Tomson
Ostatnia aktywność
avatar
Tomson

15.04.2007 22:19

0

Ta klapka to jednak była poważna sprawa, która uwidoczniła się w znacznie słabszych osiągach maksymalnej prędkości Roberta - około 5km/h to bardzo dużo jak na tor gdzie tych prostych jest trochę.Myślę, że to było powodem różnicy czasowej pomiędzy Kubicą a chociażby Heidfeldem. No cóż znowu coś było nie tak jednak cieszy stałe tempo, które utrzymywał Robert przez wyścig.

avatar
Tomson

14.04.2007 16:17

0

Czyżby Theissen sugerował, że bolidy BMW mają dużo więcej paliwa?

avatar
Tomson

14.04.2007 14:53

0

BMW ma dobry start zwłaszcza Robert może więc uda im się wyprzedzić kogoś przed pierwszym zakrętem ale generalnie wygrać z Ferrari albo McLarenem będzie bardzo ciężko.Byle tylko nie zajęli się walką pomiędzy sobą jak ostatnio.

Przejdź do wpisu Pole Position znów dla Massy

avatar
Tomson

14.04.2007 12:17

0

Do Dr.Thiem - w pierwszym sektorze Kubica miał wyraźnie słabszy czas (13 rezultat) bo jego prędkość maksymalna (307,5 ) była znacznie mniejsza od pozostałych (np. Hamilton miał 310,2) a to właśnie w tym pierwszym sektorze kończy się ta długa prosta.

Przejdź do wpisu Hamilton pierwszy, szybkie BMW

avatar
Tomson

13.04.2007 14:45

0

BRAWO ROBERT

avatar
Tomson

12.04.2007 12:49

0

Racja atomic, tak naprawdę to jeszcze niezbyt dużo walczył na torze, jednak nie można powiedzieć aby popełnił jakieś poważne błędy. Na GP Malezji nie odpuścił na pierwszym zakręcie choć mógł stracić przyczepność - zaryzykował i się opłaciło. Poza tym dopisuje mu szczęście jak do tek pory- tzn. brak defektów w bolidzie itp. a to też się liczy, nie mówiąc już o samym McLarenie MP4-22. Poczekamy, zobaczymy czy ma silne nerwy.

avatar
Tomson

10.04.2007 14:12

0

Znalazłem ten film:zamieścił go SerroMacheR, tytuł Malaysia GP 2007 Highlights. Widać wyraźnie jak odlatuje jakaś część z bolidu Kubicy 2.50minuta filmu - jak tego nie zauważyli w ekipie BMW - skandal! Czyżby nie mieli możliwości oglądania powtórek.Tyle milionów na rozwój a nie ma jednego człowieka, który by przeglądał sytuacje podczas wyścigu.

avatar
Tomson

10.04.2007 14:01

0

Adanciu - napisz kto zamieścił filmik na youtubie bo link ci się nie wklei to się go znajdzie.

avatar
Tomson

10.04.2007 13:59

0

Do kempa007 - problem polega na tym, że Nick nie był całym pojazdem przed Kubicą.

avatar
Tomson

10.04.2007 13:56

0

Nie wiem czy przypadkiem to Heidfeld nie zajechał drogi Robertowi, który był na wewnętrznej w tym momencie z przednimi kołami w połowie jego samochodu.Nick wiedział, że jak dopuści Kubicę żeby jechał choć trochę z tyłu ale torem obok to na następnym zakręcie Robert będzie na wewnętrznej długiego zakrętu i go po prostu wyprzedzi.Szkoda że nie ma ujęcia kamery z góry - byłoby rozstrzygające.

avatar
Tomson

07.04.2007 11:05

0

Przepraszam 5 czas w drugiej sesji miał Robert ale za to ma najlepszy rezultat w pierwszym sektorze!!!

Przejdź do wpisu Pole Position dla Massy

avatar
Tomson

07.04.2007 11:01

0

Robert nie miał pecha tylko znowu strategia zespołu była niewłaściwa bowiem to nie Kubica decyduje kiedy wyjechać na tor.Nie wiem co by było jakby w czasie pierwszej sesji kwalifikacyjnej nagle zaczął padać deszcz a była taka możliwość, a obaj kierowcy BMW jeszcze nie wyjechali na tor.Moim zdaniem niepotrzebnie BMW tak ryzykuje.No ale miejmy nadzieję, że Robert pokaże w wyścigu na co go stać co udowodnił w 2 sesji kwalifikacyjnej - 4 czas niewiele odbiegający od drugiego i trzeciego kierowcy.Brawo Robert a minus dla zespołu. Wszystkim życzę wesołego jajka i mokrego dyngusa.

Przejdź do wpisu Pole Position dla Massy

avatar
Tomson

06.04.2007 10:45

0

no właśnie z: http://www.formula1.com/

avatar
Tomson

06.04.2007 10:27

0

Długie proste decydują - prędkości maksymalne Kubicy są o 10km/h mniejsze niż Kimi Räikkönena, chociaż Nicka już tylko o 5km/h. Na 3 sektorze najwięcej tracą kierowcy BMW do najlepszych - czyli na długich prostych.

avatar
Tomson

05.04.2007 19:23

0

Dwie długie proste to pole do popisu - dla szybszych samochodów są idealnym miejscem do wyprzedzania aczkolwiek tor jest generalnie szeroki zwłaszcza na tych wolnych zakrętach po długich prostych.Ciekawe jaka będzie pogoda bo jeśli by padało byłoby bardzo interesująco (ostatnie prognozy mówią o 20% możliwości na opady deszczu w każdym dniu zawodów). Może BMW znów trafi na dobre ustawienia aerodynamiki tak jak na szybkim torze Monza.

avatar
Tomson

03.04.2007 16:27

0

Heidfeldowi ciągle coś się nie podoba.Być może ma rację ale BMW stawia na młodzież.Jeszcze jedna - a co będzie jeśli odpukać Kubica albo on nie będzie mógł z jakiegoś powodu wystartować w wyścigu, wtedy doświadczenia z takich sesji są nieocenione dla takiego młodego kierowcy jak Vettel? Coś mi się wydaje, że Mike trochę przesadza. W ogóle z jego wypowiedzi czasem wydaje mi się, że jakby mógł to sam by jeździł w dwóch bolidach naraz w czasie wyścigów.

avatar
Tomson

28.03.2007 17:07

0

Kilka sekund to jednak chyba przesada Kazik.Najlepsze czasy są osiągane podczas wyścigów gdy tor jest maksymalnie nagumowany - 3 dni jazdy wszystkich zawodników ze wszystkich ekip, tak więc najszybsze okrążenia będą w czasie wyścigu z minimalną ilością paliwa przed zjazdami. Pozdro. Jeszcze jeden dłuuugi tydzień czekania.

avatar
Tomson

20.03.2007 17:02

0

No cóż trochę za późno zdiagnozowali to, mimo że skrzynia już od miesiąca się psuje. Skoro są to ciągle te same uszczelki to znaczy, że albo ich nie wymienili ?!?, albo to co mówi dyrektor techniczny mija się z prawdą i tak naprawdę dalej nie wiedzą co się dzieje.

Przejdź do wpisu Pechowe uszczelki BMW

avatar
Tomson

17.03.2007 13:07

0

Wszystko jest OK panowie. BMW jest bardzo silne chociaż zdziwiły mnie maksymalne prędkości Nicka i Roberta, które wynoszą zaledwie po 302km/h (3 i 4 od końca) podczas gdy najlepszych około 308.To jest interesujące, że mimo takiej różnicy w prędkościach mają tak dobre czasy.

avatar
Tomson

15.02.2007 11:35

0

No z tego co widzę to Heidfeld bardzo dobrze spisuje sie na mokrej nawierzchni.

avatar
Tomson

09.02.2007 14:50

0

Gratulacje dla całego zespołu BMW !!! Widać pracę zespołu i kierowców i nie ma co się oszukiwać to nie jest przypadek, że zajmują pierwsze miejsca we wszystkich treningach. Dodatkowo jest to niezależne od warunków atmosferycznych. Jeśli jeszcze popracują to kto wie może już w tym sezonie osiągną coś wielkiego. Spójrzcie jak mało okrążeń przejechali Nick i Glock a mimo wszystko czasy fantastyczne. Myślę, że BMW ma już bolid rozpracowany pod kątem ustawień - teraz tylko drobne poprawki różnych układów a zwłaszcza hydraulicznego i może być tylko lepiej. Tak trzymać.

avatar
Tomson

08.02.2007 16:32

0

Na stronie http://www.formula1.com/news/5630.html również Kubica jest drugi zaraz za Massą z czasem 1.19.794. Robert tak trzymaj.

avatar
Tomson

03.02.2007 23:24

0

Należy jeszcze zwrócić uwagę na liczbę okrążeń przejechanych - Kubica miał ich o połowę mniej od Hamiltona i Reikonena. Szkoda, że nie wiadomo jakie są średnie czasy okrążeń i z jaką ilością paliwa uzyskane.Nie mniej jednak bardzo cieszy mnie nie duża strata do Ferrari nie mówiąc już o wyprzedzeniu całej reszty wyśmienitych kierowców.

avatar
Tomson

01.02.2007 13:33

0

Podobno wyciek z instalacji hydrauliczne był przyczyną pożaru, który jednak nie spowodował większych uszkodzeń. Może w następne dni będzie lepsza pogoda - sucha nawierzchnia, to zobaczymy jak się będą spisywać wszyscy kierowcy.Jak na razie to BMW wypada nieźle i myślę że walka o 4 a może 3 pozycję wśród konstruktorów jest możliwa byle by tylko nie zdarzały się w sezonie awarie.

avatar
Tomson

26.01.2007 14:08

0

To prawda Hamilton rozbił swoje nowe MP4/22 i nie nadaje się już do jazdy.

avatar
Tomson

24.01.2007 13:47

0

Miejmy nadzieję, że nie spowoduje to wolniejszej jazdy Roberta. Swoją drogą nie wiem czy całkowita zmiana stylu jazdy w ciągu 3 miesięcy jest możliwa - zawsze jedni kierowcy będą jeździć bardziej agresywnie od drugich. Przynajmniej w tym roku nie powinno się zdarzyć zdarcie 2kg gumy z opon. Czekam z niecierpliwością na następne testy wspólne z innymi ekipami.

avatar
Tomson

20.01.2007 11:29

0

Valencia 03.02.2006. 1. Fernando Alonso, Renault (Michelin), 1:10.890 2. Jenson Button, Honda (Michelin), 1:10.924 3. Felipe Massa, Ferrari (Bridgestone), 1:11.288 4. Anthony Davidson, Honda (Michelin), 1:11.573 5. Michael Schumacher, Ferrari (Bridgestone), 1:11.640 6. Christian Klien, Red Bull (Michelin), 1:11.749 7. Heikki Kovalainen, Renault (Michelin), 1:12.017 8. Jacques Villeneuve, BMW Sauber (Michelin), 1:12.178 9. Ralf Schumacher, Toyota (Bridgestone), 1:12.182 10. Alexander Wurz, Williams (Bridgestone), 1:12.246 11. Nico Rosberg, Williams (Bridgestone), 1:12.313 12. Valentino Rossi, Ferrari (Bridgestone), 1:12.362 13. Pedro de la Rosa, McLaren (Michelin), 1:12.453 14. Juan Pablo Montoya, McLaren (Michelin), 1:12.477 15. Jarno Trulli, Toyota (Bridgestone), 1:12.513 16. Robert Kubica, BMW Sauber (Michelin), 1:12.816

Przejdź do wpisu BMW na torze w Walencji

avatar
Tomson

20.01.2007 11:16

0

Valencia 03.02.2006. 1. Fernando Alonso, Renault (Michelin), 1:10.890 2. Jenson Button, Honda (Michelin), 1:10.924 3. Felipe Massa, Ferrari (Bridgestone), 1:11.288 4. Anthony Davidson, Honda (Michelin), 1:11.573 5. Michael Schumacher, Ferrari (Bridgestone), 1:11.640 6. Christian Klien, Red Bull (Michelin), 1:11.749 7. Heikki Kovalainen, Renault (Michelin), 1:12.017 8. Jacques Villeneuve, BMW Sauber (Michelin), 1:12.178 9. Ralf Schumacher, Toyota (Bridgestone), 1:12.182 10. Alexander Wurz, Williams (Bridgestone), 1:12.246 11. Nico Rosberg, Williams (Bridgestone), 1:12.313 12. Valentino Rossi, Ferrari (Bridgestone), 1:12.362 13. Pedro de la Rosa, McLaren (Michelin), 1:12.453 14. Juan Pablo Montoya, McLaren (Michelin), 1:12.477 15. Jarno Trulli, Toyota (Bridgestone), 1:12.513 16. Robert Kubica, BMW Sauber (Michelin), 1:12.816

Przejdź do wpisu BMW na torze w Walencji

avatar
Tomson

20.01.2007 11:11

0

Dla porównania testowe czasy z roku poprzedniego BARCELONA 26.01.2006 JEREZ 16.01.2006 1. Fernando Alonso, Renault (Michelin), 1:18.512 2. Anthony Davidson, Honda (Michelin), 1:19.152 3. Giancarlo Fisichella, Renault (Michelin), 1:19.784 4. Gary Paffett, McLaren (Michelin), 1:19.799 5. Pedro de la Rosa, McLaren (Michelin), 1:19.838 6. Rubens Barrichello, Honda (Michelin), 1:20.040 7. Nick Heidfeld, BMW Sauber (Michelin), 1:20.499 8. Mark Webber, Williams (Bridgestone), 1:20.507 9. Alex Wurz, Williams (Bridgestone), 1:20.925 10. Christian Klien, Red Bull (Michelin), 1:21.631 Barcelona 26.01.2006 1. Felipe Massa, Ferrari (Bridgestone), 1:15.679 2. Fernando Alonso, Renault (Michelin), 1:16.200 3. Jenson Button, Honda (Michelin), 1:16.543 4. Rubens Barrichello, Honda (Michelin), 1:16.704 5. Giancarlo Fisichella, Renault (Michelin), 1:16.728 6. Nick Heidfeld, BMW Sauber (Michelin), 1:17.036 7. Jarno Trulli, Toyota (Bridgestone), 1:17.060 8. Olivier Panis, Toyota (Bridgestone), 1:17.420 9. Juan Pablo Montoya, McLaren (Michelin), 1:17.482 10. David Coulthard, Red Bull (Michelin), 1:17.582 11. Scott Speed, Toro Rosso (Michelin), 1:18.092 12. Gary Paffett, McLaren (Michelin), 1:18.246 13. Robert Kubica, BMW Sauber (Michelin), 1:20.042 Wg mnie słabsze czasy mogą nie mieć znaczenia - zespoły mogą celowo zatajać możliwości swoich bolidów.Bardziej bym zwrócił uwagę na te najlepsze czasy w porównaniu z innymi latami.Pozdrawiam i życzę udanej analizy a i tak wszystko wyjdzie w praniu.

Przejdź do wpisu BMW na torze w Walencji

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu