Zespół Mercedes wczoraj na torze w Silverstone przeprowadził shakedown swojego nowego bolidu, W03.
Poniżej przedstawiamy pierwsze zdjęcie nowego Mercedesa, który podobnie jak większość zaprezentowanych dotychczas bolidów posiada charakterystyczny uskok na wysokości połączenia nosa i monokoku auta.
Ekipa Rossa Brawna, zdecydowała się opóźnić debiut nowego bolidu, a oficjalną prezentację W03 przeprowadzi 21 lutego na torze pod Barceloną.

17.02.2012 12:41
0
eee brzydal...
17.02.2012 12:43
0
wygląda jakby mu słoń na nosie siadł
17.02.2012 12:44
0
Jak zauwazylem wiekszosc bolidow jako nowosc ma ten obnizony nos. A tak z wygladu niczym sie nie rozni od zeszlego sezonu.
17.02.2012 13:00
0
No trzeba będzie się przyzwyczaić, że tego roku takie brzydale będą pomykać po torze w porównaniu do zeszłorocznych, które moim zdaniem były najładniejsze od 2009 to te dziobaki rzeczywiście szkaradne no ale mniejsza z tym. Mam nadzieję, że Mercedes po zeszłorocznym trzeba przyznać rozczarowującym sezonie w tym będzie w stanie powalczyć o wyższe lokaty niż od 7 do 10. Jak nie to się zaczną szefowie niecierpliwić a nie chciałbym, żeby kolejny koncern skończył jak Honda, Toyota czy BMW.
17.02.2012 13:31
0
miał być SZOK od Mercedesa a jest niesmak!
17.02.2012 13:48
0
Na zdjeciu widac f-duct w przedim skrzydle :)))
17.02.2012 13:53
0
5: Gdyby McLaren teraz prezentowałby bolid to byłby SZOK. Oni nie mają garbatego nosa! ;)
17.02.2012 14:13
0
Tak jak przypuszczałem Mercedes z noskiem. Ładniejszy jest od Saubera i Red Bulla i Toro Rosso.
17.02.2012 14:14
0
Również uważam, że brzydkie są te częściowo spłaszczone przody, ale jak widać sporo bolidów takowe posiada, a więc może mają istotną zaletę aerodynamiczną. Cóż, będzie trzeba się do nich przyzwyczaić. ;)
17.02.2012 14:33
0
@KubanKBN - to raczej wada aerodynamiczna, bo obniżenie nosa (z tego co wyczytałem na oficjalnym F1) ma podnieść bezpieczeństwo na torze podczas kolizji, a nie polepszyć właściwości aerodynamiczne - stąd nagłe dźwignięcie całości do dawnych rozmiarów poza tym obszarem objętym przepisem... Dziwi mnie tylko, dlaczego nikt nie wykorzystał tego faktu (uskoku) w celu utworzenia jakiegoś F-Duct'a tamtędy. No, chyba że zaczną się chwalić pomysłami za pięć dwunasta... Aaaa, Red Bull z tego co widzę ma jakiś wlocik ;) jeszcze nie oglądałem nowych bolidów - sorki
17.02.2012 15:21
0
10. command_dos Skoro wszyscy prawie to stosują to to wadą chyba nie jest, w stosunku do przepisów które są na 2012r. Coraz bardziej myśle o tym że Maclaren zaspał. No i Ham sie ponoć wygadał.
17.02.2012 15:43
0
11. RoyalFlesh F1 Taa jasne, i takie Force India czy Sauber wymyslili te "garby", a Mclaren nie. Mclaren, poszedl inna droga, i dla nich zaden problem troche przeprojektowac nos, zeby miec wiecej powietrza pod podloge. Wiec raczej tego nie potrzebuja, bo gdyby potrzebowali, to by mieli ;)
17.02.2012 16:21
0
McLaren ogólnie mieli niski przód razem z monokokiem to nie potrzebowali diametralnej zmiany.
17.02.2012 16:54
0
12. DARKHUNTER W 2009 roku dali ciał to i teraz mogli dać.
17.02.2012 17:00
0
Na filmiku widać ciekawy wlot na końcu nosa. 2-3 sekunda
17.02.2012 17:09
0
O tym to juz było wiadomo dużo wcześnieji. A do czego służy zagadką nie jest.
17.02.2012 20:46
0
@ 15 - wlot jak wlot, zawsze takie były, mnie dziwi tylko ten znaczek Mercedesa, spodziewałbym się w takim miejscu naklejki albo namalowanego znaczka...
18.02.2012 06:48
0
Ale paskuda !!!
18.02.2012 08:47
0
14. RoyalFlesh F1 Nawet jesli dadza ciala, to nie z powodu tego nosa.
18.02.2012 12:46
0
@17. masabitumiczna - no właśnie ;) wygląda na to, że nie jest to końcowy design...
18.02.2012 18:31
0
przestancie z tym wygladem, to auto ma udostepnic im walke o podia a nie ladnie wygladac
19.02.2012 18:51
0
a ja myśle moi drodzy, że Rosberg bedzie czarnym koniem tego sezonu!
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się