DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
28.08.2012 15:33
0
"wykorzystać Spa" - no tak bez dobrej gumy (dobrych gum) do spa lepiej się nie zbliżać ;)
Przejdź do wpisu Opony pozwolą kierowcom wykorzystać Spa
16.06.2011 19:09
0
Jak już któryś zespół odstaje (do przodu) od reszty stawki a to za sprawą jakiegoś rozwiązania, to najlepiej rozwiązanie to zakazać. W ten sposób karze się inżynierów za inwencję, twórczość i dobre pomysły. To może wprowadźmy do F1 takie same samochody i pozwólmy na drobne zmiany w ustawieniach. Będzie sprawiedliwie :( Jak w polityce tak w każdej innej dziedzinie jestem za całkowitym liberalizmem. Przepisy powinny być tak skonstruowane by zapewniały bezpieczeństwo kierowcom i widzom. I nic ponad to.
Przejdź do wpisu Boullier: opracujemy coś innego
17.03.2011 19:16
0
38. ja by sobie i F1 życzył jak najmniej regulacji i jak najwięcej sportu. Zakładając, że moc silnika trzeba ograniczyć dla bezpieczeństwa kierowców to można to zrobić jednym przepisem - średnica wlotu powietrza, ewentualnie ilością paliwa na wyścig. Liczba cylindrów, obroty, turbo lub wolnossący, pojemność itd - o tym wszystkim powinni decydować konstruktorzy. Można by jeszcze ograniczyć maksymalny docisk jaki generuje karoseria i narzucić wymiary opon (można przecież zbudować samochód w którym przeciążenia boczne przekroczą 8G, a to było by niebezpieczne dla kierowcy). I to powinny być wszystkie ograniczenia.
Przejdź do wpisu Ecclestone przeciwny nowym silnikom
17.03.2011 18:42
0
Mój ojciec słuchał kaset, ja słucham kaset i mój syn będzie słuchał kaset... :) Formuła 1 powinna wytyczać nowe ścieżki rozwoju sportów motorowych. A napęd w F1 jest mocno do tyłu. Najwyższa pora coś z tym zrobić. I nie o hałas mi chodzi. Ta sama moc z mniejszej pojemności - czemu nie? Mniejsze zużycie paliwa przy tych samych osiągach - a komu to przeszkadza? Napęd hybrydowy a może nawet elektryczny - jeśli jest konkurencyjny i da się wygrać wyścig. Zmiany są nieuniknione.
Przejdź do wpisu Ecclestone przeciwny nowym silnikom
02.03.2011 22:07
0
A ja jestem za, pod warunkiem, że będzie z góry (już w sobotę) wiadomo o której ten deszcz "spadnie" i jak długo będzie "padał". Warunki będą równe dla wszystkich i na pewno będzie ciekawie.
Przejdź do wpisu Pirelli popiera ideę sztucznego deszczu
08.07.2010 16:48
0
Kto by pomyślał, że w sporcie opanowanym przez dużych chłopców będzie się panoszyło tyle plotek :)
Przejdź do wpisu Media nie odpuszczają Kubicy
08.07.2010 16:45
0
@11. atomic - mam 37 lat i trochę o F1 się już naczytałem. Może trochę z prawdą się rozminąłem co nie zmienia faktu, że to on rządzi i zapewne ma do tego pełne prawo. A z ekscentrykiem - też go nie lubię, co nie daje mi prawa do tego by nazywać go głupkiem. Może jak będę tak stary i tak bogaty jak on to będę nazywał rzeczy po imieniu.
Przejdź do wpisu Ecclestone: w F1 nie ma miejsca dla FOTA
08.07.2010 16:35
0
kempa007 - przydała by się tabela Kierowcy (składy) 2011, a w niej pewniaki na 2011 rok żadnych spekulacji i typów tylko kierowcy którzy mają kontrakty.
Przejdź do wpisu Kto zostanie drugim kierowcą Renault?
08.07.2010 16:25
0
Zamiast obrażać Eklestona (jaki by on nie był), to spróbujcie założyć swoją serię wyścigową, wypromujcie ją w TV, przekonajcie duże firmy do reklamowania się na tle wyścigów, za pieniędzmi przyjdą zespoły i dalej będzie już z górki. Bez względu na to jak wielkim jest ekscentrykiem, to on wypromował ten sport i sprawił, że jest tak popularny na świecie i ma prawo czerpać z tego profity i ustalać zasady.
Przejdź do wpisu Ecclestone: w F1 nie ma miejsca dla FOTA
07.06.2010 18:45
0
"... na nisko profilowe, większe opony" - kempa007 - chyba chodzi o większe felgi
Przejdź do wpisu Jednak Pirelli?
13.05.2010 17:37
0
@42. rzepa9 - możesz mieć rację. Ja zauważyłem, że Petrow w I treningu był od Kubicy wolniejszy o 1,7 s a w II już tylko o 0,55 s. Może to nie Petrow przyśpieszył ale Kubica zwolnił.
Przejdź do wpisu Alonso najszybszy w drugim treningu
13.05.2010 17:29
0
@22. szalek - Polsat Sport Extra - sobota od 7:00 rano I II i na żywo III sesja treningowa, godzina przerwy (na drugie śniadanie) a potem studio i kwalifikacje i sobotni poranek zleci :) Ewentualnie jutro o 10:00 I sesja a o 17:30 druga.
Przejdź do wpisu Alonso najszybszy w drugim treningu
07.05.2010 19:59
0
12. wjabs - na suchym torze zgoda, ale przecież może padać :)
Przejdź do wpisu Renault po typowych treningach
30.04.2010 20:15
0
Jeśli F1 ma być królową sportów to musi być innowacyjna. Nie pierwszy raz więc powtórzę, że jestem za tym aby jedynymi ograniczeniami w F1 była pojemność zbiornika paliwa, średnica wlotu powietrza, masa minimalna i wymogi co do klatki bezpieczeństwa. Może jeszcze ogólne wymiary bolidu i powierzchnie skrzydeł. Pojemność silnika, liczba cylindrów, prędkość obrotowa, turbo (lub bez), systemy wspomagania trakcji, napęd 4x4, dynamiczna zmiana ciśnienia w ogumieniu (kto pomięta kto to wymyślił?), aktywne zawieszenie, KERS, jego moc i pojemność akumulatorów (możliwa do skumulowania energia) - to wszystko powinno pozostawać w gestii inżynierów. Wiem, wiem nie było by tania, ale królowa sportów i oszczędności to mi jakoś nie pasuje. Myślę, że gdyby znieść ograniczenia to zespoły fabryczne powróciły by do F1 traktując ten sport jak poligon doświadczalny (kiedyś tak było).
Przejdź do wpisu KERS za milion euro?
29.04.2010 20:40
0
Ja też jestem za stabilizacją ;) Poczekajmy aż samochodu klasy WRC dogonią F1 :))))) A poważnie - chłopaki to Formuła 1 - innowacja jest wpisana w ten sport.
Przejdź do wpisu KERS za milion euro?
28.04.2010 17:10
0
Nie wiem czy nie wolę Roberta w Renault. Sezon się dopiero zaczął a tu Renault dostarczyło nam już tyle wrażeń / niespodzianek. Natomiast sezon w zespole który nieomal gwarantuje mistrzostwo może być tylko nudny.
Przejdź do wpisu 15 lipca kluczową datą dla...
27.03.2010 23:34
0
A może Hamilton ma ustawienia na deszcz? Tak strategia - jeden na sucho drugi na mokro.
Przejdź do wpisu McLaren zaskoczony
27.03.2010 22:56
0
A ja jeszcze raz powtórzę, że jestem za jak największą liberalizacją przepisów w F1. W końcu to królowa sportów motorowych. To z F1 powinny pochodzić wszystkie nowinki techniczne w samochodach. A tak się nie będzie działo dopóki będą obowiązywały ograniczenia w rozwoju bolidu.
Przejdź do wpisu Red Bull odpiera zarzuty, Brawn chce stanowiska FIA
20.03.2010 16:54
0
3. Enza - w moim prywatnym rankingu jest czterech kierowców co najmniej tak dobrych jak Masa (IMO lepszych). Im też się należy tytuł mistrza ;) Do autorów strony: dlaczego w klasyfikacji kierowców Kubica nie jest na 11 miejscu ?
Przejdź do wpisu Massa musiał pojechać bezbłędnie
12.03.2010 21:00
0
Średnica wlotu powietrza i limit ilości paliwa na wyścig by wystarczyły. Inne regulaminowe ograniczenia nie są potrzebne. A resztę to niech sobie inżynierowie kombinują. IMO.
Przejdź do wpisu Renault poprosiło FIA o zgodę na modyfikację silnika
11.03.2010 21:42
0
transmisji można szukać tu: www. soccer-live.pl/ transmisje.php?id=motorsport (bez spacji)
Przejdź do wpisu Alonso: Sauber i Force India będą miały udane wyścigi
11.03.2010 20:44
0
dla tych co chcą w necie oglądać treningi www. soccer-live.pl/ transmisje.php? id=motorsport (usunąć spacje) a polsat sport extra jest już w pakiecie familijnym za 37,90 wiec grzech nie mieć :)
Przejdź do wpisu Skrzydło McLarena uznane za legalne
08.03.2010 19:12
0
Jestem za tym żeby regulamin określał tyko maksymalne wymiary samochodu, minimalną wagę, maksymalną średnicę wlotu powietrza i maksymalną ilość paliwa na wyścig. Reszta - no cóż, jeśli jakiś inżynier uzna, że zysk da wystawienie samochodu z sześcioma kołami to niech taki wystawi. F1 powinna być laboratorium sportów motorowych, kuźnią nowych rozwiązań.
Przejdź do wpisu FIA sprawdzi skrzydło McLarena w Bahrajnie
19.02.2010 20:56
0
My na jednych gumach robimy po +50tys. to oni mogli by zrobić 300 km i nie było by po co do boksów zjeżdżać. Ewentualnie przy zmianie pogody. A przepisy o dwóch mieszankach są do bani. Zespoły powinny wybierać na jakiej mieszance i jak długo pojadą.
Przejdź do wpisu Ferrari chce walczyć o szybkość w boksach
21.12.2009 19:58
0
Co byście zrobili na miejscu Roberta, gdybyście mieli 75% szans na miejsce w Ferrari za rok a Mercedes stawiał by warunek - umowa na minimum 2 lata ???
Przejdź do wpisu Petronas sponsorem tytułowym Mercedes GP
21.12.2009 19:38
0
Kryzys to by był jak by zamiast zysku była strata. A to tym czasem złoty biznes jest.
Przejdź do wpisu F1 zarobiła 4,6 miliarda dolarów w sezonie 2009
16.12.2009 20:02
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Zmiany w regulaminie F1 na sezon 2010
16.12.2009 18:58
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Morelli: Kubica chce poznać szczegóły
16.12.2009 18:55
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Morelli: Kubica chce poznać szczegóły
11.12.2009 22:58
0
Lokalizacja ostatniego wyścigu jest mi obojętna, za to nowa punktacja mi się podoba
Przejdź do wpisu Abu Zabi będzie kończyć sezon 2010
03.12.2009 18:16
0
Osobiście wolę zobaczyć Roberta jako kierowcę nr2 w Mercedesie i z nr2 w generalce niż jako kierowcę nr 1 w Renault i daleko w generalce. Ale pożyjemy zobaczymy. Co by się nie działo to będę kibicował jemu i zespołowi który go przygarnie. Taki lokalny patriotyzm.
Przejdź do wpisu Dzisiaj poznamy przyszłość Renault F1?
28.11.2009 10:52
0
A mi się wydaje, że z tych dwóch kierowców to Alonso jest lepszy. Pytanie czy uda mu się do siebie przekonać zespół?
Przejdź do wpisu Alonso o początkach pracy z Ferrari
03.11.2009 18:43
0
mam nadzieję, że dobra postawa Kobayashiego pomoże zespołowi w podjęciu "właściwej" decyzji - jak by nie patrzeć dostali to co chcieli - budzący nadzieję rodak przysparzający zespołowi fanów
Przejdź do wpisu Przyszłość Toyoty poznamy w tym tygodniu?
16.10.2009 18:30
0
rynek reklamodawców jest ograniczony, im większa konkurencja (więcej miejsca na bolidach) tym mniejsze ceny :)
Przejdź do wpisu BMW Sauber pracuje nad miejscem na przyszły sezon
08.10.2009 19:20
0
Ciekawe pod którą z tych marek koncern Volkswagen wejdzie do F1.
Przejdź do wpisu Volkswagen w przyszłości wejdzie do F1?
07.10.2009 18:19
0
Kto mi teraz powie jak bardzo są konkurencyjne silniki Renault jeśli chodzi o zużycie paliwa - bo to będzie w przyszłym roku ważna kwestia. Cieszę się Robert twoim szczęściem. Mam tylko nadzieję, że jesteś szczery w tym co mówisz :)
Przejdź do wpisu Robert Kubica oficjalnie w Renault
27.09.2009 17:59
0
Może się mylę ale dla niego to jak zapłacić 200 złotowy mandat za przekroczenie prędkości. To niewielka kara jak za spowodowanie kolizji i dużego zagrożenia.
Przejdź do wpisu Sutil zapłaci 20.000 dolarów
21.09.2009 18:55
0
4. fezuj zgoda tylko w kwestii oszczędności paliwa (ograniczenia pojemności zbiorników na wyścig). Od siebie dodał bym żywotność silników. Reszta ograniczeń jest bez sensu. Maksymalną moc silnika można teoretycznie ograniczyć tylko jednym parametrem średnicą wlotu powietrza. Poza tym powinna być pełna dowolność: pojemność, ilość cylindrów, obroty, doładowanie (brak, turbo, mechaniczne), ilość zaworów, układ cylindrów i niech sobie inżynierowie kombinują. To by dobra stymulacja do rozwoju nowych technologii. W KERS też bym nie ingerował.
Przejdź do wpisu FIA ograniczy moce silników?
29.08.2009 16:13
0
Kierowca; Q2; Q3; Różnica FIS; 01:44,667 ; 01:46,308 ; 00:01,641 TRU; 01:44,503 ; 01:46,395 ; 00:01,892 HEI; 01:44,709 ; 01:46,500 ; 00:01,791 BAR; 01:44,834 ; 01:46,513 ; 00:01,679 KUB; 01:44,557 ; 01:46,586 ; 00:02,029 RAI; 01:44,953 ; 01:46,633 ; 00:01,680 GLO; 01:44,877 ; 01:46,677 ; 00:01,800 VET; 01:44,592 ; 01:46,761 ; 00:02,169 WEB; 01:44,924 ; 01:46,788 ; 00:01,864 ROS; 01:45,047 ; 01:47,362 ; 00:02,315 patrząc na różnice pomiędzy Q2 i Q3 to nie jest źle ale poczekajmy
Przejdź do wpisu Fisi zdobywa pierwsze pole position dla Force India
26.07.2009 20:14
0
do trzech razy sztuka :)
Przejdź do wpisu Kimi bez kary, Red Bull z reprymendą
26.07.2009 12:12
0
szybkiego powrotu do zdrowia, nie daj się chłopie :)
Przejdź do wpisu Massa zostanie poddany kolejnym badaniom
29.06.2009 16:57
0
Na silnik wystarczyło by nałożyć jedno ograniczenie - średnica/powierzchnia wloty powietrza. I niech inżynierowie kombinują co lepsze: większe obroty, większa pojemność, więcej cylindrów.
Przejdź do wpisu Head: silniki Coswortha nie będą miały przewagi
26.06.2009 15:46
0
Panowie spokojnie jak już paru z was zauważyło będą zjazdy do boksów w celu zmiany opon. Gdy wyeliminować paliwo to sprawa odpowiedniej strategii zjazdów będzie grała jeszcze większą rolę. Przecież będzie trzeba ją dopasować do kondycji opon. Nie będzie sztywno powiedziana zjeżdżasz na 20 okrążeniu bo na tyle masz paliwa. Wygra ten kto potrafi utrzymać tępo nie niszcząc przy tym przedwcześnie opon. A co do spraw technicznych dotyczących tankowania to kto jak nie zespoły wie lepiej jak to rozwiązać. Spekulacje jak oni to zrobią podczas treningu są niepotrzebne.
Przejdź do wpisu Zespoły chcą zakazu tankowania w sezonie 2010?
14.06.2009 23:35
0
Dobrze będzie jak utrzymają kondycję z Turcji. Bo zmiany mogą pójść w złą stronę (brak testów - obym nie wykrakał). Jest jeszcze jedna sprawa - deszcz. Jak będzie padało to potrzebne będzie szczęście, a tego ostatnio im brakuje :(
Przejdź do wpisu BMW Sauber przed GP Wielkiej Brytanii
06.06.2009 16:26
0
Kierowca Q1 Q2 Q3 różnica q3-q2 Sebastian Vettel 1:27,330 1:27,016 1:28,316 0:01,300 Jenson Button 1:27,355 1:27,230 1:28,421 0:01,191 Rubens Barrichello 1:27,371 1:27,418 1:28,579 0:01,161 Mark Webber 1:27,466 1:27,416 1:28,613 0:01,197 Jarno Trulli 1:27,529 1:27,195 1:28,666 0:01,471 Kimi Raikonen 1:27,556 1:27,387 1:28,815 0:01,428 Felipe Massa 1:27,508 1:27,349 1:28,858 0:01,509 Fernando Alonso 1:27,988 1:27,473 1:29,075 0:01,602 Nico Rosberg 1:27,517 1:27,418 1:29,191 0:01,773 Robert Kubica 1:27,788 1:27,455 1:29,357 0:01,902
Przejdź do wpisu BMW traci 0,4 sekundy do czołówki
06.06.2009 16:19
0
Robert największa różnica czasów pomiędzy q2 i q3. Teraz poczekajmy jeszcze na ilości paliwa
Przejdź do wpisu BMW traci 0,4 sekundy do czołówki
06.06.2009 15:50
0
1. tomekruush i 3. Makazaur mi wyszło, że 0.4 s na tym torze to 24 m. Mam nadzieję na punkty. Może chociaż jedne.
Przejdź do wpisu BMW traci 0,4 sekundy do czołówki
05.06.2009 17:21
0
Szkoda Sebastiana. Ostatnio często mu się nie wiedzie.
Przejdź do wpisu Słaby start Red Bulla
04.06.2009 18:56
0
25. grzych - chyba się kolega mocno myli. Energia kinetyczna to energia ruchu więc jeśli się mówi o jej odzyskiwaniu to tylko podczas spowalniania/hamowania. A koło zamachowe Williams wykorzystuje zamiast akumulatorów do gromadzenia energii (w zasadzie to taką koncepcję przyjęli do testów). A wracając do BMW to za jfc należy mieć nadzieję.
Przejdź do wpisu BMW w Turcji ponownie bez KERS
20.05.2009 19:56
0
Myślę, że tylko duże fabryczne zespoły są w stanie regularnie wystawiać co roku swoje samochody pod tą samą nazwą. Małe zespoły z "cienkim" budżetem będą musiały zabiegać o sponsorów a przy słabych wynikach będzie im ciężko utrzymać się w F1. Możemy więc spodziewać się częstych zmian w składach zespołów, łączenia się, zmiany sponsorów a co za tym idzie nazw, a przede wszystkim zmian kierowców. A taka sytuacja negatywnie wpłynie na odbiór tego sportu. Wyobraźcie sobie sytuację, że Kubica jeździ jednego roku w zespole ze środka stawki, a w drugim jego zespół bankrutuje i nasz idol traci pracę. Rzesz polskich kibiców nagle gwałtownie stopnieje. Podsumowując nie będzie wielkich nie będzie komu kibicować.
Przejdź do wpisu Ferrari: F1 powinna zmienić nazwę na Formuła GP3