalija ktory jezdził r31 wczesniej a zobaczycie jutro senna rozwali renowke


avatar
narya

12.02.2011 19:00

0

6. bullit34 - w F1 każdy kontrakt można rozwiązać przed czasem. To, że Roberta kończy się po 2012 nie jest żadną gwarancją. Raikkonen i Luizzi też mieli ważne kontrakty ...


avatar
szczepiol

12.02.2011 19:01

0

1.bozenkamama tutaj też trollujesz? Na f1zone wszyscy Cię olewają, to teraz przeniosłaś się tutaj? Słusznie...trollu


avatar
Peti_bis

12.02.2011 19:07

0

Panowie - śni wam się, że Nick będzie walczył o majstra (daj mu Boże) ale: nick nie przeskoczy kwalifikacji wyżej niż 5 miejsce, ma opinię solidnego kierowcy ale bez ikry, a wyniki testów włóżcie między bajki - pamiętajcie że Renault miało podpisać kontrakt z dużym sponsorem i stara się być w czubie tabeli jak rok temu Sauber a jak potem było wszyscy widzieli.Mimmo to mam nadzięję, że R31 powalczy w tym roku o podia - zobaczymy z kim za kierownicą. Z drugiej strony pobożnym życzeniem jest wiara, że nawet jak Robert wróci to będzie od razu jeździł na wysokim poziomie. Natomiast jeżli okaże się, że Kubek wróci i będzie jeździł jak dawniej to gwarantuję wam , że jego wartość marketingowa wzrośnie kilkakrotnie - dzięki fanom nie tylko z Polski ale z całego świata. Ludzie już tacy są że kibicują pokrzywdzonym i podnoszącym się z dołka.


avatar
mariusz-f1

12.02.2011 19:08

0

Ok Nick, naciesz się trochę..... Ale Pamiętaj ! Kilka miesięcy i wypad....


avatar
bullit34

12.02.2011 19:09

0

@10 narya Wiem ale niech co niektórzy nie piszą że LR nie czeka na Roberta skora sam Lopez powiedział że czekać będą ile tylko będzie trzeba więc nie sądze by kontakt został zerwany. Nawet jeśli Robert w tym sezonie nie wsiądzie do bolidu to w przyszłym juz na pewno Ten gość ma wole walki i werze że wróci i pokaże jeszcze takim niedowiarkom jak bozennkamama cile jest wart.


avatar
Peti_bis

12.02.2011 19:09

0

A to - 1. bozennkamama - gość jest prowokatorem.


avatar
Grzesiek 12.

12.02.2011 19:09

0

No to mamy zastępce Kubicy .... No cóż , jakoś to przeżyję ;) Ale myślę że Pietrow nie raz skopie mu tyłek ;)) A z oceną prawdziwej formy zespołu trzeba poczekać do pierwszych wyścigów , chociaż mam przeczucie że są dużo bliżej czołówki niż rok temu ....


avatar
marcin752512

12.02.2011 19:12

0

no i pięknie bolid budowany pod KUB, byc może da misztrzostwo HEI :(


avatar
michal669

12.02.2011 19:12

0

Co to ma być? Pierwszy wypowiedź, co ten człowiek wypisuje.


avatar
tequila

12.02.2011 19:13

0

8. mattimek - sądzę że, testowanie czegokolwiek jadąc na 75% możliwości (kierowcy) mija się z celem. Będę kibicował Nickowi w tym sezonie, ale walka o majstra to gruba przesada (oby).


avatar
Grzesiek 12.

12.02.2011 19:17

0

13 mariusz-f1 Ja akurat nie jestem tego pewien ... Sezon może różnie się potoczyć , i kto wie czy dla zespołu nie będzie na rękę aby to Nick dokończył sezon .... jeśli np. Heidfeld będzie w czołówce . A poza tym mam dziwne przeczucie że już Lopez postawił grubą kreskę przed Kubicą , ale może się mylę . Ale jeśli nawet , są inne zespoły które go z chęcią zatrudnią , nawet jeszcze w tym sezonie ..... Najważniejsze oby powrócił do zdrowia , bo to jest najważniejsze ;)


avatar
sebek119

12.02.2011 19:24

0

TO W KOŃCU JEŹDZI SENNA JUTRO CZY NIE?


avatar
jar188

12.02.2011 19:24

0

Ciekawe czy umowa pozwala na wyrzucenie Pietrowa w trakcie sezonu, jeżeli, tak to myślę, że szefostwo LGRP nie będzie miało dylematu kto ma zostać.


avatar
be_rcik

12.02.2011 19:29

0

1. Nick nie wyleciał z toru 2. Niezależnie ile miał paliwa zaprezentował sie poprawnie, jeździł systematycznie lepiej niż WItek 3. Nick jest dosyć dobry, ale na mistrzostwo w tym samochodzie raczej nie ma szans 4. Sądzę że jest perę/para ekip które nie pokazały wszystkiego i nie myślę tu o Ferrari i LR 5. Mam w nosie to co myśli Lopez i nini spmerzy. Robertowi życzę zdrowia nei dlatego że chcę żeby wygrywał jak najszybciej dla mnie, ale że na to zasłużył., Jest taka zasad, jak ci nie idzie i tak rób swoje, wcześniej czy później zaprocentuje. Więc sądzę że Robert da wszystkim jeszcze wiele powodów do radości, a czy w F1 ... zrobi to co uzna za stosowne, chcoiaż ja mam nadzieję że w F1. Ale akurat w tym wypadku jemu wieżę całkowice ze postąpi słusznie.


avatar
piotrek74

12.02.2011 19:29

0

Oby rozwój bolidy według Nicka nie trafił w ślepą uliczkę . Można go nie lubić ale jest dobrym kierowcą na którym można polegać (bardzo nie odstawał od RK )


avatar
jar188

12.02.2011 19:33

0

@24. piotrek74, Za rozwój bolidu są odpowiedzialni przede wszystkim inżynierowie, kierowca może się wypowiedzieć/dać wskazówki co do zastosowanych już części a nie tych które trzeba zaprojektować, co najwyżej jego sugestie co do sposobu prowadzenia się bolidu mogą w jakiś sposób ukierunkować inżynierów, ale to cały czas oni są odpowiedzialni za rozwój bolidu, który przypominam planowany jest już na początku sezonu z dużym wyprzedzeniem.


avatar
RentonB

12.02.2011 19:36

0

@21 Tak, normalnie wedlug planu jedzie Senna. Przynajmniej nie bylo ogloszonej zadnej zmiany


avatar
Robson13

12.02.2011 19:38

0

23 i 24. Zgadzam sie z wami w 100% koledzy. Dobrze gadacie


avatar
tom12333

12.02.2011 19:40

0

@ 25 jar 188 Dokładnie. Wskazówki Roberta to tylko np. tylnia oś ślizga się na szybkich łukach albo samochód nadsterowny w wolnych zakrętach. Mówi o swoich odczuciach i jak wolałby żeby bolid zachowywał się w danej sytuacji. Kubica nie projektuje żadnych części ani nie mówi Jak coś poprawić, jedynie na jakim polu. Bolid przygotowują inżynierowie zgodnie z preferencjami danego kierowcy. Ciekawe tylko w którą stronę pójdą inżynierowie w tym roku. Robertowi także zależy żeby wrócić jak najszybciej


avatar
Wiater

12.02.2011 19:45

0

Auto ma potencjał ;) Ja się cieszę że HEI pojedzie za Roberta, bo jak zdoła wrócić to będzie miał dość dobrze dostrojony bolid a nie dno po rusku ;D VP chyba bez szans na to by mowić o nim nr 1 ;]


avatar
nadek96

12.02.2011 19:54

0

Robert musi wrócić bez niego zespół leży!


avatar
piotrek74

12.02.2011 19:59

0

@25. jar188- wszystko jest zależne -czyż nie tak ,więc Kierowca powie że chce większy docisk na przód ,więc zmieniają skrzydło a przy okazji tracą coś w innej części nadwozia(ale osiągi są lepsze )i za parę Gp.okazuje się że nic nie da się poprawić bo trzeba wymienić też przednie skrzydło bo reszta nie chce z tym współpracować


avatar
tueri

12.02.2011 20:05

0

Jeśli Lotus Renault będzie miało zwycięski bolid, to fartem teraz Heidfeld ma szanse na mistrzostwo, ale warunkiem tego jest po prostu drugi dobry kierowca i myślę, że jeśli Robert będzie w formie to pożegnają się w trakcie sezonu z Witkem, chyba, że naprawdę pokaże klasę i będzie regularnie na pudle i regularnie obierał cenne punkty rywalom. Ale wątpię by witek cokolwiek wnosił do zespołu poza kasą.


avatar
Cyba23

12.02.2011 20:10

0

Mi się wydaje choć mogę się mylić że jeżeli Witek będzie się tak sprawował jak w ubiegłym sezonie a Robert będzie gotowy do startów w połowie sezonu to właśnie Witek wyleci na zielona trawkę


avatar
tueri

12.02.2011 20:16

0

Myślę, że jeżeli LR będzie miało bolid z porównywaną przewagą do konkurencji jak Brawn GP dwa lata temu to Heidfeld ma szanse na wynik porównywalny z Buttonem, bo dla mnie to dość porównywalni kierowcy. Szczególnie ze w 2009 nie było 25 pkt za zwycięstwo.


avatar
jar188

12.02.2011 20:16

0

@31. piotrek74, Tam nie ma tak, że kierowca coś powie i już, chyba trochę sobie źle to wyobrażasz.


avatar
Cyba23

12.02.2011 20:18

0

Też nie przesadzałbym z ta konkurencyjnością R31(taka jaka miał Brawn Gp) ale z oceną musimy poczekać do 1 kwalifikacji pozdrawiam


avatar
Mike 38

12.02.2011 20:30

0

Nick nr 1 a Robcio by nasz był super nr 1


avatar
brylant

12.02.2011 20:32

0

fragment wywiadu z Heidfeldem "Nie chcesz mówić o czasach okrążeń, ale Robert był raz najszybszy w Walencji, a ty tutaj. To oznacza chyba, ze auto nie jest złe? To oznacza, że na pewno nie jest gówniane... Ciężko powiedzieć coś więcej. Każdy mógłby być na pierwszym miejscu, gdyby zdecydował się pojechać lekkim samochodem i na nowych oponach. To oczywiście dobry znak, ale nie stawiałbym nas w roli faworytów. Dla mnie jest nim Red Bull. Przyglądałem się im wczoraj i są bardzo mocni. "


avatar
be_rcik

12.02.2011 20:38

0

Jakoś Robert nie ma szczęcia do strategi rozwojowych. Jak jeździł BMW i miał szans na podium to zastopowali rozwój zeby skupić na przyszłym sezonie - wylądwoał na 4 miejscu W ubiegłym roku też zwolniono rózwój Renówki dla rozwoju na rok 2011 - no i nim nie pojeździ ... Kurcze, jakoś mi żal i ciężko na duszy !!!!!!!!!!!


avatar
toomaas

12.02.2011 20:41

0

12. Peti_bis - chcialbym by tak bylo jak napisales... - oczywiscie mowie o pozytywnych stronach tej calej sytuacji - zas co do ostanich 2-3ch zdan zgadzam sie w 110%... aaaaa skoro koncert zyczen... i madrzenie sie... to na calego... Moim zdaniem RK o ile operacje przejda dobrze i wszystko bedzie na swoich miejscach, to wroci najpozniej po przerwie wakacyjnej, a moze nie tyle co wroci co bedzie gotowy na powrot... i tu sie dopiero zaczyna... 1.) Jak wysoko bedzie Nick ? 2.) Jaka bedzie roznica miedzy nim a VP ? 3.) Jak dobrze bedzie wspolpracowal z Zespolem, no i oczywiscie w jakim stopniu przysluzy sie do rozwoju auta... Oczywiscie, jest to cala masa niewiadomych i wszystko jest wrozeniem z fusow... ale w zaleznosci od tego, jak to sie pouklada bedzie zalezalo nastawienie zespolu... do jego powrotu. Coz, Robert, Robertem, ale niestety obawiam sie, ze bizes, biznesem... ps. a co do wynikow Nicka, to bym sie nie przywiazywal (na razie). On dzis musial pokazac szybkosc, by go zatrudnili - wiec pokazal... a co dalej - czas pokaze... Stety, lub niestety - to dobry zawodnik, do tego silny mentalnie, co nieraz udowanial i tylko dzieki jakiemus niewiarygodnemu zbiegowi okolicznosci do dzis nie ma go w zadnym zespole F1. Choc z drugiej strony w ubieglym roku w Sauberze sie nie wyrozli (choc oczywiscie- wszyscy iwemy, ze nie mial latwo... i nie mowie to o KK)


avatar
piotrek74

12.02.2011 20:48

0

@35. jar188-to uważasz że wszystko mają zaplanowane do końca sezonu ,nad czym skupią swoją uwagę i środki ? Właśnie mi chodzi o te wskazówki które daje kierowca ,a Nick i Robert to spora różnica w technice jazdy i ustawieniach ( BMW- jeden potrafił dogrzać opony w ciągu jednego okrążenia a drugi nie )


avatar
Fankub

12.02.2011 20:49

0

28tom widac ze nie masz pojecia kto ten bolid projektowal.Dzieciaku mowil;em ci przerzuc sie na szachy


avatar
be_rcik

12.02.2011 21:02

0

Ja uważam ze Robert raczej nigdy nie wyladuje w takich zepołcah jak RedBull (szczególnie) czy McLaren. Tam kierowcą jest tylko kierowcą, wyrobnikiem najlepszej próby. Ma się nie wtrącać. Co innego Ferrari, chciaż tam też się zmienia.


avatar
Matthias13

12.02.2011 21:03

0

Brawo Nick. Prawdą jest to, ze nie wiadomo ile kto miał paliwa itp. ale i tak jest super :-) Pozdrawiam :D


avatar
jar188

12.02.2011 21:10

0

@41. piotrek74, A czy ja gdzieś napisałem ,że mają wszystko zaplanowane do końca? Wskazówki kierowcy to są jakieś cząstkowe dane dla inżynierów którzy min. na ich podstawie projektują nowe części, jest również masa części projektowanych na które kierowca nie ma w ogóle wpływu. Za bardzo przeceniasz w tym polu kierowców, bez dobrego inżyniera (bolidu) i kasy oczywiście wskazówki nawet najlepszego kierowcy na nic się nie zdadzą.


avatar
toomaas

12.02.2011 21:14

0

bardzo ciekawy wywiad ! http:// www formula1 com/news/ interviews/2011/2/11735 html


avatar
Robson13

12.02.2011 21:19

0

Chcialbym aby w trakcie sezonu jak Robert wyzdrowieje i FIA pozwoli mu na start w GP to zeby zmienil VP bo pewnie bedzie daleeeeeeko za Heidfeldem, same bledy beda z jego strony a te swoje pieniadze moze sobie wziasc do kieszeni... Ilez on tego wnosi do tego zespolu?! Teraz Proton wlozyl sporo kasy w ten zespol i na GP Malezji Boullier ma oglosic nowego duzego sponsora!!! Napewno nie jest to zasluga Petrova (tak Petrova a nie PIETROVA.........). Kubica i Heidfeld to wg mnie dobry team. Gdyby w 2010 byli w razem w Renault na 100% byliby przed Mercedesem


avatar
Niespokojny

12.02.2011 21:35

0

@46. toomaas - ciekawy, ale w linkach rób tylko spacje, a nic nie kasuj, bo stwarzasz dodatkową robotę i trzeba jeszcze domyślać się, gdzie zachciało Ci się coś skasować.


avatar
Lanckorona

12.02.2011 21:42

0

Ja tam się cieszę, że Heidfeld będzie jeździł. Renówka musi mieć dobry sezon, bo jakby wypadli jako zespół słabo, to nie będzie kasy na przyszłe lata, sponsorzy się zawiodą i tym większy będzie żal (może i nie wprost mówiony) do Roberta, że tak zrujnował sezon zespołowi, który na niego wszystko postawił. Heidfeld ma motywację, bo trafił mu się samochód w którym WRESZCIE będzie mógł wygrać wyścig. Może WDC to za wielki cel, ale jeśli samochód jest naprawdę tak dobry jak mówią, to powinien stanąć na podium. A Robert niech po prostu przez sen kończynami rusza, żeby wrócić najszybciej jak się da i tyle.


avatar
piotrek74

12.02.2011 21:44

0

45. jar188 - ja tez nie napisałem że kierowca konstruuje tylko daje sygnały co należy poprawić .A odczucia i uwagi kierowców są świętością dla konstruktora i nie umniejszam ich wkładu w rozwój . Mówimy o tym samym tylko w innej wersji . Pozdrawiam .


avatar
zenobi29

12.02.2011 22:05

0

Akurat kochani , jeśli chodzi o porównywanie Nicka i Roberta , to ten drugi zawsze był nieco z przodu. I bez względu na to , czy mechanicy mu pomagali , czy też wręcz szkodzili :) To też niech Nick rozwija bolid , na maksa swoich możliwości. A jak wróci Robert (a wróci ) , to go dopieści i dorzuci coś do osiągów - niczym szlifierz , co to z diamentu robi brylant :) Osobiście martwię się tylko tym , aby Robert odzyskał jak najszybciej pełną sprawność - bo reszta to tylko rzecz jego silnego charakteru :) No i oczywiście pytanie: Jak naprawdę konkurencyjny będzie bolid Lotus Renault GP w trakcie sezonu i czym zaskoczą rywale. A reszta to pikuś.....


avatar
ris

12.02.2011 22:43

0

51. zenobi29 - Przypominam - Nick był przeważnie wolniejszy od Roberta o pół sekundy :-)


avatar
leo_

12.02.2011 23:57

0

Może być problem z wymianą Witii na Roberta, bo wielu zapomina albo nie wie, że nie chodzi o pieniądze od Rosjan, a o interesy Lopeza w Rosji.


avatar
toomaas

13.02.2011 00:39

0

@48 NIespokojny - masz rację - sorry. Poniżej równie ciekawy link - tym razem jesli ktoś z Was chciałby zgłębić szczegóły techniczne F1. http :// scarbsf1 .wordpress .com/


avatar
michal3a1

13.02.2011 00:45

0

Do wszystkich: Po pierwsze: Witek nie wyleci... popatrzcie na to realnie... kasa, kasa, kasa.... Po drugie: Roberta czeka długa rehabilitacja.... Po trzecie: Najprawdopodobniej Kubice zastąpi Senna gdyż jest tańszy... Po czwarte: Zanim cokolwiek napiszecie to się nad tym zastanówcie bo niektórzy z was to piszą straszne brednie... a druga sprawa to zapoznajcie się z dogłębną sytuacją Teamu Kubicy... to wam dużo pomoże... To jest F1 (wielka kasa, która tylko ona rządzi tym sportem...) Pozdrawiam


avatar
michal3a1

13.02.2011 00:50

0

aaa i co do tego "Robert jak wróci to poprawi osiągi bolidu, którym jeździł Nick..." długa sprawa to będzie ponieważ Robert jak i Nick mają różne style jazdy, odmienną budowę ciała jak i różne poglądy wobec F1... także od razu dobrze nie będzie... Robert powróci do zupełnie innego (chodzi mi o ustawienia i osiągi) bolidu niż tym, którym jeździł przed wypadkiem....


avatar
mariusz-f1

13.02.2011 00:59

0

20.Grzesiek 12 - Co do Lopeza, to nie ma się co dziwić, że jest wk.....ony. Ale czy już postawił kreskę przed Kubicą ? Widziałem jego wypowiedz w TV i jak dla mnie zachował się ok. A tak mówiąc szczerze, to nie wyobrażam sobie, aby "lekką ręką" skreślili już Roberta. No nic, nam pozostaje tylko czekać, na pozytywny rozwój wydarzeń. Pozdrawiam :-)


avatar
ziyon

13.02.2011 10:17

0

49. Lanckorona Pewnie, że tak. Jeśli Robert może mieć do kogoś pretensje to tylko do siebie... Nick dużo gorszym kierowcą nie jesti....


avatar
Jaro75

13.02.2011 11:07

0

13. mariusz-f1 No. -:)) Trzymamy kciuki ! Wróci... :)


avatar
Grzesiek 12.

13.02.2011 19:20

0

57 mariusz-f1 No tak trzeba czekać .... na pozytywny rozwój wydarzeń ;)) A co do Lopeza , to wcale nie musi tak być jak pisałem wyżej ... To jest tylko jedna z możliwości . Pożyjemy zobaczymy co przyniesie życie .... Pozdrówka ;)


avatar
Alonso17

14.02.2011 13:26

0

jeżeli ta Niemiecka Świnia zajmie miejsce w zespole na dobre a Kubicy podziękują za współprace to się wkurzę na cały zespół Ja się obawiam tylko tego jak Heidfeld będzie miał szanse na tytuł to i to zadecyduje o losie Kubicy w zespole. bo pietrowa nie wywala bo przyciąga sponsorów. Ja będę czekał na rozwój wydarzeń. Sezon się jeszcze nie zaczął a Kubica wróci na GP Hiszpanii lub na GP Kanady.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu