Wszystko wskazuje na to, że Nico Hulkeneberg w sezonie 2014 powróci do ekipy Force India, jednak nie tylko on zamierza opuścić Hinwil i przenieść się do Silverstone.
Według doniesień szwajcarskiego Blicka zespół Petera Saubera straci kolejnego inżyniera. Tym razem chodzi o Toma McCullough’ana, który w Hinwil piastował stanowisko głównego inżyniera na torze.Mimo iż umowa Saubera z Rosjanami, mająca na celu poprawę kondycji finansowej zespołu może się nie udać, Roger Benoit napisał, że zespół jeszcze nie odniósł się do plotek sugerujących, że ten może połączyć się z ekipą Marussia.
29.11.2013 09:57
0
Takie rozwiązanie (połączenie się zespołów) w mojej ocenie ma same plusy. Przede wszystkim sensowny budżet nowopowstałego zespołu, a po drugie zmniejszenie liczby zawalidróg. W tym przypadku mniej (kierowców) znaczy więcej.
29.11.2013 10:03
0
@1 kiedy te zespoły się połączą będzie musialo odejść 2 kierowców
29.11.2013 10:29
0
@Kempa, dodasz możliwość edytowania komentarzy? nie trzeba by było prostować wypowiedzi i błędów ortograficznych w następnych komentarzach...
29.11.2013 11:42
0
youtube.com/ watch?v=od3H6Jxisfk Ciekawostka. Najprawdopodobniej w budzie LaFerrari testowane jest nowe V6T które ma być wykorzystane w bolidzie '14.
29.11.2013 11:44
0
Chodzą plotki, że Sauber może połączyć siły z Marussią - raczej nieprędko poznamy prawdę... ;) Oznaczałoby to jednak zmniejszenie stawki do dziesięciu zespołów. ;)
29.11.2013 12:06
0
Pamiętam jedno z takich połączeń. Twór nazywał się Pacific-Lotus. Nie przetrwał długo.
29.11.2013 14:23
0
Połączenie ma tylko jeden plus: sponsorzy i budżety dwóch zespołów są w jednym. Wszystko inne to minusy: zwolnienie kierowców, pracowników, menedżerów itd.
29.11.2013 15:23
0
Nie ma tak łatwo i pięknie, że nowy budżet będzie sumą dwóch poprzednich. Po pierwsze, jest dwa razy mniej miejsca na reklamę i to nie tylko na samochodach, ale też na kombinezonach kierowców i obsługi. Po drugie, często sponsorami są konkurujące ze sobą firmy, więc nie będą chciały, a czasami i mogły, spotkać się w jednym teamie. Mogą mieć też całkiem inne kierunki swojej ekspansji i całkiem różne rynki zbytu. Po trzecie, zazwyczaj jakąś rolę odgrywa też polityka, ambicje oraz uprzedzenia narodowe i tym podobne. Np. w tym wypadku nie wszyscy będą chcieli robić interesy z Rosjanami i odwrotnie. Zapewne skończy się to tak, że nie wzrośnie ani budżet, ani forma sportowa.
29.11.2013 15:29
0
I jeszcze jedno: wszelkie umowy są zazwyczaj tak podpisywane, że przy zmianach właścicielskich, połączeniach czy bardzo dużych przekształceniach, automatycznie przestają obowiązywać, więc taka fuzja może oznaczać po prostu poszukiwanie sponsorów od nowa.
29.11.2013 18:53
0
@Jacko. Pozatym Sauber jako silniejszy zespół automatycznie traci na reputacji gdy łączy się z z takim tworem jak Marussia
29.11.2013 21:11
0
@3. Reaglag2 Popieram. Swego czasu też już zgłaszałem taki postulat. W kwestii tematu postu skłaniam się ku zdaniu @8.Jacko. Budżet, wyniki i osiągnięcia nie będą wprost proporcjonalne do wkładów obu zespołów.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się