WIADOMOŚCI

BMW Sauber z mieszanymi odczuciami po kwalifikacjach
BMW Sauber z mieszanymi odczuciami po kwalifikacjach
Dla zespołu BMW Sauber kwalifikacje zakończyły się mieszanymi odczuciami. Nick Heidfeld zajął w nich 5 pozycję, wyrównując swoje osiągnięcie z otwierającego sezon GP Australii, podczas gdy Robert Kubica w trzeciej fazie kwalifikacji miał problem techniczny z bolidem. Polak ostatecznie nie ustanowił czasu i zajął 10 miejsce, co jest jego najsłabszym w tym sezonie wynikiem.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Nick Heidfeld
„Jestem całkiem zadowolony z piątego miejsca ponieważ kontynuuję pozytywny trend, który zapoczątkował się w kwalifikacjach na Magny-Cours i który potwierdza, że wszystkie nasze wysiłki i praca opłaciły się. Ponownie mogę rozgrzewać opony do odpowiedniej temperatury i sprawić, że dobrze się spisują, ale nadal powinniśmy pracować nad tym problemem. W Q2 czasy moje i Roberta różniły się zaledwie o 0,02 sekundy. Ogólnie nasz bolid był dzisiaj lepszy niż w piątek. Mimo to na ostatnim moim okrążeniu w Q3 wydawał się trochę dziwny, więc musimy się dowiedzieć co to było. Sądzę, że powinniśmy mieć ekscytujący wyścig jutro. Jest duża szansa na wystąpienie opadów!”

Robert Kubica
„Ostatecznie były to trudne kwalifikacje. Mieliśmy dobre tempo. Pierwsza cześć kwalifikacji była dobra, a Q2 była nawet lepsza, gdyż pierwszy przejazd na miękkich oponach był bardzo dobry. Zwolniłem w ostatnim sektorze żeby dowieźć bolid do końca, a to i tak wystarczyło aby być 0,2 może 0,3 sekundy za McLarenem. W ostatniej fazie kwalifikacji przejechałem przez pierwszy sektor bez problemów, ale wtedy poczułem ten sam problem z tyłu, jaki miałem w piątek. Teraz musimy wszystko przeanalizować i zobaczyć co jest grane.”

Mario Theissen, szef zespołu
„Do czasu trzeciej części kwalifikacji wszystko szło zgodnie z planem, ale wtedy Robert przerwał swoje okrążenie w Q3, ponieważ zdał sobie sprawę, że ma problem techniczny z bolidem. Nieszczęśliwe było zbyt mało czasu aby przeanalizować problem podczas sesji i pozwolić mu powrócić na tor. Szkoda ponieważ obaj kierowcy byli mocni, co udowodnia piąta pozycja Nicka. To było bardzo dobre osiągnięcie z jego strony.”

Willy Rampf, dyrektor techniczny
„Obaj nasi kierowcy dobrze jechali w pierwszych dwóch częściach kwalifikacji i potrzebowali tylko jednego okrążenia aby łatwo awansować do ostatniej fazy sesji kwalifikacyjnej. Niemniej w Q3 Robert nie mógł ukończyć swojego szybkiego okrążenia i przez radio poinformował nas o problemie technicznym z bolidem. Forma Nicka była imponująca i pozwoliła mu zakończyć sesję na piątym miejscu. Wszyscy jesteśmy z tego zadowoleni. Prognoza pogody na jutro jest zróżnicowana. Jesteśmy przygotowani na każdy scenariusz.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

95 KOMENTARZY
avatar
snowik

05.07.2008 17:02

0

Rampf, spieprzaj dziadu -forma Nicka imponująca - dobre


avatar
Dagmara_W

05.07.2008 17:03

0

jedyne co mnie wkurza to , to ze heidfeld mial zalwdwie piaty czas a jak Robert miał 2 w kanadzie to nie wystepowaly slowa '' Forma Nicka była imponująca i pozwoliła mu zakończyć sesję na piątym miejscu. Wszyscy jesteśmy z tego zadowoleni. '' to mnie rozwala.. jeszcze tego brakuje ze nuie ciesza sie ze Robert mial pecha.. zobaczymy jutro bo ja wierze w umiejetnosci roberta i ze znow pokaze klase


avatar
endriuandri

05.07.2008 17:04

0

analizując to co dzieje się w BMW mam mieszane uczucia


avatar
Hubi

05.07.2008 17:05

0

no ta jak nick raz roberta pokona to odrazu forma imponująca itp. pewnie jak robert byłby 4 to rozczarowujący wynik itp ale jutro będzie super :) uklasuje sie gdzies na 3-4 miejscu


avatar
orinocoPL

05.07.2008 17:05

0

no tak-trzeba pochwalic rodaka... brawo dla wlodarzy BMW, kolejny raz gadaja jak pólglówki. forma Nicka imponujaca....taaa.... , a swistak siedzi za kratkami


avatar
czes

05.07.2008 17:09

0

forma Nicka jest imponujaca - w koncu dostal sie do Q3, a to sie nie zawsze zdarza


avatar
kibic14_09

05.07.2008 17:09

0

Ciekaw jestem będą mogli mu naprawić i dotankować bolid bo jak nie to lipa :(


avatar
matt7

05.07.2008 17:09

0

jestem w stanie zrozumiec ' imponujaca forma' jakby zdobyl pp, powinni kubka pocieszyc i sie spieszyc z naprawa a nie tu nikowi pochlebiac.


avatar
matt7

05.07.2008 17:10

0

chcoaiz w sumie 5 miejsce dla nicka to cos imponujacego, iny poziom chyba w jego przypadku jest :P


avatar
kibic14_09

05.07.2008 17:10

0

Mam nadzieję że ktoś mądry i uczony odpowie mi na to pytanie. Z góry dziękuje.


avatar
orinocoPL

05.07.2008 17:10

0

z tego co przeczytalem na postach o kwalifikacjach-moga


avatar
orinocoPL

05.07.2008 17:12

0

choc reki za to uciac sobie nie dam :)


avatar
niza

05.07.2008 17:13

0

Hubi obyś miał rację że Robert będzie 3-4 ale ja licze na max 5 miejsce i z niego będę zadowolona, ale nie dramatyzujmy na razie. jak taki wynik powtórzy się w Niemczech i na Węgrzech to będziemy się martwić, przecież każdy ma prawo mieć gorsze dni. aa i ludzie błagam was nie najeżdżajcie tak na całe BMW za to że Robert tak słabo nooo jak już napisałam najlepszym się zdarza !


avatar
jaros69

05.07.2008 17:14

0

zostawcie Wille`go w spokoju on nawet sam chciał naprawić BMW Roberta. Jutro wyścig i nie wszystko dla Kubicy jeszcze stracone. Wyniki "dziwne" zobaczcie gdzie jest Massa ?


avatar
2063arthur

05.07.2008 17:14

0

Z calym szacunkiem dla wypowiedzi panow z BMW , ale mozna to tylko w jeden sposob skomentowac " PIRDZIELICIE HIPOLICIE " Nick jest dnem , a oni go jeszcze wynosza poo niebiosa . Co on takiego zrobil w tym sezonie dla Teamu BMW . Cala robote odwala Robert , a nie bylo jeszcze takich wypowiedzi pod adresem Polaka ps : niestety my Polacy dla niemcow jestesmy tylko tania sila robocza , a wiem cos na ten temat bo sam u nich mieszkam . Pozdrowienia dla Fanow Roberta Kubicy GO ! GO ! Robert


avatar
atomic

05.07.2008 17:16

0

a ja sącze kolejnego browarkai czekam na komenta od roberta.i jestem pewien że będzie jutro ok.


avatar
michcio64

05.07.2008 17:18

0

teraz bardziej sie ciesza z piatego miejsca HEi niz z pole postoin KUB w bahrajnie


avatar
sayler

05.07.2008 17:22

0

kibic14_09 nie mogą nic robić z bolidem


avatar
mirekmiras

05.07.2008 17:22

0

Z tego co wyczytalłem w szczątkowych fragmentach regulaminu wynika że: "Do wyścigu bolidy czołowej dziesiątki startują z taką ilością paliwa, jaka została po zakończeniu kwalifikacji. Zespoły nie mogą już uzupełniać paliwa przed startem." Nie ma tu mowy o postępowaniu w przypadku niewykonania pomiarowego kółka. Więc chyba Roberta nie można bedzie dotankować...


avatar
sayler

05.07.2008 17:23

0

2063arthur czy ty jesteś normalny ?


avatar
2063arthur

05.07.2008 17:25

0

A z kad te pytanie ?


avatar
missblue

05.07.2008 17:26

0

skoro Robert jadac spokojnie wykrecil taki przyzwoity czas w Q2 to co by moglo byc, gdyby BMW nie dalo ciala??! ale kogo by to obchodilo wazne, ze Nick raz sie zalapal na 3 linie..Oo trudno Kubica i tak jest the best! ROBERT jestesmy z Toba!!!


avatar
sayler

05.07.2008 17:27

0

stwierdzam to po przeczytaniu twojego komentarza


avatar
2063arthur

05.07.2008 17:29

0

W takim razie sayler , gdzie tkwi blad w mojej wypowiedzi ?


avatar
yantar

05.07.2008 17:33

0

mirekmiras to nie jest pewne, niedawno chyba ktorys kierowca Hondy nie wyjechal na q3 i pozniej mial zatankowany bolid. Pytanie czy zostanie zaliczony RK sam wyjazd na tor, czy musi byc zaliczone 1 okrazenie pomiarowe zeby uznac ze bral udzial w q3.


avatar
sayler

05.07.2008 17:34

0

to nie chodzi o błąd teksty dziecka z piaskownicy ze "Nick jest dnem" i to stwierdzenie ze się bardziej ciszą jak nick odniesie sukcejs - byłeś tam widziałeś to ?


avatar
kwiatek1

05.07.2008 17:38

0

No własnie jak Robert przez cały sezon jest w kfalifikacjach w czołówce to niec nie mowią a ja Heidfeldowi się udało to tak się podniecają jak by wygrał "złote majtki", ja Teissen nie zmieni podejscia do Roberta to bedzie tego żałował bo Robert wypnie się na niego i zespół, bo to co wyprawiają to każdy głupi widzi i się nie zdziwie jak RK podzienkuje im za współpracę, dla mnie jako Fana marki BMW byłby to cios w serce ale dla mnie jest ważnejsze dobro polaka i mimo tego żę jestem zagożałym fanem samochodów BMW to umiem podejść krytycznie gdy dzieją się takie rzeczy jak sami widzicie, BOLI mnie to bardzo że BMW marka którą się intersuję od ponad 10 lat tak traktóje mojego rodaka, jest mi z tym źle.


avatar
czes

05.07.2008 17:40

0

mirekmiras ma racje. przed q3 mozna powiadomic przedstawiciela FIA, ze sie nie bierze udzialu w ostatniej czesci i powiedziec ile chce sie dotankowac. Robert zostal dopuszczony do q3 i BMW chcialo zeby wyjechal, a wiec uznaje sie, ze wzial udzial w sesji. Nawet, gdyby nie wyjechal z garazu, to tez by wzial udzial w sesji.


avatar
stefcio

05.07.2008 17:40

0

Jestem dyrektorem technicznym w pewnej firmie w Niemczech (250 pracownikow) i gdybym tak skomentowal jakis dzien roboczy jak Wilus, tzn. ze "jakis pracownik na maszynie A byl inponujacy (bo zrobil 95% normy) a maszyna B... coz, cos tam sie schrzanilo, ale i tak jestesmy zadowoleni" to wylecialbym z roboty na zbity pysk!


avatar
sweety_tweety

05.07.2008 17:40

0

Ręce opadają po tym co wyczynia Rampf. Niech sobie gada że wspaniały występ. Dziwne że jak dotąd zawsze Robert był wyżej od Nicka w qualu to nigdy jakoś nadzwyczajnie Roberta nie pochwalił tylko o Nicku że ma problemy albo że mu pomogą, że nie jest tak źle. Ludzie już mnie to wkurza i nie ważne czy Nick jest przed Robertem czy za nim. Za każdym razem tak samo. Teraz to się potwierdziło jako że Nick jest 1 raz w tym sezonie przed Robertem a gadka o wysławianiu Nicka. Jeszcze niech mu usługuje teraz przez tydzień za dobry występ...


avatar
2063arthur

05.07.2008 17:47

0

Do sayllera - nie wiem za bardzo o co Ci chodzi , ale albo jestes zagorzalym zwolennikiem Nicka ( moje gratulacje , bo to Twoj wybor ) , albo nie umiesz czytac miedzy wierszami ( wyrazy ubolewonia ) Nadal podtrzymuje moja wypowiedz


avatar
Marti

05.07.2008 17:50

0

Po prostu zepsuto mi weekend. I tyle. atomic - będzie ok? Czyli jaką pozycję przewidujesz dla Roberta? To raczej nie będzie szczęśliwe GP dla niego :/.


avatar
Dagmara_W

05.07.2008 17:52

0

nie dramatyzujmy jest dobrze.. pozatym jesli naprawia usterke bo mieli troszku czasu jeszcze jak trway kwalifikacje to Robert mial naprawde dobre tempo.. mysle ze z massa sie beda przeciskac.. zobaczymy jutro.. trzeba wierzyc ,


avatar
mirekmiras

05.07.2008 17:55

0

yantar, pewnie chodzi Ci o GP Francji, tam było zamieszanie z karami cofnięć. Jak mówi czes, Rob był dopuszczony do Q3, więc raczej nie można go bedzie dotankować. Zyska jedynie tym, że nie wypalił paliwa, ktore wypalili pozostali w Q3, wiec zjedzie na pierwszy pit stop 4-5 kółek później. Co do Nicka, to Rampf mówi o nim, jak mówi, bo rzeczywiście, w przypadku Nicka 5 m-ce to wielki sukces :D


avatar
sayler

05.07.2008 17:56

0

Nie jestem fanem Nicka tylko Roberta ale troche obiektywizmu, raz się powinęła noga BMW i wszyscy na nich jadą popatrzcie na Ferrari jakie robili błędy w tym sezonie. To jest sport i takie rzeczy sie dzieją.


avatar
abrams

05.07.2008 17:59

0

Mam głęboką nadzieję że jednak Raikkonen odejdzie z ferrari i wtedy Kubica jak będzie miał ofertę przejścia do ferrari to powinien czym prędzej tam spieprzać bo po raz kolejny po wypowiedziach praconików BMW i i ch zachowaniu przed każdym wyścigiem widać że jednak bardziej zalezy im na Heidfeldzie bo zawsze jak ich szwabek tylko uzyska wynik lepszy od Roberta to podniecają się aż kisielu w majtach dostają co było nawet widać rok temu. Marzenia Kubicy żeby zespół zrobił wszystko aby utrzymać jego prowadzenie w generalce prysły dla mnie z dzisiejszym dniem. Podobnie jak we Francji tak i tutaj szwaby dały Polakowi do zrozumienia że liczą się bardziej z heidfeldem a nie z Kubicą. Kubica może sobie prosić i wnosić swoje uwagi na temat złego ustawienia bolidu to i tak nikt go nie posłucha tylko zrobią tak ja Niczek pierdyczek sobie zażyczy i dlatego naprawdę Kubica powinien przejść tam gdzie go bardziej docenią bo takie głupie BMW nie zasługuje na takiego dobrego kierowcę ja Robert!!!


avatar
niza

05.07.2008 18:04

0

ha ha śmieszą mnie wasze wypowiedzi, tylko raz powinie się noga BMW i juz wszyscy na nich najeżdżają. a jak było wszystko ok to BMW było cacy, ludzie jacy wy zmienni jesteście, jak chorągiewki na wietrze, aż żal..........


avatar
wegles

05.07.2008 18:08

0

czy nie zauwazyliscie, ze od dluzszego juz czasu nick walczy tylko o jedno. Chce dorownac robertowi. Jego najwiekszym szczesciem jest, ze roznica miedzy nim a robertem wynosi jakies tam setne sekundy. Robert natomiast mowi o ferrari i mclarenie. Dla niego tylko te dwa teamy sa na celowniku. Nick jest dla roberta jednym z 20 kierowcow. Nikim wiecej, nikim mniej. Troche sie wiec koledzy z teamu bmw miedzy soba roznia. Poza tym, jesli w miare regularnie przeglada sie portale niemieckie poswiecone sportom motorowym, to nietrudno zauwazyc, ze po schmuacherze pozostala wielka dziura, pustka. Nie ma nastepcy. Frustracja zatem rosnie. I pewnie bedzie rosla dalej


avatar
sayler

05.07.2008 18:14

0

niza masz 100% racji raz zle poszło to do ferrari i tak w kółko a Robert wyraźnie powiedział ze zostanie w BMW i chyba on najlepiej wie czy go dobrze traktują


avatar
Porky2

05.07.2008 18:20

0

"Jestem całkiem zadowolony z piątego miejsca ponieważ..." w koncu jestem przed robertem:D:D:D


avatar
mirekmiras

05.07.2008 18:21

0

Panowie, a wiecie co mówi Massa, skąd dopiero jego 9-te miejsce? Mechanicy mieli problem z odkręceniem koła i chłopak nie zdążył wyjechać na drugie kółko podobnie jak Rob :D


avatar
kwiatek1

05.07.2008 18:22

0

To co dla Heidfelda jest sufitem dla Kubicy jest podłogą!!!!!!


avatar
miggru

05.07.2008 18:38

0

i czym się podniecać!!! Ja mam w dup$& to BMW. Kibicuje tylko Robertowi i najlepiej jak by poszedł do tego Ferrari bo bym nie miał dylematów. Odkąd pamiętam jestem za czerownymi :D A oni niech się Haidfeldem podniecają. W następnych kwalifikacjach wróci wszystko do normy jeśli znowu inżynierowie czegoś nie schrzanią w bolidzie Roberta.


avatar
czes

05.07.2008 18:47

0

miggru: a co bys powiedzial, gdyby czerwoni nie umieli dokrecic Kubicy kola na czas?


avatar
eldoc

05.07.2008 18:48

0

Żal dupę ściska, jak się słucha "mistrzów" z BMW. Po raz kolejny widać, że nie mają na Kubicę żadnego pomysłu. Potrafią jedynie "zaskoczyć", gdy Nick pojedzie poprawnie. Zresztą, taką postawą robią Heidfeldowi krzywdę, bo traktowany jest jak lekko niedorozwinięte dziecko. "Forma Nicka była imponująca". Taaa, gdyby nie pech Kubicy, byłby za nim, co znaczy, że byłby TYLKO szósty. No, forma wręcz boska. Ech.


avatar
rooffi

05.07.2008 18:51

0

SZKODA SZKODA


avatar
TOTTI

05.07.2008 18:58

0

Imponujaca forma Nicka, nie no ten tekst mnie rozwala. Tak moglby powiedziec Willy wtedy jakby Nick bylby na 1 lub 2 czy nawet 3 miejscu, ale 5 miejsce mozna najwyzej okreslic forme mianem wyborna. Mam nadzieje ze Robert sie nie zalamie to awaria bedzie chociaz na 5 miejscu. Jak imponujaca spisywal sie Robert w qualu w Australii, Bahrajnie i Kanadzie to tego nie powiedzieli, nie sadzilem ze jescze bede mogl to powiedziec, ale BMW chyba jednak znow foruje Nicka. 5 miejsce, imponujace miejsce.... Wyborne lub dobre ale nic wiecej, bo chyba 5 pozycja w zadnej dyscyplinie sportu nie swieci mianem imponujacej, ale tak powiedzieli o Nicku i juz wychwalaja go do niebios nie to co Roberta jak wywalczal 2 miejsca w Australii i Kanadzie i PP w Bahrajnie. Dobrze mowisz stefcio co do tych jakichs maszyn. Tego Rampfa to trzeba normalnie nie wiem zabic czy co? Bo to co on wyprawia do rece opadaja, jak Nick jest przed Robertem to go wychwala ale jak Robert jest przed Nickiem to go nie pochwali i jaki z tego wniosek?


avatar
dziarmol@biss

05.07.2008 18:59

0

jeżeli będzie padało to jest szansa na pudło ale jeżeli nie to i tak nie będzie źle chyba że Kubusiowi autko stanie na torze trochę szkoda ale w tym sezonie Bemka psuje się naprawdę rzadko więc kiedyś ten pierwszy raz musiał nastąpic poz.i do jutra


avatar
kibic14_09

05.07.2008 19:06

0

Dzięki za odpowiedzi. Papa


avatar
zu7

05.07.2008 19:08

0

Nie wyszło najlepiej ale dzięki temu będziemy mieć możliwość obejrzenia Roberta w bezpośredniej walce. Oby jego samochód stanał na poziomie i będzie ciekawie.


avatar
piotrek74

05.07.2008 19:14

0

po tych komentarzach niema co dodać--wreszcie Nick przed kolegą i wreszcie można pochwalić się !!!!!!


avatar
Bmw-Sauber_fan

05.07.2008 19:23

0

po przeczytaniu wszystkich komentarzy dowiedzialem sie ze czesc z was uwaza ze winnymi awarii bolidu roberta sa inzynierowie!!! to nie ich wina! ludzie, zejdzcie na ziemie. jakby kubica byl dzisiaj na miejscu massy to k*rwilibyscie na to cale ferrari ze to g*wno nie stajnia. gdzie tym razem wyslalibyscie kubice??? do mclarena? red bulla?


avatar
czes

05.07.2008 19:27

0

z powrotem do BMW :)


avatar
Orlo

05.07.2008 19:36

0

@Bmw-Sauber masz całkowitą rację. Poza tym źle na to patrzycie. 5 miejsce jest dla Nicka naprawdę wspaniałym osiągnięciem, nigdy nie był wyżej w tym sezonie w Q, więc to rzeczywiście jest dla nich imponująca forma. To jak z dwójkowym uczniem który dostał "czwórkę", ocenę tylko dobrą, ale jak na "dwójkowca" naprawdę imponująca. Dla Roberta(jak dla "piątkowego"[o ile nie "szóstkowego":D] ucznia czwórka) piąta pozycja to poniżej oczekiwań. Po prostu jak to ktoś już ładnie napisał to co dla Nicka jest sufitem dla Roberta jest podłogą. Trochę namieszałem z tymi uczniami ale mam nadzieję że zrozumieliście przesłanie:D


avatar

05.07.2008 20:33

0

stało się to co się stało nie będę płakał nad rozlanym mlekiem, a to że Robert dopiero teraz startuje z tak odległej pozycji to naprawdę cud, popatrzcie na innych "wielkich" jakie przygody mieli w tym sezonie. będzie dobra walka w środku stawki i na to trzeba się nastawić oglądając jutrzejsze GP. i na miłość boską zostawcie w spokoju szefostwo BMW, może i trochę życzliwiej patrzą na Nicka, ale czemu tu się dziwić? bardziej dziwię się zacietrzewieniu co niektórych "komentatorów" tego serwisu. POKÓJ LUDZIOM DOBREJ WOLI!!!


avatar
jarwar

05.07.2008 21:13

0

ludzie którzy krytykuja zespół za dzisiejszy wynik roberta w Q3 mogą lepiej ssać pierwszą lepszą pompkę bo nie mają bladego pojęcia o f1, willego, mario, roberta, nicka, antonioa i całą resztę teamu mogą cmoknąć w pompkę jeszcze mocniej, tępe wieśniaki, z ogłowa w dupie!ciau


avatar
jarwar

05.07.2008 21:14

0

z głową w dupie, znaczy sie , ciau


avatar
dario71

05.07.2008 21:30

0

Ale wy jestescie smieszni z tym najazdem na Niemcow, trudno zeby sie nie cieszyli skoro Nick ostatnio dawal ciala a teraz na szczescie wraca do normy. BMW ma dwoch kierowcow i na pewno ciesza sie z sukcesow obu - zreszta to tez ich pieniadze bo latwiej bedzie w przyszlym roku o sponsora. Dlateog dla nich na pewno lepiej zeby oboje jezdzili wysmienicie i auta sie nie psuly. Pol sezony to Robcio byl nr1 w teamie i jakos nikt nie skakal ze Nickowi ktos auto specjalnie psuje lub cos w tym stylu. A tu zaraz takie , czasami chamskie odzywki itd., Troszke opanowania i spokoju , to jeszcze nie finisz :)


avatar
Yoozeck

05.07.2008 21:39

0

Zauważyliście, że po raz pierwszy Nick nie ma problemu z dogrzaniem opon :d, a to tylko dlatego, że jest przed Robertem. Normalnie bomba ale od next wyścigu i tak będzie narzekał. Wiadomo wszystkim dlaczego


avatar
ow111

05.07.2008 21:47

0

imponujący nick... taaa... jutro bedzie tak:na starcie, krótko po, albo przy deszczu "quick nick" rozpierniczy kilka polidów(jak to mu sie czasami zdarza), Kubica na starcie wyprzedzi Masse, później przy pierwszym tankowaniu wyprzedzi Vettela i Piqueta, Alonso gdzieś się zgubi, Webber nie wytrzyma presji i Robcio walczy o podium....;) pozdrawiam


avatar
czes

05.07.2008 21:52

0

zapomniales dodac, ze Lewis wjedzie w Kimiego, Nick przepusci Roberta, a Heikki walnie w bande i Robert wygrywa! ;)


avatar
patrysiaaa

05.07.2008 21:54

0

5 miejsce Nicka imponujace. Nie no bez komentarza. No a BMW zrobilo to chyba specjalnie tzn że nie naprawili tego zawieszenia zeby chociaz raz "wspanialy" Nick byl lepszy od Roberta i mial sie czym podniecac :|


avatar
czmiel_t

05.07.2008 21:55

0

Nie wiem gdzie Wy wyczytaliscie ze podniecaja sie HEI. Zwyczajnie HEI pojechal dobre kwalifikacje w porownaniu do wczesniejszych w tym sezonie dlatego tez ciesza sie ze powoli wraca do formy i nie widze tutaj niczego co mogloby wskazywac na wyzszosc HEI od KUB. Inny temat jest, ze BMW schrzanilo Q3 Roberta bo mogli temu zapobiec - w koncu to F1 a nie wyscigi go-kart'ow ale nic juz na to nie mozna poradzic. KUB ma przed soba kilku mocnych obecnie kierowcow i obawiam sie, ze bedzie mial problem w odzyskaniu utraconych pozycji i nie sadze rowniez zeby (slaba) taktyka BMW wiele mu pomogla. Niektorym z Was polecam kasiazke historia F1 lub wypowiadanie sie po min 10 obejrzanych sezonach. Zachowujecie sie jak w czasach Malyszomani :]


avatar
ris

05.07.2008 22:14

0

Widzieliście 4 mechaników było przy bolidzie Roberta a gdzie reszta??? To jakaś paranoja żeby takie awarie się zdarzały. A może to była promocja?


avatar
Mario Theissen

05.07.2008 22:23

0

ahahah co się stało z massa??? Najgorszy czas w q3


avatar
OLIWIER2008

05.07.2008 22:37

0

MAM NADZIEJĘ, ŻE ROBERT PRZEJDZIE DO FERRARI. W BMW NIECH SIE ZACHWYCAJĄ HEIFELDEM !!!!


avatar
Niespokojny

05.07.2008 22:48

0

...jak nie wiadomo o co chodzi,to...? Właśnie,może tu jest pies pogrzebany! ZBLIŻA SIĘ CZAS TRANSFERÓW!, zapadną ostateczne decyzje,kto w jakim zespole będzie jeździł i za ile!Może względy finansowe w BMW są ważniejsze od wyniku Roberta,czy zespołu w tym sezonie???!!! ...może lepiej dla BMW byłoby,gdyby RK obniżył loty? :( ...sam tego nie zrobi,więc...:( Wyjaśnię jeszcze tylko,że nie biorę tu pod uwagę w ogóle kwestii Polak,Niemiec,czy też lubią ,nie lubią ...tu nie o to chodzi!,a jeżeli nawet, to tylko przy okazji, ...tak tylko dzielę się z Wami swoimi przemyśleniami :) Jeżeli chodzi o wyścig,to fajnie,że do gry wkraczają też inni kierowcy i zespoły,robi się tylko ciekawiej,a Robert ,żeby miał jutro tylko sprawny bolid,a będzie dobrze!!! :)


avatar
ptak1

05.07.2008 23:24

0

tak czytam wasze posty, wypowiedzi z jednym się zgodze Robert miał problem w Q3 ale ja żyje nadzieją że BMW wie co robi i to jest kolejna zasłonna dymna bmki patrząc na Q2 tylko maki były przed RK no i Web. w Q3 robert zjechał na 1 instalacyjnym czemu hmmm problem techniczny myśle że nie (nie zadarzały się) poprostu oszczędność paliwa, Wszyscy w bmw znają możliwości RK i osiagnięcia przeciwników i z całej 10 RK ma najwięcej paliwa i podejżewam że jeżeli robert przesunie się o jedną linie na starcie to będie walczył o podjum a napewno objędzie Hamiltona co bardzo mu życzę aby przyjechał na Silverstone Circuit przd Hamiltonem


avatar
arecki__

05.07.2008 23:24

0

no to zobaczymy czy robert nie zapomniał jak się wyprzedza.


avatar
arecki__

05.07.2008 23:26

0

NH: "Ponownie mogę rozgrzewać opony do odpowiedniej temperatury i sprawić, że dobrze się spisują". Facet z takim stażem w F1, cieszy się, że nauczył się opony rozgrzewać.... i co? może chce medal?


avatar
krzysiekboc

05.07.2008 23:27

0

Myślę,że w BMW coś śmierdzi .Ostatnio przed GP Francji Kubek skrytykował nowy pakiet aerodynamiczny,natomiast Nick pochwalił go.Co było na magny wszyscy wiedzą.Ponadto Rampf pokłócił się trochę z Kubkiem i teraz mamy tego efekty od piątkowego ranka problemy z tylnim zawieszeniem nie usunięte aż do kwalifikacji.Jak dla mnie to daje dużo do myślenia.Robert zmień team!


avatar
Niespokojny

06.07.2008 00:07

0

ptak1 :) ...też brałem pod uwagę możliwość celowej taktyki BMW wobec RK ,no,nie wiem,nie wiem,czy byłby sens takiej taktyki???...,ale,haha,ale też rozważałem,że RK jest zatankowany jak cysterna i ...i po dobrym czasie w Q2,gdyby zakończył pomiarowe w Q3,wszyscy po uzyskanym czasie,mogliby się tego prawie w 100% domyślać,a i miejsce startowe pewnie nie byłoby lepsze!,więc... już dzisiaj zobaczymy:-) Najważniejsze,żeby Robert nie miał jednak kłopotów technicznych z bolidem!!! :-)


avatar
Kojo

06.07.2008 00:40

0

Ja czytam wypowiedzi niektórych, to sie zastanawiam od kiedy on interesują się F1i czy sie w ogóle interesują, bo widzą co tu ktoś pisze, to ogląda F1 co najwyżej od sezony 2006 kiedy Robert zadebiutował. Jeśli tak, to chyba nie maja prawa sie nazywać kibicami F1. Ja ten sport pamiętam jeszcze za czasów śp, Senny i dla mnie to jest pasja, a że mamy polaka w tym zacnym gronie, to świetna sprawa, bo jest świetnym kierowcą i kiedyś zdobędzie tytuł, a ja życzę mu, by osiągną to z BMW Sauber, bo to dzięki temu zespołowi możemy go oglądać i mu kibicować w F1 Co do kwalifikacji, to gratulacje dla Webbera, Kovalainena, Vettela i Nicka, bo świetnie pojechali, a co do Roberta, to jeśli ma jakąś usterkę, to mogą to naprawić przed wyścigiem, ale dotankować nie mogą, bo każdy kto sie dostał do Q3 startuje z ilością paliwa na wyścig i nie ważne czy brał udział w Q3 czy nie.


avatar
obi216

06.07.2008 00:45

0

Po prostu niefart :/ Mam mieszane uczucia. Powiem szczerze , że po krytyce Willego Rampfa przez Roberta pomyślałem tylko >>Oby to nie odbiło się jakąś usterką w bolidzie <<< Wykrakałem cholera !!!!!!!!!Robertowi i sobie. ...Mam nadzieję , że powalczy. Oby tylko miał CZYM !!!


avatar
czes

06.07.2008 02:54

0

@kojo: z gory przepraszam, ale nie masz prawa decydowac o tym kto jest kibicem. gratuluje, ze interesujesz sie tym sportem dluzej niz inni, co nie znaczy, ze stoisz wyzej w jakiejs hierarchii. twoj post bylby wspanialy, gdybys odpuscil sobie to jedno zdanie. pozdrawiam


avatar
mlo79876

06.07.2008 05:40

0

deszczyk panowie deszczyk i panie sorki


avatar
jaros69

06.07.2008 08:31

0

obi216 mnie też trochę sponiewierało, ale .. po viktorii w Kanadzie Robert ma taaaaki margines bezp. Dziś wyścig i mam nadzieję, że zobaczę Kubicę walczącego na torze jak w GP Węgier 2006r ! W końcu miejsca 8-5 są w zasięgu


avatar
Raven89

06.07.2008 08:48

0

Nie tracę nadziei na dobry występ Roberta,będzie ciekawie zobaczyć,jak Kubica i Massa przebijają się do przodu.I przestańcie najeżdżać na zarząd BMW-Polak miał po prostu pecha-a to,że skupiają się teraz bardziej na Heidfeldzie to nic nie znaczy: po prostu są zadowoleni,że wreszcie osiągnął dobry wynik w kwalifikacjach-Robert jest w wielkiej formie i Theissen to wie,dlatego też musi zająć się Nickiem,aby ten przestał od niego tak odstawać.


avatar
shad2pl

06.07.2008 09:02

0

Heidfeld niech sie tak nie ekscytuje, bo dyby nie problemy Kubicy i Massy byłby co najwyżej siódmy. Ciekawe jaka strategie wybiorą Kubicy na jutro. Jeśli będzie padać, dobre kwalifikacje mogą niewiele pomóc.


avatar
jakub_l

06.07.2008 09:06

0

Skoro HEI wykrecil 5 czas to albo ma bardzo malo paliwa na pokladzie, albo nauczyl sie rozgrzewac opony. Mysle, ze gdyby samochod Roberta byl ok, moglby sie pokusic o pierwszy rząd. A komentarz BMW żenujący, oni generalnie są za Nickiem


avatar
obi216

06.07.2008 09:55

0

Masz rację @jaros69. Zawsze lepiej zyskać jeden punkt , niż wcale ;) Jeżeli mechanicy uporają się z ustawieniem , tego nieszczęsnego tylnego zawieszenia - to mam nadzieję , że będziemy świadkami >śrubowania


avatar
fiero1

06.07.2008 10:10

0

To naprawdę niepokojące, co dzieje się w tym zespole. Myślę, że dobrym komentarzem jest skecz Kabaretu Młodych Panów "Pitstop Kubicy". Poszukajcie sobie na You Tube ;) Pozdrawiam fanów F1


avatar
dziarmol@biss

06.07.2008 10:16

0

no tego pitstopa widziałem już wcześniej hehe a co do awarii to nie ma co robic burzy w szklance wody ja jestem dobrej myśli a za 10 min rusza gp2 na eurosporcie idę się pogapic


avatar
qucza

06.07.2008 10:32

0

"Forma Nicka była imponująca" - to ciekawe czemu w klasyfikacji generalnej Kubica jest 2. (ma 46 pkt.) a Nick 5. i traci do niego 18 pkt.?


avatar
LukeOne

06.07.2008 10:38

0

Forma Nicka faktycznie imponująca ponieważ rzadko kiedy udaje mu sie przebić tak wysoko.


avatar
wegles

06.07.2008 10:39

0

a na silverstone deszcz. Bedzie ciekawie. Jesli kubek bedzie dzis tak bezbledny jak dotychczas, to w deszczu moze nawet na podium dojechac


avatar
Bmw-Sauber_fan

06.07.2008 11:06

0

to jest pene ze tam pada? gdzie mozna to sprawdzic?


avatar
wegles

06.07.2008 11:08

0

na polsat sport extra pokazuje teraz GP2. Deszcz pada bez przerwy ;)


avatar
kamil6761

06.07.2008 11:36

0

czy mozna to sprawdzic gdzies w internecie???


avatar
fiero1

06.07.2008 12:06

0

Eurosport też daje GP2


avatar
fiero1

06.07.2008 12:07

0

Leje a autka wyglądają jak motorówki ;)


avatar
zibi55

06.07.2008 12:25

0

2008-07-05 19:23:35 Bmw-Sauber_fan - i mają słuszną rację. Tą awarię Robert miał już w piątek ( a że to nie bryka turystyczna, tylko bolid wyścigowy ), więc powinni wymienić zawieszenie, a nie naprawiać i nie byłoby tego kłopotu, a tak Robert ma go dalej. Sprawy techniczne należą do mechaników i inżynierów, a główną winę ponosi Rampf. A że BMW swój plan wykonało już w Kanadzie, więc " lache " położyli na wszystko licząc tylko na szczęście. Do tego jeszcze Robert ma zbyt dużą przewagę punktową nad Nickiem, więc jest to im na rękę. Sprawa przedstawiałaby się inaczej, gdyby BMW nie wykonało jeszcze swojego zamierzonego planu na ten sezon.


avatar
fiero1

06.07.2008 12:59

0

Masz rację Zibi, tylko nie rozumiem dlaczego nie sięgnąć po więcej skoro jest to możliwe?... Może mi to ktoś wytłumaczy? To tak jakby na Euro wygrać jeden mecz a resztę olać bo taki był plan. Niemieckie myślenie...


avatar
SR-71

07.07.2008 15:15

0

Baricello byłby normalnie drugi,bo wyprzedził Nucka,tylko musiał zjechać i dolać benzyny,bo mu przez pomyłkę za mało wlali. Dlatego tym bardziej dnerwuje,że Kubicy nie dali pełnych deszczówek na 2 picie,skoro Baricello słabszym autem kręcił po 8-9 sec lepsze czasy o reszty kierowców,a wiadomo było,że nawet jak przestanie padać,to przez 8-10 kółek można było kęcić super czasyna pełnych deszczach,i głowy bym nie dał,czy by Kubica nawet Hamiltona nie przegonił,bo było strasznie mokro.


avatar
SR-71

07.07.2008 15:21

0

Sorry.Napisało mi się w złym miejscu.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu