WIADOMOŚCI

Theissen: Kubica jest na dobrej drodze
Theissen: Kubica jest na dobrej drodze
Po spektakularnej sesji kwalifikacyjnej przed Grand Prix Bahrajnu Robert Kubica otrzymał pochwały ze wszystkich stron. Zdaniem Dyrektora BMW Motorsport, Mario Theissena decyzja o zatrudnieniu Polaka opłaciła się.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
W Bahrajnie Robert zdobył pole position z czasem 1.33,096. To był pierwszy w jego karierze, jak również pierwszy w historii zespołu z Monachium i Hinwil najlepszy czas kwalifikacyjny. „To była wymarzona sesja kwalifikacyjna, tak dla niego jak i dla zespołu" - mówi Theissen. „Pokazuje, że podjęliśmy dobrą decyzję podpisując z nim kontrakt. Robert może zostać jedną z gwiazd Formuły 1.”

Według Theissena Robert poprawił się znacząco podczas przerwy zimowej, udowadniając swoją motywację do odniesienia sukcesu. Polak jest teraz gotowy na swoje pierwsze zwycięstwo. „Może być teraz pewien, że może wygrać wyścig, jak tylko jego bolid mu na to pozwoli." - mówi Theissen.

Źródło: bmw-sauber-f1.com

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

60 KOMENTARZY
avatar
casper666

13.04.2008 12:38

0

czego Robertowi serdecznie zyczymy


avatar
niza

13.04.2008 12:40

0

jak zdobył PP to się prawie popłakałam, a co będzie jak wygra wyścig...... :D:D:D


avatar
boxster

13.04.2008 12:41

0

no.. faktycznie musiał nieźle się napracować zeby dojść do takiej formy


avatar
Voight

13.04.2008 12:43

0

Nie denerwuje Was czasem stwierdzenie, że BMW to bardzo młody zespół? Sauber jeździ od 1993 a bmw od 1999. już Toyota jest młodsza


avatar
olga02

13.04.2008 12:50

0

trzymajmy kciuki zeby dalej tak bylo;)


avatar
tewumoto

13.04.2008 12:57

0

no, no.. ale świetny "news".. :D można go było przecztać na wszystkich portalach, od wp do onetu już w zeszłą sobotę.. :D


avatar
grzesiek1870

13.04.2008 13:09

0

podoba mi sie to!!


avatar
kszyh21

13.04.2008 13:12

0

ale dopiero od niedawna sami robią cały bolid


avatar
prolim

13.04.2008 13:16

0

początkowo byli tylko dostawcą silników (chyba), poza tym jest młodym zespołem np: w stosunku do ferrari ;P


avatar
prolim

13.04.2008 13:20

0

Jeżeli Kubica wygra jakiś wyścig to będzie wyczyn, gdyż nie jest sztuką wygrywać wyścigi zdecydowanie najlepszym bolidem, jak to było na początku sezonu zeszłorocznego z Hamem i MCl, ale sztuką jest wygrać bolidem, który jest 2 lub 3 w stawce (4/6 w rzeczywistości).


avatar
daniel316

13.04.2008 13:38

0

Oby szło tak dalej albo i jezcze lepiej! :)


avatar
quick B

13.04.2008 13:53

0

Racja prolim. Na tyle wyścigów ile jest w sezonie to każdy z obecnych kierowców gdyby dostał Ferrari przynajmniej raz by wygrał.


avatar
arcykarol

13.04.2008 14:13

0

tylko jeśli bolid pozwoli hehe


avatar
conrad30

13.04.2008 14:15

0

niza- nie boj sie-placz! nawet trzeba! Mi nie przystoi;)


avatar
renault f1

13.04.2008 14:20

0

kubica sie rozkręca !!!!


avatar
zibi55

13.04.2008 14:23

0

A ja tą wypowiedź traktuję, jak tłumaczenie się Dr. przed mediami niemieckimi - dlaczego właśnie zatrudnił Polaka.


avatar
leo_

13.04.2008 14:36

0

Kubica był już gotów wygrywać w tamtym roku, gdyby bolid na to mu pozwolił !!!! Zresztą nie tylko o bolid tu chodzi, a o kiepskiego inżyniera, którego mu dali (celowo, czy nie, mniejsza z tym) i o rolę jaką mu przydzielili (rolę testera) w roku 2007.


avatar
FanF1Rz

13.04.2008 14:48

0

Ehh a oni ciągle i ciągle o tym w kółko...


avatar
dziarmol

13.04.2008 15:14

0

2008-04-13 14:36:47 leo_ No kolego odważny jesteś (teoria spisku wciąż żywa) jakby co w pełni Cię popieram poz


avatar
gurka

13.04.2008 15:26

0

Zgadzam się w opinią, że sprawa nowego inżyniera dla Roberta odegrała w tych sukcesach niebagatelną rolę. Pozdrawiam


avatar
krystian1292

13.04.2008 16:01

0

oby wygrał jak najszybciej


avatar
fezuj

13.04.2008 16:05

0

Doktorku - czekam na Twój promienny uśmiech ( jak po Q3 w Bahrajnie) i wierzę że Robert nie da długo na to czekać.


avatar
Dagmara_W

13.04.2008 17:17

0

życzymy mu wygranej z całego sreca i dalszej owocnej pracy z zespołem. Robert Kubica pokazał ze jest wielkim mistrzem i Tissen powinien sie cieszyć że ma takiego wielkiego człowieka w swoim zespole bo naprawde Robert Kubica daje nam dużo szczęscia i radości a co dopiero zespołowi m,.in pierwsze pole position.. Powodzenia w przyszłości!!


avatar
Grey999

13.04.2008 18:04

0

ren czas może niebawem nadejść i zobaczymy Polaka na najwyższym stopniu podium. Coś czuje że może to być Monako :))


avatar
jarus777

13.04.2008 18:52

0

Moze nie w tym sezonie ale mysle ze w nastepnych sezonach BMW jeszcze sporo nadgoni do Ferrari i wtedy Kubica bedzie walczyl o Mistrzostwo!!! oczywiscie jesli wczesniej nie zmieni Teamu:)))


avatar
obi216

13.04.2008 19:21

0

@zibi55 - mam jednak nadzieję , że tak nie jest :-)


avatar
Naamah

13.04.2008 19:38

0

niza - ja miałam tak samo;pp do tego jeszcze szaleńczy krzyk...aż mnie w domu uspokajali ;p pzdr


avatar
michal0077

13.04.2008 19:44

0

Oby w Barcelonie 1 miejsce!!!!


avatar
maciek123

13.04.2008 19:55

0

Supeer


avatar
greg11

13.04.2008 20:11

0

No i bardzo ładnie !!!!!!


avatar
Marti

13.04.2008 20:48

0

@ zibi55 - moim zdaniem to raczej naszym polskim mediom dr Theissen tłumaczy, dlaczego zatrudnił Roberta. Pozdrawiam wszystkich zwolenników słynnej teorii spiskowej made by BMW. Nie macie pojęcia jak ja "uwielbiam" czytać komentarze dotyczące tej kwestii :-)


avatar
hetmanjiiis

13.04.2008 22:12

0

Mam takie pytanie... jak to jest mozliwe ze oni pracuja nad swoimi bolidami na nastepny i nawet na jeszcze kolejny rok? czym to sie rozni? chodzi glownie o zasady na kolejne lata? czy jak? no bo jak maja jakies nowinki na nastepny rok to nowinki z jeszcze nastepnego roku by wpalili do wczesniejszego ? i jak mozna zmieniac aeorodeynamike z roku na rok zeby bylo szybciej i lepiej ? skoro oni juz teraz maja takie osiagi extra ? :P troche zaplatalem pytanie ale co o tym myslicie? :)


avatar
tsubasa

13.04.2008 22:15

0

No proste że się opłaciło:) Czayżby Mario dopiero teraz to dostrzegł?


avatar
dziarmol

13.04.2008 22:40

0

2008-04-13 20:48:03 Marti -moim spiskowym skromnym zdaniem Dr Mario ma głęboko w d...e polskie media więc tłumaczy raczej Niemcom dlaczego zatrudnił polaka skoro "najlepszymi kierowcami są Niemcy"


avatar
hot dog

13.04.2008 22:48

0

dziarmol F1 to tak specyficzny sport ze nikt nie musi sie nikomu z niczego tulmaczyc szczegolnie gdy za jakim zawodnikiem nie przemawia wielki sponsor. Casus Roberta wlasnie na to wskazuje. Zdecydowaly umiejetnosci i tez one zdecydowaly o tym ze Kubica mial prawie dwa razy Pole position. Jezeli BOSS danego zespolu mialby sie tulmaczyc z takiej a nie innej decyzji zapewne zatrudnil by np Vetela i mialby w poszanowaniu media spiskujace jakas Teorie. Dany zespol jest rozliczany z sukcesu a nie z narodowosci kierowcy.Co innego gdyby Robert jezdzil podobnie jak mlodszy Schumacher...


avatar
czes

13.04.2008 22:51

0

Jakos mam wrazenie jakby Theissen sie tlumaczyl z zatrudnienia Roberta, tak jakby sam do konca nie wierzyl, ze bylo to dobre posuniecie. Czyzby dopiero w tym sezonie sie wreszcie do Roberta przekonal? A moze chce przekonac innych, bo mowil kiedys, ze wiele slyszy krytyki pod wzgledem polaka.


avatar
dziarmol

13.04.2008 22:59

0

2008-04-13 22:48:56 hot dog-to miała byc nieco ironiczna odpowiedź na złośliwy komentarz Marti oraz Jej jakże "szczere" pozdrowienia.A z drugiej strony co znaczy"Pokazuje, że podjęliśmy dobrą decyzję podpisując z nim kontrakt. " Nie jest to tłumaczenie ? poz


avatar
Voight

13.04.2008 23:05

0

hetmanjiiis po kolei. faktycznie poplątałeś. na nastepny owszem ale na 2 lata do przodu nie. wynika to z tego, że regulamin na przyszły sezon jest mniej więcej ogłaszany koło kwietnia. bez sensu byłoby wydawać kase w ciemno nie wiedząc czy to bedzie dozwolone za 2 lata. trudne pytania zadajesz... studiuje mechanike na PWr ale nie umiem odpowiedzieć na to jak oni to robią... wpadają na różne pomysły i albo to działa albo nie. nie wiem czy wiesz ale nawet spaliny wykorzystują.


avatar
mech

13.04.2008 23:30

0

Nie wiem, czy dam radę oglądać next GP, taka fascynacja kiedy jedzie Robert, no i dochodzą obgryzione paznokcie Dla mnie F1 to kupa radości i ekscytacja :D


avatar
Marti

13.04.2008 23:31

0

@ dziarmol - po 1. moje pozdrowienia były szczere a nie "szczere"; po 2. Całe szczęście, że dr Theissen ma "głęboko gdzieś" wszelkie głosy z Polski nt. tej teorii spiskowej; po 3. Ten serwis czytają również nasi zachodni sąsiedzi (znam osobiście kilku) i mają niezły ubaw oraz znakomitą polewkę z tego typu komentarzy (czy raczej z osób piszących te komentarze). po 4. Ktoś Ci powiedział, czy z własnego doświadczenia piszesz, że >>najlepszymi kierowcami są Niemcy<


avatar
Rk3

14.04.2008 01:01

0

Pieknie prestiz Kubicy rosnie.A to jest bardzo potrzebne w tak medialnym sporcie


avatar
borgolot

14.04.2008 01:06

0

Dajcie już spokój ze spiskami. F1 to też biznes, na którym trzeba zarobić i każda inwestycja musi się opłacić. W kierowcę też...a kasa nie zna granic i narodowości. To teraz doktorze może jakaś podwyżka dla Roberta?


avatar
tewumoto

14.04.2008 08:47

0

@ Marti: nie do końca masz rację.. w światku F1 doskonale znany jest podział na pierwszego i drugiego kierowcę, chyba się ze mną zgodzisz?? nawet Villenouve do tego nawiązał w ostatnim wywiadzie, przetłumaczonym na tym portalu.. :) Robert pełnił w zeszłym sezonie taką właśnie rolę jako debiutant, co niektórzy podciągnęli sobie pod jakieś dziwne teorie.. teraz BMW chce wygrać chociaż jedno GP w sezonie, więc porzebują Kubicę, bo wiedzą, że Nick raczej nie da rady.. ma już za sobą wiele sezonów w F1 i ani jednego PP i ani jednej wygranej.. więc stawiają na Roberta.. zauważ, że jak Nick pojedzie w miarę dobrze, to Mario jest zajarany jak dziecko, a do sukcesów Roberta podchodzi chłodniej.. widać to na konferencjach po GP.. może chciałby się cieszyć, ale mu nie wypada, bo niemieckie media tego nie chcą, a jeżli znasz Niemców, to powinnaś to zrozumieć, mieszkam już kilka lat w Kolonii, wiem o czym mówię.. :D nie mam na myśli, że Polacy są gorzej traktowani, z tym nie zgodzę się na pewno, a już na 100% nie w zachodnich niemczech.. ale Niemcy chcą słyszeć o sukcesach swoich kierowców, gdzie BMW walczy na rynku motoryzacyjnym z Audi i Mercedesem.. wszystko jasne, czy muszę się bardziej wgłębić w temat?? i nie chcę ironicznie komentować Twoich rewelacj o zachadnich sąsiadach czytających nasz portal, bo niby czemu mieliby to robić?? mają świetny serwis choćby na web.de, gdzie są artykuły o wielu kierowcach, nie tylko o niemieckich.. oczywiście pomijam barierę jezykową.. :D no chyba, że to są tacy niemcy, jak ja!!.. :D


avatar
hot dog

14.04.2008 09:18

0

dziar mol wg mnie nie brzmi to jak tulmaczenie a jak ocena umiejetnosci kierowcy z wielu ust szefow zespolow slyszymy takie slowa i nie sa one tulmaczeniem sie nikomu;)pozdrawiam


avatar
yaneq

14.04.2008 09:18

0

nie wiecie gdzie można obejrzeć często aktualizowane czasy z testów?


avatar
Marti

14.04.2008 09:40

0

@ tewumoto - oczywiście, że istnieje w F1 (w niektórych zespołach) podział kierowców na nr 1 i nr 2 i ja tego nie neguję. W tym przypadku chodzi mi tylko o te "dziwne teorie". Jeśli chodzi o naszych sąsiadów: tak, chodziło mi o "polskich-Niemców" he he ;-) przecież mają takie same prawo czytać nasze serwisy jak my mamy prawo czytać niemieckie lub angielskie :-). Oczywiście, że Niemcy chcą słyszeć o sukcesach swoich kierowców tak samo jak my chcemy słyszeć o sukcesie naszego kierowcy. Z tym się zgodzę. Tylko Niemcy, w przeciwieństwie do nas, nie snują od razu żadnych teorii spiskowych gdy Kubica ukończy wyścig przed Heidfeldem. Poza tym osobom, które wyjechały tam z Polski nie trzeba tłumaczyć zjawiska tej teorii spiskowej, rodowitym Niemcom tak i naprawde jest to już męczace, gdy po raz n-ty muszę tłumaczyć kompleksy niektórych moich rodaków w tej kwestii ;-) Pozdrawiam.


avatar
walerus

14.04.2008 09:55

0

jakie kompleksy? Jestem za Mario T. - jestem za!


avatar
wiebro62

14.04.2008 09:55

0

Nic dodać może już niedługo.


avatar
yaneq

14.04.2008 10:03

0

co niektórzy mają kompleksy. ludzie kubica będzie wygrywał jeśli będzie miał dobry bolid. a ma... więc jest na dobrej drodze. heidfeld zresztą podobnie. oboje mogą wygrać swój pierwszy wyścig. mają takie same szanse.


avatar
ra1

14.04.2008 10:10

0

czekam na okazje aby posłuchać polskiega hymnu w F1........ co w na to??????


avatar
Przemo08

14.04.2008 12:31

0

wie ktoś czy będą transmitiwane w necie testy?


avatar
Przemo08

14.04.2008 12:31

0

wie ktoś czy będą transmitiwane w necie testy?


avatar
hetmanjiiis

14.04.2008 13:44

0

Dzieki Voight :) hhehehe :) bo tot akie ciekawe.. co roku wydaja miliony na aerodynamike i bolid i bolid jest mega extra szybszy a na nastepny rok znowu cos sie znajduje co mozna polepszyc... czyli w ktorym roku juz skoncza sie wachlarze mozliwosci? :P hehee ;) dzieki a jak wykorzystuja te spaliny? tzn? teraz slyszalem ze energie kinetyczna maja wykorzystwac :) p.s o tym ze bolidy robia nawet na za 2 lata wyczytalem z onet.pl ( juz mi wstyd:P)


avatar
lipens

14.04.2008 13:57

0

Czy wie ktoś o której są treningi i czy jakieś wynika na żywo można na jakiejś stronce zobaczyć?


avatar
walerus

14.04.2008 16:09

0

kurde mcl przed hondą i BMW - widać znowu przyczajówa przed GP...


avatar
Jacu

14.04.2008 17:53

0

Voight - BMW jako suwerenny team jest mlodym zespolem bo to zaledwie ich 3ci sezon !!! Sauber przed 2005 rokiem nie mial nic wspolnego z BMW i nawet nie uzywal ich silnikow. Ale BMW jako tako z F1 bylo juz zwizane od bardzo dawna jako dostawca silnikow - glownie w latach 80tych - w "Erze Turbo" - slynna jednostka M12/13 - uwazana za najmocniejszy silnik w F1 w calej historii :) pozdro


avatar
maciek123

14.04.2008 18:49

0

W tym sezonie Kubica, powinien mieć 1 miejsce


avatar
dziarmol

14.04.2008 18:51

0

2008-04-13 23:31:34 Marti -ja może nie błyszczę inteligencją ale ukrytą ironię zwietrzę na kilometr(znowu te moje kompleksy)i ja również mam kilku kolegów którzy legitymują się dwoma paszportami i czasami przy piwie sobie rozmawiamy o (nie no muszę to napisac)teori spiskowej i nie tylko w f1 . Wiec jakiś wgląd w nasze sąsiedzkie stosunki mam ,zaznaczam że jestem kierowcą zawodowym i bywam czasami w Niemczech (stykam się z różnymi ludźmi na różnych płaszczyznach )tak więc szczerze pozd.


avatar
oziar1314

14.04.2008 18:55

0

Ja mu życze aby zdobył 1 miejsce i miał jakiś dobry bolid!Myślę że, BMW się postara!


avatar
lukas248f1

15.04.2008 14:08

0

do zwycięstwa Robert!!! ;) powodzenia :)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu