tueri
Ostatnia aktywność
avatar
tueri

08.05.2011 09:46

0

A jak wygląda sprawa z Symulatorem Renki.? Nie śledzę wszystkiego, pamiętam tylko ze miał być w tym roku.

avatar
tueri

14.04.2011 08:27

0

Wg mnie HEI dobrze wie, ze jakkolwiek dobrze by się rozwijała Renka w tym sezonie to Pietrow nie gwarantuje stabilnej współpracy na wynik 1 w zespole. Dlatego tak gra HEI, tzn. na wykluczenie Pietrowa. KUB jako drugi w zespole to skarb i o tym wiedzą wszyscy jednak żaden kierowca czołowego zespołu tego nie chce, KUB też, a w końcówce tego sezonu (o ile zdrowie da) to już będzie dla niego miało znaczenie. Ważniejszy jest sam występ, powrót.

avatar
tueri

26.03.2011 22:55

0

Pytanie czy wg regulaminów nie jest przypadkiem tak, albo KERS, albo niższy limit wagi? Być może taki lekki pseudo KERS daje szanse na odjazd o 1s, tak by doganiający nie mógł użyć skrzydła. Chodzi o budowanie przewagi, a nie jazdę cały wyścig z HAM na plecach używającym skrzydełka. Wtedy to pewniak kłopotów i zdartych opon straconych na bronieniu pozycji.

avatar
tueri

20.02.2011 12:44

0

Nie zaczną w tym terminie z innego miejsca, to nie jest wesel-e które można przy dobrej logistyce zorganizować w tydzień z kawałkiem. To są dziesiątki tysięcy ludzi, a jak przyjedzie 3x mniej kibiców to nieopłacalne będzie. Dlatego jednie możliwe jest przeniesienie co-najmniej o 3-4 miesiące, a ze względu na powód (niestabilność społeczna) to najlepiej więcej jak pół roku. Wątpliwe ze nagle w przeciągu kilku tygodni znikną zagrożenia, bo wystarczy nieodpowiedzialna decyzja np. nowej władzy i jest ten sam wybuch społeczny.

avatar
tueri

15.02.2011 23:49

0

27. woobiland1 Żaden kierowca nie jest wstanie walczyć o mistrzostwo bez drugiego dobrego kierowcy. To by musiała być totalna dominacja na torze. Obawiam się, że przy Witku nikt nie zdobędzie mistrzostwa, ani Robert, ani Vettel. Po prostu mając dobry samochód strategia całego zespołu jest układana pod jednego. Webber miał odbierać punkty Alonso, a Massa Vettelowi. I Ten pojedynek na odbieranie rozegrał m.in sprawę w końcówce sezonu.

Przejdź do wpisu GP Bahrajnu zagrożone?

avatar
tueri

12.02.2011 20:16

0

Myślę, że jeżeli LR będzie miało bolid z porównywaną przewagą do konkurencji jak Brawn GP dwa lata temu to Heidfeld ma szanse na wynik porównywalny z Buttonem, bo dla mnie to dość porównywalni kierowcy. Szczególnie ze w 2009 nie było 25 pkt za zwycięstwo.

avatar
tueri

12.02.2011 20:05

0

Jeśli Lotus Renault będzie miało zwycięski bolid, to fartem teraz Heidfeld ma szanse na mistrzostwo, ale warunkiem tego jest po prostu drugi dobry kierowca i myślę, że jeśli Robert będzie w formie to pożegnają się w trakcie sezonu z Witkem, chyba, że naprawdę pokaże klasę i będzie regularnie na pudle i regularnie obierał cenne punkty rywalom. Ale wątpię by witek cokolwiek wnosił do zespołu poza kasą.

avatar
tueri

06.02.2011 14:53

0

Kadry filmu, że środka skody nie pokazują nic optymistycznego. Te pręty mogły dużo mocno pokiereszować. Zdrowia Robert... Chciało by się powiedzieć, że cały naród cię poskłada, ale masz ludzkie ciało i nic tego nie zmieni.

Przejdź do wpisu Poważny wypadek Kubicy

avatar
tueri

01.02.2011 23:54

0

Strategia wymiany opon u słabszych zespołów też może być ciekawie podyktowana, by uchwycić się szybszych wyjeżdżających z wymiany. Wszystko, zależy od tego naprawdę ile może być szybsze kółko z pełnym wykorzystaniem skrzydełka z kompletnie nie wykorzystaniem skrzydełka. Jak więcej niż 1sek to będzie piekielnie ciekawie, gdyż strategia wykorzystania tego może być ważniejsza od strategii wymiany opon.

avatar
tueri

01.02.2011 23:48

0

Jak się tak zastanawiam, to pewnie na bank częsta możliwość używania tego cudeńka np. w ścisku kolumny wydatnie zmniejszy spalanie względem tego pierwszego prowadzącego. Choć to zależy od stopnia wypełnienia toru strefami pozwalającymi na użycie skrzydełka. Do tej pory agresywne czekanie na błąd z tyłu wiązało się z większym zużyciem wszystkiego (silnik, opony, paliwo) teraz przy odpowiedniej jeździe będzie można wykonać manewr wyprzedzania oszczędniej np. bez podkręcania obrotów. To podkręcanie może być wykorzystywane do uciekania powyżej sekundy, ale jak się nie uda to przegrzany silnik zmusi nas do "oddania" pozycji, albo aktywnego blokowania. Jedno jest pewne, znacznie bardziej cenne dla zespołów będzie posiadania dwu równych kierowców, z których jeden będzie odwalał robotę bufora dla drugiego.

avatar
tueri

01.02.2011 23:36

0

A mnie ciekawią Kary, za nie użycie tego cudeńka w niewłaściwym momencie. Zna ktoś w tej kwestii regulaminy?

avatar
tueri

27.11.2010 12:14

0

Myślę, ze Robert dodaje coś więcej niż inni do standardowych negocjacji. Kasę wie, że nie dostanie, bo do tego trzeba pierw mieć mistrzostwo. Wkupić się za drugie miejsce w zespole za lepszą kasę? To pewna strata szacunku u kibiców. Ale powiedzenie ok, mogę być drugi, ale muszę mieć swoje rajdy to coś więcej. Sytuacja pewnie wygląda tak, albo numer jeden w topowym zespole, albo rajdy + II miejsce, które w przypadku bezbłędności Roberta też może skończyć się mistrzostwem. Różnica polega na tym na ile silny jest wybór Pierwszego kierowcy w Ferrari, Redbull i czy Mc. W obecnym zestawieniu wydaje mi się ze najłatwiej było by w Ferrari. Mc mają dwóch Brytyjczyków i to obecnie pozornie zmiękcza parcie na większe faworyzowanie, Redbull pokazał w tym roku co się liczy dla niego, tzn. Niemiecki rynek, Ferrari ma dużego hiszpańskiego sponsora, a to silne ogniwo wsparcia, ale i najmniej trwałe, przykładem są nasze ostatnie kryzysy. Wystarczy ze Robert będzie miał silniejsze wsparcie lokalnego rynku we Włoszech.

avatar
tueri

30.05.2010 20:03

0

Strasznie mogło się podobać to oszczędzanie paliwa przez Mac-ki. Po kraksie Redbullów, Szefowie Maców, aby uniknąć podobnej kraksy wiszącej w powietrzu wymyślili problem z brakiem paliwa u obu. Ale ci tylko na kilka kółek uwierzyli w ściemę i rozpoczęli wojnę Maców;)

Przejdź do wpisu Button: szalony wyścig

avatar
tueri

18.04.2010 13:21

0

Drugie SC było zaprzeczeniem idei SC - czyli bezpieczeństwa, a raczej anty ideą, bo w takim deszczu by nie puścili startu bez rozruchu SC, a tu Button ścisnął wszystkich w taki tłok ze mógł być niezły łomot.

avatar
tueri

09.04.2010 21:27

0

18. blackacre - 10-20 kg w kieszeniach, Mi się pomysł podoba, ale nie pakował bym do kieszeń kombinezonu, bo mogło by niebezpiecznie wpłynąć na bezpieczeństwo w trakcie wypadku. Tylko określiłbym ze kierowca z siedzeniem ma ważyć to np. 90kg i to siedzisko było by jakoś ew. dociążane.

Przejdź do wpisu Pietrow musi schudnąć?

avatar
tueri

03.04.2010 14:19

0

@14 Darktom15 "At the start of the race each car which took part in Q3 must be fitted with the tyres with which the driver set his grid time. This will only be necessary if dry-weather tyres were used to set the grid time and if dry-weather are used at the start of the race." Czyli mogą zmienić, zawsze jeżeli najlepsze kółko zrobili na deszczowych lub dyrektor wyścigu ogłosi, że tor jest "WET" przed startem.

avatar
tueri

03.04.2010 13:55

0

Ja rozumiem zamianę opon na deszczowe po suchych kwalifikacjach, wtedy chodzi o bezpieczeństwo, ale teraz to nie wiem.

avatar
tueri

03.04.2010 13:49

0

A jak jutro z oponami na starcie? Tylko Webber z przejściówkami ?, a reszta na pełnych (niestety trochę już zużytych) ? Czy jednak wszyscy będą mieli prawo zmiany opon przed startem ?

avatar
tueri

13.03.2010 17:05

0

Jakie bezpieczeństwo to wchodzić do bolidu, przy którym przez 38 godzin bez snu pracują mechanicy? Ekstremalne zmęczenie jest gorsze od pijaństwa na drodze jak i w każdej odpowiedzialnej pracy.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu