astrostar
Ostatnia aktywność
avatar
astrostar

28.08.2012 15:33

0

"wykorzystać Spa" - no tak bez dobrej gumy (dobrych gum) do spa lepiej się nie zbliżać ;)

avatar
astrostar

16.06.2011 19:09

0

Jak już któryś zespół odstaje (do przodu) od reszty stawki a to za sprawą jakiegoś rozwiązania, to najlepiej rozwiązanie to zakazać. W ten sposób karze się inżynierów za inwencję, twórczość i dobre pomysły. To może wprowadźmy do F1 takie same samochody i pozwólmy na drobne zmiany w ustawieniach. Będzie sprawiedliwie :( Jak w polityce tak w każdej innej dziedzinie jestem za całkowitym liberalizmem. Przepisy powinny być tak skonstruowane by zapewniały bezpieczeństwo kierowcom i widzom. I nic ponad to.

avatar
astrostar

17.03.2011 19:16

0

38. ja by sobie i F1 życzył jak najmniej regulacji i jak najwięcej sportu. Zakładając, że moc silnika trzeba ograniczyć dla bezpieczeństwa kierowców to można to zrobić jednym przepisem - średnica wlotu powietrza, ewentualnie ilością paliwa na wyścig. Liczba cylindrów, obroty, turbo lub wolnossący, pojemność itd - o tym wszystkim powinni decydować konstruktorzy. Można by jeszcze ograniczyć maksymalny docisk jaki generuje karoseria i narzucić wymiary opon (można przecież zbudować samochód w którym przeciążenia boczne przekroczą 8G, a to było by niebezpieczne dla kierowcy). I to powinny być wszystkie ograniczenia.

avatar
astrostar

17.03.2011 18:42

0

Mój ojciec słuchał kaset, ja słucham kaset i mój syn będzie słuchał kaset... :) Formuła 1 powinna wytyczać nowe ścieżki rozwoju sportów motorowych. A napęd w F1 jest mocno do tyłu. Najwyższa pora coś z tym zrobić. I nie o hałas mi chodzi. Ta sama moc z mniejszej pojemności - czemu nie? Mniejsze zużycie paliwa przy tych samych osiągach - a komu to przeszkadza? Napęd hybrydowy a może nawet elektryczny - jeśli jest konkurencyjny i da się wygrać wyścig. Zmiany są nieuniknione.

avatar
astrostar

02.03.2011 22:07

0

A ja jestem za, pod warunkiem, że będzie z góry (już w sobotę) wiadomo o której ten deszcz "spadnie" i jak długo będzie "padał". Warunki będą równe dla wszystkich i na pewno będzie ciekawie.

avatar
astrostar

08.07.2010 16:48

0

Kto by pomyślał, że w sporcie opanowanym przez dużych chłopców będzie się panoszyło tyle plotek :)

Przejdź do wpisu Media nie odpuszczają Kubicy

avatar
astrostar

08.07.2010 16:45

0

@11. atomic - mam 37 lat i trochę o F1 się już naczytałem. Może trochę z prawdą się rozminąłem co nie zmienia faktu, że to on rządzi i zapewne ma do tego pełne prawo. A z ekscentrykiem - też go nie lubię, co nie daje mi prawa do tego by nazywać go głupkiem. Może jak będę tak stary i tak bogaty jak on to będę nazywał rzeczy po imieniu.

avatar
astrostar

08.07.2010 16:35

0

kempa007 - przydała by się tabela Kierowcy (składy) 2011, a w niej pewniaki na 2011 rok żadnych spekulacji i typów tylko kierowcy którzy mają kontrakty.

avatar
astrostar

08.07.2010 16:25

0

Zamiast obrażać Eklestona (jaki by on nie był), to spróbujcie założyć swoją serię wyścigową, wypromujcie ją w TV, przekonajcie duże firmy do reklamowania się na tle wyścigów, za pieniędzmi przyjdą zespoły i dalej będzie już z górki. Bez względu na to jak wielkim jest ekscentrykiem, to on wypromował ten sport i sprawił, że jest tak popularny na świecie i ma prawo czerpać z tego profity i ustalać zasady.

avatar
astrostar

07.06.2010 18:45

0

"... na nisko profilowe, większe opony" - kempa007 - chyba chodzi o większe felgi

Przejdź do wpisu Jednak Pirelli?

avatar
astrostar

13.05.2010 17:37

0

@42. rzepa9 - możesz mieć rację. Ja zauważyłem, że Petrow w I treningu był od Kubicy wolniejszy o 1,7 s a w II już tylko o 0,55 s. Może to nie Petrow przyśpieszył ale Kubica zwolnił.

avatar
astrostar

13.05.2010 17:29

0

@22. szalek - Polsat Sport Extra - sobota od 7:00 rano I II i na żywo III sesja treningowa, godzina przerwy (na drugie śniadanie) a potem studio i kwalifikacje i sobotni poranek zleci :) Ewentualnie jutro o 10:00 I sesja a o 17:30 druga.

avatar
astrostar

07.05.2010 19:59

0

12. wjabs - na suchym torze zgoda, ale przecież może padać :)

Przejdź do wpisu Renault po typowych treningach

avatar
astrostar

30.04.2010 20:15

0

Jeśli F1 ma być królową sportów to musi być innowacyjna. Nie pierwszy raz więc powtórzę, że jestem za tym aby jedynymi ograniczeniami w F1 była pojemność zbiornika paliwa, średnica wlotu powietrza, masa minimalna i wymogi co do klatki bezpieczeństwa. Może jeszcze ogólne wymiary bolidu i powierzchnie skrzydeł. Pojemność silnika, liczba cylindrów, prędkość obrotowa, turbo (lub bez), systemy wspomagania trakcji, napęd 4x4, dynamiczna zmiana ciśnienia w ogumieniu (kto pomięta kto to wymyślił?), aktywne zawieszenie, KERS, jego moc i pojemność akumulatorów (możliwa do skumulowania energia) - to wszystko powinno pozostawać w gestii inżynierów. Wiem, wiem nie było by tania, ale królowa sportów i oszczędności to mi jakoś nie pasuje. Myślę, że gdyby znieść ograniczenia to zespoły fabryczne powróciły by do F1 traktując ten sport jak poligon doświadczalny (kiedyś tak było).

Przejdź do wpisu KERS za milion euro?

avatar
astrostar

29.04.2010 20:40

0

Ja też jestem za stabilizacją ;) Poczekajmy aż samochodu klasy WRC dogonią F1 :))))) A poważnie - chłopaki to Formuła 1 - innowacja jest wpisana w ten sport.

Przejdź do wpisu KERS za milion euro?

avatar
astrostar

28.04.2010 17:10

0

Nie wiem czy nie wolę Roberta w Renault. Sezon się dopiero zaczął a tu Renault dostarczyło nam już tyle wrażeń / niespodzianek. Natomiast sezon w zespole który nieomal gwarantuje mistrzostwo może być tylko nudny.

avatar
astrostar

27.03.2010 23:34

0

A może Hamilton ma ustawienia na deszcz? Tak strategia - jeden na sucho drugi na mokro.

Przejdź do wpisu McLaren zaskoczony

avatar
astrostar

27.03.2010 22:56

0

A ja jeszcze raz powtórzę, że jestem za jak największą liberalizacją przepisów w F1. W końcu to królowa sportów motorowych. To z F1 powinny pochodzić wszystkie nowinki techniczne w samochodach. A tak się nie będzie działo dopóki będą obowiązywały ograniczenia w rozwoju bolidu.

avatar
astrostar

20.03.2010 16:54

0

3. Enza - w moim prywatnym rankingu jest czterech kierowców co najmniej tak dobrych jak Masa (IMO lepszych). Im też się należy tytuł mistrza ;) Do autorów strony: dlaczego w klasyfikacji kierowców Kubica nie jest na 11 miejscu ?

avatar
astrostar

12.03.2010 21:00

0

Średnica wlotu powietrza i limit ilości paliwa na wyścig by wystarczyły. Inne regulaminowe ograniczenia nie są potrzebne. A resztę to niech sobie inżynierowie kombinują. IMO.

avatar
astrostar

11.03.2010 21:42

0

transmisji można szukać tu: www. soccer-live.pl/ transmisje.php?id=motorsport (bez spacji)

avatar
astrostar

11.03.2010 20:44

0

dla tych co chcą w necie oglądać treningi www. soccer-live.pl/ transmisje.php? id=motorsport (usunąć spacje) a polsat sport extra jest już w pakiecie familijnym za 37,90 wiec grzech nie mieć :)

avatar
astrostar

08.03.2010 19:12

0

Jestem za tym żeby regulamin określał tyko maksymalne wymiary samochodu, minimalną wagę, maksymalną średnicę wlotu powietrza i maksymalną ilość paliwa na wyścig. Reszta - no cóż, jeśli jakiś inżynier uzna, że zysk da wystawienie samochodu z sześcioma kołami to niech taki wystawi. F1 powinna być laboratorium sportów motorowych, kuźnią nowych rozwiązań.

avatar
astrostar

19.02.2010 20:56

0

My na jednych gumach robimy po +50tys. to oni mogli by zrobić 300 km i nie było by po co do boksów zjeżdżać. Ewentualnie przy zmianie pogody. A przepisy o dwóch mieszankach są do bani. Zespoły powinny wybierać na jakiej mieszance i jak długo pojadą.

avatar
astrostar

21.12.2009 19:58

0

Co byście zrobili na miejscu Roberta, gdybyście mieli 75% szans na miejsce w Ferrari za rok a Mercedes stawiał by warunek - umowa na minimum 2 lata ???

avatar
astrostar

21.12.2009 19:38

0

Kryzys to by był jak by zamiast zysku była strata. A to tym czasem złoty biznes jest.

avatar
astrostar

16.12.2009 20:02

0

Usunięty

avatar
astrostar

16.12.2009 18:58

0

Usunięty

avatar
astrostar

16.12.2009 18:55

0

Usunięty

avatar
astrostar

11.12.2009 22:58

0

Lokalizacja ostatniego wyścigu jest mi obojętna, za to nowa punktacja mi się podoba

avatar
astrostar

03.12.2009 18:16

0

Osobiście wolę zobaczyć Roberta jako kierowcę nr2 w Mercedesie i z nr2 w generalce niż jako kierowcę nr 1 w Renault i daleko w generalce. Ale pożyjemy zobaczymy. Co by się nie działo to będę kibicował jemu i zespołowi który go przygarnie. Taki lokalny patriotyzm.

avatar
astrostar

28.11.2009 10:52

0

A mi się wydaje, że z tych dwóch kierowców to Alonso jest lepszy. Pytanie czy uda mu się do siebie przekonać zespół?

avatar
astrostar

03.11.2009 18:43

0

mam nadzieję, że dobra postawa Kobayashiego pomoże zespołowi w podjęciu "właściwej" decyzji - jak by nie patrzeć dostali to co chcieli - budzący nadzieję rodak przysparzający zespołowi fanów

avatar
astrostar

16.10.2009 18:30

0

rynek reklamodawców jest ograniczony, im większa konkurencja (więcej miejsca na bolidach) tym mniejsze ceny :)

avatar
astrostar

08.10.2009 19:20

0

Ciekawe pod którą z tych marek koncern Volkswagen wejdzie do F1.

avatar
astrostar

07.10.2009 18:19

0

Kto mi teraz powie jak bardzo są konkurencyjne silniki Renault jeśli chodzi o zużycie paliwa - bo to będzie w przyszłym roku ważna kwestia. Cieszę się Robert twoim szczęściem. Mam tylko nadzieję, że jesteś szczery w tym co mówisz :)

avatar
astrostar

27.09.2009 17:59

0

Może się mylę ale dla niego to jak zapłacić 200 złotowy mandat za przekroczenie prędkości. To niewielka kara jak za spowodowanie kolizji i dużego zagrożenia.

Przejdź do wpisu Sutil zapłaci 20.000 dolarów

avatar
astrostar

21.09.2009 18:55

0

4. fezuj zgoda tylko w kwestii oszczędności paliwa (ograniczenia pojemności zbiorników na wyścig). Od siebie dodał bym żywotność silników. Reszta ograniczeń jest bez sensu. Maksymalną moc silnika można teoretycznie ograniczyć tylko jednym parametrem średnicą wlotu powietrza. Poza tym powinna być pełna dowolność: pojemność, ilość cylindrów, obroty, doładowanie (brak, turbo, mechaniczne), ilość zaworów, układ cylindrów i niech sobie inżynierowie kombinują. To by dobra stymulacja do rozwoju nowych technologii. W KERS też bym nie ingerował.

Przejdź do wpisu FIA ograniczy moce silników?

avatar
astrostar

29.08.2009 16:13

0

Kierowca; Q2; Q3; Różnica FIS; 01:44,667 ; 01:46,308 ; 00:01,641 TRU; 01:44,503 ; 01:46,395 ; 00:01,892 HEI; 01:44,709 ; 01:46,500 ; 00:01,791 BAR; 01:44,834 ; 01:46,513 ; 00:01,679 KUB; 01:44,557 ; 01:46,586 ; 00:02,029 RAI; 01:44,953 ; 01:46,633 ; 00:01,680 GLO; 01:44,877 ; 01:46,677 ; 00:01,800 VET; 01:44,592 ; 01:46,761 ; 00:02,169 WEB; 01:44,924 ; 01:46,788 ; 00:01,864 ROS; 01:45,047 ; 01:47,362 ; 00:02,315 patrząc na różnice pomiędzy Q2 i Q3 to nie jest źle ale poczekajmy

avatar
astrostar

26.07.2009 20:14

0

do trzech razy sztuka :)

avatar
astrostar

26.07.2009 12:12

0

szybkiego powrotu do zdrowia, nie daj się chłopie :)

avatar
astrostar

29.06.2009 16:57

0

Na silnik wystarczyło by nałożyć jedno ograniczenie - średnica/powierzchnia wloty powietrza. I niech inżynierowie kombinują co lepsze: większe obroty, większa pojemność, więcej cylindrów.

avatar
astrostar

26.06.2009 15:46

0

Panowie spokojnie jak już paru z was zauważyło będą zjazdy do boksów w celu zmiany opon. Gdy wyeliminować paliwo to sprawa odpowiedniej strategii zjazdów będzie grała jeszcze większą rolę. Przecież będzie trzeba ją dopasować do kondycji opon. Nie będzie sztywno powiedziana zjeżdżasz na 20 okrążeniu bo na tyle masz paliwa. Wygra ten kto potrafi utrzymać tępo nie niszcząc przy tym przedwcześnie opon. A co do spraw technicznych dotyczących tankowania to kto jak nie zespoły wie lepiej jak to rozwiązać. Spekulacje jak oni to zrobią podczas treningu są niepotrzebne.

avatar
astrostar

14.06.2009 23:35

0

Dobrze będzie jak utrzymają kondycję z Turcji. Bo zmiany mogą pójść w złą stronę (brak testów - obym nie wykrakał). Jest jeszcze jedna sprawa - deszcz. Jak będzie padało to potrzebne będzie szczęście, a tego ostatnio im brakuje :(

avatar
astrostar

06.06.2009 16:26

0

Kierowca Q1 Q2 Q3 różnica q3-q2 Sebastian Vettel 1:27,330 1:27,016 1:28,316 0:01,300 Jenson Button 1:27,355 1:27,230 1:28,421 0:01,191 Rubens Barrichello 1:27,371 1:27,418 1:28,579 0:01,161 Mark Webber 1:27,466 1:27,416 1:28,613 0:01,197 Jarno Trulli 1:27,529 1:27,195 1:28,666 0:01,471 Kimi Raikonen 1:27,556 1:27,387 1:28,815 0:01,428 Felipe Massa 1:27,508 1:27,349 1:28,858 0:01,509 Fernando Alonso 1:27,988 1:27,473 1:29,075 0:01,602 Nico Rosberg 1:27,517 1:27,418 1:29,191 0:01,773 Robert Kubica 1:27,788 1:27,455 1:29,357 0:01,902

avatar
astrostar

06.06.2009 16:19

0

Robert największa różnica czasów pomiędzy q2 i q3. Teraz poczekajmy jeszcze na ilości paliwa

avatar
astrostar

06.06.2009 15:50

0

1. tomekruush i 3. Makazaur mi wyszło, że 0.4 s na tym torze to 24 m. Mam nadzieję na punkty. Może chociaż jedne.

avatar
astrostar

05.06.2009 17:21

0

Szkoda Sebastiana. Ostatnio często mu się nie wiedzie.

Przejdź do wpisu Słaby start Red Bulla

avatar
astrostar

04.06.2009 18:56

0

25. grzych - chyba się kolega mocno myli. Energia kinetyczna to energia ruchu więc jeśli się mówi o jej odzyskiwaniu to tylko podczas spowalniania/hamowania. A koło zamachowe Williams wykorzystuje zamiast akumulatorów do gromadzenia energii (w zasadzie to taką koncepcję przyjęli do testów). A wracając do BMW to za jfc należy mieć nadzieję.

Przejdź do wpisu BMW w Turcji ponownie bez KERS

avatar
astrostar

20.05.2009 19:56

0

Myślę, że tylko duże fabryczne zespoły są w stanie regularnie wystawiać co roku swoje samochody pod tą samą nazwą. Małe zespoły z "cienkim" budżetem będą musiały zabiegać o sponsorów a przy słabych wynikach będzie im ciężko utrzymać się w F1. Możemy więc spodziewać się częstych zmian w składach zespołów, łączenia się, zmiany sponsorów a co za tym idzie nazw, a przede wszystkim zmian kierowców. A taka sytuacja negatywnie wpłynie na odbiór tego sportu. Wyobraźcie sobie sytuację, że Kubica jeździ jednego roku w zespole ze środka stawki, a w drugim jego zespół bankrutuje i nasz idol traci pracę. Rzesz polskich kibiców nagle gwałtownie stopnieje. Podsumowując nie będzie wielkich nie będzie komu kibicować.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu