WIADOMOŚCI

BMW niezadowolone z wyniku kwalifikacji
BMW niezadowolone z wyniku kwalifikacji
W kwalifikacjach do GP Turcji kierowcy zespołu BMW Sauber ponownie awansowali do pierwszej dziesiątki. Robertowi Kubicy sztuka ta udała się po raz 22 z rzędu, podczas gdy Nickowi po raz 28 z rzędu. Robert Kubica do jutrzejszego wyścigu wystartuje z piątej pozycji, a Nick Hiedlfed dziewiątej.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Robert Kubica
„Jestem całkiem zadowolony z mojego wyniku w kwalifikacjach i liczę na udany wyścig. Spodziewaliśmy się nieco lepszego wyniku po tym jak w drugiej części kwalifikacji zajęliśmy drugą lokatę, ale po dotankowaniu balans bolidu nie był dobry na kilku zakrętach i okazało się, że ciężko się prowadzi. Z dużym obciążeniem paliwa mieliśmy sporo podsterowności. Teraz powinniśmy przeanalizować dane i spróbować zrozumieć dlaczego.”

Nick Heidfeld
„Oczywiście nie jestem zadowolony z 9 pozycji, ale w dzisiejszych kwalifikacjach mogę także dostrzec pozytywne rzeczy- przebiegły znacznie lepiej niż trening. Słońce pojawiło się nad torem i pomogło mi rozgrzać opony. Moje ostatnie okrążenie było naprawdę dobre do czasu ostatniego sektora, gdzie popełniłem błąd, który kosztował mnie około 0,3 sekundy. Sądzę, że mogę awansować jutro w wyścigu.”

Mario Theissen, szef zespołu
„Nie jesteśmy zadowoleni z wyniku kwalifikacji. Podczas gdy Robert był całkiem szybki w Q2 z małą ilością paliwa, trzecia i decydująca część kwalifikacji nie przebiegłą idealnie dla niego. Nick był na swoim ostatnim szybkim okrążeniu i był tak samo szybki jak Robert w pierwszym i drugim sektorze, ale potem stracił czas w ostatnim. Sądzę, że opony były decydującym czynnikiem dzisiaj. Podczas kwalifikacji, zależnie od ilości paliwa, widzieliśmy różne właściwości opon.”

Willy Rampf, dyrektor techniczny
„Zacznijmy od pozytywnych rzeczy: na wymagającym torze obaj kierowcy byli w stanie dostać się do pierwszej dziesiątki. Ale naprawdę spodziewaliśmy się więcej po dobrym występie w drugiej części kwalifikacji. Robertowi nie udało się przejechać idealnego okrążenia, a Nick straciło około pół sekundy w trzecim sektorze na ostatnim szybkim okrążeniu. Spodziewamy się trudnego wyścigu jutro.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

75 KOMENTARZY
avatar
F1_Fan

10.05.2008 15:45

0

Robert jedzie na 1 pit-stop...mam nadzieję :) ponadto choliwka spóźniłem się z typowaniem :) 1.Kimi 2. Robert 3. Ham... oby :P


avatar
Nowiszu

10.05.2008 15:48

0

Pomimo tych błedów wątpie aby można było osiągnac lepszą pozycje.Nie wiem ile Robert stracił na tych zakrętach ale nie sądze żeby to było więcej niż jego strata do Raikkonena czyli 0,35


avatar
Dom1

10.05.2008 15:49

0

1 pit stop? Ja się po ich wypowiedziach martwię, czy nie ma najmniej z czołówki paliwa...


avatar
spoxman

10.05.2008 15:50

0

będzie ciężko :/


avatar
Fajter

10.05.2008 15:51

0

pojedzie na 2 stopy i ma max na 3,4 kolka wiecej od czołówki (czytaj mas,kov,ham)


avatar
carus

10.05.2008 15:51

0

też myślę że ma dużo paliwa, na pewno najwięcej z czołówki 4 pierwszych.


avatar
czes

10.05.2008 15:53

0

jak utrzyma 5-te miejsce to bedzie dobrze. Heidfeld mam nadzieje, ze skonczy wyzej


avatar
sh3epan

10.05.2008 15:53

0

Mysle ze Maki maja najmniej paliwa z czolowki, zwlaszcza kov, a BeMki raczej na 2pitstopy ;/


avatar
deiman

10.05.2008 15:53

0

To moze oznaczac, ze KUB nie jest tak mocno dotankowany. Oby tak nie bylo. PRZYJMUJAC, ZE JEST: Startuje z czystej strony toru, problemy ze sprzeglem mam nadzieje, ze sie nei powtorza (ani z temp opon). Przejedzie 3-4 kolka wiecej niz mclareny, RAI ma podbna ilosc paliwa co Robert ale staruje z brudnej czesci co utrudni start, do tego HAM i KOV beda go zwalniac az do 1 pit stopu. MAS przez to utrzyma prowadzenie a KUB bedzie miec szanse wyprzedzic McLareny o ile nie odjada daleko w pierwszej czesci wyscigu. PRZYJMUJAC, ZE MA TYLE PALIWA CO McLARENY: 1.MAS 2.RAI 3.HAM


avatar
Nowiszu

10.05.2008 15:56

0

„Jestem całkiem zadowolony z mojego wyniku w kwalifikacjach i liczę na udany wyścig. Bez paniki będzie dobrze


avatar
prolim

10.05.2008 15:57

0

Ham 17, Kov 18, Mas 18, Rai 19, Kub 19-20.


avatar
krzysiek93

10.05.2008 15:57

0

Moim zdaniem Robert ma sporo paliwa w swoim bolidzie ale i tak zjedzie na 2 pit stopy Gdyby nie ta jego strata w 3 sektorze mysle ze znajdowal by sie na 3-4 pozycji


avatar
yantar

10.05.2008 16:01

0

To teraz sobie wyobrazmy co sie bedzie dzialo w przyszlym sezonie jak nie bedzie kocy grzewczych... A tu bylo tyko 10 stopni roznicy od zakladanej temperatury jaka sie wszyscy spodziewali. Jak w przyszlyszlym sezonie wypadna chlodne dni albo z mzawkami w czasie wyscigow to na torze bedzie masakra. Kazdy bedzie myslal o utrzymaniu sie na torze, a nie wyprzedzaniu.


avatar
HUN

10.05.2008 16:01

0

Przeczuwałem, że w ten weeken będą dominować ferrari i Mclareny, i że BMW zostało w tyle...Pojawił się moment nadzieji że się mylę w Q2, jednak moje obawy się potwierdziły ostatecznie. Duża różnica pozycji między Kubicą i Heidfeldem, we wszystkich kwalilifikacjach, jednak największa różnica jest w zepole renault. Piquet poraz kolejny nie dostał się do Q2, więc to może być jego ostatni sezon. Kovalainen tradycyjnie długo musiał aklimatyzować się w zespole, jednak już widocznie ma to za sobą :)


avatar
krzysiek93

10.05.2008 16:03

0

Robertowi Kubicy konczy sie chyba po tym sezonie kontrakt z BMW Sauber.Podobno Robertem sa zainteresowanie Renault i Ferrari


avatar
HUN

10.05.2008 16:04

0

Celem zespołu BMW na ten sezon jest zwycięstwo w GP, wiedzą że mają większe szanse na wolniejszych torach, dlatego skupili się żeby wygrać w GP Monaco.


avatar
F1CyC

10.05.2008 16:05

0

Pierwszy na tankowanie zjedzie Massa... Myśle że Robert gdzieś 4-5 okrążeń po nim.


avatar
anarhiusz

10.05.2008 16:05

0

hmm paliwa robert ma więcej ale wg. mnie nie wiele... myśle ze skończy na P4 bo ferari mu uciekną


avatar
krzysiek93

10.05.2008 16:08

0

Tak w GP Monaco duze szanse na zwyciestwo ma Kubica,poniewaz on jest dobry w techniczynch sektorach, gdyz BMW Sauber ma male predkosci maksymalne, ale doza do tego by to zmienic


avatar
deiman

10.05.2008 16:25

0

Juz zmienili, w Barcelonie mieli mac predkosci gorsze tlyko od ferrari, do tego bardzo szybkie bolidy w 2 kretych sektorach. W Turcji jest inaczej ale nalezy sobie zdac sprawe, ze ten sam bolid mozna ustawic na wiele sposobow osiagajac w sumie podobne czase a rozniace sie w poszczegolnych sektorach. W Monako bedzie mocne BMW i McLaren, Robert wygra ten wyscig:P


avatar
leo_

10.05.2008 16:32

0

Według moich obliczeń, w wyścigu byłoby tak do I pit stopu: Massa, Hamilton, Kovalainen - 16-18 kółek; Raikonen - na 19-21 kółek; Kubica i Heidfeld - 22-24 kółka. Moje kalkulacje oparte są na różnicach czasów osiąganych w Q2 i Q3 oraz na podstawowych następujących założeniach: 1. że w Q2 wszyscy jadą na pustych bakach (ok. 10 kg paliwa); 2. że na każde 10 kg paliwa więcej-bolid wolniejszy o około 0,35 sek/okrążenie; 3. że spalanie wynosi około 0,6 kg paliwa na każdy przejechany kilometr. Metoda jest dobra, pomijając nieprzewidziane sytuacje (dziwna taktyka, jakieś nieoczekiwane błędy któregoś z kierowców w Q2 i Q3). Jednak po info, że BMW poszło coś nie tak przy większym obciążeniu (a może to ściema), skorygowałbym te obliczenia tak, że Kubica i Heidfeld mają paliwa na jakieś 19-21 kółek (jakieś 63 kg zamiast pierwotnej wersji 75 kg), a Massa, Hamilton, Koval i być może Raikonen (który mógł popełnić błąd w Q3, bo w Q2 był przecież the best) mają paliwa na jakieś 16-19 kółek (50-55 kg paliwa). Co ciekawe, Ham też chyba słabiej pojechał, niżby chciał, bo był niezadowolony po Q3. Heidfeld natomiast źle i coraz gorzej: Po pierwsze, bolid konstruowany pod Roberta po prostu Nickowi nie pasuje. Po drugie, Heidfeld parę dni temu wyraźnie został zdołowany przez wypowiedź jednego ze starych mistrzów F1, że Nick to nie jest jednak ta klasa kierowcy. A to rozprasza. Byle by nie było jeszcze gorzej, bo nie wygrają Mac’iem.


avatar
leo_

10.05.2008 16:35

0

miało być : bo nie wygrają z MacLarenem.


avatar
KamilMcLaren

10.05.2008 16:36

0

Ludzie czytajcie wypowiedzi dokładnie!!!!Robert powiedział że jest mocno dotankowany!!!! Zmiany sterowności po przejechaniu zakrętu nie biorą sie od kilku kilogramów paliwa!!!!!!!! Jakoś maki i ferrari nie miały takich problemów!!!!!! Więc jest mozliwe że robert jedzie na 1 pit stop!!


avatar
norman_69

10.05.2008 16:39

0

pozwolę sobie na więcej optymizmu mas i ham nie wytrzymają nerwowo i na 8 będą zwidzali pobocze i to będzie ich koniec ,a rob dojedzie na 2 miejscu,tak obstawiałem i tak będzie,pozatym wydaje się że bmki są dosyc zatankowane może tylko 1 stop bo przyznac trzeba że to mistrzowie ściemy!!!!!!!!!!!!!!!


avatar
HUN

10.05.2008 16:42

0

leo_ ciekawe wyliczenia:) jednak trzeba je skorygować w inny sposób, wziąć pod uwagę tylko dwa sektory kubicy, a trzeci pominąć.


avatar
Joe

10.05.2008 16:46

0

Jak narzekają to nie jest żle !robert jedzie na 1 pitstop!


avatar
Orlo

10.05.2008 16:47

0

Będzie dobrze mówię wam. Kubica i Kimi na pewno mają więcej paliwa od pierwszej trójki(moim zdaniem o ok 3-4 okrążenia). Spójrzcie na Q2. Kubica porównywalny czas do Mass(nawet szybszy). A w Q3 gorszy o ok 0,8sek gorszy. To samo Kimi. A McLareny mogą mieć jeszcze mniej paliwa od Massy. Albo w najgorszym wypadku tyle samo.


avatar
dick777

10.05.2008 16:47

0

W sytuacji braku możliwości wygrania startu z McLarenami i Ferrari oraz przy dobrym sprawowaniu się opon jazda na 1 pit-stop byłaby jak najbardziej logiczna ze strony BMW.


avatar
lipens

10.05.2008 16:48

0

Nie wiem czy opony wytrzymają jeden pitstop ponieważ tam jest dużo zakrętów więc może byc z tym problem zeby na 1 pitstop sie wyrobić. Ala jak kolega wcześniej wspomniał to myślę ze massa i hamilton popełnią jakieś głupie błędy ktore będą ich dużo kosztować, myślę że z 6 bolidów nie dojedzie.


avatar
tomaszek f1

10.05.2008 17:00

0

jest duzo zakretow ale tez chce zauwazyc ze ile trzeba poswecic zeby je rozgrzac jest chlodno wiec 1 pitstop jesr realny a zwlaszcza czuje go u raikkonena bo to niemozliwe zeby byl o tyle wolniejszy od massy


avatar
Maziu

10.05.2008 17:04

0

A ja myślę, że Massa wygra, on na tym torze bardzo dobrze jeździ, 2 wygrane w barwach Ferrari, w tym pierwsza wygrana w jego karierze:D Wygra jutro, w treningach i w kwalifikacjach nie miał na 8 problemów, więc i w wyścigu nie będzie miał problemów. Robert dobrze dotankowany i jutro myślę, że będziemy jutro cieszyć się z podium:)


avatar
jarogo32

10.05.2008 17:14

0

nie wiem czy ktoś patrzyl na wiatr w Q3 dochodzil do 6 m/s co dla bolidow BMW moglo byc decydujace w mozliwosci wykrecenia dobrego czasu, obstawiam ze Kubica ma o 2 okrazenia wiecej paliwa od pierwszej trujki


avatar
deiman

10.05.2008 17:15

0

zgadzam sie z lipens'em. Na jeden pit stop na pewno nie jedzie, mieksza mieszanka po prostu nie wytrzymalaby tylu okrazen ( chodzi glownei o 8 zakret) Kamil, wyraz "duzo" nie oznacza "wiecej od reszty", mozemy tlko sie domyslac. leo, wez tez pod uwage to, ze nie kazdy wykonal w Q2 "dobre" okrazenie, MAS mial drobne problemy a HAM wykonal jedno okrazenie tylko, natomiast reszta po 2-3, i prawie kazdy poprawil porzedni czas.


avatar
jarogo32

10.05.2008 17:15

0

moim zdaniem decydowal duzy wiatr w Q3 dlatego BMW tak slabo wypadly


avatar
arcykarol

10.05.2008 17:18

0

będzie ciężko o podium


avatar
Raven89

10.05.2008 17:33

0

Wy chyba czytac nie umiecie-przez duże dotankowanie paliwem bolid Roberta był podsterowny i dlatego nie dał rady byc wyżej-chce zaznaczyc,że w Q2-gdzie wszystkie teamy jechały na max możliwości Kubica był tak samo szybki jak kierowcy Ferrari,więc gdyby nie niezbyt perfekcyjne okrążenie to on miałby P2,mimo wszystko stawiam go jutro na podium,bo sądze,że ma też w baku sporo paliwa.


avatar
Raven89

10.05.2008 17:34

0

A to co piszecie o wietrze,to g**no prawda.


avatar
Morte

10.05.2008 17:50

0

A ja tylko powiem, że Kimi popełnił błąd na ostatnim zakręcie. W Tv było wyraźnie widać, że kontrował bolid z powodu podsterowności.


avatar
dmn

10.05.2008 17:54

0

Oj nienaturalnie pesymistyczne wypowiedzi Theissena trochę do myślenia dają.... teraz to ja już sam nie wiem, bo wydawało mi się że 5. pozycja to dobry prognostyk pzed wyścigiem... a tu Theissen mówi że Robert nie pojechał dobrze. Jeszcze niedawno BMW było w siódmym niebie gdy Robert zajmował miejsca w szóstce! Widać, że zespół ustawia sobie wysoko poprzeczkę na ten sezon i szczerze im życzę UDANEJ walki z MC Larenem w Klasyfikacji Konstruktorów !!!


avatar
razarex

10.05.2008 17:56

0

mnie sie wydaje ze jednak jazda na 1 pitstop w tym wyscigu przynajmniej dla czolowych kierowcow nie jest mozliwa. trzeba wziac pod uwage ze na miekkich kierowcy maja klopoty z grainingiem przez dobrych kilka okrazen a co dopiero mowic o przejechaniu poowy dystansu na miekkich gumach. mysle ze Beemki maja za duzo do stracenia zeby zaryzykowac strategie na 1 pit


avatar
chudy17110

10.05.2008 18:21

0

Wie ktos ile bedzie okrazen w gp Turcji


avatar
Orus

10.05.2008 18:36

0

dick777 Mozesz miec w tym troche racji. 5 miejsce nie jest złe, ale z wypowiedzi magnatów bmw nie mozemy optymistycznie patrzec na wyscig. W Q2 Robert jechał na porównywalnym poziomie z McL i Ferrari, a w Q3 Kubica miał ok 0.8 sek. straty. Przyjmujac, ze przy równej ilosci paliwa bmw byłoby ok 0.4 sek wolniejsze i doliczajac " nie idealne" ( mówił o tym Rampf) okrazenie Roberta czyli 0.2-0.3 sek to wychodzi cała strata do lidera:( Mysle ze z czołowki najmniej paliwa ma Kovalainen, Hamilton+1, Massa+2, Rakinonen+3-4, Robert+1-2, Nick+2-3. Mam nadzieje ze moje przewidywania sie nie spełnia bo Robert byłby max 5. Oby Kubik miał więcej paliwa i zeby wdrapał sie na pudło:) Pozdro wszystkim!!


avatar
Rk3

10.05.2008 18:50

0

Na podium raczej nie ma szans.Jezeli Robert utrzyma na poczatku wyscigu tempo Kimiego (co bedzie nieslychanie trudne) bedzie szansa walczyc o czwarte miejsce.


avatar
jarogo32

10.05.2008 19:11

0

co wszyscy myslicie o teorii zbyt duzego wiatru w Q3 okolo 5,5 m/s, znajac bardzo wrazliwy bolid BMW jest mozliwe ze wlasnie dlatego tak kiepsko wypadl i Robert i Nick


avatar
ja2

10.05.2008 20:01

0

Napewno będzie dobrze i ja trzymam kciuki!!!


avatar
dick777

10.05.2008 20:06

0

razarex, oglądałem wszystkie treningi i ani razu nie padło stwierdzenie, z którego by wynikało, że któryś zespół narzekał na graining. Graining występuje przy wyższych temeraturach. Sam Bidgestone przyznał, że źle dobrał opony, ponieważ zakładali temperatury o co najmniej 10 stopni wyższe. Opony są twardsze niż powinny, co oznacza, że mogą wytrzymać 1 pit-stop.


avatar
brynas1

10.05.2008 20:21

0

raczej Robert utrzyma sie blisko kimiego bo beda go chamowac mclareny a jeszcze jakby Robert jechal na 15 kolek i byl pierwszy wszystkich by trzymal przez wszystkie okrazenia nick jedzie na 30 okrazen i ma 10 okrazen wiecej do tankowania niz pozostali wiec po pierwszym tankowaniu jest pierwszy i moga go wszyscy cmoknac!czy tak trudno wymyslic strategie na pierwsze miejsce na podjum!?


avatar
Shallan

10.05.2008 20:35

0

Mam nadzieję, że te wypowiedzi to znów zasłona dymna BMW i Robert pojedzie jednak na jedno tankowanie. Jest to możliwe, wiedzą, że nie mają szans dogonić Ferrari, mają podobne tempo do McL dlatego jeśli chcą z nimi wygrywać nie przez przypadki losowe, to tylko taktyką.


avatar
Dagmara_W

10.05.2008 20:57

0

Ważne że nie mają żadnych problemów technicznych, myśle że Robert kubica jest w miare mocno dotankowany , Heidfeld porownywalnie. Trzymam mocno kciuki i czekam na wyścig.. Do Boju Robert , Do boju BMW!!! Jesteśmy z wami


avatar
przemo3

10.05.2008 21:31

0

tak czytam co piszecie imysle ze kubica i heidfeld pojada na 1 pit stop bo tor nie lezy zbyt wygodnie kubicy a heidfeld jestn dosyc daleko od czolowki mysle ze kubica bedzie 3 albo 4 a heidfeld 4 albo 5


avatar
hot dog

10.05.2008 21:38

0

O ile wyliczenia leo sie potwierdza moze byc ciekawy wyscig. W tym GP przewage maja zawdonicy ktorzy pozniej zjada do PIT LANE. Oprcz tego mam nadzieje na wreszcie udany start Roberta tzn ze ze sprzeglem bedzie wszystko ok;-)


avatar
raweck

10.05.2008 21:50

0

Parametry na jutro: Liczba okrążeń: 58 Długość okrążenia: 5.338 km Długość wyścigu: 309.396 km Rekord okrążenia: 1:24.770 - JP Montoya (2005)


avatar
piotrek74

10.05.2008 21:52

0

moje zdanie ,BMW ma problem bo Robert jako-tako a Nick źle i prawdopodobnie przepowiednie Mcl chyba sprawdzają się.Jeżeli jutro nie będzie opadów lub piruetów w wydaniu czołówki to BMW straci swoją pozycję .bo nie wieżę że Robert jest cysterną a Nick za bardzo narzeka.Nie dajcie się MCL !!!


avatar
hot dog

10.05.2008 22:03

0

piotrek74 Nick narzeka od pocztaku tego sezony dlaczego???Nie radzi sobie z nowymi przepisami.Faktem jest ze Turcja nie lezy BMW.Robert otwarcie i szczerze powiedzial ze po datankowaniu balans bolidu nie byl wlasciwy i wcale nie musi to oznaczac ze jest bardzo ciezki. Byc moze w Monaco bedzie zdecydowanie lepiej;-)


avatar
piotrek74

10.05.2008 22:18

0

hot dog chodzi mi oto że jak zaczną przegrywać z MCL to niema co marzyć o wygranej (chyba że fuksem).Mam nadzieję że bardzo mylę się .


avatar
Bmw-Sauber_fan

10.05.2008 22:49

0

oba bmw jada jutro na 2 pitstopy. na 1 pojada tacy zawodnicy jak: piqet, button, vettel. ale nie czolowka!!!


avatar
hot dog

10.05.2008 23:09

0

piotrek74 okaze sie jutro jak jest poza tym sa jeszcze wolne tory i tam cel BMW.Wg mnie wygrana w tym sezonie bardzo wielki przypadek ale jezeli efekty beda nastepowac tak szybko jakdo tej pory to bedzie dobrze chociaz przyszly sezon znow do gory nogami wszystko tak wiec nic nie wiadomo. @Bmw-Sauber_fan jutro nikt nie pojedzie na jeden pit.


avatar
gap20

10.05.2008 23:19

0

theissen nigdy nie będzie zadowolony, ponieważ heidfield jest za ROBERTEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ROBERT TAK TRZYMAJ!


avatar
sawekrs

11.05.2008 00:11

0

nic dodac i nic ujac... :)


avatar
norman_69

11.05.2008 00:27

0

BĘDZIE DOBRZE!!!!!!!!!!!!!!


avatar
hot dog

11.05.2008 07:57

0

masz racje gap20 rozwiaza z Robertem kontrakt bo przeciez w umowie zostala zapisana klauzula w ktorej znajdziemy ze kontrakt ulega rozwiazaniu z momentem kiedy Kubica wyprzedzi Heidfelda.


avatar
Bmw-Sauber_fan

11.05.2008 10:00

0

mnie jeszcze dziwi rozbierznisc tego co mowi kubica i theissen. robert jest w miare zadowolony a mario nie do konca. moze to kolejna sciema?


avatar
gap20

11.05.2008 10:12

0

po drugie ROBERT nikomu (theissenowi) w 4 litery nie wchodzi, tak jek to robi heidfield-lizus jeden.


avatar
HUN

11.05.2008 10:53

0

gap20 podaj przykład kiedy to niby heidfeld lizus to robi.


avatar
arfan

11.05.2008 11:07

0

co znaczy "forza"??


avatar
gap20

11.05.2008 12:26

0

zaprasza theissena na obiadki itp.itd. Chcesz szczegółów oglądaj RTL poi przed każdym wyścigiem to zobaczysz HUN


avatar
HUN

11.05.2008 12:44

0

Nie rozumiem co jest złego w zapraszaniu na obiady.. a co to jest itp itd.. daj te inne przyklady


avatar
Bmw-Sauber_fan

11.05.2008 12:53

0

czepiliscie sie heidfelda bo jest z niemiec? czy dlatego ze w tamtym sezonie byl wyzej w klasyfikacji od kubicy?


avatar
HUN

11.05.2008 13:24

0

Jak się jest długo w jakimś zespole, normalne że pojawiają się więzi. Ma nie chodzić na obiady z theissenem bo to jego szef potencjalny wróg czy co??


avatar

11.05.2008 13:28

0

w wywiadzie heidfield powiedział, że denerwuje go to iż ROBERT jest nawet w wyścigu przed nim żrodło RTL


avatar
gap20

11.05.2008 13:44

0

OGLĄDAJ RTL TO ZOBACZYSZ HUN PARE MINUT TEMU BYŁA WYPOWIEDZ NICKA "MIŁA" WYPOWIEDZ


avatar
hot dog

11.05.2008 13:54

0

gap20 ty naprawde nie masz zielonego pojecia o F1.


avatar
HUN

11.05.2008 17:41

0

gap20, nie oglądam RTL. Co tam było?


avatar
gap20

11.05.2008 19:33

0

heidfield powiedział denerwuje go to że ROBERT jest przed nim i w kwalifikacjach jak i w wyścigu.


avatar
HUN

11.05.2008 19:55

0

Będąć Heidfeldem, nie denerwowałbyś się tym? Przynajmniej jest szczery w wypowiedzi, a to akurat plus. Jakby powiedział na odwrót tzn skłamał też byś się pewnie oburzył. Pozdrawiam:)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu