WIADOMOŚCI

#1 dzień testów - Hamilton najszybszy
#1 dzień testów - Hamilton najszybszy
Najszybszym kierowcą na torze pod Barceloną podczas pierwszego dnia ostatniej sesji testowej przed początkiem nowego sezonu okazał się Lewis Hamilton z McLarena. Za Brytyjczykiem dzień ukończyli dwaj kierowcy Ferrari- Kimi Raikkonen oraz Michael Schumacher.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Warunki pogodowe w Hiszpanii po raz kolejny nie sprzyjały inżynierom i kierowcom. Rano tor był mokry, a przez cały dzień na niebie gromadziły się ciemne chmury. Mimo to na torze panował dość duży ruch. Na tor wyjechało łącznie 19 kierowców. Poniedziałkowe testy były trzykrotnie przerywane z powodu incydentów na torze.

Większość kibiców zastanawiała się kto wyjdzie zwycięsko z konfrontacji dwóch wielkich kierowców Ferrari- Michael Schumacher, czy Kimi Raikkonen. Przez większość dnia to Niemiec górował nad Finem, jednak na ostatnią godzinę przed zamknięciem toru większość kierowców wyjechała z boksów, aby ustanowić szybkie okrążenia i na koniec dnia to Kimi Raikkonen był szybszy, tracąc do lidera tabeli niecałe 0,05 sekundy.

Drugi z kierowców McLarena, Heikki Kovalainen, stracił do swojego kolegi z teamu prawie 0,6 sekundy i zajął piątą lokatę, dając się wyprzedzić jeszcze Kazuki Nakajimie z Williamsa. Drugi z kierowców brytyjskiego teamu- Nico Rosberg po raz kolejny przejechał imponującą liczbę okrążeń (108), uzyskując przy tym bardzo obiecujący czas, pozwalający zająć dzisiaj 6 miejsce.

Dwukrotny Mistrz Świata- Fernando Alonso przejechał dzisiaj swoim R28 79 okrążeń, osiągając siódmy czas dnia. Hiszpanowi udało się wyprzedzić szybszego z kierowców BMW- Nick Heidfelda, który dzisiaj miał problemy techniczne. Kilka minut po 11 bolid Niemca odmówił posłuszeństwa i zatrzymał się na trzecim zakręcie toru, powodując drugą z czerwonych flag. Wcześniej ruch na torze wstrzymał Sebastian Vettel, który wypadł z toru na zakręcie numer 5.

Pierwszą dziesiątkę zamykali dzisiaj Adrian Sutil i Mark Webber. Dużą niespodzianką była dzisiaj forma kierowcy i bolidu Force India, który dzisiaj testował najnowszą wersję VJM01.

Nelson Piquet Jr na krótko przed przerwą obiadową na głównej prostej roztrzaskał R28 i ostatecznie z 86 kółkami na koncie zajął 15 pozycję. Zespół Renault ćwiczył dzisiaj krótkie przejazdy, przy okazji trenując obsługę zawodników podczas pit stopów.

Tabelę z czasami zamykał dzisiaj David Coulthard, który przejechał zaledwie 25 okrążeń. Przed Szkotem znaleźli się tylko zawodnicy Hondy- Rubens Barrichello i Alexander Wurz oraz Kamui Kobayashi z Toyoty.

Christian Klien miał dzisiaj ponownie możliwość testowania bolidu BMW Sauber F1.08. Austriak przejechał łącznie 42 okrążenia, na najlepszym uzyskując czas 1:23,442. Mimo iż właściwe czynności testowe zostały opóźnione z powodu mokrej nawierzchni toru, zespół BMW Sauber ukończył cały zaplanowany program testowy. Jutro miejsce kierowcy testowego BMW Sauber zajmie Robert Kubica.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

88 KOMENTARZY
avatar
Mattii

25.02.2008 17:38

0

no i wszystko pięknie ładnie :) Kimi przed Schumim :)


avatar

25.02.2008 17:45

0

martwi kiepskie miejsce Kubicy


avatar
maka87

25.02.2008 17:47

0

aż się zdziwiłem myślałem że po roku przerwy będzie z 10 a tu 3


avatar
Messi23

25.02.2008 17:47

0

Kubica dzisiaj nie jeździł:)


avatar
lubie placki

25.02.2008 17:48

0

ja tam Kubicy w tej tabeli nie widze


avatar
Mateusz.Jurek

25.02.2008 17:50

0

a gdzie ty kubice widzisz na dzisiejszych testach ???


avatar
konradek

25.02.2008 17:50

0

Manwe - przeczytales w ogóle to co napisales? Gdzie jest to "kiepskie miejsce Kubicy"? Gdzies w Polsce moze? ;)


avatar
arek.jan

25.02.2008 17:51

0

A dlaczego nie jeździł, czy może ktoś wie czy jutro Robert wyjedzie na tor?


avatar
Mateusz.Jurek

25.02.2008 17:51

0

maka87 to jest Schumi a nie jakaś dupa


avatar
mateo_f1

25.02.2008 17:51

0

moze to byla prowokacja... xD


avatar
arek.jan

25.02.2008 17:56

0

Ciekawi mnie ile paliwa Hamilton miał w baku, wynikało by z czasu że nie za wiele, Kovalainen jest od niego chyba trochę szybszy, tak mi się wydaje. Sezon zapowiada się ciekawie.


avatar
klasyk

25.02.2008 17:56

0

Cóż, panowie, sytuacja nie za bardzo, te testy są najbardziej miarodajne jak dotąd. Tajna polityka BMW kryptonim "Zasłona dymna" weszła w ostatnie stadium-efektowne, autentyczne puszczanie dymu przez bolid Heidfelda


avatar
arek.jan

25.02.2008 17:58

0

Szumacher to właśnie dupa, miał szczęście że trafił do Ferrari i tyle!!!


avatar
artturo

25.02.2008 18:00

0

Kubica faktycznie dzisiaj kiepsko:) Hamilton 1st. Ciekawe czy dlatego, ze i Szumi dzisiaj jezdzil? Taki marketing (opary itp.)


avatar
arek.jan

25.02.2008 18:04

0

Gdzie ty koleś widzisz Roberta?


avatar
arek.jan

25.02.2008 18:05

0

Jeżdził Nick i Klien.


avatar
mpstir

25.02.2008 18:05

0

Sutil z Force India miał prawie identyczny czas jak Heidfeld, a Liuzzi był szybszy od Klienta. Force India w tym sezonie będzie walczyć o miejsca w środku tabeli. Martwią te czasy BMW, ale zobaczymy co jutro pokaże Kubica. Wiliamsy całkiem nieźle.


avatar
wychyl

25.02.2008 18:06

0

Widze ze dzisiejsze testy byly najszybsze ze wszytskich chyba i najbardziej miarodajne. Tak mi sie wydaje i dlatego martwi mnie czas Heidfelda :( Klien juz raczej dawno nie jezdzil... Ale wydaje mi sie ze Robert wykrecilby tu duzo lepszy czas od kolegow z teamu. Po za tym bardzo zadowolony jestem z wyniku Sutila :) Bardzo dobrze wypadl tez williams. Chyba beda glownym przeciwnikiem wraz z Renault dla BMW.


avatar
kris016

25.02.2008 18:07

0

Robert będzie jeździł jutro :P


avatar
arek.jan

25.02.2008 18:08

0

Robert gdyby dziś jeździł to byłby w okolicy 4 miejsca bo tak średnio to jest 0.5 szybszy od nicka.


avatar
dras

25.02.2008 18:08

0

ferrari wcale tak nie odstaje od reszty stawki. ciekawe jaki jutro Kubica czas wykręci. jak dzisiaj Heidfeld mial 1.23.073 a kubica ostatnio byl od niego szybszy o 0.7s to latwo obliczyc ze byloby cos kolo ferrari i mclarena


avatar
dziarmol

25.02.2008 18:11

0

2008-02-25 17:45:52 manwe - wystarczy raz się pomylic i popatrz mało nie zakraczą haha poz.


avatar
Borg

25.02.2008 18:19

0

Klien z BMW tez wcale nie tak zle. Tylko 0,4 sek wolniej od Nicka. Jak na (drugi?) dzien testow F1 jego wykonaniu jest calkiem obiecujaco.


avatar
Borg

25.02.2008 18:22

0

@dras - ostatnio to Nick byl szybszy od Kubicy, o cale 0,0x.


avatar
Zako

25.02.2008 18:24

0

A ja tylko przypominam ze 22 lutego 2008 : F. Massa Ferrari F2008 1:20.508 95 L. Badoer Ferrari F2008 1:21.808 +1.300 75 Moze i były lepsze warunki wtedy ale to jest 1,7 sek. lepiej niż dzisiejszy czas nr 1. Wszystko sie okaze jezeli chodzi o czasy i szybkosc bolidu w kwalifikacjach, a po 3,4 wyssigach kto ma niezawodny bolid.


avatar
dragomirov

25.02.2008 18:26

0

Nakajima na pewno będzie walczył o trofea, to widać po jego stylu jazdy, młody wilczek podgryza pięty starym fajterom. Williamsowi przyda sie taki zawodnik. Nico w tym roku nie da rady, ale obydwaj walczyć będą bezpośrednio z Renaultem i Red Bullem o przywództwo w tylnym stadzie. O czołówkę walczyć będą BMW, Ferrari i McLaren a który wygra całość, hm.. trudno powiedzieć bo Heitweld nie będzie dobrze jeździł w tym roku. Kimi dostanie baty od Felipe a młody Mulacik wskaże miejsce w szeregu Kovalajnenowi. Alonso wyciśnie ostatnie soki z Renówki tak, że młody będzie pełen podziwu dla mistrza, ale i tak nie będzie lepiej niż 5 może 4 miejsce. Reszta to będzie tło na czele z Force India.


avatar
dragomirov

25.02.2008 18:28

0

oczywiście 5 lub 4 konstruktorów!!!


avatar
arek.jan

25.02.2008 18:32

0

dragomirov zapomniałeś dopisać że Robert będzie mistrzem świata.


avatar
hot dog

25.02.2008 18:34

0

dragomirov - masz Fantazje no ale to kazdy moze miec. Nie wiem skad takie wnioski wycioagasz bo chyba nie po testach.


avatar
Messi23

25.02.2008 18:44

0

Cóż całkiem interesujące wnioski Nie mogę się doczekać jutrzejszych testów Ciekawe czy warunki będą lepsze od dzisiejszych(dzisiaj chyba nawet trochę padało) i czy BMW będzie dalej stosować zasłonę dymną przed całą konkurencją a może jutro Robert odkryje wszystkie karty i pokaże na co stać zespół w 2008 roku ??(bo mam nadzieje ze tych kart już nie odkryli;/;/)


avatar

25.02.2008 18:59

0

eee. nie znacie się na zartach


avatar
quick B

25.02.2008 19:02

0

Gdyby odkryli to z taką jazdą stanowili by tło. Bądzmy dobrej myśli


avatar
spoxman

25.02.2008 19:03

0

hm a jednak bmw nie jest niezawodny :\


avatar
maso

25.02.2008 19:03

0

no to może mały ranking na najbardziej bezsensowne wypowiedzi do tego tematu :) 1st - manwe, 2st arek.jan Najprawdopodobniej manwe pyknął prowokacje dlatego ostatecznie "wygrywa" arek.jan gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów :).


avatar
spoxman

25.02.2008 19:08

0

heh spoko ranking Pozdo:]


avatar

25.02.2008 19:09

0

przyjmuję z honorem to zaszczytne miejsce!!!


avatar
dragomirov

25.02.2008 19:16

0

uważam, że trzeba na problem spojrzeć z jak najszerszej perspektywy, dlatego oceniam wszystkie aspekty całej Formuły a nie tylko same testy.


avatar
dragomirov

25.02.2008 19:21

0

to apropo's wypowiedzi - hot dog,a


avatar
AndrzejOpolski

25.02.2008 19:30

0

Inne serwisy F1 podają, że Kimi jechał bolidem z najnowszym pakietem aero al Michael na nieco starszym i stąd minimalna przewaga Raikkonena. Obydwóch "pogodził" Lewis, który pokazał możliwości McLarena potwierdzając przypuszczenia, że te dwa teamy bądą walczyć o mistrzostwo. Ci, którzy umniejszali umiejętności Hamiltona i twierdzili, że McLaren w sezonie 2008 będzie daleko za Ferrari powinni zweryfikować swoje poglądy.


avatar
frencz

25.02.2008 19:36

0

Kubicy zapalił się bolid na instalacyjnym stąd taki czas. Jutro będzie lepiej :))


avatar
Messi23

25.02.2008 19:37

0

Kubica dzisiaj nie jeździł ! Skąd wy bierzecie takie informacje??


avatar
Kriss81

25.02.2008 19:40

0

Heh, AndrzejOpolski uprzedził mnie trochę. Też chciałem zwrócić uwagę szanownego towarzystwa na lidera dzisiejszego treningu. Wszyscy zainteresowali się nagle Klienem, Sutilem, Nakajimą. A tu Lewis, mili Państwo znów na czele! Czemu nikt na to nie zwraca uwagi, a?:P


avatar
quick B

25.02.2008 19:41

0

maso zaraz zrobi chyba nowy ranking


avatar
maso

25.02.2008 19:49

0

frencz to już nie było śmieszne, raczej taka żenadka :) Radze więc strzelić jakiś sensowny post w najbliższej przyszłości co by reszta nie zaczęła Cię traktować olewająco :). Chyba że nie udawałeś no to wtedy gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów :)


avatar
AndrzejOpolski

25.02.2008 20:11

0

Cieszę się, że znowu mamy w prawym górnym rogu naszego serwisu F1 daty i godziny treningów oraz wyścigu GP obecnego sezonu. Może dałoby się dodatkowo zamieścić zegar odliczający czas do startów tak jak jest to min. na oficjalnej stronie F1?


avatar
tomek1994

25.02.2008 20:11

0

Robert wypoczywa żeby ich zdeklasować:D Sutil zaszalał ,a Kimi potwierdził że może być drugim Schumacherem. Dziwi trochę to ze Sutil pojechał podobnie do Heidfelda chociaż ma gorszy sprzęt


avatar
kkarw

25.02.2008 20:17

0

Jest całkiem dobrze zważywszy na to, że Robert jeździ o około 0,5 sekundy szybciej od Nicka dzisiał byłby zaraz za Schumim.


avatar
pz0

25.02.2008 20:17

0

O ile dobrze zrozumiałem z tej stronki holenderskiej to Piquet wykonał dzisiaj dzwona, czy ktoś to może potwierdzić?


avatar
dragomirov

25.02.2008 20:22

0

Na Heitfeld,a nie patrzcie, on w tym roku nie będzie dobrze jeździł, więc to i tak jest wielki cud, że na pełnym zbiorniku wykręca takie czasy. Dajmy prawdziwe wsparcie BMW, uwierzmy w ich możliwości.


avatar
dragomirov

25.02.2008 20:29

0

ostatniego dnia testów tj. 27 lutego we środę, jeśli warunki będą sprzyjać to, Mario zgodzi sie na zaprezentowanie wszystkich możliwości tego piekielnie mocnego bolidu. Obstawiam na to, że kierowcą, który tego dnia wprowadzi w osłupienie wszystkich, będzie Robert.


avatar
maso

25.02.2008 20:31

0

Na razie co by nie mówić, bolid BMW na jednym kółku nie powala ale za to jest dosyć niezawodny (pomijam dzisiejszy postój heidfelda) i równy na dłuższych dystansach. Jak by tak zostało do 1 wyścigu (na co się zanosi) to będziemy oglądać przebijanie się BMW z niskich pozycji startowych do góry w trakcie wyścigu.


avatar
greg11

25.02.2008 20:44

0

Niech moc bedzie z nimi BMW !!!!!!!!!!!!!!


avatar
dudzis

25.02.2008 20:48

0

panowie czy można gdzieś oblukać testy??


avatar
Piotre_k

25.02.2008 20:54

0

Na innym serwisie przeczytałem, że Piquet tylko lekko uderzył w bandę przy wjeździe do boksów, tu, że roztrzaskał bolid. To jak w końcu było?


avatar
Zako

25.02.2008 21:10

0

Dla mnie Bmw normalnie moze byc 4,5 zespołem pod wzgledem szybkosci i tracic po0,3 sek lub 0,5 sek do Ferrari i Mclarena a do Renault i Williamsa nawet 0,2 sek. ale najwazniejsze zeby mieli niezawodny bolid. Bo co komu z szybkiego bolidu który co dwa lub trzy wyscigi bedzie miał awarie i bedzie cofniety o te iles miejsc do tyłu, lepiej byc 4 pod wzgledem szybkosci a 1 pod wzg. niezawodnosci. Przykładowo(kolejnosc jest obojetna chodzi o ukazanie 6 szybszych bolidów przed Kubicą ale za to awaryjnych ) : I WYSCIG: 1Raikonen, 2 Hamilton ,3 Massa, 4 Alonso ,5 Rosberg, 6 Kovalainen, 7 KUBICA ,8 XYZ II WYŚCIG 1 Massa, 2 Alonso, 3 (Hamilton awaria) Raikonen, 4 Rosberg, 5 Kovalainen, 6 KUBICA, 7 XYZ , 8 ZGH III WYŚCIG 1Alonso, 2 (Massa awaria) Raikonen, 3( Kovalainen awaria)Rosberg, 4KUBICA, 5 XYZ , 6 ZGH, 7 Hamilton(był cofniety na starcie za awarie w pop. wyscigu) IV WYSCIG 1Hamilton, 2 (Raikonen awaria)Alonso , 3 (Rosberg awaria)KUBICA, 4 XYZ, 5 ZGH, 6 Massa (cofniety za awarie w III wyscigu), 7 Kovalainen ( cofniety tak jak Massa) V WYSCIG : 1 Alonso, 2 Massa, 3 (Hamilton awaria)Kovalainen, 4 KUBICA , 5 XYZ, 6 ZGH, 7 Raikonen (cofniety za awarie w IV wyscigu), 8 Rosberg (cofniety za awarie w IV wyscigu) . VI WYŚCIG 1 Raikonen, 2 Kovalainen, 3 Alonso, 4 Massa, 5 Rosberg, 6 KUBICA, 7 XYZ, 8 ZGH Wyliczajac na podstawie tego punkty dla Kubicy wychodzi (około) 24 pkt. na 6 wyscigów( suma miejsc)dało to srednia 4 pkt na wyscig ale bez zadnej awari. Dla pozostałych szesciu bolidów wychodzi 36 pkt na 6 wyscigow (dla jednego bolidu) (ponieważ było 6 bolidów to dodałem pkt. za miejsca 1-6 to dało 36 pkt. –zakładałem ze każdy z bolidów zajmie jedno miejsce jeden raz na 6 wyscigów, nastepnie pkt.-36 podzieliłem przez liczbe wysigów 6 i wychodzi 6 pkt. na wyscig . Jednak bolid ten zakładamy ze tak jak wyzej napisałem jest awaryjny raz na 5 lub 6 wyscigów. W tym wypadku zdobedzie on punkty w nastepujacy sposób 1 wyscig -srednio 6 pkt, 2 -6pkt. , 3 -6 pkt. 4-0 pkt.(awaria), 5 – od 1 do 2 (kara za wymniane silnika, skrzyni itp. I cofniecie na starcie) 6 wysc.-6 pkt. Da nam to wartosc około 24-27 pkt. na 6 wyscigów.Porownujac ta (24-27) wartosc z wartoscia Roberta (około 24) roznica wydaje się minimalna albo wynika ze przy odrobinie szczescia nawet jej nie będzie. Załozenia te mogły by się spełnic gdyby okazało sie będzie w tym sezonie 4 lub 5,6 zespołow potrafiacych namieszac w czołowce a BMW nie będzie awaryjne (może mieć nawet minimalnie wtedy słabsze osiagi ) JA licze ze ten sezon będzie wyrównany i mam na mysli oczywiście Ferrari, Mclarena, Renault, Bmwi Williamsa.To takie moje gdybania wynikajace z chwili wolnego czasu i oczekiwania na pierwszy wyscig.


avatar
quick B

25.02.2008 21:37

0

ta twoja chwila musiała być większa niż przeciętna Zako. Takiego posta walnąć chyba rekord ustanowiłeś.


avatar
Marti

25.02.2008 21:40

0

Zako - po prostu szacun :-). Dzisiejsze wyniki utwierdzają moje przekonanie, że to Ferrari jest głównym faworytem sezonu. Hamilton był co prawda szybszy od kierowców Scuderii, jednak przewaga była minimalna. Zresztą po tym jednym wyniku nie można stwierdzić na ile McLaren zbliżył się do Ferrari. Widzieliscie dzisiejsze zdjęcia Kimiego? Rozbrajające :-). Gość po prostu nie kryje swojej frustracji z obecności Schumiego (tak przynajmniej myslę, gdyż nie wiem jaki byłby inny powód takiego wyrazu twarzy) :-).


avatar
bartek_s

25.02.2008 21:47

0

W czwartek będzie padać deszcz, więc raczej Kubica nie pokaże tempa BMW :(


avatar
frencz

25.02.2008 22:13

0

maso -:) tak się właśnie zastanawiałem jaki odzew :) ja tu tylko czytam :P -piszę od święta jak widzę to co widzę:)


avatar
dziarmol

25.02.2008 22:20

0

2008-02-25 21:10:08 Zako< nikt nie mówił że będzie łatwo ale żeby aż tak???>Marti ja Kimiego rozumiem pozd.


avatar
Zako

25.02.2008 22:28

0

Nie rozumie cie do konca dziarmol. Uwazam ze walka w tym sezonie nie bedzie łatwa gdyz bedzie to bardzo wyrównany i zaciety sezon a róznice pomiedzy kierowcami zarówno w wyscigacj jak i klasyfikacji generalnej beda niewielkie. Uwazam tez ze bedzie mozna walczyc z szybszymi zespołami posiadajac wolniejszy bolid, a walke ta umozliwi niska awaryjnosc. Kto wie może ten sezon to bedzie walka szybkosci z niezawodnościa ?


avatar
jarko dnb 85

26.02.2008 00:46

0

Zako odstaw amfetamine:)))))


avatar
jarko dnb 85

26.02.2008 00:54

0

juz wiemy jak bedzie wygladal caly sezon.dragomirov nam powiedzial.dzieki stary!!!:)tak naprawde to tylko testy i nie ma co sie przejmowac wynikami.najwazniejsze ze BMW wykonalo caly program i dzieki temu zdobyly kolejne informacje na temat F1.08.co do Raikkonena to On zawze ma kamienna twarz wiec ciezko po tych zdjeciach powiedziec czy byl niezadowolony bo Schumi jechal czy dlatego ze to nastepny dzien:)))narazie moge powiedziec jedno;jesli BMW zostanie Trzecia Sila to powinnismy byc szczesliwi...


avatar
dobran

26.02.2008 07:03

0

Ja do samego końca będę jednak wierzył, że te czasem gorsze czasy kierowców bmw są tylko zasłoną dymną, tak jak ktoś wcześniej napisał najbardziej miarodajne testy to testy w tą środę, wtedy zobaczymy, czy bmw rozwinie skrzydła;)


avatar
dsu1

26.02.2008 08:19

0

Ludzie wyluzujcie to tylko testy- te wyniki nie mają żadnego odzwierciedlenia gdzie kto jest. To bardziej marketingowe czasy niż te które zobaczymy w Q3. Oczywiście można sobie pogdybać Zako ale nie uwzględniłeś 1 wymiany silnika i skrzyni na sezon i w gąszczu twoich analiz zapomniałeś o jednym. Nawet jak już wykorzystamy ten jeden gratis to nie wiem czy nie warto poświęcić się i cofnąć o 5 miejsc do tyłu i wyżyłować motor do granic możliwości. Zakładając że na dwa wyścigi wymieniamy motor i skrzynię to tylko w jednym tracimy 5 miejsc a przez dwa GP dysponujemy większą mocą i świeżą skrzynią- pozdrawiam :D


avatar
walerus

26.02.2008 08:47

0

te 5 miejsc to nie tak dużo uważam.... admin niezłąwycinkę zrobił.....testy to ściema i dopiero w krainie Kangurów dostaniemy wytyczne na sezon 2008.


avatar
f one

26.02.2008 10:37

0

dziśaj jezdzi kubik ale ma jakies problemy juz dwa razy zanotowali incydent z jego udzialem oj bmw cos sie psuje wczoraj i znow dzisaj


avatar
Zako

26.02.2008 10:48

0

Rzeczywiście masz sporo racji dsu 1. Ale prawdą też chyba bedzie w tym sezonie że zespołowi posiadajacemu niezawodny i wolniejszy bolid będzie łatwiej zająć wyzsze miejsce, anizeli w poprzednim sezonie, zwłaszcza chocby na to że ten szybszy bolid w przypadku wymniany jakiejs jednostki bedzie cofnięty o te 5 miejsc. Łatwiej jest się chyba bronić przed kims kto jest 5 miejsc za nami niż przed kims kto jest zaraz za nami, niemówiąc juz o tym że ogólnie łatwiej miec szybszego za soba niż przed i go atakować.


avatar
LichuKlichu

26.02.2008 13:30

0

wyniki drugiego dnia na godzinę 13:00 (przerwa obiadowa): 1.L. Hamilton 1:21.234 2.H. Kovalainen 1:21.434 3.K. Räikkönen 1:21.722 4.N. Rosberg 1:22.309 5.R. Kubica 1:22.625 6.J. Button 1:22.659 7.F. Massa 1.22.850 8.G. Fisichella 1:22.913 9.V. Liuzzi 1:22.942 10.F. Alonso 1:23.112 11.R. Barrichello 1:23.159 12.N. Heidfeld 1:23.284 13.S. Bourdais 1:23.323 14.J. Trulli 1:23.348 15.S. Vettel 1:23.430 16.N. Piquet Jr. 1:23.467 17.T. Glock 1:23.661 18.K. Nakajima 1:23.860


avatar
mateo_f1

26.02.2008 13:31

0

S. Vettel jezdzi dzis w Red Bull Racing RB4???? tak jest na stronie f1today.nl :-)


avatar
pz0

26.02.2008 13:33

0

To chyba powoli mit o niezawodności BMW upada. Chyba, że to są przez cały sezon testowy ciągle katowane te same silniki i skrzynie i po prostu BMW postanowiło zajeździć je na śmierć żeby sprawdzić wytrzymałość.


avatar
LichuKlichu

26.02.2008 13:36

0

nie wiem ale troche to dziwne, ze na jednych testach do przerwy obiadowej bylo az 5 przerw spowodowanych zatrzymaniem sie na torze 5 razy bolidów, moze jakis pechowy dzien? ale to i tak dopiero pierwsze powazne klopoty w tym sezonie (testy) BMW, dobrze ze teraz sie pojawily a nie dopiero za 2 tygodnie,


avatar
pz0

26.02.2008 13:44

0

Na zdjęciach wygląda że rzeczywiście Vettel siedzi w RB4


avatar
pz0

26.02.2008 13:51

0

Chociaż na innej fotce w RedBullu siedzi Webber. Sam nie wiem.


avatar
baddog

26.02.2008 14:04

0

tez na zdjeciach widac ze BMW Kubicy rozni sie troche od ostatnich testow. prawie caly czarny z przodu spojler, nie widac czy sie rozni od poprzedniego , ale np z boku areo jest juz inne.


avatar
pz0

26.02.2008 14:09

0

Marti, taki mały komentarz do miny Kimiego. Wypowiedź Kimasa na temat wsparcia Schumachera w testach i rozwoju bolidu z 10 stycznia: ''Jeśli my akurat nie będziemy mogli testować, to będzie bardzo dobrze, że będzie mógł nas zastąpić. Z pewnością nam to nie zaszkodzi''


avatar
RowerKibica

26.02.2008 14:28

0

a makówki też dwa razy zatrzymały się na torze zakręt nr 1


avatar
Raven89

26.02.2008 14:34

0

Wszyscy wychwalają Williamsa a prawda jest taka,że będą znowu za Ferrari,McLarenem,BMW i Renault.To,że na oparach jeżdżą dobrze nie znaczy,że będą wygrywać.Zobaczycie,że będą walczyć o miejsca 8-10 z Red Bullem-dziwi mnie,że wszyscy ich tak wychwalają-BMW jest baaaaardzo przed nimi.


avatar
Kibic26

26.02.2008 14:43

0

mi się podoba podejście BMW ciągle eksperymentują i jezdżą z duża ilością paliwa jak przyjdzie do walki o pp to mogą sprawić niespodzianke choć to małoprawdopodobne ale możliwe


avatar
Kibic26

26.02.2008 14:45

0

jeżeli BMW czuje że może nadrobić tą stratę co mają obecnie to po co mają się wychylać i pokazywać że są tuż za najlepszą 2


avatar
Zako

26.02.2008 14:51

0

Co do S. Vettela to prawda że jeżdzi dzis w RB4, zastąpił on dziś D.Coultharda który wczoraj doznał niby jakiegos urazu szyji i dziś ma miec badania. Vettel moze jeżdzic RB4 bo na torze jest też tylko jeden bolid Toro Rosso.


avatar
Lizak

26.02.2008 15:11

0

Na zakonczenie testow Kimi bedzie na czele za nim bedzie KOValainen pozniej HAM no i Massa za nimi nasz Kubika


avatar
LichuKlichu

26.02.2008 15:22

0

patrząc na ostatnie testy uważam że to nie BMW będzie sie bronic przed Williamsem, RB i Renault, ale to Heidfeld bedzie sie musial ich bac :) widac roznice miedzy Robertem a Nickiem ktora wacha sie niezaleznie od toru ok. 0,5-0,7 s na okrążeniu, wg mnie to Robert w tym roku będzie walczył z Mclarenem o podium


avatar
walerus

26.02.2008 16:25

0

podium - tylko z przypadku...


avatar
LichuKlichu

26.02.2008 17:11

0

walerus, byc moze masz racje, ale napewno te przypadki moga sie zdarzyc duzo czesciej niz w sezonie 2007, szczesciu trzeba pomoc, a wg mnie BMW jest na dobrej drodze w tym sezonie :) tak czy owak cala prawda wyjdzie na jaw za troche ponad 2 tygodnie


avatar
Leeloo

26.02.2008 22:06

0

...chyba wszyscy troszkę zbyt optymistycznie podchodzą do tematu :) pozdro dla walerusa !!


avatar
walerus

27.02.2008 09:56

0

zdrówko ;-) za Roberta - oczywiście syropem na kaszel (niektóre syropy mają wolumen - nie ma co...;-) )


avatar
_Tom3k_

29.02.2008 16:52

0

2008-02-25 17:45:52 manwe (Host: *.icpnet.pl) martwi kiepskie miejsce Kubicy ale kubicy tam nie ma


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu