WIADOMOŚCI

Massa najszybszy w drugim dniu testów w Jerez
Massa najszybszy w drugim dniu testów w Jerez
W drugim dniu testów na torze w Jerez najszybszym kierowcą okazał się Felipe Massa, który wczoraj z powodu złego samopoczucia został zastąpiony przez Lucę Badoera. Brazylijczyk przejechał swoim nowym F2007 46 okrążeń toru wykręcając czas nieznacznie lepszy od Lewisa Hamiltona.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Robert Kubica po raz kolejny zajął trzecie miejsce z bardzo dobrym czasem 1:19.839, przejeżdżając dystans 96 okrążeń. Tuż za Polakiem uplasował się Fernando Alonso, który dzisiaj przejechał 101 kółek. Kimi Raikkonen, drugi kierowca Ferrari uzyskał dzisiaj 5 czas dnia.

Nick Heidfeld, partner Roberta Kubicy z zespołu BMW Sauber ukończył dzień na 12 pozycji z czasem 1:20,710. Jenson Button zajął dzisiaj 13 pozycję. W drugim bolidzie Hondy swój drugi test bolidu F1 odbył Marco Andretti, który zamakał dzisiaj tabelę czasową z czasem znacząco odbiegającym od reszty zawodników.

Mimo zapowiadanej złej pogody kierowcom udało się uniknąć związanych z tym problemów. Sesja była przerywana siedmiokrotnie czerwonymi flagami.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

46 KOMENTARZY
avatar

07.02.2007 18:59

0

Chyba tu piszą bzdury czasy i ilość przejechanych okrążeń była inna


avatar

07.02.2007 19:02

0

5 K. Raikkonen Ferrari 01:20.070 76 6 N. Piquet jr. Renault 01:20.070 76 Tu jest błąd - identyczny czas i te same ilosci okrążeń


avatar

07.02.2007 19:03

0

5 K. Raikkonen Ferrari 01:20.070 76 6 N. Piquet jr. Renault 01:20.070 76 Tu jest błąd - identyczny czas i te same ilosci okrążeń


avatar

07.02.2007 19:06

0

dlaczego czasy i liczba okrazen roznia sie od tych podanych na onecie? tak samo wczorajsze czasy ronia sie z tymi na formula1.com


avatar
Mat

07.02.2007 19:13

0

Coś mi się tu nie zgadza z czasami niestety nie ma ich jeszcze na oficjalnej od fia ale na stronie Ferrari podają 1.19.647 i 46 okr. dla Felipe i 1.20.007 i 48 okr. dla Kimiego. Ciekawe bo różnica jest znacząca. Ktoś sobie robi jaja!


avatar
lichy

07.02.2007 19:15

0

Brawa, Brawa. Robert jeździ coraz szybciej i kręci coraz więcej kółęk. Jest ostatnio zawsze w czołówce. Oby tak zostało także w GP. Heidfeld ma o czym myśleć. Ciekawe co się stało z Alonso, żę przejechał tak mało kółek.


avatar
kozak69

07.02.2007 19:15

0

brawo kubek!!!!!szkoda ze nie zszedl ponizej 1.20 ale i tak super.moze ktos wie kto bedzie jutro testowal z ekipy bmw?


avatar
lichy

07.02.2007 19:17

0

Na jakiej stronie są oficjalne wyniki FIA?


avatar
kozak69

07.02.2007 19:18

0

mat:ferrari ma swoj swiat i nic sie z tym niezrobi :-]


avatar
lichy

07.02.2007 19:19

0

Jutro pewnie Heidfeld z Vettelem, albo Heidfeld i Glock.


avatar
lichy

07.02.2007 19:20

0

Jutro pewnie Heidfeld z Vettelem, albo Heidfeld i Glock.


avatar
Mat

07.02.2007 19:27

0

Wątpie że mają swój świat zaglądam tam od paru lat i zawsze podają oficjalne czasy. Jednak chyba coś się nie zgadza na polskiej i to nie tylko czasy ale i okrążenia. Z przykrością stwierdzam, że takie błędy występują nie pierwszy raz i trochę mnie to martwi:(


avatar
lichy

07.02.2007 19:31

0

Na www.f1racing.com są takie jak tu.


avatar
Kazik

07.02.2007 19:32

0

Te czasy to zostaly chyba pomylone przez szefa tej strony (to się oczywiście może zdarzyć). W/g F1-live.com zapodano:1.Massa-1-19-746 2.Hamilton-1-19-821 3.Kubica-1-19-839 4.Alonso-1-20-046 (popieram Masso)


avatar
lichy

07.02.2007 19:38

0

To już mamy 3 różne tabele wyników. Najważniejsze że wszędzie Robert jest wysoko.


avatar

07.02.2007 19:39

0

alonso przejechał tylko 46 okrążeń a masa 2 razy więcej


avatar

07.02.2007 19:49

0

Najważniejsze że Robert jest szybki, co oznacza że dostosował się do tych opon wkońcu.Oczywiście bardzo cieszy przewaga nad Nickiem choć wątpie by jakoś to można było przełożyć na przyszłe gp, gdyż pewnie inne składowe testowali.Pzdr


avatar

07.02.2007 19:50

0

Najważniejsze że Robert jest szybki, co oznacza że dostosował się do tych opon wkońcu.Oczywiście bardzo cieszy przewaga nad Nickiem choć wątpie by jakoś to można było przełożyć na przyszłe gp, gdyż pewnie inne składowe testowali.Pzdr


avatar
Khey F1 fun

07.02.2007 19:53

0

Najważniejsze że Robert jest szybki, to oznacza że przyzwyczaił się już do tych opon.Miłym akcentem jest też przewaga nad Heidfeldem :D choć to tylko testy.Pzdr


avatar
Kazik

07.02.2007 19:53

0

Ciekawi mnie dalej temat pt.Toro Rosso.Berger mówi,że auto jest legalne.Data prezentacji została usunięta z kalendarza.Kierowców mają ale po co nam wiedzieć ,którzy to.Fajny zespól to Toro Rosso.


avatar
Sebek

07.02.2007 20:03

0

Ja wiem , że te czsy dla was są ważne.Ja sobie zobaczyłem czasy z róznych stron , są różne , ale kierowcy są na właściwych miejscach.Ja się narazie nie ekscytuje zbytnio tymi wynikami , bo to testy przedsezonowe , i ja je traktuje z przymróżeniem oka.Emocje zachowuje na początek sezonu.A to jakie czasy podają poszczegulne strony , nie obchodzi mnie zbytnio.Wole sobie pooglądać zdjęcia z testów , niż wypisywać jakie czsy są prawdziwe.Oczywiście nie chce tu nikogo obrazić , bo wiem , że niektórzy chcą wiedzieć dokładnie , i nie mogą się doczekać sezonu , ja również , ale podchodze do tego w spokojnym nastroju.Pozdrawiam , i mam nadzieje , że nikt się nie obrazi o to co napisałem.Zeby nie było tak jak ostatnio , kiedy to większość sprzeczała się na temat tytułów Alonso : )


avatar
Kazik

07.02.2007 20:16

0

Sebek.O.K.Ale czasy uzyskiwane w testach dają jednak jakiś wstępny obraz przed rozpoczęciem nowego sezonu.Można przewidywać ,że zespól ,który notoryczne jest w okolicy końca stawki ma małe szanse na rezultaty w sezonie,ale osobiście uważam,że dotychczas przeprowadzone testy ukazują duży potencjał wielu ekip a to dodatkowo podnosi adrenalinę przed pierwszym wyścigiem.Chcialbym aby już był 18-ty marzec.Pozdr.


avatar

07.02.2007 20:42

0

Wg.BMW Robert miał drugi czas dnia 1.19.794, to samo podaje ITV.Miło widzieć go przed LH


avatar

07.02.2007 20:42

0

Wg.BMW Robert miał drugi czas dnia 1.19.794, to samo podaje ITV.Miło widzieć go przed LH


avatar

07.02.2007 20:54

0

To samo na onecie. Inne dane.


avatar
Wirus

07.02.2007 21:24

0

Robert did 97 laps (430 km), setting a personal best time of 1:19.794 minutes. Nick added another 359 kilometres or 81 laps to the team's tally. His fastest lap was clocked at 1:20.647 minutes. Ferrari's Luca Badoer set today's fastest lap time (1:19.690 minutes). co oni daja na tej stronie bmw ? trzeba poczekac na oficjalne na stronie formula1.com bo na wp jest tez co innego ale wazne jest to ze Robert pokazuje sie z dobrej strony :)


avatar
Kazik

07.02.2007 21:57

0

Wirus,jak się podłączyć do tej strony?Przyslali mi emalia abym kliknął w link poniżej (niecałkiem po polsku i proces rejestracji zostanie zakończony a tymczasem nic.Jak ty to zrobiłeś?


avatar

07.02.2007 22:03

0

Panowie w większości na innych stronach Robert zrobił czas po niżej 1,20 co pokazuje że coraz lepiej radzi sobie z nowymi oponami oby tak dalej...


avatar
kempa007

07.02.2007 23:11

0

Panowie to sa testy i czasy z reguly kazdy podaje inne- niestety. Co innego zespoly podaja, co innego oficjalne strony :(


avatar
maso

07.02.2007 23:47

0

powtarzam: na http://www.f1-live.com/f1/en/ klikacie po lewej stronie na F1 tests i macie ładnie rozpisane czasy (jeszcze mi sie nie zdazylo zeby byly zle podane)


avatar
Kazik

08.02.2007 00:33

0

no.ok dlatego sprawdzamy na różnych stronach.W efekcie końcowym te czasy w którymś momencie się zgadzają..Nikt nie ma pretensji co do "rozrzutu' informacji ale każdy chciałby mimo wszystko mieć obiektywne info z pierwszej ręki.


avatar
Khey F1 fun

08.02.2007 12:06

0

I właśnie o to mi chodziło Kaziu :D Pozdrawiam


avatar
polczan

08.02.2007 13:18

0

chlopaki nie ma co sie rozczulac nad różnicą 0.01sek jestem tego samego zdania co sebek, wszystkie zespoły ustawiają bolidy, kierowcy musza zapoznac sie ze wszystkimi ustawieniami, musimy poczekac do pierwszej sesji kwalifikacyjnej i wtedy okaże sie które zespóły będa sie liczyły w sezonie 2007 pozdrawiam wszystkich


avatar
maso

08.02.2007 16:15

0

Zgadzam się co do testów iż są to tylko testy ale mimo wszystko dysponując informacjami typu najlepszy czas okrążenia + kierowca + nad czym aktualnie pracowano jeśli chodzi o bolid + czasy innych kierowców można sobie budować opinie o zespole i różnica 0,01 jest w brew pozorom dosyć istotna dlatego miło jest mieć prawdziwe aktualne informacje po za tym wiadomo przed sezonem są emocje każdy próbuje uzyskać jak najwięcej informacji o ulubionych zespołach a różnice czasowe są denerwujące :) pozdro.


avatar
kozak69

08.02.2007 16:24

0

najlepsze wyniki maja na onecie tam niby pisza ze we wtorek kubica byl drugi


avatar
Tomson

08.02.2007 16:32

0

Na stronie http://www.formula1.com/news/5630.html również Kubica jest drugi zaraz za Massą z czasem 1.19.794. Robert tak trzymaj.


avatar
kozak69

08.02.2007 17:11

0

wiesz moze ten wynik z wtorku jest poprawny bo de la rosa jest testerem a kubica i wurz wyscigowymi moze oto chodzilo


avatar
kozak69

08.02.2007 17:11

0

Op de derde en laatste testdag in Jerez bleek Nick Heidfeld in zijn BMW Sauber van alle coureurs die vandaag in actie kwamen de snelste: 1:29.486. De dag begon zoals dag twee eindigde: met regen. Gedurende de dag waren er wat momenten dat er geen neerslag viel, maar de test werd toch vooral bepaald door het natte circuit. De Williams bleef het goed doen op het Circuito de Jerez, en dat uitte zich in een knappe tweede tijd van Alexander Wurz in 1:30.061. Ook zijn teamgenoot Nico Rosberg presteerde goed, hij noteerde een gedeelde vijfde tijd in 1:30.684 samen met Rubens Barichello in zijn Honda. Timo Glock was de opvallende tweede BMW Sauber op het natte podium, zijn 1:30.213 was genoeg voor de derde plek. Kimi Raikkonen was met zijn Ferrari voor het eerst in de gezamenlijke wintertests sneller dan Fernando Alonso. De Fin reed in zijn snelste ronde naar 1:30.628, waarmee hij vierde werd. De regerend wereldkampioen reed echter maar negen ronden, en zette nooit een serieuze tijd neer. Diens teamgenoot Pedro de la Rosa reed meer kilometers, maar na zeventig ronden was hij maar net iets sneller dan Alonso, waardoor de McLarens slechts de plaatsen twaalf en dertien opeisten.


avatar
kozak69

08.02.2007 17:13

0

to sa chyba wyniki z poludnia nie jestem pewny


avatar
Kazik

08.02.2007 19:49

0

Kozak ,ty mówisz po holendersku? zaj---ście.


avatar
Kazik

08.02.2007 19:54

0

Dzisiejsze wyniki w Jerez pewnie nie do końca są obiektywne ze wzgłędu na pogodę,ale BMW na czele tabeli to chyba raczej cieszy.


avatar
Kazik

08.02.2007 20:47

0

Najbardziej szokuje mnie rekord toru (2004 rok-Michael).W/g f1-live.com to on był szybszy o prawie pięć sekund na okrążeniu od wczorajszych testerów.Jest to możliwe?


avatar
Sebek

08.02.2007 21:02

0

No niestety Kazik możliwe , wszystko przez opony.Napewno słyszałeś , że Bridgestone miał zrobić ( i zrobił) opony które będą gorsze co do swoich poprzedniczek z 2006 roku o 3 sekundy.To są testy więc zespoły nie dysponują jeszcze wszystkimi możliwościami jakie niedługo zaprezentują stąd te 5 sekund różnicy.Niestety mieszanki nowych opon są twardsze no i róznią sie także specyfikacją.Musze wam napisać , że już tęskinie kiedy to były dwie firmy oponiarskie , i inaczej to wyglądało niż teraz.Ale co zrobić , my możemy tylko to komentować , i mieć nadzieje , że F1 nic na tym nie straci.


avatar
Kazik

08.02.2007 22:09

0

To prawda,.Jak to się wogóle stało,że jeszcze nie tak dawno temu problem opon w F1 nie istnial (no,przynajmniej nie w takim stopniu jak obecnie).O potencjale zespołu decydowała aerodynamika,silnik,kierowca......opony byly na dalszym planie .A teraz? Wszystko zaczyna się od opon.Nie wiem czy to dobrze.


avatar
polczan

09.02.2007 10:38

0

Każdy kto sledził wyscigi widział że wszytko zależalo tez od pogody jedna firma mila lepsza miesznke na deszcz inna na słońce, dlatego zapadla decyzja ze w tym sezonie tylko jedna firma bedzie dostraczala opony, wszyscy będą mieli wyrównane szansze czy bedzie deszcz, czy słońce.


avatar
Smola

09.02.2007 10:53

0

niby tak polczan. Ale pamietaj ze brak konkurencji, to brak rozwoju. Myslisz ze Bridgestone bedzie nadal tak intenywnie pracowal nad rozwojem opon?? otoz NIE! bo to oni teraz dyktuja warunki, i nikt im nie bedzie przeszkadzal i narzucal tempa w rozwoju. Moim zdaniem, najlepiej bylo by, jakby byly nawet trzy firmy oponiarskie. Taka jak to bylo w latach 90-tych. Wtedy byla rywalizacja. W F1, powinna byc "zimna wojna" w kazdym elemencie bolidu, a przedewszystkim opon.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu