WIADOMOŚCI

  • 21.09.2008
  • 3378
Bridgestone przed Grand Prix Singapuru
Bridgestone przed Grand Prix Singapuru
Hirohide Hamashima, dyrektor rozwoju opon firmy Bridgestone wypowiedział się na temat zbliżającego się Grand Prix Singapuru:
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
„Układ toru zdaje się być wymagający, dodatkowo nie widzieliśmy tutaj jeszcze żadnego wyścigu, więc zespoły przed pierwszymi treningami muszą polegać wyłącznie na swoich symulacjach.”

„Tak jak na wielu torach ulicznych, głównym zajęciem wielu zespołów będzie znalezienie odpowiedniej przyczepności. Tor wydaje się być interesujący, będzie bardzo ekscytująco, to wyjątkowy tor.”

„Braliśmy pod uwagę wiele różnych aspektów, mając na uwadze fakt iż wyścig odbywa się w nocy, nie mamy szczególnych obaw. Bridgestone ma duże doświadczenie z wyścigami które odbywają się w nocy, to może się przydać. Temperatury będą niższe niż podczas dnia, nie będzie ciepła generowanego przez słońce, ale przewidujemy temperatury powietrza w okolicach 27 stopni Celsjusza, a to więcej niż na niektórych torach w dzień. Ostatecznie, praca opon w nocy będzie taka sama jak w dzień.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

19 KOMENTARZY
avatar
alonsorenault

21.09.2008 22:52

0

standardowy komentarz walerusa "dobra guma nie jest zła"


avatar
astrostar

21.09.2008 23:07

0

szczególnie jak nie pęka w złym momencie


avatar
ZbyBo

22.09.2008 00:08

0

święte słowa :D


avatar
niza

22.09.2008 08:13

0

no właśnie walerus gdzie jesteś?? :D


avatar
pz0

22.09.2008 10:47

0

no nie wiem czy praca opon będzie taka sama jak w dzień. Temperatura toru zwykle w dzień jest wyraźnie wyższa jak temperatura powietrza. Tutaj temperatura prawdopodobnie będzie wyraźnie niższa niż temperatura powietrza. Czarny kolor szybciej łapie temperaturę ale też dużo szybciej się chłodzi jak nie ma słoneczka. Właściwa praca opon może być tutaj kluczem. Jeżeli będzie rzeczywiście te 27 stopni to Ferrari ma jeszcze szansę, jednak jeżeli będzie chłodniej to mogą się jednak pojawić problemy z tymi bolidami i Makówki mogą odjechać.Jeżeli natomiast będzie deszcz to Kimi pewnie straci resztę szans na tytuł i na placu boju zostanie tylko Massa i Hamilton.


avatar
FeaR

22.09.2008 11:19

0

....i Kubica ;]]


avatar
walerus

22.09.2008 12:16

0

wiecie co....? dobra guma nie jset zła.......;-)


avatar
niza

22.09.2008 12:57

0

pozdro walerus :P hehe


avatar
Angulo

22.09.2008 13:08

0

Co? Dobra? Bridgestone to najwiekszy shit w historii F1, Micheliny byly nie do zdarcia.


avatar
pz0

22.09.2008 13:11

0

Angulo nie do zdarcia to Durexy


avatar
walerus

22.09.2008 15:32

0

przeciesz nie piszę, że niezła guma jest dobra.... pozdro niza.....


avatar
walerus

22.09.2008 15:33

0

PS. Durexy są do zdarcia.....;-)


avatar
aees

22.09.2008 18:30

0

....do rozdarcia.


avatar
pz0

22.09.2008 18:37

0

Ja jednak chyba wolę jechać na Durexach, Micheliny wydają mi się za grube. Przez grubą gumę źle czuć nawierzchnię...


avatar
Marti

22.09.2008 22:51

0

W/g mnie nie ma sensu zamieszczać postów nt. Bridgestone, gdyż z góry można przewidzieć, jakie pojawią się komentarze ;-)


avatar
pz0

23.09.2008 10:20

0

Tego że nie ma sensu zamieszczać info o Bridgestone to od dawna wiemy i to nie ze względu na komentarze. Właściwie to co tu komentować. Redakcja nie raczyła poinformować, że paski będą malowane nową odblaskową farbą, a to było chyba najciekawsze. Ostatecznie dobra guma nie jest zła :-)


avatar
walerus

23.09.2008 11:32

0

Durex z odblaskową farbą - to byłby hicior.....


avatar
pz0

23.09.2008 11:51

0

Może nie odblaskowe, ale fosforyzujące gumy już widziałem.


avatar
walerus

23.09.2008 13:17

0

Nie byłoby miłe jakby były FOSFORyzujące......


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu